Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1033413: smlouva o dílo, poskytování řešitelského servisu

Příloha 79_2_2015.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ^//.^^,^

                    ORTEX spol. s r.o., Resslova 935/3, 500 02 Hradec Králové 2

                    DIČ         IČ O                    E-mail         TELEFON                                                  FAX
                    CZ00529745  00529745
       ORTEX

                    Společnost^e zapsana v obchodtlun re^stlíku, veder►em Kra^skym soudem v Hradcl Králové, odd. C, vlozka 38.

                                               Smlouva o d7o

                    (uzavřená dle ustanovení § 2586 a násl. občanského zákoníku č . 89/2012 Sb.)
                                                     číslo: RS1/15/R0160/1079

       Zhotovitel:  ORTEX spol. s r. o.
       firma:       Ing. Jan Vaněk, jednatel
       Zastoupený:  Resslova 935/3, Hradec Králové, PS Č 500 02
       sídlo:       Krajský soud v Hradci Králové, odd. C, vložlca 38
       zápis v OR:  00529745 (CZ00529745)
       IČ (DIČ):

       Objednatel:  Statutární město Most
       firma:       Mgr. Jan Paparega, primátor m ěsta
       zastoupený:  Radniční 1/2, 434 69 Most
       sídlo:       00226094
       IČO :

       uzavírají tuto smlouvu o dílo o poskytování řešitelského servisu k dodanému programovému vybavení.

                                                                          I.
                                                                  Předmět díla
             Zhotovitel se touto Smlouvou zavazuje poskytovat Objednateli řešitelský servis specifikovaný v
             písemných číslovaných Přílohách k této Smlouvě a za podmínek v nich stanovených.
        2. Zhotovitel je řádně seznámen s povinnostmi ty"kajícími se zhotovení p ředmětu smlouvy.

                                                                        II.

                                                                      Cena

       1. Cena za řešitelský servis poskytovaný podle této Smlouvy je uvedena v Příloze č .l.

       2. Cena za řešitelský servis nezahrnuje cenu distribu čních médií. Zhotovitel bude účtovat cenu
            zaslaných distribučních médií dle plafiého ceníku zhotovitele. Dodávka prostřednictvím
            distribučního média m ůže být nahrazena umístěním aktualizace (update) na webových stránkách
            zhotovitele.

       3. Poskytovatel je oprávn ěn cenu softwaru sjednanou v P říloze č . 2 zvýšit. Meziroční nárůst ceny může
            však činit nejvýše tolik, kolik činí procentní míra inflace v ČR stanovená Českou národní bankou za
            předchozí kalendářní rok.

^^.^
  tif
                                                                     III.

                                                         Platební podmínky

    1. Vyúčtování řešitelského servisu poskytnutého podle této smlouvy včetně nákladů ceny distribučních
         médií provádí zhotovitel daňovým dokladem (fakturou) vždy po skončení kalendářního měsíce.

         Daňový doklad (faktura) je splatný do 14 dn ů od jeho doručení objednateli. V pochybnostech se má
         za to, že vyúčtování bylo doručeno objednateli druhý den od jeho odeslání.

    2. Pro případ prodlení objednatele s úhradou daňových dokladů (faktur) dle odst. 1 je zhotovitel
         oprávněn vyúčtovat objednateli úrok z prodlení ve výši stanovené obecn ě platnými právními
         předpisy.

                                                                     N.

                                          Další práva a povinnosti smluvnícb stran

    1. Zhotovitel neodpovídá za obsahovou správnost a úplnost zpracovávaných dat.

    2. Zhotovitel odpovídá za zajišt ění plné konzistence dat p ři změně podsystému v rámci řešitelského
         servisu.

    3. Při distribuci změněného software bude zhotovitel distribuovat "Seznam zm ěn" v software a
         dokumentaci, případhě při velkém rozsahu zm ěn novou dokumentaci.

    4. Součástí řešitelského servisu poskytovaného podle této smlóuvy nejsou další služby neuvedené v
         Příloze č. 1 jako zaškolení uživatelů nad rámec „Základního zaškolení", konverze dat, organizační
         doporučení, metodický dohled, instalace softwaru apod.

    5. V případě ohlášení požadavku jiným způsobem než s pomocí p řístupu na Help Desk (www.ortex.cz -
         Klientská zóna - aplikace RNP) je objednatel povinen učinit zápis na www stránky neprodleně poté,
         jakmile je to možné.

    6. V případě, že objednatel ohlásí požadavek mimo výše uvedené kontakty, nebude na n ě zhotovitel brát
         zřetel.

    7. Zápis požadavku na RNP Help Desku je smluvními stranami obecně chápán vždy jako objednávka.
         Požadavek bude vyřízen bez nákladů pro objednatele (zdarma) jen v případě, že zhotovitelem bude
         v průběhu jeho řešení vyhodnoceno a potvrzeno, že se jedná o vadu softwaru nebo o chyb ějící
          funkcionalitu, kterou měl software dle specifikace mít.

    8. Objednatel se zavazuje poskytnout zhotoviteli p ři plnění smlouvy součinnost v rozsahu požadovaném
          zhotovitelem.

                                                                      V.

                                                             Trvání smlouvy

     l. Tato smlouva se uzavírá s účinností a platností od 1. června 2015 na dobu neurčitou.

    2. Objednatel i zhotovitel mohou tuto smlouvu vypovědět písemnou formou s tříměsíční výpovědní
          lhůtou. Výpovědní Ihůta začíná běžet od prvého dne m ěsíce následujícího po jejím doru čení druhé
          smluvní straně .

         Prodlení objednatele s úhradou da ňových dokladů zhotovitele (čl. III) delší než tři měsíce se považuje
          za podstatné porušení této smlouvy. Zhotovitel je oprávn ěn po dobu, po kterou trvá toto prodlení,
          pozastavit poskytování služeb podle této smlouvy. Zhotovitel je dále oprávn ěn pozastavit zasílání
          distribučních médií objednateli. Tato distribu ční média budou pro objednatele připravena v sídle
          zhotovitele k vyzvednutí proti hotovostní platb ě dlužné částky nebo proti předložení potvrzení o
          úhradě v bance na účet zhotovitele.

                                                                 2

^,
^;
4. Zhotovitel je v případě podstatného porušení této smlouvy oprávn ěn od smlouvy odstoupit.
     Odstoupení musí být provedeno písemn ě, nabývá účinnosti dnem jeho doručení objednateli.

                                   VI.
                          Smluvní pokuty

1. Pro případ prodlení zhotovitele s odstraněním oprávněně reklamovaných vad a nedod ě lků plnění se

sjednává právo objednatele požadovat smluvní pokutu ve výši 1.000,-- K č za každý započatý

kalendářní den prodlení.

2. Pro případ, že se v důsledku vad či nedostatků plnění zvýší cena výše specifikovaného díla nebo

vzniknou objednateli náklady, které by jinak prokazateln ě nevznikly, sjednává se právo objednatele

požadovat smluvní pokutu ve výši rovnající se p říslušnému zvýšení ceny díla.

3. Smluvní pokuty nemají vliv na případný nárok objednatele na náhradu škody a na odstoupení od

smlouvy a právo na n ě vzniká bez ohledu na zavin ění zhotovitele. Splatnost smluvních pokut se

sjednává na 7 dní ode dne doručení jejich vyú čtování, pro případ, nebude-li smluvní pokuta

realizována kompenzací. Je věcí objednatele, ktery" zp ůsob zvolí.

4. Smluvní strana, které vznikne právo na zaplacení smluvní pokuty, m ůže od ní, na základě své vůle,

odstoupit. Ujednání o smluvních pokutách podle čl. VI nejsou odstoupením dotčena.

5. Objednatel má právo pohledávku na zaplacení smluvní pokuty nebo kterékoliv z nich započ íst s

pohledávkou zhotovitele na zaplacení ceny díla.                                  ,

                                                                VII.

                                                     Závěrečná ujednání

1. Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva byla vedena v evidenci smluv vedených
     statutárním městem Most, která bude p řístupná dle zákona č .106/1999 Sb., o svobodném přístupu k
     informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č . 106/1999 Sb.") a která obsahuje údaje
     o smluvních stranách, předmětu smlouvy, číselné označení této smlouvy a datum jejího uzavření.
     Údaji o smluvních stranách se u fyzických osob rozumí zejména údaj o jménu, p říjmení, rodném
     čísle a místě trvalého pobytu.

2. Smluvní strany prohlašují, že skute čnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní tajemství
     ve smyslu § 504 zákona č . 89/2012 Sb., občanský zákoník a udělují svolení k jejich zpřístupnění ve
     smyslu zák. č . 106/1999 Sb., a zveřejnění bez stanovení jakýchkoli dalších podmínek.

3. Tato smlouva m ůže být měněna, doplněna nebo zrušena písemným dodatkem nebo zm ěnovým listem
     potvrzeným zástupci obou smluvních stran. Zm ěnu této smlouvy m ůže navrhnout kterákoliv smluvní
     strana, lh ůta k vyjádření činí 10 dnů.

4. Dohodou smluvních stran se tento závazkový vztah řídí občanským zákoníkem v platném zn ění,
     pokud není v této smlouvě stanoveno j inak.

5. Sjednává se, že smluvní strany považují povinnost doru čit písemnost do vlastních rukou za splněnou i
     v případě, že adresát zásilku odeslanou na jeho v této smlouv ě uvedenou č i naposledy písemně
     oznámenou adresu pro doru čování, odmítne p řevzít^její doručení zmaří nebo si ji v odběrné lhůtě
     nevyzvedne, a to dnem, kdy se zásilka vrátí zp ět odesílateli.

6. Tato smlouva se vztahuje i na software dodaný objednateli zhotovitelem po uzav ření této smlouvy.

7. Touto smlouvou se ruší ustanovení Všeobecných dodacích podmínek (dále jen„VDP"), které byly
     součástí smluv o dílo k tomuto datu uzav řených, a to v části, ve které tyto VDP upravují
     poskytování řešitelského servisu.

                                                                              3

5'l
8. Právní vztahy touto smlouvou výslovně neupravené se řídí příslušnými ustanoveními občanského
     zákoníku, zejména § 2586 a násl. o smlouvě o dílo.

9. Veškeré změny a doplňky této smlouvy mohou být učiněny pouze v písemné formě a podepsány
     oběma smluvními stranami.

1 O.Nedílnou součást této smlouvy tvoří přílohy, na které se smlouva v textu odvolává, tj.:

-  příloha č . 1: „Specifikace služeb",

-  příloha č . 2: „Rekapitulace aktuálníYto stavu poskytnutého software, pro ktery' jsou

   poskytovány služby".

11. Touto smlouvou se ruší ujednání Smlouvy o dílo č . RS1/95/0160 ze dne 11.4.1995.

12. Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami.

13. Smlouva je vypracována ve dvou vyhotoveních, z toho jedno obdrží každá ze smluvních stran.

14. Objednatel a zhotovitel shodn ě prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetli, že byla
     uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné v ůle, vážně a srozumitelně,
     nikoliv v tísni a za nápadn ě nevýhodných podmínek.

V Hradci Králové dne 16. 6. 2015                       19 -06- 1015

Za zhotovitele:                          V Mostě dne ......................

Ing. Jan Van ěk (jednatel)                 Mgr. Jan.Pa^par!e a(pr'1 átor)

     ^Q^T^X spol, s r.a,

         ^esslova 935/3
    Sao a2 Hradec Králov^

               (2=)

                                                                                   4

^ ^^ ^
      {^
      Příloha č. 1- Specifikace služeb

              Služba                    Popis                                                           Cenaw Hč bez

      službY

      ^                   Rešitelský servis zahrnuje:
                            n Zapracování změn právních p ředpis ů do softwaru včetně
      ^       Řešitelský        distribuce upraveného softwaru.
                                Distribuce upraveného softwaru bude v maximální možné mí ře
      aC°„    servis            provedena před termínem účinnosti změn právních předpisů .
                                Zhotovitel může tento svůj závazek splnit také umístěním aktualizace
                                (update) na svých webových stránkách.                                   g.379,- Kč
                            n Další vývoj softwaru dle projekčního plánu zhotovitele spočívající
                                v poskytování nových vývojových verzí softwaru, včetně práva na
                                přechod mezi jednotlivými alternativami softwaru, zejména:
                                - změnu operačního systému dle Port listu,
                                - změnu databáze (uložení dat) dle Port listu,
                                - změnu technologické architektury dodaného softwaru (C/S apod.)
                                   za rozdíl aktuálních cen při nepřetržitém řešitelském servisu,
                                - zvýšení počtu uživatelů za rozdíl aktuálních cen při nepřetržitém
                                   řešitelském servisu,
                                - zvýšení počtu licencí, komerční využití za rozdíl aktuálních cen při
                             ^ nepřetržitém řešitelském servisu.
                            n Hot-Line 1. úrovn ě (základní) zahrnuje příjem hlášení o výskytu
                                havarijních stavů pro poskytovaný software. Nahlášení požadavků je
                                možné na www.ortex.cz v Klientské zóně (Vstup pro registrované
                                 uživatele) pomocí RNP-Help Desku zhotovitele nebo telefonicky.
                                 Telefonní čísla pro Hot-line 1. úrove ň jsou: 499 991 I 11, 499 991
                                 444 v pracovní dny od 7,00 do 17,00 hodin.
                                 E-mailová adresa pro Hot-line 1. úrove ň je:hot-line^cú;ortex.cz.
                            n Právo úč asti na sch ůzkách uživatel ů softwaru pořádaných
                                 zhotovitelem.
                            n Přístup na Help Desk (klientská zóna na www.ortex.cz), popř. k
                                 dalším informačním zdroj ům.
                            n Zasílání Aktualit z projekce s aktuálními informacemi o zm ěnách
                                 v software.
                            n Poskytování „Základního školení" k softwaru uživatel ům
                                 v termínech a v místech vyhlášených zhotovitelem.

                          Pozn.:
                          a) Cena za řešitelský servis je vypo čtena ve výši 1,7 % z aktuální

                                ceníkové ceny software uvedeného v p říloze č . 2.

              CELKEM                                                                                    8.379- Kč
                                                                                                         m ěsíč n ě

      Pozn.:
                 Uvedené ceny nezahrnují DPH. DPH bude účtováno dle platné sazby ke dni uskutečnění zdanitelného plnění.

C ;'
   P říloha č. 2 - Rekapitulace aktuálního stavu poskytnutého software, pro který jsou poskytovány služby

        1. Aplikační software:                                                   Operační systém / počet uživatel ů

   1.1 Systém: Orsoft RADNICE STANDARD                       Server :            WINDOWS 2012 Server / 15 uživ.
       var. C/S s tenkým klientem
       & DB MS SCZL Server                                   Pracovní stanice : WINDOWS 8, 7, Vista / 1 uživ.

   Licen ční číslo:  WNNXRC0160                              Aktiva ční klíč : C6ECC3D5

   Sys. PS SÚ Var. Název                                     Počet     Po ř adí  Komerční  Cena
                                                              lic.     licencí    wužití     Kč

   Server: WINDOWS 2012 Server / 15 uživ.                       1         1.                62 840,00
                                                                1         1.                57 370,00
   00 11             FINANČNÍ ÚČ ETNICTVÍ ROZPOČTOVÉ:           1         1.                15 040,00
                                                                1         1.                15 780,00
   00 11 UO          - Finan č ní ú četnictví rozpo čtové       1         1.                21860,00

   00 11 UA          - Platební a zú čtovací styk               1            ^              62 840,00
                                                                1         1.                18 360,00
   00 11 UB          - ABO                                      1         1.                24 660,00
                                                                1          1.               11470,00
   00 11 UC          - Pokladna                                           1.
                                                                1                                   0,00
   00 11 UQ          - Controllíng rozpo čtu a plán             1          1.               68 840,00
                                                                          1.
   00 30             MAJETEK:                                   1                           57 120,00
                                                                           1.
   00 30 GO          - Evidence dlouhodobého majetku            1                           12 940,00
                                                                1          1.                       0,00
   00 30 G1          - Operativní evidence drobného majetku     1         1.
                                                                           1.               21456,00
   00 30 G2          - Plánování odpis ů                        1
                                                                          1.                21456,00
   00 30 G9          - Ú čtovací maska majetku                 15
                                                                        1.-15.              20 850,00
   00 50             PRODEJ:
                                                                                           492 882,00
   00 50 LO          - Ceník a číselníky

   00 50 LA          -Fakturace

   00 90             KMENOVÁ DATA SYSTÉMU:

   00 90 00          - Základní část

   00 91             ADMINISTRACE SYSTÉMU:

   00 91 01          - Podpora distribuovaného zpracování

   00 91 04          - Parametry DB

   00 91 XA          - Podpora C/S s tenkým klientem

   00 9S             PODPORA DB MS SQL Server:

   00 9S 20          - MS SQL Server

   Pracovní stanice : WINDOWS 8, 7, Vista / 1 uživ.

   00 91 XB          - Windows Klient

   Celkem aplika ční software

   2. Základní software:                                     Počet
                                                               lic.
   Název
                                                                2
   Provozní licence Micro Focus
   - MF Server 5 (10 už.)
    licence RTS č . 210000258432
    maintenance do: 31.12.2015

A
Důvod uzavření:  Migrace databáze Oracle na MSSQL IS Radnice Orsoft z duvodu zám ěru

                 implementace mana^erského informa čního systému (MIS)
                                                                             ,