Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1050825: Provádění zahradnických a dalších prací spojených s ošetřováním dřevin

Příloha SOD AG_MO III 1_2017 Zahradnice_odpady_zalivka 2017.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ÚŘAD MĚSTSKÉHO OBVODU – STATUTÁRNÍ MĚSTO PARDUBICE

SMLOUVA O DÍLO
č. AG - MO III 1/2017
uzavřená dle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění
Zhotovitel:
Služby města Pardubic a. s.
se sídlem:
Hůrka 1803, 530 02 Pardubice - Bílé Předměstí
IČ: 
25 26 25 72



DIČ: 
CZ 25 26 25 72

zastoupené 

ve věcech smluvních:
MUDr. Vítězslavem Novohradským, Ph.D., předsedou představenstva,

Ing. Leou Tomkovou, místopředsedkyní představenstva,

ve věcech technických:
Ing. Vlastislavem Šandou, vedoucím divize Agroservis,

Ivou Horákovou, mistrem divize Agroservis 

Bankovní spojení: 
Raiffeisenbank a.s., číslo účtu:  123 553 / 5500

Obchodní rejstřík:
Krajský soud v Hradci Králové oddíl B, vložka 1527
ID DS
yc9gb95
(dále jen „Zhotovitel“)

a

Objednatel:

Statutární město Pardubice – Městský obvod Pardubice III
se sídlem:

Jana Zajíce 983, 530 12 Pardubice - Studánka

IČ: 

00 27 40 46

zastoupený 
ve věcech smluvních:
Ing. Mgr. Vítězslavem Štěpánkem, starostou Městského obvodu Pardubice III,

ve věcech technických:
Ing. Lenkou Vacinovou, vedoucí odboru dopravy a životního prostředí


Ing. Kateřinou Kozákovou, referentem odboru dopravy a životního prostředí

Bankovní spojení: 
ČSOB a.s., pob. Pardubice, č.ú. 181 632 639/0300
Telefon/ fax:
466 799 141 / 466 799 150

ID DS
5pmbyi2
(dále jen „Objednatel“)
uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto smlouvu o dílo 

(dále jen „Smlouva“)
1. Předmět plnění

Zhotovitel se zavazuje pro Objednatele na svůj náklad, odpovědnost a na své nebezpečí zajistit:
Provádění zahradnických a dalších prací spojených s ošetřováním dřevin a veřejné zeleně na pozemních ve vlastnictví Statutárního města Pardubice na plochách zařazených do pasportu veřejné zeleně na území Městského obvodu Pardubice III včetně svozu a likvidace odpadu vzniklého při péči o tuto zeleň v kalendářním roce 2017 v rozsahu a za podmínek sjednaných Smlouvou. 
2. Způsob provádění

2.1. Údržba keřů a keřových skupin 

Zhotovitel provede údržbu keřů a keřových skupin v následujícím rozsahu a v pravděpodobných termínech provádění prací. 
2.1.1. Údržba souvislých mladých keřových skupin dosud nezapojených (cca do 5 let po provedení výsadby) spočívá v provedení těchto prací:
· vypletí záhonů;
· odstranění náletových stromů vč. kořenů a náletových keřů včetně kořenů;
· úprava okraje záhonů, urovnání povrchu záhonů;
· sestřih poškozených a namrzlých částí rostlin;
· odstranění kmenových a kořenových obrostů u stromů, které jsou vysazeny jako součást záhonu;
· sestřih okrajových větviček rostlin zasahujících do komunikací a opírajících se o budovy apod;
· odstranění odpadků ze záhonů;
· součástí 1. jarní údržby je dále hluboký sestřih pokryvných růží, růže svraskalé a kmenných tvarů okrasných vrb a dále jemný tvarovací řez těch druhů, které takový zásah vyžadují (zejména mochna křovitá, některé výsadby skalníku);
· naložení, odvoz a likvidace odstraněného odpadu;
· další práce dle aktuálního stavu těchto dřevin. 
Práce budou prováděny 5x ročně a budou dokončeny přibližně v těchto termínech:

1. údržba – do 30. dubna

2. údržba – do 15. června

3. údržba – do 30. července

4. údržba – do 15. září

5. údržba – do 30. listopadu
2.1.2. Údržba souvislých mladých keřových skupin zapojených spočívá v provedení těchto prací:
· vypletí záhonů;
· odstranění náletových stromů včetně kořenů a náletových keřů včetně kořenů;
· úprava okrajů záhonů;
· sestřih poškozených a namrzlých částí rostlin;
· odstranění kmenových a kořenových obrostů u stromů, které jsou vysazeny jako součást záhonů;
· sestřih okrajových větviček rostlin zasahujících do komunikací a opírajících se o budovy apod.;
· odstranění odpadků ze záhonů;
· součástí 1. jarní údržby je dále hluboký sestřih pokryvných růží, růže svraskalé a kmenných tvarů okrasných vrb a dále jemný tvarovací řez těch druhů, které takový zásah vyžadují (zejména mochna křovitá, některé výsadby skalníku);
· naložení, odvoz a likvidace odstraněného odpadu;
· další práce dle aktuálního stavu těchto dřevin. 
Práce budou prováděny 3x ročně a budou dokončeny přibližně v těchto termínech.
1. údržba – do 31. května

2. údržba – do 31. srpna

3. údržba – do 10. prosince
2.1. 3. Údržba rozvolněných keřových skupin a solitérních keřů spočívá v provedení těchto prací:
· vypletí skupiny či plochy pod keři, vyhrabání zbytků spadaného listí, posekané trávy apod.;
· odstranění náletových stromů včetně kořenů a náletových keřů včetně kořenů;
· sestřih poškozených a namrzlých částí rostlin;
· sestřih okrajových větviček rostlin zasahujících do komunikací a opírajících se o budovy apod.;
· odstranění odpadků z plochy pod keři;
· součástí podzimní údržby je průklest keřů, odpovídající druhu, věku a zdravotnímu stavu keře;
· naložení, odvoz a likvidace odstraněného odpadu;
· další práce dle aktuálního stavu těchto dřevin. 
Práce budou prováděny 3x ročně a budou dokončeny přibližně v těchto termínech:
1. údržba – do 31. května

2. údržba – do 31. srpna

3. údržba – do 10. prosince
Termíny provádění prací uvedené v článku 2.1. jsou stanoveny jako pravděpodobné, lze je měnit v souvislosti s klimatickými podmínkami, potřebami Městského obvodu Pardubice III, aktuálním stavem daných dřevin, se zajištěním rozhledových parametrů na pozemních komunikací včetně přechodů pro chodce a křižovatek, s nutností provedení ostatních úkonů v rámci údržby zeleně dle Smlouvy. 
2.2. Stříhání živých plotů 
Stříhání živých plotů bude provedeno během kalendářního roku v termínech a v rozsahu dle klimatických podmínek, potřeb zajištění bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích (zajištění rozhledových parametrů na pozemních komunikacích včetně přechodů pro chodce a křižovatek). Údržba těchto dřevin bude provedena:
a) 3x během roku 2017 v úsecích: 

· v ulici Dašická v úseku od křižovatky s ulicí Na Drážce po křižovatku s ulicí Potěšilova (obě strany);
· v ulici Dašická v úseku od křižovatky s ulicí Na Drážce po křižovatku s ulicí Na Okrouhlíku – pravá strana náležející Městskému obvodu Pardubice III; 
· v ulici Na Drážce směrem od ul. Dašické k trati ČD (světelná křižovatka);
· křižovatky ulic Dašická a Luční – parkoviště; 

· ulice Studánecká od křižovatky s ulicí Na Drážce po křižovatku s ulicí Na Okrouhlíku. 
b) 2x během roku 2017 budou ostříhány zbývající živé ploty na území Městského obvodu Pardubice III 
Údržba živých plotů uvedená v tomto článku Smlouvy může být při realizaci provedena s jinou frekvencí s ohledem na klimatické podmínky, na potřeby Městského obvodu Pardubice III, na aktuální stav dřevin, nutnost provedení ostatních úkonů v rámci údržby zeleně dle Smlouvy a zejména s ohledem na zajištění rozhledových parametrů na pozemních komunikacích včetně přechodů pro chodce a křižovatek. Stříhání živých plotů provede Zhotovitel v pořadí s ohledem na bezpečnost a plynulosti provozu na pozemních komunikacích.

2.3. Ošetřování a zálivka dřevin umístěných v mobilních vázách 

Zhotovitel během roku bude provádět ošetřování a zálivku dřevin umístěných v mobilních vázách. V tomto článku Smlouvy je stanoven počet a umístění betonových váz. Pokud dojde ke změně v počtu či umístění mobilních váz oproti níže uvedenému seznamu, oznámí Objednatel tuto skutečnost Zhotoviteli, který bude následně provádět údržbu dřevin umístěných v mobilních vázách v takto změněného rozsahu nebo umístění. Zhotovitel zajistí tuto údržbu, v rozsahu: zálivky, pletí a dalších zahradnických prací v průběhu sjednané doby trvání Smlouvy.  
 Počet a umístění betonových váz:
· 5 ks v ulici Dubinská - u zastávky MHD Dubina, Penzion
· 1 ks v ulici Jana Zajíce mezi výměníkem „Hastrmánek“ a čp. 955
· 19 ks v ulici Jana Zajíce  - ohraničení tržnice
· 6 ks v ulici Věry Junkové od křižovatky s ul. K Lesu po křižovatku s ul. Na Drážce - v komunikaci jako součást dopravního značení

· 4 ks v ulici Věry Junkové – před čp. 499 – 506 - v komunikaci jako součást dopravního značení

· 2 ks v ulici Věry Junkové – před vjezdem do areálu řadových garáží

· 2 ks v ulici Na Drážce před bytovým domem čp. 1561 – 1563

· 1 ks v ulici Dašická u bytového domu čp. 1750 – 1753
· 1 ks v ulici Spojilská z boku čp. 1773
2.4. Zálivka veřejné zeleně, údržba květinových luk 
2.4.1. Zhotovitel zajistí provádění zálivky výsadeb keřů a stromů v rozsahu přílohy č. 2, a to v období duben – září. Pokud si to klimatické podmínky vyžádají, provede zálivku i mimo toto období. Zhotovitel provede zálivku i dalších mladých výsadeb (s datem realizace výsadby starším než je uvedeno v příloze č. 2 Smlouvy), pokud si to klimatické podmínky a aktuální stav těchto dřevin vyžádají. Zálivku dřevin uvedených v předcházející větě Zhotovitel provede, pokud stav čerpání finančních prostředků stanovených na provádění zálivky Smlouvou bude dostatečný. Přednostně je Zhotovitel povinen zajistit zálivku dřevin uvedených v příloze č. 2 Smlouvy, zálivku dřevin v mobilních vázách a zálivku květinových luk (jak je níže uvedeno). Frekvenci, termíny a rozsah provádění zálivky s ohledem na klimatické podmínky a stav dřevin (včetně květinových luk) určí Zhotovitel. 

2.4.2. Při realizaci zálivky dle Smlouvy Zhotovitel bude využívat vozidla s menší hmotností (např. Mitsubishi Fuso Canter 3000 l), hodinová sazba je samostatnou položkou této Smlouvy. 
2.4.3. Pokud bude nutné při realizaci zálivky doplnit obsluhu vozidla dalším pracovníkem, bude jím jedna z pracovnic zajišťujících údržbu zeleně a tato služba bude uvedena ve výkazu prací. 
2.4.4. Zhotovitel dále během doby trvání Smlouvy zajistí údržbu a péči (včetně zálivky) květinových luk, které byly realizovány v roce 2016. Jedná se o: 
· louku umístěnou u točny MHD v ulici Dubinská; 
· louku u křižovatky ulice Josefa Janáčka se silnicí č. I/36 (ulice Na Drážce);

· louku v ulici Na Drážce naproti benzínové stanici (mezi objektem čp. 42 a silnicí č. I/36).  
2.5. Odpady ze zahradnických prací  

2.5.1. Součástí předmětu Smlouvy je likvidace odpadů vzniklých při provádění předmětu Smlouvy během sjednané doby trvání Smlouvy. 
2.5.2. Vzniklý odpad bude zlikvidován do 48 hodin dle platných právních předpisů. 
2.5.3. Zhotovitel předloží Objednateli doklady o způsobu likvidace vzniklého odpadu (kopie vážních lístků), které budou přílohou účetního dokladu.
2.6. Další povinnosti Zhotovitele

2.6.1. Zhotovitel bude provádět další práce dle požadavků Objednatele v průběhu doby trvání Smlouvy. Jedná se o úkony:

· spočívající v zajištění bezpečnosti osob; 
· spočívající v zajištění průchozího a průjezdního profilu na pozemních komunikacích, v přehlednosti a viditelnosti dopravního značení; 
· stanovené na základě požadavků správců pozemních komunikací, správců příslušných inženýrských sítí; 

· spočívající v zajištění a zvýšení ochrany majetku třetích osob a majetku statutárního města Pardubice ve správě Městského obvodu Pardubice III;
· které budou vycházet z podnětů občanů a potřeb Městského obvodu Pardubice III; 

· související s ořezem částí dřevin zasahujících do průchozího či průjezdního profilu na pozemních komunikacích; 
· péče o nově vysazené dřeviny (včetně vysazených v průběhu roku 2017);    
· odstraňování keřových skupin dle požadavků Městského obvodu Pardubice III;

· další práce týkající se údržby dřevin vzrostlých na plochách v pasportu veřejné zeleně (na pozemcích v majetku Statutárního města Pardubice).
2.6.2. Zhotovitel před odstraněním dřevin (nebo zapojených porostů dřevin) zjistí, zda výměra odstraňovaných dřevin nepřesáhne stanovenou velikost dle ustanovení § 8 odst. 3 Zákona 
č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny a dle prováděcí vyhlášky č. 189/2013 Sb., o ochraně dřevin a povolování jejich kácení, v platném znění. Pokud výměra dřevin přesáhne stanovenou velikost, oznámí Zhotovitel tuto skutečnost Objednateli, který rozhodne o dalším postupu.  
2.6.3. Provedení prací uvedených v článku 2.6. Smlouvy je součástí vymezení předmětu Smlouvy, jejich provedení nevyžaduje sepsání smluvního Dodatku ke Smlouvě či sepsání samostatné objednávky. 
2.7. Termíny plnění prací 
2.7.1. Termíny uvedené ve Smlouvě se mohou měnit na základě dohody mezi Objednatelem a Zhotovitelem, a to v závislosti na klimatických podmínkách, z důvodu zajištění bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích nebo na veřejném prostranství, atd. Pokud dojde k dohodě dle výše uvedené věty, je Zhotovitel povinen postupovat dle jejího obsahu.
2.7.2. Dohoda uvedená v článku 2.7. Smlouvy může být ústní, pokud nebude Objednatel či Zhotovitel požadovat dohodu písemnou. 
3. Postup prací, jejich evidence a kontrola

3.1. Práce budou prováděny, pokud je to možné, v souvislých blocích vymezených pasportem veřejné zeleně viz příloha č. 1 Smlouvy. Pořadí bloků bude stanoveno před zahájením prací dohodou mezi Objednatelem a Zhotovitelem. Tato dohoda může být ústní, pokud nebude ze strany Objednatele požadována forma písemná.  
3.2. Objednatel může prostřednictvím pověřeného pracovníka kdykoliv kontrolovat průběh provádění prací a v případě zjištění nedostatků na ně upozornit Zhotovitele ústně nebo e-mailovou korespondencí. V případě jejich neodstranění provede zápis do výkazu prací nebo upozorní e-mailovou korespondencí. Po tomto úkonu budou nedostatky odstraněny nejpozději do 3 pracovních dnů. 
3.3. Zhotovitel povede o prováděných pracích denní výkaz prací, v němž bude uvedeno datum, počty zaměstnanců a odpracovaných hodin, místo prováděné údržby a stručný popis prací včetně údajů o zálivkách a odvozu odpadů. Originál výkazu prací bude předán 1x měsíčně (nejpozději do 10. dne následujícího kalendářního měsíce) Objednateli. 
4. Povinnosti Zhotovitele při plnění předmětu Smlouvy
4.1. Zhotovitel zajistí, aby jednotlivé činnosti dle vymezeného předmětu Smlouvy byly prováděny odborně způsobilými pracovníky, kteří garantují řádné provádění požadovaných prací na úseku péče o veřejnou zeleň. Zhotovitel při realizaci dodrží platné bezpečnostní předpisy týkající se provádění prací.

4.2. Zhotovitel zajistí bezpečnost a ochranu zdraví při práci svých pracovníků včetně odpovídajících pracovních pomůcek, pracovního oblečení, nářadí a dalšího vybavení určenými k této práci. 
4.3. Zhotovitel odpovídá za veškeré zásahy do dřevin a jiné veřejné zeleně v rámci plnění předmětu Smlouvy, a odpovídá za eventuální vzniklou škodu. Zhotovitel odpovídá za případnou škodu, kterou způsobí na majetku ve vlastnictví statutárního města Pardubice a ve správě Městského obvodu Pardubice III a dále i za škody způsobené třetím osobám na majetku či na zdraví nebo životě v průběhu provádění prací dle Smlouvy.
4.4. Zhotovitel při práci bude dbát chráněných zájmů zákonem č. 114/1992, o ochraně přírody a krajiny, v platném znění a standardů péče o dřeviny. Při provádění prací nesmí dojít k poškození dřevin, kterých se daný úkon týká ani dřevin, které se nachází v jejich blízkosti.   

5. Místo plnění
5.1. Místem plnění je území Městského obvodu Pardubice III, konkrétně plochy zařazené do pasportu veřejné zeleně na pozemcích ve vlastnictví statutárního města Pardubice. Území dle tohoto článku Smlouvy je vymezeno v příloze č. 1 Smlouvy.
5.2. V příloze č. 2 je uveden soupis nových výsadeb dřevin, a to keřů a stromů, které jsou předmětem provedení zálivky zeleně dle Smlouvy tak, jak je ve Smlouvě uvedeno. 
5.3. V příloze č. 3 je uveden sumář druhů jednotlivých položek veřejné zeleně vzrostlé na plochách pasportu veřejné zeleně na území Městského obvodu Pardubice III včetně uvedení výměr těchto položek. 
6. Termíny plnění

6.1. Smlouva vstupuje v platnost dnem podpisu oběma smluvními stranami a uzavírá se na dobu určitou 
od 1. 1. 2017 do 31. 12. 2017. 
6.2. Ukončení platnosti smlouvy je možné:
a) dohodou Smluvních stran,
b) výpovědí v tříměsíční výpovědní lhůtě,
c) odstoupením od Smlouvy jedné ze smluvních stran z důvodu podstatného porušení Smlouvy stranou druhou.
6.3. Za podstatné porušení Smlouvy obě Smluvní strany považují:
a) prodlení s úhradou faktur delší než 3 měsíce,
b) prodlení s plněním konkrétních termínů delším než 1 měsíc. 
6.4. Nutnou podmínkou pro uplatnění výpovědi Smlouvy je prokazatelné vyzvání druhé Smluvní strany ke smírnému vyřešení nesplněných povinností vyplývajících z této Smlouvy.
7. Cena a platební podmínky

7.1. Veškeré práce provedené v rámci plnění předmětu díla týkající se údržby dřevin nesmí vést ke zvýšení celkové maximální ceny. 
7.2. Dohodnutý roční objem údržby zeleně je 6 000 hodin, cena za 1 hodinu prací je dohodnuta na částku xxx Kč bez DPH. Celková maximální cena údržby zeleně za rok je 1 230 000 Kč bez DPH tj. 
1 488 300 Kč včetně DPH 21 %. 
7.3. V hodinové sazbě je započítána hodinová práce zahradnic, zahradníků s mechanizací (nůžky, plotostřihy, apod.)
7.4. Odvoz odpadu bude účtován zvlášť, podle níže uvedeného ceníku.

Cena za odvoz zeleně: 

viz obchodní tajemství

7.5. Předpokládaná maximální cena za likvidaci odpadu je stanovena na 195 000 Kč bez DPH tj. 235 950 Kč včetně DPH 21 %.
7.6. Cena za provedení zálivky je dohodnuta na xxx Kč za hodinu a zahrnuje použití motorového vozidla s řidičem a vodu na zalévání. Předpokládaný rozsah zalévání je 293 hodin, celková předpokládaná maximální cena za rok činí 176 000 Kč bez DPH, tj. 212 960 Kč včetně DPH 21 %.
7.7. Celková maximální cena za plnění předmětu Smlouvy za rok je dohodnuta na 1 601 000 Kč bez DPH, tj. 1 937 210 Kč včetně DPH 21 %. Zhotovitel je povinen kontrolovat rovnoměrné rozdělení údržby během kalendářního roku, aby nedošlo k překročení celkové maximální ceny za plnění předmětu Smlouvy stanovené tímto odstavcem.  
7.8. Skutečné čerpání bude vycházet ze skutečně odpracovaných hodin při provádění zahradnických a dalších prací spojených s ošetřováním veřejné zeleně, při provádění zálivky a množství odvezeného odpadu.
7.9. Dojde-li v průběhu trvání Smlouvy ke změně sazby DPH, bude proveden přepočet ceny na novou sazbu daně. Základ daně při tom zůstane nezměněn.
7.10. Práce budou účtovány měsíčně. Účetní doklady budou mít minimální splatnost 14 dní po doručení Objednateli. Podkladem pro vystavení účetního dokladu bude pověřeným pracovníkem Zhotovitele podepsaný a odsouhlasený měsíční výkaz provedených prací, záznamy o provozu vozidel a vážní lístky, jejichž kopie budou přílohou účetních dokladů. 
7.11. Zhotovitel se nemůže zprostit povinnosti odstranit a zlikvidovat odpad vzniklý ze zahradnických prací a ani z tohoto důvodu navyšovat stanovenou maximální cenu za plnění předmětu Smlouvy.
8. Sankce

8.1. Sankce při nedodržení harmonogramu prací

8.1.1. V případě nedodržení harmonogramu prací má Objednatel právo vyúčtovat Zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 1.000 Kč za každý i započatý kalendářní den prodlení s tím, že tuto smluvní pokutu má Objednatel právo odečíst z částky uvedené v měsíčním účetním dokladu. Jedná se o harmonogram stanovený touto Smlouvu či dle dohody mezi Objednatelem a Zhotovitelem. Tato sankce nesmí být účtována, pokud je prodlení způsobeno špatnými klimatickými podmínkami nebo jinými požadavky Objednatele (např. z důvodu zajištění bezpečnosti či plynulosti provozu na pozemních komunikacích, bezpečnosti osob, změny priority provedení jiných úkonů Objednatele, atd.). Tato sankce nebude rovněž účtována v případě, že Zhotovitel bude na základě požadavků Objednatele provádět jiné práce, u kterých stanoví Objednatel přednost, nebo tyto práce bude nutné provést přednost s ohledem na bezpečnost osob či bezpečnost a plynulost provozu na pozemních komunikacích).
8.1.2. Pokud dojde k nedodržení termínů s výjimkou případů uvedených v předchozím odstavci, vyzve Objednatel Zhotovitele, který je povinen nápravu zajistit do 10 kalendářních dní. Pokud tak Zhotovitel neučiní, a nedojde k případům uvedených v článku 8.1.1. Smlouvy, je Objednatel oprávněn vyúčtovat smluvní pokutu dle výše uvedeného odstavce.  
8.2. Sankce při neodstranění nedostatků při provádění prací zjištěných objednatelem 

Pokud nedostatky, na které Objednatel upozornil zápisem do výkazu prací, nebudou odstraněny do termínu stanoveného Objednatelem, má Objednatel právo po čtyřech pracovních dnech následujících po termínu odstranění závad stanoveném v zápise, vyúčtovat Zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 1.000 Kč za každý i započatý kalendářní den prodlení s tím, že tuto smluvní pokutu má právo odečíst z účetního dokladu. Pokud tak Zhotovitel neučiní z důvodů uvedených v článku 8.1.1. Smlouvy smluvní pokuta dle tohoto článku nebude účtována.  

8.3. Sankce při nedodržení podmínek při odvozu odpadu 

Odpad bude zlikvidován do 48 hodin. V případě, že Zhotovitel nezlikviduje odpad ze zeleně do 48 hodin, má Objednatel právo vyúčtovat smluvní pokutu ve výši 1.000 Kč za každý kalendářní den prodlení s tím, 
že tuto smluvní pokutu má právo odečíst z účetního dokladu. V konkrétních případech s ohledem 
na klimatické podmínky a podmínky na stanovišti, může být stanoven termín odvozu odpadu pozdější.  
9. Závěrečná ustanovení
9.1. Změny Smlouvy nebo jejích příloh jsou možné pouze očíslovanými písemnými dodatky podepsanými oběma zástupci ve věcech smluvních.
9.2. Pokud ve Smlouvě není uvedeno jinak, řídí se vzájemné vztahy účastníků zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a dalšími příslušnými právními předpisy souvisejícími s plněním předmětu Smlouvy.
9.3. Smluvní strany podpisem Smlouvy stvrzují svůj souhlas se zpracováním osobních údajů uvedených ve Smlouvě, zejména s jejich zveřejněním v registru smluv ve smyslu zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, vyjma částí Smlouvy, které se podle zákona č. 340/2015 Sb. neuveřejňují, zejména obchodního tajemství podle článku 9., odstavce 9.4. Smlouvy. Zveřejnění Smlouvy provede Objednatel. Zhotovitel podpisem Smlouvy uděluje souhlas s tímto zveřejněním, a to na dobu neurčitou. Dále se smluvní strany dohodly, že Smlouva bude uveřejněna bez podpisů.
9.4. Zhotovitel prohlašuje, že veškeré informace o položkových (jednotkových) cenách, tedy informace o ceně za 1 hodinu prací uvedené v článku 7., odstavcích 7.2. a 7.6., a dále informace uvedené v článku 7., odstavci 7.4. naplňují znaky obchodního tajemství podle § 504 občanského zákoníku. Smluvní strany se z tohoto důvodu dohodly, že informace uvedené v předchozí větě se považují za obchodní tajemství zhotovitele.
9.5. Smluvní strany prohlašují, že Smlouva s výjimkou ustanovení výše uvedených nenaplňuje znaky obchodního tajemství (§ 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).
9.6. Smluvní strany prohlašují, že se s obsahem Smlouvy řádně seznámily a jejím jednotlivým ustanovením rozumí. Dále prohlašují, že Smlouva je projevem jejich svobodné, vážné a určité vůle, že ji uzavírají dobrovolně, nikoliv v tísni, pod nátlakem nebo za nápadně jednostranně nevýhodných podmínek.
9.7. Smlouva se vyhotovuje ve 4 výtiscích, z nichž každá ze smluvních stran obdrží po 2 vyhotoveních. 
Na znamení souhlasu s obsahem Smlouvy připojují její účastníci své podpisy.
V Pardubicích, dne 30. 12. 2016
 



V Pardubicích, dne 30. 12. 2016

Za Zhotovitele:






Za Objednatele:
..................................................................   
        
  ..................................................................

      MUDr. Vítězslav Novohradský, Ph.D.                  
          
              Ing. Mgr. Vítězslav Štěpánek

              předseda představenstva    
          
              starosta městského obvodu


..................................................…………....

                   Ing. Lea Tomková

    místopředsedkyně představenstva 

Přílohy:

Příloha č. 1 – Mapa ploch pasportu zeleně na území Městského obvodu Pardubice III – 2 části

Příloha č. 2 – Soupis nových výsadeb nezahrnutých do pasportu

Příloha č. 3 – Sumář jednotlivých ploch pasportu veřejné zeleně na území Městského obvodu Pardubice III

DOLOŽKA

Uzavření této smlouvy bylo schváleno usnesením 

Rady městského obvodu Pardubice III

č. R/306/2016 ze dne 19. 12. 2016

V Pardubicích, dne 30. 12. 2016 

vedoucí ODŽP Úřadu městského obvodu Pardubice III 

Strana 8 (celkem 8)