Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10469690: Dodatek č. 12 - Ceny za odběr pokrmů

Příloha 08_027.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        l

Smlouva o poskytování stravovacích služeb
uzavřená dle zákona č. 513/1991 Sb., Obchodního zákoníku v platném znění

uzavřená mezi

ARAMARK, s. r. 0. ,
se sídlem v Praze 8, S.K. Neumanna 33/954, PSC 182 00

jednající Josefem Svobodou- jednatelem a Ing. Miroslavem Pazderkou- jednatelem
IČO: 45794707, DIČ: CZ45794707
bankovní spojení: ČSOB a.s., č. ú. 300865153/0300,
Zapsána v obchodním rejstříku: u Městského soudu v Praze oddíl C., číslo vložky 11351.
(dále jen " provozovatel"“)

a

Psychiatrická léčebna Bohnice
Se sídlem:Ústavní 91/7, Praha 8, 180 81
IČ: 00 06 42 20
Zastoupená: MUDr. Martinem Hollým — ředitelem léčebny
(dále jen " zákazník nebo též PLB nebo léčebna")

L
Předmět smlouvy

1.1. Předmětem této smlouvy je zajištění komplexní léčebné výživy pacientů servírované
v tabletovém systému a stravování zaměstnanců nemocnice včetně zajištění dopravy vlastními
prostředky na jednotlivá oddělení Psychiatrické léčebny v Bohnicích a jich vykládka a
doprava k výdejním místům včetně veškerých vedlejších nákladů spojených s prováděním
tohoto předmětu provozovatelem. Roznášku jídel pacientům zajišťuje zákazník.

1.2.Součástí předmětu plnění je také:
a) mytí použitého nádobí, tabletů a termoportů, s tím, že součástí plnění není
mytí nádobí pacicatské stravy
b) likvidace jídelních zbytků, separace komunálního odpadu a vynesení do
kontejneru, likvidace komunálního odpadu,

c) deratizace, dezinsekce a desinfekce užívaných prostor,

d) dodávka mycích a oplachovacích prostředků do mycích přístrojů a mycích
prostředků,

e) doplňování personálního nádobí (zejména talíře, misky, podnosy, skleničky,

příbory atd.) a dále drobné zboží pro výdej (ubrousky, párátka apod.)

Hi) úklid prostor personální jídelny,

g) veškeré činnosti související s dodržením hygienických a zákonných předpisů
(periodické rozbory vody, pojištění a poplatky, certifikační činnosti apod.)

1.3.Provozovatel se zavazuje, že si na své náklady zajistí veškerou výpočetní techniku
potřebnou pro poskytování služby kompatibilní s technikou zákazníka.HW ve standardu PC,

SW jako kompletní objednací systém pro personální i pacientskou stravu včetně zabezpečení
a servisu na platformě Windows.

1.4.Provozovatel se zavazuje, že zajistí na své náklady veškeré pracovníky pro zajištění
služeb pro zákazníka vč. výdejen personální stravy a obsluhy doplňkového prodeje.

1.5.Zákazník se zavazuje, že. pro plnění předmětu smlouvy zajistí:

a. Měřidla vody, elektrické energie, tepla a zjistí jejich pravidelnou
kalibraci

b. Protipožární prostředky budovy,

c. Vlastními zaměstnanci chod VZT a topení a TUV budovy.

1.6.Provozní prostory nutné pro zajištění předmětu smlouvy jsou specifikovány v příloze č. 1
této smlouvy (seznam provozních prostor.).

1.7.Technmcké vybavení nutné pro zajištění předmětu smlouvy, které je přenecháno
zákazníkem pro plnění předmětu smlouvy, je specifikované v příloze č. 2 této smlouvy
(seznam movitého majetku).

1.8.Provozovatel se zavazuje a je povinen na své náklady zabezpečit veškeré dodatečné
vybavení potřebné k řádnému plnění předmětu této smlouvy.

1.9. Příprava jídel pro pacienty se řídí platnými právními předpisy, zejména zákonem č.
258/2000 Sb. o ochraně veřejného zdraví, Vyhláškou č. 137/2004 Sb., v platném znění.

1.10. Provozování závodní jídelny pro zaměstnance zákazníka se řídí platnými právními
předpisy, zejména zákonem č. 258/2000 Sb. o ochraně veřejného zdraví, a jeho prováděcí
vyhláškou č. 137/2004 Sb., v platném znění a dále nařízením Evropského parlamentu a Rady
č. 852/2007,

Provozovatel zajistí v průběhu pracovního týdne od pondělí do pátku (včetně) výběr ze 4
menu, v mimopracovních dnech bude 1 pro zaměstnance jedno jídlo.
Menu se rozumí polévka, hlavní jídlo, nápoj. Výběr bude z 1 polévky, 4 hlavních jídel..

1.11Předmětem plnění je i doplňkový prodej v prostoru ve výdejně PLB a to včetně
personálního obsazení s tím, že bude zabezpečena provozní doba Po-Pá 8-14,30 hod. a toi
v průběhu vydávání stravy.

1.12.Provozovatel se zavazuje a je povinen respektovat standardní váhové normy u masa,
omáček, bezmasých jídel, příloh a salátů.

1.13.Provozovatel se zavazuje, že při předávání prostor od zákazníka k plnění předmětu
smlouvy, nedojde žádným způsobem k narušení stravování pacientů i zaměstnanců s tím, že
v průběhu přebírání věcí nezbytných k plnění předmětu smlouvy budou dodrženy jak počty
jídel a jeho kvalita tak i rozvoz k výdejním místům dle časového harmonogramu uvedeného
v této příloze č. 4 této smlouvy. O přebírání prostor a věci ( včetně stavu měřidel energií)
bude sepsán předávací protokol který podepíše oprávněný zástupce zákazníka a provozovatele
s tím, že nedojde k přerušení běžného provozu ani k jiným technickým opatřením vzhledem
k tomu, že služby totožné s předmětem této smlouvy pro zákazníka vykonával provozovatel.

K.
Cena, platební podmínky, vyúčtování

2.1.Fakturace poskytnutých služeb bude prováděna 1 x měsíčně na základě dodacích listů,
potvrzených pracovníkem zákazníka. Faktura bude vystavena vždy do 10 kalendářních dnů
měsíce následujícího po měsíci kterém | proběhly činnosti, které jsou předmětem této
smlouvy „Splatnost faktury je 60 dní od vystavení faktury.

2.2.Podkladem pro fakturaci stravy bude tabulka- rozklad na jednotlivá oddělení (nákladová
střediska) ve členění počty kusů snídaně/oběd/večeře včetně cen.

2.3.Cena za stravu bude účtována dle skutečně dodaného počtu denních jídel. Odpočty
z průměrné ceny z nedodanou stravu budou — za nedodanou snídani 25%, oběd 45%, večeře
30% (dle nutričních hodnoť) z ceny celodenní stravy.

2.4.Cena:
a) Cena pacientské stravy činí celkem za kalendářní den Kč 123,85 bez DPH, DPH Kč 11,15,
s DPH 9% Kč 135,00.

Výsledná celková cena za výrobu pacientské stravy je rovna součtu jednotkové ceny (tzv. na
„rampu“) a ceny za dopravu a logistiku. Cenová kalkulace tvoří přílohu této smlouvy č. 6.

Cena zaměstnanecké stravy činí celkem za jednu stravovací jednotku Kč 45,38 bez DPH,
DPH 8,62, s DPH 19% 54,00.

Cena za stravovací jednotku je stanovena součtem dvou položek ve členění — výroba stravy se
souvisejícími činnosti tzv. „na rampu“ a doprava a logistika s činnostmi souvisejícími.
Čenová kalkulace tvoří přílohu této smlouvy č. 6.

2.5.Cena je stanovena jako maximální, nejvýše přípustná a obsahuje veškeré náklady
provozovatele nutné k plnění předmětu smlouvy (tj. včetně nákladů na dopravu, případně
veškerou další manipulaci s jídlem a dále případné prokazatelné ztráty nádobí tak jak je
uvedeno v ČL. L. bodu 2.1. písmeno e) této smlouvy)provozovatelem ve výši 5% z celkového
objemu.

2.6 Ceny dle bodu 2.4. této smlouvy je možné překročit za podmínky, že dojde ke změně
předpisů upravujících sazbu DPH pro služby, které jsou předmětem plnění této smlouvy.
Cenu dále možné překročit o míru inflace, vyjádřenou přírustkem průměrného ročního indexu
spotřebitelských cen, zveřejněnou Českým statistickým úřadem za předcházející kalendářní
rok. Výše překročení ceny bude sjednána dodatkem k této smlouvě. Tento dodatek musí být
uzavřen nejpozději do 31.3. příslušného kalendářního roku. Jakékoliv další překročení ceny
za plnění předmětu smlouvy se nepřipouští.

2.7. Mimořádné přídavky jsou účtovány provozovatelem zvlášť s 8 % marží.

K.
Povinnosti provozovatele

3.1.Provozovatel se zavazuje:

3.11.

912

3.1.3.

Provádět předmět smlouvy odborně a řádně dle platných předpisů a norem platných
pro oblast veřejného stravování a prodej potravinářského zboží a v souladu s dietním
režimem pacientů.

Nepředat výše uvedený provoz ani jakoukoliv jeho část jinému provozovateli.
Provozovatel je povinen dodržovat základní strukturu nabídky jídel a jejich nutriční

hodnoty, tak jak je uvedena v příloze č. 3 této smlouvy. Součástí této přílohy je i
„Přehled diet se stručnou charakteristikou“.

„ Provozovatel je povinen respektovat :

e Receptury dietních jídel

Platný dietní systém

Stanovené technologické postupy

Energetickou a nutriční hodnotu pokrmů

Hysiemcký režim

Je povinen | spolupracovat sůústavním dietologem,
ústavním hygienikem

Zákazník používá dietní systém z r. 1986 autor Přemysl Doberský a kolektiv. Technologické
postupy, energetická © a nutriční hodnoty pokrmů jsou stanoveny tímto  dietním
systémem.Hygienický režim je stanoven vyhl. 137/2004, 852/2004, 206/2006 v platném

znění.

dal

3.1.7.

Minimální provozní doba výdejních míst stravování zaměstnanců a jejich umístění a
označení je stanovena v příloze č. 5 této smlouvy.

. Rozvozové plány, výdejní doby a přehled odběrových míst stravování pacientů jsou

stanoveny v příloze č. 4 této smlouvy.

Změny v provozních dobách nebo rozvozových plánech mohou být uskutečněny
pouze na základě dohody obou smluvních stran. .

3.1.8. Objednávání pacientské stravy:

a. Rozpis stravy bude předáván za využití SW-UNIS instalovaném na Intranetu
nemocnice

b. Rozpis stravy bude předán provozovateli vždy do 8.00 hod. dle uvedeného
plánu:

e V pondělí až čtvrtek vždy na následující den
s V pátek na následující sobotu a neděli a pondělí
e V případě nepravidelného pracovního volna bude plán hlášení upraven
po vzájemné dohodě.
c. Rozpis stravy bude obsahovat tyto údaje:
e | Identifikaci odběrového místa (číslo kuchyňky, název oddělení)

e © Datum, na který je strava objednávána
e Počet diet s uvedením druhu diety popř. specifické požadavky odd. a
celkový stav pacientů odpovídající sumarizaci jednotlivých diet.
V případě nemožnosti využít UNIS lze využít k objednání stravy formulář
„Rozpis stravy“ dopraveným v uvedeném termínu k rukám provozovatele.
V mimořádných případech je možno předběžný stav pacientů v daném termínu
nahlásit dietní sestře provozovatele i telefonicky s následným dodáním
formuláře v papírové podobě.
Dodatečné hlášení změn ve stavech pacientů:
e Dodatečné změny na snídani — lze nahlásit nejpozději do 17.30
předchozího dne, náhradní stravu 17.30 — 18.00 předchozího dne nebo
6.00 — 6.20 toho dne
» Dodatečné změny na oběd — lze nahlásit nejpozději do 8.00 téhož dne,
náhradní stravu lze nahlásit do 10.00 téhož dne
e Dodatečné změny na večeři — lze nahlásit nejpozději do 1.00 téhož dne,
náhradní stravu lze nahlásit do 16.20 téhož dne
e Formulář „Dodatečné hlášení změn“ bude obsahovat stejné náležitosti
jako formulář „Rozpis stravy“ doručit ho lze všemi výše uvedenými
způsoby

3.1.9. Objednávání personální stravy

a.

3.1.10. Platby

Objednávání personální stravy bude řešeno bezstravenkovým elektronickým
systémem za pomoci čipových karet. Objednávku bude možno realizovat
přímo na výdejnách pomocí objednávkového panelu a čipové karty nebo z PC
na intranetových stránkách nemocnice pomocí hesla zaměstnance.
Strava pro zaměstnance bude vydávána zejména na místech k tomu určených
v časech od 11,30 hod. až 13,30 hod., v omezeném množství a v odůvodněných
případech je možné personální stravu objednat 1 přímo na oddělení. (např.
operatér na operačních sálech).
Objednávku bude možné realizovat s předstihem min. 14 dnů, nejpozději však
do 9.30 hodin dle následujícího harmonogramu:
e V pondělí až středu na následující den

Ve čtvrtek na pátek a sobotu

V pátek na sobotu a neděli a pondělí
-V případě nepravidelného pracovního volna bude plán hlášení upraven

po vzájemné dohodě.
Po uzavření objednávek je možné poskytnout respektive odebrat stravu
z portálu „burza volné stravy“.

o s 8

a. Dodané energie, tzn. Elektrická energie, tepelná energie a vodné a
stočné budou účtovány dle skutečných nákladů (orientační spotřeby —
voda 50m3/den, el.energie 1300 kWh/den, teplo 11 GJ/den)

3.1.11. Inventář

a. Pro účely plnění předmětu smlouvy bude předán provozovateli inventář
dle přílohy č. 2 této smlouvy. Tento inventář bude předán provozovateli
písemně ke dni převzetí provozu.

b. Inventura — jedenkrát za rok se uskuteční společná inventura za účelem
zajištění aktuálního stavu.

3.1.12. Údržba a opravy, přístupové cesty

a. Běžnou údržbu prostor a velkého inventáře zajišťuje provozovatel.
« | Běžnou údržbou se rozumí
e Malířské a natěračské práce
e  Čalounické, sklenářské a truhlářské práce
s | Údržba vah a kancelářské techniky provozovatele
e Údržba bezpečnostní systémů
e | Zákazník zajistí
= Inspekční a revizní údržbu
= Revize elektro, hydrantů, hromosvodů, výtahů
= © Údržbu vnějších částí budov a vnějších přípojek
=  Údržbu výměníkové stanice, vzduchotechniky
včetně strojoven a náhradního zdroje elektrické
energie
b. Přístupové cesty
= | Ze strany areálu provádí úklid zákazník

3.1.13. Odpady
a. Provozovatel jak je uvedeno výše zajistí likvidaci odpadů dle platných
zákonů, zejména zákona o odpadovém hospodářství v plném rozsahu.

3.1.14. BOZP a PO

Provozovatel zodpovídá za dodržení interních bezpečnostních předpisů, školení zaměstnanců
dle platných předpisů a norem. Provozovatel je povinen vybavit zaměstnance předepsanými
ochrannými pomůckami. Provozovatel je povinen zapracovat do svých předpisů BOZP a PO
ustanovení interních předpisů zákazníka.

Je povinen rozmístit a udržovat bezpečnostní nápisy dle platných norem.

3.1.15. Telefony

a. Telefonní hovory z vnitřních linek budou zákazníkem provozovateli
přeúčtovány.

b. Za užívání a údržbu vnitřních telefonních linek uhradí provozovatel 95,-
Kč za měsíc a koncové zařízení

c. Státní linky budou přiděleny a účtovány samostatně.

3.1.16. Součinnost

a. Plány dietního stravování a zaměstnaneckého stravování bude
upravován a schvalován nemocničním dietologem, náměstkyní
ošetřovatelské péče a osobou pověřenou provozovatelem.

b. Zákazník si vymiňuje právo kontroly nakládání se zapůjčeným
majetkem, zejména stran přiměřeného používání technologií, jejich
údržby nevyjímaje možnost kontroly péče o budovu.

c. Reklamace stravy budou projednávány — ve stravovací komisi
s dietologem a zástupci strávníků.


V případě nemožnosti plnění ze strany provozovatele (např. stávka) je
provozovatel povinen na vlastní náklady zajistit odpovídající náhradní
stravu, pokud nebude schopen toto splnit je povinen uhradit veškeré
náklady související s obstaráním náhradního plnění nemocnicí.
Zákazník je povinen informovat v dostatečném předstihu provozovatele
o provozních, organizačních a dalších opatřeních, které mohou ovlivnit
jeho činnost, kterou zajišťuje.

Náhradní stravou se rozumí rychle vyrobitelná strava odpovídající
nutriční hodnoty, která je účtována jako pacientská strava.

3.1.17. Další činnosti provozované provozovatelem

a.

b.

Rozvoz stravy bude realizován vozidly v majetku provozovatele
(vybavenými hydraulickými plošinami).

Provozovatel bude provozovat elektronický karetní systém kompatibilní
s karetním systémem užívaným ve PLB pro objednávání personální
stravy.

Zajištění nadstandardní stravy pro pacienty

Provozovatel je povinen přednostně před ostatními cizími odběrateli
zajišťovat stravování i cizích odběratelů v areálu PLB.

Provozovatel se zavazuje garantovat zajištění cateringových služeb pro
zákazníka, které budou fakturovány měsíčně samostatně.

3.1.18 Pojištění odpovědnosti za škodu zákazníka

a.

Zákazník se zavazuje po celou dobu trvání smlouvy mít pojištění
odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě při výkonu
podnikatelské činnosti ve výši minmálně 15 000.000, Kč.

KV. Místo pnění.

4.1 Místem plnění je . Psychiatrická léčebna Bohnice, na adrese Ústavní 91/7, Praha 8, 180 81
pokud není v příloze této smlouvy stanoveno jinak.

V.Záruční podmínky

5.1.Provozovatel se zavazuje, že veškeré dodávané zboží zákazníkovi bude v souladu
s platnými právními předpisy.

VI.Doba trvání smlouvy, výpověď

6.1Smlouva se uzavírá od dne 1. srpna 2008 na dobu neurčitou. Zákazník 1 provozovatel je
oprávněn vypovědět smlouvu 1 bez udání důvodů. Výpovědní doba činní 6 měsíců a počíná
běžet dnem následujícím po dni doručení výpovědi

VIL Závěrečná ustanovení

7.1Otázky neupravené vtéto smlouvě se řídí platným zněním obchodního zákoníku,
občanským zákoníkem č. 40/1964 Sb. ve znění předpisů pozdějších, soudní spory se pak řídí
občanským soudním řádem č. 99/1963 Sb. ve znění předpisů pozdějších.

7.2.Smlouva může být měněna pouze písemně formou chronologicky číslovaných dodatků.

7.3.Pokud by některé ustanovení této smlouvy bylo nebo se teprve v budoucnu stalo neplatné
nebo pokud by některé ustanovení ve smlouvě chybělo, není tím platnost ostatních ustanovení
smlouvy dotčena. Smluvní strany se zavazují nahradit v takovém případě chybějící nebo

neplatná ustanovení takovým ujednáním, kterým bude splněn zamýšlený účel smlouvy.

7.4.Tato smlouva byla sepsána ve dvou českých vyhotoveních z nichž každá strana obdrží po
jednom exempláři.

7.5.Účastníci této smlouvy prohlašují, že obsah této smlouvy je projevem jejich shodné a
svobodné vůle, jejímu obsahu rozumí a na důkaz toho připojují své podpisy.

V Praze dne, 1. července 2008

V

provozovatel zákazník
ARAMARK, s.r.o. Psychiatrická léčebna Bohnice
jednající zastoupená
Josefem Svobodou MUDr. Martinem Hollým
jednatelem ředitelem léčebny
ing. Miroslavem Pazderkou
jednatelem

SD

4
SK, Neumanna 854/33, Praha 8
Tel.: 286 014 111, fax. 288 014 118
IČO: 45794707, MČ. CZ45794707


Nabídková cena uchazeče ARAMARK, s.r.o.

 

" Zajištění stravování pro Fakultní nemocnici Ma Bulovce a Psychiatrickou léčebnu v Bohnicích"

všechny ceny jsou uvedeny v Kč (korunách českých)

Nabídková cena stravování pacientů - FN Na Bulovce - 1 kalendářní den

 

průměrná cena
limitu surovin bez
DPH

režijní náklady na
výrobu bez DPH

cena na rampu
celkem bez DPH

náklady na
dopravu a logistiku
bez DPH

cena celkem bez
DPH

DPH 9%

cena včetně DPH
9%

 

59,00

55,97

114,97

6,13

121,10

10,90

132,00

 

Mabídková cena stravování zaměstnanců - FN Na Bulo

vce - 1 stravovací

jednotka

 

průměrná cena

limitu surovin bez

DPH

režijní náklady na
výrobu bez DPH

cena na rampu
celkem bez DPH

náklady na
dopravu a logistiku
bez DPH

cena celkem bez
DPH

DPH 19%

cena včetně DPH
19%

 

25,00

16,80

41,80

1,90

43,70

8,30

52,00

 

Nabídková cena stravování pacientů - Psychiatrická léčebna Bohnice - 1

kalendářní den

 

 

 

 

© průměrná cena
limitu surovin bez
DPH

režijní náklady na
výrobu bez DPH

cena ná rampu
celkem bez DPH

náklady na
dopravu a logistiku
bez DPH

cena celkem bez
DPH

DPH 9%

cena včetně DPH
9%

 

59,00

 

 

 

55,97

 

 

 

114,97

 

 

 

8,88

F

 

 

 

123,85

 

 

 

11,15

135,00

 

 

Nabídková cena stravování zaměstnanců - Psychiatrická léčebna Bohnice - i stravovací jednotka

 

průměrná cena
limitu surovin bez
DPH

režijní náklady na
výrobu bez DPH

cena na rampu
celkem bez DPH

náklady na
dopravu a logistiku
bez DPH

cena celkem bez
DPH

DPH 19%

cena včetně DPH
19%

 

25,00

 

16,80

 

41,80

 

3,58

 

45,38

 

8,62

 

 

 

 

54,00

 

 

 

 

 

Nabídková cena stravování pacientů - FM Na Bulovce - 1 kalendářní den

 

průměrný počet
cena 1 stravovací celodenních cena celkem za DPH 9% cena za den včetně
jednotky bez DPH [|pacientských menu den bez DPH 9 DPH 9%

za den

 

121,10 860 104 146,00 9 373,14 113 519,14

 

Nabídková cena stravování zaměstnanců - FM Na Bulovce - 1 kalendářní den

 

průměrný počet
cena 1 stravovací | zaměstnaneckých
jednotky bez DPH stravovacích den bez DPH
jednotek za den

cena celkem zá o cena za den včetně
DPH 19% DPH 19%

 

43,70 420 18 354,00 3 487,26 21 841,26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nabídková cena stravování pacientů - Psychiatrická léčebna Bohnice - 1 kalendářní den

 

průměrný počet
cena 1 stravovací celodenních cena celkem za DPH 9%
jednotky bez DPH |pacientských menu den bez DPH DPH 9%
za den

cena za den včetně

 

123,85 1270 157 289,50 14 156,06 171 445,56

 

 

Nabídková cena stravování zaměstnanců - Psychiatrická léčebna Bohnice - 1 kalendářní den

 

průměrný počet
cena 1 stravovací | zaměstnaneckých
jednotky bez DPH stravovacích den bez DPH
jednotek za den

cená celkem za š cena za den včetně
DP AS DPH 19%

 

10 074,36 1 914,13 11 988,49

 

45,38 222

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nabídková cena stravování pacientů - FM Na Bulovce - 1 kalendářní rok

 

cena za kalendářní| počet kalendářních [cena celkem za rok DPH 9% cena za rok včetně
den bez DPH dní v roce bez DPH ? DPH 9%

 

104 146,00 365 38 013 290,00 3 421 196,10 41 434 486,10

 

 

 

 

 

 

Nabídková cena stravování zaměstnanců - FN Na Bulovce - 1 kalendářní rok

 

cena za kalendářní | počet kalendářních |cena celkem za rok cena za rok včetně

[0]
den bez DPH dní v roce bez DPH PEM 19% DPH 19%

 

18 354,00 365 6 699 210,00 1 272 849,90 7 972 059,90

 

 

 

 

 

 

Nabídková cena stravování pacientů - Psychiatrická léčebna Bohnice - 1 kalendářní rok

 

cena za kalendářní | počet kalendářních |cena celkem za rok DPH 9% cena za rok včetně
den bez DPH dní v roce bez DPH DPH 9%

 

157 289,50 365 57 410 667,50 5 166 960,08 62 577 627,58

 

 

 

 

 

 

Nabídková cena stravování zaměstnanců - Psychiatrická léčebna Bohnice - 1 kalendářní rok

 

cena za kalendářní | počet kalendářních |cena celkem za rok DPH 19% cena za rok včetně
den bez DPH dní v roce bez DPH DPH 19%

 

10 074,36 365 3 677 141,40 698 656,87 4 375 798,27

 

 

 

 

 

 

Celková nabídková cena za jeden kalendářní rok - FN Na Bulovce a Psychiatrická táčebna Bohnice

 

cena celkem za rok DPH celkem cena za rok včetně
bez DPH DPH

 

cena za rok za
stravování 95 423 957,50 8 588 156,18 104 012 113,68

pacientů celkem

 

cena za rok za

SELOMOVÁTÍ 10 376 351,40 1 971 506,77 12 347 858,17

zaměstnanců
celkem

 

cena za zajištění
stravovacích služebí 105 800 398,90 10 559 662,94 116 359 971,84

za rok celkem

 

 

 

 

 

 

Celková nabídková cena za čtyři kalendářní roky - FN Na Bulovce a Psychiatrická léčebna Bohnice

 

cena za 4 roky

cena celkem za 4
DPH celkem včetně DPH

roky bez DPH

 

cena za 4 roky za
stravování 381 695 830,00 34 352 624,70 416 048 454,70

pacientů celkem

 

cena za 4 roky za

SERAvoVÁ 41 505 405,60 7 886 027,06 49 391 432,66

zaměstnanců
ceikem

 

cena za zajištění
stravovacích služeb
za 4 roky celkem

423 201 235,60 | 42238 651,76 | 465 439 887,36

 

 

 

 

 

 

Celková nabídková cena za jeden kalendářní rok - FN Na Bulovce a Psychiatrická léčebna Bohnice

 

Nabídková cena
stravování
pacientů za 1
kalendářní rok -
bez DPH

Nabídková cena
stravování
zaměstnanců za 1
kalendářní rok -
bez DPH

Nabídková cena
stravování
pacientů a

zaměstnanců za 1
kalendářní rok bez
DPH

DPH 9%

DPH 19%

DPH samostatně
celkem

Nabídková cena
stravování
pacientů a

zaměstnanců za 1
kalendářní rok

 

Fakultní nemocnice
Na Bulovce

38 D13 290,00

6 699 210,00

44 712 500,00

3 421 196,10

1 272 849,90

4 694 046,00

včetně DPH

49 406 546,00

 

Psychiatrická
léčebna v
Bohnicích

57 410 667,50

3677 141,40

61 087 808,90

5 166 960,08

698 656,87

5 865 616,94

66 953 425,84

 

cena za zajištění
stravovacích služeb
za i rok celkem

 

 

95 423 957,50

 

10 376 351,40

105 800 308,90

 

 

8 588 156,18

 

1 971 506,77

 

10 559 662,94

116 359 971,84

 

 

Celková nabídková cena za čtyři kalendářní roky - FN Na Bulovce a Psychiatrická léčebna Bohnice

 

Nabídková cena

stravování
4 č
pacientů za 4

kalendářní roky -

bez DPH

« a
zaměstnanců za 4
kalendářní roky -

Nabídková cena
stravování

bez DPH

Nabídková cená
stravování
pacientů a

zaměstnanců za 4
kalendářní roky
bez PPH

DPH 9%

DPH 19%

DPH samostatně
celkem

Nabídková cena
stravování
pacientů a

zaměstnanců za 4
kalendářní raky

 

Fakultní nemocnice
Na Buiovce

152 053 160,00

26 796 840,00

178 850 000,00

13 684 784,40

5 091 399,60

18 776 184,00

včetně DPH

197 626 184,00

 

Psychiatrická
léčebna v
Bohnicích

229 642 670,00

14 708 565,60

244 351 235,60

20 667 840,30

2 794 627,46

23 462 467,76

267 813 703,36

 

cena zá zajištění
stravovacích služeb
za 4 roky celkem

 

 

381 695 830,00

 

4i 505 405,60

 

423 201 235,60

 

34 352 624,70

 

7 886 027,06

 

42 238 651,76

 

465 439 887,36

 

 

 

DODATEK č. 1

ke Smlouvě o poskytování stravovacích služeb ze dne 1.7.2008
uzavřené dle zákona č. 513/1991 Sb., Obchodního zákoníku v platném znění

uzavřené mezi

ARAMARK, s.r.o.
se sídlem v Praze 8, S.K.Neumanna 33/954, PSČ 182 00
jednající Josefem Svobodou - jednatelem a Ing. Miroslavem Pazderkou - jednatelem
IČO: 45794707, DIČ: CZ45794707
bankovní spojení: ČSOB a.s., č. ú. 300865153/0300,
zapsána v obchodním rejstříku: u Městského soudu v Praze oddíl C, číslo vložky 11351.
(dále jen " provozovatel")

a

Psychiatrická léčebna Bohnice
Se sídlem: Ústavní 91/7, Praha 8 180 81
TČ: 00 06 42 20
Zastoupená: MUDr. Martinem Hollým — ředitelem léčebny
(dále jen " zákazník nebo též PLB nebo léčebna"")

L

Smluvní strany se v souladu s Čl. II bod 2.6 Smlouvy o poskytování stravovacích služeb ze
dne 1.7.2008 dohodly na úpravě smluvních vztahů tak, že tento Dodatek č.1 doplňuje a mění,
není-li výslovně v tomto dodatku sjednáno jinak, čl. II bod,2.4. Cena a dále přílohu této
smlouvy č. 6 cenová kalkulace o míru průměrné meziroční inflace v roce 2008, vyjádřenou
přírůstkem průměrného ročního indexu spotřebitelských cen, zveřejněnou Českým
statistickým úřadem za předcházející kalendářní rok a která byla v roce 2008 dle ČSÚ 6,3 %.
Po vzájemné dohodě smluvních stran byly ceny uvedené v čl. II. bod.2.4. navýšeny o 4%.

Ostatní ustanovení výše uvedené smlouvy, které tento Dodatek č. | neupravuje, zůstávají i
nadále v platnosti v plném znění.
HN.

ČL II. cena, platební podmínky, vyúčtování, bod 2.4. Cena, výše uvedené smlouvy, se mění
takto:

2.4.Čena:
a) Cena pacientské stravy činí celkem za kalendářní den Kč 128,80 bez DPH, DPH Kč 11,59,

s DPH 9% Kč 140,39.

Výsledná celková cena za výrobu pacientské stravy je rovna součtu jednotkové ceny (tzv. na
„rampu“) a ceny za dopravu a logistiku. Cenová kalkulace tvoří přílohu této smlouvy č.6.

Cena zaměstnanecké stravy činí celkem za jednu stravovací jednotku Kč 47,19 bez DPH,
DPH Kč 8,97, s DPH 19% Kč 56,16.

Cena za stravovací jednotku je stanovena součtem dvou položek ve členění — výroba stravy se
souvisejícími činnosti tzv. „na rampu“ a doprava a logistika s činnostmi souvisejícími.
Cenová kalkulace tvoří přílohu této smlouvy č.6.

[T

3.1. Dodatek nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem
1.4.2009. Ostatní ustanovení nedotčená tímto dodatkem se nemění.

3.2. Tento dodatek je vyhotoven ve čtyřech exemplářích s platností originálu v českém jazyce
a každá smluvní strana obdrží po dvou vyhotoveních.

3.3.Smluvní strany tohoto dodatku prohlašují, že si tento dodatek před jejím podepsáním
přečetly a že byl uzavřen: podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně,
nikoli v tísní a nikoli za jednostranně nevýhodných podmínek. Na znamení souhlasu s celým
obsahem tohoto dodatku oprávnění zástupci stran tohoto dodatku vlastnoručně níže
uvedeného dne tento dodatek podepisují.

V Praze, dne 19.3.2009

Paychiatrická jéčebna Bolknice

Ústavní 91
4%/ U 181 02 Praha 8 - Bohnice

, provozovatel zákazník
ARAMARK, s.r.o. Psychiatrická léčebna Bohnice
jednající zastoupená
Josefem Svobodou - MUDr. Martinem Hollým
jednatelem ředitelem léčebny
ing. Miroslavem Pazderkou
jednatelem

ž B.a.

S.K. Neimanna 954/33, Praha S
Tel.: 2858 D14 141, fax: 285 014 118
MČLý: ÁÚBTG4707, MČ: CZ45794707