Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10281034: I/31, I/32, I/33, I/35 a I/37 Výspravy výtluků v okrese Jičín a v

Příloha 10PU-002155 anonym.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO

                     číslo smlouvy objednatele: 10PU-002155
                     číslo smlouvy zhotovitele: S20-044-0033

Tato Smlouva o dílo byla sepsána mezi následujícími smluvními stranami:

Ředitelství silnic a dálnic ČR

se sídlem:                              Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4
IČO, DIČ:                               65993390, CZ65993390
bankovní spojení:
zastoupeno:
kontaktní osoba ve věcech smluvních:
kontaktní osoba ve věcech technických:
(dále jen „objednatel")
a

název:                                  SWIETELSKY stavební s.r.o.
                                        odštěpný závod Dopravní stavby VÝCHOD
se sídlem:                              K Silu 1143, 393 01 Pelhřimov
IČO, DIČ:                               48035599, CZ48035599
bankovní spojení:
zastoupen:
kontaktní osoba ve věcech smluvních:

kontaktní osoba ve věcech technických:
(dále jen „dodavatel” nebo „zhotovitel”")
(dále společně jen „smluvní strany", jednotlivě jako „smluvní strana")

Protože si objednatel přeje, aby stavba 1/31,1/32,1/33,1/35 a 1/37 V ýspravy výtluků v okrese
Jičín a v Hradci Králové, Evidenční číslo (ISPROFIN/ISPROFOND) 500 111 0007.45608
byla realizována dodavatelem/zhotovitelem a přijal dodavatelovu/zhotovitelovu nabídku na
provedení a dokončení této stavby a na odstranění všech vad na ní za cenu ve výši 1 204 133,45
Kč bez DPH, kalkulovanou takto:

    Název stavby      Přijatá smluvní   DPH v Kč              Přijatá smluvní částka
                     částka bez DPH v                            včetně DPH v Kč
1/31,1/32,1/33,1/35
  a 1/37 Výspravy              Kč       (b) = DPH z částky              (c) = (a) + (b)
 výtluků v okrese                                  (a)
  Jičín a v Hradci             (a)
       Králové
                     1 204 133,45       252 868,02                      1 457 001,47
kterážto cena byla spočtena na základě závazných položkových cen dle oceněného soupisu
prací (výkazu výměr), dohodli se objednatel a dodavatel/zhotovitel takto:

V této Smlouvě o dílo budou mít slova a výrazy stejný význam, jaký je jim připisován
zadávacími podmínkami veřejné zakázky na stavební práce s názvem 1/31, 1/32, 1/33, 1/35 a
1/37 Výspravy výtluků v okrese Jičín a v Hradci Králové, číslo veřejné zakázky 10PU-002155.

Potvrzujeme, že následující dokumenty tvoří součást obsahu Smlouvy:
a) Smlouva o dílo
b) Dopis o přijetí nabídky (Oznámení o výběru dodavatele)
c) Příloha a Oceněný soupis prací - výkaz výměr
d) Smluvní podmínky pro stavby menšího rozsahu - Obecné podmínky
e) Smluvní podmínky pro stavby menšího rozsahu - Zvláštní podmínky
f) Technická specifikace
g) Nepoužito a
h) Formuláře a ostatní dokumenty, které zahrnují:

      Smlouva o zpracování osobních údajů (vzor)
      Formulář - závazek odkoupení vytěženého materiálu

Vzhledem k platbám, které má objednatel uhradit dodavateli/zhotoviteli tak, jak je zde uvedeno,
se dodavatel/zhotovitel tímto zavazuje objednateli, že provede a dokončí stavbu a odstraní na
ní všechny vady v souladu s ustanoveními Smlouvy.

Objednatel se tímto zavazuje zaplatit dodavateli/zhotoviteli vzhledem k provedení a dokončení
stavby a odstranění vad na ní cenu díla v době a způsobem předepsaným ve Smlouvě.

Dodavatel/zhotovitel tímto poskytuje souhlas s jejím uveřejněním v registru smluv zřízeným
zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
těchto smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů (dále jako „zákon o registru
smluv“), přičemž bere na vědomí, že uveřejnění Smlouvy v registru smluv zajistí objednatel.
Do registru smluv bude vložen elektronický obraz textového obsahu Smlouvy v otevřeném a
strojově čitelném formátu a rovněž metadata Smlouvy.

Dodavatel/zhotovitel bere na vědomí a výslovně souhlasí, že Smlouva bude uveřejněna
v registru smluv bez ohledu na skutečnost, zda spadá pod některou z výjimek z povinnosti
uveřejnění stanovenou v zákoně o registru smluv. V rámci Smlouvy nebudou uveřejněny
informace stanovené v § 3 odst. 1 zákona o registru smluv námi označené před podpisem
Smlouvy.

Případné spory mezi smluvními stranami projedná a rozhodne příslušný obecný soud České
republiky v souladu s obecně závaznými předpisy České republiky.

Pokud se na jakoukoliv část plnění poskytovanou dodavatelem/zhotovitelem vztahuje GDPR
(Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně
fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a
o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)), je
dodavatel/zhotovitel povinen zajistit plnění svých povinností v GDPR stanovených. V případě,
kdy bude dodavatel/zhotovitel v kterémkoliv okamžiku plnění svých smluvních povinností
zpracovatelem osobních údajů poskytnutých objednatelem nebo získaných pro objednatele, je
povinen na tuto skutečnost objednatele upozornit a bezodkladně (vždy však před zahájením
zpracování osobních údajů) s ním uzavřít Smlouvu o zpracování osobních údajů, která tvoří
součást této Smlouvy. Smlouvu dle předcházející věty je dále dodavatel/zhotovitel
s objednatelem povinen uzavřít vždy, když jej k tomu objednatel písemně vyzve.
Tato Smlouva o dílo je vyhotovena v čtyřech stejnopisech, z nichž dva obdrží objednatel a dva
obdrží dodavatel/zhotovitel.
Smlouva nabývá účinnosti uveřejněním v registru smluv.
N a důkaz toho smluvní strany uzavírají tuto Smlouvu o dílo, která vstupuje v platnost podpisem
obou smluvních stran.

D atum :_____________3 R -Q9- 2019___________ Datum: 27.9.2019

za objednatele                  za dodavatele/zhotovitele
Ředitelství silnic a dálnic ČR  SWIETELSKY stavební s.r.o.
ředitelství silnic a DÁLNIC ČR

Č.j.: ŘSD/358/37000/2019/EL              Vyřizuje:

   ROZHODNUTÍ A OZNÁMENÍ O VÝBĚRU DODAVATELE

Ředitelství silnic a dálnic ČR, se sídlem Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4, IČO: 65993390,
jakožto zadavatel veřejné zakázky malého rozsahu s názvem „1/31, 1/32, 1/33, 1/35 a 1/37
Výspravy výtluků v okrese Jičín a v Hradci Králové", interní číslo zakázky 10PU-002155,
evidenční číslo (ISPROFIN/ISPROFOND): 500 111 0007, na základě výzvy k podání nabídky
rozhodl o výběru nabídky dodavatele

SWIETELSKY stavební s.r.o.
se sídlem: K Silu 1143,393 01 Pelhřimov
IČO: 48035599

Odůvodněni:
Vybraný dodavatel splnil všechny požadavky zadavatele vymezené ve výzvě k podání nabídky
a předložil nabídku s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH.

V Hradci Králové dne 26.9.2019

Ředitelství silnic a dálnic ČR

                                         1
                                  PŘÍLOHA

Název stavby: 1/31, 1/32, 1/33, 1/35 a 1/37 Výspravy výtluků v okrese Jičín a v Hradci
Králové

Následující tabulka odkazuje na Smluvní podmínky pro stavby menšího rozsahu - Obecné
podmínky ve znění Smluvních podmínek pro stavby menšího rozsahu - Zvláštní podmínky
(dále jen „Smluvní podmínky14).

Název Pod-článku          Číslo Pod-  Údaje
Smluvních podmínek        článku
                          Smluvních   Ředitelství silnic a dálnic ČR, Správa
                          podmínek    Hradec Králové, Pouchovská 401,
                                      503 41 Hradec Králové
Název a adresa Objednatele 1.1.4      SWIETELSKY stavební s.r.o.
                                      odštěpný závod Dopravní stavby VÝCHOD
Název a adresa Zhotovitele 1.1.5      K Silu 1143, 393 01 Pelhřimov
                                      21 dnů
Doba pro dokončení        1.1.9       Nepoužije se
Doba pro uvedení do       1.1.22
provozu                               Nepoužije se
Sekce                     1.1.26       (a) Smlouva o dílo
Hierarchie smluvních      1.3          (b) Příloha
dokumentů                              (c) Zvláštní podmínky
                                       (d) Obecné podmínky
Právo                     1.4          (e) Technická specifikace
                                       (f) Výkresy
Komunikace                1.5          (g) Nabídková projektová dokumentace

Poskytnutí staveniště     2.1               Zhotovitele
                                       (h) Výkaz výměr
                                      Právo České republiky
                                      Čeština
                                      Od Data zahájení prací oznámeného dle
                                      Pod-článku 1.1.7

Pověřená osoba            3.1

Zástupce objednatele      3.2

Jmenovaní podzhotovitelé 4.3          Nepoužije se
                                      Nepoužije se
Zajištění splnění smlouvy 4.4         Nepoužije se
                                      Nepoužije se
Záruka za odstranění vad  4.6.
                                      Do 2 dnů po datu zahájení prací
Projektová dokumentace    5.1

Zhotovitele

Harmonogram               7.2
Název Pod-článku          Číslo Pod-  Údaje
Smluvních podmínek        článku
                          Smluvních   Nepoužije se
Postupné závazné milníky  podmínek    a)
Odstranění vad            7.5         Minimální záruění doba požadovaná
                          9.1         Objednatelem činí 36 měsíců.

Oprávnění k Variaci       10.1        Postup při Variacích je součástí této Přílohy
                                      a) je v prodlení s udržováním v platnosti
Průběžné platby           11.3        bankovní záruky podle Pod-článku 4.4
                                      (Zajištění splnění smlouvy)
                          11.3        10 % průběžné platby
                                      b) přes pokyn Objednatele ke zjednání
                          11.3        nápravy neplní povinnosti podle Pod-článku
                                      4.8 (Bezpečnost a ochrana zdraví při práci)
                          11.3        10 % průběžné platby
                                      c) nepředloží na základě pokynu
Měna                      11.7        Objednatele ve stanoveném termínu
Povinnost Zhotovitele     12.5 a)     aktualizovaný Harmonogram podle Pod-
zaplatit smluvní pokutu               článku 7.2 (Harmonogram)
                                      10 % průběžné platby
                          12.5 b)     d) nepředloží nebo neudržuje v platnosti
                          12.5 c)     pojistné smlouvy podle Článku 14
                                      (Pojištění)
                                      10 % průběžné platby
                                      Koruna česká
                                      Zhotovitel nedodrží lhůty (a další časová
                                      určení) stanovené jem u v rozhodnutí
                                      příslušného veřejnoprávního orgánu podle
                                      pod-odstavce 4.1.8 Pod-článku 4.1 (Obecné
                                      povinnosti)
                                      30.000 Kč za každý případ porušení
                                      Zhotovitel poruší povinnost podle Pod-
                                      článku 4.3 (Subdodávky)
                                      2 540 Kč za každý jednotlivý případ
                                      porušení
                                      Zhotovitel nedodrží Dobu pro dokončení
                                      podle Článku 7 (Doba pro dokončení)
                                      635 Kč za každý započatý den prodlení
                                      Zhotovitele s dokončením Díla v Době pro
                                      dokončení
Název Pod-článku        Číslo Pod-  Údaje
Smluvních podmínek      článku      Nepoužije se
                        Smluvních
                        podmínek
                        12.5 d)

                        12.5 e)     Nepoužije se
                        12.5 f)     Zhotovitel neodstraní vadu nebo poškození
                                    do data oznámeného Objednatelem podle
Maximální celková výše  12.5        Pod-článku 9.1.
smluvních pokut                     127 Kč za každý započatý den prodlení
Výše pojistného plnění  14.2        30 % Přijaté smluvní částky bez DPH
                        14.2.
Rozsah stavebně                     1 % z Přijaté smluvní částky bez DPH
montážního pojištění
                                    - pojištění majetkových škod „proti všem
Způsob rozhodování sporů 15         rizikům“ (all risks)
                                    - pojištění záručního období min. 24 měsíců
                                    - pojištěnými dle této pojistné smlouvy
                                    budou Objednatel, Zhotovitel a
                                    Podzhotovitelé smluvně vázaní na
                                    budovaném díle
                                    - maximální spoluúčast 1 mil. Kč
                                    Použije se varianta B: Rozhodování před
                                    obecným soudem

Datum: 27.9.2019
                                  PŘÍLOHA

                    - POSTUP PŘI VARIACÍCH -

(1) Tento dokument, jako součást Přílohy, závazně doplňuje obecný postup Stran při
      Variacích, tj. změnách Díla nařízených nebo schválených jako Variace podle Článku
       10 Smluvních podmínek; v návaznosti na obecnou právní úpravu definovanou
      zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
      a v návaznosti na vnitro-organizační předpisy Objednatele.

(2) Pro účely administrace se Variací rozumí Změna, tj. jakákoli změna Díla sjednaného
      na základě původního zadávacího řízení veřejné zakázky. Variací není měření skutečně
      provedeného množství plnění nebo Smluvní kompenzační nárok (Claim).

(3) V případě, že Variace zahrnuje změnu množství nebo kvality plnění, budou parametry
      změny závazku definovány ve Změnovém listu, potvrzeném (podepsaném) Stranami.

(4) Pokud vznese Objednatel na Zhotovitele požadavek na předložení návrhu variace s
      uvedením přiměřené lhůty, ve které má být návrh předložen, předloží Zhotovitel návrh
      variace Objednateli ve formě Změnového listu věetně příloh (vzory jsou součástí
      Smlouvy) a dalších dokladů nezbytných pro řádné zdůvodnění, popis, dokladování a
      ocenění Variace.

(5) Předložený návrh Objednatel se Zhotovitelem projedná a výsledky jednání zaznamená
      do Zápisu o projednání ocenění soupisu prací a ceny stavebního objektu/provozního
      souboru, kterého se Variace týká.

(6) Objednatel vydá Zhotoviteli pokyn k provedení Variace v rozsahu dle Změnového
      listu neprodleně po potvrzení (podpisu) Změnového listu. Objednatel nemůže
      Zhotoviteli pokyn k provedení Variace před potvrzením (podpisem) Změnového listu
      vydat s výjimkou uvedenou v bodě (7).

(7) Objednatel může vydat pokyn k provedení Variace před potvrzením (podpisem)
      Změnového listu v případě, kdy by byl zásadně narušen postup prací a v důsledku toho
      by hrozilo přerušení prací, anebo vznik škody. Zásadním narušením postupu prací dle
      předchozí věty není prodlení Zhotovitele s předložením návrhu variace dle Pod-článku
       10.5 Smluvních podmínek.

(8) Jiné výjimky nad rámec předchozích ustanovení může z důvodů hodných zvláštního
      zřetele schválit oprávněná osoba objednatele.

(9) Do doby potvrzení (podpisu) Změnového listu nemohou být práce obsažené v tomto
      Změnovém listu zahrnuty do Vyúčtování (fakturace). Pokud Vyúčtování (fakturace)
      bude takové práce obsahovat, nebude Objednatel k Vyúčtování (fakturaci) přihlížet a
      Vyúčtování (fakturu) vrátí Zhotoviteli k přepracování.
                    ZÁVAZEK ODKOUPENÍ VYTĚŽENÉHO MATERIÁLU

Společnost: SWIETELSKY stavební s.r.o., Odštěpný závod Dopravní stavby VÝCHOD
se sídlem: K Silu 1143,393 01 Pelhřimov
IČO: 48035599

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl C,
vložka 8032,

jakožto dodavatel v poptávkovém řízení na veřejnou zakázku na stavební práce E31, E 3 2 ,1/33,
1/35 a 1/37 Výspravy výtluků v okrese Jičín a v Hradci Králové (dále jen „dodavatel"),
prohlašuje, že je srozuměn s tím, že v průběhu realizace shora uvedené zakázky budou vytěženy
materiály, jejichž specifikace a jednotkové ceny jsou uvedeny níže v tabulce:

                        Materiál       Množství  Jednotková cena
                                          172 t   v Kč bez DPH
asfaltové směsi frézované a vybourané                  85,08 Kč/t
74,56 m3 x 2,308 t/m3

Dodavatel se tímto zavazuje při respektování obecně závazných právních předpisů výše
uvedený materiál (majetek České republiky) od zadavatele odkoupit, a to ve skutečně
vytěženém množství. Kupní cena za vytěžený materiál se bude rovnat součinu skutečně
vytěženého množství jednotlivých materiálů a jejich příslušné jednotkové ceně uvedené tabulce
shora. Dodavatel se tímto zavazuje uhradit faktury vystavené objednatelem na kupní cenu
vytěženého materiálu ve lhůtě splatnosti 30 dnů. Dodavatel se tímto zároveň zavazuje uhradit
náklady na přepravu tohoto materiálu z místa vytěžení na místo jeho dalšího zpracování /
uložení. Dodavatel tímto potvrzuje, že shora uvedený závazek platí po celou dobu realizace
zakázky.

Dodavatel dále bere na vědomí, že v průběhu realizace shora uvedené zakázky mohou vznikat
odpady, jejichž původcem bude dodavatel, resp. jeho poddodavatelé. Dodavatel se zavazuje
zajistit a monitorovat, že s těmito odpady bude nakládáno v souladu s platnou legislativou.

r V Týništi nad Orlicí 27.9.2019