Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10501386: Smlouva o poskytování účetních služeb

Příloha Smlouva o poskytování účetních služeb.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva

                                                         poskytovánıI uIV cetních Služeb

Smluvní účastníci:

      1. Mateřská škola Olomouc, Mozartova 6, příspěvková organizace,

         ıčoz75029634

            Se Sídlem Olomouc, Mozartova 6, 779 OO Olomouc
          Zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Krajským Soudem v Ostravě,
            v odd. Pr., Složce 566,
          Zastoupena Statutárním orgánem -ředitelkou - Mgr. Olgou Masopustovou,
          jako o bj e d n a t e l, (dále jen jako „ objednatel“)

2. Ing. Marie Burešová

    ıčz07780290

fyzická osoba podnikající dle živnostenského Zákona nezapsaná v obchodním

rejstříku,

místem podnikáníje                                        779 OO Olomouc

jako p o S k y t o v a t e l , (dále jen „poskytovatel”)

                                     uzavřeli níže uvedeného dne, měsíce a roku
                                                            tuto Smlouvu

                                          o poskytování účetních Služeb:

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        II

Poskytovatel je na Základě živnostenského listu, jehož kopie je nedílnou Součásti této
Smlouvy, oprávněn k činnosti účetních poradců a vedení účetnictví.

                                                                    II.
Smluvní účastníci této Smlouvy Se dohodli, že poskytovatel bude pro objednavatele
vykonávat tyto činnosti:

- Zajišťování a provádění účetních prací Souvisejících S činností objednavatele v rozsahu
     Stanoveném platnou právní úpravou a touto Smlouvou, a to v Systému podvojného
     účetnictví příspěvkových organizací, Zejména pak
           o Účtování o Stavu a pohybu majetku a jiných aktiv, ZávaZků a jiných pasiv, o
                nákladech a výnosech a o výsledku hospodaření
           o Zpracování měsíčních, čtvrtletních, pololetních a ročních účetních Závěrek a
                rozsahu
                      I Rozvaha (bilance)
                      I Výkaz ZiSku a Ztrát
                      I Přílohy k těmto dokumentům
                        I Deník
                      I Obratová předvaha
           o Zpracování podkladů pro Sledování čerpání dotací a peněžních toků

- Služby poskytovatele nezahrnují Zpracování a výpočet meZd, vedení mzdové a
     personální agendy a Zpracování S tím Souvisejících výkazů, hlášení a daňových přiznání.
Poskytovatel tedy bude pro objednavatele Zejména:

           - Provádět měsíční Zpracování, tj. účtování předaných dokladů a vést Zákonem stanovené
                účetní knihy a evidenci, tj. Zejména deník a hlavní knihu

           - Vyhotovovat měsíční účetní Závěrky, přehledy a výkazy
           - Pololetní inventuru účtu
           - Zúčastňovat se na požádání objednatele případných kontrol objednatele Ze Strany

                Finančního úřadu, Okresní Zprávy sociálního Zabezpečení, Zdravotních pojišťoven a
                Magistrátu města Olomouce
           - Poskytovat objednateli na jeho Žádost účetní konzultace
           - Informovat objednatele o všech Změnách v legislativě, které jsou pro objednatele
                Z účetního a daňového a případně i mzdového hlediska potřebné
           - Vyhotovovat mimořádné účetní Závěrky dle požadavku objednatele
           - Vyhotovovat roční účetní Závěrku, daňové přiznání na daň Z příjmu právnických osob
                včetně povinných příloh
           - Předávat měsíční a roční výtisky Zpracovaných včetně Záložných disket s těmito daty
           - Informovat objednatele o termínech odvodů, plateb a přiznání vztahujících se
                k provádění díla dle této smlouvy
           - Vyhotovovat výkazy vztahující se k objednavateli dle požadavků např., Magistrátu města
                Olomouce či Krajského úřadu Olomouckého kraje.

        Poskytovatel je povinen vést účetnictví na svůj náklad a na své nebezpečí, když dle požádání
objednatele takto bude činit iv sídle objednatele, a to na počítači objednatele v programu „
POHODA".

Poskytovatel je povinen vést účetnictví v Zadaném rozsahu v souladu s právními předpisy a
vynaložením všech svých odborných Znalostí tak, aby vyhovovalo Zákonným požadavkům a
potřebám objednatele Pokud by pokyny objednatele mohly narušit řádné vedení účetnictví, je
poskytovatel povinen objednatele na tuto skutečnost upozornit.

Poskytovatel se Zavazuje vyhotovovat a předávat jím Zpracované doklady, výkazy a Závěrky a další
dokumenty nejpozději do 10. Dne měsíce, který následuje po měsíci, k němuž obsahově náležejí
doklady a dokumenty převzaté ke Zpracování, tj. do tohoto termínu je stanovena povinnost
poskytovatele předat objednateli dílčí plnění díla. Dále se poskytovatel Zavazuje, že čtvrtletní,
pololetní a roční účetní Závěrky bude Zpracovávat dle požadavku objednatele, Zpravidla do 10 dnů,
jež budou následovat po posledním dnu Zpracovávaného období (čtvrtletí, pololetí, roku).

Objednatel se Zavazuje, že Za řádné a včasné provedené služby uvedené v čl. II. Této smlouvy Zaplatí
Zhotoviteli cenu ve výši 4.000,- Kč (čtyři tisíce korun) Za každý kalendářní měsíc včetně daně Z přidané
hodnoty, a to počínaje Za měsíc leden 2019.

Sjednaná cena bude hrazena objednatelem formou převodu peněžních prostředků na bankovní účet
poskytovatele, jež bude uveden na jednotlivých fakturách, a to na Základě právě těchto
poskytovatelem vystavených faktur. Poskytovatel je oprávněn vystavit objednateli fakturu Za
příslušný měsíc nejdříve 10. dne měsíce následujícího po měsíci, do nějž patří doklady, jež byly
předmětem účetních prací, které budou fakturovány. Dle dohody smluvních stran bude splatnost
těchto faktur 10 dnů.
                                                                          IV.

Objednatel je povinen poskytnout poskytovateli potřebnou Součinnost. Zejména je povinen předávat
včas všechny doklady k Zaúčtování, a to do 5. dne měsíce, který následuje po měsíci, k němuž
obsahově náležejí doklady a dokumenty předávané ke Zpracování.

Objednatel bere na vědomí, Že poskytovatel nenív prodlení S provedením díla po dobu, po kterou
nemohl plnit své povinnosti vyplývající Z této smlouvy, a to v případě neposkytnutí sjednané
Součinnosti Ze stran objednavatele, pokud poskytovatel prokáže, že objednavatele na nutnost
Součinnosti upozornil.

Objednavatel odpovídá Za věcnou náplň účetních dokladů i ostatních dokumentů. Poskytovatel je
však objednavatele povinen upozornit na pochybnou náplň) účetních dokladů a dokumentů.

Objednatel je povinen k 31. 12. každého roku provést inventury majetku a ZávaZků. Inventuru
peněžních prostředků v hotovosti provede objednatel nejméně jednou Za rok, a to do 31.12.
Protokoly o provedených inventurách předá poskytovateli v termínu předání dokladů k zaúčtování
tak, aby mohlo být provedeno porovnání s účetním stavem.

Objednatel odpovídá Za splnění všech svých oZnamovacích a registračních povinností. Poskytovatel je
však povinen upozornit objednatele na tyto jeho povinnosti.

Objednatel je povinen poskytnout poskytovateli veškerou Součinnost při objasňování účelu plateb
přijatých ivydaných a Zdůvodněníjednotlivých účetních operací S peněžními i nepeněžními
prostředky.

V průběhu prací objednatel poskytovatele upozorňuje na dodatečné Změny vzniklé v důsledku oprav
v již vystavených nebo Zaúčtovaných dokladech.

                                                                          V.

Poskytovatel je povinen Sjednané činnosti pro objednatele provádět osobně, podle platných
předpisů, tj. Zejména véSt pro objednatele účetnictvív roZSahu Stanoveném platnými a účinnými
Zákony a dalšími právními předpisy.

Poskytovatel odpovídá Za Správné zaúčtovánívšech předaných dokladů Z hlediska účinných právních
předpisů. Je povinen včas upozornit objednatele na věcné nedostatky a nesprávnosti v předaných
dokladech a dokumentech.

Poskytovatel je povinen zachovávat mlčenlivost o skutečnostech a informacích získaných či zjištěných
při vedení účetnictví objednatele, tyto informace je povinen považovat za důvěrné a nese plnou
odpovědnost za škodu vzniklou porušením této povinnosti mlčenlivosti.

Poskytovatel Se zavazuje, že zabrání třetí osobě ve Zneužití informací o díle zhotovovaném na základě
této Smlouvy.

V případě finančního postihu zejména ze strany finančního úřadu za nedostatky, za které dle této
Smlouvy odpovídá poskytovatel, vyměřený finanční poStih hradí poskytovatel.

V případě finančního postihu za nedostatky, za které dle této Smlouvy odpovídá objednatel,
vyměřený finanční poStih hradí objednatel.
                                                                          VI.

Smluvní Strany Se zavazují postupovat při Zpracování osobních údajů v souladu S platnou legislativou
o Zpracování a ochraně osobních údajů, Zejména Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU)
2016/679 Ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob (dále jen GDPR).

Poskytovatel bere na vědomí, že Se považuje Za zpracovatele osobních údajů se všemi pro něj
vyplývajícími důsledky a povinnostmi. Objednatel je a bude i nadále považován Za správce osobních
údajů, se všemi pro něj vyplývajícími důsledky a povinnostmi.

Bližší podmínky Zajištění odpovídajících opatření k Zabezpečení ochrany osobních údajů jsou uvedeny
v příloze č. 1.

Poskytovatel je oprávněn véSt SpiSovou evidenci k vedení účetnictví a poskytování účetního
poradenství. Spisovou evidencí se rozumí písemnosti, záznamy a datové Soubory. Při vedení Spisové
evidence zhotovitel postupuje s odbornou péči.

                                                                         VII.

Tato Smlouva Se uzavírá na dobu neurčitou. Obě Smluvní Stany mají právo od smlouvyjednostranně
odstoupit písemnou výpovědí, doručenou druhé Straně. Výpovědní lhůta v takovém případě činí 2
měSíce a začíná běžet první kalendářní den měsíce, který následuje po měSíci, v němž byla písemná
výpovědI druhé Straně doručena.

Poskytovatel je povinen dokončit veškeré úkony a práce, které Směřují k podání daňového přiznání,
výkazů a hlášení, uzavřít řádným způsobem daňové období příslušného kalendářního roku a předat
objednateli veškeré doklady, výkazy a dokumenty, které mu byly objednatelem předány.

Měnit a doplňovat text této smlouvy lze jen formou písemných dodatků, S jejichž obsahem musí
Souhlasit obě smluvní strany.

                                                                         VIII.

Ve věcech touto Smlouvou neupravených platí ustanovení obchodního zákoníku.

Tato Smlouva je vyhotovena ve dvou Stejnopisech, z nichž každý z účastníků obdrží po jednom.
Součástí smlouvyje příloha č. 1, která řeší zajištění opatření k zabezpečení ochrany osobních údajů a
Základních práv a Svobod subjektů údajů při Zpracovaní osobních údajů.

V Olomouci ne 24.1.2019

Za poskytovatele  Za objednatele