Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNÁVKA č. 2019/OB/1008 MUKUX00B253I *MUKUX00B253I* Odběratel: Dodavatel: IČO: 00281964 IČO: 24745391 Edenred CZ s.r.o. Město Kuřim Orlí 490/14 60200 Brno Jungmannova 968/75 bankovní účet: 51-2498720257/0100 664 34 Kuřim vyřizuje: Špačková Alena Předmět objednávky a popis Cena s DPH Objednávka stravenek na říjen, listopad a prosinec 2019. Počet ks 2500 po 80 Kč = 200.000,- Kč + 205 000,00 Kč poštovné a balné Datum vystavení objednávky: 26.09.2019 Datum požadovaného dodání: 10.10.2019 Razítko, jméno a podpis objednavatele: Podrobnosti platby: * hotově * na účet číslo výdajového účtu města Kuřim 22824641/0100 Část II. - Předběžná kontrola před vznikem závazku Města Kuřim Rozpočtové krytí Zadal: Kč OdPa Pol UZ ORJ ORG Poznámka Potvrzuji provedení předběžné řídící kontroly před vznikem závazku Města Kuřim příkazcem operace: Datum: Podpis příkazce operace: Potvrzuji provedení předběžné řídící kontroly před vznikem závazku Města Kuřim správcem rozpočtu: Datum: Podpis správce rozpočtu: Jméno a podpis oprávněné osoby dodavatele: Datum: Razítko: Smluvní strany berou na vědomí, že tato objednávka ke své účinnosti vyžaduje uveřejnění v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., a s tímto uveřejněním souhlasí. Objednávka je akceptována dodavatelem.