Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
201 /19/SÚ Objednávka - Smlouva o dílo uzavřená dle § 2586 a následujících ustanovení zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník) I. Smluvní strany Objednatel: Zhotovitel: Krajská správa a údržba silnic Karlovarského kraje Údržba silnic Karlovarského kraje a.s. příspěvková organizace, se sídlem Na Vlečce 177, 360 01 Otovice se sídlem Sokolov, Chebská 282, PSČ 356 01 zastoupená Ing. Martin Leichter, MBA – předseda představenstva Jednající: ředitelem organizace Ing. Janem Lichtnegerem, Ing. Zdeně k Brázda – místopředseda představenstva zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Plzni, oddíl Pr, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni vložka 114 oddíl B, vložka 1197 Zřizovací listina ze dne 13. 12. 2001 Odpovědný pracovník: Gabriela Schillerová, správní inspektor Odpovědný pracovník: Vlastimil Dědek IČO 70947023 IČO: 264 02 068 DIČ CZ70947023 Bank.spoj. 78-2496840247/0100, KB K.Vary DIČ: CZ26402068 Telefon: 352 356 111 Číslo účtu: 35 6289030207/0100 Komerční banka a.s. II. Předmět plnění Kvalitativní určení : Množství III. Cena Dle zadání Havárie propustku na silnici III/2224 cca v km 4,293 v Mírové 178 275,- Kč s DPH Předmětem plnění je obnova zborceného zděného propustku. Zděný propust bude nahrazen trubním propustem DN 600, v délce 10m, který bude vybudován dle vzorových listů. IV. Doba plnění V. Místo plnění VI. Doprava VII. Záruka a sankce dodavatelem 18.9.- 23.9.2019 Propust na silnici 1. Záruční doba počíná běžet předáním dohodnutého díla objednateli. III/2224 v Mírové 2. Zhotovitel prohlašuje, že zaručuje dohodnuté vlastnosti provedeného díla podle záručních podmínek, které jsou přiloženy k této smlouvě a to po dobu - 24 měsíců. 3. V případě prodlení zhotovitele s provedením dohodnutého díla zaplatí zhotovitel objednateli smluvní sankci ve výši 0,5 % z ceny díla za každý započatý den prodlení. VIII. Placení, fakturace, přechod vlastnictví, ostatní ujednání 1. Zhotovitel je oprávněn fakturovat až po provedení díla. 2. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti v souladu s § 11 zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb. v e znění pozdějších předpisů. Objednatel je povinen fakturu vrátit, jestliže neobsahuje veškeré náležitosti. 3. V případě prodlení objednatele s úhradou faktury, zaplatí uživatel zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,15% z dlužné částky za každý den prodlení ode dne původní splatnosti závazku až do jejího úplného uhrazení. 4. Objednatel je povinen zaplatit fakturu do 14 dne od jejího doručení. Objednatel je povinen fakturu vrátit, jestliže neobsahuje veškeré náležitosti. 5. Obě smluvní strany se současně dohodly na tom, že v případě kdy zhotovitel (plátce daně z přidané hodnoty a současně poskytovatel zdanitelného plnění s daňovou povinností podle zákona o DPH) se v průběhu platnosti smluvního ujednání stane tzv. nespolehlivým plátcem, bude objednatel o této skutečnosti zhotovitelem písemně vyrozuměn. Současně si smluvní strany ujednaly, že pokud nastane tato situace a zhotovitel se stane nespolehlivým plátcem, nebude platba námi zhotoviteli zahrnovat DPH. Úhrada ceny bez daně bude v takovém případě považována za splnění našich finančních závazků vůči zhotoviteli. Zajištěná daň bude uhrazena naší organizací jeho místně příslušnému správci daně. Za objednatele: Za zhotovitele: Ing. Jan Lichtneger Huberová Zuzana – vedoucí oddělení obchodního ředitel organizace Dědek Vlastimil – vedoucí střediska Velká Hleďsebe V Sokolově, dne 26.9.2019 Razítko a podpis V Otovicích dne 19.9.2019 Razítko a podpis SÚ