Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10441602: Rekvalifikační kurzy - část 19 Obsluha PC - Rokycany

Příloha Rámcová dohoda - část 19 UVEŘEJNĚNÍ.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        RÁMCOVÁ DOHODA O REALIZACI REKVALIFIKAČNÍCH KURZŮ

Část VZ:                        část 19 Obsluha PC – Rokycany

Smluvní strany                  Česká republika - Úřad práce České republiky
Objednatel:                     Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha
sídlo:                          Ing. Zdeněk Novotný, ředitel Krajské pobočky ÚP ČR v Plzni
zastoupena:                     72496991
IČO:                            Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Plzni
kontaktní a fakturační adresa:  Kaplířova 2731/7, 320 73 Plzeň
                                Česká národní banka
bankovní spojení:               37828311/0710
číslo účtu:                     6gyzph2
ID datové schránky:
(dále jen „objednatel“)

a

Dodavatel:                      MAVO-Vzdělávání, s.r.o.
sídlo:                          Černošická 20, 252 28 Vonoklasy
zastoupena:                     Jana Mašková, jednatelka
IČO:                            25128710
kontaktní a fakturační adresa:  Černošická 20, 252 28 Vonoklasy
bankovní spojení:               Komerční banka a.s.
číslo účtu:                     19-4133420277/0100
ID datové schránky:             qeukkhn
(dále jen „dodavatel“)

Objednatel a dodavatel (společně dále jen „smluvní strany“) uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a
roku v souladu s § 131 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších
předpisů (dále jen „ZZVZ; zákon o zadávání veřejných zakázek“), následující Rámcovou dohodu o
realizaci rekvalifikačních kurzů (dále jen „Rámcová dohoda“).

                                                                 1 / 11
I. Úvodní ustanovení

1.1 Smluvní strany se dohodly na uzavření této Rámcové dohody o realizaci následujícího
       rekvalifikačního kurzu: Obsluha PC – Rokycany.

1.2 Rekvalifikační kurzy budou provedeny v souladu s platnými právními normami, a to
       subjektem oprávněným ve smyslu § 108 odst. 2 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti,
       ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZoZ; zákon o zaměstnanosti“), a vyhláškou č.
       519/2004 Sb. V případě rekvalifikačních kurzů dle profesních kvalifikací bude postupováno
       dle zákona č. 179/2006 Sb., o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání a o změně
       některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, v souladu s vyhláškou č. 208/2007 Sb., o
       podrobnostech stanovených k provedení zákona o uznávání výsledků dalšího vzdělávání, ve
       znění pozdějších předpisů.

1.3 Tato Rámcová dohoda obsahuje podrobně specifikovaná práva a povinnosti smluvních stran
       pro realizaci rekvalifikačního kurzu a tvoří právně závazný základ pro uzavírání jednotlivých
       Dohod o provedení rekvalifikace na základě výzvy ze strany objednatele.

1.4 Dohody o provedení rekvalifikace budou uzavírány v souladu s § 108 ZoZ a vyhláškou č.
       519/2004 Sb., o rekvalifikaci uchazečů o zaměstnání a zájemců o zaměstnání a o
       rekvalifikaci zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů.

1.5 Uzavření této Rámcové dohody navazuje na zadávací řízení k veřejné zakázce
       „Rekvalifikační kurzy pro Plzeňský kraj VI.“, část 19 (dále jen „zadávací řízení“).

1.6 Rekvalifikační kurzy budou financovány v rámci projektů Evropského sociálního fondu
       z Operačního programu Zaměstnanost (dále jen „OP Z“), případně z dalších následných
       operačních programů a případně z prostředků státního rozpočtu České republiky včetně
       Aktivní politiky zaměstnanosti.

II. Předmět Rámcové dohody

2.1 Dodavatel se po dobu účinnosti této Rámcové dohody zavazuje zajišťovat pro objednatele
       realizaci rekvalifikačního kurzu uvedeného v bodě 1.1 této Rámcové dohody podle
       jednotlivých Dohod o provedení rekvalifikace uzavřených na základě požadavků a potřeb
       objednatele v souladu s touto Rámcovou dohodou.

                                                                                                                                                    2 / 11
2.2 Pro realizaci rekvalifikačního kurzu se sjednávají následující podmínky:

Cena za osobu bez DPH (Kč/osoba/kurz)     4 500,- Kč bez DPH
Kvalifikační předpoklady                  Základní vzdělání
Zdravotní předpoklady                     Nejsou požadovány
Další předpoklady                         Minimální věk 18 let
Výstupní doklad                           Osvědčení o rekvalifikaci s celostátní platností
Rozsah rekvalifikace celkem (v hodinách)  81
- Teoretická příprava
- Praktická příprava                               80
- Způsob ověření získaných znalostí a              0
                                                    1
  dovedností

2.3 Součástí každého rekvalifikačního kurzu budou závěrečné zkoušky a vydání kvalifikačních
       dokladů úspěšným absolventům rekvalifikace. V případě rekvalifikačních kurzů dle
       profesních kvalifikací bude nedílnou součástí rekvalifikačních kurzů zkouška ověřující
       odbornou způsobilost dle hodnotícího standardu dané profesní kvalifikace ve smyslu zákona
       č. 179/2006 Sb., o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání a o změně některých
       zákonů, ve znění pozdějších předpisů, provedená v souladu s vyhláškou č. 208/2007 Sb., o
       podrobnostech stanovených k provedení zákona o uznávání výsledků dalšího vzdělávání, ve
       znění pozdějších předpisů.

III. Závazky smluvních stran

3.1 Dodavatel se zavazuje:
       a) realizovat konkrétní rekvalifikační kurz v plném rozsahu za podmínek stanovených pro
           tento typ rekvalifikačního kurzu v článku II. této Rámcové dohody a v Zadávací
           dokumentaci zadávacího řízení v kapitole 2 - Základní informace o předmětu zakázky a
           obecné technické podmínky v Příloze č. 7 Zadávací dokumentace - Specifikace a
           technické podmínky (viz Příloha č. 1 této Rámcové dohody),
       b) zahájit rekvalifikační kurz do 10 pracovních dnů od doručení písemné Výzvy k zahájení
           rekvalifikačního kurzu, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. Dodavatel je povinen tuto
           Výzvu akceptovat a uzavřít příslušnou Dohodu o provedení rekvalifikace nejpozději před
           zahájením rekvalifikačního kurzu.
       c) stanovit účastníkům rekvalifikačního kurzu studijní a výcvikové povinnosti, prokazatelně je
           seznámit s předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a předpisy o požární
           ochraně mající vztah k rekvalifikaci, zajistit jejich bezpečnost a ochranu zdraví během celé

                                                                              3 / 11
   rekvalifikace, vybavit účastníky rekvalifikace nezbytnými ochrannými pracovními
   prostředky, pokud to charakter praktické přípravy vyžaduje,
d) v průběhu rekvalifikace zajistit prokazatelnou denní evidenci docházky účastníků
   rekvalifikace a obsahu prováděné rekvalifikace minimálně v rozsahu: datum, téma, hodina
   začátku a konce, počet hodin, jméno osoby provádějící přípravu či ověření získaných
   znalostí a dovedností,
e) neprodleně, písemně nejpozději do 8 kalendářních dnů, informovat objednatele, pokud:
   - účastník rekvalifikačního kurzu nenastoupí na rekvalifikaci,
   - účastník rekvalifikačního kurzu neplní stanovené studijní a výcvikové povinnosti,
   - účastník rekvalifikačního kurzu porušuje předpisy či řády rekvalifikačního zařízení,
   - nastanou další závažné skutečnosti zejména překážky v rekvalifikaci,
   - se účastník nepodrobí závěrečnému ověření získaných znalostí a dovedností,
f) poslední pracovní den kalendářního měsíce, pokud rekvalifikace probíhá, informovat
   objednatele o přítomnosti účastníků rekvalifikačního kurzu v příslušném kalendářním
   měsíci,
g) neprodleně, písemně nejpozději do 8 kalendářních dnů informovat objednatele, pokud
   vzniknou překážky, které znemožní pokračování rekvalifikace,
h) předložit objednateli písemný návrh na vypovězení Dohody o rekvalifikaci s účastníkem
   rekvalifikačního kurzu, který neplní studijní a výcvikové povinnosti nebo porušuje předpisy
   a řády rekvalifikačního zařízení,
i) po ukončení rekvalifikačního kurzu, nejpozději s fakturací zaslat objednateli originály
   prezenční listiny účastníků kurzu (denní evidence docházky), originál třídní knihy a
   závěrečný protokol, který bude minimálně obsahovat:
   - seznam účastníků kurzu, kteří úspěšně ukončili rekvalifikační kurz, včetně čísel

       vydaných dokladů o jejím absolvování a vzor dokladu,
   - informaci o absolvované části rekvalifikačního kurzu účastníky, kteří rekvalifikační kurz

       nedokončili nebo ukončili neúspěšně, včetně zdůvodnění,
j) umožnit objednateli kontrolu dodržování sjednaných podmínek pro rekvalifikaci, včetně

   účasti na ověření získaných znalostí a dovedností; v případě, že kontrolu provede jiný
   orgán kontroly než objednatel, rekvalifikační zařízení bude bez zbytečného odkladu
   písemně informovat objednatele o opatřeních k nápravě, která mu byla uložena, a o
   realizaci opatření k nápravě,
k) v případě potřeby je dodavatel povinen zajistit souběžnou realizaci rekvalifikačních kurzů,
   (v tomto případě je nutné zajistit dokumenty dle písm. i) tohoto bodu pro každý projekt
   v rámci rekvalifikačního kurzu samostatně),

                                                                                                                                           4 / 11
       l) jakákoliv změna místa konání kurzu musí být dodavatelem písemně ohlášena objednateli
           v dostatečném předstihu před zahájením každého rekvalifikačního kurzu, nejpozději 7
           kalendářních dnů přede dnem, kdy tato skutečnost nastane. Změna může být provedena
           pouze se souhlasem objednatele,

       m) nastanou-li během účinnosti této Rámcové dohody jakékoli změny v profesní způsobilosti
           dle § 77 odst. 2 ZZVZ, které dodavatel ve své nabídce prokazoval, je dodavatel sám bez
           předchozí výzvy objednatele povinen písemně před uplynutím doby, po kterou danou
           způsobilost splňuje, předložit objednateli s předstihem relevantní dokumenty dokládající
           splnění příslušné části kvalifikace.

3.2 Objednatel se zavazuje provést výběr účastníků rekvalifikačního kurzu v souladu
       s požadavky základní způsobilosti stanovenými v článku II. této Rámcové dohody.

IV. Podmínky uzavírání dohod o provedení rekvalifikace

4.1 Konkrétní rekvalifikační kurz bude realizován v souladu s touto Rámcovou dohodou a § 134
       odst. 1 ZZVZ, na základě jednotlivých Dohod o provedení rekvalifikace, které stanoví
       konkrétní počet účastníků rekvalifikačního kurzu, termín zahájení a ukončení rekvalifikačního
       kurzu a celkovou cenu rekvalifikačního kurzu, přičemž budou vycházet z obecných podmínek
       upravených v této Rámcové dohodě a platných právních předpisů. Přílohou těchto Dohod o
       provedení rekvalifikace bude jmenný seznam účastníků rekvalifikace. Závazný text těchto
       Dohod stanoví objednatel.

4.2 Objednatel má právo kdykoli v době plnění dle této Rámcové dohody zaslat dodavateli výzvu
       k zahájení rekvalifikačního kurzu uvedeného v bodě 1.1 této Rámcové dohody a určit při
       každé výzvě konkrétní počet účastníků rekvalifikačního kurzu při dodržení alespoň
       minimálního počtu účastníků. Dodavatel je povinen po obdržení výzvy k zahájení
       rekvalifikačního kurzu objednatele uzavřít příslušnou Dohodu o provedení rekvalifikace a
       zahájit rekvalifikační kurz nejpozději ve lhůtě stanovené v bodě 3. 1 písm. b) této Rámcové
       dohody.

4.3 Komunikace mezi smluvními stranami pro účely výzvy a akceptace výzvy je činěna písemně;
       způsob doručení je možný datovou schránkou, elektronickou poštou se
       zaručeným elektronickým podpisem nebo prostřednictvím provozovatele poštovních služeb.
       V těchto věcech jsou kontaktními osobami za objednatele všichni zaměstnanci, u nichž to
       vyplývá z pracovního zařazení.

4.4 Objednatel nemá povinnost vyzvat dodavatele k uzavření jakékoliv Dohody o provedení
       rekvalifikace a dodavatel nemá nárok požadovat uzavření jakékoliv Dohody o provedení
       rekvalifikace.

                                                                                                                                                    5 / 11
4.5 Objednatel bude odebírat množství rekvalifikačních kurzů podle skutečné potřeby, přičemž je
       omezen předpokládanou hodnotou plnění uvedenou v bodě 5.2 této Rámcové dohody.

V. Cena, termín plnění a platební podmínky

5.1 Výše uvedený rekvalifikační kurz bude realizován v konkrétních termínech sjednaných
       v jednotlivých Dohodách o provedení rekvalifikace. Objednatel uhradí dodavateli cenu
       rekvalifikačního kurzu stanovenou v jednotlivých Dohodách o provedení rekvalifikace
       v závislosti na počtu účastníků rekvalifikačního kurzu a výši ceny za jednoho účastníka
       rekvalifikačního kurzu uvedené v článku II. této Rámcové dohody.

5.2 Hodnota plnění dle této Rámcové dohody činí maximálně 1 000 000,- Kč bez DPH.
5.3 Ceny uvedené v této Rámcové dohodě jsou stanoveny jako nejvýše přípustné

       a zahrnují veškeré náklady dodavatele nutné nebo související s řádným plněním předmětu
       této Rámcové dohody. Ceny lze překročit pouze v případě změny daňových předpisů,
       v jejichž důsledku by byl dodavatel povinen odvádět DPH, případně vyšší DPH. Ceny by tak
       byly navýšeny o odváděnou DPH.
5.4 Dodavatel provede fakturaci bezprostředně, nejpozději do 14 dnů po ukončení
       rekvalifikačního kurzu. Lhůta splatnosti faktur je stanovena minimálně na 30 kalendářních
       dnů po prokazatelném doručení faktury objednateli. Zaplacením faktury se pro účely této
       Rámcové dohody rozumí odepsání příslušné částky z účtu objednatele na účet dodavatele.
5.5 Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle platných obecně
       závazných právních předpisů a dále název a číslo projektu, ze kterého je rekvalifikace
       hrazena. Objednatel si vyhrazuje právo před uplynutím lhůty splatnosti vrátit fakturu, pokud
       neobsahuje požadované náležitosti nebo obsahuje nesprávné cenové údaje. Oprávněným
       vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti. Opravená nebo přepracovaná
       faktura bude opatřena novou lhůtou splatnosti.
5.6 Platby budou probíhat výhradně v českých korunách (CZK) a rovněž veškeré cenové údaje
       budou v této měně.
5.7 Objednatel nebude poskytovat zálohy.
5.8 Faktury budou vystaveny na fakturační adresu uvedenou v záhlaví této Rámcové dohody a
       zasílány na příslušná kontaktní pracoviště objednatele.
5.9 Dodavatel je oprávněn objednateli plně fakturovat náklady rekvalifikačního kurzu za
       účastníky, kteří na rekvalifikační kurz skutečně nastoupí a řádně ho ukončí a současně
       prokazatelně absolvují minimálně 80% docházky z celkového rozsahu hodin rekvalifikačního
       kurzu. V případě, že účastník rekvalifikační kurz nedokončí, je dodavatel oprávněn fakturovat

                                                                                                                                                    6 / 11
       objednateli pouze poměrnou část nákladů rekvalifikačního kurzu (cena za osobu / celkový
       počet hodin rekvalifikačního kurzu x skutečný počet absolvovaných hodin).
5.10 Objednatel si vyhrazuje právo neuhradit dodavateli platbu za rekvalifikační kurz, u kterého
       dodavatel nedodržel významným způsobem či opakovaně sjednané podmínky.
5.11 Dodavatel je povinen vrátit poskytnuté finanční prostředky nebo jejich část, pokud nedodrží
       sjednané podmínky nebo pokud mu jeho zaviněním byly poskytnuty neprávem nebo ve vyšší
       částce než náležely (ustanovení § 108 odst. 7 písm. i) zákona č. 435/2004 Sb., ve znění
       pozdějších předpisů). Vrácení poskytnutých finančních prostředků bude provedeno ve lhůtě
       a způsobem stanoveným ve výzvě objednatele.

VI. Podmínky spolupráce

6.1 Dodavatel bere na vědomí, že je jako dodavatel služeb hrazených z veřejných finančních
       prostředků osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly ve smyslu ustanovení
       § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně
       některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů. A dále je
       dodavatel povinen umožnit provedení kontroly všech dokladů vztahujících se k činnostem,
       které budou realizovány v souvislosti s plněním dle této Rámcové dohody o realizaci
       rekvalifikačních kurzů a následně dle konkrétních Dohod o provedení rekvalifikace, na jejímž
       základě je realizována veřejná zakázka (její část), umožnit průběžné ověřování provádění
       činností, k nimž se zavázal a poskytnout součinnost všem osobám oprávněným k provádění
       kontroly, případně jejich zmocněncům. Těmito oprávněnými osobami jsou objednatel,
       Ministerstvo práce a sociálních věcí a jím pověřené osoby a subjekty, územní finanční
       orgány, Ministerstvo financí, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise a Evropský účetní
       dvůr, případně další orgány oprávněné zákonem nebo na základě zákona k výkonu kontrol.

6.2 Dodavatel musí mít po celou dobu trvání Rámcové dohody uzavřeno platné pojištění pro
       případ své odpovědnosti za škodu na zdraví způsobenou při rekvalifikaci dle ustanovení §
       108 odst. 7 písm. h) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších
       předpisů, s pojistným plněním ve výši minimálně 1,5 mil. Kč. Dodavatel je na výzvu
       objednatele povinen doklad o existenci takového pojištění objednateli bezodkladně předložit.

6.3 Plnění dle této Rámcové dohody musí být dodavatelem zajištěno dostatečným počtem
       kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž je dodavatel povinen vždy zajistit, aby
       činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci, byla vykonávána vždy takovými fyzickými
       osobami, které kvalifikaci či specializaci mají.

                                                                                                                                                    7 / 11
VII. Poddodavatelé

7.1 V případě, že je v průběhu realizace plnění dle této Rámcové dohody nutné zajistit
       poddodavatele či provést změnu poddodavatele, je dodavatel takovou změnu oprávněn
       provést pouze se souhlasem objednatele. Změnou na pozici poddodavatele nesmí dojít
       k podstatné změně této Rámcové dohody.

7.2 Dodavatel je povinen jakoukoliv žádost o změnu ohledně poddodavatelů doručit předem
       písemně objednateli. V žádosti dodavatel označí poddodavatele, změnu poddodavatele a
       vymezí rozsah plnění dle této Rámcové dohody poskytovaného tímto poddodavatelem.
       Změna je možná pouze po předchozím písemném souhlasu ze strany objednatele.

7.3 Dodavatel je povinen smluvně zavázat poddodavatele přiměřeně ke všem povinnostem
       dodavatele vyplývajících pro poddodavatele z této Rámcové dohody. Vůči objednateli
       odpovídá dodavatel za realizaci plnění dle této Rámcové dohody zajišťovaných
       poddodavateli stejně, jako by je zajišťoval sám.

VIII. Doba trvání smluvního vztahu

8.1 Tato Rámcová dohoda nabývá účinnosti dnem uveřejnění prostřednictvím registru smluv dle
       zákona č. 340/2015 Sb. o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
       těchto smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů, a je sjednána na dobu
       určitou, a to na 3 roky ode dne jejího nabytí účinnosti.

8.2 Tato Rámcová dohoda může být předčasně ukončena:
       a) písemnou dohodou obou stran,
       b) vyčerpáním předpokládané hodnoty plnění dle bodu 5.2 této Rámcové dohody,
       c) výpovědí některé smluvní strany.

8.3 Při předčasném ukončení této Dohody jsou smluvní strany povinny postupovat tak, aby
       pokud možno nedošlo k narušení započatého rekvalifikačního kurzu resp. jejího běhu.
       Dodavatel je v každém případě povinen vyvinout maximální úsilí k tomu, aby dokončil
       započatý běh rekvalifikačního kurzu, ledaže mu objednatel písemně sdělí, že na dokončení
       netrvá. Dodavatel nemá nárok na zaplacení ceny za služby za nedokončený běh
       rekvalifikačního kurzu, ledaže se s objednatelem dohodne jinak.

8.4 Objednatel je oprávněn ukončit tuto Rámcovou dohodu písemnou výpovědí bez udání
       důvodu v jednoměsíční výpovědní lhůtě, přičemž tato počíná běžet prvním dnem měsíce
       následujícího po doručení výpovědi dodavateli.

8.5 Dodavatel je oprávněn ukončit tuto Rámcovou dohodu písemnou výpovědí bez udání
       důvodu v tříměsíční výpovědní lhůtě, přičemž tato počíná běžet prvním dnem měsíce
       následujícího po doručení výpovědi objednateli.

                                                                                                                                                    8 / 11
8.6 Objednatel je dále oprávněn vypovědět Rámcovou dohodu nebo od ní odstoupit z důvodů
       dle § 223 ZZVZ.

IX. Smluvní pokuta

9.1 V případě porušení jakékoli povinnosti vyplývající z této Rámcové dohody může objednatel
       uplatnit na dodavateli, a to i opakovaně, smluvní pokutu ve výši 10 % z ceny jednotlivého
       příslušného rekvalifikačního kurzu (resp. jeho jednoho běhu), k němuž se vztahuje dané
       porušení povinnosti. Nevztahuje-li se porušení povinnosti ke konkrétnímu rekvalifikačnímu
       kurzu, bude smluvní pokuta činit 5 000,- Kč za každé jedno takové porušení povinnosti
       vyplývající z této Rámcové dohody.

9.2 Ujednáním o smluvní pokutě není dotčen nárok objednatele na náhradu škody v částce
       převyšující hodnotu smluvní pokuty.

9.3 Smluvní pokuta je splatná do 15 dnů ode dne doručení jejího písemného oznámení o
       uplatnění vůči povinné smluvní straně. Oznámení o uplatnění smluvní pokuty musí vždy
       obsahovat popis a časové určení skutečnosti, která zakládá právo objednatele účtovat
       smluvní pokutu. Oznámení musí dále obsahovat údaj o způsobu zaplacení smluvní pokuty.

9.4 Ukončením účinnosti této Rámcové dohody nezaniká právo kterékoli ze stran na úhradu
       smluvní pokuty nebo náhrady škody.

9.5 Smluvní pokutu je objednatel oprávněn započíst proti pohledávce dodavatele, tj. zejména
       proti nároku na zaplacení platby za služby.

9.6 Ujednání o smluvní pokutě touto Rámcovou dohodou neupravená se řídí zákonem č.
       89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“).

X. Závěrečná ustanovení

10.1 Práva a povinnosti touto Rámcovou dohodou nebo dílčími Dohodami o provedení
       rekvalifikace neupravené nebo upravené jen částečně se řídí ustanoveními občanského
       zákoníku, zákona o zaměstnanosti, zákona o zadávání veřejných zakázek a předpisy
       souvisejícími, vždy v platném a účinném znění a dále též dokumenty poskytnutými v rámci
       zadávacího řízení.

10.2 Obě strany se zavazují, že během plnění této Rámcové dohody i po jejím ukončení budou
       zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozví od druhé smluvní strany
       v souvislosti s plněním této Rámcové dohody.

10.3 Dodavatel je povinen uchovávat doklady související s plněním VZ a umožnit oprávněným
       osobám výkon kontroly projektu (zejména se jedná o zadavatele, Ministerstvo práce a
       sociálních věcí, Ministerstvo financí, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise, Evropský

                                                                                                                                                    9 / 11
       soudní dvůr,…). Lhůta činí 10 let od skončení plnění VZ , kdy musí být současně splněna
       podmínka 10 let od následujícího roku po finančním vypořádání posledního realizovaného
       projektu, který z VZ čerpal. Desetiletá lhůta začíná běžet od 1. ledna kalendářního roku
       následujícího po roce finančního vypořádání.
10.4 Dodavatel se zavazuje plnit informační povinnost dle aktuálních pravidel pro publicitu a
       vizuální identitu Operačního programu Zaměstnanost.
10.5 Jakýkoliv spor vzniklý z této Rámcové dohody, pokud se jej nepodaří urovnat jednáním mezi
       smluvními stranami, bude rozhodnut k tomu věcně příslušným soudem, přičemž soudem
       místně příslušným k rozhodnutí bude na základě dohody smluvních stran soud určený podle
       sídla příslušné Krajské pobočky ÚP ČR. Zároveň je vyloučeno použití rozhodčího řízení.
10.6 Pro případ, že kterékoliv ustanovení této Rámcové dohody se stane neplatným nebo
       neúčinným, smluvní strany se zavazují bez zbytečných odkladů nahradit takové ustanovení
       novým, přičemž tím není dotčena platnost nebo účinnost ostatních částí Rámcové dohody.
       Tím nejsou dotčena ustanovení § 222 ZZVZ.
10.7 Rámcová dohoda je vypracována ve třech vyhotoveních, z nichž jedno obdrží dodavatel a
       dvě objednatel.
10.8 Rámcová dohoda může být doplňována nebo měněna pouze písemnými vzestupně
       číslovanými dodatky, podepsanými oběma smluvními stranami. Písemnou formu musí mít
       také veškeré jiné dohody smluvních stran související s touto Rámcovou dohodou.
10.9 Rámcová dohoda nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti
       v souladu se zněním bodu 8.1 této Rámcové dohody.
10.10Smluvní strany prohlašují, že si text Rámcové dohody řádně přečetly, souhlasí s jejím
       obsahem; Rámcová dohoda nebyla sepsána v tísni ani pod nátlakem, vyjadřuje svobodnou
       vůli obou smluvních stran a není jednostranně nevýhodná pro žádnou smluvní stranu. Na
       důkaz svého souhlasu tuto Rámcovou dohodu obě smluvní strany potvrzují svými podpisy.

Přílohy:
Příloha č. 1 - Specifikace a technické podmínky

Dodavatel     Objednatel
Jana Mašková  Ing. Zdeněk Novotný
jednatelka    ředitel Krajské pobočky ÚP ČR v Plzni

                                                                 10 / 11
SPECIFIKACE A TECHNICKÉ PODMÍNKY PRO ČÁST č. 19:
                        Obsluha PC - Rokycany

Typ rekvalifikačního kurzu  Minimální rozsah kurzu bez zkoušek
     (pracovní činnost)            (počet vyučovacích hodin)

Obsluha osobního počítače   80

Specifické podmínky a požadavky k této části veřejné zakázky:
 Předpokládaný počet účastníků všech kurzů této části: 200
 Maximální cena za kurz (Kč/osoba/kurz): 5 000,- Kč bez DPH
 U rekvalifikačního kurzu bude dodržen minimální počet hodin bez zkoušek uvedený v tabulce.
 Softwarové vybavení pro výuku – MS Office 2010 a vyšší
 Minimální počet účastníků nutný pro zahájení rekvalifikačního kurzu: 5
 Do kurzu je možné zařadit i další účastníky kromě účastníků vybraných zadavatelem. Maximální počet

    účastníků kurzu nepřesáhne 12.
 Organizace výuky: výuka bude maximálně 6 vyučovacích hodin denně, počátek výuky nejdříve v 8.00

    hod., konec výuky nejpozději v 15:30 hod. Celková délka kurzu bude maximálně 1 měsíc včetně
    závěrečných zkoušek.
 Požadovaný minimální obsah rekvalifikace:
    - Základy práce s PC
    - Správa souborů
    - Textový editor MS Word
    - Tabulkový kalkulátor MS Excel
    - Služby informačních sítí – Internet a MS Outlook
    Obsah (tematické celky) bude v souladu s bodem 2.2 písm. h) Zadávací dokumentace rozepsán v Příloze
    č. 5 Nabídka zabezpečení rekvalifikace.
 Do kurzu budou zařazeni uchazeči bez znalosti práce s PC, vstupní vzdělání účastníků kurzů se
    předpokládá minimálně základní.
 Místo konání kurzů: město Rokycany

                                                                11 / 11