Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10336378: Kupní smlouva - Shuntoscope - NCHIR

Příloha s1944ea.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Kupní smlouva č….

uzavřená podle § 2079 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění

                                               mezi

prodávajícím:  RADIX CZ s.r.o.
a
               zapsanou v OR u Městského soudu v Praze ,oddíl C, vložka 92823

               se sídlem:Čáslavská 231, 284 01 Kutná Hora

               zastoupenou: Ing. Robert Ludvík, jednatelem

               IČ: 26774321

               DIČ: CZ26774321

               Číslo datové schránky: i8wv6x3

               bankovní spojení: ČSOB Factoring a.s.

               č. účtu:         400597723/0300

kupujícím:     Fakultní nemocnicí Hradec Králové
               se sídlem: Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové
               zastoupená: prof. MUDr. Vladimírem Paličkou, CSc., dr. h. c., ředitelem
               IČ: 00179906
               DIČ: CZ00179906
               Číslo datové schránky: v7zqi84
               bankovní spojení: Česká národní banka
               č. účtu: 24639511/0710

                                              I.
                                PŘEDMĚT SMLOUVY

Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu předmět smlouvy „Shuntoscope“ dle zadávacích podmínek ze dne
27. 8. 2019 a nabídky č. 184-19-PES –R2 dne 27. 8. 2019, která je nedílnou součástí této kupní smlouvy a je
uvedena v Příloze č. 1, spolu s doklady k předmětu smlouvy se vztahujícími.

Nedílnou součástí dodávky jsou:
    - dodací list,
    - doklad o proškolení obsluhy, vč. uvedení proškolené osoby, která bude nadále oprávněna školit další
         personál, v případě, že se jedná o zdravotnický prostředek třídy IIb a vyšší, příp. u kterého to určil
         výrobce, provedení instruktáže osob kupujícího dle zákona č. 268/2014 Sb., v platném znění,
    - instalační protokol nebo předávací protokol,
    - návod k obsluze přístroje v českém jazyce v tištěné i elektronické verzi,
    - Prohlášení o shodě výrobku (i na případné komponenty),
    - na všechny doklady předkládané v jiném než v českém jazyce je součástí dodávky též jejich český
         překlad, za jehož správnost odpovídá prodávající,
    - likvidace veškerého obalového odpadu.

V případě, že se jedná o zdravotnický prostředek třídy IIb a vyšší, nebo u zdravotnického prostředku, kde to
určil výrobce, jsou součástí dodávky rovněž:
    - doklady osob o poučení výrobcem k provádění instruktáže daného zdravotnického prostředku (viz §61
         zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, v platném znění),

    - doklady osob o poučení výrobcem nebo osobou autorizovanou výrobcem k provádění odborné údržby
         (viz §65 zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, v platném znění),

    - na výzvu kupujícího:
             o doklad výrobce o zmocnění osoby k proškolování zaměstnanců kupujícího a k provádění
                  instruktáží dle zákona č. 268/2014 Sb.,
             o doklad o proškolení zaměstnanců kupujícího opravňující k provádění instruktáží,
             o zpětný odběr původního přístroje na místě plnění této smlouvy a jeho likvidace dle platných
                  právních předpisů.

Závazek prodávajícího splnit předmět smlouvy bude splněn podpisem instalačního nebo předávacího protokolu
při převzetí předmětu smlouvy oprávněným zaměstnancem Odboru zdravotnické techniky. Kopii instalačního
nebo předávacího protokolu prodávající přiloží k daňovému dokladu - faktuře.

Oprávněným zaměstnancem kupujícího je zaměstnanec odboru zdravotnické techniky, Ing. Stanislav
Gaberle, DiS.,(stanislav.gaberle@fnhk.cz, tel: 495 834 881, 608 527 770), popř. Ing. Roman Sýkora
(roman.sykora@fnhk.cz, tel. 495 832 122, 725 705 093).

Tento odbor je do dokončení instalace a předání zařízení do provozu jediným partnerem zmocněným
kupujícím k jakémukoliv jednání o dodávce.

                                                                  II.
                                                          KUPNÍ CENA

Celková kupní cena za předmět smlouvy dle čl. I., bez DPH, činí 124.418,00 Kč,
slovy: stodvacetčtyřitisícčtyřistaosmnáctkorunčeských
Tato kupní cena obsahuje též náklady na dopravu, clo, pojištění, instalaci a zaškolení/instruktáž obsluhy a je
cenou konečnou.
Ke kupní ceně bude připočtena DPH ve výši stanovené platnými a účinnými právními předpisy k okamžiku
uskutečnění zdanitelného plnění.

                                                                 III.
                                                         DOBA PLNĚNÍ

Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu předmět smlouvy, dle čl. I. této kupní smlouvy do 4 týdnů od
nabytí účinnosti této kupní smlouvy. Kupující si vyhrazuje právo posunu doby plnění z důvodů na jeho
straně.

V případě konektivity do datové sítě kupujícího je nutné bezodkladně po podpisu smlouvy, nejdéle však
4 týdny před plánovanou instalací, zaslat IT oddělení kupujícího na adresu helpdesk@fnhk.cz podklady
k připojení. Oznámení o skutečném datu instalace je nutné provést nejdéle 3 pracovní dny předem.

                                                                 IV.
                                                         MÍSTO PLNĚNÍ

Místem plnění předmětu smlouvy je Fakultní nemocnice Hradec Králové, Sokolská 581, 500 05 Hradec
Králové – Nový Hradec Králové, Neurochirurgická klinika.
                                                                  V.
                                            ODPOVĚDNOST ZA VADY ZBOŽÍ

Na dodaný předmět smlouvy poskytuje prodávající záruku za jakost v délce 24 měsíců ode dne podpisu
instalačního nebo předávacího protokolu, resp. dodacího listu oprávněným zaměstnancem kupujícího.

Záruční servis bude prodávajícím poskytován bezplatně.
Součástí tohoto záručního servisu jsou též veškeré předepsané technické kontroly (ať předepsané nebo
doporučené výrobcem, nebo vyplývající z platných právních předpisů). To se týká i případně použitého
spotřebního materiálu a náhradních dílů, které jsou k získání kladného výsledku této kontroly potřeba. K
provedení těchto předepsaných kontrol nemusí kupující prodávajícího žádným způsobem vyzývat a veškeré
technické kontroly musí být provedeny nejpozději v termínech předepsaných nebo doporučených výrobcem,
nebo vyplývajících z platných právních předpisů. Poslední záruční bezpečnostně technická kontrola (BTK)
musí být prodávajícím provedena nejdříve jeden kalendářní měsíc před koncem záruční lhůty předmětu plnění.
Prodávající je povinen výkon záručního servisu přizpůsobit provozním podmínkám kupujícího. Tato doba se
nezapočítává do lhůty pro odstranění závady.

V případě reklamace bude závada prodávajícím odstraněna do 48 hodin od nahlášení reklamace, nedohodnou-
li se smluvní strany jinak. V případě trvání opravy déle než 48 hodin od nahlášení závady je prodávající
povinen v takto stanovené lhůtě bezplatně zapůjčit kupujícímu náhradní přístroj, a to na celou zbývající dobu
opravy. Náhradní přístroj musí mít alespoň stejné vlastnosti a parametry jako přístroj dle této smlouvy a musí
být plně provozuschopný. V těchto případech musí být uzavřena smlouva o výpůjčce.

V případě, kdy prodávající reklamaci vady neuzná, je povinen o této skutečnosti informovat kupujícího do 48
hodin od nahlášení reklamace. Spolu s oznámením dle předchozí věty předloží prodávající kupujícímu
cenovou nabídku, která bude obsahovat konečnou a úplnou cenu opravy. Pokud kupující tuto nabídku písemně
akceptuje, je prodávající povinen provést kompletní opravu do 30 dnů od akceptace nabídky.

Záruční servis zajistí prodávající:

Adresa: RADIX CZ s.r.o. , Čáslavská 231, 284 01 Kutná Hora tel.: +420 327 315 980
kontaktní osoba:

Po uplynutí záruční doby se prodávající zavazuje provádět činnosti v rozsahu a cenách uvedených v Příloze
č. 2.

                                                                 VI.
                                                   PLATEBNÍ PODMÍNKY

Kupní cena uvedená v čl. II. této smlouvy bude kupujícím zaplacena na základě daňového dokladu - faktury
vystavené prodávajícím. Fakturu vystaví prodávající po dodání, resp. provedení instalace zboží a
zaškolení/instruktáže obsluhy kupujícího. Splatnost bude do 30 dní ode dne doručení faktury.
Daňový doklad - faktura musí obsahovat náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané
hodnoty, v platném znění. Mimo jiné musí být uvedena odvolávka na tuto smlouvu, úplný rozpis jednotlivých
nákladů souvisejících s dodávkou pro správné určení provozních a pořizovacích výdajů v účetnictví
kupujícího, soupis příloh, razítko a podpis osoby oprávněné k vystavení daňového dokladu.
Veškeré platby mezi smluvními stranami se uskutečňují prostřednictvím bankovního spojení uvedeného v
záhlaví této smlouvy. Prodávající prohlašuje, že uvedené číslo jeho bankovního účtu splňuje požadavky dle §
109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a jedná se o zveřejněné číslo účtu
registrovaného plátce daně z přidané hodnoty.

Prodávající prohlašuje, že ke dni uzavření této smlouvy není veden v registru nespolehlivých plátců daně

z přidané hodnoty a ani mu nejsou známy žádné skutečnosti, na základě kterých by s ním správce daně mohl

zahájit  řízení  o  prohlášení  za        nespolehlivého                   plátce  daně  dle

§ 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění.

Kupující je oprávněn, v případě, že prodávající je v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění veden v registru
nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty, uhradit částku odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet
správce daně za prodávajícího. Uhrazení částky odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně
za prodávajícího bude považováno v tomto rozsahu za splnění závazku kupujícího uhradit sjednanou cenu
prodávajícímu.

                                        VII.
                    NABYTÍ VLASTNICKÉHO PRÁVA

Kupující nabude vlastnické právo k předmětu smlouvy úplným zaplacením kupní ceny uvedené v čl. II. této
smlouvy.

                                   VIII.
                                SANKCE

V případě pozdní úhrady kupní ceny se kupující zavazuje uhradit prodávajícímu úrok z prodlení ve výši
0,025% z dlužné částky za každý den prodlení. V případě pozdního dodání předmětu smlouvy dle článku I. se
prodávající zavazuje zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,25% z kupní ceny poměrné části
nedodaného předmětu smlouvy za každý den prodlení.
V případě prodlení při realizaci servisních zásahů dle článku V. této smlouvy, bude kupujícím uplatňována
vůči prodávajícímu smluvní pokuta, a to ve výši 0,25 % z kupní ceny předmětu smlouvy za každý započatý
den prodlení. Po dobu trvání bezplatné zápůjčky se sankce nebudou uplatňovat.

                                                                 IX.
                                                  ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ

1. Pokud dojde v průběhu záruční doby k výskytu tří stejných nebo pěti různých závad na předmětu smlouvy,
    je kupující oprávněn odstoupit od této smlouvy, která se tímto ruší od počátku. Práva kupujícího na
    vymáhání sankcí dle článku VIII. tímto nejsou dotčena.

2. Prodávající na sebe přebírá nebezpečí změny okolností dle § 1765 odst. 2. zákona
    č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění.

3. Mimo případy subdodávek dle zákona č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, se pro
    účely této smlouvy vylučuje postoupení smlouvy dle § 1895 zákona
    č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, tedy prodávající není oprávněn postoupit svá práva
    a povinnosti z této smlouvy nebo její části třetí osobě bez písemného souhlasu Fakultní nemocnice Hradec
    Králové.
4. Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými vzestupně číslovanými dodatky, podepsanými
    oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

5. Vztahy smluvních stran, vyplývající ze smlouvy a v této smlouvě neupravené, se řídí příslušnými
    ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění.

6. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran a účinnosti
    dnem zveřejnění v registru smluv, dle zákona č. 340/2015 Sb. v platném znění

7. Smlouva je sepsána ve třech vyhotoveních, z nichž kupujícímu náleží dvě vyhotovení a prodávajícímu
   jedno vyhotovení.

Příloha č. 1: Podrobná specifikace předmětu smlouvy s položkovým rozpočtem
Příloha č. 2: Rozpis ostatních cen

V Hradci Králové, dne 30.9.2019                 V Kutné Hoře , dne 30.9.2019

………………………………..                                  …………………………………
Za objednatele:                                 Za poskytovatele:
Fakultní nemocnice Hradec Králové               RADIX CZ s.r.o.
prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc., dr. h. c.,  Ing. Robert Ludvík
ředitel                                         jednatel
Příloha č. 1
Prodávající vytvoří podrobnou specifikaci předmětu smlouvy s položkovým rozpočtem

kat. číslo  název                                                                             kusů / MJ DPH% cena / kus / MJ bez DPH

28164SS           CELKEM BEZ DPH                                                              1  21  124 418,00 Kč                    124 418,00 Kč

                 Instrumentárium Karl Storz

            SHUNTSCOPE, miniaturní přímá optika, 0°, průměr 1 mm, délka 16 cm, semirigidní s
            oddáleným okulárem a světlovodným konektorem, LUER-Lock adaptor, zahrnuje:
            27677 B sterilizační košík, 11576 P ochranou tubu
Rozpis ostatních cen bez DPH:

1. Proškolení osoby k provádění instruktáží zaměstnanců kupujícího:

2. Hodinová sazba práce servisního technika:790,00 Kč

3. Dopravné do místa plnění servisu:1km 10,50 Kč

4. Pravidelně měněné náplně/díly:0

5. Periodické kontroly              BTK: NE -neprovádí se

                                    Revize NE

                                    Ověření NE

                                    Kalibrace NE

                                    ZDS NE

                                    ZPS NE

                                    Validace:NE

Pozn.

     1. Výše uvedené ceny jsou platné po dobu minimálně 6 let od dodání předmětu smlouvy
     2. Výše uvedené ceny budou fakturovány s aktuální sazbou DPH
     3. Výše uvedené ceny lze měnit při meziroční míře inflace vyšší než 3%
     4. Náhradní díly a spotřební materiál budou prodávajícím účtovány samostatně v cenách v místě a čase

          obvyklých.

                                    Kupní smlouva, strana 7