Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O DÍLO číslo smlouvy objednatele: 10PU-002155 číslo smlouvy zhotovitele: S20-044-0033 Tato Smlouva o dílo byla sepsána mezi následujícími smluvními stranami: Ředitelství silnic a dálnic ČR se sídlem: Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4 IČO, DIČ: 65993390, CZ65993390 bankovní spojení: zastoupeno: kontaktní osoba ve věcech smluvních: kontaktní osoba ve věcech technických: (dále jen „objednatel") a název: SWIETELSKY stavební s.r.o. odštěpný závod Dopravní stavby VÝCHOD se sídlem: K Silu 1143, 393 01 Pelhřimov IČO, DIČ: 48035599, CZ48035599 bankovní spojení: zastoupen: kontaktní osoba ve věcech smluvních: kontaktní osoba ve věcech technických: (dále jen „dodavatel” nebo „zhotovitel”") (dále společně jen „smluvní strany", jednotlivě jako „smluvní strana") Protože si objednatel přeje, aby stavba 1/31,1/32,1/33,1/35 a 1/37 V ýspravy výtluků v okrese Jičín a v Hradci Králové, Evidenční číslo (ISPROFIN/ISPROFOND) 500 111 0007.45608 byla realizována dodavatelem/zhotovitelem a přijal dodavatelovu/zhotovitelovu nabídku na provedení a dokončení této stavby a na odstranění všech vad na ní za cenu ve výši 1 204 133,45 Kč bez DPH, kalkulovanou takto: Název stavby Přijatá smluvní DPH v Kč Přijatá smluvní částka částka bez DPH v včetně DPH v Kč 1/31,1/32,1/33,1/35 a 1/37 Výspravy Kč (b) = DPH z částky (c) = (a) + (b) výtluků v okrese (a) Jičín a v Hradci (a) Králové 1 204 133,45 252 868,02 1 457 001,47 kterážto cena byla spočtena na základě závazných položkových cen dle oceněného soupisu prací (výkazu výměr), dohodli se objednatel a dodavatel/zhotovitel takto: V této Smlouvě o dílo budou mít slova a výrazy stejný význam, jaký je jim připisován zadávacími podmínkami veřejné zakázky na stavební práce s názvem 1/31, 1/32, 1/33, 1/35 a 1/37 Výspravy výtluků v okrese Jičín a v Hradci Králové, číslo veřejné zakázky 10PU-002155. Potvrzujeme, že následující dokumenty tvoří součást obsahu Smlouvy: a) Smlouva o dílo b) Dopis o přijetí nabídky (Oznámení o výběru dodavatele) c) Příloha a Oceněný soupis prací - výkaz výměr d) Smluvní podmínky pro stavby menšího rozsahu - Obecné podmínky e) Smluvní podmínky pro stavby menšího rozsahu - Zvláštní podmínky f) Technická specifikace g) Nepoužito a h) Formuláře a ostatní dokumenty, které zahrnují: Smlouva o zpracování osobních údajů (vzor) Formulář - závazek odkoupení vytěženého materiálu Vzhledem k platbám, které má objednatel uhradit dodavateli/zhotoviteli tak, jak je zde uvedeno, se dodavatel/zhotovitel tímto zavazuje objednateli, že provede a dokončí stavbu a odstraní na ní všechny vady v souladu s ustanoveními Smlouvy. Objednatel se tímto zavazuje zaplatit dodavateli/zhotoviteli vzhledem k provedení a dokončení stavby a odstranění vad na ní cenu díla v době a způsobem předepsaným ve Smlouvě. Dodavatel/zhotovitel tímto poskytuje souhlas s jejím uveřejněním v registru smluv zřízeným zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů (dále jako „zákon o registru smluv“), přičemž bere na vědomí, že uveřejnění Smlouvy v registru smluv zajistí objednatel. Do registru smluv bude vložen elektronický obraz textového obsahu Smlouvy v otevřeném a strojově čitelném formátu a rovněž metadata Smlouvy. Dodavatel/zhotovitel bere na vědomí a výslovně souhlasí, že Smlouva bude uveřejněna v registru smluv bez ohledu na skutečnost, zda spadá pod některou z výjimek z povinnosti uveřejnění stanovenou v zákoně o registru smluv. V rámci Smlouvy nebudou uveřejněny informace stanovené v § 3 odst. 1 zákona o registru smluv námi označené před podpisem Smlouvy. Případné spory mezi smluvními stranami projedná a rozhodne příslušný obecný soud České republiky v souladu s obecně závaznými předpisy České republiky. Pokud se na jakoukoliv část plnění poskytovanou dodavatelem/zhotovitelem vztahuje GDPR (Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)), je dodavatel/zhotovitel povinen zajistit plnění svých povinností v GDPR stanovených. V případě, kdy bude dodavatel/zhotovitel v kterémkoliv okamžiku plnění svých smluvních povinností zpracovatelem osobních údajů poskytnutých objednatelem nebo získaných pro objednatele, je povinen na tuto skutečnost objednatele upozornit a bezodkladně (vždy však před zahájením zpracování osobních údajů) s ním uzavřít Smlouvu o zpracování osobních údajů, která tvoří součást této Smlouvy. Smlouvu dle předcházející věty je dále dodavatel/zhotovitel s objednatelem povinen uzavřít vždy, když jej k tomu objednatel písemně vyzve. Tato Smlouva o dílo je vyhotovena v čtyřech stejnopisech, z nichž dva obdrží objednatel a dva obdrží dodavatel/zhotovitel. Smlouva nabývá účinnosti uveřejněním v registru smluv. N a důkaz toho smluvní strany uzavírají tuto Smlouvu o dílo, která vstupuje v platnost podpisem obou smluvních stran. D atum :_____________3 R -Q9- 2019___________ Datum: 27.9.2019 za objednatele za dodavatele/zhotovitele Ředitelství silnic a dálnic ČR SWIETELSKY stavební s.r.o. ředitelství silnic a DÁLNIC ČR Č.j.: ŘSD/358/37000/2019/EL Vyřizuje: ROZHODNUTÍ A OZNÁMENÍ O VÝBĚRU DODAVATELE Ředitelství silnic a dálnic ČR, se sídlem Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4, IČO: 65993390, jakožto zadavatel veřejné zakázky malého rozsahu s názvem „1/31, 1/32, 1/33, 1/35 a 1/37 Výspravy výtluků v okrese Jičín a v Hradci Králové", interní číslo zakázky 10PU-002155, evidenční číslo (ISPROFIN/ISPROFOND): 500 111 0007, na základě výzvy k podání nabídky rozhodl o výběru nabídky dodavatele SWIETELSKY stavební s.r.o. se sídlem: K Silu 1143,393 01 Pelhřimov IČO: 48035599 Odůvodněni: Vybraný dodavatel splnil všechny požadavky zadavatele vymezené ve výzvě k podání nabídky a předložil nabídku s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH. V Hradci Králové dne 26.9.2019 Ředitelství silnic a dálnic ČR 1 PŘÍLOHA Název stavby: 1/31, 1/32, 1/33, 1/35 a 1/37 Výspravy výtluků v okrese Jičín a v Hradci Králové Následující tabulka odkazuje na Smluvní podmínky pro stavby menšího rozsahu - Obecné podmínky ve znění Smluvních podmínek pro stavby menšího rozsahu - Zvláštní podmínky (dále jen „Smluvní podmínky14). Název Pod-článku Číslo Pod- Údaje Smluvních podmínek článku Smluvních Ředitelství silnic a dálnic ČR, Správa podmínek Hradec Králové, Pouchovská 401, 503 41 Hradec Králové Název a adresa Objednatele 1.1.4 SWIETELSKY stavební s.r.o. odštěpný závod Dopravní stavby VÝCHOD Název a adresa Zhotovitele 1.1.5 K Silu 1143, 393 01 Pelhřimov 21 dnů Doba pro dokončení 1.1.9 Nepoužije se Doba pro uvedení do 1.1.22 provozu Nepoužije se Sekce 1.1.26 (a) Smlouva o dílo Hierarchie smluvních 1.3 (b) Příloha dokumentů (c) Zvláštní podmínky (d) Obecné podmínky Právo 1.4 (e) Technická specifikace (f) Výkresy Komunikace 1.5 (g) Nabídková projektová dokumentace Poskytnutí staveniště 2.1 Zhotovitele (h) Výkaz výměr Právo České republiky Čeština Od Data zahájení prací oznámeného dle Pod-článku 1.1.7 Pověřená osoba 3.1 Zástupce objednatele 3.2 Jmenovaní podzhotovitelé 4.3 Nepoužije se Nepoužije se Zajištění splnění smlouvy 4.4 Nepoužije se Nepoužije se Záruka za odstranění vad 4.6. Do 2 dnů po datu zahájení prací Projektová dokumentace 5.1 Zhotovitele Harmonogram 7.2 Název Pod-článku Číslo Pod- Údaje Smluvních podmínek článku Smluvních Nepoužije se Postupné závazné milníky podmínek a) Odstranění vad 7.5 Minimální záruění doba požadovaná 9.1 Objednatelem činí 36 měsíců. Oprávnění k Variaci 10.1 Postup při Variacích je součástí této Přílohy a) je v prodlení s udržováním v platnosti Průběžné platby 11.3 bankovní záruky podle Pod-článku 4.4 (Zajištění splnění smlouvy) 11.3 10 % průběžné platby b) přes pokyn Objednatele ke zjednání 11.3 nápravy neplní povinnosti podle Pod-článku 4.8 (Bezpečnost a ochrana zdraví při práci) 11.3 10 % průběžné platby c) nepředloží na základě pokynu Měna 11.7 Objednatele ve stanoveném termínu Povinnost Zhotovitele 12.5 a) aktualizovaný Harmonogram podle Pod- zaplatit smluvní pokutu článku 7.2 (Harmonogram) 10 % průběžné platby 12.5 b) d) nepředloží nebo neudržuje v platnosti 12.5 c) pojistné smlouvy podle Článku 14 (Pojištění) 10 % průběžné platby Koruna česká Zhotovitel nedodrží lhůty (a další časová určení) stanovené jem u v rozhodnutí příslušného veřejnoprávního orgánu podle pod-odstavce 4.1.8 Pod-článku 4.1 (Obecné povinnosti) 30.000 Kč za každý případ porušení Zhotovitel poruší povinnost podle Pod- článku 4.3 (Subdodávky) 2 540 Kč za každý jednotlivý případ porušení Zhotovitel nedodrží Dobu pro dokončení podle Článku 7 (Doba pro dokončení) 635 Kč za každý započatý den prodlení Zhotovitele s dokončením Díla v Době pro dokončení Název Pod-článku Číslo Pod- Údaje Smluvních podmínek článku Nepoužije se Smluvních podmínek 12.5 d) 12.5 e) Nepoužije se 12.5 f) Zhotovitel neodstraní vadu nebo poškození do data oznámeného Objednatelem podle Maximální celková výše 12.5 Pod-článku 9.1. smluvních pokut 127 Kč za každý započatý den prodlení Výše pojistného plnění 14.2 30 % Přijaté smluvní částky bez DPH 14.2. Rozsah stavebně 1 % z Přijaté smluvní částky bez DPH montážního pojištění - pojištění majetkových škod „proti všem Způsob rozhodování sporů 15 rizikům“ (all risks) - pojištění záručního období min. 24 měsíců - pojištěnými dle této pojistné smlouvy budou Objednatel, Zhotovitel a Podzhotovitelé smluvně vázaní na budovaném díle - maximální spoluúčast 1 mil. Kč Použije se varianta B: Rozhodování před obecným soudem Datum: 27.9.2019 PŘÍLOHA - POSTUP PŘI VARIACÍCH - (1) Tento dokument, jako součást Přílohy, závazně doplňuje obecný postup Stran při Variacích, tj. změnách Díla nařízených nebo schválených jako Variace podle Článku 10 Smluvních podmínek; v návaznosti na obecnou právní úpravu definovanou zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů a v návaznosti na vnitro-organizační předpisy Objednatele. (2) Pro účely administrace se Variací rozumí Změna, tj. jakákoli změna Díla sjednaného na základě původního zadávacího řízení veřejné zakázky. Variací není měření skutečně provedeného množství plnění nebo Smluvní kompenzační nárok (Claim). (3) V případě, že Variace zahrnuje změnu množství nebo kvality plnění, budou parametry změny závazku definovány ve Změnovém listu, potvrzeném (podepsaném) Stranami. (4) Pokud vznese Objednatel na Zhotovitele požadavek na předložení návrhu variace s uvedením přiměřené lhůty, ve které má být návrh předložen, předloží Zhotovitel návrh variace Objednateli ve formě Změnového listu věetně příloh (vzory jsou součástí Smlouvy) a dalších dokladů nezbytných pro řádné zdůvodnění, popis, dokladování a ocenění Variace. (5) Předložený návrh Objednatel se Zhotovitelem projedná a výsledky jednání zaznamená do Zápisu o projednání ocenění soupisu prací a ceny stavebního objektu/provozního souboru, kterého se Variace týká. (6) Objednatel vydá Zhotoviteli pokyn k provedení Variace v rozsahu dle Změnového listu neprodleně po potvrzení (podpisu) Změnového listu. Objednatel nemůže Zhotoviteli pokyn k provedení Variace před potvrzením (podpisem) Změnového listu vydat s výjimkou uvedenou v bodě (7). (7) Objednatel může vydat pokyn k provedení Variace před potvrzením (podpisem) Změnového listu v případě, kdy by byl zásadně narušen postup prací a v důsledku toho by hrozilo přerušení prací, anebo vznik škody. Zásadním narušením postupu prací dle předchozí věty není prodlení Zhotovitele s předložením návrhu variace dle Pod-článku 10.5 Smluvních podmínek. (8) Jiné výjimky nad rámec předchozích ustanovení může z důvodů hodných zvláštního zřetele schválit oprávněná osoba objednatele. (9) Do doby potvrzení (podpisu) Změnového listu nemohou být práce obsažené v tomto Změnovém listu zahrnuty do Vyúčtování (fakturace). Pokud Vyúčtování (fakturace) bude takové práce obsahovat, nebude Objednatel k Vyúčtování (fakturaci) přihlížet a Vyúčtování (fakturu) vrátí Zhotoviteli k přepracování. ZÁVAZEK ODKOUPENÍ VYTĚŽENÉHO MATERIÁLU Společnost: SWIETELSKY stavební s.r.o., Odštěpný závod Dopravní stavby VÝCHOD se sídlem: K Silu 1143,393 01 Pelhřimov IČO: 48035599 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 8032, jakožto dodavatel v poptávkovém řízení na veřejnou zakázku na stavební práce E31, E 3 2 ,1/33, 1/35 a 1/37 Výspravy výtluků v okrese Jičín a v Hradci Králové (dále jen „dodavatel"), prohlašuje, že je srozuměn s tím, že v průběhu realizace shora uvedené zakázky budou vytěženy materiály, jejichž specifikace a jednotkové ceny jsou uvedeny níže v tabulce: Materiál Množství Jednotková cena 172 t v Kč bez DPH asfaltové směsi frézované a vybourané 85,08 Kč/t 74,56 m3 x 2,308 t/m3 Dodavatel se tímto zavazuje při respektování obecně závazných právních předpisů výše uvedený materiál (majetek České republiky) od zadavatele odkoupit, a to ve skutečně vytěženém množství. Kupní cena za vytěžený materiál se bude rovnat součinu skutečně vytěženého množství jednotlivých materiálů a jejich příslušné jednotkové ceně uvedené tabulce shora. Dodavatel se tímto zavazuje uhradit faktury vystavené objednatelem na kupní cenu vytěženého materiálu ve lhůtě splatnosti 30 dnů. Dodavatel se tímto zároveň zavazuje uhradit náklady na přepravu tohoto materiálu z místa vytěžení na místo jeho dalšího zpracování / uložení. Dodavatel tímto potvrzuje, že shora uvedený závazek platí po celou dobu realizace zakázky. Dodavatel dále bere na vědomí, že v průběhu realizace shora uvedené zakázky mohou vznikat odpady, jejichž původcem bude dodavatel, resp. jeho poddodavatelé. Dodavatel se zavazuje zajistit a monitorovat, že s těmito odpady bude nakládáno v souladu s platnou legislativou. r V Týništi nad Orlicí 27.9.2019