Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10389910: Da Vinci

Příloha 19-654FK0300-obj-ke-zveřejnění.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo: 19/654FK0300                                                            S

                               OBJEDNÁVKA            Zpracoval:                   Tel. číslo: xxxxxxxxxxxxx
                                                                xxxxxxxxxxxx
                                                                                  Email:         xxxxxxxxxxxxxxx

Objednatel:                                          Dodavatel:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace  Jihočeské divadlo,příspěvková organizace
Dlážděná 1003/7
Praha 1, Nové Město 110 00                           Dr. Stejskala 424/19                         DIČ: CZ00073482
                                                     370 01 ČESKÉ BUDĚJOVICE 1
Objednávku vystavuje organizační složka:             IČO: 00073482
SŽDC Oblastní ředitelství Plzeň                      Číslo účtu: xxxxxxxxxxxxxxxxx
Sušická 1168/23
Plzeň 326 00

IČO: 70994234                       DIČ: CZ70994234

"Zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským

soudem v Praze, spisová značka A 48384“              Termín dodání:               Finanční objem (včetně DPH) do:
                                                      říjen 2019                              CZK 75 600,00

Č. j.:                                               Způsob dopravy:              Způsob platby:

Smlouva:                                             Zajistí dodavatel            Převodem
Splatnost faktury: 30 dní
Potvrzený termín dodání:                             Povaha nákupu:               Účetní okruh:
Adresa místa plnění:
                                                                               X      MOZ HOM                  X
                                                     provoz investice FKSP                                   ZDC

                                                     Fakturu zašlete:
                                                     SŽDC Oblastní ředitelství Plzeň
                                                     Sušická 1168/23
                                                     Plzeň 326 00

Objednáváme u Vás:

Čís.ř. Kód MTZ Název                                                    MJ                  Množství Cena / jedn.

1                   Vstupenky                                                                  1,000 75 600,00

Objednáváme u Vás 80 ks vstupenek (á 945,- Kč) na divadelní představení "Da Vinci" dne 13.6.2020 - Otáčivé hlediště Český Krumlov.
Číslo rezervace: 619308

(Č. akce FKSP: 6543290098)

Přílohy:                žádné

Záruční doba:           Dle dohody

Objednávka je podstatnou náležitostí daňového dokladu (faktury). Na daňový doklad uvádějte své IČO, DIČ nebo potvrďte, že nejste plátci DPH. Uveďte, jestli jste fyzická nebo právnická
osoba. Úrok z prodlení respektujeme pouze v zákonné výši dle nařízení vlády č.351/2013 Sb. Termín splatnosti bude akceptován po doručení úplného daňového dokladu. Daňový doklad
může být uhrazen ze dvou účtů, a to zvlášť základ DPH a zvlášť DPH.
Žádáme o zaslání potvrzené objednávky zpět spolu s daňovým dokladem! Bez potvrzené objednávky včetně bankovního spojení nelze daňový doklad akceptovat jako úplný a
nemůže být proplacen.

Dodavatel včas poskytne odběrateli informaci o možných změnách týkajících se identifikačních údajů společnosti, včetně možné změny bankovních údajů.
Objednatel je povinen uveřejňovat uzavřené smlouvy (objednávky včetně její písemné akceptace) v Registru smluv na základě ustanovení zákona číslo 340/2015 Sb. (viz zadní
strana objednávky).

Smluvní strany se dohodly, že stane-li se dodavatel nespolehlivým plátcem nebo daňový doklad dodavatele bude obsahovat číslo bankovního účtu, na který má být plněno, aniž by bylo
uvedeno ve veřejném registru spolehlivých účtů, je objednatel oprávněn z finančního plnění uhradit daň z přidané hodnoty přímo místně a věcně příslušnému správci daně dodavatele.

V případě poskytnutí osobních údajů dodavateli je dodavatel povinen tyto údaje zabezpečit dle Nařízení evropského parlamentu a rady o ochraně osobních údajů č. 2016/679 (GDPR).

Plzeň, dne: 9.10.,2019                               ČESKÉ BUDĚJOVICE 1, Akceptováno dne: 9.10.2019
                                                                                                                       Strana: 1/3
(razítko, podpis)                                     (jméno, příjmení, razítko, podpis)
                                                         Dodavatel:
  Objednatel:
        jméno: Ing. Radek MAKOVEC
        funkce: ředitel Oblastního ředitelství Plzeň

                                                                                          Strana: 2/3
Tato objednávka představuje nabídku ve smyslu § 1731 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
předpisů (dále jen „OZ“). Akceptace objednávky musí být písemná. Konkludentní přijetí nabídky je vyloučeno (§ 1744 OZ).
Dodavatel bere na vědomí, že akceptací této objednávky dojde k uzavření smlouvy. Objednatel uveřejní objednávku i přijetí
nabídky v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
těchto smluv a o registru smluv (dále jen „ZRS) za předpokladu, že se bude jednat o smlouvu ve smyslu ustanovení § 2 odst. 1 ZRS,
na níž nedopadá výjimka dle ustanovení § 3 ZRS. Dodavatel akceptací nabídky souhlasí se zveřejněním údajů o identifikaci
smluvních stran, předmětu smlouvy, jeho ceně či hodnotě a datu uzavření této smlouvy v registru smluv.
Neoznámí-li dodavatel objednateli písemně společně s akceptací této objednávky, které konkrétně specifikované údaje považuje za
své obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 OZ, či že se v objednávce vyskytují informace, jež nemohou být v registru
smluv uveřejněny v souladu s ustanovením § 3 odst. 1 ZRS, bude objednatel postupovat tak, jakoby se takové údaje a informace v
objednávce nevyskytovaly. S částmi objednávky, které dodavatel neoznačí za své obchodní tajemství před uzavřením této
objednávky, nebude objednatel jako s obchodním tajemstvím nakládat a ani odpovídat za případnou škodu či jinou újmu takovým
postupem vzniklou. Za označení těchto údajů a informací odpovídá výhradně dodavatel, a to bez ohledu na to, která ze stran tyto
údaje či informace znečitelní a objednávku uveřejní. Totéž platí pro oznámení dodavatele, že na jeho osobu či tuto objednávku
dopadá některá z výjimek uvedených v ustanovení § 3 odst. 2 ZRS.

                                                                                                                                                           Strana: 3/3