Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10362686: Humanizace a revitalizace centra Orlová - čerpání vody, kontroly

Příloha ORI_57_2019_STR.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        *MUORX0151NHP*

                                       Město Orlová

                                         Městský úřad Orlová

                                  Osvobození 796, 735 14 Orlová-Lutyně

                                       odbor rozvoje a investic

Číslo případu:                    2019/ORI/O/1474
Číslo objednávky:                 MUOR 137822/2019
Evidenční číslo:                  ORI/57-2019/STR

V Orlové dne:                     07.10.2019

Objednávka                        STAVBY ORLOVÁ s.r.o.
                                  Kpt. Jaroše 759, 73514 Orlová
Dodavatel / zhotovitel:           26853647
Sídlo (místo podnikání):          CZ26853647
IČO:
DIČ:

Objednatel:                       město Orlová

Sídlo:                            Osvobození 796, 735 14 Orlová-Lutyně

IČO:                              00297577

Objednatel u plnění objednávky nevystupuje jako osoba povinná k dani.

Osoba oprávněná jednat: Ing. Martina Szotkowská, vedoucí odboru rozvoje a investic

Objednáváme na účet města Orlová:
Poskytnutí služeb v rámci stavby „Humanizace a revitalizace centra Orlová-Lutyně“

Předmět plnění:
V rámci stavby „Humanizace a revitalizace centra Orlová-Lutyně“ provádění kontroly a opravy
oplocení a čerpání vody v objektu SO 02 a přilehlém parku dle cenové nabídky ze dne 25. 9. 2019
v rozsahu:

    - kontrola a opravy oplocení 104 hodin (290,00 Kč/hod.) po dobu 26 týdnů (četnost – co 2
         týdny)

    - přečerpání vody 51 hodin (290,00 Kč/hod.) po dobu 17 týdnů (četnost – co 3 týdny)
    - jiné náklady (PHM, doprava) 17 týdnů (četnost – co 3 týdny).

Cena celkem vč. DPH:              113 014,00 Kč

Termín plnění:                    10/2019 – 3/2020

Záruka na předmět plnění: (na dodané zboží/na provedené práce)

Vystavil:      Renáta Štěrbová
tel.:          596 581 437
e-mail:        renata.sterbova@muor.cz

Při fakturaci uvádějte vždy číslo případu!
Daňový doklad včetně objednávky, soupisu prací a materiálu zašlete na adresu objednatele.

Podpis a razítko objednatele: ..............................................................

                                  Ing. Martina Szotkowská

                                  vedoucí odboru rozvoje a investic

Úřední hodiny                     Kontakty                                                    Bankovní spojení
                                                                                              IČO: 00297577
Po, St: 8:00–11:30 a 12:30–17:00  IS DS:            r7qbskc

Čt:     8:00–11:30 a 12:30–13:30  E-podatelna: posta@muor.cz

Út, Pá: (pouze pro objednané)     Tel. / Fax: 596 581 111 / 596 581 123

                                  Web:              www.mesto-orlova.cz
Příloha objednávky
Všeobecné obchodní podmínky:

      - Za nedodržení termínu zhotovení zakázky, resp. dodání zboží, je zhotovitel povinen zaplatit objednateli pokutu
            ve výši 1 % z hodnoty předmětu plnění za každý den prodlení do jeho předání resp. splnění závazku,

      - Strany prohlašují, že skutečnosti, uvedené v této objednávce nepovažují za obchodní tajemství a udělují svolení
            k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek.

      - Splatnost daňového dokladu je 30 dnů od jeho doručení.
      - Pokud má převzaté zboží/dílo nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí

            se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo
            jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za
            které prodávající odpovídá. Objednatel může u dodavatele/zhotovitele uplatnit nejpozději do dvou let od
            převzetí zboží/díla podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu
            z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit
            požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.
      - Záležitosti touto objednávkou, resp. všeobecnými obchodními podmínkami neupravené, se řídí příslušnými
            ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, které svou povahou na
            obsah objednávky dopadají.
      - Tato objednávka byla uzavřena na základě usnesení Rady města Orlová č. 1382/35 ze dne 14. 12. 2016.

Doložka GDPR:

Smluvní strany se zavazují v rámci uzavřeného smluvního vztahu dodržovat Nařízení Evropského parlamentu a Rady
(EU) 2016/679 ze dne 27.04.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném
pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), (dále jen „GDPR“)
a s tímto související zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů (dále jen „Zákon“). V případě porušení
povinností vyplývajících z GDPR nebo Zákona odpovídá za tato porušení ta ze smluvních stran, jejímž jednáním či
opomenutím k porušení GDPR nebo Zákona došlo. Smluvní strany souhlasí s uvedením osobních údajů v objednávce
tak, jak jsou tyto v objednávce uvedeny a prohlašují, že nakládání s objednávkou obsahující osobní údaje bude
odpovídat povinnostem vyplývajícím z GDPR a Zákona.

                                                                  strana 2/2