Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10494814: Kancelářský nábytek

Příloha RS_EM1950442.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Želivská provozní a.s.
                                                                                                K Horkám 16/23

                                                                                    102 00 Praha 10 - Hostivař
                                                                                                www.zelivska.cz

                                           OBJEDNÁVKA

Číslo:                EM1950442                                Dodavatel:
Dodací lhůta:         2-4 týdny
Zakázka objednatele:  POI1950003                               OFFICE DEPOT s.r.o.
Útvar číslo:          50430
Útvar název:          Útvar - UV JESENICE                      Floriánova 2461
Datum objednávky:     21.10.2019                               253 01 Hostivice

                                                               IČO: 64942503        DIČ: CZ64942503

Předkládáme Vám tuto objednávku na dodávku a odběr níže uvedené služby/materiálu:

Fakturační adresa:    Želivská provozní a.s., K Horkám 16/23, 102 00 Praha 10 - Hostivař
Příjemce faktury:     Centrála, K Horkám 16/23, 102 00 Praha 10 Hostivař
Cena dodávky:         99950.00 Kč
Místo dodání          Velín vodojem Jesenice I.
Způsob dodání:

Objednáváme u Vás:
Objednáváme u Vás kanc. nábytek dle nabídky z 21.10.2019, která je nedílnou součástí této objednávky.

Fakturu zašlete dvojmo na adresu příjemce faktury (Odběratel na faktuře musí být uveden dle Fakturační adresy). Na

faktuře uveďte splatnost 30 dní.

Na faktuře uveďte číslo objednávky a současně přiložte její podepsanou kopii.

Převzetí prací musí být doloženo podpisem zaměstnance objednatele (předávací protokol nebo zakázka).

Bez výše uvedených náležitostí nebude možné fakturu přijmout a uhradit.

Strany berou na vědomí, že Objednávka v případě hodnoty plnění nad 50 000,-Kč podléhá povinnosti zveřejnění

prostřednictvím registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv. Zveřejnění v registru smluv zajistí

objednatel. Uveřejněním prostřednictvím registru smluv se rozumí vložení elektronického obrazu textového obsahu

objednávky v otevřeném a strojově čitelném formátu a rovněž metadat do registru smluv. Zveřejnění dle zákona

podléhají tato metadata: identifikace smluvních stran, vymezení předmětu smlouvy, cena a datum uzavření smlouvy.

Strany se dohodly, že text označený modrou barvou považují obě strany za neveřejný a v textu určeném pro zveřejnění

v Registru smluv bude takto označený text nahrazen znaky „X“.

Smluvní strany výslovně prohlašují, že informace obsažené v části objednávky určené ke zveřejnění v registru smluv

včetně metadat neobsahují informace, které nelze poskytnout podle předpisů upravujících svobodný přístup k

informacím, a nejsou stranami označeny za obchodní tajemství či za důvěrné, kromě textu označeného dle předchozího

odstavce za neveřejný.

                                           Schválil:

Vyřizuje:  XXXXXX XXXXX

Telefon:   XXX XXX XXX

Fax:

E-mail:    XXXXXXXXXXXXXXXXX                                                        XXXX XXXXXX XXXXX
                                                                                    Želivská provozní a.s.

Objednávku převzal (datum a podpis):

           ◼ IČO: 29131804 ◼ DIČ: CZ29131804 ◼ Bankovní spojení: Komerční banka Praha, č. ú. 107-1280550297/0100
             ◼ Tel.: 270 002 500 ◼ Zápis do OR 23. 11. 2012 je veden u Městského soudu v Praze oddíl B, vložka 19766