Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Vojenská lázeňská a rekreační zařízení RIS: 2016/ES0/05/000054 Praha Výtisk číslo: 2 Vojenská lázeňská léčebna Teplice Počet listů: 3 Počet příloh: 1/11 SMLOUVA O DODÁVKÁCH ZBOŽÍ číslo: 18543/2016 -VLRZ/T/ZR-VP Vojenská lázeňská a rekreační zařízení Magnitogorská 12/1494,101 00 Praha 10 Zastoupená ředitelem VLL Teplice Panem Ing. Zdeňkem Matysem Se sídlem: Svatopluka Čecha 2, 415 01 Teplice Zapsaná u živnostenského odboru městské části Praha 10 IČ: 00000582 DIČ: CZ00000582 bankovní spojení: ČNB, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1 číslo účtu: 30007-5125881/0710 (dále jen odběratel) a Hoka – chráněná pracoviště, s.r.o. Dubská 2873, 415 01 Teplice Zastoupená Paní Ing. Helenou Břicháčkovou Se sídlem: Dubská 2873, 415 01 Teplice Zapsaným Krajským soudem v Ústí nad Labem spisová značka C 18235 IČ: 25435167 DIČ: CZ25435167 bankovní spojení: číslo účtu: (dále jen dodavatel) Smluvní strany se po vzájemné dohodě rozhodly uzavřít následující smlouvu zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. I. Předmět plnění Předmětem rámcové kupní smlouvy o dodávkách zboží (dále jen smlouva) jsou dodávky potravin a nápojů v obvyklé značce, druhu, jakostní třídě a v ceně dle ceníku, který je přílohou č.1 této smlouvy. II. Doba a místo plnění Dodávky zboží budou prováděny od 1. 10. 2016 do 31. 12. 2016 do VLL Teplice, a to na základě jednotlivých písemných objednávek vystavených pověřenými zaměstnanci kupujícího (odběratele). III. Povinnosti smluvních stran Odběratel je povinen zaslat (i faxem, či elektronicky) písemnou objednávku zboží dodavateli a to ve lhůtě nejpozději 2 dnů před požadovaným termínem dodání zboží. Dodavatel je povinen předat zboží odběrateli v požadovaném množství a kvalitě v místě plnění. Odběratel je povinen převzít od dodavatele zboží přepočítáním dle dodacího listu, potvrdit dodavateli jeho převzetí a uhradit sjednanou cenu. Převzetím zboží se stává odběratel jeho vlastníkem. IV. Cena plnění, platební, fakturační a daňové podmínky Ceny zboží jsou uvedeny v ceníku, který tvoří přílohu č. 1 této smlouvy. Dodavatel se zavazuje dodržovat ceny uvedené v ceníku jako maximální po celou dobu platnosti ceníku. V případě změny ceny zboží dodavatel zajistí odběrateli pravidelnou obměnu ceníku. Ceník lze zaslat i elektronicky na adresu: milan.cerveny@te.vlrz.cz Cena zboží bude odběratelem uhrazena po jeho dodání bezhotovostně (bankovním převodem), na základě faktury vystavené dodavatelem. Splatnost faktur činí vždy min. 14 dní ode dne jejího doručení odběrateli. Faktura musí splňovat všechny podmínky stanovené v § 26 a násl. zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty a § 435 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. V případě, že faktura nebude obsahovat předepsané náležitosti, bude vrácena dodavateli k přepracování. V takovém případě se sankce podle článku V. této smlouvy vůči odběrateli neuplatňuje. Na vystavené faktuře bude tato adresa odběratele: Vojenská lázeňská a rekreační zařízení (lze použít zkratku „VLRZ„) Magnitogorská 12, 101 00 Praha 10 Vojenská lázeňská léčebna ( lze použít zkratku „VLL„) Svatopluka Čecha 2, 415 01 Teplice Fakturu lze zaslat i elektronicky na adresu: podatelna@vlrz.cz ( pokud nebude adresa odběratele uvedena dle uvedeného vzoru, bude tato faktura vždy vrácena k přepracování. Tato doba se nebude započítávat do splatnosti faktury ). V. Smluvní pokuta a úroky z prodlení Dodavatel se zavazuje zaplatit odběrateli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny plnění a to za každý započatý den prodlení, nedodání objednaného zboží v dohodnutém termínu. Nedodrží-li odběratel splatnost faktur, je povinen zaplatit dodavateli úrok z prodlení ve výši 0,05 % z fakturované částky za každý i započatý den prodlení. VI. Zánik smluvního vztahu Tato smlouva zaniká uplynutím sjednané doby plnění, dohodou smluvních stran nebo písemnou výpovědí bez uvedení důvodu. Výpovědní doba činí 1 měsíc a počne běžet prvého dne následujícího měsíce po doručení výpovědi druhé smluvní straně. VII. Platnost a účinnost Smlouva nabývá platnosti při podpisu oběma smluvními stranami s účinností od 1. 1. 2016. VIII. Závěrečné ustanovení Otázky v této smlouvě výslovně neupravené se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Smlouva se vyhotovuje ve dvou vyhotoveních, z nichž po jednom výtisku obdrží každá ze smluvních stran. Uzavřením této smlouvy zaniká smlouva Číslo 21424/2015-VLRZ/T/ZR-VP a smlouva Číslo 21422/2015-VLRZ/T/ZR-VP Smluvní strany souhlasí, že text tohoto smluvního ujednání bude zveřejněn v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv. Zveřejnění v registru smluv zabezpečí objednatel. Dodavatel se zavazuje, že poskytne odběrateli smlouvu včetně příloh ve strojově čitelném formátu. V Teplicích dne: 1. října 2016 V Teplicích dne: 1. října 2016 Za objednatele: Za dodavatele: Ředitel Vojenské lázeňské léčebny Teplice Jednatel Ing. Zdeněk Matys Ing. Helena Břicháčková …………………………………………….. ……………………………………………… Razítko a podpis Razítko a podpis