Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10654808: Kupní smlouva - nákup hygienických potřeb

Příloha Priloha_akceptace_objednavky_296_2019.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Krajská pobočka v Pardubicích
Boženy Vikové-Kunětické 2011 | 530 02 Pardubice 2 | IČ: 72 496 991


ALTER, s.r.o.
Vavákova 963
500 03 Hradec Králové
Slezské Předměstí

IČO: 47473266





	Váš dopis značky / ze dne
	Naše č.j.
	Vyřizuje
	V Pardubicích dne

	
	
	xxxxx/ xxxx
	5. listopadu 2019



Věc:   Objednávka č. 296/2019
	Na základě VZ elektronického tržiště NEN, systémové číslo N006/19/V00030047 objednáváme nákup a dodání hygienických potřeb s dodáním na jednotlivá kontaktní pracoviště dle přílohy.
	Kontaktní osoba: xxxxx, tel. xxxxxx
	Předpokládaná cena: 124 872  Kč vč. DPH
	Dodací lhůta: listopad 2019 (do 1 týdne od zveřejnění objednávky v registru smluv)
Potvrzenou objednávku a fakturu zašlete na adresu:  Úřad práce České republiky, krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové-Kunětické 2011, 530 02  Pardubice.
Nejsme plátci DPH.
Ing. Petr Klimpl
ředitel krajské pobočky v Pardubicích
Úřad práce ČR – krajská pobočka v Pardubicích


Přijetí objednávky.
			ALTER, s.r.o.
			06.11.2019


Vyhotovila: xxxx
e-mail: xxxxxx
Tel.: 950 144 111 | Fax: 466 310 039 | DS: 4p2zpna | bankovní spojení: ČNB Hradec Králové  37823561/0710
e-mail: podatelna@pa.mpsv.cz | www.uradprace.cz |  facebook.com/uradprace.cr