Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
REGISTR SMLUV Smlouva o účtu Česká spořitelna, a.s., Praha 4, Olbrachtova 1929/62, PSČ 140 00, IČO: 45 24 47 82 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1171 Veřejný sektor a realitní obchody v(e) Praze 4, Budějovická 1518/13b, PSČ 140 00 (dále jen „Banka“) a Městská část Praha 3 obec, město, městská část, kraj, organizace zřízená obcí, městem, krajem Havlíčkovo náměstí 700/9, 130 00 Praha adresa 00063517 identifikační číslo (IČO) (dále jen „Klient“) uzavírají tuto Smlouvu o běžném účtu (dále jen „Smlouva“) 1. Banka zřídí Klientovi účet v měně CZK, kterému přiděluje číslo 20036 - 2000781379/0800 (dále jen „Účet“) Pro přeshraniční platební styk platí mezinárodní číslo Účtu (IBAN) CZ91 0800 0200 3620 0078 1379. 2. Banka bude úročit peněžní prostředky na Účtu roční úrokovou sazbou stanovovanou a vyhlašovanou Bankou v Ceníku České spořitelny, a.s. (dále jen „Ceník“). 3. Banka připíše úroky z peněžních prostředků na Účtu číslo 20036-2000781379/0800 ve prospěch účtu číslo 9021-2000781379/0800 vždy k poslednímu dni kalendářního měsíce. Klient má právo vybrat si možnost připisování úroků z Účtu ve prospěch jiného běžného účtu vedeného Bankou. Takovou změnu Klient Bance sdělí písemně poštou nebo elektronicky. Účinnost takové změny nastane následující pracovní den po obdržení žádosti Bankou za předpokladu, že oznámení změny bude Bance doručeno nejpozději do 25. dne kalendářního měsíce. Pokud oznámení změny Banka obdrží po této lhůtě, nabývá změna účinnosti prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, v němž bylo Bance doručeno oznámení změny. 4. Klient platí Bance ceny za služby poskytované Bankou podle Ceníku platného v době poskytnutí služby. 5. Klient a Banka se dohodli, že ceny za bankovní služby spojené s vedením Účtu číslo 20036-2000781379/0800 budou účtovány k tíži účtu číslo 9021-2000781379/0800. Klient má právo vybrat si k úhradě cen za služby poskytované Bankou jiný běžný účet vedený mu Bankou. Takovou změnu Klient Bance sdělí písemně poštou nebo elektronicky. Účinnost takové změny nastane následující pracovní den po obdržení žádosti Bankou za předpokladu, že oznámení změny bude Bance doručeno nejpozději do 25. dne kalendářního měsíce. Pokud oznámení změny Banka obdrží po této lhůtě, nabývá změna účinnosti prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, v němž bylo Bance doručeno oznámení změny. 6. Klient a Banka se dále dohodli: a) na těchto podmínkách vyhotovování a způsobu předávání výpisů z Účtu: Výpisová řada K forma výpisů: elektronický výpis frekvence vyhotovování výpisů: měsíční 4-6223 09/2018 1/2 způsob předávání výpisů: vystavení souboru s výpisem z Účtu ve formátu PDF na zabezpečeném serveru Banky jazyková verze: český jazyk b) na těchto podmínkách poskytnutí tištěné informace o odmítnutí provedení platebního příkazu a způsobu doručení této informace: pravidlo pro vyhotovování informace: vyhotovovat způsob předávání informace: poštou na adresu: Městská část Praha 3, Havlíčkovo náměstí 700/9, 130 00 Praha, Česká republika c) na tomto způsobu doručování dalších tištěných sdělení týkajících se Účtu odlišných od výpisu z Účtu (např. výzev či upozornění ke splnění povinností dle této Smlouvy, včetně výzev k úhradě splatných pohledávek Banky za Klientem dle této Smlouvy): způsob předávání sdělení: poštou na korespondenční adresu Majitele Účtu: Městská část Praha 3, Havlíčkovo náměstí 700/9, 130 00 Praha, Česká republika d) Klient je oprávněn podle aktuální nabídky Banky jednostranně změnit způsob a frekvenci doručování výpisů Bankou. Takovou změnu Klient sdělí Bance písemně nebo elektronicky. Účinnost takové změny nastane následující pracovní den po obdržení žádosti Bankou za předpokladu, že oznámení změny bude Bance doručeno nejpozději do 25. dne kalendářního měsíce. Pokud oznámení změny Banka obdrží po této lhůtě, nabývá změna účinnosti prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, v němž bylo Bance doručeno oznámení změny. 7. Na základě této Smlouvy je možné poskytnout platební prostředek (např. vydat platební kartu, sjednat službu přímého bankovnictví) pokud si o něj Klient požádá. 8. Ostatní práva a povinnosti smluvních stran touto Smlouvou výslovně neupravené se řídí platnými Všeobecnými obchodními podmínkami České spořitelny, a.s. (dále jen VOP), které jsou nedílnou součástí této Smlouvy. Klient podpisem této Smlouvy potvrzuje, že VOP a další dokumenty, na které tato Smlouva odkazuje, převzal, že se s jejich obsahem seznámil a že s nimi souhlasí. 9. Klient prohlašuje, a svým podpisem potvrzuje, že byl před podpisem Smlouvy seznámen se systémem pojištění pohledávek z vkladů v rozsahu informačního přehledu, že mu porozuměl a že ho převzal 10. Smluvní strany prohlašují, že se na Smlouvu vztahuje povinnost zveřejnění v registru smluv a souhlasí se zveřejněním celého jejího obsahu. Smluvní strany se dohodly, že Banka je oprávněna Smlouvu v registru smluv zveřejnit. Smlouva nabývá účinnosti zveřejněním v registru smluv Bankou. V(e) Praze dne za Českou spořitelnu, a.s.: podpis: podpis: Ing. Ludmila Šnajdrová Jaroslava Černá bankovní poradce specialista klientských služeb Veřejný sektor - velcí klienti Veřejný sektor - velcí klienti Klient: Městská část Praha 3 podpis(y), příp. razítko Za Klienta: Jiří Ptáček, starosta 4-6223 09/2018 2/2