Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Číslo smlouvy objednatele 1.: 2/2011 . Číslo smiouvy objednatele2.: .Ak:9.°. k Č.v!/ ' f4 SMLOUVA O DÍLO (podle § 536 a násl. zákona ě. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, ve znění pozd. předpisů) SMLUVNÍ STRANY: Objednatel 1: Česká republika - Ministerstvo zemědělství Pozemkový úřad Nový Jičín Husova 13 741 01 Nový Jičín ve věcech smluvních je oprávněn jednat: v technických záležitostech je oprávněn jednat: Bankovní spojení: Číslo úctu: IČ 00020478 (dále jen „objednatel 1“); Objednatel 2: Ředitelství silnic a dálnic ČR Na Pankráci 546/56 140 00 Praha 4 jehož jménem jedná:. ředitel Závodu Brno Adresa pro doručování: Ředitelství silníc a dálnic ČR, Závod Brno, Šumavská 33, 602 00 Brno Za objednatele je oprávněn jednat: ve věcech smluvních: ve věcech technických: Bankovní spojení: Číslo úctu: IČ: 65993390 DIČ: CZ65993390 ' (dále jen „objednatel 2“) a Zhotovitel: Sdružení firem „ORIS“ spol. s r.o. a PozGeo, s.r.o. zastoupené firmou „ORIS“ spol, s r.o. Adresa : Josefa Mišáka 280/44, 779 00 Olomouc IČ/DIČ : 42767661/CZ 42767661 Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, pod č.j. 1988 Ve smluvních záležitostech oprávněn jednat: V technických záležitostech oprávněn jednat:' Bankovní spojení: Číslo účtu: (dále jen zhotovitel) uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto smlouvu o dílo na základě výsledku výběrového řízení podle zákona ě. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozd. předpisů (dále jen „smlouva”): ČI. I. Předmět a účel smlouvy 1. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést pro objednatele dílo spočívající ve vypracování návrhu Komplexní pozemkové úpravy v katastrálním území Děrné (dále jen „KPÚ”) včetně nezbytných geodetických prací v třídě přesnosti určené pro obnovu katastrálního operátu novým mapováním - kód kvality je dán přesností měření a vyhotovení veškeré dokumentace pro zavedení výsledků KPÚ do katastru nemovitostí a jako nezbytný podklad pro územní plánování (dále jen „dílo”). Účelem je ve veřejném zájmu prostorově a funkčně uspořádat pozemky, scelit je nebo rozdělit a zabezpečit přístupnost a využití pozemků a vyrovnání jejich hranic tak, aby se vytvořily podmínky pro racionální hospodaření vlastníků půdy; v těchto souvislostech k nim uspořádat vlastnická práva a s nimi související věcná břemena, zajistit jimi podmínky pro zlepšení životního prostředí, ochranu a zúrodnění půdního fondu, vodní hospodářství zvýšení ekologické stability krajiny. 2. Dílo bude provedeno v rozsahu uvedeném v článku III, této smlouvy. 3. Při plnění předmětu smlouvy je zhotovitel povinen dodržovat zejména následující právní předpisy: • Zákon č. 139/2002 Sb„ o pozemkových úpravách a pozemkových úřadech a o změně zákona č. 229/1991 Sb„ o úpravě vlastnických vztahů kpůdě a jinému zemědělskému majetku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č. 139/2002 Sb,”). • Zákon č. 229/1991 Sb,, o úpravě vlastnických vztahů kpůdě a jinému zemědělskému majetku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č, 229/1991 Sb.“). o Zákon č, 344/1992 Sb., o katastru nemovitostí ČR (katastrální zákon), ve znění pozdějších předpisů « Zákon č. 200/1994 Sb., o zeměměřictví a o změně a doplnění některých zákonů souvisejících s jeho zavedením, ve znění pozdějších předpisů ® Vyhláška č. 31/1995 Sb., kterou se provádí zákon č. 200/1994 Sb., o zeměměřictví a o změně a doplnění některých zákonů souvisejících sjeho zavedením, ve znění pozdějších předpisů • Zákon č, 265/1992 Sb., o zápisech vlastnických a jiných věcných práv k nemovitostem, ve znění pozdějších předpisů. • Vyhláška ě, 26/2007 Sb., kterou se provádí zákona č. 265/1992 S„ o zápisech vlastnických a jiných věcných práv k nemovitostem ve znění pozdějších předpisů a zákon c. 344/1992 Sb., o katastru nemovitostí České republiky, ve znění pozdějších předpisů, ve znění vyhl. č. 164/2009 Sb. (dále jen „vylil, č. 26/2007 Sb,”). • Vyhláška č. 545/2002 Sb,, o postupu při provádění pozemkových úprav a náležitostech návrhu pozemkových úprav, ve znění vyhl. č. 122/2007 Sb. (dále jen „vyhl. č. 545/2002 Sb.”). • Návod pro obnovu katastrálního operátu a převod, č.j. ČÚZK 6530/2007-22 ve znění dodatku č. 1 č.j. 338-2008-22 a dodatku č. 2 , ě.j. ČÚZK 2390 /2009-22. ® Návod pro vedení a správu katastru nemovitostí, č.j. ČÚZK 4571/2001-23. ® Struktura výměnného formátu informačního systému katastru nemovitostí České republiky, č.j. 5598/2002-24, ve znění dodatku č. 1 č.j. 2893/2003-24, dodatku č. 2 č.j. 5165/2003-24, dodatku č. 3 č.j.899/2004-24, dodatku č.4 č.j. 4927/2004-24, dodatku č. 5 č.j. ČÚZK 971/2006-24, dodatku č. 6 č.j. ČÚZK 3463/2006-24, dodatku č. 7 č.j. ČÚZK 1301/2007-24, dodatku ě. 8 č.j. ČÚZK 5318/2007-24 a dodatku č.9 č.j. ČÚZK 2704/2009-24 a dodatku č. 10 č.j. ČÚZK 5131/2009-24. ® Technologický postup pro revizi a zřizování zhušťovacích bodů ČÚZK, č.j. 2112/1997- 22 ve znění dodatku č. l,Č.j. 1131/1998-22 a dodatku č. 2, č.j. 2086/1998-22. • Zákon č. 151/1997 Sb., o oceňování majetku a o změně některých zákonů (zákon o oceňování majetku), ve znění pozdějších předpisů • Vyhláška č. 3/2008 Sb., o provedení některých ustanovení zákona č. 151/1997 Sb., o oceňování majetku a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (oceňovací vyhláška), ve znění pozdějších předpisů • Podmínky k ochraně zájmů podle zvláštních předpisů stanovené dotčenými a správními orgány v souladu s ust. § 6 odst. 6 zákona č. 139/2002 Sb, • Platné technické normy. ® Metodický návod k provádění pozemkových úprav č.j.: 10747/2010-13300 • V případě, že v průběhu plnění předmětu veřejné zakázky nabude platnosti a účinnosti novela některého zvýše uvedených právních předpisů, popřípadě nabude platnosti a účinnosti jiný právní předpis vztahující se k předmětu plnění veřejné zakázky, je dodavatel povinen při realizaci veřejné zakázky řídit se těmito novými právními předpisy. 4. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést dílo na svůj náklad a na své nebezpečí v době sjednané v článku V. této smlouvy. Dokončením díla se rozumí zápis KPÚ do katastru nemovitostí a vytyčení hranic pozemků dle návrhu KPÚ, a to nejdéle do tří let od pravomocného rozhodnutí o schválení návrhu KPÚ (§ 11 zákona č. 139/2002 Sb.). 5. Objednatelé se zavazují, že řádně provedené dílo převezmou a zaplatí za něj cenu podle čl. VII. v souladu se zněním uvedeným v čl. V ílí. této smlouvy. ČI. II. Podklady k provedení díla 1. Nabídka zhotovitele ze dne 19.11.2010 2. Objednatelé se zavazují předat zhotoviteli bezodkladně po podpisu této smlouvy veškeré podklady, které jsou pro zpracování díla k dispozici a nebyly součástí oznámení či výzvy o zahájení zadávacího řízení. O předání podkladů bude sepsán stranami podepsaný zápis. 3. Zhotovitel se zavazuje zdržet se šíření jemu předaných podkladů vůči třetí osobě. Tyto mohou být předány třetí osobě jen se souhlasem objednatelů a v souladu s vyhotovením díla. Čí. III. Rozsah díla a jeho členění na ucelené Části a fakturační celky Dílo bude rozděleno na následující ucelené části sestavené z níže uvedených fakturačních celků a v souladu s přílohou vyhlášky č. 545/2002 Sb. v platném znění, Metodickým návodem k provádění pozemkových úprav, č.j, 10747/2010-13300 a Technickým standardem plánu společných zařízení v pozemkových úpravách, č.j. 10749/2010-13300. V podrobnostech se rozsah, členění díla a struktura dokumentace díla řídí přílohou Č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy. 1. Ucelená část - Přípravné a geodetické práce l.a. Vyhodnocení dostupných podkladu a analýza současného stavu. Vypracování seznamu dotčených parcel a seznamu dotčených vlastníků pro úvodní jednání, pro vyznačení poznámky o zahájení řízení do KN a pro prošetření případných nedokončených restitučních nároků, spolupráce při zajištění zemřelých vlastníků a dat jejich úmrtí, návrh na ustanovení opatrovníků, které pak rozhodnutím ustanoví pozemkový úřad, podklady pro úvodní jednání, rozbor současného stavu území - průzkum území (charakter hospodaření, čestní síť, vodní režim, eroze atd. dle § 3 vyhl. č. 545/2002 Sb.), zhodnocení požadavků a stanovisek dotčených orgánů a organizací (vč. dotčených obcí), celkové vyhodnocení území pro využití k návrhovým pracím, lustrace pozemků ve vlastnictví státu vč, nabývacích dokladů a zjištění majetku státu dotčeného § 29 zákona č. 229/1991 Sb., vypracování a předání seznamu parcel a vlastníků pro prošetření případných nedokončených restitučních nároků, Dokumentace bude předložena v rozsahu určeném v bodě 3 a 4 přílohy k vyhl. č. 545/2002 Sb. I.b, Zaměření skutečného stavu a obnova a doplnění podrobného bodového pole. Revize stávajícího bodového pole a doplnění (vybudování) na základě návrhu na zahuštění PBPP schváleného katastrálním úřadem, včetně stabilizace. Dokumentace v rozsahu určeném v bodě 5 přílohy k vyhl. č. 545/2002 Sb. l.c. Polohopisné zaměření zájmového území (mimo trvalé porosty, v trvalých a lesních porostech) v potřebném rozsahu pro KPÚ včetně druhů pozemků Geometrické a polohové určení vnějšího obvodu upravovaného území, Zjišťování průběhu hranic, včetně liniových staveb, vypracování potřebných GP, ZPMZ, stabilizace, odsouhlasení hranic komisí, předání protokolů pro katastrální úřad. Vyhotovení podkladů pro konzultace průběhu obvodu KPÚ s katastrálním úřadem, dále území, v němž bude obnoven pouze soubor geodetických informací (dále jen „SGI“) -podle § 3 zákona ě. 139/2002 Sb, Geometrické a polohové určení vnitrního obvodu upravovaného území. Geometrické a polohové určení vnějšího obvodu upravovaného území. Zjišťování průběhu hranic, včetně liniových staveb, vypracování potřebných GP, ZPMZ, stabilizace, odsouhlasení hranic komisí, předání protokolů pro katastrální úřad. Vyhotovení podkladů pro konzultace průběhu obvodu KPÚ s katastrálním úřadem, dále území, v němž bude obnoven pouze soubor geodetických informací (dále jen ,,SGD) - podle § 3 zákona ě. 139/2002 Sb. Vyhotovení podkladů pro změnu katastrální hranice v souladu s ust. § 22 a 23 vyhl.ě.26/2007 Sb. (schválení změny zastupitelstvem, dohoda obcí, žádost o změnu hranice) a jejich předání na příslušný katastrální úřad. Dokumentace bude předložena pozemkovému úřadu a katastrálnímu úřadu a její obsah bude odpovídat požadavkům dle příslušných zákonných norem. Dokumentace v rozsahu určeném v bodě 5 přílohy k vyhl. 5.545/2002 Sb. Geometrické a polohové určení vnitřního obvodu upravovaného území, Zjišťování a zaměření hranic pozemků neřešených podle § 2 zákona č, 139/2002 Sb. Zjišťování hranic pozemků a jejich zaměření bude provedeno v souladu s ustanovením § 7 odst. 6 vyhl, ě. 545/2002 Sb. l.d. Dokumentace nároků vlastníků pro vypracování návrhu nového uspořádání pozemků. Zpracování dokumentace soupisu nároků vlastníků pozemků. Identifikace případných nedokončených restitučních nároků, spolupráce při zjištění zemřelých vlastníků a dat jejich úmrtí, návrh na ustanovení 4 opatrovníků, které pak usnesením ustanoví pozemkový úřad. Prověření vlastnictví pozemků ve vlastnictví státu a jiných subjektů na základě zjištění (zaměření) skutečného stavu v terénu. Součástí a podkladem pro vypracování dokumentace nároků vlastníků bude topologická úprava linií BPEJ na zaměřený skutečný stav, odsouhlasené VUMOP, v.v.i. Dále bude součástí vyšetření nesouladu druhů pozemků a způsobů využití v souladu s ustanovením § 3 odst. 3 vyhl. č. 545/2002 Sb. Elaborát bude vypracován v souladu s ust § 8 zákona ě. 139/2002 Sb. a § 8 vyhl, Č. 545/2002 Sb. a tabulky č. 1 této vyhlášky. Projednání možnosti případného vypořádáni spoluvlastnictví, V průběhu zpracování návrhu bude prováděna průběžná aktualizace soupisu nároků na základě nových skutečností jako např. rozdělení spoluvlastnictví, úprava obvodu pozemkové úpravy, změna okruhu účastníků řízení. Bude-li. zjištěno duplicitní vlastnictví k pozemku, bude vypracován návrh na jeho vypořádání ve smyslu § 13 odst. 4 a 5 zákona č, 139/2002 Sb, Dokumentace k soupisu nároků bude v rozsahu uvedeném v bodě 6 přílohy k vyhl. ě. 545/2002 Sb, 2. Ucelená část - Návrhové práce 2.a. Zpracování plánu společných zařízení, včetně digitálního zpracování. Plán bude projednán a odsouhlasen se sborem zástupců a dotčenými orgány a organizacemi, včetně dořešení všech připomínek. Plán společných zařízení bude projednán a schválen zastupitelstvem příslušné obce na veřejném zasedání. Součástí výstupu bude posouzení navržených změn situování společných zařízení ve srovnání se schváleným územním plánem. Dokumentace k plánu společných zařízení bude v rozsahu uvedeném v bodě 7 přílohy k vyhl. č. 545/2002 Sb, 2.b. Výškopisné zaměření zájmového území. Zaměření bude provedeno v nezbytném rozsahu u pozemků ohrožených vodní erozí nebo u pozemků, na kterých se předpokládá budování společných zařízení. Potřebné podélné a příčné profily společných zařízení pro stanovení plochy záboru půdy, zejména podélných a příčných profilů komunikací a dalších staveb pro stanovení plochy záboru půdy stavbami (s ohledem na případné násypy nebo zářezy) včetně geol. průzkumu, vyžaduj e-li to charakter území. Provedení předběžných geotechnických průzkumů pro stavby plánu SZ. 2.c. Potřebné podélné a příčné profily společných zařízení pro stanovení plochy záboru půdy, včetně inženýrsko-geologické ho průzkumu a nezbytných výpočtů pro vodohospodářskou část plánu společných zařízení. To vše s ohledem na potřeby správy a provozu jednotlivých vodohospodářských zařízení. 2.d. Vypracování návrhu nového uspořádání pozemků včetně bilancí. Optimální prostorové a funkční uspořádání nových pozemků včetně bilancí odsouhlasených vlastníky nejméně 75 % výměry pozemků řešených podle § 2 zákona ě. 139/2002 Sb., zpracovaných v souladu s § 9 a 10 zákona č. 139/2002 Sb., s § 10 vyhl. č. 545/2002 Sb. a tabulkou č. 2 této vyhlášky. Dokumentace návrhu nového uspořádání pozemků bude v rozsahu uvedeném v bodech 8 a 9 přílohy k vyhl. ě, 545/2002 Sb. 2.e. Předložení kompletní dokumentace návrhu KPÚ. Kompletní dokumentace, včetně průvodního listu a souhrnné zprávy bude předložena v rozsahu stanoveném přílohou k vyhl. č. 545/2002 Sb. a to v počtu čtyř vyhotovení v papírové formě a 1 x digitálně. Vše bude řádně označeno, podepsáno s příslušným razítkem zpracovatele a osoby s předepsaným úředním oprávněním. Návrh KPÚ bude předán včetně zapracovaných připomínek a námitek podaných v době vystavení návrhu. Vypracování písemných a grafických příloh k 1. 2. rozhodnutí - písemná část k rozhodnutí o schválení návrhu KPÚ bude obsahovat bilanci původních a nově navržených pozemků. Grafická Část bude obsahovat znázornění nových pozemků na přehledné mapě kat.území. K rozhodnutí o výměně nebo přechodu vlastnických práv bude zpracována příloha ě.l (pozemky), případně příloha c.2 a 3 (zrušení a zřízení věcných břemen a určení výše úhrady a lhůty). Tyto přílohy budou zpracovány v jednom vyhotovení pro každého vlastníka. 3. Ucelená část - Vytýčení pozemků podle schváleného návrhu a mapové dílo 3,a. Vytýčení pozemků podle požadavků vlastníků a podle uvážení pozemkového úřadu. Vzhledem k tomu, že nelze předem přesně odhadnout, jaké budou požadavky vlastníků na vytýčení, je ve výkazu prací stanoven předběžný počet měrných jednotek pro vytýčení. Tento počet je stanoven pro účely hodnocení nabídek v souladu se zákonem. Pro fakturaci bude rozhodující skutečný počet 5 měrných jednotek podle požadavků vlastníků na vytýčení a podle uvážení pozemkového úřadu. Jednotkové ceny budou závazné a neměnné po celou dobu plnění veřejné zakázky. 3.b. Zpracování mapového díla - nové digitální katastrální mapy, včetně obnovy SPI, včetně podkladů potřebných pro zavedení výsledků pozemkové úpravy do KN. Součástí mapového díla je i konečná topologická úprava platných linií BPEJ na DKM schválená VÚMOP, v.v.i.. Dokumentace bude obsahovat náležitosti dle vyhh c. 26/2007 Sb. ČI. IV. Technické požadavky na provedení díla 1. Výsledky jednotlivých etap díla (fakturačních celků příp. ucelených Částí) budou předávány ve formátech *.doc, .xls, .mdb, výsledky geodetických a grafických prací budou předávány ve formátu .dgn„ rastrová data ve formátu .cit, neboť zadavatel používá softwarové vybavení pracující s těmito formáty. Součástí návrhu budou i tabulkové výstupy pro přílohu k rozhodnutí o určení hranic pozemků, schválení návrhu a o výměně nebo přechodu vlastnických práv, příp. určení výše úhrady a lhůty podle § 10 odst. 2 zákona č. 139/2002 Sb., popřípadě o zřízení nebo zrušení věcného břemene k dotčeným pozemkům v dohodnuté formě. 2. Ukončené fakturační celky budou odevzdány s náležitostmi podle odstavce 1. článku IV. této smlouvy v následujícím počtu vyhotovení a formě (počty vyhotovení podle počtu objednatelů -1 čí více paré navíc): 1.1. Vyhodnocení podkladů a rozbor současného stavu - 2 x papírové zprac. a CD. 1.2. Dohledání, doplnění a ověření stávajícího bodového pole - 2 x papírové zprac. a CD. 1.3. Polohopisné zaměření zájmového území - 1 x papírové zprac. a CD. 1.4. Geometrické a polohové určení vnějšího obvodu - 2 x papírové zprac. a CD. 1.5. Geometrické a polohové určení vnitřního obvodu - 2 x papírové zprac. a CD, 1.6. Zjišťování a zaměření hranic pozemků neřešených - 2 x papírové zprac. a CD. 1.7. Dokumentace nároků vlastníků - 3 x papírové zprac. a CD. 2.1. Vypracování plánu společných zařízení - 4 x papírové zprac. a CD. Návrh plánu společných zařízení v měřítku 1 : 2000 nebo 1 : 5000 (měřítka stanoví objednatelé podle potřeby v průběhu zpracování KPU). 2.2. Výškopisné zaměření zájmového území - 1 x papírové zprac, a CD. 2.3. Potřebné podélné a příčné profily společných zařízení - 1 x papírové zprac. a CD. 2.4. Potřebné podélné a příčné profily společných zařízení - 2 x papírové zprac. a CD, 2.5. Vypracování návrhu nového uspořádání pozemků - 3 x papírové zprac. a CD. 2.6. Předložení kompletní dokumentace návrhu KPÚ. - 4 x papírové zprac. a CD. 3.1. Vytyčení hranic pozemků - v náležitostech podle katastrálních předpisů, 3.2. Zpracování mapového díla - 2 x papírové zprac. a CD. Mapové dílo bude zpracováno podle zvláštního předpisu (Návod pro obnovu katastrálního operátu a převod, ČÚZK 2007, ve znění dodatků). DKM bude zpracována a předána ve výměnném formátu ISKN podle vyhl. ě. 26/2007 Sb. 6 4k& 3. Grafické výstupy budou zpracovány v měřítku stanoveném příslušným katastrálním % úřadem. Návrh plánu společných zařízení v měřítku 1 : 2000 nebo 1 : 5000 (měřítka stanoví objednatelé podle potřeby v průběhu zpracování KPÚ). y 4. Grafické počítačové soubory mapového díla i návrhu K.PÚ budou respektovat požadavky objednatelů a příslušného katastrálního úřadu. Součástí výsledných digitálních katastrálních map budou podklady podle zadání objednatelů na základě dohody s příslušným katastrálním úřadem. ČI. V. v Cas a místo předání díla Dílo bude předáváno v sídle objednatele 1 po ukončených hlavních fakturačních celcích příp. dílčích fakturačních celcích ve smyslu článku III. této smlouvy, a to v termínech jak jsou uvedeny v příloze č, 1, která je nedílnou součástí této smlouvy. Fakturační celek 3.a. - Vytyčení pozemků a stabilizace vlastnických hraníc dle návrhu KPÚ bude provedeno do 3 měsíců od písemné výzvy objednatele k provedení těchto prací. 3. Fakturační celek 3.b. - Mapové dílo, včetně DKM a SPI, bude zpracováno do 3 měsíců od písemné výzvy objednatele k zahájení těchto prací. Objednatel vyzve zhotovitele nej později do 30 dnů od právní moci rozhodnutí o schválení návrhu KPÚ. V případě, že právní moc rozhodnutí o schválení byla závislá na rozhodnutí o odvolání, lhůta se prodlužuje na 90 dnů. ČI. VI, Předání a převzetí díla, sankce, záruky 1. Zhotovitel se zavazuje odevzdávat objednatelům dílo po ucelených částech a fakturačních celcích v souladu s čl, č. III. v termínech uvedených v příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy. a. Výše sankce za nesplnění termínu vypracování plánu společných zařízení činí 5000,-Kč. b. Výše sankce za nesplnění termínu předložení kompletní dokumentace návrhu činí 5000,-Kč. 2. Zhotovitel objednatelům poskytuje záruku za jakost předaného díla. Záruční lhůta se stanovuje 36 měsíců od předání celého díla zhotovitelem objednatelům. U ucelených částí, případně fakturačních celků se záruční lhůta prodlužuje o dobu, která uplyne mezi dílčím plněním a předáním celého díla. V případě přerušení prací ze strany objednatelů platí dohodnutá záruční lhůta 36 měsíců na dosud provedené práce. Počátkem této záruční lhůty je termín odevzdání poslední ucelené části, případně fakturačního celku. V případě, že po dobu plynoucí záruční lhůty budou práce znovu obnoveny, prodlužuje se záruční lhůta na dříve dokončené ucelené části o počet měsíců přerušení prací. Záruka se vztahuje na veškeré vady a nedodělky prací zapříčiněné zhotovitelem. Záruka se nevztahuje na nedostatky a chyby plynoucí z chybných vstupních podkladů, zejména pak z chybného vstupního vlastnictví, které nebylo v době zpracování návrhů KPÚ zpochybněno. Po dobu záruční lhůty mají objednatelé právo požadovat bezplatné odstranění vad. O odstranění vad bude oběma stranami sepsán protokol. Doba odstranění vad se do záruční lhůty nezapočítává, Zhotovitel ručí objednatelům podle Obchodního zákoníku do výše čistého obchodního jmění, 7 3, Vady díla: dílo má vady, pokud neodpovídá kvalitou či rozsahem podmínkám stanoveným ve smlouvě, případně požadavkům obecně závazných norem nebo předpisům uvedeným v této smlouvě. Objednatel 1 písemně oznámí zhotoviteli vadu díla a ten je povinen do 15 dnů písemně oznámit, zda vadu uznává, či nikoliv. Vady díla zhotovitel odstraní bezplatně v dohodnuté lhůtě. Lhůta musí být dohodnuta tak, aby nezmařila další práce nebo úkony. Podkladem je písemné oznámení o specifikovaných vadách podle ustanovení § 562 Obchodního zákoníku a potvrzení zhotovitele o uznání vady. 4. Je-li zhotovitel v prodlení s odstraněním vad, uhradí objednatelům smluvní pokutu ve výši 1000,- Kč za každý den prodlení po uplynutí lhůty dohodnuté podle bodu 3, a to v poměru stanoveném dle Č1.VIII, bodu 1 odrážky druhé, CL VII. Cena za provedení díla 1. Cena za provedení díla je sjednána na základě vítězné nabídky veřejné zakázky, vyhlášené objednatelem 1. Podrobnosti kalkulace ceny obsahuje příloha ě. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy. Rekapitulace ceny: 1..Přípravné práce celkem bez DPH 2 205 600 Kč 2.Návrhové práce celkem bez DPH 874 000 Kč 3,Vytyčení pozemků podle schváleného návrhu a mapové dílo celkem bez DPH 495 000 Kč Celková cena bez DPH 3 574 600 Kě DPH ______l l ± 9 2 0 K c Celková cena díla včetně DPH .... 4 289 520 Kč Sjednaná celková cena je neměnná po celou dobu realizace díla a tuto lze změnit pouze v případě, že v průběhu plnění dojde ke změnám sazeb DPH (příp. v rámci opce). Sjednaná celková cena je určena na základě zadaného rozsahu měrných jednotek a jím odpovídajících jednotkových položkových cen nabídnutých zhotovitelem. 2. V případě menšího množství měrných jednotek u geodetických i projektových prací budou fakturovány skutečně zpracované měrné jednotky. Bude-li skutečný počet měrných jednotek u geodetických i projektových prací vyšší než je předpoklad objednatelů, budou objednatelé postupovat v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek. 3. U cen geodetických a projekčních prací, u nichž je měrná jednotka 100 bm, se metry sčítají za celý fakturační celek a teprve součet se zaokrouhluje. Zaokrouhlení se provádí při rozsahu menším než 1 měrná jednotka na 1 měrnou jednotku. Při rozsahu větším než 1 měrná jednotka se zaokrouhluje na celé měrné jednotky, a to směrem nahoru. 4. Tisk nutných mapových podkladů je zahrnut do cenové kalkulace. ČI. VIII. Platební a fakturační podmínky 1. Fakturace bude prováděna po dokončení jednotlivých hlavních fakturačních celků příp. dílčích fakturačních celků, na základě objednatelem 1 vyhotoveného a potvrzeného schvalovacího protokolu o předání a převzetí prací bez vad a nedodělků. Bez tohoto potvrzeného protokolu nesmí být faktura vystavena. Dřívější termín plnění hlavních fakturačních celků příp. dílčích fakturačních celků se připouští za podmínky, že k financování díla budou ze státního rozpočtu uvolněny potřebné finanční prostředky na účet objednatele 1 v době dřívějšího plnění. Podmínkou dřívější fakturace je písemný souhlas objednatele 1. • fakturace a placení nákladů provedených prací bude v souladu s Příkazní smlouvou č. příkazce: 13-00-0000418, č. příkazníka 01/2009-P ze dne 7.12.2009 uzavřenou mezi příkazcem - objednatelem 2 a příkazníkem - objednatelem 1, • faktury budou vystaveny zvlášť pro objednatele 1 (76,81% nákladů) a objednatele 2 (23,19 % nákladů), obě však budou zaslány na adresu Česká republika - Ministerstvo zemědělství, Pozemkový úřad Nový Jičín, Husova 13, 741 01 Nový Jičín, • faktura vystavená pro objednatele 2 musí navíc obsahovat označení stavby a číslo ISPROFIN, tj. text „Silnice 1/57 Hladké Životice - ob chvat a ISPROFIN 3272411007, její přílohou bude zápis o převzetí díla potvrzený objednatelem 1 2. U prací podléhajících rozhodnutí pozemkového úřadu nebo kontrole katastrálního úřadu bude zadavatelem při jejich převzetí vyplacena částka ve výši 80% dohodnuté ceny dílčího fakturačního celku příp. hlavního fakturačního celku a zbývající část bude uhrazena až po nabytí právní moci rozhodnutí o schválení návrhu KPÚ, případně po provedení zápisu do KN, 3. Zhotovitel bude zasílat objednatelům faktury ve dvou vyhotoveních, které musí splňovat náležitosti podle předpisů o vedení účetnictví. Zároveň s cenou za provedené práce vypočte zhotovitel i DPH podle platných zákonů. Pokud faktura neobsahuje všechny zákonem a smlouvou stanovené náležitosti, jsou objednatelé povinni bezodkladně fakturu vrátit zhotoviteli s tím, že zhotovitel je poté povinen vystavit novou fakturu snovým termínem splatnosti. V takovém případě nejsou objednatelé v prodlení s úhradou. 4. Zhotovitel označí každou íákturu textem "dílčí11 s označením fakturačního celku příp. dílčího fakturačního celku, a poslední fakturu označí textem „konečná". 5. Splatnost jednotlivých faktur je 65 kalendářních dnů ode dne doručení danému objednateli. Objednatelé se zavazují zaplatit pokutu ve výši 0,05% z ceny uvedené na faktuře za každý den prodlení splatnosti faktury, a to v poměru stanoveném dle Čl.VIII, bodu 1., odrážky druhé. ČI. IX. Důvody pro změnu nebo zrušení smlouvy 1. Zjistí-li objednatelé, že zhotovitel provádí dílo v rozporu se svými povinnostmi vyplývajícími z této smlouvy čí stanovené obecně závaznými právními předpisy, jsou objednatelé oprávněni dožadovat se toho, aby zhotovitel odstranil vady vzniklé vadným prováděním a dílo prováděl řádným způsobem. Jestliže zhotovitel díla tak neučiní ani v přiměřené lhůtě mu k tomu poskytnuté a postup zhotovitele by vedl nepochybně k podstatnému porušení smlouvy, jsou objednatelé oprávněni odstoupit od smlouvy (§ 550 obch. zák.). Vznikne-li z těchto důvodů objednateli škoda, je zhotovitel povinen průkazně vyčíslenou škodu uhradit. 2. Zjistí-li objednatelé v průběhu plnění předmětu smlouvy, že dochází k prodlení se zahájením nebo prováděním prací oproti harmonogramu z důvodů na straně zhotovitele, stanoví zhotoviteli lhůtu, do kdy má nedostatky odstranit, V případě, že nedostatky nebudou odstraněny ve stanovené lhůtě, mohou objednatelé od smlouvy odstoupit. Vznikne-li z těchto důvodů objednateli škoda, je zhotovitel povinen průkazně vyčíslenou škodu uhradit, 3. Pokud na straně objednatelů vznikl důvod pro změnu, nebo zrušení závazku, je povinen nahradit zhotoviteli nutné náklady, které mu vznikly v souvislosti s přípravou na plnění závazku, se změnou ěi zrušením závazku. Zhotovitel není povinen přistoupit na změnu nebo zrušení závazku, jestliže o to objednatelé nepožádají bez zbytečného odkladu poté, kdy zjistí nebo mohou zjistit skutečnost rozhodnout pro změnu nebo zrušení závazku. Veškeré změny této smlouvy lze provést toliko písemnými dodatky. 4. Objednatelé si vyhrazují právo přerušit práce v případě nedostatku finančních prostředků na tyto práce přidělených ze státního rozpočtu, popř. při zastavení řízení o pozemkových úpravách podle §6 odst. 8 zákona č. 139/2002 Sb, Při přerušení prací ze strany objednatelů se provede inventarizace rozpracovanosti, zhotovitel doloží rozpracovanost a tyto práce budou v této výši uhrazeny na základě oboustranně potvrzeného protokolu. O dobu přerušení prací se prodlouží lhůty k předání díla a jeho ucelených částí, pokud nebude dohodnuto jinak. Zhotovitel toto právo objednatelů plně akceptuje. 5. Objednatelé si dále vyhrazují právo odstoupit od smlouvy, když přerušení prací zvýše citovaných důvodů bude trvat více než šest měsíců nebo důvody pro dopracování pozemkové úpravy pominou. Zhotovitel toto právo plně akceptuje. 6. Každá ze smluvních stran je oprávněna písemně odstoupit od smlouvy, pokud: 6.1. vůči majetku zhotovitele probíhá insolvenění řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku; 6.2 . insolvenění návrh byl zamítnut proto, že majetek zhotovitele nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení; 6.3. zhotovitel vstoupí do likvidace; 6.4. nastane vyšší moc, kdy dojde k okolnostem, které nemohou smluvní strany ovlivnit a které zcela nebo na dobu delší než 90 dnů znemožní některé ze smluvních stran plnit své závazky ze smlouvy; 7. Vznik některé ze skutečností uvedených v odst. 6 tohoto článku je každá smluvní strana povinna oznámit druhé smluvní straně. Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy však není rozhodující, jakým způsobem se oprávněná smluvní strana dozvěděla o vzniku skutečností opravňujících k odstoupení od smlouvy. 8. Pokud odstoupí od smlouvy objednatelé z důvodů uvedených v odstavci 1. a 2, tohoto článku nebo některá ze smluvních stran z důvodů uvedených v odstavci 6 tohoto článku, smluvní strany sepíší protokol o stavu provedení díla ke dni odstoupení od smlouvy. Protokol musí obsahovat zejména soupis veškerých uskutečněných prací a dodávek ke dni odstoupení od smlouvy. Závěrem protokolu smluvní strany uvedou finanční hodnotu dosud provedeného díla. V případě, že se smluvní strany na finanční hodnotě díla neshodnou, nechají vypracovat příslušný znalecký posudek soudním znalcem. Smluvní 10 strany se zavazují přijmout tento posudek jako konečný ke stanovení finanční hodnoty díla. K určení znalce, jakož i k úhradě ceny za zpracování posudku je příslušný objednatel 1. 9. Odstoupení od smlouvy bude oznámeno písemně formou doporučeného dopisu s doručenkou. Účinky odstoupení od smlouvy nastávají dnem doručení oznámení o odstoupení druhé straně. 10. Ve všech výše uvedených případech odstoupení zaviněného zhotovitelem jsou objednatelé oprávněni uplatnit smluvní pokutu ve výši 10% z ceny díla, a to v poměru v stanoveném dle Cl.VIII, bodu 1., odrážky druhé. Mimo to jsou objednatelé oprávněni přenést na zhotovitele všechny následky plynoucí z odstoupení od smlouvy, zejména pak náklady vzniklé uzavřením nové smlouvy s jiným zhotovitelem, náklady za opravy vady či nedodělků a za penále nebo škody, které mohou být hrazeny objednatelům, 11. V případě odstoupení od smlouvy se zhotovitel zavazuje na žádost objednatelů vrátit podklady, příp, i poskytnout nebo dát k dispozici všechny doklady spjaté s vyhotovením díla. 12. Odstoupením od smlouvy nejsou dotčena práva smluvních stran na úhradu splatné smluvní pokuty a na náhradu škody. 13. V případě odstoupení od smlouvy jednou ze smluvních stran, bude k datu účinnosti odstoupení vyhotoven protokol o předání a převzetí nedokončeného díla, který popíše stav nedokončeného díla a vzájemné nároky smluvních stran, 14. Do doby vyčíslení oprávněných nároků smluvních stran a do doby dohody o vzájemném vyrovnání těchto nároků, jsou objednatelé oprávněni zadržet veškeré fakturované a splatné platby zhotoviteli. 15. V dalším se v případě odstoupení od smlouvy postupuje dle příslušných ustanovení obchodního zákoníku. 16. Smluvní strany se dohodly, že objednatelé jsou od této smlouvy oprávněni odstoupit bez jakýchkoliv sankcí, pokud nebude schválena částka ze státního rozpočtu následujícího roku, která je potřebná k úhradě za plnění poskytované podle této smlouvy v následujícím roce, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Objednatelé prohlašují, že do 30 dnů po vyhlášení zákona o státním rozpočtu ve Sbírce zákonů oznámí druhé smluvní straně, zda byla schválená částka ze státního rozpočtu následujícího roku, která je potřebná k úhradě za plnění poskytované podle této smlouvy v následujícím roce. ČI. X. Jiná ujednání 1. Při provádění díla je zhotovitel vázán pokyny objednatelů. Objednatelé i zhotovitel se zavazují průběžně vzájemně konzultovat odbornou problematiku předmětu smlouvy. Pracovníci zhotovitele jsou vázáni mlčenlivostí vůči třetím osobám týkající se veškerých podkladů a dat, se kterými přijdou při zpracování díla do styku. Smluvní strany se dohodly na tom, že zhotovitel není oprávněn dílo, které je předmětem plnění této smlouvy, bez písemného souhlasu objednatelů, dále prodávat či s ním jinak nakládat. 2. Zhotovitel se zavazuje během plnění smlouvy i po ukončení smlouvy (i po předání díla objednatelům), zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozví od 11 objednatelů v souvislosti se zhotovením díla. Tím není dotčena možnost zhotovitele uvádět činnost podle této smlouvy jako svou referenci ve svých nabídkách v zákonem stanoveném rozsahu, popř, rozsahu stanoveném zadavatelem veřejné zakázky. 3. Za porušení povimiosti mlčenlivosti specifikované v článku X., odstavec 2. této smlouvy, je zhotovitel povinen uhradit objednatelům smluvní pokutu ve výši 10 000,-Kč, a to za každý jednotlivý případ porušení povinnosti, a to v poměru stanoveném dle ČI.VIII, bodu 1., odrážky druhé. 4. Zhotovitel je povinen provést dílo na svůj náklad a nebezpečí, 5. Objednatelé jsou oprávněni průběžně kontrolovat provádění díla. Zjistí-li, že zhotovitel provádí dílo v rozporu se svými povinnostmi, touto smlouvou nebo pokyny objednatelů, jsou objednatelé oprávněni dožadovat se toho, aby zhotovitel odstranil vady vzniklé vadným prováděním a dílo prováděl řádným způsobem. Jestliže zhotovitel tak neučiní ani ve lhůtě mu k tomu poskytnuté a postup zhotovitele by vedl nepochybně k podstatnému porušení smlouvy, jsou objednatelé oprávněni odstoupit od smlouvy. V tomto případě je zhotovitel povinen uhradit škody vzniklé objednatelům odstoupením od smlouvy, 6. K průběžným kontrolám provádění díla bude docházet na kontrolních dnech. Tyto kontrolní dny je oprávněn svolávat objednatel 1, a to 1 x za měsíc. Zhotovitel je povinen se těchto kontrolních dnů zúčastnit a předložit ke kontrole doklady o provádění díla, 7. Zhotovitel je povinen úzce spolupracovat především s obcemi a s orgány státní správy, které jsou specifikované v ust. § 6 odst. 6 zákona Č. 139/2002 Sb., a dále se sborem zástupců vlastníků, který je volen ve smyslu § 5 odst. 5 zákona č.139/2002 Sb., je-li zvolen. 8. Zhotovitel je podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti prověřováním hospodárného využití veřejných prostředků. 9. Zhotovitel bere na vědomí, že objednatelé jsou organizační složkou státu a jeho stav účtu závisí na převodu finančních zdrojů ze státního rozpočtu. V případě nedostatku finančních prostředků pro pozemkové úpravy na účtu objednatelů se smluvní strany zavazují jednat o vyřešení této situace. 10. Při přerušení prací ze strany objednatelů, má při dalším pokračování zhotovitel nárok na vystavení dodatku smlouvy na prodloužení termínu o časový úsek, odpovídající délce přerušení prací. 11. V případě dodatečných služeb bude postupováno podle zákona č. 137/2006 Sb., v pl. znění. ČI. XI. Závěrečná ustanovení 1. Pokud v této smlouvě není stanoveno jinak, řídí se smluvní strany příslušnými ustanoveními Obchodního zákoníku. 2. Zhotovitel nebude uplatňovat autorská práva na řešení KPÚ 3. Sm louvaje vyhotovena v šesti stejnopisech, po dvou vyhotoveních pro každou smluvní stranu. Každý stejnopis smlouvy má váhu originálu, 4. Smlouva může být měněna pouze na základě písemných dodatků podepsaných oběma smluvními stranami. 12 5, Závazky za plnění této smlouvy přecházejí v případě transformace zhotovitele nebo objednatelů na právního nástupce organizace. 6. Podklady pro zpracování díla a výsledek činností, jež jsou předmětem této smlouvy, není zhotovitel oprávněn poskytovat jiným osobám bez souhlasu objednatelů (viz zákon 5. 101/2000 Sb., v platném znění, o ochraně osobních údajů). 7, Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu smluvními stranami. Účinnosti nabývá dnem, kdy zhotovitel obdrží písemné prohlášení objednatele 2 o tom, že objednatel 2 má zajištěny finanční prostředky k uhrazení svého podílu ceny za dílo ze Státního fondu dopravní infrastruktury. Objednatel 2 je oprávněn v tomto prohlášení jednostranně stanovit zhotoviteli nový přiměřený termín plnění. 8. Objednatel i zhotovitel prohlašují, že si smlouvu přečetli a že souhlasí s jejím obsahem, dále prohlašují, že smlouva nebyla sepsána v tísni ani za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho připojují své podpisy. V Novém Jičíně, d n e .... :2. V Olomouci, dne ,.O Ú f ; ..'.!.I. Z a o b j e d n a t e l e 1: 7j & z h o t o v i t e l e : ředitel PÚ Nový Jičín jednatel společnosti 1 1 ?01Í V Brně dne:......................... Z a o b j e d n a t e l e 2: ředitel Závodu Brno pověřen řízením Závodu Brno Příloha č .l ke SOI) obj. 1 č. 2/2011, obj. 2 č. , zhotov.č. 2/2011 - KPÚ Děrné ■ ■ '■'' . : P o č e l C c iii /■,. M.1 Cena bez V . p * h '% V-: n a b y ti .ú čin n osti : celkem v /, iia ts is l FC 1 Přípravné a geodetické práce la Vyhodnocení podkladů a analýza j současného stavu 12 1b Zaměření skutečného stavu a obnova a doplnění podrobného polohového bodového pole 24 Ic Polohopisné zaměření zájmového území. Zjišťování hranic pozemků v obvodu pozemkových úprav, vyjma pozemků již vyšetřených. Vytýčení, zaměření a stabilizace lomových bodů hranic pozemků v obvodu pozemkových úprav, včetně 36 vypracování nezbytných GP, ZPMZ Id Dokumentace nároků vlastníků ÍPTt\wrr-iŠp&i. 38 liSiBRiilIlili FC 2 Návrhové práce 1 I ------------------------------1--------------------------- 2a Zpracování plánu společných zařízení (vč. vyjádření orgánů a organizací) 41 2b Výškopisné zaměření zájmového území pro zpracování plánu spol. zařízení, potřebné podélné a příčné 41 profily společných zařízení pro stanovení plochy záboru půdy 2c Potřebné podélné a příčné profily společných zařízení pro stanovení 41 plochy záboru půdy, včetně geol. průzkumu VHS 2d Vypracování návrhu nového uspořádání pozemků 47 2e Předložení kompletní dokumentace návrhu KPÚ vč. návrhu postupu 48 realizace (nejpozději do 30.11.2014) IBS ! iÉ « ^ S I t S t t Í B I B ® Í lI » ^ S'>':l^^ ^ ^ ^ l í 1 FC 3 Vytyčení pozemků podle schváleného návrhu a mapové dílo (d o 3 m ěsíců od výzvy 3a Vytyčení hranic pozemků dle návrhu objed natele) KPÚ, stabilizace hranic pozemků (d o 3 m ěsíců od výzvy 3b Zpracování mapového díla včetně objed natele DKM a SPI :■iVi y:tyceni; í požení kupo dk »'.-xiííSSfílSŠl»»' s c■■hvalenéhh:■ CS; eiiiá í |? Příloha č,l ke SOB obj. 1 č. 2/2011, obj. 2 č.... ...., zhotov.č. 2/2011 - KPÚ D ěrné / 9 Jc-H • o c o v 3 jj V Novém Jičíně dne:, ........./ V Olomouci dne:.Ní/...2.... 7 Za z h o t o v i t e l e : Z a o b j e d n a t e l e 1: ředitel PÚ Nový Jičín jednatel společnosti • 11 -i)' - 20tí V Brně dne:......................... Za o b j e d n a t e l e 2: ředitel Závodu Brno povvěěrře n řízením Závodu Brno • cisto smlouvy zhotovitele: 2/2011 číslo smlouvy objednatele 1:2/2011 číslo smlouvy objednatele 2; 22-00143/11 DODATEK č. 1 SMLOUVY O DÍLO uzavřené podle § 536 a násl. zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů mezi smluvními stranami Česká republika-Ministerstvo zemědělství, ředitel Pozemkového úřadu Nový Jičín Pozemkový úřad Nový Jičín, ve věcech smluvních je oprávněn jednat: v technických záležitostech je oprávněn jednat Adresa: Husova 13, 741 01 Nový Jičín 1 Bankovní spojení: číslo účtu: IČ 00020478 (dále jen „objednatel 1“), Ředitelství silnic a dálnic ČR, příspěvková organizace Adresa sídla organizace: Na Pankráci 56,145 05 Praha 4 Adresa pro doručování: Závod Brno, Šumavská 525/33, 656 09 Brno jehož jménem jedná: ředitel Závodu Brno ve věcech smluvních je oprávněna jednat; ve věcech technických je oprávněn jednat: Bankovní spojení: Čislo účtu: IČ/DIČ: 65993390 / CZ65993390 (dále jen „objednatel 2“) a Sdružení firem „ORIS“ spol. s r.o. a PozGeo, s.r.o. zastoupené firmou „ORIS“ spol. s r.o. Adresa: Josefa Mišáka 280/44, 779 00 Olomouc IČ/DIČ : 42767661/CZ 42767661 Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, pod č.j. 1988 Ve smluvních záležitostech oprávněn jednat: V technických záležitostech oprávněn jednat Bankovní spojení: Číslo účtu: (dále jen „zhotovitel") ' ! jejíž předmětem a účeíem je dle ČI.I vypracování návrhu Komplexní pozemkové úpravy v katastrálním území Děrné (dále jen „KPÚ“). S přihlédnutím k navýšení dodatečných prací rozšíření obvodu KPÚ a z toho plynoucí navýšení měrných jednotek (dále jen ,,MJ“) ve fakturačním celku 1c Polohopisné zaměření zájmového území, zjišťování hranic pozemku v obvodu pozemkových úprav, vyjma pozemků již vyšetřených, vytyčení, zaměření a stabilizace lomových bodů hraníc pozemků v obvodu pozemkových úprav včetně vypracování nezbytných GP, ZPMZ podle návrhu KPŮ o 30 MJ se smluvní strany dohodly na níže uvedeném dodatku. Změna MJ nebyla dříve předvídatelná, a proto bylo přistoupeno k jednacímu řízení bez uveřejnění a následné úpravě stávající smlouvy o dílo. Z uvedeného důvodu a na základě výsledku jednacího řízení bez uveřejnění se výše uvedené smluvní strany dohodly na změně stávající smlouvy o dílo, a to úpravě u fakturačního celku 1c Polohopisné zaměření zájmového území, zjišťování hranic pozemků v obvodu pozemkových úprav, vyjma pozemků již vyšetřených, vytyčení, zaměření a stabilizace lomových bodů hranic pozemků v obvodu pozemkových úprav včetně vypracování nezbytných GP, ZPMZ o navýšení počtu MJ a korekci ceny díla bez DPH. Zmíněné položky jsou zaznačeny v Příloze č. 1, která je součástí tohoto dodatku. Ostatní články smlouvy o dílo zůstávají beze změny. Dodatek č. 1 smlouvy o dílo je vyhotoven v šesti stejnopisech, z toho ve dvou vyhotoveních pro objednatele a ve dvou vyhotoveních pro zhotovitele, z nichž každý má povahu originálu. Smluvní strany si Dodatek č. 1 přečetly, souhlasí s jejím obsahem a prohlašují, že nebyla sepsána v tísni ani za jinak nápadné nevýhodných podmínek. Na důkaz toho připojují své podpisy a otisky razítek. ty ff • / / V Olomouci dne: 1 ff- t o M V Novém Jičíně d n e :..............VÍ... Za zh o to v ite le : Z a o b j e d n a t e l e 1: ředitel jednatel společnosti V Brně d n e :..................... ( Z a o b j e d n a t e l e 2: ředitel závodu Brno Strana 2 Přfloha č .l ke SOD obj. 1 č. 2/2011, obj. 2 č. 22-00143/11, zhotov.č. 2/2011 - KPÚ Džrné £ F C 1 Přípravné a geodetické práce 30.11.2011 Vyhodnocení podkladů a analýza 30.62011 současného stavu Zaměření skutečného stavu a obnova 30.11.2011 a doplněni podrobného polohového 30.62012 bodového pole_________________ Polohopišné zaměření zájmového území. Zjišťování hranic pozemků v obvodu pozemkových úprav, vyjma pozemkůjiž vyšetřených. Vytýčení, zaměření a stabilizace lomových bodů hranic pozemků v obvodu pozemkových úprav, včetně ld Dokumentace nároků vlastníků FC 2 Návrhové práce 2á Zpracování plánu společných zařízení (vč. vyjádření orgánů a organizací) 30.112013 30.112013 2b Výškopisné zaměření zájmového území pro zpracování plánu spol. zařízení, potřebné podélné a příčné profily společných zařízení pro stanovení plochy záboru půdy 2c Potřebné podélné a příčné profily společných zařízení pro stanovení 30.112013 : plochy záboru půdy, včetně geol. průzkumu VHS 2d Vypracování návrhu nového uspořádání pozemků 30.11.2014 30.112014 2e Předložení kompletní dokumentace návrhu KPÚ vč. návrhu postupu realizace .r . - i_________ i_ i FC 3 Vytyčeni pozemků podle schváleného návrhu a mapové dílo (do 3 měsíců od výzvy Vytyčení hranic pozemků dle návrhu objednatele) KPÚ, stabilizace hranic pozemků (do 3 měsíců od výzvy 3b Zpracování mapového díla včetně objednatele DKM a SPI spasil Příloha č.l ke SOD obj. 1 ě. 2/2011, obj. 2 č. 22-00143/11, zhotov.č. 2/2011 - KPÚ Děrné . , - // t'nf1 V Olomouci dne:... .ví.íí. .c. .. /. /. Za z h o t o v i t e l e : V Novém Jičíně dne:....................... Z a o b j e d n a t e l e 1: , ředitel jednatel společnosti V Brně d n e :.................... Z a o b j e d n a t e l e 2: ředitel závodu Bmo cisio smlouvy zhotovitele: 2/2011 číslo smlouvy objednatele 1:2/2011 Číslo smlouvy objednatele 2:22-00143/11 '■ " ■ DODATEK č. 2 SMLOUVY O DÍLO uzavřené podle § 536 a násl. zákona č. 513/1991 Sb,, obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů mezi smluvními stranami Česká republika-Ministerstvo zemědělství, ředitel Pozemkového úřadu Nový Jičín Pozemkový úřad Nový Jičín, ve věcech smluvních je oprávněn jednat: v technických záležitostech je oprávněn jednat: Adresa: Husova 13, 741 01 Nový Jičín 1 Bankovní spojení: Číslo účtu: IČ 00020478 (dále jen „objednatel 1“), Ředitelství silnic a dálnic ČR, příspěvková organizace Adresa sídla organizace: Na Pankráci 56,145 05 Praha 4 Adresa pro doručování: Závod Brno, Šumavská 525/33, 656 09 Brno jehož jménem jedná: ředitel Závodu Brno ve věcech smluvních je oprávněna jednat ve věcech technických je oprávněn jednat: . Bankovní spojení: Číslo účtu: IČ/DIČ: 65993390 / CZ65993390 (dále jen „objednatel 2,() a Sdružení firem „OR1S" spol. s r.o. a PozGeo, s.r.o. zastoupené firmou „ORIS“ spol. s r.o. Adresa: Josefa Mišáka 280/44, 779 00 Olomouc IČ /D IČ : 42767661/CZ 42767661 Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, pod č.j. 1988 Ve smluvních záležitostech oprávněn jednat V technických záležitostech oprávněn jednat Bankovní spojení: Číslo účtu: (dále jen „zhotovitel") jejíž předmětem a účelem je dle Čl.l vypracování návrhu Komplexní pozemkové úpravy v katastrálním území Děrné {dále jen „KPÚ"). S přihlédnutím k navýšení dodatečných prací rozšíření obvodu KPÚ a z toho plynoucí navýšení měrných jednotek (dále jen „MJ“) ve fakturačním cetku 1c Polohopisné zaměření zájmového území, zjišťování hranic pozemků v obvodu pozemkových úprav, vyjma pozemků jíž vyšetřených, vytyčení, zaměření a stabilizace lomových bodů hranic pozemků v obvodu pozemkových úprav včetně vypracování nezbytných GP, ZPMZ podle návrhu KPÚ o 33 MJ se smluvní strany dohodly na níže uvedeném dodatku. Změna MJ nebyla dříve předvídatelná, a proto bylo přistoupeno k jednacímu řízení bez uveřejnění a následné úpravě stávající smlouvy o dílo. Z uvedeného důvodu a na základě výsledku jednacího řízení bez uveřejněni se výše uvedené smluvní strany dohodly na změně stávající smlouvy o dílo, a to úpravě u fakturačního celku 1c Polohopisné zaměřeni zájmového území, zjišťování hranic pozemků v obvodu pozemkových úprav, vyjma pozemků již vyšetřených, vytyčení, zaměření a stabilizace lomových bodů hranic pozemků v obvodu pozemkových úprav včetně vypracování nezbytných GP, ZPMZ o navýšení počtu MJ a korekci ceny díla bez DPH. Zmíněné položky jsou zaznačeny v Příloze č. 1, která je součástí tohoto dodatku. Ostatní články smlouvy o dílo zůstávají beze změny. Dodatek č. 2 smlouvy o dílo je vyhotoven v šesti stejnopisech, z toho ve dvou vyhotoveních pro objednatele a ve dvou vyhotoveních pro zhotovitele, z nichž každý má povahu originálu. Smluvní strany si Dodatek č. 2 přečetly, souhlasí s jejím obsahem a prohlašují, že nebyla sepsána v tísni ani za jinak nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho připojují své podpisy a otisky razítek. 23 03- - 2012 V Novém Jičíně d n e :..................... VOlomouci dne: ...............7:. ~ Za z h o t o v i t e l e : Z a o b j e d n a t e I e 1: ředitel jednatel V Brně dne: • Za o b j e d n a t e l e 2 : ředitel závodu Brno Strana 2 Příloha ř .l ke SOD obj. 1 í . 2/2011, obj. 2 č. 22-00143/11, zhotov.č. 2/2011 - KPÚ Děrné > Ucelená část, fakturační celek Mj HCena zavMJ bez v počtu měsíců od F G vl3?ř^ rávh é^ a geodeticképráce 1 1 1 smlouvy 30.11.2011 la Vyhodnocení podkladů a analýza V - -•••• 30.6.2011 současného stavu 30.11.2011 ib Zaměřeni skutečného stavu a obnova a:doplně^ podrobného polohového bodového pole Lc Polohopisné zaměření zájmového území. Zjišťování hranic pozemků v obvodu pozemkových úprav, vyjma pozemkůjiž vyšetřených. Vytýčení, zaměření a stabilizace lomových hodů hranic pozemků v obvodu pozemkových úprav, včetně vypracování nezbytných GP, ZPMZ Polohopisné zaměření zájmového území- Zjišťování hranic pozemků v obvodu pozemkových úprav, vyjma pozemkůjiž vyšetřených. Vytýčení, zaměření a stabilizace lomových : 31.52012 bodů hranic pozemků v obvodu pozemkových úprav, včetně vypracování nezbytných GP, ZPMZ - vícepráce ld Dokumentace nároků vlastníků 30.92012 Přípravné a geodetické práce celkem ( la -ld ) be/ DPH 2 331 600,- Kč 1 F C 2 Návrhové práce - 2a Zpracování plánu společných 1 i 1 zařízení (vč. vyjádření orgánů a organizací) 30.11.2013 30.112013 2b Výškopisné zaměřeni zájmového 30.112013 území pro zpracování plánu spol. 30.112014 zařízení, potřebné podélné a příčné 30.11.2014 profily společných zařízení pro stanovení plochy záboru půdy 2c Potřebné podélné a příčné profily společných zařízení pro stanovení plochy záboru půdy, včetně geol. průzkumu VHS I 2d Vypracování návrhu nového uspořádání pozemků 2e Předložení kompletní dokumentace návrhu KPÚ vČ. návrhu postupu realizace Návrhovépráce celkem (2a-2e) bez D P H 874 000,- Kč FC 3 Vytyčení pozemků podle schváleného návrhu a mapové dílo (do 3 měsíců od výzvy oz 3a Vytyčení hranic pozemků dle návrhu objednatele) KPÚ, stabilizace hranic pozemků (do 3 měsíců od výzvy 3b Zpracování mapového díla včetně objednatele DKMaSPI Vytyčení pozemků podle schváleného návrhu a mapové dílo celkem (3a-3b) bez DM i Tř Příloha č.l ke SOD obj. 1 č. 2/2011, obj. 2 č. 22-00143/11, zhotov.č. 2/2011 - KPÚ Děrné Rekapitulace 2 331 600,- Kč 1. Přípravné a geodetické práce celkem ( la-ld ) bez DPH 874 000,- Kč 2. Návrhové práce celkem (2a-2e) bez DPH 3. Vytyčení pozemků podle schváleného návrhu a mapové dílo 495 000,- Kč celkem (3a-3b) bez DPH 3 700 600,-Kč Cena celkem bez DPH 740 120,- Kč DPH 4 440 720,- Kč Celková cena díla včetně DPH 23 03- - 2012 V Olomouci dne: ....... .2c? f L Za z h o to v it e le : V Novém Jičíně dne:..................... . ( Z a o b j e d n a t e l e 1: jednatel společnosti , ředitel V Brně d n e :.............‘ Z a o b j e d n a t e l e 2: i ředitel závodu Brno