Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10472674: Smlouva o dílo - úpravy datového modelu ÚAP/ÚPD

Příloha KUJCP01BREH4.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        *KUJCP01BREH4*

                               Smlouva o dílo č. 89/2019               KUJCP01BREH4

                                   uzavřená v souladu s ustanovením § 2586 a násl.          ^ ^ *~/ 0/fJl~) O/S
                   zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve zněnípozdějších předpisů

                                             I.

                                             Smluvní strany

Objednatel:        Jihočeský kraj
se sídlem:
zastoupený:        U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice
IČO:
DIČ:               Ing. Petrem Vobejdou, vedoucím odboru informatiky
Bankovní spojení:  70890650
Číslo účtu:
                   CZ70890650
Zhotovitel:
se sídlem:         ČSOB a.s., pobočka České Budějovice
zastoupený:
IČO:               199783072/0300
DIČ:
Bankovní spojení:  T-MAPY spol. s r.o.
Číslo účtu:        Špitálská 150, 500 03 Hradec Králové

                   Ing. Jiří Bradáč, jednatel
                   47451084
                   CZ47451084
                   ČSOB a.s., pobočka Hradec Králové

                   8688743/0300

                                                                          II.
                                                             Předmět smlouvy
2.1. Předmětem této smlouvy jsou povinné úpravy datového modelu ÚAP/ÚPD na verzi 4.0 ve vazbě na novelizaci
      zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování (účinný od 1.1.2018) a novelizaci vyhlášky č. 500/2006 Sb. (účinná od
      29.1.2018) (dále též ,,dílo“). Technická specifikace díla je uvedena v příloze č. 1, která je nedílnou součástí této
      smlouvy.

2.2. Součástí díla jsou i práce v tomto článku smlouvy nespecifikované, které však jsou k řádnému provedení díla
      nezbytné a o kterých zhotovitel vzhledem ke své kvalifikaci a zkušenostem měl, nebo mohl vědět. Provedení
      těchto prací však v žádném případě nezvyšuje touto smlouvou sjednanou cenu díla.

2.3. Objednatel může požadovat změny a rozšíření díla oproti sjednaným podmínkám v kterékoli fázi dodávky až do
      předání díla. Všechny požadavky na změny budou předány zhotoviteli formou písemné žádosti o změnu.
      Zhotovitel ověří vliv požadovaných změn na cenu, termíny a další původně sjednané podmínky a písemně
      informuje o těchto důsledcích objednatele. V případě nutnosti změny ceny díla v důsledku změněných požadavků
      objednatele musí být uzavřen dodatek této smlouvy, jinak není objednatel povinen změněnou cenu díla platit.

                                                                         III.

                                                                   Místo plnění
3.1. Místem plnění této smlouvy je sídlo objednatele - budova Jihočeského kraje, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76

       České Budějovice.

                                                        IV.
                                             Doba trvání smlouvy

4.1. Zhotovitel předá dílo do 30. 11. 2019.

                                                                          V.
                                                                    Splnění díla
5.1. Zhotovitel splní svou povinnost provést dílo řádně a kvalitně tak, že splní řádně veškeré své povinnosti s tím, že
      řádným splněním se rozumí zhotovení díla včas a bez závad. Nedílnou součástí řádného splnění díla je předání
      všech dokladů souvisejících s řádným provedením díla objednateli.

5.2. Povinnost zhotovitele provést řádně dílo je splněna jeho řádným ukončením a předáním objednateli.

5.3. Rádné ukončení a předání díla nebo jeho částí se osvědčuje zápisem o předání a převzetí podepsaným oběma
      smluvními stranami (dále jen ,,zápis“). Zápis má právní účinky takového osvědčení pouze v tom případě, že
      obsahuje prohlášení objednatele, že dílo nebo jeho část přejímá včetně všech potřebných dokladů a bez vad a
      nedodělků, které by bránily řádnému užívání a provozu díla nebo jeho části. Řádné splnění jednotlivých
      povinností zhotovitele uvedených v článku II může být osvědčeno dílčími zápisy. Nedokončené dílo, dílo
      s vadami a nedodělky či při nepředání části dokumentace není objednatel povinen dílo převzít.

                                             Strana 1/4
                                                         VI.
                                                        Cena

6.1. Cena za dílo činí: 178 500,- Kč bez DPH.

6.2. Cena za dílo je stanovena jako nejvýše přípustná.

6.3. Ceny nesmějí být měněny jinou formou, než prostřednictvím dodatku k této smlouvě.

6.4. Daň z přidané hodnoty bude účtována v souladu s příslušnými zákonnými ustanoveními platnými ke dni
      uskutečnění zdanitelného plnění.

6.5. Práce nad rámec předmětu plnění této smlouvy vyžadují předchozí dohodu smluvních stran formou písemného
      dodatku k této smlouvě. Pokud zhotovitel provede tyto práce bez předchozího sjednání písemného dodatku ke
      smlouvě, nezvyšuje tím smlouvou stanovenou cenu díla.

                                                                        VII.
                                                               Platební podmínky
7.1. Fakturace díla bude uskutečněna na základě faktury vystavené zhotovitelem po protokolárním předání objednateli.

7.2. Faktura bude obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu.

7.3. Splatnost faktury se sjednává na 14 dnů od doručení faktury objednateli. Za okamžik uhrazení faktury se považuje
      datum, kdy byla předmětná částka připsána na účet poskytovatele platebních služeb věřitele. Při nedodržení této
      splatnosti je zhotovitel oprávněn vyúčtovat objednateli úrok z prodlení ve výši 0,05 % z fakturované částky za
      každý den prodlení.

                                                                        VIII.
                                                 Záruky za jakost a odpovědnost za vady
8.1. Zhotovitel poskytuje objednateli záruku, že dílo si podrží vlastnosti vymíněné nebo obvyklé a to po dobu 24
      měsíců a počíná běžet dnem protokolárního předání a převzetí díla. Záruka se vztahuje na vady resp. nedodělky
      díla, které se projeví u díla během záruční doby s výjimkou vad, u nichž zhotovitel prokáže, že jejich vznik zavinil
      objednatel.

8.2. Zhotovitel zároveň prohlašuje, že dílo je a bude prosté práv třetích osob, zejména co se týče práva duševního
      vlastnictví, nebo tato práva nejsou a nebudou jakkoli negativně zasažena. V opačném případě jdou veškeré
      případné škody na těchto duševních právech na účet zhotovitele.

8.3. V průběhu záruční doby je zhotovitel povinen odstranit vady nahlášené objednatelem dle bodu 8.4 smlouvy, a to
      bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů.

8.4. Objednatel zajistí nahlášení vady či jiného požadavku, a to prostřednictvím:
      - služby Helpdesk zhotovitele na adrese http://lielpdesk.tmapy.cz,
      - v případě nedostupnosti služby Helpdesk telefonicky na č.: 498 511141 (kontaktní osoba Ing. Pavlína
           Antlová),
      - nebo faxem na č. 495 513 371,
      - nebo e-mailem na adresu pavlina.antlova@tmapy.cz
      - nebo písemně na adresu: T-MAPY spol. s r.o., Špitálská 150, 500 03 Hradec Králové

8.5. Nároky z odpovědnosti za vady se nedotýkají nároků na náhradu škody nebo na smluvní pokutu.

                                                                         IX.
                                                               Ukončení smlouvy
9.1. Kterákoli ze smluvních stran může odstoupit od smlouvy, poruší-li druhá ze smluvních stran podstatným
      způsobem své smluvní povinnosti a byla-li tato druhá smluvní strana na tuto skutečnost prokazatelnou formou
      (písemnou) upozorněna. Zhotoviteli budou v takovém případě uhrazeny účelně vynaložené náklady prokazatelně
      spojené s dosud provedenými pracemi mimo nákladů spojených s odstoupením od smlouvy, to však s výjimkou
      bodu 9. 2. smlouvy, kde má odstoupení účinky ex tunc.

9.2. Podstatným porušením smlouvy na straně zhotovitele se rozumí:
      - nedodržení zadání - formy, funkčnosti a obsahu díla - vedoucí k jeho praktické nepoužitelnosti objednatelem
      - neuvedení informací o okolnostech souvisejících s plněním smlouvy, které nejsou jeho předmětem, mající za
           následek vznik neočekávaných druhotných nákladů či komplikací znemožňujících nasazení díla
       - zjištění neopravitelné vady na dodaném díle, a to i v záruční době.

9.3. Podstatným porušením smlouvy na straně objednatele se rozumí, prodlení s úhradou finančních částek dle této
       smlouvy po dobu delší než 21 dnů, nebyla-li ani po písemném upozornění zhotovitele bezodkladně zjednána
       náprava.

9.4. Odstoupení od smlouvy strana oprávněná oznámí straně povinné bez zbytečného odkladu poté, kdy strana povinná
       poruší jakoukoliv svou povinnost ve smyslu tohoto článku.

                                                                                           Strana 2/4
                                                                          X.
                                                                 Smluvní pokuty
10.1. V případě, že zhotovitel bude v prodlení se svojí povinností splnit včas předmět smlouvy a v požadované kvalitě,
      tj. nedodrží termín stanovený v čl. IV. této smlouvy a požadavky na splnění díla dle přílohy č. 1, je povinen
      zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z ceny díla za každý, byť i jen započatý den prodlení. V případě,
      že zhotovitel prokáže, že prodlení vzniklo z viny na straně objednatele, zanikne objednateli právo smluvní pokutu
      uplatňovat. Zhotovitel není v prodlení, pokud nemohl plnit v důsledku vyšší moci.

10.2. V případě, že zhotovitel bude v prodlení s předáním dokladů objednateli dle čl. V. této smlouvy, nebo nepředá
      všechny tyto doklady, je povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z ceny díla za každý, byť i jen
      započatý den až do splnění této povinnosti.

10.3. V případě, že zhotovitel nedodrží lhůtu pro odstranění vad resp. nedodělků dle čl. VIII. této smlouvy, je povinen
      zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z ceny díla za každý, byť i jen započatý den prodlení.

10.4. Ustanovením o smluvních pokutách není dotčeno právo příjemce na náhradu škody, a to v tom rozsahu, ve kterém
      škoda přesahuje uhrazenou smluvní pokutu.

                                                                          XI.
                                                              Závěrečná ustanovení
11.1. Smluvní strany se zavazují zachovat mlčenlivost o veškerých skutečnostech, o kterých se dozví při plnění
      této smlouvy. Povinnost mlčenlivosti se nevztahuje na informace, se kterými již oprávněně disponuje strana
      zveřejňující, nebo jsou či mají být veřejně dostupné, nebo byly získány nezávisle na stranách vystupujících
      v závazkových vztazích nebo byly získány od jiných osob bez jakéhokoliv omezení.

11.2. V případech v této smlouvě výslovně neupravených platí pro obě smluvní strany ustanovení zákona č. 89/2012
      Sb., občanského zákoníku, ve zněni pozdějších předpisů. Zánik smluvního vztahu se nedotýká nároku na náhradu
      škody vzniklé porušením smlouvy, nároků z odpovědnosti za vady, řešení sporů mezi smluvními stranami a jiných
      nároků, které podle této smlouvy nebo vzhledem ke své povaze mají trvat i po ukončení smlouvy.

11.3. Jakákoliv ústní ujednání při provádění díla, která nejsou písemně potvrzena oprávněnými zástupci obou smluvních
      stran, jsou právně neúčinná.

11.4. Smlouvu lze měnit pouze písemnými dodatky, podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

11.5. Písemnosti mezi stranami této smlouvy, s jejichž obsahem je spojen vznik, změna nebo zánik práv a povinností
      upravených touto smlouvou (zejména odstoupení od smlouvy) se doručují do vlastních rukou. Povinnost smluvní
      strany doručit písemnost do vlastních rukou druhé smluvní straně je splněna při doručování poštou, jakmile pošta
      písemnost adresátovi do vlastních rukou doručí. Nepřevezme-li adresát písemnost, považuje se tato za doručenou
      třetí den po jejím odeslání. Účinky doručení nastanou i tehdy, jestliže pošta písemnost smluvní straně vrátí jako
      nedoručitelnou a adresát svým jednáním doručení zmařil, nebo přijetí písemnosti odmítl.

11.6. Tato smlouva se pořizuje ve dvou vyhotoveních, z nichž každá ze smluvních stran obdrží jedno.

11.7. Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem zveřejněním
      v registru smluv.

11.8. Zhotovitel bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna v registru smluv zřízeného podle zákona č. 340/2015 Sb.,
      o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů. Zhotovitel prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje údaje, které
      tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění
      pozdějších předpisů.

11.9. Tato smlouva má jednu přílohu, která je její nedílnou součástí, a to Příloha č. 1 — Technická specifikace.

11.10. Smluvní strany prohlašují, že si smlouvu přečetly, s obsahem souhlasí a na důkaz jejich svobodné, pravé a
      vážné vůle připojují své podpisy.

Za zhotovitele:                      Za objednatele:  17-10-2019
V Praze dne . :. i.Q..'.
                                     V Českých Budějovicích dne..............................

£..£z 5J1......

Jiří Bradáč, jednatel'

T-MAPYspoi.sr.o.

pobočka Praha             (5)                            KRP. 5Sí\ ÚŘAD
                                                             od!.' i mi natíky
Brabcova 1159/2, 147 00 Praha 4
                                                      U Zimního sis- onu í 952/2
tel.: 2414 32 989, Fax: 2414 33 872
                                                      370 70 —os1.- luúciovics
                                     Strana 3/4
Příloha č. 1 - Technická specifikace

noložka                                 detailní specifikace, poznámka                              |

                       • úpravy jevů v SDM (přečíslování, hromadná úprava VYHL ID, změny popisů,

                       struktury tabulek, revize dle poskytovatelů, zákaznické DM,...)

vlastní datový model   • zapracování standardu dÚP

ÚAP/ÚPD verze 4.0      • CAD struktura

                       • založení FDM (GDB, FileSystem, SDE)

úpravy související se  • jevy ÚAP (úprava aplikace, skripty na úpravu dat, ...)
změnou struktury dat   • aktualizační balíčky
                       • upgrade Evidenční aplikace (platné/neplatné jevy)
                       • Výdejní modul

vzorové vrstvy,        • vzorová data (souborová geodatabáze)
knihovny a symbologie  • PNG (vzorové symboly (obrázky PNG) nových a změněných jevů)
                       • style knihovna pro ArcGIS (knihovna symbolů pro využití v ArcGIS Desktop)
                       • LYR dle struktury GDB (soubory vrstev pro ArcGIS Desktop)

                       • PRJ (vzorový „základní" projekt)

implementace úprav     vzdálenou správou na provozní server

                                        Strana 4/4