Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10586931: Dodávka zdrojů světla 13/2019

Příloha 254-19-9560-01.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        5254/19-9560-01

                               KUPNÍ SMLOUVA

                              k veřejné zakázce malého rozsahu s názvem
             Dodávka elektroinstalačního materiálu a zdrojů světla 13/2019
      uzavřená ve smyslu ust. § 2079 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku

                                           |.

                                    Smluvní strany

1. Vysoká škola báňská — Technická univerzita Ostrava

se sídlem:                Ostrava, Poruba, 17. listopadu 2172/15, PSČ 708 00

zastoupena:               JUDr. Ludmilou Tatranskou, MPA

IČ:                       61989100

DIČ:                      C261989100

Bankovní spojení:         Československá obchodní banka, a. 5., pobočka Ostrava

Číslo účtu:

Kontaktní osoby:          jsou uve eny v pri oze č. 1

(dále jen „kupující")

2. LEDTechnics CZ s.r.o.

se sídlem:                Štefánikovo nám. 18, 586 01, Jihlava

zastoupená:               _jednatelkou společnosti

IČ:                       01684621

DIČ:                      C201684621

Bankovní spojení:         FIO banka, a.s.

Číslo účtu:

Ve věcech technických oprávněn jednat:

ID datové schránky:       ngux33

(dále jen „prodávající")

                                                                                    II.
                                                            Základní ustanovení

1. Smluvní strany uzavírají podle § 2079 a nás|. zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku v platném
       znění (dále jen „občanský zákoník") tuto kupní smlouvu na dodávku elektroinstalačního
       materiálu a zdrojů světla (dále jen „smlouva"). Práva a povinnosti touto smlouvou neupravená
       se řídí ustanovením § 2079 a nás|. občanského zákoníku.

2. Smluvní strany prohlašují, že údaje uvedené včl. | této smlouvy jsou vsouladu správní
       skutečností vdobě uzavření smlouvy. Smluvní strany se zavazují, že změny dotčených údajů
       oznámí neprodleně písemně druhé smluvní straně.

3. Prodávající prohlašuje, že je odborně způsobilý k zajištění předmětu plnění podle této smlouvy.

4. Kupující je veřejnou vysokou školou zřízenou na základě zákona č 111/1998 Sb., o vysokých
       školách. Předmětem činnosti kupujícího je především vědecko — výzkumná, školící a vzdělávací
       činnost.

5. Prodávající bere na vědomí, že v případě prodlení s dodávkou předmětu smlouvy či v případě
       dodání předmětu smlouvy s vadami mohou vzniknout kupujícímu značné škody.
6. Podkladem pro uzavření této smlouvy je nabídka prodávajícího ze dne 21.10.2019 (dále
      jen „nabídka") podaná vdynamickém nákupním systému nazvaném Dodávky
      elektroinstalačního materiálu a zdrojů světla 2019 — 2020, v režimu veřejné zakázky malého
       rozsahu.

7. Prodávající prohlašuje, že se před podpisem této smlouvy důkladně seznámil se všemi kupujícím
       předloženými doklady a podklady týkajícími se níže uvedeného předmětu.

                                                                  III.
                                                          Předmět koupě
1. Předmětem této smlouvy je závazek prodávajícího převést na kupujícího vlastnické právo
      kpředmětu koupě, dodat kupujícímu předmět koupě do místa dodání a to řádně a včas.
      Předmětem koupě dle této smlouvy je dodávka elektroinstalačního materiálu a zdrojů světla
     v souladu se zadávacími podmínkami, a to dle specifikace předmětu koupě, kterou tvoří příloha č.
      1 této smlouvy a podmínek stanovených vzadávacím řízení veřejné zakázky malého rozsahu
     předcházejícím uzavření této smlouvy (dále jen „předmět koupě").
2. Prodávající se zavazuje ke všem výrobkům a zboží dodávaným v rámci předmětu plnění dodat
      a doložit:
      . platná prohlášení o shodě nebo jejich kopie, vydaná dle evropské či národní legislativy,
      . osvědčení, certifikáty a atesty, které jsou vydávány ktomu oprávněnými osobami
            pro jednotlivé specifické druhy výrobků dle zvláštních předpisů,
      . návody k použití v českém jazyce.

                                                                          IV.
                                                                        Cena
1. Celková kupní cena za předmět koupě specifikovaný v článku |||. této smlouvy činí:
        10.600 Kč celkem bez DPH, ale včetně ekologických poplatků
        2.226,- Kč DPH
         12.826,- Kč celkem včetně DPH
        slovy dvanácttisícosmsetdvacetšest korun českých včetně DPH.
     Cena jednotlivých položek předmětu této kupní smlouvy je uvedena v příloze č. 1 této smlouvy.
     Tato cena je stanovena jako nejvýše přípustná a není ji možno překročit, svýjimkou změny
     zákonné sazby DPH.
2. Sjednaná kupní cena zahrnuje veškeré případné daně, cla, poplatky, licence a jiné platby, jakož
     i balení, značení a certifikáty vztahující se k předmětu koupě. V kupní ceně jsou zahrnuty rovněž
     náklady prodávajícího.
3. Prodávající odpovídá za to, že sazba daně z přidané hodnoty bude stanovena v souladu s platnými
     právními předpisy.

                                                                          V.
                                                            Místo plnění
1. Prodávajícíje povinen předmět koupě dodat do míst plnění uvedených v příloze č. 1.
2. Kupující převezme předmět koupě od prodávajícího ve výše uvedeném místě plnění.

Kupnísmlouva k VZMR Dodávka elektroinstalačního materiálu a zdrojů světla 13/2019 Stránka 2 z 8
                                                                          VI.
                                                                   Doba plnění
      Prodávající je povinen provést předmět koupě (dodat kupujícímu) do 14 dnů od oboustranného
      podepsání této smlouvy, v pracovní dny mezi 7:00 a14:00 hodin.
      Kupující neumožní prodávajícímu postupné dílčí plnění.

                                                                         VII.
                                                 Práva a povinnosti smluvních stran
      Není-li stanoveno touto smlouvou výslovné jinak, řídí se vzájemná práva a povinnosti smluvních
      stran ustanoveními § 2079 a násl. občanského zákoníku.
      Prodávajícíje zejména povinen:
      a) Provést předmět koupě a další plnění dle této smlouvy řádně a včas za použití materiálu
            a postupů odpovídajících právním předpisům a doporučujícím technickým i jiným normám
            ČR, vztahujícím se na předmět plnění dle této smlouvy. Smluvní strany se dohodly na |.
           jakosti předmětu smlouvy.
      b) Provést předmět koupě a další plnění dle této smlouvy na svůj náklad a na své nebezpečí.
      c) Odstranit zjištěné vady a nedodélky na své náklady.
      Prodávající se dále zavazuje, že po dodání předmětu koupě dle této Smlouvy poskytne
      kupujícímu součinnost, aby kupující mohl dostát svým povinnostem dle § 147a ZVZ, zejména mu
      poskytne seznam subdodavatelů podílejících se na dodávce předmětu koupě.

                                                                         VIII.
                                                   Předání předmětu koupě
      Kupující se zavazuje řádné dodaný předmět koupě za podmínek stanovených vtéto smlouvě
      převzít a za něj a další plnění poskytovaná na základě této smlouvy zaplatit prodávajícímu cenu
      podle čl. IV. této smlouvy.
      Prodávající je povinen alespoň 2 pracovní dny před faktickým dodáním předmětu koupě
      informovat pověřenou osobu kupujícího k převzetí koupě smlouvy telefonicky nebo e-mailovou
      zprávou o předpokládaném termínu zaslání předmětu koupě kupujícímu a o předpokládaném
     termínu doručení předmětu koupě kupujícímu.
  . Prodávající je povinen předmět koupě včetně příslušenství a potřebné dokumentace (dle čl. |||.
    odst. 3 této smlouvy) doručit kupujícímu, a to bez jakýchkoli vad a v kvalitě odpovídající účelu
    využití předmětu koupě dle čl. II. odst. 4 této smlouvy. 0 předání a převzetí předmětu koupě
    prodávající sepíše dodací list, jehož podpisem kupující předmět koupě přejímá.
  . Dodací list bude dále obsahovat:
     a) označení předmětu koupě,
      b) označení kupujícího a prodávajícího,
      c) číslo smlouvy a datum jejiho uzavření,
     d) prohlášení kupujícího, že předmět koupě přejímá (nepřejímá),
      e) datum a místo sepsání,
     f) jména a podpisy zástupců kupujícího a prodávajícího.
      Prodávající a kupujícíjsou oprávněni uvést v dodacím listu cokoliv, co budou považovat za nutné.

Kupnísmlouva k VZMR Dodávka elektroinstalačního materiálu a zdrojů světla 13/2019 Stránka 3 z 8
                                                                                   IX.

                                            Vlastnické právo a nebezpečí škody

1. Kupující nabývá vlastnické právo kzařízení a všem dalším hmotným plněním dle této smlouvy
      dnem převzetí předmětu koupě dle článku VIII. této smlouvy.

2. Nebezpečí škody na zařízení a všem dalším hmotném plnění dle této smlouvy přechází
      na kupujícího dnem převzetí předmětu koupě dle článku VIII. této smlouvy.

3. Prodávající prohlašuje, že věcné plnění smlouvy nemá právní vady a není zatíženo právy třetích
      osob.
                                                                   X.
                                               Platební a fakturační podmínky

1. Úhrada kupní ceny bude provedena na základě dodacího listu podepsaného kupujícím.

2. Prodávající vystaví daňový doklad, jak je stanoveno v příloze č. 1 této smlouvy a doručí je na
     kontaktní adresy uvedené v příloze č. 1 této smlouvy.

3. Vystavená faktura, musí mít náležitosti daňového dokladu dle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani
     z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „faktura"). Faktura musí dále
     obsahovat:
      a) číslo a datum vystavení faktury,
      b) název veřejné zakázky, název kupujícího, název místa plnění
      c) předmět koupě,
      d) označení banky a číslo účtu, na který musí být zaplaceno
      e) číslo dodacího listu a datum jeho podpisu, dodací list bude přílohou faktury,
     f) lhůtu splatnosti faktury,

    g) IČ kupujícího,

      h) jméno a vlastnoruční podpis osoby, která fakturu vystavila, včetně kontaktního telefonu.

4. Lhůta splatnosti faktur činí 30 kalendářních dnů ode dne jejího doručení kupujícímu. Stejná lhůta
     splatnosti platí i při placení jiných plateb (smluvních pokut, úroků z prodlení, náhrady škody
     apod.).

5. Doručení faktury se provede prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo osobně.

6. Povinnost zaplatit cenu dle čl. IV. této smlouvy je splněna dnem odepsání příslušné částky z účtu
     kupujícího.

7. Nebude-li faktura obsahovat některou povinnou nebo dohodnutou náležitost nebo bude chybně
     vyúčtována cena nebo DPH, je kupující oprávněn fakturu před uplynutím lhůty splatnosti vrátit
     druhé smluvní straně kprovedení opravy svyznačením důvodu vrácení. Prodávající provede
     opravu vystavením nové faktury. Vrácením vadné faktury prodávajícímu přestává běžet původní
     lhůta splatnosti. Nová lhůta splatnosti běží ode dne doručení nové faktury kupujícímu.

8. Zveřejní-li správce daně způsobem umožňujícím dálkový přístup skutečnost, že plátce
     (prodávající) v den uskutečnění zdanitelného plněníje nespolehlivý plátce, příjemce zdanitelného
     plnění (kupující) uhradí za poskytovatele zdanitelného plnění daň (DPH) na účet Finančního úřadu
     místně příslušného pro poskytovatele (prodávajícího) Pokud příjemce (kupující) uhradí za
     poskytovatele zdanitelného plnění daň Finančnímu úřadu, příjemce (kupující) si o tuto úhradu
     poníží platbu faktury vůči poskytovateli (prodávajícímu).

9. Nebude-li správcem daně zveřejněn v den úhrady faktury bankovní účet, na který příjemce
     zdanitelného plnění má provést úhradu faktury, příjemce zdanitelného plnění (kupující) uhradí za
     poskytovatele zdanitelného plnění daň (DPH) na účet Finančního úřadu místně příslušného pro
     poskytovatele (prodávajícího) Pokud příjemce (kupující) uhradí za poskytovatele zdanitelného
     plnění daň Finančnímu úřadu, příjemce (kupující) si o tuto úhradu poníží platbu faktury vůči
     poskytovateli (prodávajícímu).

Kupnísmlouva k VZMR Dodávka elektroinstalačního materiálu a zdrojů světla 13/2019 Stránka 4 z 8
                              XI.
                   Záruční podmínky

1. Předmět koupě má vady, jestliže jeho provedení neodpovídá požadavkům uvedeným ve smlouvě,
     příslušným právním předpisům, normám nebo jiné dokumentaci vztahující se k provedení
     předmětu koupě nebo pokud neumožňuje užívání, k němuž bylo určeno a zhotoveno.

2. Prodávající poskytuje kupujícímu na provedený předmět koupě záruku za jakost vdélce
      24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí předmětu koupě u kupujícího. Záruční doba
      se staví po dobu, po kterou nemůže kupující zařízení řádně užívat pro vady, za které nese
      odpovědnost prodávající.

3. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávnou obsluhou předmětu koupě, neodbornou
      manipulací nebo v důsledku havárií. Prodávající odpovídá za vady, jež má předmět koupě v době
      předání a za vady, které se vyskytly v záruční době. Za vady, které se projevily po záruční době,
      odpovídá prodávající jen tehdy, pokud byly způsobeny porušením jeho povinností.

4. Veškeré vady je kupující povinen uplatnit u prodávajícího písemně bez zbytečného odkladu poté,

kdy vadu zjistil (za písemné uplatnění se považuje i nahlášení faxem nebo e-mailem), obsahujícím

co nejpodrobnější specifikaci zjištěné vady. Kupující bude vady oznamovat na:

. faxové číslo: -

0 e-mail:  objednavky©led-zarovky-cz.cz

. adresu:  LEDTechnics CZ s.r.o., Štefánikovo nám.18, 586 01 Jihlava

Jakmile kupující odešle toto oznámení, bude se mít za to, že požaduje bezplatné odstranění vady,
neuvede-li v oznámení jinak.

Prodávající je v takovém případě povinen odstranit vady na vlastní náklady, které se vztahují jak
na opravu, tak na případnou přepravu vadného zboží a další sopravou související náklady.
Prodávající je tak vpřípadě uplatnění reklamace spožadavkem na opravu předmětu koupě
povinen

a) vyslat zaměstnance či pověřit třetí osobu opravou předmětu koupě vsídle kupujícího,
a to na vlastní náklady,

b) zajistit přepravce, který vyzvedne předmět koupě v sídle kupujícího, předmět koupě převeze
do sídla prodávajícího či jeho pobočky či do sídla třetí osoby, kde bude oprava realizována,
a následně zajistí přepravce, který přepraví opravený předmět koupě zpět do sídla kupujícího,
to vše na náklady prodávajícího.

5. Prodávající je povinen nastoupit na odstranění vady a vyjádřit se k reklamaci nejpozději do 5
      pracovních dnů od jejího nahlášení. Do této lhůty se nezapočítávají dny pracovního klidu.

O dobu od oznámení kodstranění poruchy se záruční doba prodlužuje. Vpřípadě, že doba
záruční opravy bude trvat déle než tři měsíce, nebo bude součet dob oprav během kalendářního
roku delší než čtyři měsíce, může kupující požadovat po prodávajícím dodání nového předmětu
koupě místo původního.

6. Nepřevezme-li prodávající od kupujícího k opravě předmět koupě ve lhůtě do 7 kalendářních dní
      ode dne uplatnění odpovědnosti za vady prodané věci kupujícím dle odst. 4 tohoto článku,
     je kupující oprávněn odstranit tyto vady prostřednictvím třetí osoby či ve vlastní režii, přičemž
     je kupující oprávněn cenu opravy předmětu koupě vyúčtovat prodávajícímu (či náklady vzniklé
      opravou zařízení ve vlastní režii). Převezme-li prodávající od kupujícího k opravě předmět koupě
      a prodávající ve lhůtě 60-ti dnů od převzetí předmětu koupě předmět koupě nedoručí kupujícímu
      opravený, je kupující oprávněn od této smlouvy odstoupit a požadovat plné vrácení kupní ceny
      předmětu koupě.

7. Provedenou opravu vady předmětu koupě prodávající kupujícímu předá písemným protokolem.

Kupnísmlouva k VZMR Dodávka elektroinstalačního materiálu a zdrojů světla 13/2019 Stránka 5 z 8
8. Prodávající je povinen uhradit kupujícímu škodu, která mu vznikla vadným plněním, a to v plné
     výši. Prodávající rovněž kupujícímu uhradí náklady vzniklé při uplatňování práv z odpovědnosti za
     vady.

9. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit, jsou-li vady předmětu koupě neodstranitelné,
      čijestliže je těchto závad více (alespoň 2 vady souběžně) anebo se na téže věci stejné vady
      alespoň 3x zopakovaly.

                                                                                   XII.

                                                     Odpovědnost za škodu
      Odpovědnost za škodu se řídí § 2913 a násl. občanského zákoníku.

                                                                                  XIII.
                                                                      Sankce
1. Dojde-li k prodlení prodávajícího s řádným a včasným dodáním dílčího plnění předmětu koupě do
      sídla kupujícího dle čl. VI. této smlouvy o více než 10 dnů, je kupující oprávněn vyúčtovat
      prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 10% ceny takto dodaného (zboží) předmětu koupě.
2. Pro případ prodlení kupujícího se zaplacením ceny dle čl. IV této smlouvy prodávajícímu
      sjednávají smluvní strany smluvní pokutu ve výši 0,02% z dlužné částky za každý započatý den
      prodlení.
3. Zaplacení smluvní pokuty nemá za následek zánik povinnosti prodávajícího knáhradě škody,
      kterou porušením povinnosti kupujícímu způsobil. Náhrada škody je vedle smluvní pokuty
     vymahatelná v plné výši.
4. V případě, že závazek provést předmět koupě zanikne před řádným ukončením předmětu koupě,
      nezaniká nárok na smluvní pokutu, pokud vznikl dřívějším porušením povinnosti.

                                                                         XIV.
                                                    Odstoupení od smlouvy
1. Smluvní strany se dohodly, že smlouva zaniká jednostranným odstoupením od smlouvy pro její
     podstatné porušení druhou smluvní stranou, přičemž podstatným porušením smlouvy se rozumí
     zejména:
      . nedodržení právních předpisů nebo technických norem, které se týkají provádění předmětu
            koupě,
      . nedodržení smluvních ujednání o záruce za jakost,
      . neuhrazení ceny za předmět koupě kupujícím po druhé výzvě prodávajícího kuhrazení
            dlužné částky, přičemž druhá výzva nesmí následovat dříve než 30 dnů po doručení první
            výzvy,
      . pokud bude prodávající v prodlení s předáním části dílčího plnění předmětu koupě po dobu
            delší než 15 kalendářních dnů, potom vrozsahu tohoto nedodaného plnění ze strany
            kupujícího.
2. Pro účely této smlouvy se pod pojmem „bez zbytečného odkladu" v souladu s ustanovením
     § 2001 a následujícími občanského zákoníku rozumí „nejpozději do 14-ti dnů".
3. Dojde-li k odstoupení od této smlouvy oprávněnou smluvní stranou, je prodávající povinen vrátit
     kupujícímu kupní cenu předmětu koupě, byla-li uhrazena, a to v plné výši, a kupující je povinen
     ve lhůtě 30 dnů ode dne vrácení kupní ceny předmětu koupě prodávajícím vydat předmět
     koupě, byl-li dodán, a to na náklady smluvní strany, která dala příčinu druhé smluvní straně
     k odstoupení od této smlouvy.

Kupnísmlouva k VZMR Dodávka elektroinstalačního materiálu a zdrojů světla 13/2019 Stránka 6 z 8
                                                                          XV.
                                                           Ostatní ujednání

1. Prodávající není bez předchozího písemného souhlasu kupujícího oprávněn postoupit práva
       a povinnosti z této smlouvy na třetí osobu.

2. Otázky touto smlouvou neupravené se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
3. Prodávající bere na vědomí povinnosti kupujícího zveřejnit údaje uvedené v této Smlouvě v

       souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění, se
       zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, se
       zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv a jinými obecně závaznými normami, a to způsobem,
       jenž vyplývá z uvedených předpisů čio němž rozhodne kupující.

       Smluvní strany se zavazují udržovat v tajnosti a nezpřístupnit třetím osobám diskrétní informace
       — zachovat mlčenlivost —jak jsou vymezeny níže:
       . veškeré informace ve smyslu ustanovení § 218 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných

            zakázek, v platném znění,
       . informace, na které se vztahuje zákonem uložená povinnost mlčenlivosti (např. osobní údaje,
      utajované skutečnosti)
       I obchodní tajemství prodávajícího či případně jiný údaj chráněný dle zvláštních právních
       předpisů sodůvodněním takovéhoto zařazení, a to písemně před podpisem této smlouvy.
       Prodávající bere na vědomí, že tento postup nelze uplatnit ve vztahu k výši skutečně uhrazené
       ceny za plněnítéto Smlouvy a k seznamu subdodavatelů prodávajícího a dále u informací, jejichž
       sdělení se vyžaduje ze zákona.
4. Prodávající je povinen umožnit všem subjektům oprávněným kvýkonu kontroly projektů,
       zjejichž prostředků je dodávka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících splněním
       zakázky a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o
       účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty)
5. Prodávající je povinen uchovávat všechny doklady a účetní záznamy související s dodávkou
       předmětu plnění do roku 2025, pokud český právní řád nestanovuje lhůtu delší. Tyto dokumenty
       a účetní záznamy budou uchovávány způsobem stanoveným platnými právními předpisy.

                                                                                  XVI.
                                                           Závěrečná ustanovení

1. Tato smlouva je uzavřena v elektronické verzi, nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními
      stranami. Účinnosti nabývá smlouva registrací v registru smluv dle následujícího ustanovení
      smlouvy.

2. Registraci této smlouvy dle ustanovení § 5 zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv provede na
      základě dohody smluvních stran kupující, a to tak, aby potvrzeni o provedení registrace smlouvy
      bylo zasláno oběma smluvním stranám.

3. Doplňování nebo změnu této smlouvy lze provádět jen se souhlasem obou smluvních stran,
      a to pouze formou písemných, postupně číslovaných a takto označených dodatků.

4. Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva tak, jak byla sepsána, odpovídá jejich pravé vůli
      a na důkaz toho připojují své podpisy. Smluvní strany prohlašují, že osoby podepisující tuto
      smlouvu jsou k tomuto úkonu oprávněny.

5. Práva a povinnosti ztéto smlouvy přecházejí i na případné právní nástupce smluvních stran.
      Prodávající však nemůže bez souhlasu kupujícího postoupit svá práva a povinnosti plynoucí
      ze smlouvy třetí straně.

Kupnísmlouva k VZMR Dodávka elektroinstalačního materiálu a zdrojů světla 13/2019 Stránka 7 z 8
6. Pokud tato smlouva nestanoví jinak, řídí se tento smluvní vztah příslušnými ustanoveními
      občanského zákoníku. V případě, že se některé z ustanovení této smlouvy stane neplatným,
      nebude tím dotčená platnost ostatních ustanovení. Neplatné ustanovení bude nahrazeno
     takovým platným ustanovením, které se právně přípustným způsobem co nejvíce přibližuje
      hospodářskému účelu zamýšlenému oběma smluvními stranami při uzavření smlouvy.

7. Smluvní strany se dohodly, že nebude-li doručena písemnost zaslaná druhé smluvní straně
      na základě této smlouvy, bude za den doručení považován 10. den po prokazatelném odeslání
      písemnosti.

8. Všechny spory, které vzniknou ztéto smlouvy uzavřené mezi prodávajícím na straně jedné
      a kupujícím na straně druhé nebo vsouvislosti stěmito smlouvami a které nebudou primárně
      urovnány dohodou smluvních stran, budou rozhodovány s konečnou platností před obecnými
      soudy České republiky. Smluvní strany se dohodly ve smyslu ust. § 89a zák. č. 99/1963 Sb.,
      občanský soudní řád, že ve věcech souvisejících sjednotlivými smlouvami uzavíránými mezi
      kupujícím a prodávajícím, bude v prvém stupni v případě věcné příslušnosti okresního soudu pro
     ten který případ místně příslušným Okresní soud dle sídla kupujícího a vpřípadě věcné
      příslušnosti krajského soudu pro ten který případ, bude místně příslušným Krajský soud
     vOstravě.

9. Nedílnou součástí této smlouvyje příloha č. 1 — Specifikace předmětu koupě.

V Ostravě (datum v elektronickém podpisu)

za kupujícího:                za prodávajícího:
JUDr. Ludmila Tatranská, MPA  jednatelka společnosti
na základě pověrení

Kupnísmlouva k VZMR Dodávka elektroinstalačního materiálu a zdrojů světla 13/2019 Stránka 8 z 8
                                          Příloha č. 1 - Specifikace předmětu koupě / veřejné zakázky malého rozsahu

                                             Dodávka elektroinstalačního materiálu a zdrojů světla 13/2019

                              zadávané v dynamickém nákupním systému Dodávky elektroinsta/ačního materiálu a zdrojů svět/a 2019 - 2020

                                                                                                        PředpokIá-daná                   Cena za                      Cena celkem
                                                                                                                                        jednotku  Ekologický bez DPH, ale
                                                                                                                                        bez DPH
Poř. Mno MJ     Dodávka pro Ubytovací služby a Stravovací služby, převezme Stupkova Jaroslava tel.      cena za         PředpokIá-daná            Poplatek za včetně
 č. žství     596996441, sklad údržby - místnost č. A1/16, Studentská 1770/1, Ostrava - Poruba, 700 32                                             jednotku ekologických
                                                                                                        jednotku bez hodnota bez DPH

                                                                                                        DPH                                       bez DPH         poplatků

   1. 500 ks                                   LED žárovka E 27 10 - 14 W teplá,

                                     ZÁVlT/PATICE E27 NAPÁJENÍ 175-256 V                                                                                          10 600,00 Kč
                                             SVĚTELNÝ TOK 800 - 1600 lm

                                            CHROMATIČNOST 2700 K - 4100 K

                              ŽIVOTNOST min. 25000 hodin ROZPTYL SVĚTLA 270 °
                                           ZÁRUČNÍ LHÚTA 24 - 36 měsíců

                                                           DÉLKA max 120 mm

                                                  CERTIFIKÁTY CE, RoHs
                                                   TVAR ŽÁROVKY koule
                                      ZPĚTNÝ ODBĚR SVĚTELNÝCH ZDROJÚ

              Celková předpokládaná cena                                                                                9 850,00 Kč

                                                                Celková nabídková/kupní cena:                                                              10 600,00 Kč

Dodavatel/prodávající prohlašuje, že všechna nabízená zařízení splňují všechny výše uvedené parametry.

V                                         Jihlavě dne 22.10.19                                                                          dne (datum v el.podpisu)

Za dodavatele/prodávajícího:

                                          Wis (po převeden/' do PDF)
                                                                 , jednatelka společnosti

                                                           LEDTechnics CZ s.r.o.