Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10296266: 009312 Kupní smlouva - dezinfektory podložních mís Franke Deko 190

Příloha Kupní smlouva_MB_mycka.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Společnost:         Fénix Brno, spol. s r.o.

IČO:                449 61 863

DIČ:                CZ44961863

Se sídlem:          Vackova 1803/79, Královo Pole, 612 00 Brno

Zastoupená:         Ing. Pavel Stratil, jednatel

Bankovní spojení:   Komerční banka, a.s., Brno-město

Číslo účtu:         1560742-621/0100

Zapsaná v obchodním rejstříku Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 4020

dále jen „prodávající“ na straně jedné

a

Společnost:         Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s.,

                    nemocnice Středočeského kraje

IČO:                272 56 456

DIČ:                CZ27256456

Se sídlem:          Mladá Boleslav, třída Václava Klementa 147, PSČ 293 01

Zastoupená:         JUDr. Ladislav Řípa, předseda představenstva

                    Ing. Jiří Bouška, místopředseda představenstva

Bankovní spojení:   Komerční banka, a.s.

Číslo účtu:         35-3525450227/0100

Zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 10019

dále jen „kupující“ na straně druhé,

se jako smluvní strany níže uvedeného dne, měsíce a roku dohodly, jak stanoví tato:

                    KUPNÍ SMLOUVA

                      dále jen „smlouva“

1. Předmět smlouvy

1.1.  Předmětem této kupní smlouvy je závazek prodávajícího dodat kupujícímu
      Dezinfektory podložních mís FRANKE DEKO 190 (dále též jako „zboží“) a umožnit mu
      nabytí vlastnického práva ke zboží a dále závazek kupujícího řádně dodané zboží
      převzít a zaplatit za něj prodávajícímu sjednanou kupní cenu.

1.2. Zboží je blíže specifikováno v nabídce č. N822190111_A, která tvoří přílohu č. 1 této
        smlouvy.

1.3.  Prodávající prohlašuje, že zboží je/bude vyrobeno dle příslušných norem platných
      v EU. Prodávající zejména zaručuje, že zboží odpovídá všem požadavkům stanoveným
      obecně závaznými právními předpisy a normám ČSN a EN, především zákonu č.
      22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, ve znění pozdějších předpisů, a
      zákonu č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, ve znění pozdějších předpisů,
      a je vybaveno všemi potřebnými doklady a certifikáty. Spolu se zbožím bude dodán
      návod k obsluze v českém jazyce (v tištěné a elektronické podobě).

1.4. Prodávající dále prohlašuje, že má veškerá oprávnění, jakož i vybavení, k plnění
        povinností dle této smlouvy.

                                                                              Stránka 1 z 5
1.5.  V případě, že tato smlouva je uzavírána na základě výběru dodavatele ve veřejné
      zakázce mimo režim zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění
      pozdějších předpisů, prodávající prohlašuje, že měl před podáním své nabídky
      k dispozici požadavky kupujícího na rozsah dodávky dle této smlouvy, a to jako
      součást zadávací dokumentace. Prodávající tyto požadavky před podáním své nabídky
      s vynaložením odborné péče přezkoumal a na základě toho prohlašuje, že je schopen
      předmět plnění dle této smlouvy splnit.

1.6.  Součástí smluvního ujednání je zadávací dokumentace veřejné zakázky, jakož i
      závazky, přísliby či prohlášení, které prodávající uvedl ve své nabídce. V případě
      rozporu mezi ujednáním této smlouvy a obsahem nabídky prodávajícího či příloh této
      smlouvy, má vždy přednost ustanovení této smlouvy.

2. Doba, místo a způsob dodání

2.1. Prodávající se zavazuje dodat zboží nejpozději do 4 týdnů od podpisu této smlouvy.
        Pokud nebude zboží prodávajícím dodáno ve stanoveném termínu, je kupující
        oprávněn od této smlouvy odstoupit. Kupující si vyhrazuje právo v nezbytně nutném
        rozsahu prodloužit termín dodání zboží v případě výskytu nepředvídatelných okolností
        bránících instalaci zboží. Za takové okolnosti se považují zejména mimořádné provozní
        situace, nehody, havárie, stávky, výluky, nepříznivé klimatické podmínky, krizové
        stavy, nepříznivé zásahy ze strany orgánů veřejné moci apod.

2.2. Místem dodání zboží je sídlo kupujícího, konkrétně Interní oddělení.

2.3.  O průběhu a výsledku předávací řízení bude sepsán písemný předávací protokol.
      Přílohou předávacího protokolu budou veškeré zkušební, měřící, cejchovací a
      instruktážní protokoly a revizní zprávy, protokoly o provedené instruktáži a certifikaci
      pracovníků kupujícího, případně další doklady, prokazující způsobilost a připravenost
      zboží k provozu. Součástí předávacího protokolu bude také výslovné prohlášení
      prodávajícího, že „Zařízení splňuje výrobcem uváděné parametry, je plně funkční a
      bezpečné pro použití při poskytování zdravotních služeb pracovníky kupujícího.“

2.4. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zboží v případě:

      - výskytu vad zboží nebo jeho částí,

      - nesplnění všech povinnosti prodávajícího vztahujících se k předání zboží dle této
          smlouvy.

2.5. Převezme-li kupující zboží s vadami uvedenými v předávacím protokolu a nebude-li
        v předávacím protokolu uvedeno jinak, zavazuje se prodávající k neprodlenému
        odstranění těchto vad.

2.6. Nebezpečí škody na zboží a vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího
        okamžikem převzetí zboží a podpisem předávacího protokolu.

2.7. Prodávající je povinen při dodávce a instalaci zboží postupovat v těsné spolupráci
        s kupujícím tak, aby nebyl narušován provoz nemocnice kupujícího nad míru nezbytně
        nutnou.

2.8.  Dojde-li při instalaci zboží prodávajícím či v její souvislosti k poškození majetku
      kupujícího či třetích osob (např. poškození podlahy, stěny, výmalby apod.), zavazuje
      se prodávající bezodkladně poškozené věci opravit a uvést do původního stavu,
      případně nahradit vzniklou škodu.

3. Kupní cena a platební podmínky

3.1. Celková kupní cena zboží činí 415.757,50 Kč bez DPH, DPH 21% je 87.309,10 Kč,
        kupní cena vč. DPH činí 503.066,60 Kč. Prodávající ručí za uplatnění správné sazby
        DPH vztahující se na dodávku zboží dle této smlouvy.

                                                                           Stránka 2 z 5
3.2.  Kupní cena zboží je stanovena dohodou jako cena konečná, maximální, nejvýše
      přípustná a zahrnuje rovněž dopravu zboží do místa plnění, balné, pojištění, případné
      celní a daňové poplatky, zaškolení personálu a jiné náklady související s dodávkou
      zboží.

3.3.  Úhrada kupní ceny bude kupujícím prováděna bezhotovostním převodem nebo
      vkladem na účet prodávajícího uvedený v záhlaví této smlouvy, a to na základě
      faktury vystavené prodávajícím v souladu s dodacím listem. Kupující je oprávněn
      pozdržet úhradu kupní ceny až do doby úplného odstranění všech vad zboží.

3.4.  Splatnost faktury je do 60 dnů od data doručení faktury kupujícímu. Fakturu, která
      nebude mít veškeré náležitosti řádného daňového a účetního dokladu, je kupující
      oprávněn vrátit. V takovém případě běží ode dne doručení nové/opravené faktury
      kupujícímu nová lhůta splatnosti.

3.5. V případě prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny či její části je prodávající oprávněn
        požadovat zaplacení úroku z prodlení v souladu s ustanovením § 1970 občanského
        zákoníku.

3.6.  Zveřejní-li správce daně skutečnost, že prodávající je nespolehlivým plátcem ve
      smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, je kupující oprávněn
      z každé fakturované platby zadržet daň z přidané hodnoty a tuto aniž by k tomu byl
      vyzván jako ručitel uhradit za prodávajícího příslušnému správci daně.

4. Odpovědnost za vady, záruka za jakost

4.1. Není-li uvedeno jinak, řídí se práva a povinnosti smluvních stran z vadného plnění
        příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

4.2.  Na dodané zboží poskytuje prodávající záruku za jakost v délce 24 měsíců. Záruční
      doba běží od okamžiku převzetí zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu
      trvání vady, která brání řádnému užívání zboží. V případě dodání nového zboží běží
      ode dne jeho převzetí kupujícím nová záruční doba.

4.3.  V záruční době se prodávající zavazuje k servisní reakci nejpozději do 48 hodin od
      oznámení vad kupujícím (písemně, emailem, faxem či telefonicky) a uvést zboží do
      provozu nejpozději do dalších 48 hodin. Jestliže se prodávajícímu nepodaří zboží uvést
      do provozu ve výše uvedené lhůtě, zavazuje se prodávající v záruční době zapůjčit
      kupujícímu do bezplatného užívání náhradní zboží srovnatelných parametrů, a to po
      celou dobu nutné opravy.

4.4.  Ukáže-li se, že vada zboží je neodstranitelná, nebo v případě, že prodávající
      neodstraní vady zboží včas, nejpozději do 30 dnů od dne oznámení, je kupující
      oprávněn požadovat dodání nového zboží shodných nebo lepších parametrů, nebo od
      této smlouvy odstoupit.

4.5. Náklady spojené s odstraňováním vad zboží, za které odpovídá prodávající, hradí v
        plné výši prodávající (cestovné, náhradní díly, materiál, apod.).

4.6. V případě, že budou v rámci záručních oprav prováděny i další servisní úkony či
        odborná údržba zboží, není prodávající oprávněn za tyto služby účtovat samostatně
        dopravu.

5. Servis

5.1. Prodávající se zavazuje zajišťovat po dobu deseti (10) let od dodání zboží mimozáruční
        a pozáruční servis zboží včetně dodávek náhradních dílů, a to ve stejných lhůtách jako
        jsou uvedeny v čl 4 odst. 4.3 této smlouvy.

5.2. Prodávající se zavazuje provádět v rámci servisu zboží předepsanou odbornou údržbu
        zboží dle příslušných právních předpisů a doporučení výrobce, zahrnující pravidelné
        bezpečnostně technické kontroly (PBTK) a jiné předepsané servisní prohlídky.

                                          Stránka 3 z 5
5.3. Splatnost faktur za provádění servisu zboží je 30 dnů od jejího doručení kupujícímu.

5.4. Kontaktní osobou k provádění servisu na straně kupujícího je:

      Jméno a příjmení: Mgr. Miroslav Procházka

      tel:            604 816 253

      email:          miroslav.prochazka@onmb.cz

5.5. Kontaktní osobou k provádění servisu na straně prodávajícího je:

      Jméno a příjmení: Antonín Bílek, HB servis, s. r. o.

      tel:            603 167 036

      email:          hbservis@hbservis.cz

5.6. Ke změně údajů o kontaktních osobách postačí písemné oznámení doručeného druhé
        smluvní straně.

6. Obecná ustanovení

6.1.  Smluvní strany se zavazují zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých
      se dozvěděli v souvislosti s uzavřením této smlouvy. Tím není dotčena povinnost
      zveřejnit obsah této smlouvy či jiné skutečnosti týkající se smluvního vztahu
      založeného touto smlouvou, a to v rozsahu stanoveném zákonem.

6.2.  V případě, že tato smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv dle zákona
      č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
      těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), uzavírají smluvní strany toto
      samostatné ujednání. Smluvní strany se dohodly, že uveřejnění této smlouvy
      v registru smluv zajistí kupující. Prodávající se zavazuje nejpozději při podpisu této
      smlouvy označit ty části smlouvy a ty údaje, které požaduje v souladu se zákonem o
      registru smluv vyloučit z uveřejnění (obchodní tajemství, osobní údaje apod.). Jinak
      platí, že souhlasí s uveřejněním v plném rozsahu. Toto samostatné ujednání smluvních
      stran nabývá platnosti a účinnosti podpisem této smlouvy oprávněnými zástupci
      smluvních stran.

6.3.  V případě zániku této smlouvy, nebo v případě, že bude tato smlouva shledána
      neplatnou nebo neúčinnou, zůstávají zachována ta práva a povinnosti, z jejichž
      povahy plyne, že mají trvat i po ukončení této smlouvy. To platí zejména pro právo
      požadovat smluvní pokutu, náhradu újmy vzniklé porušením této smlouvy nebo
      závazek zachovávat mlčenlivost.

6.4.  V případě prodlení prodávajícího s plněním závazků dle této smlouvy je prodávající
      povinen každý den prodlení zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05% z kupní
      ceny zboží bez DPH, kterého se prodlení týká. Zaplacením smluvní pokuty není dotčen
      nárok kupujícího na náhradu škody v plné výši.

6.5.  V případě, že se kterékoliv z prohlášení prodávajícího uvedené v čl. 1 této smlouvy
      ukáže být nepravdivým, hrubě zkresleným či v podstatném ohledu zavádějícím je
      prodávající povinen uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 10.000,- Kč za každý
      jednotlivý případ porušení.

7. Závěrečná ustanovení

7.1. Pokud některé z ustanovení této smlouvy je nebo se stane neplatným či neúčinným,
        nemá tato skutečnost vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení této smlouvy.
        Smluvní strany se zavazují takové ustanovení bez zbytečného odkladu nahradit novým
        platným a účinným ustanovením, které svým obsahem bude odpovídat účelu
        ustanovení předchozího.

7.2. V případě rozporu této smlouvy s obsahem jejích příloh či jakýchkoliv jiných ujednání
        nebo prohlášení, má vždy přednost ustanovení této smlouvy.

                                                                       Stránka 4 z 5
7.3. Smluvní strany se v souladu s ustanovením § 89a zákona č. 99/1963 Sb., občanský
        soudní řád, dohodly, že místní příslušnost soudu k projednání a rozhodnutí sporů a
        jiných právních věcí vyplývajících z právního vztahu založeného touto smlouvou, jakož
        i ze vztahů s tímto vztahem souvisejících, se řídí sídlem kupujícího.

7.4. Práva a povinnosti smluvních stran touto smlouvou výslovně neupravená se řídí
        příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

7.5. Jakékoli změny a doplňky této smlouvy jsou možné pouze ve formě písemných
        vzestupně číslovaných dodatků, podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních
        stran. Totéž platí i pro vzdání se písemné formy.

7.6. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu a účinnosti dnem uveřejnění
        v registru smluv.

7.7. Tato smlouva je vypracována ve dvou vyhotoveních, z nichž každá smluvní strana
        obdrží po jednom.

7.8. Smluvní strany si smlouvu přečetly, jejímu obsahu rozumí a na důkaz toho připojují
        vlastnoruční podpisy svých oprávněných zástupců.

Přílohy:
1) nabídka zboží č. N822190111_A

V Brně dne 17.6.2019            V Mladé Boleslavi dne 1.7.2019

……………………………………………….                       ……………………………………………….
   Za Fénix Brno, spol. s r.o.                    JUDr. Ladislav Řípa

                                             předseda představenstva
                                Za Oblastní nemocnici Mladá Boleslav, a.s.,

                                         nemocnici Středočeského kraje

                                          ……………………………………………….
                                                     Ing. Jiří Bouška

                                         místopředseda představenstva
                                Za Oblastní nemocnici Mladá Boleslav, a.s.,

                                         nemocnici Středočeského kraje

                                                                Stránka 5 z 5