Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
1. Objednatel: sídlo: IČO: DIC: bankovní spojení: číslo účtu: zastoupený: dále jen objednatel 2. Zhotovitel: sídlo: IČO: DIC: Smlouva o dílo č.: 29/19 číslo stavby zhotovitele: 11901 Smluvní strany Vodovody a kanalizace Nymburk, a.s. Bobnická 712 288 02 Nymburk 46357009 CZ 46357009 Ing. Milošem Peterou - předsedou představenstva tel.: 325 513 244, e-mail: info(Avak-nymburk.cz HALKO stavební společnost, s.r.o. Nová Ves I, Václavské nám. 28 280 02 Kolín 2 43090150 CZ43090150 Zapsaný v OR vedený Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 6956 bankovní spojení: číslo účtu: zastoupený: dále jen zhotovitel uzavírají ve smyslu ust. $ 2586 a násl. občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. ve znění Alexandr Hájek, Dis., jednatelem společnosti tel.: 321 763 031, e-mail: halko(AYhalko-sro.cz pozdějších předpisů tuto smlouvu o dílo: L Předmět smlouvy Předmětem smlouvy je závazek zhotovitele provést dílo pro objednatele spočívající v dodání stavby - stavebních prací uvedených v článku IL. této smlouvy a závazek objednatele zaplatit zhotoviteli za provedené dílo cenu uvedenou v článku III. této smlouvy. IL. Rozsah provedení díla Zhotovitel se zavazuje provést pro objednatele stavební práce na zakázce: „Havárie kanalizace v ul. Lázeňská, Poděbrady“ dle cenové nabídky ze dne 8. 7. 2019 a cenového soupisu stavebních prací, který je nedílnou součástí této smlouvy. III. Cena za dílo Smluvní strany sjednávají cenu za stavební dílo v celkové výši takto: Cena díla celkem bez DPH DPH 21% Cena díla celkem včetně DPH DPH bude účtována v základní sazbě v souladu s právními předpisy platnými v době jejího účtování. Pokud zhotovitel provede na žádost objednatele nebo s jeho souhlasem práce nad rozsah uvedený v článku II. této smlouvy, cena se přiměřeně zvýší dle rozsahu víceprací. IV. Termín zhotovení díla Zhotovitel provede stavební dílo podle článku II. této smlouvy v termínu dle požadavku objednatele. Termín zahájení stavebních prací: 9. 7. 2019 Termín ukončení stavebních prací: 6. 9. 2019 V případě nepříznivých klimatických podmínek, neumožňujících dodržení technologického postupu prací, nebo překážek bránících v provádění díla, bude termín dokončení stavby posunut o nezbytně nutnou dobu, případně bude dohodnut nový termín dokončení díla. V. Fakturace a placení Objednatel prohlašuje, že má zajištěno financování pro celý rozsah dodávky sjednaný touto smlouvou. Po dokončení stavebního díla předloží zhotovitel objednateli konečnou — fakturu s odsouhlaseným soupisem skutečně provedených prací. Splatnost faktury je 14 dnů od doručení objednateli. VI. Smluvní pokuta Jestliže objednatel neuhradí na základě faktury zhotovitele v termínu splatnosti faktury cenu díla na účet zhotovitele, může zhotovitel vyúčtovat objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1% z dlužné částky za každý den prodlení objednatele. Náhrada škody a odstoupení od smlouvy se řídí ustanoveními občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. ve znění pozdějších předpisů. V případě, že zhotovitel neprovede dodávku ve lhůtě uvedené v článku IV. této smlouvy, může objednatel vyúčtovat zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,1% z ceny díla bez DPH ato za každý započatý kalendářní den prodlení do předání díla. VII. Ostatní ujednání 1. Zhotovitel je povinen ode dne zahájení stavebních prací vést stavební deník /dále SD/. Do SD budou zapisovány všechny rozhodné skutečnosti pro plnění smlouvy, zejména údaje o časovém postupu prací a jejich jakosti, zdůvodněných odchylek provádění prací od nabídky a údaje o klimatických podmínkách. Objednatel je povinen sledovat obsah SD a k zápisům připojovat svá stanoviska. Povinnost vést SD končí předáním a převzetím stavebních prací. Zhotovitel se zavazuje k provedení předmětu díla v potřebné kvalitě, splňující veškeré požadavky kladené technickými normami, PD a jinými obecně uznávanými normami. Zhotovitel neodpovídá za vady vzniklé na jeho dodávce vlivem užívání komunikace nad obvyklou míru pro daný typ vozovky, případně, které byly způsobeny živelními událostmi. Dále zhotovitel neodpovídá za vady povrchu vzniklé vlivem vad podkladních vrstev, které nebyly zhotovitelem prováděny. 4. O převzetí dodávky sestaví smluvní strany zápis o předání a převzetí dokončených stavebních prací, který obsahuje zhodnocení jakosti provedených prací, soupis zjištěných vad a nedodělků, dohodu o opatřeních a lhůtách k jejich odstranění, jakož i prohlášení objednatele, že objednanou dodávku přejímá. 5. V záležitosti dodávky stavebního díla zastupuje v rozsahu této smlouvy: - za zhotovitele: O 99) - za objednatele: 6. 11 Zhotovitel poskytne na všechny stavební práce záruční dobu 24 měsíců ode dne předání a převzetí stavebního díla nebo jeho ucelené části. Zhotovitel odpovídá za to, že dílo bude mít po dobu záruky vlastnosti stanovené právními předpisy, platnými technickými normami, případně vlastnosti obvyklé. Zhotovitel se zavazuje provést případné vícepráce požadované objednatelem proti zvláštní úhradě po předchozím odsouhlasení oběma smluvními stranami. Zhotovitel se zavazuje dodržovat bezpečnostní, hygienické, požární a ekologické předpisy na pracovištích objednatele. Zhotovitel se zavazuje, že si zajistí vlastní dozor nad bezpečností práce ve smyslu zákona č. 262/2006 Sb., zejména dle ustanovení $ 101, 102, 103 Zákoníku práce a soustavnou kontrolu nad bezpečností práce při činnostech na pracovištích objednatele ve smyslu zákona č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy a dále dle nařízení vlády č. 362/2005 Sb. a 591/2006 Sb. o bližších požadavcích na bezpečnost a ochranu zdraví při práci. Pokud nejsou podmínky specifikovány, platí obecné zásady Občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. ve znění pozdějších předpisů. „Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž obdrží 2 objednatel a 2 zhotovitel. „Obě smluvní strany prohlašují, že mimo tuto písemně uzavřenou smlouvu o dílo nesjednaly žádná jiná ujednání ani doplňky, které by tuto smlouvu o dílo měnily či doplňovaly. Změny a doplnění této smlouvy lze uskutečnit pouze formou písemných dodatků k této smlouvě. Přílohy: Cenový soupis stavebních prací - rozpočet V Nymburce dne 8. 7. 2019 V Nové Vsi I dne 8. 7. 2019 za objednatele: za zhotovitele: Ing. Miloš Pětera předseda představenstva Alexandr Hájek, DiS. jednatel společnosti