Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10697704: Komplexní pozemkové úpravy v k.ú. Děrné

Příloha 22-00143-11 sml., dod. 1, dod. 2 a.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo smlouvy objednatele 1.: 2/2011  .

                                                 Číslo smiouvy objednatele2.: .Ak:9.°. k Č.v!/ ' f4

                                        SMLOUVA O DÍLO
(podle § 536 a násl. zákona ě. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, ve znění pozd. předpisů)

SMLUVNÍ STRANY:

Objednatel 1:
Česká republika - Ministerstvo zemědělství
Pozemkový úřad Nový Jičín
Husova 13
741 01 Nový Jičín
ve věcech smluvních je oprávněn jednat:

v technických záležitostech je oprávněn jednat:

Bankovní spojení:
Číslo úctu:
IČ 00020478
(dále jen „objednatel 1“);

Objednatel 2:

Ředitelství silnic a dálnic ČR

Na Pankráci 546/56

140 00 Praha 4

jehož jménem jedná:.                  ředitel Závodu Brno

Adresa pro doručování: Ředitelství silníc a dálnic ČR,

Závod Brno, Šumavská 33, 602 00 Brno

Za objednatele je oprávněn jednat:

ve věcech smluvních:

ve věcech technických:

Bankovní spojení:

Číslo úctu:

IČ: 65993390

DIČ: CZ65993390                                         '

(dále jen „objednatel 2“)

a

Zhotovitel:
Sdružení firem „ORIS“ spol. s r.o. a PozGeo, s.r.o.
zastoupené firmou „ORIS“ spol, s r.o.
Adresa : Josefa Mišáka 280/44, 779 00 Olomouc
IČ/DIČ : 42767661/CZ 42767661
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, pod č.j.
1988
Ve smluvních záležitostech oprávněn jednat:
V technických záležitostech oprávněn jednat:'
Bankovní spojení:
Číslo účtu:
(dále jen zhotovitel)
                   uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto smlouvu o dílo
na základě výsledku výběrového řízení podle zákona ě. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách,

                               ve znění pozd. předpisů (dále jen „smlouva”):

                                                         ČI. I.
                                            Předmět a účel smlouvy

1. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést pro objednatele dílo spočívající ve
     vypracování návrhu Komplexní pozemkové úpravy v katastrálním území Děrné (dále
     jen „KPÚ”) včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu
     katastrálního operátu novým mapováním - kód kvality je dán přesností měření a
     vyhotovení veškeré dokumentace pro zavedení výsledků KPÚ do katastru nemovitostí a
     jako nezbytný podklad pro územní plánování (dále jen „dílo”). Účelem je ve veřejném
     zájmu prostorově a funkčně uspořádat pozemky, scelit je nebo rozdělit a zabezpečit
     přístupnost a využití pozemků a vyrovnání jejich hranic tak, aby se vytvořily podmínky
     pro racionální hospodaření vlastníků půdy; v těchto souvislostech k nim uspořádat
     vlastnická práva a s nimi související věcná břemena, zajistit jimi podmínky pro zlepšení
     životního prostředí, ochranu a zúrodnění půdního fondu, vodní hospodářství zvýšení
     ekologické stability krajiny.

2. Dílo bude provedeno v rozsahu uvedeném v článku III, této smlouvy.
3. Při plnění předmětu smlouvy je zhotovitel povinen dodržovat zejména následující právní

     předpisy:

• Zákon č. 139/2002 Sb„ o pozemkových úpravách a pozemkových úřadech a o změně
     zákona č. 229/1991 Sb„ o úpravě vlastnických vztahů kpůdě a jinému zemědělskému
      majetku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č. 139/2002 Sb,”).

• Zákon č. 229/1991 Sb,, o úpravě vlastnických vztahů kpůdě a jinému zemědělskému
      majetku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č, 229/1991 Sb.“).

o Zákon č, 344/1992 Sb., o katastru nemovitostí ČR (katastrální zákon), ve znění
      pozdějších předpisů

« Zákon č. 200/1994 Sb., o zeměměřictví a o změně a doplnění některých zákonů
      souvisejících s jeho zavedením, ve znění pozdějších předpisů

® Vyhláška č. 31/1995 Sb., kterou se provádí zákon č. 200/1994 Sb., o zeměměřictví
      a o změně a doplnění některých zákonů souvisejících sjeho zavedením, ve znění
      pozdějších předpisů

• Zákon č, 265/1992 Sb., o zápisech vlastnických a jiných věcných práv k nemovitostem,
      ve znění pozdějších předpisů.

• Vyhláška ě, 26/2007 Sb., kterou se provádí zákona č. 265/1992 S„ o zápisech
      vlastnických a jiných věcných práv k nemovitostem ve znění pozdějších předpisů
      a zákon c. 344/1992 Sb., o katastru nemovitostí České republiky, ve znění pozdějších
      předpisů, ve znění vyhl. č. 164/2009 Sb. (dále jen „vylil, č. 26/2007 Sb,”).

• Vyhláška č. 545/2002 Sb,, o postupu při provádění pozemkových úprav a náležitostech
      návrhu pozemkových úprav, ve znění vyhl. č. 122/2007 Sb. (dále jen „vyhl. č. 545/2002
      Sb.”).

• Návod pro obnovu katastrálního operátu a převod, č.j. ČÚZK 6530/2007-22 ve znění
      dodatku č. 1 č.j. 338-2008-22 a dodatku č. 2 , ě.j. ČÚZK 2390 /2009-22.
® Návod pro vedení a správu katastru nemovitostí, č.j. ČÚZK 4571/2001-23.

® Struktura výměnného formátu informačního systému katastru nemovitostí České
     republiky, č.j. 5598/2002-24, ve znění dodatku č. 1 č.j. 2893/2003-24, dodatku č. 2 č.j.
     5165/2003-24, dodatku č. 3 č.j.899/2004-24, dodatku č.4 č.j. 4927/2004-24, dodatku č. 5
     č.j. ČÚZK 971/2006-24, dodatku č. 6 č.j. ČÚZK 3463/2006-24, dodatku č. 7 č.j. ČÚZK
      1301/2007-24, dodatku ě. 8 č.j. ČÚZK 5318/2007-24 a dodatku č.9 č.j. ČÚZK
     2704/2009-24 a dodatku č. 10 č.j. ČÚZK 5131/2009-24.

® Technologický postup pro revizi a zřizování zhušťovacích bodů ČÚZK, č.j. 2112/1997-
      22 ve znění dodatku č. l,Č.j. 1131/1998-22 a dodatku č. 2, č.j. 2086/1998-22.

• Zákon č. 151/1997 Sb., o oceňování majetku a o změně některých zákonů (zákon
      o oceňování majetku), ve znění pozdějších předpisů

• Vyhláška č. 3/2008 Sb., o provedení některých ustanovení zákona č. 151/1997 Sb.,
      o oceňování majetku a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
      (oceňovací vyhláška), ve znění pozdějších předpisů

• Podmínky k ochraně zájmů podle zvláštních předpisů stanovené dotčenými a správními
      orgány v souladu s ust. § 6 odst. 6 zákona č. 139/2002 Sb,

• Platné technické normy.

® Metodický návod k provádění pozemkových úprav č.j.: 10747/2010-13300

• V případě, že v průběhu plnění předmětu veřejné zakázky nabude platnosti a účinnosti

      novela některého zvýše uvedených právních předpisů, popřípadě nabude platnosti

      a účinnosti jiný právní předpis vztahující se k předmětu plnění veřejné zakázky, je

      dodavatel povinen při realizaci veřejné zakázky řídit se těmito novými právními

      předpisy.

 4. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést dílo na svůj náklad a na své nebezpečí
      v době sjednané v článku V. této smlouvy. Dokončením díla se rozumí zápis KPÚ do
      katastru nemovitostí a vytyčení hranic pozemků dle návrhu KPÚ, a to nejdéle do tří let od
      pravomocného rozhodnutí o schválení návrhu KPÚ (§ 11 zákona č. 139/2002 Sb.).

 5. Objednatelé se zavazují, že řádně provedené dílo převezmou a zaplatí za něj cenu podle
       čl. VII. v souladu se zněním uvedeným v čl. V ílí. této smlouvy.

                                                           ČI. II.
                                            Podklady k provedení díla
 1. Nabídka zhotovitele ze dne 19.11.2010

 2. Objednatelé se zavazují předat zhotoviteli bezodkladně po podpisu této smlouvy veškeré
       podklady, které jsou pro zpracování díla k dispozici a nebyly součástí oznámení či výzvy
       o zahájení zadávacího řízení. O předání podkladů bude sepsán stranami podepsaný zápis.

 3. Zhotovitel se zavazuje zdržet se šíření jemu předaných podkladů vůči třetí osobě. Tyto
       mohou být předány třetí osobě jen se souhlasem objednatelů a v souladu s vyhotovením
       díla.
                                                        Čí. III.
                   Rozsah díla a jeho členění na ucelené Části a fakturační celky

Dílo bude rozděleno na následující ucelené části sestavené z níže uvedených fakturačních
celků a v souladu s přílohou vyhlášky č. 545/2002 Sb. v platném znění, Metodickým
návodem k provádění pozemkových úprav, č.j, 10747/2010-13300 a Technickým standardem
plánu společných zařízení v pozemkových úpravách, č.j. 10749/2010-13300.
V podrobnostech se rozsah, členění díla a struktura dokumentace díla řídí přílohou Č. 1, která
je nedílnou součástí této smlouvy.

1. Ucelená část - Přípravné a geodetické práce

l.a. Vyhodnocení dostupných podkladu a analýza současného stavu. Vypracování seznamu
dotčených parcel a seznamu dotčených vlastníků pro úvodní jednání, pro vyznačení poznámky o
zahájení řízení do KN a pro prošetření případných nedokončených restitučních nároků, spolupráce při
zajištění zemřelých vlastníků a dat jejich úmrtí, návrh na ustanovení opatrovníků, které pak
rozhodnutím ustanoví pozemkový úřad, podklady pro úvodní jednání, rozbor současného stavu území
- průzkum území (charakter hospodaření, čestní síť, vodní režim, eroze atd. dle § 3 vyhl. č. 545/2002
Sb.), zhodnocení požadavků a stanovisek dotčených orgánů a organizací (vč. dotčených obcí), celkové
vyhodnocení území pro využití k návrhovým pracím, lustrace pozemků ve vlastnictví státu vč,
nabývacích dokladů a zjištění majetku státu dotčeného § 29 zákona č. 229/1991 Sb., vypracování a
předání seznamu parcel a vlastníků pro prošetření případných nedokončených restitučních nároků,
Dokumentace bude předložena v rozsahu určeném v bodě 3 a 4 přílohy k vyhl. č. 545/2002 Sb.

I.b, Zaměření skutečného stavu a obnova a doplnění podrobného bodového pole. Revize
stávajícího bodového pole a doplnění (vybudování) na základě návrhu na zahuštění PBPP schváleného
katastrálním úřadem, včetně stabilizace. Dokumentace v rozsahu určeném v bodě 5 přílohy k vyhl. č.
545/2002 Sb.

 l.c. Polohopisné zaměření zájmového území (mimo trvalé porosty, v trvalých a lesních porostech)
v potřebném rozsahu pro KPÚ včetně druhů pozemků Geometrické a polohové určení vnějšího
 obvodu upravovaného území, Zjišťování průběhu hranic, včetně liniových staveb, vypracování
 potřebných GP, ZPMZ, stabilizace, odsouhlasení hranic komisí, předání protokolů pro katastrální
 úřad. Vyhotovení podkladů pro konzultace průběhu obvodu KPÚ s katastrálním úřadem, dále území,
 v němž bude obnoven pouze soubor geodetických informací (dále jen „SGI“) -podle § 3 zákona
 ě. 139/2002 Sb, Geometrické a polohové určení vnitrního obvodu upravovaného území.

 Geometrické a polohové určení vnějšího obvodu upravovaného území. Zjišťování průběhu hranic,
 včetně liniových staveb, vypracování potřebných GP, ZPMZ, stabilizace, odsouhlasení hranic komisí,
 předání protokolů pro katastrální úřad. Vyhotovení podkladů pro konzultace průběhu obvodu KPÚ
 s katastrálním úřadem, dále území, v němž bude obnoven pouze soubor geodetických informací
 (dále jen ,,SGD) - podle § 3 zákona ě. 139/2002 Sb. Vyhotovení podkladů pro změnu katastrální
 hranice v souladu s ust. § 22 a 23 vyhl.ě.26/2007 Sb. (schválení změny zastupitelstvem, dohoda obcí,
 žádost o změnu hranice) a jejich předání na příslušný katastrální úřad. Dokumentace bude předložena
 pozemkovému úřadu a katastrálnímu úřadu a její obsah bude odpovídat požadavkům dle příslušných
 zákonných norem. Dokumentace v rozsahu určeném v bodě 5 přílohy k vyhl. 5.545/2002 Sb.

 Geometrické a polohové určení vnitřního obvodu upravovaného území,

 Zjišťování a zaměření hranic pozemků neřešených podle § 2 zákona č, 139/2002 Sb. Zjišťování
 hranic pozemků a jejich zaměření bude provedeno v souladu s ustanovením § 7 odst. 6 vyhl, ě.
 545/2002 Sb.

 l.d. Dokumentace nároků vlastníků pro vypracování návrhu nového uspořádání pozemků.
 Zpracování dokumentace soupisu nároků vlastníků pozemků. Identifikace případných nedokončených
 restitučních nároků, spolupráce při zjištění zemřelých vlastníků a dat jejich úmrtí, návrh na ustanovení

                                                                    4
opatrovníků, které pak usnesením ustanoví pozemkový úřad. Prověření vlastnictví pozemků ve
vlastnictví státu a jiných subjektů na základě zjištění (zaměření) skutečného stavu v terénu.
Součástí a podkladem pro vypracování dokumentace nároků vlastníků bude topologická úprava linií
BPEJ na zaměřený skutečný stav, odsouhlasené VUMOP, v.v.i. Dále bude součástí vyšetření
nesouladu druhů pozemků a způsobů využití v souladu s ustanovením § 3 odst. 3 vyhl. č. 545/2002
Sb. Elaborát bude vypracován v souladu s ust § 8 zákona ě. 139/2002 Sb. a § 8 vyhl, Č. 545/2002
Sb. a tabulky č. 1 této vyhlášky. Projednání možnosti případného vypořádáni spoluvlastnictví,
V průběhu zpracování návrhu bude prováděna průběžná aktualizace soupisu nároků na základě nových
skutečností jako např. rozdělení spoluvlastnictví, úprava obvodu pozemkové úpravy, změna okruhu
účastníků řízení. Bude-li. zjištěno duplicitní vlastnictví k pozemku, bude vypracován návrh na jeho
vypořádání ve smyslu § 13 odst. 4 a 5 zákona č, 139/2002 Sb, Dokumentace k soupisu nároků bude
v rozsahu uvedeném v bodě 6 přílohy k vyhl. ě. 545/2002 Sb,

2. Ucelená část - Návrhové práce

2.a. Zpracování plánu společných zařízení, včetně digitálního zpracování. Plán bude projednán
a odsouhlasen se sborem zástupců a dotčenými orgány a organizacemi, včetně dořešení všech
připomínek. Plán společných zařízení bude projednán a schválen zastupitelstvem příslušné obce na
veřejném zasedání. Součástí výstupu bude posouzení navržených změn situování společných zařízení
ve srovnání se schváleným územním plánem. Dokumentace k plánu společných zařízení bude
v rozsahu uvedeném v bodě 7 přílohy k vyhl. č. 545/2002 Sb,

2.b. Výškopisné zaměření zájmového území. Zaměření bude provedeno v nezbytném rozsahu u
pozemků ohrožených vodní erozí nebo u pozemků, na kterých se předpokládá budování společných
 zařízení.

 Potřebné podélné a příčné profily společných zařízení pro stanovení plochy záboru půdy, zejména
 podélných a příčných profilů komunikací a dalších staveb pro stanovení plochy záboru půdy stavbami
 (s ohledem na případné násypy nebo zářezy) včetně geol. průzkumu, vyžaduj e-li to charakter území.
 Provedení předběžných geotechnických průzkumů pro stavby plánu SZ.

 2.c. Potřebné podélné a příčné profily společných zařízení pro stanovení plochy záboru půdy,
 včetně inženýrsko-geologické ho průzkumu a nezbytných výpočtů pro vodohospodářskou část
 plánu společných zařízení. To vše s ohledem na potřeby správy a provozu jednotlivých
 vodohospodářských zařízení.

 2.d. Vypracování návrhu nového uspořádání pozemků včetně bilancí. Optimální prostorové a
 funkční uspořádání nových pozemků včetně bilancí odsouhlasených vlastníky nejméně 75 % výměry
 pozemků řešených podle § 2 zákona ě. 139/2002 Sb., zpracovaných v souladu s § 9 a 10 zákona č.
 139/2002 Sb., s § 10 vyhl. č. 545/2002 Sb. a tabulkou č. 2 této vyhlášky. Dokumentace návrhu nového
 uspořádání pozemků bude v rozsahu uvedeném v bodech 8 a 9 přílohy k vyhl. ě, 545/2002 Sb.

 2.e. Předložení kompletní dokumentace návrhu KPÚ. Kompletní dokumentace, včetně
 průvodního listu a souhrnné zprávy bude předložena v rozsahu stanoveném přílohou k vyhl. č.
 545/2002 Sb. a to v počtu čtyř vyhotovení v papírové formě a 1 x digitálně. Vše bude řádně označeno,
 podepsáno s příslušným razítkem zpracovatele a osoby s předepsaným úředním oprávněním. Návrh
 KPÚ bude předán včetně zapracovaných připomínek a námitek podaných v době vystavení návrhu.
 Vypracování písemných a grafických příloh k 1. 2. rozhodnutí - písemná část k rozhodnutí o schválení
 návrhu KPÚ bude obsahovat bilanci původních a nově navržených pozemků. Grafická Část bude
 obsahovat znázornění nových pozemků na přehledné mapě kat.území. K rozhodnutí o výměně nebo
 přechodu vlastnických práv bude zpracována příloha ě.l (pozemky), případně příloha c.2 a 3 (zrušení
  a zřízení věcných břemen a určení výše úhrady a lhůty). Tyto přílohy budou zpracovány v jednom
 vyhotovení pro každého vlastníka.

  3. Ucelená část - Vytýčení pozemků podle schváleného návrhu a mapové dílo

  3,a. Vytýčení pozemků podle požadavků vlastníků a podle uvážení pozemkového úřadu.
  Vzhledem k tomu, že nelze předem přesně odhadnout, jaké budou požadavky vlastníků na vytýčení, je
  ve výkazu prací stanoven předběžný počet měrných jednotek pro vytýčení. Tento počet je stanoven
  pro účely hodnocení nabídek v souladu se zákonem. Pro fakturaci bude rozhodující skutečný počet

                                                                     5
měrných jednotek podle požadavků vlastníků na vytýčení a podle uvážení pozemkového úřadu.
Jednotkové ceny budou závazné a neměnné po celou dobu plnění veřejné zakázky.
3.b. Zpracování mapového díla - nové digitální katastrální mapy, včetně obnovy SPI, včetně
podkladů potřebných pro zavedení výsledků pozemkové úpravy do KN. Součástí mapového díla je i
konečná topologická úprava platných linií BPEJ na DKM schválená VÚMOP, v.v.i.. Dokumentace
bude obsahovat náležitosti dle vyhh c. 26/2007 Sb.

                                                         ČI. IV.
                                  Technické požadavky na provedení díla

1. Výsledky jednotlivých etap díla (fakturačních celků příp. ucelených Částí) budou
     předávány ve formátech *.doc, .xls, .mdb, výsledky geodetických a grafických prací
     budou předávány ve formátu .dgn„ rastrová data ve formátu .cit, neboť zadavatel
     používá softwarové vybavení pracující s těmito formáty. Součástí návrhu budou i
     tabulkové výstupy pro přílohu k rozhodnutí o určení hranic pozemků, schválení návrhu a
     o výměně nebo přechodu vlastnických práv, příp. určení výše úhrady a lhůty podle § 10
     odst. 2 zákona č. 139/2002 Sb., popřípadě o zřízení nebo zrušení věcného břemene k
     dotčeným pozemkům v dohodnuté formě.

2. Ukončené fakturační celky budou odevzdány s náležitostmi podle odstavce 1. článku IV.
      této smlouvy v následujícím počtu vyhotovení a formě (počty vyhotovení podle počtu
      objednatelů -1 čí více paré navíc):
      1.1. Vyhodnocení podkladů a rozbor současného stavu - 2 x papírové zprac. a CD.
      1.2. Dohledání, doplnění a ověření stávajícího bodového pole - 2 x papírové zprac. a CD.
       1.3. Polohopisné zaměření zájmového území - 1 x papírové zprac. a CD.
      1.4. Geometrické a polohové určení vnějšího obvodu - 2 x papírové zprac. a CD.
       1.5. Geometrické a polohové určení vnitřního obvodu - 2 x papírové zprac. a CD,
       1.6. Zjišťování a zaměření hranic pozemků neřešených - 2 x papírové zprac. a CD.
       1.7. Dokumentace nároků vlastníků - 3 x papírové zprac. a CD.
      2.1. Vypracování plánu společných zařízení - 4 x papírové zprac. a CD. Návrh plánu
      společných zařízení v měřítku 1 : 2000 nebo 1 : 5000 (měřítka stanoví objednatelé podle
       potřeby v průběhu zpracování KPU).
       2.2. Výškopisné zaměření zájmového území - 1 x papírové zprac, a CD.
       2.3. Potřebné podélné a příčné profily společných zařízení - 1 x papírové zprac. a CD.
       2.4. Potřebné podélné a příčné profily společných zařízení - 2 x papírové zprac. a CD,
       2.5. Vypracování návrhu nového uspořádání pozemků - 3 x papírové zprac. a CD.
       2.6. Předložení kompletní dokumentace návrhu KPÚ. - 4 x papírové zprac. a CD.
       3.1. Vytyčení hranic pozemků - v náležitostech podle katastrálních předpisů,
       3.2. Zpracování mapového díla - 2 x papírové zprac. a CD. Mapové dílo bude zpracováno
       podle zvláštního předpisu (Návod pro obnovu katastrálního operátu a převod, ČÚZK
       2007, ve znění dodatků). DKM bude zpracována a předána ve výměnném formátu ISKN
       podle vyhl. ě. 26/2007 Sb.

                                                                    6
 4k&   3. Grafické výstupy budou zpracovány v měřítku stanoveném příslušným katastrálním
    %       úřadem. Návrh plánu společných zařízení v měřítku 1 : 2000 nebo 1 : 5000 (měřítka
            stanoví objednatelé podle potřeby v průběhu zpracování KPÚ).
y
       4. Grafické počítačové soubory mapového díla i návrhu K.PÚ budou respektovat požadavky
            objednatelů a příslušného katastrálního úřadu. Součástí výsledných digitálních
            katastrálních map budou podklady podle zadání objednatelů na základě dohody
            s příslušným katastrálním úřadem.

                                                                 ČI. V.

                                                                                                  v

                                                    Cas a místo předání díla

             Dílo bude předáváno v sídle objednatele 1 po ukončených hlavních fakturačních celcích
             příp. dílčích fakturačních celcích ve smyslu článku III. této smlouvy, a to v termínech jak
            jsou uvedeny v příloze č, 1, která je nedílnou součástí této smlouvy.

             Fakturační celek 3.a. - Vytyčení pozemků a stabilizace vlastnických hraníc dle návrhu
             KPÚ bude provedeno do 3 měsíců od písemné výzvy objednatele k provedení těchto
             prací.

       3. Fakturační celek 3.b. - Mapové dílo, včetně DKM a SPI, bude zpracováno do 3 měsíců od
             písemné výzvy objednatele k zahájení těchto prací. Objednatel vyzve zhotovitele
             nej později do 30 dnů od právní moci rozhodnutí o schválení návrhu KPÚ. V případě, že
             právní moc rozhodnutí o schválení byla závislá na rozhodnutí o odvolání, lhůta se
             prodlužuje na 90 dnů.

                                                                 ČI. VI,
                                          Předání a převzetí díla, sankce, záruky

        1. Zhotovitel se zavazuje odevzdávat objednatelům dílo po ucelených částech a fakturačních
             celcích v souladu s čl, č. III. v termínech uvedených v příloze č. 1, která je nedílnou
             součástí této smlouvy.
             a. Výše sankce za nesplnění termínu vypracování plánu společných zařízení činí
             5000,-Kč.
             b. Výše sankce za nesplnění termínu předložení kompletní dokumentace návrhu činí
             5000,-Kč.

        2. Zhotovitel objednatelům poskytuje záruku za jakost předaného díla. Záruční lhůta se
             stanovuje 36 měsíců od předání celého díla zhotovitelem objednatelům. U ucelených
             částí, případně fakturačních celků se záruční lhůta prodlužuje o dobu, která uplyne mezi
             dílčím plněním a předáním celého díla. V případě přerušení prací ze strany objednatelů
             platí dohodnutá záruční lhůta 36 měsíců na dosud provedené práce. Počátkem této
              záruční lhůty je termín odevzdání poslední ucelené části, případně fakturačního celku.
              V případě, že po dobu plynoucí záruční lhůty budou práce znovu obnoveny, prodlužuje se
              záruční lhůta na dříve dokončené ucelené části o počet měsíců přerušení prací. Záruka se
              vztahuje na veškeré vady a nedodělky prací zapříčiněné zhotovitelem. Záruka se
              nevztahuje na nedostatky a chyby plynoucí z chybných vstupních podkladů, zejména pak
              z chybného vstupního vlastnictví, které nebylo v době zpracování návrhů KPÚ
              zpochybněno. Po dobu záruční lhůty mají objednatelé právo požadovat bezplatné
              odstranění vad. O odstranění vad bude oběma stranami sepsán protokol. Doba odstranění
              vad se do záruční lhůty nezapočítává, Zhotovitel ručí objednatelům podle Obchodního
              zákoníku do výše čistého obchodního jmění,

       7
3, Vady díla: dílo má vady, pokud neodpovídá kvalitou či rozsahem podmínkám
     stanoveným ve smlouvě, případně požadavkům obecně závazných norem nebo
     předpisům uvedeným v této smlouvě. Objednatel 1 písemně oznámí zhotoviteli vadu díla
     a ten je povinen do 15 dnů písemně oznámit, zda vadu uznává, či nikoliv. Vady díla
     zhotovitel odstraní bezplatně v dohodnuté lhůtě. Lhůta musí být dohodnuta tak, aby
     nezmařila další práce nebo úkony. Podkladem je písemné oznámení o specifikovaných
     vadách podle ustanovení § 562 Obchodního zákoníku a potvrzení zhotovitele o uznání
     vady.

4. Je-li zhotovitel v prodlení s odstraněním vad, uhradí objednatelům smluvní pokutu ve
     výši 1000,- Kč za každý den prodlení po uplynutí lhůty dohodnuté podle bodu 3, a to
      v poměru stanoveném dle Č1.VIII, bodu 1 odrážky druhé,

                                                        CL VII.
                                             Cena za provedení díla

1. Cena za provedení díla je sjednána na základě vítězné nabídky veřejné zakázky, vyhlášené
    objednatelem 1. Podrobnosti kalkulace ceny obsahuje příloha ě. 1, která je nedílnou
    součástí této smlouvy. Rekapitulace ceny:

1..Přípravné práce celkem bez DPH                                 2 205 600 Kč

2.Návrhové práce celkem bez DPH                                   874 000 Kč

3,Vytyčení pozemků podle schváleného návrhu a mapové dílo celkem

bez DPH                                                           495 000 Kč

Celková cena bez DPH                                              3 574 600 Kě

DPH                                                               ______l l ± 9 2 0 K c

Celková cena díla včetně DPH                                      .... 4 289 520 Kč

     Sjednaná celková cena je neměnná po celou dobu realizace díla a tuto lze změnit
     pouze v případě, že v průběhu plnění dojde ke změnám sazeb DPH (příp. v rámci
     opce). Sjednaná celková cena je určena na základě zadaného rozsahu měrných jednotek
     a jím odpovídajících jednotkových položkových cen nabídnutých zhotovitelem.

2. V případě menšího množství měrných jednotek u geodetických i projektových prací
     budou fakturovány skutečně zpracované měrné jednotky. Bude-li skutečný počet
     měrných jednotek u geodetických i projektových prací vyšší než je předpoklad
     objednatelů, budou objednatelé postupovat v souladu se zákonem o zadávání veřejných
     zakázek.

3. U cen geodetických a projekčních prací, u nichž je měrná jednotka 100 bm, se metry
      sčítají za celý fakturační celek a teprve součet se zaokrouhluje. Zaokrouhlení se provádí
      při rozsahu menším než 1 měrná jednotka na 1 měrnou jednotku. Při rozsahu větším než
      1 měrná jednotka se zaokrouhluje na celé měrné jednotky, a to směrem nahoru.

4. Tisk nutných mapových podkladů je zahrnut do cenové kalkulace.
                                                       ČI. VIII.
                                       Platební a fakturační podmínky

1. Fakturace bude prováděna po dokončení jednotlivých hlavních fakturačních celků příp.
     dílčích fakturačních celků, na základě objednatelem 1 vyhotoveného a potvrzeného
     schvalovacího protokolu o předání a převzetí prací bez vad a nedodělků. Bez tohoto
     potvrzeného protokolu nesmí být faktura vystavena. Dřívější termín plnění hlavních
     fakturačních celků příp. dílčích fakturačních celků se připouští za podmínky, že
     k financování díla budou ze státního rozpočtu uvolněny potřebné finanční prostředky na
     účet objednatele 1 v době dřívějšího plnění. Podmínkou dřívější fakturace je písemný
     souhlas objednatele 1.
      • fakturace a placení nákladů provedených prací bude v souladu s Příkazní smlouvou
           č. příkazce: 13-00-0000418, č. příkazníka 01/2009-P ze dne 7.12.2009 uzavřenou
           mezi příkazcem - objednatelem 2 a příkazníkem - objednatelem 1,
      • faktury budou vystaveny zvlášť pro objednatele 1 (76,81% nákladů) a objednatele 2
           (23,19 % nákladů), obě však budou zaslány na adresu Česká republika - Ministerstvo
           zemědělství, Pozemkový úřad Nový Jičín, Husova 13, 741 01 Nový Jičín,
      • faktura vystavená pro objednatele 2 musí navíc obsahovat označení stavby a číslo
           ISPROFIN, tj. text „Silnice 1/57 Hladké Životice - ob chvat a ISPROFIN
           3272411007, její přílohou bude zápis o převzetí díla potvrzený objednatelem 1

2. U prací podléhajících rozhodnutí pozemkového úřadu nebo kontrole katastrálního úřadu
      bude zadavatelem při jejich převzetí vyplacena částka ve výši 80% dohodnuté ceny
      dílčího fakturačního celku příp. hlavního fakturačního celku a zbývající část bude
      uhrazena až po nabytí právní moci rozhodnutí o schválení návrhu KPÚ, případně po
      provedení zápisu do KN,

3. Zhotovitel bude zasílat objednatelům faktury ve dvou vyhotoveních, které musí splňovat
      náležitosti podle předpisů o vedení účetnictví. Zároveň s cenou za provedené práce
      vypočte zhotovitel i DPH podle platných zákonů. Pokud faktura neobsahuje všechny
      zákonem a smlouvou stanovené náležitosti, jsou objednatelé povinni bezodkladně fakturu
      vrátit zhotoviteli s tím, že zhotovitel je poté povinen vystavit novou fakturu snovým
      termínem splatnosti. V takovém případě nejsou objednatelé v prodlení s úhradou.

4. Zhotovitel označí každou íákturu textem "dílčí11 s označením fakturačního celku příp.
      dílčího fakturačního celku, a poslední fakturu označí textem „konečná".

 5. Splatnost jednotlivých faktur je 65 kalendářních dnů ode dne doručení danému
      objednateli. Objednatelé se zavazují zaplatit pokutu ve výši 0,05% z ceny uvedené na
      faktuře za každý den prodlení splatnosti faktury, a to v poměru stanoveném dle Čl.VIII,
      bodu 1., odrážky druhé.

                                                          ČI. IX.
                                  Důvody pro změnu nebo zrušení smlouvy

 1. Zjistí-li objednatelé, že zhotovitel provádí dílo v rozporu se svými povinnostmi
       vyplývajícími z této smlouvy čí stanovené obecně závaznými právními předpisy, jsou
       objednatelé oprávněni dožadovat se toho, aby zhotovitel odstranil vady vzniklé vadným
       prováděním a dílo prováděl řádným způsobem. Jestliže zhotovitel díla tak neučiní ani
       v přiměřené lhůtě mu k tomu poskytnuté a postup zhotovitele by vedl nepochybně
       k podstatnému porušení smlouvy, jsou objednatelé oprávněni odstoupit od smlouvy (§
     550 obch. zák.). Vznikne-li z těchto důvodů objednateli škoda, je zhotovitel povinen
     průkazně vyčíslenou škodu uhradit.

2. Zjistí-li objednatelé v průběhu plnění předmětu smlouvy, že dochází k prodlení se
     zahájením nebo prováděním prací oproti harmonogramu z důvodů na straně zhotovitele,
     stanoví zhotoviteli lhůtu, do kdy má nedostatky odstranit, V případě, že nedostatky
     nebudou odstraněny ve stanovené lhůtě, mohou objednatelé od smlouvy odstoupit.
     Vznikne-li z těchto důvodů objednateli škoda, je zhotovitel povinen průkazně vyčíslenou
      škodu uhradit,

3. Pokud na straně objednatelů vznikl důvod pro změnu, nebo zrušení závazku, je povinen
      nahradit zhotoviteli nutné náklady, které mu vznikly v souvislosti s přípravou na plnění
      závazku, se změnou ěi zrušením závazku. Zhotovitel není povinen přistoupit na změnu
      nebo zrušení závazku, jestliže o to objednatelé nepožádají bez zbytečného odkladu poté,
      kdy zjistí nebo mohou zjistit skutečnost rozhodnout pro změnu nebo zrušení závazku.
      Veškeré změny této smlouvy lze provést toliko písemnými dodatky.

4. Objednatelé si vyhrazují právo přerušit práce v případě nedostatku finančních prostředků
      na tyto práce přidělených ze státního rozpočtu, popř. při zastavení řízení o pozemkových
      úpravách podle §6 odst. 8 zákona č. 139/2002 Sb, Při přerušení prací ze strany
      objednatelů se provede inventarizace rozpracovanosti, zhotovitel doloží rozpracovanost
      a tyto práce budou v této výši uhrazeny na základě oboustranně potvrzeného protokolu.
      O dobu přerušení prací se prodlouží lhůty k předání díla a jeho ucelených částí, pokud
      nebude dohodnuto jinak. Zhotovitel toto právo objednatelů plně akceptuje.

5. Objednatelé si dále vyhrazují právo odstoupit od smlouvy, když přerušení prací zvýše
      citovaných důvodů bude trvat více než šest měsíců nebo důvody pro dopracování
      pozemkové úpravy pominou. Zhotovitel toto právo plně akceptuje.

 6. Každá ze smluvních stran je oprávněna písemně odstoupit od smlouvy, pokud:
      6.1. vůči majetku zhotovitele probíhá insolvenění řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí
             o úpadku;
      6.2 . insolvenění návrh byl zamítnut proto, že majetek zhotovitele nepostačuje k úhradě
             nákladů insolvenčního řízení;
       6.3. zhotovitel vstoupí do likvidace;
       6.4. nastane vyšší moc, kdy dojde k okolnostem, které nemohou smluvní strany ovlivnit
             a které zcela nebo na dobu delší než 90 dnů znemožní některé ze smluvních stran
             plnit své závazky ze smlouvy;

 7. Vznik některé ze skutečností uvedených v odst. 6 tohoto článku je každá smluvní strana
       povinna oznámit druhé smluvní straně. Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy
       však není rozhodující, jakým způsobem se oprávněná smluvní strana dozvěděla o vzniku
       skutečností opravňujících k odstoupení od smlouvy.

 8. Pokud odstoupí od smlouvy objednatelé z důvodů uvedených v odstavci 1. a 2, tohoto
       článku nebo některá ze smluvních stran z důvodů uvedených v odstavci 6 tohoto článku,
       smluvní strany sepíší protokol o stavu provedení díla ke dni odstoupení od smlouvy.
       Protokol musí obsahovat zejména soupis veškerých uskutečněných prací a dodávek ke
       dni odstoupení od smlouvy. Závěrem protokolu smluvní strany uvedou finanční hodnotu
       dosud provedeného díla. V případě, že se smluvní strany na finanční hodnotě díla
       neshodnou, nechají vypracovat příslušný znalecký posudek soudním znalcem. Smluvní

                                                                           10
     strany se zavazují přijmout tento posudek jako konečný ke stanovení finanční hodnoty
     díla. K určení znalce, jakož i k úhradě ceny za zpracování posudku je příslušný
     objednatel 1.

9. Odstoupení od smlouvy bude oznámeno písemně formou doporučeného dopisu
     s doručenkou. Účinky odstoupení od smlouvy nastávají dnem doručení oznámení
     o odstoupení druhé straně.

10. Ve všech výše uvedených případech odstoupení zaviněného zhotovitelem jsou
     objednatelé oprávněni uplatnit smluvní pokutu ve výši 10% z ceny díla, a to v poměru

                                                                               v

      stanoveném dle Cl.VIII, bodu 1., odrážky druhé. Mimo to jsou objednatelé oprávněni
     přenést na zhotovitele všechny následky plynoucí z odstoupení od smlouvy, zejména pak
      náklady vzniklé uzavřením nové smlouvy s jiným zhotovitelem, náklady za opravy vady
      či nedodělků a za penále nebo škody, které mohou být hrazeny objednatelům,

11. V případě odstoupení od smlouvy se zhotovitel zavazuje na žádost objednatelů vrátit
       podklady, příp, i poskytnout nebo dát k dispozici všechny doklady spjaté s vyhotovením
       díla.

12. Odstoupením od smlouvy nejsou dotčena práva smluvních stran na úhradu splatné
      smluvní pokuty a na náhradu škody.

13. V případě odstoupení od smlouvy jednou ze smluvních stran, bude k datu účinnosti
      odstoupení vyhotoven protokol o předání a převzetí nedokončeného díla, který popíše
      stav nedokončeného díla a vzájemné nároky smluvních stran,

 14. Do doby vyčíslení oprávněných nároků smluvních stran a do doby dohody o vzájemném
      vyrovnání těchto nároků, jsou objednatelé oprávněni zadržet veškeré fakturované a
      splatné platby zhotoviteli.

 15. V dalším se v případě odstoupení od smlouvy postupuje dle příslušných ustanovení
      obchodního zákoníku.

 16. Smluvní strany se dohodly, že objednatelé jsou od této smlouvy oprávněni odstoupit bez
      jakýchkoliv sankcí, pokud nebude schválena částka ze státního rozpočtu následujícího
      roku, která je potřebná k úhradě za plnění poskytované podle této smlouvy v následujícím
      roce, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Objednatelé prohlašují, že do 30 dnů po
      vyhlášení zákona o státním rozpočtu ve Sbírce zákonů oznámí druhé smluvní straně, zda
       byla schválená částka ze státního rozpočtu následujícího roku, která je potřebná k úhradě
       za plnění poskytované podle této smlouvy v následujícím roce.

                                                           ČI. X.
                                                     Jiná ujednání

 1. Při provádění díla je zhotovitel vázán pokyny objednatelů. Objednatelé i zhotovitel se
       zavazují průběžně vzájemně konzultovat odbornou problematiku předmětu smlouvy.
       Pracovníci zhotovitele jsou vázáni mlčenlivostí vůči třetím osobám týkající se veškerých
       podkladů a dat, se kterými přijdou při zpracování díla do styku. Smluvní strany se
       dohodly na tom, že zhotovitel není oprávněn dílo, které je předmětem plnění této
       smlouvy, bez písemného souhlasu objednatelů, dále prodávat či s ním jinak nakládat.

 2. Zhotovitel se zavazuje během plnění smlouvy i po ukončení smlouvy (i po předání díla
       objednatelům), zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozví od

                                                                             11
     objednatelů v souvislosti se zhotovením díla. Tím není dotčena možnost zhotovitele
     uvádět činnost podle této smlouvy jako svou referenci ve svých nabídkách v zákonem
     stanoveném rozsahu, popř, rozsahu stanoveném zadavatelem veřejné zakázky.

3. Za porušení povimiosti mlčenlivosti specifikované v článku X., odstavec 2. této
     smlouvy, je zhotovitel povinen uhradit objednatelům smluvní pokutu ve výši 10 000,-Kč,
     a to za každý jednotlivý případ porušení povinnosti, a to v poměru stanoveném
     dle ČI.VIII, bodu 1., odrážky druhé.

4. Zhotovitel je povinen provést dílo na svůj náklad a nebezpečí,

5. Objednatelé jsou oprávněni průběžně kontrolovat provádění díla. Zjistí-li, že zhotovitel
     provádí dílo v rozporu se svými povinnostmi, touto smlouvou nebo pokyny objednatelů,
     jsou objednatelé oprávněni dožadovat se toho, aby zhotovitel odstranil vady vzniklé
     vadným prováděním a dílo prováděl řádným způsobem. Jestliže zhotovitel tak neučiní ani
     ve lhůtě mu k tomu poskytnuté a postup zhotovitele by vedl nepochybně k podstatnému
      porušení smlouvy, jsou objednatelé oprávněni odstoupit od smlouvy. V tomto případě je
      zhotovitel povinen uhradit škody vzniklé objednatelům odstoupením od smlouvy,

6. K průběžným kontrolám provádění díla bude docházet na kontrolních dnech. Tyto
      kontrolní dny je oprávněn svolávat objednatel 1, a to 1 x za měsíc. Zhotovitel je povinen
      se těchto kontrolních dnů zúčastnit a předložit ke kontrole doklady o provádění díla,

7. Zhotovitel je povinen úzce spolupracovat především s obcemi a s orgány státní správy,
     které jsou specifikované v ust. § 6 odst. 6 zákona Č. 139/2002 Sb., a dále se sborem
      zástupců vlastníků, který je volen ve smyslu § 5 odst. 5 zákona č.139/2002 Sb., je-li
      zvolen.

8. Zhotovitel je podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole
      ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění
      pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly
      prováděné v souvislosti prověřováním hospodárného využití veřejných prostředků.

9. Zhotovitel bere na vědomí, že objednatelé jsou organizační složkou státu a jeho stav účtu
      závisí na převodu finančních zdrojů ze státního rozpočtu. V případě nedostatku
      finančních prostředků pro pozemkové úpravy na účtu objednatelů se smluvní strany
      zavazují jednat o vyřešení této situace.

 10. Při přerušení prací ze strany objednatelů, má při dalším pokračování zhotovitel nárok na
      vystavení dodatku smlouvy na prodloužení termínu o časový úsek, odpovídající délce
      přerušení prací.

 11. V případě dodatečných služeb bude postupováno podle zákona č. 137/2006 Sb., v pl.
      znění.

                                                         ČI. XI.
                                               Závěrečná ustanovení

 1. Pokud v této smlouvě není stanoveno jinak, řídí se smluvní strany příslušnými
      ustanoveními Obchodního zákoníku.

 2. Zhotovitel nebude uplatňovat autorská práva na řešení KPÚ

 3. Sm louvaje vyhotovena v šesti stejnopisech, po dvou vyhotoveních pro každou smluvní
       stranu. Každý stejnopis smlouvy má váhu originálu,

 4. Smlouva může být měněna pouze na základě písemných dodatků podepsaných oběma
       smluvními stranami.

                                                                       12
5, Závazky za plnění této smlouvy přecházejí v případě transformace zhotovitele nebo
     objednatelů na právního nástupce organizace.

6. Podklady pro zpracování díla a výsledek činností, jež jsou předmětem této smlouvy, není
     zhotovitel oprávněn poskytovat jiným osobám bez souhlasu objednatelů (viz zákon
     5. 101/2000 Sb., v platném znění, o ochraně osobních údajů).

7, Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu smluvními stranami. Účinnosti nabývá
     dnem, kdy zhotovitel obdrží písemné prohlášení objednatele 2 o tom, že objednatel 2 má
      zajištěny finanční prostředky k uhrazení svého podílu ceny za dílo ze Státního fondu
      dopravní infrastruktury. Objednatel 2 je oprávněn v tomto prohlášení jednostranně
      stanovit zhotoviteli nový přiměřený termín plnění.

8. Objednatel i zhotovitel prohlašují, že si smlouvu přečetli a že souhlasí s jejím obsahem,
      dále prohlašují, že smlouva nebyla sepsána v tísni ani za nápadně nevýhodných
      podmínek. Na důkaz toho připojují své podpisy.

V Novém Jičíně, d n e .... :2.           V Olomouci, dne ,.O Ú f ; ..'.!.I.
Z a o b j e d n a t e l e 1:            7j & z h o t o v i t e l e :

ředitel PÚ Nový Jičín                   jednatel společnosti

                        1 1 ?01Í
  V Brně dne:.........................
  Z a o b j e d n a t e l e 2:

  ředitel Závodu Brno

pověřen řízením Závodu Brno
Příloha č .l ke SOI) obj. 1 č. 2/2011, obj. 2 č. , zhotov.č. 2/2011 - KPÚ Děrné

                                                      ■ ■ '■'' .  : P o č e l C c iii /■,. M.1 Cena bez

                                                                       V . p * h '%                                                V-: n a b y ti .ú čin n osti
                                                                        : celkem v /,

                                                                       iia ts is l

FC 1 Přípravné a geodetické práce

la Vyhodnocení podkladů a analýza j

                 současného stavu                                                                                                  12

1b Zaměření skutečného stavu a obnova

                 a doplnění podrobného polohového

                 bodového pole                                                                                                     24

Ic Polohopisné zaměření zájmového

                 území. Zjišťování hranic pozemků v

                 obvodu pozemkových úprav, vyjma

                 pozemků již vyšetřených. Vytýčení,

                 zaměření a stabilizace lomových

                 bodů hranic pozemků v obvodu

                 pozemkových úprav, včetně                                                                                         36

                 vypracování nezbytných GP, ZPMZ

Id Dokumentace nároků vlastníků

ÍPTt\wrr-iŠp&i.                                                                                                                                 38

                                                                                                                                   liSiBRiilIlili

FC 2 Návrhové práce                                               1  I ------------------------------1---------------------------
2a Zpracování plánu společných

                 zařízení (vč. vyjádření orgánů a

                 organizací)                                                                                                       41

2b Výškopisné zaměření zájmového

                 území pro zpracování plánu spol.

                 zařízení, potřebné podélné a příčné                                                                               41

                 profily společných zařízení pro

                 stanovení plochy záboru půdy

2c Potřebné podélné a příčné profily

                 společných zařízení pro stanovení                                                                                 41

                 plochy záboru půdy, včetně geol.

                 průzkumu VHS

2d Vypracování návrhu nového

                 uspořádání pozemků                                                                                                47

2e Předložení kompletní dokumentace

                 návrhu KPÚ vč. návrhu postupu                                                                                     48

                 realizace                                                                                                         (nejpozději do 30.11.2014)

IBS                                                   ! iÉ « ^ S I t S t t Í B I B ® Í lI » ^ S'>':l^^ ^ ^ ^ l í 1

FC 3 Vytyčení pozemků podle schváleného návrhu a mapové dílo                                                                       (d o 3 m ěsíců od výzvy
3a Vytyčení hranic pozemků dle návrhu                                                                                                       objed natele)

        KPÚ, stabilizace hranic pozemků                                                                                            (d o 3 m ěsíců od výzvy
3b Zpracování mapového díla včetně                                                                                                           objed natele

        DKM a SPI
:■iVi y:tyceni; í požení kupo dk »'.-xiííSSfílSŠl»»' s c■■hvalenéhh:■

CS; eiiiá í |?
Příloha č,l ke SOB obj. 1 č. 2/2011, obj. 2 č.... ...., zhotov.č. 2/2011 - KPÚ D ěrné

                      / 9 Jc-H                                   • o c o v 3 jj
V Novém Jičíně dne:,                  ........./  V Olomouci dne:.Ní/...2.... 7
                                                  Za z h o t o v i t e l e :
Z a o b j e d n a t e l e 1:

ředitel PÚ Nový Jičín                             jednatel společnosti
                                                                                                         •
                   11 -i)' - 20tí
V Brně dne:.........................
Za o b j e d n a t e l e 2:

ředitel Závodu Brno

povvěěrře n řízením Závodu Brno                                                        •
cisto smlouvy zhotovitele: 2/2011                    číslo smlouvy objednatele 1:2/2011
                                                     číslo smlouvy objednatele 2; 22-00143/11

                                           DODATEK č. 1
                                   SMLOUVY O DÍLO

                                                                  uzavřené
      podle § 536 a násl. zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů

                                                       mezi smluvními stranami

Česká republika-Ministerstvo zemědělství,            ředitel Pozemkového úřadu Nový Jičín
Pozemkový úřad Nový Jičín,
ve věcech smluvních je oprávněn jednat:

v technických záležitostech je oprávněn jednat

Adresa:              Husova 13, 741 01 Nový Jičín 1

Bankovní spojení:

číslo účtu:

IČ       00020478

(dále jen „objednatel 1“),

Ředitelství silnic a dálnic ČR, příspěvková organizace

Adresa sídla organizace: Na Pankráci 56,145 05 Praha 4

Adresa pro doručování: Závod Brno, Šumavská 525/33, 656 09 Brno

jehož jménem jedná:                                  ředitel Závodu Brno

ve věcech smluvních je oprávněna jednat;

ve věcech technických je oprávněn jednat:

Bankovní spojení:

Čislo účtu:

IČ/DIČ:              65993390 / CZ65993390

(dále jen „objednatel 2“)

a

Sdružení firem „ORIS“ spol. s r.o. a PozGeo, s.r.o.
zastoupené firmou „ORIS“ spol. s r.o.
Adresa: Josefa Mišáka 280/44, 779 00 Olomouc
IČ/DIČ : 42767661/CZ 42767661
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, pod č.j.
1988
Ve smluvních záležitostech oprávněn jednat:
V technických záležitostech oprávněn jednat

Bankovní spojení:

Číslo účtu:

(dále jen „zhotovitel")

   '                                                    !

jejíž předmětem a účeíem je dle ČI.I vypracování návrhu    Komplexní      pozemkové        úpravy

v katastrálním území Děrné (dále jen „KPÚ“).

S přihlédnutím k navýšení dodatečných prací rozšíření obvodu KPÚ a z toho plynoucí navýšení
měrných jednotek (dále jen ,,MJ“) ve fakturačním celku 1c Polohopisné zaměření zájmového území,
zjišťování hranic pozemku v obvodu pozemkových úprav, vyjma pozemků již vyšetřených,
vytyčení, zaměření a stabilizace lomových bodů hraníc pozemků v obvodu pozemkových úprav
včetně vypracování nezbytných GP, ZPMZ podle návrhu KPŮ o 30 MJ se smluvní strany dohodly
na níže uvedeném dodatku. Změna MJ nebyla dříve předvídatelná, a proto bylo přistoupeno k
jednacímu řízení bez uveřejnění a následné úpravě stávající smlouvy o dílo.

Z uvedeného důvodu a na základě výsledku jednacího řízení bez uveřejnění se výše uvedené smluvní
strany dohodly na změně stávající smlouvy o dílo, a to úpravě u fakturačního celku 1c Polohopisné
zaměření zájmového území, zjišťování hranic pozemků v obvodu pozemkových úprav, vyjma
pozemků již vyšetřených, vytyčení, zaměření a stabilizace lomových bodů hranic pozemků v
obvodu pozemkových úprav včetně vypracování nezbytných GP, ZPMZ o navýšení počtu MJ a
korekci ceny díla bez DPH. Zmíněné položky jsou zaznačeny v Příloze č. 1, která je součástí tohoto
dodatku.

Ostatní články smlouvy o dílo zůstávají beze změny.

Dodatek č. 1 smlouvy o dílo je vyhotoven v šesti stejnopisech, z toho ve dvou vyhotoveních pro
objednatele a ve dvou vyhotoveních pro zhotovitele, z nichž každý má povahu originálu.

Smluvní strany si Dodatek č. 1 přečetly, souhlasí s jejím obsahem a prohlašují, že nebyla sepsána
v tísni ani za jinak nápadné nevýhodných podmínek. Na důkaz toho připojují své podpisy a otisky
razítek.

                            ty ff • / /    V Olomouci dne: 1 ff- t o M

V Novém Jičíně d n e :..............VÍ...  Za zh o to v ite le :

Z a o b j e d n a t e l e 1:

ředitel

                                           jednatel společnosti

V Brně d n e :.....................
                                                                                                                                                              (

Z a o b j e d n a t e l e 2:

                                    ředitel závodu Brno

                                                                        Strana 2
Přfloha č .l ke SOD obj. 1 č. 2/2011, obj. 2 č. 22-00143/11, zhotov.č. 2/2011 - KPÚ Džrné £

F C 1 Přípravné a geodetické práce                                        30.11.2011
        Vyhodnocení podkladů a analýza                                    30.62011
        současného stavu
        Zaměření skutečného stavu a obnova                                30.11.2011
        a doplněni podrobného polohového                                  30.62012
       bodového pole_________________
        Polohopišné zaměření zájmového
        území. Zjišťování hranic pozemků v
        obvodu pozemkových úprav, vyjma
       pozemkůjiž vyšetřených. Vytýčení,
        zaměření a stabilizace lomových
        bodů hranic pozemků v obvodu
       pozemkových úprav, včetně

ld Dokumentace nároků vlastníků

FC 2 Návrhové práce

2á Zpracování plánu společných

zařízení (vč. vyjádření orgánů a

organizací)                                                               30.112013
                                                                          30.112013
2b Výškopisné zaměření zájmového

území pro zpracování plánu spol.

zařízení, potřebné podélné a příčné

profily společných zařízení pro

stanovení plochy záboru půdy

2c Potřebné podélné a příčné profily

společných zařízení pro stanovení                                         30.112013              :

plochy záboru půdy, včetně geol.

průzkumu VHS

2d Vypracování návrhu nového

uspořádání pozemků                                                        30.11.2014
                                                                          30.112014
2e Předložení kompletní dokumentace

návrhu KPÚ vč. návrhu postupu

realizace                                   .r . - i_________ i_  i

FC 3 Vytyčeni pozemků podle schváleného návrhu a mapové dílo              (do 3 měsíců od výzvy
       Vytyčení hranic pozemků dle návrhu                                        objednatele)
       KPÚ, stabilizace hranic pozemků
                                                                          (do 3 měsíců od výzvy
3b Zpracování mapového díla včetně                                               objednatele
       DKM a SPI

                                                                  spasil
Příloha č.l ke SOD obj. 1 ě. 2/2011, obj. 2 č. 22-00143/11, zhotov.č. 2/2011 - KPÚ Děrné

            . , - // t'nf1                            V Olomouci dne:... .ví.íí. .c. .. /. /.
                                                      Za z h o t o v i t e l e :
V Novém Jičíně dne:.......................
Z a o b j e d n a t e l e 1:

, ředitel

                                                      jednatel společnosti

V Brně d n e :....................
Z a o b j e d n a t e l e 2:

                                  ředitel závodu Bmo
cisio smlouvy zhotovitele: 2/2011                        číslo smlouvy objednatele 1:2/2011
                                                         Číslo smlouvy objednatele 2:22-00143/11
'■       "         ■

                                           DODATEK č. 2
                                   SMLOUVY O DÍLO

                                                                uzavřené
    podle § 536 a násl. zákona č. 513/1991 Sb,, obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů

                                                     mezi smluvními stranami

Česká republika-Ministerstvo zemědělství,             ředitel Pozemkového úřadu Nový Jičín
Pozemkový úřad Nový Jičín,
ve věcech smluvních je oprávněn jednat:

v technických záležitostech je oprávněn jednat:

Adresa:               Husova 13, 741 01 Nový Jičín 1

Bankovní spojení:

Číslo účtu:

IČ       00020478

(dále jen „objednatel 1“),

Ředitelství silnic a dálnic ČR, příspěvková organizace

Adresa sídla organizace: Na Pankráci 56,145 05 Praha 4

Adresa pro doručování: Závod Brno, Šumavská 525/33, 656 09 Brno

jehož jménem jedná:                                      ředitel Závodu Brno

ve věcech smluvních je oprávněna jednat

ve věcech technických je oprávněn jednat:             .

Bankovní spojení:

Číslo účtu:

IČ/DIČ:               65993390 / CZ65993390

(dále jen „objednatel 2,()

a

Sdružení firem „OR1S" spol. s r.o. a PozGeo, s.r.o.
zastoupené firmou „ORIS“ spol. s r.o.
Adresa: Josefa Mišáka 280/44, 779 00 Olomouc
IČ /D IČ : 42767661/CZ 42767661
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, pod č.j.
1988
Ve smluvních záležitostech oprávněn jednat
V technických záležitostech oprávněn jednat

Bankovní spojení:
Číslo účtu:
 (dále jen „zhotovitel")

jejíž předmětem a účelem je dle Čl.l vypracování návrhu Komplexní pozemkové úpravy
v katastrálním území Děrné {dále jen „KPÚ").

S přihlédnutím k navýšení dodatečných prací rozšíření obvodu KPÚ a z toho plynoucí navýšení
měrných jednotek (dále jen „MJ“) ve fakturačním cetku 1c Polohopisné zaměření zájmového území,
zjišťování hranic pozemků v obvodu pozemkových úprav, vyjma pozemků jíž vyšetřených,
vytyčení, zaměření a stabilizace lomových bodů hranic pozemků v obvodu pozemkových úprav
včetně vypracování nezbytných GP, ZPMZ podle návrhu KPÚ o 33 MJ se smluvní strany dohodly
na níže uvedeném dodatku. Změna MJ nebyla dříve předvídatelná, a proto bylo přistoupeno k
jednacímu řízení bez uveřejnění a následné úpravě stávající smlouvy o dílo.

Z uvedeného důvodu a na základě výsledku jednacího řízení bez uveřejněni se výše uvedené smluvní
strany dohodly na změně stávající smlouvy o dílo, a to úpravě u fakturačního celku 1c Polohopisné
zaměřeni zájmového území, zjišťování hranic pozemků v obvodu pozemkových úprav, vyjma
pozemků již vyšetřených, vytyčení, zaměření a stabilizace lomových bodů hranic pozemků v
obvodu pozemkových úprav včetně vypracování nezbytných GP, ZPMZ o navýšení počtu MJ a
korekci ceny díla bez DPH. Zmíněné položky jsou zaznačeny v Příloze č. 1, která je součástí tohoto
dodatku.

Ostatní články smlouvy o dílo zůstávají beze změny.

Dodatek č. 2 smlouvy o dílo je vyhotoven v šesti stejnopisech, z toho ve dvou vyhotoveních pro
objednatele a ve dvou vyhotoveních pro zhotovitele, z nichž každý má povahu originálu.

Smluvní strany si Dodatek č. 2 přečetly, souhlasí s jejím obsahem a prohlašují, že nebyla sepsána
v tísni ani za jinak nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho připojují své podpisy a otisky
razítek.

             23                  03-  -  2012

V Novém Jičíně d n e :.....................        VOlomouci dne: ...............7:. ~
                                                   Za z h o t o v i t e l e :
Z a o b j e d n a t e I e 1:

             ředitel

                                                   jednatel

V Brně dne:                   •

Za o b j e d n a t e l e 2 :

                              ředitel závodu Brno

                                                                                        Strana 2
Příloha ř .l ke SOD obj. 1 í . 2/2011, obj. 2 č. 22-00143/11, zhotov.č. 2/2011 - KPÚ Děrné >

Ucelená část, fakturační celek            Mj         HCena zavMJ     bez
                                                                               v počtu měsíců od

F G vl3?ř^ rávh é^ a geodeticképráce              1  1            1                   smlouvy
                                                                                     30.11.2011
la Vyhodnocení podkladů a analýza      V - -••••                                     30.6.2011

současného stavu                                                                     30.11.2011

ib Zaměřeni skutečného stavu a obnova

a:doplně^ podrobného polohového

bodového pole

Lc Polohopisné zaměření zájmového

území. Zjišťování hranic pozemků v

obvodu pozemkových úprav, vyjma

pozemkůjiž vyšetřených. Vytýčení,

zaměření a stabilizace lomových

hodů hranic pozemků v obvodu

pozemkových úprav, včetně

vypracování nezbytných GP, ZPMZ

Polohopisné zaměření zájmového

území- Zjišťování hranic pozemků v

obvodu pozemkových úprav, vyjma

pozemkůjiž vyšetřených. Vytýčení,

zaměření a stabilizace lomových        :                                             31.52012

bodů hranic pozemků v obvodu

pozemkových úprav, včetně

vypracování nezbytných GP, ZPMZ

- vícepráce

ld Dokumentace nároků vlastníků

                                                                                     30.92012

Přípravné a geodetické práce celkem ( la -ld ) be/ DPH               2 331 600,- Kč                   1

F C 2 Návrhové práce -

2a Zpracování plánu společných                    1  i            1

zařízení (vč. vyjádření orgánů a

organizací)                                                                          30.11.2013
                                                                                     30.112013
2b Výškopisné zaměřeni zájmového
                                                                                     30.112013
území pro zpracování plánu spol.
                                                                                     30.112014
zařízení, potřebné podélné a příčné                                                  30.11.2014

profily společných zařízení pro

stanovení plochy záboru půdy

2c Potřebné podélné a příčné profily

společných zařízení pro stanovení

plochy záboru půdy, včetně geol.

průzkumu VHS                                                                                             I

2d Vypracování návrhu nového

uspořádání pozemků

2e Předložení kompletní dokumentace

návrhu KPÚ vČ. návrhu postupu

realizace

Návrhovépráce celkem (2a-2e) bez D P H                               874 000,- Kč

FC 3 Vytyčení pozemků podle schváleného návrhu a mapové dílo                   (do 3 měsíců od výzvy     oz
3a Vytyčení hranic pozemků dle návrhu                                                 objednatele)

       KPÚ, stabilizace hranic pozemků                                         (do 3 měsíců od výzvy
3b Zpracování mapového díla včetně                                                    objednatele

       DKMaSPI

Vytyčení pozemků podle schváleného návrhu a mapové dílo celkem (3a-3b) bez DM        i
                                                                               Tř
Příloha č.l ke SOD obj. 1 č. 2/2011, obj. 2 č. 22-00143/11, zhotov.č. 2/2011 - KPÚ Děrné

Rekapitulace                                                   2 331 600,- Kč
   1. Přípravné a geodetické práce celkem ( la-ld ) bez DPH      874 000,- Kč
   2. Návrhové práce celkem (2a-2e) bez DPH
   3. Vytyčení pozemků podle schváleného návrhu a mapové dílo    495 000,- Kč
        celkem (3a-3b) bez DPH                                 3 700 600,-Kč

Cena celkem bez DPH                                              740 120,- Kč
DPH                                                            4 440 720,- Kč
Celková cena díla včetně DPH

23  03-                       -  2012       V Olomouci dne: ....... .2c? f L
                                            Za z h o to v it e le :
V Novém Jičíně dne:..................... .
                                                                                                        (
Z a o b j e d n a t e l e 1:
                                                   jednatel společnosti
, ředitel

V Brně d n e :.............‘
Z a o b j e d n a t e l e 2:

                                                                                                                                             i
                                   ředitel závodu Brno