Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Objednávka č. OV931915/00534 Odesílatel: Příjemce: Oblastní nemocnice Náchod a.s. Multi CZ s.r.o. Purkyňova 446 Anenská 1715 547 01 Náchod 53002 Pardubice Česká republika IČ: 26000202 IČ: 27488837 DIČ: CZ699004900 DIČ: CZ27488837 Bankovní spojení: 78-8883900227/0100 IBAN: CZ6501000000788883900227 Měna: CZK Datum vystavení: 24.9.2019 Celk. cena bez DPH: 171 000,00 Celk. cena s DPH: 206 910,00 Termín dodání (nejpozději): 24.10.2019 Splatnost faktury 30 dnů od přijetí faktury. Schváleno v systému Arbes Feis: číslo helpdesku: 494338 Schválil: ………………….dne 25.9.2019, 7:36:57 Osoba odpovědná za realizaci: …………………….. Objednávám pro Oblastní nemocnici Náchod a.s. - prac. Rychnov nad Kněžnou Elektrický konvektomat level 2, dle cenové nabídky č. NABMCZ-19-0151 ze dne 16.9.2019 Celková cena nákupu: 171.000,- Kč + DPH Termín dodání: dle dohody s oddělením Místo dodání: Nemocnice Rychnov - stravovací provoz, Jiráskova 506, 516 23 Rychnov nad Kněžnou Kontaktní osoba: ………………………………….. Do vystavené faktury požaduji uvést číslo objednávky a jako součást faktury požaduji dodací list. Pokud nebude mít vystavená faktura požadované náležitosti, bude Vám zaslána zpět k doplnění údajů. Faktura musí být zaslána nejpozději do 15 dnů od data zdanitelného plnění v elektronické podobě ve formátu PDF na adresu fakturace@nemocnicenachod.cz. Lhůta pro zaplacení faktury počíná běžet až od doručení faktury ve formátu PDF na tuto emailovou adresu. Pokud nebude faktura doručena v požadovaném termínu, vzniká objednateli nárok na úhradu smluvní pokuty ve výši 2000 Kč a dále nárok na úhradu škody vzniklé v důsledku pozdního zaslání faktury (např. penále a úrok z prodlení vyměřeného FÚ v případě pozdního doručení faktury s přenesenou daňovou povinností). Dodavatel vystaví fakturu s takovým datem splatnosti, aby doba mezi tímto datem a doručením faktury se všemi požadovanými náležitostmi byla alespoň 30 dnů. K akceptaci této objednávky a uzavření kupní smlouvy může dojít jak písemně, tak konkludentně ve smyslu § 1744 zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Akceptací této objednávky dodavatel prohlašuje, že nebude uplatňovat nároky vyplývající z ustanovení § 1969 - § Objednávka č. OV931915/00534 1971 zák. č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku v případech, kdy by se objednatel dostal do prodlení s úhradou faktur, nikoliv však delší než 90 dnů." Předmětnou objednávku zboží/služeb prodávající/zhotovitel akceptuje za podmínek stanovených v objednávce č.OV931915/00534 kupujícího/objednatele svým podpisem. Datum, razítko, podpis prodávajícího . Vypracovala: ……………………………………. Prosím o potvrzení kopie objednávky a zaslání e-mailem zpět. Dne:.............. Razítko a podpis:.................. Objednávky nad 50 tisíc Tato objednávka bude uveřejněna prostřednictvím Registru smluv postupem dle zákona č. 340/2015 Sb. v platném znění. Uveřejnění provede Oblastní nemocnice Náchod a.s. Položka Počet Jedn. cena Celk. cena Celkem s DPH Středisko Sazba DPH Základ Daň Základ v CZK Daň v CZK Poznámka 21,00 171 000,00 35 910,00 171 000,00 35 910,00 171 000,00 35 910,00 Celkem: 35 910,00 171 000,00 V Náchodě dne 1.10.2019 .