Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Společnost: Fénix Brno, spol. s r.o. IČO: 449 61 863 DIČ: CZ44961863 Se sídlem: Vackova 1803/79, Královo Pole, 612 00 Brno Zastoupená: Ing. Pavel Stratil, jednatel Bankovní spojení: Komerční banka, a.s., Brno-město Číslo účtu: 1560742-621/0100 Zapsaná v obchodním rejstříku Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 4020 dále jen „prodávající“ na straně jedné a Společnost: Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s., nemocnice Středočeského kraje IČO: 272 56 456 DIČ: CZ27256456 Se sídlem: Mladá Boleslav, třída Václava Klementa 147, PSČ 293 01 Zastoupená: JUDr. Ladislav Řípa, předseda představenstva Ing. Jiří Bouška, místopředseda představenstva Bankovní spojení: Komerční banka, a.s. Číslo účtu: 35-3525450227/0100 Zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 10019 dále jen „kupující“ na straně druhé, se jako smluvní strany níže uvedeného dne, měsíce a roku dohodly, jak stanoví tato: KUPNÍ SMLOUVA dále jen „smlouva“ 1. Předmět smlouvy 1.1. Předmětem této kupní smlouvy je závazek prodávajícího dodat kupujícímu Dezinfektory podložních mís FRANKE DEKO 190 (dále též jako „zboží“) a umožnit mu nabytí vlastnického práva ke zboží a dále závazek kupujícího řádně dodané zboží převzít a zaplatit za něj prodávajícímu sjednanou kupní cenu. 1.2. Zboží je blíže specifikováno v nabídce č. N822190111_A, která tvoří přílohu č. 1 této smlouvy. 1.3. Prodávající prohlašuje, že zboží je/bude vyrobeno dle příslušných norem platných v EU. Prodávající zejména zaručuje, že zboží odpovídá všem požadavkům stanoveným obecně závaznými právními předpisy a normám ČSN a EN, především zákonu č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, ve znění pozdějších předpisů, a zákonu č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, ve znění pozdějších předpisů, a je vybaveno všemi potřebnými doklady a certifikáty. Spolu se zbožím bude dodán návod k obsluze v českém jazyce (v tištěné a elektronické podobě). 1.4. Prodávající dále prohlašuje, že má veškerá oprávnění, jakož i vybavení, k plnění povinností dle této smlouvy. Stránka 1 z 5 1.5. V případě, že tato smlouva je uzavírána na základě výběru dodavatele ve veřejné zakázce mimo režim zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, prodávající prohlašuje, že měl před podáním své nabídky k dispozici požadavky kupujícího na rozsah dodávky dle této smlouvy, a to jako součást zadávací dokumentace. Prodávající tyto požadavky před podáním své nabídky s vynaložením odborné péče přezkoumal a na základě toho prohlašuje, že je schopen předmět plnění dle této smlouvy splnit. 1.6. Součástí smluvního ujednání je zadávací dokumentace veřejné zakázky, jakož i závazky, přísliby či prohlášení, které prodávající uvedl ve své nabídce. V případě rozporu mezi ujednáním této smlouvy a obsahem nabídky prodávajícího či příloh této smlouvy, má vždy přednost ustanovení této smlouvy. 2. Doba, místo a způsob dodání 2.1. Prodávající se zavazuje dodat zboží nejpozději do 4 týdnů od podpisu této smlouvy. Pokud nebude zboží prodávajícím dodáno ve stanoveném termínu, je kupující oprávněn od této smlouvy odstoupit. Kupující si vyhrazuje právo v nezbytně nutném rozsahu prodloužit termín dodání zboží v případě výskytu nepředvídatelných okolností bránících instalaci zboží. Za takové okolnosti se považují zejména mimořádné provozní situace, nehody, havárie, stávky, výluky, nepříznivé klimatické podmínky, krizové stavy, nepříznivé zásahy ze strany orgánů veřejné moci apod. 2.2. Místem dodání zboží je sídlo kupujícího, konkrétně Interní oddělení. 2.3. O průběhu a výsledku předávací řízení bude sepsán písemný předávací protokol. Přílohou předávacího protokolu budou veškeré zkušební, měřící, cejchovací a instruktážní protokoly a revizní zprávy, protokoly o provedené instruktáži a certifikaci pracovníků kupujícího, případně další doklady, prokazující způsobilost a připravenost zboží k provozu. Součástí předávacího protokolu bude také výslovné prohlášení prodávajícího, že „Zařízení splňuje výrobcem uváděné parametry, je plně funkční a bezpečné pro použití při poskytování zdravotních služeb pracovníky kupujícího.“ 2.4. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zboží v případě: - výskytu vad zboží nebo jeho částí, - nesplnění všech povinnosti prodávajícího vztahujících se k předání zboží dle této smlouvy. 2.5. Převezme-li kupující zboží s vadami uvedenými v předávacím protokolu a nebude-li v předávacím protokolu uvedeno jinak, zavazuje se prodávající k neprodlenému odstranění těchto vad. 2.6. Nebezpečí škody na zboží a vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží a podpisem předávacího protokolu. 2.7. Prodávající je povinen při dodávce a instalaci zboží postupovat v těsné spolupráci s kupujícím tak, aby nebyl narušován provoz nemocnice kupujícího nad míru nezbytně nutnou. 2.8. Dojde-li při instalaci zboží prodávajícím či v její souvislosti k poškození majetku kupujícího či třetích osob (např. poškození podlahy, stěny, výmalby apod.), zavazuje se prodávající bezodkladně poškozené věci opravit a uvést do původního stavu, případně nahradit vzniklou škodu. 3. Kupní cena a platební podmínky 3.1. Celková kupní cena zboží činí 415.757,50 Kč bez DPH, DPH 21% je 87.309,10 Kč, kupní cena vč. DPH činí 503.066,60 Kč. Prodávající ručí za uplatnění správné sazby DPH vztahující se na dodávku zboží dle této smlouvy. Stránka 2 z 5 3.2. Kupní cena zboží je stanovena dohodou jako cena konečná, maximální, nejvýše přípustná a zahrnuje rovněž dopravu zboží do místa plnění, balné, pojištění, případné celní a daňové poplatky, zaškolení personálu a jiné náklady související s dodávkou zboží. 3.3. Úhrada kupní ceny bude kupujícím prováděna bezhotovostním převodem nebo vkladem na účet prodávajícího uvedený v záhlaví této smlouvy, a to na základě faktury vystavené prodávajícím v souladu s dodacím listem. Kupující je oprávněn pozdržet úhradu kupní ceny až do doby úplného odstranění všech vad zboží. 3.4. Splatnost faktury je do 60 dnů od data doručení faktury kupujícímu. Fakturu, která nebude mít veškeré náležitosti řádného daňového a účetního dokladu, je kupující oprávněn vrátit. V takovém případě běží ode dne doručení nové/opravené faktury kupujícímu nová lhůta splatnosti. 3.5. V případě prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny či její části je prodávající oprávněn požadovat zaplacení úroku z prodlení v souladu s ustanovením § 1970 občanského zákoníku. 3.6. Zveřejní-li správce daně skutečnost, že prodávající je nespolehlivým plátcem ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, je kupující oprávněn z každé fakturované platby zadržet daň z přidané hodnoty a tuto aniž by k tomu byl vyzván jako ručitel uhradit za prodávajícího příslušnému správci daně. 4. Odpovědnost za vady, záruka za jakost 4.1. Není-li uvedeno jinak, řídí se práva a povinnosti smluvních stran z vadného plnění příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. 4.2. Na dodané zboží poskytuje prodávající záruku za jakost v délce 24 měsíců. Záruční doba běží od okamžiku převzetí zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu trvání vady, která brání řádnému užívání zboží. V případě dodání nového zboží běží ode dne jeho převzetí kupujícím nová záruční doba. 4.3. V záruční době se prodávající zavazuje k servisní reakci nejpozději do 48 hodin od oznámení vad kupujícím (písemně, emailem, faxem či telefonicky) a uvést zboží do provozu nejpozději do dalších 48 hodin. Jestliže se prodávajícímu nepodaří zboží uvést do provozu ve výše uvedené lhůtě, zavazuje se prodávající v záruční době zapůjčit kupujícímu do bezplatného užívání náhradní zboží srovnatelných parametrů, a to po celou dobu nutné opravy. 4.4. Ukáže-li se, že vada zboží je neodstranitelná, nebo v případě, že prodávající neodstraní vady zboží včas, nejpozději do 30 dnů od dne oznámení, je kupující oprávněn požadovat dodání nového zboží shodných nebo lepších parametrů, nebo od této smlouvy odstoupit. 4.5. Náklady spojené s odstraňováním vad zboží, za které odpovídá prodávající, hradí v plné výši prodávající (cestovné, náhradní díly, materiál, apod.). 4.6. V případě, že budou v rámci záručních oprav prováděny i další servisní úkony či odborná údržba zboží, není prodávající oprávněn za tyto služby účtovat samostatně dopravu. 5. Servis 5.1. Prodávající se zavazuje zajišťovat po dobu deseti (10) let od dodání zboží mimozáruční a pozáruční servis zboží včetně dodávek náhradních dílů, a to ve stejných lhůtách jako jsou uvedeny v čl 4 odst. 4.3 této smlouvy. 5.2. Prodávající se zavazuje provádět v rámci servisu zboží předepsanou odbornou údržbu zboží dle příslušných právních předpisů a doporučení výrobce, zahrnující pravidelné bezpečnostně technické kontroly (PBTK) a jiné předepsané servisní prohlídky. Stránka 3 z 5 5.3. Splatnost faktur za provádění servisu zboží je 30 dnů od jejího doručení kupujícímu. 5.4. Kontaktní osobou k provádění servisu na straně kupujícího je: Jméno a příjmení: Mgr. Miroslav Procházka tel: 604 816 253 email: miroslav.prochazka@onmb.cz 5.5. Kontaktní osobou k provádění servisu na straně prodávajícího je: Jméno a příjmení: Antonín Bílek, HB servis, s. r. o. tel: 603 167 036 email: hbservis@hbservis.cz 5.6. Ke změně údajů o kontaktních osobách postačí písemné oznámení doručeného druhé smluvní straně. 6. Obecná ustanovení 6.1. Smluvní strany se zavazují zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozvěděli v souvislosti s uzavřením této smlouvy. Tím není dotčena povinnost zveřejnit obsah této smlouvy či jiné skutečnosti týkající se smluvního vztahu založeného touto smlouvou, a to v rozsahu stanoveném zákonem. 6.2. V případě, že tato smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), uzavírají smluvní strany toto samostatné ujednání. Smluvní strany se dohodly, že uveřejnění této smlouvy v registru smluv zajistí kupující. Prodávající se zavazuje nejpozději při podpisu této smlouvy označit ty části smlouvy a ty údaje, které požaduje v souladu se zákonem o registru smluv vyloučit z uveřejnění (obchodní tajemství, osobní údaje apod.). Jinak platí, že souhlasí s uveřejněním v plném rozsahu. Toto samostatné ujednání smluvních stran nabývá platnosti a účinnosti podpisem této smlouvy oprávněnými zástupci smluvních stran. 6.3. V případě zániku této smlouvy, nebo v případě, že bude tato smlouva shledána neplatnou nebo neúčinnou, zůstávají zachována ta práva a povinnosti, z jejichž povahy plyne, že mají trvat i po ukončení této smlouvy. To platí zejména pro právo požadovat smluvní pokutu, náhradu újmy vzniklé porušením této smlouvy nebo závazek zachovávat mlčenlivost. 6.4. V případě prodlení prodávajícího s plněním závazků dle této smlouvy je prodávající povinen každý den prodlení zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05% z kupní ceny zboží bez DPH, kterého se prodlení týká. Zaplacením smluvní pokuty není dotčen nárok kupujícího na náhradu škody v plné výši. 6.5. V případě, že se kterékoliv z prohlášení prodávajícího uvedené v čl. 1 této smlouvy ukáže být nepravdivým, hrubě zkresleným či v podstatném ohledu zavádějícím je prodávající povinen uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 10.000,- Kč za každý jednotlivý případ porušení. 7. Závěrečná ustanovení 7.1. Pokud některé z ustanovení této smlouvy je nebo se stane neplatným či neúčinným, nemá tato skutečnost vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení této smlouvy. Smluvní strany se zavazují takové ustanovení bez zbytečného odkladu nahradit novým platným a účinným ustanovením, které svým obsahem bude odpovídat účelu ustanovení předchozího. 7.2. V případě rozporu této smlouvy s obsahem jejích příloh či jakýchkoliv jiných ujednání nebo prohlášení, má vždy přednost ustanovení této smlouvy. Stránka 4 z 5 7.3. Smluvní strany se v souladu s ustanovením § 89a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, dohodly, že místní příslušnost soudu k projednání a rozhodnutí sporů a jiných právních věcí vyplývajících z právního vztahu založeného touto smlouvou, jakož i ze vztahů s tímto vztahem souvisejících, se řídí sídlem kupujícího. 7.4. Práva a povinnosti smluvních stran touto smlouvou výslovně neupravená se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. 7.5. Jakékoli změny a doplňky této smlouvy jsou možné pouze ve formě písemných vzestupně číslovaných dodatků, podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Totéž platí i pro vzdání se písemné formy. 7.6. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu a účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv. 7.7. Tato smlouva je vypracována ve dvou vyhotoveních, z nichž každá smluvní strana obdrží po jednom. 7.8. Smluvní strany si smlouvu přečetly, jejímu obsahu rozumí a na důkaz toho připojují vlastnoruční podpisy svých oprávněných zástupců. Přílohy: 1) nabídka zboží č. N822190111_A V Brně dne 17.6.2019 V Mladé Boleslavi dne 1.7.2019 ………………………………………………. ………………………………………………. Za Fénix Brno, spol. s r.o. JUDr. Ladislav Řípa předseda představenstva Za Oblastní nemocnici Mladá Boleslav, a.s., nemocnici Středočeského kraje ………………………………………………. Ing. Jiří Bouška místopředseda představenstva Za Oblastní nemocnici Mladá Boleslav, a.s., nemocnici Středočeského kraje Stránka 5 z 5