Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10295578: Objednávka

Příloha OV931915 00534 objednávka.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednávka č. OV931915/00534

Odesílatel:                           Příjemce:

Oblastní nemocnice Náchod a.s.        Multi CZ s.r.o.
Purkyňova 446                         Anenská 1715
547 01 Náchod                         53002 Pardubice
                                      Česká republika
IČ:    26000202
                                      IČ: 27488837
DIČ:   CZ699004900                    DIČ: CZ27488837

Bankovní spojení: 78-8883900227/0100

IBAN:  CZ6501000000788883900227

Měna:                CZK              Datum vystavení:             24.9.2019
Celk. cena bez DPH:  171 000,00
Celk. cena s DPH:    206 910,00       Termín dodání (nejpozději):  24.10.2019

                                      Splatnost faktury 30 dnů od přijetí faktury.

Schváleno v systému Arbes Feis:           číslo helpdesku: 494338
Schválil: ………………….dne 25.9.2019, 7:36:57
Osoba odpovědná za realizaci: ……………………..

Objednávám pro Oblastní nemocnici Náchod a.s. - prac. Rychnov nad Kněžnou
Elektrický konvektomat level 2, dle cenové nabídky č. NABMCZ-19-0151 ze dne 16.9.2019

Celková cena nákupu: 171.000,- Kč + DPH

Termín dodání: dle dohody s oddělením
Místo dodání: Nemocnice Rychnov - stravovací provoz, Jiráskova 506, 516 23 Rychnov nad Kněžnou
Kontaktní osoba: …………………………………..

Do vystavené faktury požaduji uvést číslo objednávky a jako součást faktury požaduji dodací list. Pokud nebude mít
vystavená faktura požadované náležitosti, bude Vám zaslána zpět k doplnění údajů. Faktura musí být zaslána
nejpozději do 15 dnů od data zdanitelného plnění v elektronické podobě ve formátu PDF na adresu

fakturace@nemocnicenachod.cz.

Lhůta pro zaplacení faktury počíná běžet až od doručení faktury ve formátu PDF na tuto emailovou adresu. Pokud
nebude faktura doručena v požadovaném termínu, vzniká objednateli nárok na úhradu smluvní pokuty ve výši 2000
Kč a dále nárok na úhradu škody vzniklé v důsledku pozdního zaslání faktury (např. penále a úrok z prodlení
vyměřeného FÚ v případě pozdního doručení faktury s přenesenou daňovou povinností). Dodavatel vystaví fakturu s
takovým datem splatnosti, aby doba mezi tímto datem a doručením faktury se všemi požadovanými náležitostmi byla
alespoň 30 dnů. K akceptaci této objednávky a uzavření kupní smlouvy může dojít jak písemně, tak konkludentně ve
smyslu § 1744 zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Akceptací této objednávky dodavatel prohlašuje, že nebude uplatňovat nároky vyplývající z ustanovení § 1969 - §
                                Objednávka č. OV931915/00534

1971 zák. č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku v případech, kdy by se objednatel dostal do prodlení s úhradou faktur,
nikoliv však delší než 90 dnů."

Předmětnou objednávku zboží/služeb prodávající/zhotovitel akceptuje za podmínek stanovených v objednávce
č.OV931915/00534 kupujícího/objednatele svým podpisem.
Datum, razítko, podpis prodávajícího .

Vypracovala: …………………………………….
Prosím o potvrzení kopie objednávky a zaslání e-mailem zpět.

Dne:..............              Razítko a podpis:..................

Objednávky nad 50 tisíc
Tato objednávka bude uveřejněna prostřednictvím Registru smluv postupem dle zákona č. 340/2015 Sb. v platném
znění. Uveřejnění provede Oblastní nemocnice Náchod a.s.

                    Položka     Počet Jedn. cena                     Celk. cena Celkem s DPH  Středisko

Sazba DPH               Základ  Daň Základ v CZK                     Daň v CZK     Poznámka
        21,00       171 000,00                                          35 910,00
                    171 000,00  35 910,00  171 000,00                  35 910,00
Celkem:
                                35 910,00  171 000,00

V Náchodě dne 1.10.2019 .