Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10612300: dodatek č. 1 ke Smlouvě o zabezpečení komplexního servisu prádla

Příloha 310_2015.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        hrištof| 310/2015

SMLOUVA O ZABEZPEČENÍ KOMPLEXNÍHO SERVISU PRÁDLA

uzavřená niže uvedeného dne, měsíce a roku podle ustanovení $ 1746 odst, 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský
zákoník, v platmém znění (dále jen „smlouva“)

1

Smluvní strany
Objednatel: Fakultní nemocnice Královské Vinohrady
se sídlem: Šrobárova 1150/50, 100 34 Praha 10
IČO: 00064173
DIČ: CZ00064173
zastoupený: MUDr. Andreou Vrbovskou, MBA, ředitelkou FNKV
bankovní spojení:
č. účtu:

(dále jen „Objednatel“)

Dodavatel: CHRIŠTOF, spol. s 1.0.

zapsaný v obchodním rejstříku: — vedeném Krajským soudem v Brně dne 27. 12. 199] ve složce 43 15, oddíl C
se sídlem: Sportovní 39/3, 682 01 Vyškov

Ičo: 42660351

DIČ: CZ42660351

zastoupený: Janem Chrištofem, jednatelem

bankovní spojení: : "e:

č, účtu:

 

kontaktní osoba: Jan Chrištof — jednatel společnosti tel.: EA o-maiT Gp om

(dále jen ,„Dodavatel“)
(dále společně jako „Smluvní strany“)

IL
Účel a předmět smlouvy

1.. Účelem této smlouvy je úprava vzájemných práv a povinností smluvních stran při plnění předmětu smlouvy.
Plnění předmětu této smlouvy se dále řídí zadávacími podmínkami nadlimitní veřejné zakázky s názvem
„Komplexní servis a pronájem zdravotnického prádla a oděvů pro FNKV“ a nabídkou Dodavatele, na
základě kterých byla tato smlouva uzavřena.

2. Předmětem této smlouvy je zajištění služeb komplexního servisu prádla spojených s jeho pronájmem,
praním a ostatními souvisejícími službami jako jsou opravy, žehlení, a logistika (1j. odvoz, dovoz a rozvoz
prádla na jednotlivá dodací místa Objednatele vě. zajištění prostředků potřebných pro rozvoz prádla -
vozíky, přepravky, boxy, prádelenské klece), a (o vše za podmínek dále stanovených v této smlouvě a jejích
přílohách a plně v souladu s veškerými obecně závaznými právními předpisy a hygienickými normami
vztahujícími se na nakládání s prádlem ve zdravotnictví, zejména s vyhláškou č, 306/2012 Sb., o
podmínkách předcházení vzniku a šíření infekčních onemocnění a o hygienických požadavcích na provoz
zdravotnických zařízení a ústavů sociální péče, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „vyhláška č,
306/2012 Sb.“).

j008
Vymezení pojmů

1.. Komplexní servis (dále jen „KS“) — komplexní servis nemocničního prádla a ve vztahu k systémovému
prádlu současně | jeho pronájem Objednateli (nesystémové prádlo zůstává ve vlastnictví Objednatele a
Dodavatel vo vztahu k nesystémovému prádlu zajišťuje ostatní dfičí činnosti spadající pod KS (vyjma
pronájmu), a to za podmínek stanovených touto smlouvou. Komplexní servis nemocničního prádla zahrnuje

1 Os

 

 

komplexní celek všech činností spojených s praním, žehlením a opravami nemocničního prádla, vč.
nakládání s rizikovým prádlem (infekční prádlo apod.), a dalšími souvisejícími službami včetně nastavení
kontrolních mechanizmů předcházení ztrátám, elektronického objednávání a vykazování dodávek, členění
nákladů na jednotlivá dodací místa Objednatele, nastavení kontrolních systémů kvality praní a kvality
pronajímaného prádla včetně kvantitativního zajištění prádla, Komplexní servis nemocničního prádla
zahrnuje dále logistické služby tj. odvoz, dovoz a rozvoz nemocničního prádla na jednotlivá dodací místa
(kliniky a pracoviště Objednatele), a to vč. zajištění veškerých prostředků potřebných pro rozvoz prádla -
vozíky, přepravky, boxy, prádelenské klece,

ARO

prádlo či nemocniční prádlo — systémové i nesystémové prádlo,

3. systémové prádlo — prádlo vo vlastniciví Dodavatele, které je pronajímáno Objednateli a v souvislosti s
plněním služeb KS systémově obíhá mezi Objednatelem a Dodavatelem na základě dílčích požadavků
(objednávek) Objednatele. Sortiment systémového prádla včetně požadovaného rozsahu služeb je uveden v
Příloze č, | této smlouvy « Oceňovaci tabulka pro komplexní servis systémového prádla.

4. systémové personální prádlo — systémové prádlo, které je určeno zaměstnancům Objednatele.

5. nesystémové prádlo — prádlo ve vlastnictví Objednatele, které je vedle systémového prádla předmětem KS,
Sortiment nesystémového prádla včetně požadovaného rozsahu služeb je uveden v Příloze č. 2 této smlouvy
= Oceňovací tabulka pro komplexní servis nesystémového prádla.

6. nesystémové personální prádlo — nesystémové prádlo, které je přiděleno na jméno. jednotlivým
zaměstnancům Objednatele.

7. dodací místo — blíže určené místo plnění u Objednatele, kde probíhá přejímka prádla. Jedná se o jednotlivé
kliniky a pracoviště Objednatele, jejichž seznam včetně umístění je uveden v Příloze č, 3 této smlouvy —
Seznam dodacích míst a mapa.

8.. dodávka prádla — dodání čistého prádla Objednateli na určené dodací misto.

9. přejímka prádla -- převzetí dodávky prádla Objednatelem,

IV.
Předmět plnění

Dodavatel se zavazuje pro Objednatele zajistit KS nemocničního prádla, a to za podmínek, v termínech, kvalitě a
množství stanovených v této smlouvě. Objednatel se zavazuje za řádně poskytmuté služby KS zaplatit Dodavateli
cenu sjednanou touto smlouvou,

V.
Místo plnění

Místem plnění jsou jednotlivá dodací místa Objednatele v areálu Fakultní nemocnice Královské Vinohrady (dále
Jen „areál Objednatele“), která jsou blíže specifikovaná v Příloze č. 3 této smlouvy - Seznam dodacích míst a
mapa. Dané misto plnění bude uvedeno v konkrétní objednávce.

VI.
Způsob plnění předmětu smlouvy

1. Není-li vtéto smlouvě stanoveno jinak, týkají se veškeré služby KS jak systémového prádla, tak i
nesystémového prádla ve vlastnictví Objednatele, Dodavatel je povinen poskytovat služby KS v nejlepší
kvalitě a v souladu s příslušnými normami a předpisy platnými v době plnění,

2. Zajištění služeb KS bude provedeno výlučně manipulační technikou (autodoprava, prostředky potřebné pro
rozvoz prádla - vozíky, přepravky, boxy, prádelenské klece, apod.) a personálem Dodavatele.

3. Dovoz prádla do areálu Objednatele, dodávka prádla a svoz špinavého prádla bude probíhat v pondělí až
pátek přímo z a do jednotlivých dodacích a svozavých míst a v době, jak je specifikováno v Příloze č, 3
této smlouvy — Seznam dodacích míst a mapa.

4. Objednatel požaduje plynulé zásobování nemocničním prádlem dle požadavků (objednávek) z jednotlivých
dodacích míst; požadavky na dodávku prádla budou určovat pověření zaměstnanci jednotlivých dodacích
míst. Schvalovat veškeré objednávky systémového prádla bude za Objednatele náměstkyně pro
ošetřovatelskou péči, ostatní záležitosti týkající se systémového prádla bude řešit pověřený pracovník

"= oa odasěí ET EBOKONÍO Boa By... e-mail

Na dodacím místě dojde K přejímce prádla pověřeným zaměstnancem a k písemnému potvrzení převzetí

čistého prádla. Bez takto potvrzené přejímky prádla nebudou provedené služby KS Objednatelem

2 .
(A4

         
  

 

 

uhrazeny, Pokud Objednatel, resp. dodací misto odešle objednávku po 10.00 bad. pracovního dne nebo
v den pracovního volna, bude objednávka přijata Dodavatelem k vyřízení nejbližší následující pracovní
den. Dodávky systémového prádla budou realizovány do následujícího pracovního dne, Stejně tak dodávky
nemocničního prádla, které má být nahrazeno prádiem systémovým, Výjimkou Jsou dodávky
Nesystémového personálního prádla, které mohou býl realizovány do druhého pracovního dne od jeho
převzetí (tedy ob jeden závoz“).

Dodavatel se zavazuje na základě objednávky Objednatele zajistit dodávku prádla, svoz a následný odvoz
špinavého prádla rovněž v sobotu, neděli či svátek. Taková objednávka must být Objednatelem učiněna
minimálně 2 dny předem. V případě, že 3 a více po sobě bezprostředně jdoucí dny jsou sobota, neděle nebo
svátek, zavazuje se Dodavatel nejpozději třetí den provést dodávku prádla a svoz a následný odvoz
špinavého prádla.

Dodávky nesystémového prádla dle Přílohy č, 2 tělo smlouvy budou v části nesystémové personální prádlo
pro nezdravotní personál plněny v pracovní dny, a to do 5-ti kalendářních dní od doručení objednávky
Objednatele, resp. objednávky dodacího místa. Pokud se Objednatel s Dodavatelem nedohodne jinak,
nesystémové prádlo dle Přílohy č. 2 této smlouvy v části „ostatní“ Dodavatel dadá do následujícího
pracovního dne ode dne doručení objednávky Objednatele, resp. objednávky dodacího místa,

Objednatel požaduje, aby Dodavatel dodával prádlo v minimálně stejné kvalitě, v jaké jej převzal, a lo s
přihlédnutím k běžnému opotřebení

Dodávky prádla budou realizovány tak, že Dodavatel dodá čisté prádlo v prádelenské kleci na konkrétní
dodací místo roztříděné podle sortimentu, velikosti a v množství podle objednávek Objednatele, resp.
dodacího místa, tak, aby přejímka prádla trvala co nejkratší dobu. Použité, špinavé prádlo budou
zaměstnanci Objednatele vhazovat do pylů na prádlo, roztříděné dle či, IX. odst. 8 této smlouvy. Naplněné
pyde se špinavým prádlem se uzavřou a Dodavatel je vhodí (pokud tak již neučinili zaměstnanci
Objednatele) do prádelenské klece jím předem přistavené na svozové místo, Klec se špinavým prádlem
odveze Dodavatel přímo ze svozového místa nejpozději následující den a na dodací místo přiveze jinou
prádelenskou klec s prádlem čistým (v souladu s objednávkou Objednatele na dodávku prádla). Dodání
čistého prádla a svoz špinavého prádla musí být realizován v souladu s vyhláškou 306/2012 Sb. a dalšími
hygienickými předpisy a normami.

Dodavatel musí zajistit, že konkrétní nesystémové personální prádlo bude dodáno vždy na dodací místo, ze
kterého jej převzal.

. Dodavatel musi denně zajistit velikostní sortiment pro daný typ prádla. U veškerého systémového

personálního prádla, směnného a operačního prádla musí být poskytnuty velikosti XS, S, M, L, XL, XXL a
XXXL, takovým velikostním označením musí být opatřen každý kus systémového personálního prádla
Dodavatel je povinen k daným velikostem poskytnout u sortimentu kalhoty i prodloužené či zkrácené délky
(tzn. +/- 5 om). Prodloužené či zkrácené délky prádla nemají vliv na cenu (jsou již zahrnuty v nabídkové
ceně Dodavatele). Pokud bude Objednatel požadovat dodání jiné velikosti, než je zde uvedeno, je
Dodavatel povinen takové prádlo dodat.

VIK
Harmonogram zavedení IKS, zkušební Ihůta

Dodavatel je povinen zahájit pronájem systémového prádla dle harmonogramu uvedeného v Přiloze č. 4
této smlouvy, Harmonogram stanoví jednotlivé fáze zavedení KS vě, pronájmu ve vztahu k systémovému
prádlu, přičemž Dodavatel je povinen zahájit zavádění této části služby KS (tj. pronájem systémového
prádla Objednateli) do 30 dnů od podpisu této smlouvy, Příloha č. 4 télo smlouvy stanoví jednotlivé fáze
zavedení KS vč, pronájmu systémového prádja s lím, že Dodavatel je povinen zahájit zavádění této části
služby KS (tzn, pronájem systémového prádla) do 30 dnů od podpisu této smlouvy, Dodavatel zahájí tuto
část služby KS na prvních dodacích místech (dle harmonogramu uvedeného v Příloze č. 4 této smlouvy),
čímž se rozumí, že veškeré systémové prádlo do té doby ve vlastnictví Objednatele nahradí systémovým
prádlem svým a na těchto dodacích místech bude nadále používat pouze vlastní, Objednateli pronajaté
systémové prádlo (tj. systémové prádlo v majetku Dodavatele). O další dispozici se systémovým prádlem
v majetku Objednatele, které takto Dodavatel nahrazuje, rozhodne Objednatel. Vedle toho na ostatních
dodacích místech a prádle ve vlastnictví Objednatele z těchto ostatních dodacích míst, kde ještě nebude
zaveden KS vč, pronájmu, bude Dodavatel nadále poskytovat KS, vyjma pronájmu systémového prádla, Po
dobu, než bude pro konkrétní dodací místo zavedena služba KS vě. pronájmu systémového prádla, je
Dodavatel povinen systémové prádlo v majetku Objednatele dodat vždy na stejné dodací místo, od kterého
Jej převzal. V dalších fázích je Dodavatel povinen zahrnout do KS pronájem systémového prádla pro další
dodací místa obdobným způsobem tak, jak stanovuje harmonogram. Objednatel v harmonogramu stanovil

: BBC

 

 

9.

lhůtu k zavedení KS v plném rozsahu (j. vč. pronájmu systémového prádla pro všechny dodací místa)
v délce 6 měsíců,

Objednatel a Dodavatel sjednávají zkušební Ihůtu pro ověření schopnosti Dodavatele plnit předmět této
smlouvy za podmínek, v kvalitě a Darametrech stanovených touto smlouvou. Zkušební Ihůta činí 6 měsíců
od začátku zahájení pronájmu systémového prádla dle článku VI odst. 1 léto smlouvy. V případě, že
během zkušební lhůty Dodavatel opakovaně (, minimálně dvakrát) nesplní dodávky prádla dle objednávek
4 podmínek stanovených ve smlouvě, je Objednatel oprávněn od smlouvy odstoupit, Odstoupení od
smlouvy je účinné uplynutím 3 měsíců ode dne doručení Dodavateli, V době od doručení odstoupení od
smlouvy do dne nabytí jeho účinnosti dle předchozí věty bude Objednateli za poskytování služeb KS
účtována cena odpovídající 70 % ceny za KS uvedené v Příloze č, | této smlouvy.

VII.
Práva a povinnosti Dodavatele

Dodavatel! se zavazuje dodržovat veškeré právní, technické a hygienické předpisy a normy pro praní a
distribuci nemocničního prádla a pro dodávku prádla do zdravotnických zařízení, zejména vyhlášku
č. 306/2012 Sb. a oborovou specifikaci Textilního zkušebního ústavu Praní — odborné ošetření prádla ze
zdravotnických zařízení a zařizení sociálních služeb OS 80-01-13,

Dodavatel zajistí praní nemocničního prádla v prádelně, která má lakový režim praní, který zabraňuje
vzájemnému promíchávání nemacničního prádla s prádlem ostatním,

Dodavatel zajistí praní prádla v prádelně, která vybavením, parametry a podmínkami splňuje veškeré
požadavky vyhlášky č. 306/2012 Sb.

Dodavatel je povinen zajistit praní a máchání prádla ve vodě, která mikrobíologickou jakosti odpovídá vodě
pitné podle vyhlášky č, 252/2004 Sb., kterou sc stanoví hygienické požadavky na pitnou a teplou vodu a
četnost a rozsah kontroly pilné vody, a dále je povinen zajistit, že výsledkem pracího procesu bude prádlo
prosté chemické a bakterjální kontaminace,

Dodavatel se zavazuje dodávat prádlo čisté, vyprané, vyžehlené, nepoškozené (případně opravené), včetně
zachování barev, a ve stavu způsobilém k užívání dle jeho určení,

Dodavatel se zavazuje dodržovat plynulé zásobování nemocničním prádlem dle požadavků jednotlivých
dodacích míst. Dodávky systémového j nesystémového prádla budou rcalizovány dle čl. VI, této smlouvy,

Dodavatel předal před podpisem smlouvy -Jako součást své nabídky v rámcí zadávacího řízení dle článku II
odst. 1 této smlouvy - vzorky veškerého sortimentu systémového prádla vč, materiálových listů, a to vždy
v počtu jednoho kusu od každého sortimentu prádla (dále Jen „referenční vzorky“). Referenční vzorky
budou představovat etalon pro úrčení minimální úrovně kvality dodávaného systémového prádla. Dodavatel
se zavazuje ponechat veškeré referenční vzorky bezplatně v sídle Objednatele po celou dobu účinnosti
smlouvy.

Dodavatel zajišťuje průběžnou výměnu vadného systémového prádla za nové na svůj náklad, V či XL odst,
3. této smlouvy je stanovena definice vadného prádla.

Dodavatel se zavazuje dodržovat barevné rozlišení systémového personálního prádla (dle kategorií
pracovníků Objednatele), operačního a směnného prádla. Požadované barevné rozlišení systémového
personálního prádla, operačního a směnného prádla je upraveno v Přiloze č, 5 této sinlouvy,

. Dodavatel je povinen v případě havárie či jiné okolnosti znemožňující poskytování služeb KS vlastními

provozními prostředky zajistit předmět plnění na vlastní náklady náhradním řešením a na vlastní
odpovědnost, a to beze změny sjednaných cen.

. Dodavatel je povinen zavást nejpozději do 30 dnů od podpisu této smlouvy systém elektronických

objednávek, evidence a kontroly pohybu nemocničního prádla (software), Objednatel požaduje, aby tento
syslém (software) umožňoval zejména:

provádění elektronických objednávek KS prádla,

možnost nastavení kategorií uživatelů s různou mírou oprávnění dle požadavků Objednatele, Software
musí umožnit přístup uživatelům V počtu určeném Objednatelem. Minimální množství přístupů různých
uživatelů činí 100,

elektronickou evidenci a kontrolu množství dodaného prádla na jednotlivá dodací místa,

nastavení maximálního týdenního množství prádla, které sí může jednotlivé dodací místo objednat,
a/nebo finanční limity pro jednotlivá dodací mista s přehledem zbývající kapacity,

vytvoření struktury profesních skupin (např. dodací mista, kategorie zaměstnanců),

vytvoření skupin nemocničního prádla (např. model, typ, volikost),

4 OB

 

 

20.

analýzy nákladů na KS (tzn. zojm. přehled o odebraných a vrácených částech personálního prádla, počet
dodávek na docdací místo),

umožní selektivní objednávky prádla pro jednotlivá dodací mista (wmnožní skrýt jednotlivé položky
prádla),

zobrazení historie objednávek včetně veškerých podrobnosti o objednávkách.

„ Veškeré náklady na zavedení a udržování tohoto systému (softwaru) po celou dobu (rvání této smlouvy

hradí Dodavatel a jsou již záhrnuty do ceny za KS. Součástí povinnosti Dodavatele na zavedení (ohoto
systému (softwaru) je i zaškolení pověřených osob Objednatele. Objednate) umožní Docdavateli, aby systém
elektronických objednávek, evidence a kontroly pohybu nemocničního prádla provozoval formou webového
rozhraní,

- Dodavatel je povinen systémové personální prádlo opatřit čipem či jiným obdobným  prostředkem

zachovávajícím stejné funkční vlastností značení, který zajístí elektronickou evidenci a kontrolu pohybu
systémového personálního prádla. Z evidence musí být v kterýkoliv okamžik patrné, kde se určitý konkrétní
kus systémového personálního prádla nachází. Každý úkon týkající se tohoto prádla (dodávka, odvoz,
vyřazení apod..) musí být zachycen pro účely tvorby přehledových sestav a analýz,

- Dodavatel je povinen dodávat Objednateli výpisy ze systému elektronických objednávek v podobě

detailního rozdělení množství dodaného prádla v tabulce v souboru ve formátu programu MS Excel. Na
jednotlivých líistech (jeden líst = jedno dodací místo) tohoto souboru bude na jednotlivých řádcích uveden
seznam dodávaného sortimentu prádla včetně ceny KS dle daného sortimentu prádla z období, ke kterému se
seznam vztahuje. Dodavatel je povinen tento seznam příkládat ke každé faktuře.

> Dodavatel je povínen provozovát centrální sklad prádla v areálu Fakultní nemocnice Královské Vinohrady,

Centrální sklad prádla má Dodavatel v pronájmu od Objednatele; podmínky pronájmu centrálního skladu
prádla stanoví samostatná smlouva o nájmu, Dodavatel je povinen Objednateli umožnít, aby jeho
zaměstnanci měli do centrálního skladu prádla přístup, a aby mohli pro Objednatele vykonávat kontrolní a
Jjinou činnost v souvislosti s poskytováním služeb KS.

Ť Objednatel požaduje, aby Dodavatel Objednatelí: umožníl odebrání prádla z tzv, „havarijních zásob

nemocničního prádla“, a to z důvodů nenadálých situací (vč. výpadků čí vadného plnění služeb KS ze strany
Dodavatele) a havárií (traumaplán). Dodavatel pro zajištění této povinnosti využije centrální sklad prádla.
Množství prádla v „havarijních zásobách“ inusí odpovídat průměrnému dennímu množství prádla v KS za
týden,. Dodavatel zajistí přístup Objednatele k „havarijním zásobám“ kdykoliv,

» Dodavatel předložil Objednatelí při uzavření této smlouvy pojistnou smlouvu či certifikát o pojištění,

osvědčující existenci platného pojištění Dodavatele za škodu způsobenou třetí osobě z činnosti pro
Objednatele ve výši limitu pojistného plnění min. 10.000.000,- Kč. Takové pojištění musf mít Dodavatel
uzavřené a platné po celou dobu plnění smlouvy, Na žádost Objednatele je Dodavatel povinen kdykoli
v průběhu trvání smlouvy předložit kopie aktuálních pojistných smluv.

- Dodavatel je dle ustanovení $ 2 písm, e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších

předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

„ Každý z výkonných pracovníků Dodavatele, který bude v souvislosti s plněním této smlouvy vstupovat do

areálu Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, musí být na náklady Dodavatele vybaven průkazem
výkonného pracovníka Dodavatele, který obsahuje minimálně jméno a příjmení výkonného pracovníka a
označení Dodavatele, a současně na víditelném míistě na pracovním oděvu pevně připojeným identifikačním
štítkem, který obsahuje minimálně jméno a příjmení výkonného pracovníka a označení Dodavatele. Bez
tohoto průkazu nebudou výkonní pracovníci Dodavatele oprávnění vstoupit do veřejně nepřístupných
prostor v areálu Fakultní nemocnice Královské Vinohrady. O těchto skutečnostech je Dodavatel povinen své
výkonné pracovníky předem poučit.

Dodavatel se zavazuje s veškerým svým odpadem nakládat jako jeho původce. Při nakládání s odpady je
Dodavatel povinen postupovat v souladu s vnitřním předpisem Objednatele.

IX.
Práva a povlnnosti Objednatele
Objednatel si vyhrazuje právo přístupu do provozních prostor PDodavatele za účelem kontroly dodržování
technických a hygienických předpisů a norem pro praní a dodávku prádla do zdravotníckých zařízení.
Dodavatel je povinen Objednateli tuto kontrolu po předchozí domluvě umožnit,

Objednatel si vyhrazuje právo na reklamaci z důvodu množství i kvality dodaného prádla. Pravidla pro

reklamací stanoví čl. X1. této smlouvy,
ALm
5 *


3

Objednate) má právo kdykoliv během platnost této smlouvy provést lesty na požadovanou kvalitu
dodávaného systémového prádla, a lo za účelem ověření skutečnosti, zda dodávané systémové prádlo
splňuje minimální úroveň kvality. Pokud dodávané systémové prádlo nebude kvalitou odpovídat
referenčním vzorkům, je Objednatel oprávněn účtovat smluvní pokutu dle čl. XIII. této smlouvy.

Objednatel je povinen s dodaným systémovým prádlem nakládat šetrně 4 užívat jej způsobem odpovídajícím
jeho určení,

Objednatel se zavazuje umožnit Dodavateli po předchozí domluvě kontrolu množství systémového prádla na
Jednotlivých dodacích místech.

Systémové prádlo je ve vlastnictví Dodavatele a Objednatel není oprávněn toto prádlo dát k vyprání nebo
k jakékoliv jiné úpravě čj opravě jiné osobě.

Objednatel se zavazuje zabezpečit, aby špinavé prádlo neobsahovalo žádné cizi předměty (nástroje,
jednorázové předměty, psací potřeby apod.).

Objednatel se zavazuje zabezpečit vkládání špinavého prádla do pytlů na prádlo tak, aby nedocházelo
k zamíchání jednotlivých druhů prádla (tj. systémového a nesystémového prádla). Objednatel se dále
zavazuje třídit prádlo dle vyhlášky č, 306/2012 Sb., a todle zdravotního rizika na: infekční, operační, a
ostatní, a dále podle: stupně znečistění, druhu prádla a barvy, Pro tyto účely se Dodavatel zavazuje dodávat
Objednateli potřebné množství a typy pytlů na systémové prádlo,

. Objednatel si vyhrazuje právo požadovat po Dodavateli v případě mimořádných událostí zajištění služby

praní, vč. nakládání s rizikovým prádlem (infekční prádlo apod.), žehlení, oprav, odvozu a dovozu
nemocničního prádla, které je ve vlastnictví Objednatele a je uskladněno jako zásoba Objednatele, a to za
ceny stanovené v Přiloze č. 6 této smlouvy pro takové případy mimořádných událostí v maximálně
přípustných výších.
X.
Cena, placení, fakturace

Cena za KS dle jednotlivých druhů prádla je uvedena v Příloze č. 1 a 2, které jsou nedílnou součástí této
smlouvy, V době do úplného zavedení KS, 4. do doby pronájmu systémového prádla, bude za služby KS
realizované na prádle ve vlastnictví Objednatele (půvadní systémové prádlo ve vlastnictví Objednatele)
účtována cena odpovídající 70 % ceny za KS uvedené v Příloze č, | této smlouvy,

Ceny za KS dle Přílohy č. | a 2 této smlouvy jsou nejvýše přípustné a konečné a zahrnují celý předmět
plnění dle této smlouvy. Cenu lze navýšit pouze při prokazatelné změně DPH, a to pouze ve výši shodné
s tímto navýšením. V takovém případě bude cena za KS upravena podle sazeb DPH platných v době vzniku
zdanitelného plnění,

Jiné zvýšení smluvní ceny je možné pouze na základě změny obecně platných právních předpisů platných
v době uskutečnění zdanitelného plnění,

Čenu za řádně poskylnuté služby KS hradí Objednatel na základě jednotlivých faktur, které budou
Dodavatelem vystavovány 2 x měsíčně, a tok 15.ak poslednímu dní v měsící. Faktury musí být doručeny
Objednateli na adresu jeho sídla, Přílohou každé faktury musí být vždy originály jednotlivých dodacích
listů, potvrzených pověřeným zaměstnancem Objednatele, za každé dodací misto a každou dodávku prádla a
současně i souhrnný dodací list za fakturované období. Dodavatel je povinen vystavovat faktury vždy
odděleně pro systémové prádlo a nesystémové prádlo. Fakturace se bude odvíjet od skutečně dodaného
prádla na dodací místa v příslušném fakturačním období. Faktury musí obsahovat všechny náležitosti
řádného daňového dokladu dle plátné právní úpravy, musí dále obsahovat číslo smlouvy a objednávky.
Fakturu může Dodavatel zaslat i elektronicky ve formátu PDF nebo DOC na e-mailovou adresu pověřeného
zaměstnance Objednatele,

Pokud faktura nebude obsahovat všechny náležitosti daňového dokladu podle ustanovení $ 29 zákona č,
235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a touto smlouvou, bude Objednatel oprávněn ji do
15 dnů od doručení vrátit s tim, že Dodavatel je povinen vystavit novou fakturu nebo opravit původní
fakturu, V takovém případě platí nová lhůta splatnosti, která počne běžet doručením opravené nebo nově
vyhotovené faktury.

Dodavatel odpovídá za lo, že sazba DPH bude stanovena k aktuálnímu datu v souladu s platnými právními
předpisy.

Veškeré platby budou probíhat v korunách českých. Splatnost faktur je 60 kalendářních dnů ode dne jejich

doručení Objednateli za podmínek uvedených v tomto článku smlouvy, Platba se považuje za splněnou
dnem jejího odepsání z účtu Objednatele,

(

 

 

BO

XI
Vady plnění a reklamace

Vady v dodaném množství prádla je Objednatel povinen uplatnit při přejímce prádla. Množství prádla
dodaného Dodavatelem je kontrolováno s množstvím uvedeným na objednávce/dodacím listu. V případě, že
dodávaný počet prádla se neshoduje s objednávkou/dodacím listem, je Objednatel povinen bez zbytečného

Vady v kvalitě systémového prádla je Objednatel povinen uplatnit po zjištění vady prostřednictvím e-mailu
na adresu Dodavatele: arientovachristof.cz,

Vadou v kvalitě systémového prádla se rozumí zejména: prádlo s více než 5 opravami, prádlo, u kterého
došlo k více než 30% poklesu stanovené Bramáže, prádlo, u kterého došlo k viditelné změně barevného
odstinu, každý kus prádla, na kterém po vyprání zůstala skvrna větší než 4 cy“ plochy nebo větší množství
menších skvrn. Bude-li dodané prádlo vykazovat jakoukoliv z výše uvedených vad, musí být Dodavatelem
bezodkladně nahrazeno prádlem novým. V případě sporu o vadě v kvalitě systémového prádla je rozhodující
vzorek (etalon), který předložil Dodavatel v rámci své nabídky v zadávacím řízení uvedeném v čl. JI., odst,
Í této smlouvy a který je uložen u Objednatele.

Vadou v kvalitě nesystémového prádla se rozumí plnění Dodavatele, které neodpovídá účelu nebo předmětu
této smlouvy, popřípadě jím předpokládanému výsledku.

Dodavatel odstraní vady v množství nebo kvalitě prádla bezodkladně po zjištění, nejpozději však do 12
hodín od nahlášení vady Objednalelem, a v téže Jhůtě dodá řádné prádlo na příslušné dodací místo,

XI.
Způsob řešení ztrát systémového prádla

Inventura systémového prádla bude prováděna vždy 1 x za každý kalendářní rok na základě výzvy
Objednatele nebo Dodavatele. Výzva k inventuře musí být druhé straně doručena nejméně 30 dní před
plánovaným termínem inventury,

O průběhu každé inventury bude sepsán zápis, který musí být potvrzen Objednatelem i Dodavatelem.
Dodavate] se zavazuje v ceně za KS tolerovat 12 % roční ztrátovost systémového prádla z celkového
množství systémového prádla potřebného pro plnění předmětu této smlouvy. Pokud nebude možné či by
bylo obtížné přesně určit toto celkové množství systémového prádla potřebného pro plnění předmětu této
smlouvy, bude se za toto množství považovat množství systémového prádla dodaného Objednateli během
dvou běžných kalendářních týdnů.

V případě systémového prádla označeného čipem nebo čárovým kódem bude Dodavatej považovat za
ztracené takové systémové prádlo, které dodá Objednateli a které se nevrátí zpět Doďavateli ve lhůtě delší
než 120 dní ode dne dodání Objednateli. Dodavatel se zavazuje v rámci inventury předat Objednatel
séznam prádla, které bylo dodáno Objednateli a nevrátilo se zpět Dodavateli a poskytnout mu Jbětu v délce
alespoň 30 dní ode dne dodání tohoto seznamu na dohledání tohoto prádla. Seznam bude obsahovat
sortiment prádla, barvu prádla, velikost, číslo čipu systémového prádla nebo čárového kódu, datum dodání
Objednateli a dodací místo Objednatele, na které byl daný kus systémového prádla dodán.

V případě systémového prádla, které není nijak jednoznačně označené, musí Dodavatel jednoznačně
prokázat jeho ztrátu Objednatelem,

Prádlo, které bude považováno za ztracené a jehož množství překročí tolerovanou roční ztrátovost 12% dle
léto smlouvy, bude vyfakturováno Dodavatelem Objednatelí, Cena za toto ztracené prádlo bude určena jako
součet násobků množství a ceny jednotlivých sortimentů systémového prádla, Ceny jednotlivých sortimentů
systémového prádla tvoří Přílohu č. 2 této smlouvy s tím, že pro výpočet ceny ztraceného sortimentu
systémového prádla se uvedené ceny zvyšují na 10-ti násobek ceny uvedené v Příloze č. 2, Zaplacením takto
stanovené ceny za ztrátu jsou mezi smluvními stranami vypořádány veškeré nároky a pohledávky
vyplývající ze ztráty daného sortimentu (a všech ztracených kusů) systémového prádla,

XIIL
Sankční ujednání

Pro případ prodlení Dodavatele s termínem dodávky prádla nebo s termínem svozu Špinavého prádla, je
Objednatel oprávněn účtovat Dodavateli smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč za každou započatou hodinu
prodlení,

V případě dodání jiného než objednaného prádla (sortimentu, barvy nebo velikosti) nebo v případě dodání
Jiného množství prádla je Objednatel oprávněn účtovat Dodavateli smluvní pokutu ve výši 5,000,- Kč za
každý jednotlivý případ.

Smluvní pokuta za prodlení s odstraněním Dodavatelem uznané, avšak neodstraněné vady v dohodnutém
termínu činí 1.000,- Kč za každou jednotlivou vadu za každý den prodlení,

7 C


Smluvní pokuta za prodlení se zavedením pronájmu systémového prádla v rámci KS dle čl, VII této
smlouvy činí 50.000,- Kč za každý den prodlení a každé takové prodlení.

Za nedodržení povinnosti dle čl. VIM odst. 17 této smlouvy má Objednatel právo účtovat jednorázovou
smluvní pokutu ve výši 100.000,- Kč,

Za nedodržení povinnosti dle č. 1X. odst. 3 télo smlouvy má Objednatel právo účtovat smluvní pokutu ve
výši 50.000,- Kč za každý jednatlivý případ porušení takové povinností,

Za nedodržení povinnosti dle č. XIV, odst, 3 této smlouvy má Objednatel právo účtovat smluvní pokutu ve
výši 50.000,- Kč za každý den prodlení,

V případě s prodlením se zaplacením řádně vystavené faktury je Dodavatel oprávněn požadovat zaplacení
úroku z prodlení ve výši 0,01% z dlužné částky za každý den prodlení.

Smluvní pokuta bude vyúčtována samostatným daňovým dokladem se splatností 30 dnů.

Objednateli vzniká právo na náhradu škody způsobené porušením smluvních povinností i po úhradách výše
sjednaných smluvních pokut.

Žádným ujednáním o smluvní pokutě není dotčen závazek Dodavatele poskytnout plnění dle této smlouvy.

Smluvní strany se dohodly, že Objednatel je oprávněn pohledávku vzniklou nárokem na uhrazení smluvní
pokuty započist proti pohledávce Dodavatele na úhradu ceny za poskylnuté služby, Případné započtení je
Objednatel povinen oznámit písemně Dodavateli.

XIV,
Ukončení smlouvy

Objednatel je oprávněn od smlouvy písemně odstoupit z důvodu jejího podstatného porušení Dodavatelem.
Za podstatné porušení smlouvy se bude považovat zejména, nikoliv však výlučně, prodlení Dodavatele
S plněním předmětu smlouvy delší než 10 dnů, a dále jakékoliv porušení povinnosti Dodavatele vyplývající
ze smlouvy a její nesplnění ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou Objednatel k tomu poskytne Dodavateli
(nevylučuje-li to charakter porušené povinnosti). V pochybnostech se má za lo, že dodatečná lhůta je
přiměřená, pokud činí alespoň 5 dnů. Odstoupení od smlouvy je účinné uplynutím 30 dnů ode dne doručení
Dodavateli. V době od doručení odstoupení od smlouvy do dne nabytí jeho účinnosti náleží Dodavateli za
poskytování služeb KS cena odpovídající 50 % ceny za KS uvedené v Příloze č. ] této smlouvy,

Objednatel je oprávněn vypovědět smlouvu, a to | bez udání důvodu, po uplynutí 1 roku od nabytí účinnosti
smlouvy, Výpovědní doba činí 3 měsíce a začíná běžet |, dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi
druhé smluvní straně,

V případě ukončení smlouvy na straně Dodavatele (odstoupení Objednatelem dle této smlouvy, výpověď
smlouvy Dodavatelem) a zároveň nebude-li schopen Dodavatel po dobu dalších 6 měsíců službu
poskytovat, si vyhrazuje Objednatel právo požadovat poskytnutí potřebného množství prádla ve formě jeho
pronájmu na dobu 6 měsíců, a to za 1,-Kč bez DPH za celou dobu takového pronájmu a veškeré potřebné
množství prádla. Za potřebné množství prádia dle předchozí věty tohoto odstavce se pro tyto účely považuje
průměrné množství prádla v KS dodané za týden bezprostředně předcházející takovému ukončení smlouvy,
Dodavatel je povinen potřebné množství prádla dle tohoto odstavce poskytnout Objednateli nejpozději ke
dni ukončení smlouvy dle tohoto odstavce, Objednatel je oprávněn potřebné množství prádla po celou dobu
pronájmu dle tohoto odstavce používat obvyklým způsobem, zajistit jeho praní, žehlení a další služby s tím
související prostřednictvím jiné osoby a po skončení nájmu vrátit potřebné množství prádla v sídle
Objednatele s přihlédnutím k běžnému opotřebení. Pro případné ztráty takto pronajatého prádla se uplatní
obdobně čl. XI. této smlouvy, včetně 12% tolerované ztrátovosti za dobu tohoto pronájmu,

XV.
Závěrečná ustanovení

Smluvní strany si před uzavřením této smlouvy vzájemně ověřily svou právní i věcnou způsobilost k
podpisu smlouvy a k převzetí práv a povinností z ni vyplývajících,

Smiuvní strany se dohodly, že jejich právní vztahy a záležitosti touto smlouvou neupravené se řídí
dotčenými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v plamém znění a dalšími právními

předpisy ČR.
3 (8%

 

 

3. Dodavatel i Objednatel se zavazují zachovávat mlčenlivost o skutečnostech, které souvisí s plněním této
smlouvy během trvání platnosti (éto smlouvy a po dobu Jednoho roku po ukončení platnosti 1610 smlouvy,
To se netýká skutečnosti, které jsou veřejně známé nebo dostupné a nevztahuje se na zřizovatele
objednatele,

4. Dodavatel bere na vědomí, že Objednatel je povinen dle ustanovení $ 147a odst. 1, písm. a) z. č. 137/2006
Sb., o veřejných zakázkách v platném znění, zveřejnít (uto simlouvu včetně případných dodatků na svém
profilu zadavatele.

5. Tato smlouva může být měněna nebo doplňována pouze písemnými číslovanými dodatky podepsanými
oprávněnými zástupci obou smluvních stran,

6. Tato smlouva se uzavírá na dobu 4 let a nabývá platnosti | účinnosti dnem podpisu oběma smluvnímíi
stranami,

7. Tato smlouva je sepsána ve čtyřech vyhotoveních, z nichž každá smluvní strana obdrží po dvou.

Přílohy:

Příloha č. I: Oceňovací tabulka pro komplexní servis systémového prádla (* Příloha č. 11 ZD - Oceňovací
tabulka systémového prádla a rozsah služeb)

Příloha č, 2: Oceňovací tabulka pro komplexní servis nesystémového prádla (= PříJoha č. 12 Z) — Oceňovací
tabulka nesystémového prádla a rozsah služeb)

Příloha č. 3: Seznam dodacích míst a mapa (= Příloha č. 8 ZD « Seznam dodacích míst a mapa)

Příloha č. 4: Harmonogram plnění dle dodacích míst

Příloha č. 5: Barevné rozlišení systémového personálního prádla, operačního a směnného prádla (= Příloha č. 7a
ZD « Počet zaměstnanců Jednotlivých kategorií a barevné rozlišení prádla)

Příloha č. 6: Maximální ceny pro případ mimořádných událostí na straně Objednatele

Přidhno č.z: Sez Aam odpověďdněch veďchní ch sesker pro chýednovďní ©

V Praze dne 'p\“ů_b\/\“v\\:u Pml\m 24 _ŠLX.Š\'\OHŘ\/QC&\ kelivi káchy

ř.\lfllUD'x". .Andrca Vrbovská, MBA Ů cř\
ředitelka FNKY — u 0 CHRISŠTOF, spol, s r8

Č AA


Příloha č, 1: Oceňovací tabulka pro komplexní servis systémového prádla

za 1 cyklus celkom za KS

ložní 140x170 2107 2 550 075

povlak na 70x90 1190 345 1440318
na 140x220 3134 3792779
dělskou 90x140 20 039 24 247

140x260 1977 2 393 130

halena zelená, modrá směnné ; 676 391
zelené, modré směnné 609 960

654

malá 90x90 296
rouška 140x170 27140

košile noční dámské
- anděl 883 233

971
167
83
61135
858
úl

na 7131324
celkam za rok 15 739 409

 

„colkem za 4

V PRAZE NĚ „eee eee rené

15.16, 206

        
  

MUDr. Andrea Vrbovská, MBA Jan Chrištof, jednat
ředitelka FNKY CHRIŠTOF, spol. s Po.

  

DK

 

 

Příloha č. 2; Oceňovací tabulka pro komplexní servis nesystémového prádla

k
bunoa bez

obleku
- zelená/červená

reflexní
do acovní

blié
za
bllá/ barevná

/ blůza bilá
bílé vzor "Cadenza"

bllé/barevné
sester

- larisa
- duté vlákno
kabátek /
26x25
bavlnéné

molitan matrace 90x200

70x70
90x70
froté 90x200

malá
velká

do
1
běžné velikosti (1m2

celkem za rok
celkem.za 4

VPraze dne 1370(2015

  

MUĎr, Andrea Vrbovská, MBA
Teditelka FNKYV

 

počot

 

Cona KS za
cyklus boz
musí být nižší

 

Cona K$ xa1
cyklus

boz DPH

Cona celkem za
broz DPHrok

71
104
271
S01

5 434
179
21
13 040
3 649,
234
587,
1095,
1381

83 102
8 529,
14 947,
207
10
6 301
98 777
9 390
26067
71
17 1
4 905,4
155 600.
4921
2 993
5 990
24 315,
1
6
6

  

Cons K$ zo

cyklus Cona celkem za

vů. DPH /rok
v DPH

Jan Chrištof, j

83 1
8 629,
14 947
A
10 301
6 301
98 777
$ 399
2 667,
71
17 584,1
4 905
155 800
4921,
2
ů
24 315
Í
6
6 066

1611,64

39 502
7 288

 

:dnatel
CHRIŠTOŤ, spol. $

600
8575
217
á
a E
4416
284
210,
3 220
1671

100
10 2320
18
251
12
7 624
119 1
11373
3227
86 1
21
S
188 276,
9 955
3621
7 248
29 421,9
Í
8 452,1
7
1 950
47
8818

 

 

 

Příloha č. 3: Seznam dodacích míst a mapa

Seznam dodacích míst pro čisté systémové prádlo

Dodací místa čistého prádla — pondělí až pátek,
vždy v době 7.00 - 12.00 hod.

ZROÁ

(c k
cká klinika

Radioterapeutická a onkologi

OKA

ře č. 01009

1. patro, dve

Radioterapeutická a onkologická klinika B 1. patro, dveře č. 112 a |
Klinika otorinolaryngologická C chodba kliniky m

Gynekolog.-porodnická klinika D3 1. patro, dveře č. D.01.049

Dermatovenerologická klinika D2 rampa v přízemí

Oftalmologická klinika + Oční tkáňová banka E místnost za výtahem, klec se umístí vlevo
| Neurologická klinika F 2. patro, dveře č. F.01.014
Ústav laboratorní diagnostiky G místnost č. G.00.001 (vstupní chodba)

H

Chirurgická klinika 1. patro, dveře č. H,01.010

Klinika anesteziologie a resuscitace H 2. patro, dveře č, H.02.123

Klinika nukleární medicíny H . 2. patro, dveře č. H.02,022

Oddělení centrální sterilizace H přízemí, u výdeje sterilního materiálu

Ortopedicko-traumatologická klinika H přízemí, vestibul před sekretariátem kliniky

Radlodiagnostické klinika H před zadním vchodem na pracoviště CT- č. dveří H.
00.070

Urologická klinika H 2. patro, dveře č. H,02.049

Ústav patologie CH suterén, vstup z ulice, místnost č, 0.05

Ústav soudního lékařství CH suterén, vstup z ulice, místnost č, 0.05

Centrální odběrové místo K přízemí, chodba COM

Kardiochirurgická klinika M suterén za místnost se špinavým prádlem

Klinika dětí a dorostu M suterén, dveře č, S,32 “

I. interní klinika N 4. patro, dveře č. N,03,057

Klinika plastické chirurgie N 5. patro, dveře č. N.04.008

Oddělení centrální sterilizace N suterén, dveře č. N,92,017

Stomatologická klinika N 2. patro recepce kliniky

Klinika popáleninové medicíny N1 přízemí, hala, dveře č, N1.00,015

Klinika rehabilitačního lékařství © 2. patro, dveře č. 0.02.002

Léčebna dlouhodobě nemocných O 4.patro, vestibul u výtahu, prostor č. 0,04.021

Ortopedicko-traumatologická klinika o 3. patro, vestibul před oddělením

p vchod z boku budovy - "Příjem zboží", místnost č. :

Lékárna P.00,006.

Interní hematologická klinika R 2. patro, dveře č. R.02.002

ll, interní klinika S suterén pavilonu S, u skladu materiálu, dveře č, S.05

IH, interni-kardiologická klinika S suterén pavilonu S, u skladu materiálu, dveře č. S.05

Oddělení alergologie a kl, Imunologie- Pavilon Lv případě donášky v pytli: KPCL přízemí
kartotéka, Oddělení alergologie 1. patro místnost č.

Klinika pracovního a cestovního lékařství 115, Oddělení psychiatrie a Oddělení klinické

(KPCL) si psychologie 1. patro psychiatrická sestra -
preferované

Oddělení psychiatrie, Oddělení klinické

psychologie V případě dovážky v kleci: vestibul pavilonu S1

Neurochirurgická klinika S1 4. patro, dveře č. S1.04,039

DÁ


Oddělení léčebné výžiy v případě donášky v pytli: 1. patro pavilon W hlavní

 

 

— Wo nn: 7y ; 7 :
v případě dovážky v kleci: suterén pavilonu W za

 

 

 

Oddělení zdravotně sociální

 

 

 

 

 

 

 

 

výtahem
Transfuzní oddělení Y vstupní vestibul
Ústav laboratorní diagnostiky Y přízemní hala postranního vstupu do pav. Y |

 

 

  
 

 

Kliniky, které mají více dodacích míst
P O KAVEY 8 A

 
 

 

 

 

 

 

 

Oddělení c ní sterilizace H,N
Ortopedicko-traumatologická klinika H,o
Radioterapeutická a onkologická klinika A, B
Ústav laboratorní diagnostiky G,Y

 

 

 

   
 
 
  
  
     
   

   
 

  
   
  
 

Seznam svozových míst pro špinavé systémové prádlo

 

Svoz špinavého prádla — pondělí až pátek,
vždy od 6.30 hod.

  
    

přístavek speciálně na kontejner v prostoru za výtahem

av. A

přístavek speciálně na kontejner v prostoru za výtahem
av. B

řístěnek zadní části klini
místnost D,91,022

místnost č. D.91.031 v suterénu klinik
místnost za výtahem, klec se umístí

Radioterapeutická a onkologická klinika

    
 
        
  
    

  
     
 

 

Radioterapeutická a onkologická klinika

       
  
   
   
   
  
  
  

Klinika otorinola ologická
Gynekolog.-porodnická klinika
Dermatovenerologická klinika
Oftalmologická klinika + oční tkáňová banka

   

  

  
      

ravo

    

    

   

řístěnek na rampě u hu uzamykatelný

místnost č, G.00.001 (vstu ní chodba)

Neurologická klinika
Ústav laboratorní diagnostiky
Chirurgická klinika

Klinika anesteziologie a resuscitace
Klinika nukleární medicín
ddělení centrální sterilizace
rtopedicko-traumatologická klinika
adiodiagnostická klinika

    
       
 
   
    
 
    
 
 
 

E

 

  

A

 

ea

rologická klinika

 
   
  

 

 

Ústav patologie
Ústav soudního lékařství
Centrální odběrové místo
Kardiochirurgická klinika
Klinika dětí a dorostu
I. interní klinika
Klinika plastické chirurgie
Oddělení centrální sterilizace
Stomatologická klinika
Klinika leninové medicín
Klinika rehabilitačního lékařství
Léčebna dlouhodobě nemocných

řízemí, chodba COM

   

  

 

 
 
 
   

  
  
    

  
 
   

   
  

ojojz|z|z z z|s|zg|a| 22

  

 

 

      

 

     
   

 

 

 

 

 

 

   
 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„edicko-traumatologická klinika O Ko
: p vchod z boku budovy - "Příjem zboží", místnost č. ;
[ Lékárna . P.00.006.
[Interní hematologická klinika R místností R.91.006a suterén u zadního vchodu.
[interní klinika P) OSTNY: : úder S ké, Ů o
[u interni-kardiologická klinika ý jh A010
H. interní klinika S
; E ; s1
Oddělení alergologie a kl, Imunologie
. ; : fe Se Si
Klinika pracovního a cestovního lékařství
Oddělení psychiatrie, Oddělení klinické 51
psychologie
: z jů si
Neurochirurgická klinika m
Oddělení léčebné výživy W 8
Oddělení zdravotně sociální M pa
Transfuzní oddělení Y místnost č, 100
Ústav laboratorní diagnostiky Y přízemní hala postranního vstupu do pav, Y

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
  

POP Ooa
nesystémové prádlo - prani vě, souvisejících
služeb

         

předpokládaný
počet ks/rok

  

   

 

h

  

 

  
 

elené/červeně
kalhoty pracovní s n

košile bílá vzor "Čadenza"
fondon / blůza bílá
šaly bílé vzor "Cadenza"

šaty pro pomocnice

  
    
  
 
 
 

 

deka obyčejná - larsa. ši a
pepan mě o
dětský kabátek / kalhoty pyžamové i

  

  

pytel na prádlo
Í

rehabiiltačn pomůcka malá
rehabilitační pomůcka vejká

   

  
 

 

 

 

 

Sklad prádla - SVOZ + rozvoz

Zaměstnanci nos! i vyzvedávají si v prádelně osobně
doprava, údržba

 

 

   

  

  

 

 

paylon N, 2pp, - nepravidelně

 

ů

 

dle potřeb jednotlivého zaměstnance, oddělení

 

 

 

 

 

 

 

4 Pawlon W, 2.p.p. - sklad polravíh 1x týdně

 

 

  

Stravování - kuchyně « svoz + rozvoz
Kliniky - svoz -rozvoz dla

Seznamu svozových a fozvozových míst ktinik

JE M

- nepraúdelně

 

 

 

 

 

 

 

Ředitelství

 

Svoz 1x lýdně vůterý

 

 

 
  

Ubytowa mimo označené (ostatní) má extra ušlté
kompletní ložní barevné povlačení / povlak na
peřinu, povlak na Polštář, prostě ra dlo /

  

 

 

 

 

frekvence prani:

Personální nesystémové prádlo - do 84i kalendářních dní
Ostatní - do následujícícho pracovního dne

z SVOZ 1x týdně vůterý

 

NE 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WATSRIPVTCMA k I O P0a

D2 nAA DrerA
POiIFX ODRÍ ez

MOXOCOKÉ HU

MITYLITVE A KAXATVOKT CR

NT L Ra] PO

ATÍ EE TU L

PRÁKO KYLOUJG

 

 

  

 

MÚDr. /;\n.drea V.r
ředitelka FNKY

  

bovská, MBA

  

 

 

 

 

Příloha č, 4: Harmonogram pinění dle dodacích míst

T+1. měsíc Chirur klinika
Klinika anest a resuscitace
Klinika nukleární medici
Oddělení centrální sterilizace
Orto icko-traumatologická klinika
Radiod tická klinika
Urologická klinika

T+2 měsíce 4. interní klinika
Hl. interni-kard klinika
Oddělení aler a klinické 1
Klinika ního a cestovního lékařství
Oddělení ps rie, Oddělení klinické
Neurochirurgická klinika

T+3 měsíce Radloterapeutická a o ická klinika

kolo odnická klinika

Dermatovener klinika
Kardiochi klinika
Klinika dětí a dorostu

T+4 měsíce Klinika otorinola ická
Oftal ická klinika + Oční tkáňová banka
Neuro klinika
Klinika rehabilitačního lékařství
Léčebna dlouhodobě nemocný
Ort aumat klinika
Interní he klinika

T+6 měsíců Ústav laboratorní d sti
1 interní klinika
Klinika plastické chiru
Oddělení centrální sterilizace
Stomáat ická klinlka
Klinika leninové medicí
Ústav pato
Ústav soudního lékařství
Centrální odběrové místo
Lékárna
Oddělení léčebné
Oddělení zdravotně sociální
Transfuzní oddělení

„T“ = nejpozději 30. den od podpisu smlouvy.

 

 

V Praze dne

 

   

   

MUDr. Andrea Vrbovská, MBA — - Jan Chrištof, Jednatel
ředitelka FNKV a. CHRIŠTOF, spol. SPO

U

 

 

Příloha č. 5: Barevné rozlišení systémového personálního prádla, operačního
a směnného prádla

Fyzické počty zaměstnanců v pracovním poměru k 31. 1.2015
Kategori . ě
ss pracovní poměr |DPČ DPP celkem POZaBsVéh js
popis barvu prádla
lékaři 587 107 694 bílá
farmaceuti 17 0 17 bílá
Ň , bílá
všeobecné sestry + ,
m. modrá,
porodní asistentky ; :
+ zdravotnický bílomodrá,

37 PCKÝ 1171 2 1192 kalhoty bílé

záchranář + ,
dravotnický zelená,

; m bílozelená,

gslsté kalhoty bílé

4 Jostatní zdravotníci 323 15 338 bílá

žlutá,

5 | ošetřovatel, 288 0 288 bíložiutá,
sanitář kalhoty bílé
Celkem 2386 143 2529

V Praze dne „10 20

ZNÍ
MUDr. Andrea Vrbovská, MBA Jan Chrištořyjednátel

ředitelka FNKV . CHRIŠTOF, spol. 57.0.


Příloha č. 6 smlouvy - Maximální ceny pro případ mimořádných události na straně Objednatelo

cena bez
„DPH
Aky).

blůza k obleku
bunda bez - zelená/červená
„larisa
deka - duté vlákno
bavlněné
halena Í zelená, směnné barevné
kabát
kabátek
kabátek
kal bílé
dětské, kabátek
do zelené/červené
kalho rační zelené, směnné barevné
kalho s
ka amové
košile
košile noční dámská
košile - anděl
molkan - matrace 90x200
molitan
osuška
r
ť |
pléna 70x70
ložní 140x170
tář, y 90x70
na 90x70
povlak na ývku 140x220
na ývku dětskou 90x140
ostěradio 140x260
ostěradio froté 90x200
na prádlo
rondon
rouška malá 90x90
rouška velká i 140x170
ručník froté
ručník
šaty bílé, modrobílé, žluté
tričko bllé, barevné
ubrus (do 3m2
ubrus (nad 3m2
utěrka
vložka do za
záclona (1m2Z
zástěra sester
závěs běžné velikosti (Im2
zavinovačka
u

V Praze ONE 13.1 2%

 

     

MUDr, Andrea Vrbovská, MBA Jan Chrištof, jedňa
ředitelka FNKV CHRIŠTOF, spol. s r.o. 7