Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10310322: Prodloužení platnosti licencí Symantec

Příloha OB01398_19.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Doklad OB01 - 398                                                                                         OBJEDNÁVKA
                                                                     Číslo objednávky OB01398-19
ODBĚRATEL - fakturační adresa                                        DODAVATEL

ČR-Česká obchodní inspekce ústřední inspektorát                      3S.cz s.r.o.
Štěpánská 15
120 00 Praha 2                                                       Eliášova 1055/25
Česká republika                                                      616 00 Brno 16
                                                                     Česká republika

IČ 00020869  Nejsme plátci DPH !!!                                   IČ 27683273
                                                                     Datum vystavení 30.09.2019
Typ Organizační složka státu                                                                     Číslo jednací
                                                                                                 Smlouva

                                                                     Požadujeme :       21 dnů
                                                                     Termín dodání
                                                                     Způsob dopravy
                                                                     Způsob platby
                                                                     Splatnost faktury

V návaznosti na zaslanou nabídku ze dne 26.9.2019 ve věci veřejné zakázky "Prodloužení platností licencí Symantec" u Vás objednáváme

Renewal Software Maintenance for Symantec Protection Suite Enterprise Edition,
Quantity 550 lic.,
Požadované období: od 28. 12. 2019 do 27. 12. 2020.

Celková cena je 263 450,00 Kč bez DPH, tj. 318 774,50 včetně DPH.

Součástí teto objednávky je příloha - smluvní podmínky uvedené v zadávací dokumentaci.

Ing. Zdeněk Zajaček
vedoucí oddělení informatiky
ústřední inspektorát
Česká obchodní inspekce
Vystavil(a)

Razítko a podpis

Platné elektronické podpisy:
30.09.2019 14:04:00 - Šídlová (Věcná správnost na pracovišti)
30.09.2019 15:18:30 - Zajaček - příkazce operace (příkazce operace)
01.10.2019 13:50:26 - Tůmová - správce rozpočtu (Správce rozpočtu)

Číslo objednávky OB01398-19                      © MÚZO Praha s.r.o. - www.muzo.cz                                                    Strana 1