Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10306378: Havárie propustku na silnici III/2224 v Mírové

Příloha 201 19 SÚ - Propust Mírová.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        201 /19/SÚ

                                    Objednávka - Smlouva o dílo

                     uzavřená dle § 2586 a následujících ustanovení zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník)

                                                            I. Smluvní strany

Objednatel:                                                              Zhotovitel:

Krajská správa a údržba silnic Karlovarského kraje                       Údržba silnic Karlovarského kraje a.s.

příspěvková organizace,                                                  se sídlem Na Vlečce 177, 360 01 Otovice

se sídlem Sokolov, Chebská 282, PSČ 356 01                               zastoupená Ing. Martin Leichter, MBA – předseda představenstva

Jednající: ředitelem organizace Ing. Janem Lichtnegerem,                              Ing. Zdeně k Brázda – místopředseda představenstva

zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Plzni, oddíl Pr, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni

vložka 114                                                               oddíl B, vložka 1197

Zřizovací listina ze dne 13. 12. 2001

Odpovědný pracovník: Gabriela Schillerová, správní inspektor             Odpovědný pracovník: Vlastimil Dědek

IČO          70947023                                                    IČO:         264 02 068
DIČ          CZ70947023
Bank.spoj.   78-2496840247/0100, KB K.Vary                               DIČ:         CZ26402068
Telefon:     352 356 111
                                                                         Číslo účtu: 35 6289030207/0100 Komerční banka a.s.

                                                            II. Předmět plnění

Kvalitativní určení :                                                           Množství                           III. Cena
                                                                                Dle zadání
Havárie propustku na silnici III/2224 cca v km 4,293 v Mírové                                                  178 275,- Kč s DPH
Předmětem plnění je obnova zborceného zděného propustku.
Zděný propust bude nahrazen trubním propustem DN 600, v délce
10m, který bude vybudován dle vzorových listů.

IV. Doba plnění V. Místo plnění                       VI. Doprava                          VII. Záruka a sankce
                                                       dodavatelem
18.9.- 23.9.2019         Propust na silnici                              1. Záruční doba počíná běžet předáním dohodnutého díla objednateli.
                         III/2224 v Mírové                               2. Zhotovitel prohlašuje, že zaručuje dohodnuté vlastnosti
                                                                         provedeného díla podle záručních podmínek, které jsou přiloženy k této
                                                                         smlouvě a to po dobu - 24 měsíců.
                                                                         3. V případě prodlení zhotovitele s provedením dohodnutého díla
                                                                         zaplatí zhotovitel objednateli smluvní sankci ve výši 0,5 % z ceny díla
                                                                         za každý započatý den prodlení.

VIII. Placení, fakturace, přechod vlastnictví, ostatní ujednání

1. Zhotovitel je oprávněn fakturovat až po provedení díla.

2. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti v souladu s § 11 zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb. v e znění pozdějších předpisů. Objednatel je
      povinen fakturu vrátit, jestliže neobsahuje veškeré náležitosti.

3. V případě prodlení objednatele s úhradou faktury, zaplatí uživatel zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,15% z dlužné částky za každý den prodlení
      ode dne původní splatnosti závazku až do jejího úplného uhrazení.

4. Objednatel je povinen zaplatit fakturu do 14 dne od jejího doručení. Objednatel je povinen fakturu vrátit, jestliže neobsahuje veškeré náležitosti.

5. Obě smluvní strany se současně dohodly na tom, že v případě kdy zhotovitel (plátce daně z přidané hodnoty a současně poskytovatel zdanitelného

    plnění s daňovou povinností podle zákona o DPH) se v průběhu platnosti smluvního ujednání stane tzv. nespolehlivým plátcem, bude objednatel o

    této skutečnosti zhotovitelem písemně vyrozuměn.

    Současně si smluvní strany ujednaly, že pokud nastane tato situace a zhotovitel se stane nespolehlivým plátcem, nebude platba námi zhotoviteli

    zahrnovat DPH. Úhrada ceny bez daně bude v takovém případě považována za splnění našich finančních závazků vůči zhotoviteli. Zajištěná daň

    bude uhrazena naší organizací jeho místně příslušnému správci daně.

Za objednatele:                                                                Za zhotovitele:

Ing. Jan Lichtneger                                                            Huberová Zuzana – vedoucí oddělení obchodního
ředitel organizace

                                                                               Dědek Vlastimil – vedoucí střediska Velká Hleďsebe

V Sokolově, dne 26.9.2019 Razítko a podpis                               V Otovicích dne 19.9.2019                Razítko a podpis

SÚ