Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10704556: GW BUS a.s.: Závazek veřejné služby k zajištění základní dopravní

Příloha KUJCP01NFMLO.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha č. 7

k dokumentaci zadávacího řízení veřejné zakázky Zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou na území
Jihočeského kraje pro přechodné období od roku 2019 - Výběrová oblast č. 1

                                                                         g ŽS/cXbStí/

                    DODATEK KE SMLOUVĚ O ZÁVAZKU VEŘEJNÉ SLUŽBY
                           č. 010/09/46/00/34 (dodatek č. 34), (dále jen ,,Dodatek“)

                                                              *KUJCP01NFMLO*

                              který mezi sebou uzavřely               KUJCP01NFMLO

SMLUVNÍ STRANY

(1) Jihočeský kraj

se sídlem U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice

zastoupený Mgr. Ivanou Stráskou, hejtmankou

IČO:                70890650

Bankovní spojení: ČSOB, a.s., České Budějovice, ě. ú. 199783072/0300

E-mail:             posta@kraj-jihocesky.cz

Telefon:            +420 386 720 111

(dále jen „Objednatel”)

a

(2) GW BUS a.s.

se sídlem Pekárenská 255/77, České Budějovice 4, České Budějovice, PSČ: 370 04,

zastoupený          Robertem Krigarem, členem představenstva

IČO:                04356683

Bankovní spojení:                            3/0300

E-mail:                                      cz

Telefon:            +420

(dále jen „Dopravce”)

(Objednatel a Dopravce dále společně označováni jen jako „Strany“, a každý jednotlivě jako
„Strana")
Příloha č. 7

k dokumentaci zadávacího řízení veřejné zakázky Zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou na území
Jihočeského kraje pro přechodné období od roku 2019 - Výběrová oblast č. 1

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

  1.1 Tento Dodatek je uzavřen na základě výsledku jednání s Dopravcem v rámci zadávacího
         řízení na veřejnou zakázku s názvem „Zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou
         dopravou na území Jihočeského kraje pro přechodné období od roku 2019 - Výběrová oblast
         č. 1” (dále jen „Veřejná zakázka”), zadávané formou jednacího řízení bez uveřejnění dle
         ustanovení § 63 odst. 5 ZZVZ (dále jen „Zadávací řízení“).

  1.2 Smluvní strany spolu uzavřely dne 01.12.2009 Smlouvu o závazku veřejné služby k zajištění
         základní dopravní obslužnosti Jihočeského kraje linkovou osobní dopravou č. 010/09/46/00/00
         ve znění všech dodatků (dále jen „Smlouva"). Smluvní strany ktéto Smlouvě uzavírají tento
         Dodatek.

                              Část I. Všeobecná ustanovení se mění takto:

Pokud není ve smlouvě uvedeno jinak, platí ve smluvních vztazích pro obě strany příslušná
ustanovení nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1370/2007, o veřejných službách v
přepravě cestujících po železnici a o zrušení nařízení Rady (EHS) č. 1191/69 a č. 1107/70, se
zákona ě. 194/2010 Sb., o veřejných službách v přepravě cestujících a o změně některých
dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve
znění pozdějších předpisů, a zákona ě. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění
pozdějších předpisů. Tam, kde se ve smlouvě odkazuje na § 19 až 19c zákona č. 111/1994 Sb.,
o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o silniční dopravě") a zákon
č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „obchodní
zákoník"), jsou práva a povinnosti dříve upravená v těchto ustanoveních nahrazena výše
uvedenými právními předpisy.

                         Část IV. Doba plnění závazku odst. 1 se mění takto:

Platnost smlouvy je sjednána do dne předcházejícímu dni celostátní změny jízdních řádů
v prosinci 2021.

             Část IV. Doba plnění závazku odst. 2 se mění takto:

Neobsazeno.

         Část V. Předběžný odborný odhad prokazatelné ztráty odst. 1 se mění takto:
Neobsazeno.

         Část V. Předběžný odborný odhad prokazatelné ztráty odst. 2 se mění takto:
Neobsazeno.

         Část V. Předběžný odborný odhad prokazatelné ztráty odst. 3 se mění takto:
Neobsazeno.

         Část V. Předběžný odborný odhad prokazatelné ztráty odst. 4 se mění takto:
Neobsazeno.

                                                                                                                    2/8
Příloha č. 7

k dokumentaci zadávacího řízení veřejné zakázky Zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou na území
Jihočeského kraje pro přechodné období od roku 2019 - Výběrová oblast č. 1

                   Část V. Předběžný odborný odhad prokazatelné ztráty odst. 5 se mění takto:
         Neobsazeno.

                     Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 1 se mění takto:
         Prokazatelnou ztrátou se rozumí násobek skutečně odjetých kilometrů dle jízdních řádů dle
         této smlouvy (bez započtení režijních kilometrů (přístavné, odstavné, příjezdové, servisní či
         jiné)) a jednotkové ceny dopravního výkonu uvedené v příloze č. 2 této smlouvy po odečtení
         tržeb dle této smlouvy.

                     Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 2 se mění takto:
         Jednotková cena dopravního výkonu je částka vyjádřená v penězích, kterou Dopravce uvedl
         v nabídce v rámci zadávacího řízení na veřejnou zakázku s názvem „Zajištění dopravní
         obslužnosti veřejnou linkovou dopravou na území Jihočeského kraje pro přechodné období od
         roku 2019 - Výběrová oblast č. 1” (dále jen „Veřejná zakázka”), zadávané formou jednacího
         řízení bez uveřejnění dle ustanovení § 63 odst. 5 ZZVZ (dále jen „Zadávací řízení14) a která
         zahrnuje veškeré skutečné ekonomicky odůvodněné náklady Dopravce a přiměřený zisk (dále
         jen Jednotková cena dopravního výkonu“).

                     Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 3 se mění takto:
         Odměna je rozdíl mezi náklady a skutečně dosaženými tržbami za příslušné období,
         a kompenzací zlevněného jízdného podle Výměru MF č. 02/2018, kterým se mění seznam
         zboží s regulovanými cenami vydaný výměrem MF č. 01/2018, v souladu s Metodickým
         pokynem pro kompenzace zlevněného jízdného ve veřejné osobní dopravě (MD č. j. 1/2018-
         410-TAR/2), a případnými sankcemi (dále jen „odměna“). Za tržby se považují rovněž další
         platby, které Dopravce obdrží nebo má obdržet od státu či jiných osob, jejichž účelem je
         úhrada za snížení tržeb v důsledku povinnosti poskytování slev jízdného či regulovaného
         jízdného či obdobné platby směřující k obdobnému účelu a také tržby, které Dopravce obdrží
         v rámci předprodeje jízdních dokladů.

                     Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 4 se mění takto:
         Odměna bude hrazena následujícím způsobem:

              zálohou ve výši předpokládané odměny na příslušné období, která bude dopravci uhrazena
              do 15. dne kalendářního měsíce, na něž je záloha určena. Záloha za období od prosincové
              změny jízdních řádů do konce příslušného kalendářního roku však může být objednatelem
              hrazena rovněž až do 15. ledna následujícího kalendářního roku.
         Předpokládaná odměna se vypočte jako 1/24 předpokládaného rozdílu nákladů a tržeb za
         dopravní rok (prosincová změna jízdních řádů 2019 až prosincová změna jízdních řádů 2020)
         pro období od prosincové změny jízdních řádů do konce roku 2019. Pro leden až listopad roku
         2020 se předpokládaná odměna vypočte jako 1/12 předpokládaného rozdílu nákladů a tržeb za
         dopravní rok (prosincová změna jízdních řádů 2019 až prosincová změna jízdních řádů 2020).
         Pro období od 1. prosince 2020 do prosincové změny jízdních řádů 2020 se předpokládaná
         odměna vypočte jako 1/24 předpokládaného rozdílu nákladů a tržeb za dopravní rok

                                                                                                                          3/8
Příloha č. 7

k dokumentaci zadávacího řízení veřejné zakázky Zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou na území
Jihočeského kraje pro přechodné období od roku 2019 - Výběrová oblast č. 1

(prosincová změna jízdních řádů 2019 až prosincová změna jízdních řádů 2020). V dalším
roce bude postupováno obdobně (s údaji na příslušný dopravní rok).

     úhradou nedoplatku do 15.4. následujícího kalendářního roku. Závěrečné vyúčtování
     každého kalendářního roku bude předloženo nejpozději do 28. února následujícího
     kalendářního roku. Vyúčtování předkládá dopravce po linkách a spojích v podrobnostech
     stanovených objednatelem. Případný přeplatek je dopravce povinen vrátit objednateli
     rovněž do 15.4. následujícího kalendářního roku.

           Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 5 se mění takto:

Výnosové riziko je po celou dobu platnosti smlouvy na straně Objednatele. Dopravce nenese
riziko změny výše tržeb. Dopravce má povinnost odvést z tržeb daň z přidané hodnoty, a to
v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších
předpisů.

           Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 6 se mění takto:

Objednatel uhradí Dopravci odměnu vzniklou z poskytování veřejných služeb dle smlouvy ve
znění dodatků a vypočtenou dle pravidel jejího výpočtu uvedených v této smlouvy.

           Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 7 se mění takto:
Výpočet odměny je určen následujícím vzorcem:

O = (JCDVU x Kmuu) + (JCDVm x Krnum) - T

kde:

O      je odměna v Kč bez DPH za příslušné období;

JCDVU  je jednotková cena dopravního výkonu v Kč bez DPH kategorie U;

JCDVm  je jednotková cena dopravního výkonu v Kč bez DPH kategorie M;

Kmuu   jsou skutečně odjeté kilometry dle jízdních řádů kategorie U;

Kmum   jsou skutečně odjeté kilometry dle jízdních řádů kategorie M;

T      jsou tržby z jízdného včetně kompenzace zlevněného jízdného podle

       Výměru MF č. 02/2018, kterým se mění seznam zboží s regulovanými

       cenami vydaný výměrem MF č. 01/2018, v souladu s Metodickým

       pokynem pro kompenzace zlevněného jízdného ve veřejné osobní

       dopravě (MD č.j. 1/2018-410-TAR/2) za příslušné období v Kč bez

       DPH, a další platby, které Dopravce obdrží nebo má obdržet od státu

       či jiných osob, jejichž účelem je úhrada za snížení tržeb v důsledku

       povinnosti poskytování slev jízdného či regulovaného jízdného či

       obdobné platby směřující k obdobnému účelu a také tržby, které

       Dopravce obdrží v rámci předprodeje jízdních dokladů .

Vybrané nákladové položky finančního modelu uvedeného v příloze č. 2 této smlouvy (řádky
2, 3, 5, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 a 16) budou ze strany objednatele upraveny s účinností od
prosincové změny jízdních řádů v roce 2020 v závislosti na změně cen nákladových vstupů

                                                                                                                    4/8
Příloha č. 7

k dokumentaci zadávacího řízení veřejné zakázky Zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou na území
Jihočeského kraje pro přechodné období od roku 2019 - Výběrová oblast č. 1

         daných přírůstkem průměrného ročního indexu spotřebitelských cen Českého statistického
         úřadu, a to podle statistiky měsíce září 2020. Změna bude vypočtena dle následujícího vzorce:

         Nin = N, x (1+CPI / 100)
         kde
         Nin představuje příslušnou nákladovou položku (řádek) uvedenou v příloze č. 2 této smlouvy
         upravenou podle tohoto ustanovení. Upravená částka v Kč na dopravní rok bude následně
         zaokrouhlena na 2 desetinná místa. Následně bude tato částka vydělena počtem kilometrů a
         zaokrouhlena na 2 desetinná místa.
         Ni představuje příslušnou nákladovou položku (řádek) uvedenou v příloze č. 2 této smlouvy
         před úpravou podle tohoto ustanovení. Pro účely výpočtu se použije částka v Kč na dopravní
         rok.
         CPI představuje přírůstek průměrného ročního indexu spotřebitelských cen Českého
         statistického úřadu podle statistiky měsíce září roku R-l (jedná se o procentní změnu
         průměrné cenové hladiny za 12 posledních měsíců proti průměrné cenové hladině za 12
         předchozích měsíců) vyjádřený v procentech a zaokrouhlený najedno desetinné místo.

         Vybrané nákladové položky finančního modelu uvedeného v příloze č. 2 této smlouvy (řádky
         6 a 7) budou ze strany objednatele upraveny s účinností od prosincové změny jízdních řádů
         v roce 2019 a následně rovněž s účinností od prosincové změny jízdních řádů v roce 2020 v
         závislosti na změně cen nákladových vstupů daných změnou minimální zaručené mzdy řidičů
         autobusů dle právních předpisů (5. skupina - Řízení, údržba a opravy motorových vozidel,
         jejichž délka přesahuje 8 metrů, a která jsou určena pro přepravu více než 16 osob). Změna
         bude vypočtena dle následujícího vzorce:
         Nin = Ni x (MZDn / MZD)
         kde
         Nim představuje příslušnou nákladovou položku (řádek) uvedenou v příloze č. 2 této smlouvy
         upravenou podle tohoto ustanovení. Upravená částka v Kč na dopravní rok bude následně
         zaokrouhlena na 2 desetinná místa. Následně bude tato částka vydělena počtem kilometrů a
         zaokrouhlena na 2 desetinná místa.
         Ni představuje příslušnou nákladovou položku (řádek) uvedenou v příloze č. 2 této smlouvy
         před úpravou podle tohoto ustanovení. Pro účely výpočtu se použije částka v Kč na dopravní
         rok.
         MZDn představuje nově stanovenou minimální zaručenou mzdu (která nabude účinnosti
         v době, na níž je nákladová položka upravována).
         MZD představuje stávající minimální zaručenou mzdu.

         Nákladová položka finančního modelu uvedeného v příloze č. 2 této smlouvy „Pohonné
         hmoty, oleje“ (řádek 1) bude ze strany objednatele upravena s účinností od prosincové změny
         jízdních řádů v roce 2019 a následně rovněž s účinností od prosincové změny jízdních řádů
         v roce 2020 v závislosti na změně ceny motorové nafty (bez DPH) podle údajů „Setření
         průměrných cen vybraných výrobků - pohonné hmoty a topné oleje“ Českého statistického
         úřadu. Změna bude vypočtena dle následujícího vzorce:

         Nin = N, x (PHMN / PHM)
         kde

                                                                                                                                                                5/8
Příloha č. 7

k dokumentaci zadávacího řízení veřejné zakázky Zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou na území
Jihočeského kraje pro přechodné období od roku 2019 - Výběrová oblast č. 1

         NiN představuje příslušnou nákladovou položku (řádek) uvedenou v příloze č. 2 této smlouvy
         upravenou podle tohoto ustanovení. Upravená částka v Kč na dopravní rok bude následně
         zaokrouhlena na 2 desetinná místa. Následně bude tato částka vydělena počtem kilometrů a
         zaokrouhlena na 2 desetinná místa.

         Ni představuje příslušnou nákladovou položku (řádek) uvedenou v příloze č. 2 této smlouvy
         před úpravou podle tohoto ustanovení. Pro účely výpočtu se použije částka v Kč na dopravní
         rok.

         PHMn pro úpravu na nákladové položky na období od prosincové změny jízdních řádů v roce
         2019 představuje průměrnou hodnotu „Spotřebitelská cena (Kč/1)“ „Motorová nafta“ za
         období 1. týden kalendářního roku 2019 až 39. týden roku 2019 a pro úpravu na nákladové
         položky na období od prosincové změny jízdních řádů v roce 2020 představuje průměrnou
         hodnotu „Spotřebitelská cena (Kč/1)“ „Motorová nafta“ za období 1. týden kalendářního roku
         2020 až 39. týden roku 2020.

         PHM představuje průměrnou hodnotu „Spotřebitelská cena (Kč/1)“ „Motorová nafta“ za
         období 1. týden kalendářního roku 2018 až 39. týden roku 2018.

                     Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 8 se mění takto:

         Dopravce je povinen pravidelně zasílat Objednateli výkazy o činnosti dopravců autobusové
         dopravy Dop(MD) 2-04, a to vždy do 45. kalendářního dne po skončení sledovaného období,
         a dále čtvrtletní výkaz o autobusové dopravě Dop(MD) 3-04, a to vždy do 30. kalendářního
         dne po skončení sledovaného období.

         Dopravce bude pravidelně zasílat informace o dosažené tržbě po jednotlivých linkách a
         spojích za Objednatelem definované období (měsíc, čtvrtletí, rok) do 25 dnů od skončení
         období. Dále Objednatelem vyžaduje od Dopravce návrh vyúčtování dopravních výkonů za
         kalendářní měsíc jako podklad pro vyúčtování u Objednatelem.

         Dopravce je povinen Objednateli poskytnout informace nezbytné pro uzavření smluv o
         veřejných službách, přičemž Objednatel zajistí legitimní ochranu důvěrných obchodních
         informací. Objednatel však je oprávněn dodavatelům poskytnout příslušné informace k
         přípravě nabídky, přičemž zajistí legitimní ochranu důvěrných obchodních informací. Tyto
         informace zahrnují údaje o poptávce cestujících, jízdném, nákladech a příjmech souvisejících
         s veřejnou přepravou cestujících, která je předmětem této Smlouvy, a podrobnosti o
         specifikacích infrastruktury, jež jsou důležité pro provoz požadovaných vozidel.

         Dopravce je povinen bezprostředně informovat organizátora (JIKORD) nebo subjekt pověřený
         k těmto úkonům Objednatelem o vozidlech nově zařazovaných do provozu a o vozidlech,
         která se z provozu trvale vyřazují i v případě jakékoliv změny (dočasného vyřazení). Dopravce
         je povinen organizátorovi (JIKORD) nebo subjektu pověřenému k těmto úkonům
         Objednatelem předat veškeré identifikační údaje k vozidlu (úplná kopie TP) a tabulku
         „Struktura provozovaných vozidel“ v této podobě:

                     PoCtít                Nato-   J»ÍT1A-  kat)/
                     jntstk trůít Ro k pod&ítf     ttzsoe
To*Amt znadtt  Tys>  sežral cofeem výřaty         {satane)  zaucM   PcarOmb

                                                            voadto
                                                            feSL)

                                                                    6/8
Příloha č. 7

k dokumentaci zadávacího řízení veřejné zakázky Zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou na území
Jihočeského kraje pro přechodné období od roku 2019 - Výběrová oblast č. 1

         Tyto údaje je Dopravce povinen aktualizovat při každé změně (zařazení do provozu či
         vyřazení vozidla z provozu v rámci plnění smlouvy).
         Před uvedením vozidla do provozu a při výměně odbavovacího zařízení je Dopravce povinen
         organizátorovi (JIKORD) nebo subjektu pověřenému k těmto úkonům Objednatelem předat
         údaje o typu a technických specifikacích odbavovacího zařízení (využívaný systém datových
         vět, odezva systému, formát zadávaných JŘ...).

                     Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 9 se mění takto:
         Neobsazeno.

                    Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 10 se mění takto:
         Neobsazeno.

                    Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 11 se mění takto:
         Neobsazeno.

                    Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 12 se mění takto:
         Neobsazeno.

                    Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 13 se mění takto:
         Neobsazeno.

                    Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 14 se mění takto:
         Neobsazeno.

                    Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 15 se mění takto:
         Neobsazeno.

                                     Část VII. Další ustanovení odst. 3 se mění takto:
         V případě, že právní předpisy stanoví, že doba čekání mezi spoji dle § 3 písm. c) nařízení
         vlády ě. 589/2006 Sb., kterým se stanoví odchylná úprava pracovní doby a doby odpočinku
         zaměstnanců v dopravě, se započítává do pracovní doby, je dopravce oprávněn tuto smlouvu
         vypovědět. Výpovědní doba činí dva měsíce od doručení výpovědi objednatel, neurčí-li
         dopravce výpovědní dobu delší. Výpovědní doba nezačne běžet dříve, než příslušná právní
         úprava nabude platnosti (nikoli účinnosti).

              Část VIII. Stanovení ukazatelů kvality poskytovaných služeb písm. d) se mění takto:
         Neobsazeno.

                                                                                                                          7/8
Příloha č. 7

k dokumentaci zadávacího řízení veřejné zakázky Zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou na území
Jihočeského kraje pro přechodné období od roku 2019 - Výběrová oblast č. 1

2. Závěrečná ustanovení
  2.1 Ostatní části Smlouvy ve znění dodatků zůstávají v platnosti a nezměněné.
  2.2 Tento Dodatek nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu poslední ze Smluvních stran
          a zveřejněním Dodatku v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních
         podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon
          o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů.
  2.3 Obě Smluvní strany vysloveně prohlašují, že tento Dodatek byl uzavřen na základě jejich
          pravé, svobodné a vážné vůle, určitě a srozumitelně a na důkaz toho připojují své podpisy.
  2.4 Tento Dodatek se sjednává ve 4 vyhotoveních, z nichž každá Strana obdrží 2 vyhotovení.

                                                      DOLOŽKA

                             podle § 23 zákona č. 129/2000 Sb., o krajích, v platném znění,

Tento dodatek byl schválen Radou Jihočeského kraje na schůzi, konané dne 10. 10. 2019, usnesením
č. 1122/2019/RK-80 nadpoloviční většinou hlasů všech členů rady Jihočeského kraje.

PODPISOVÁ STRANA

Strany tímto výslovně prohlašují, že tento Dodatek vyjadřuje jejich pravou a svobodnou vůli, na důkaz
čehož připojují níže své podpisy.

Objednatel  15 -10- 2019  Dopravce
Místo:                    Místo: l
Datum:                    Datum: 1 4

                          Jméno: RoberntrKvnriggaarr  £%&**£*
                          Funkce: člen při
                                                              %

                                                                 8/8
                                                                                                       Příloha č. 1

Stanovený soubor linek a spojů platný od 15.12. 2019

č. linky  název linky                                                                     č. spojů

320001    České Budějovice-Týn.n.Vlt.-Tábor-Votice

          Praha                                     3;4;5;6;7;8;9;10;11;14;

320010 České Budějovice-Lišov-Třeboň                2;3;4;5;6;7;8;9;10;11;12;13;14;15;16;17;18;19;20;21;22;23;24;25;26;28;29;30;31;
                                                    32;33;34;37;38;39;40;41;43 ;44;45;46;47;48;49;50;51;52;53;54;55;57;58;59;60;61;
                                                    62;63;64;69;70;72

320020    České Budějovice-Český Krumlov-Větřní 1 ;2;4;5;6;7;8;9; 10;11; 12; 13; 14;15;16; 17; 18; 19;20;22;23 ;24;25;26;27;28;29;30;31;
                                                                        32;33;34;35;36;37;38;39;40;41;42;43;44;45;46;47;48;49;50;51;53;67;69;

320021    České Budějovice-Český Krumlov-Lipno      1;2;3;4;
320022    n.Vlt.-Horní Planá-Nová Pec               1;2;3;4;

          České Budějovice-Prachatice-Volary-
          Kvilda

320023    České Budějovice-Týn n.Vlt.-Písek-Orlík
                                                                        1;2;3;4;

          n.Vlt.

320024    České Budějovice-Český Krumlov-Volary-
                                                                        1;2;3;4;5;6;7;8;

          Kvilda

320025    České Budějovice-Třeboň-Slavonice-        1;2;3;4;5;6;
          Vranov n.Dyjí-Znojmo

320027 České Budějovice-Lipno n.Vlt.                1 ;2;11;12;

320028 České Budějovice-Kvilda                      3;4;5;6;

320030    České Budějovice-Velešín-Kaplice          2;4;5;6;7;8;9;10;11;12;13;14;15;16;17;18;19;20;21;22;23;24;25;26;27;28;29;30;
                                                    31 ;32;33;34;35;36;37;3 8;39;40;41 ;42;43;44;45;46;48;49;50;51 ;53 ;55;
320040    České Budějovice-Trhové Sviny-Nové        1;2;3;4;5;6;7;8;9;10;11;12;13;14;15;16;17;18;19;20;21;22;23;24;25;27;29;30;32;3
          Hrady                                     3;34;35;36;37;38;39;40;41;42;44;45;46;47;48;49;51;52;53;54;55;56;57;58;60;
320050                                              61 ;62;63;64;65;66;67;68;69;70;71 ;72;73;74;75;77;79;80;81 ;82;83 ;85;87;88;89;
320060    České Budějovice-Lomnice n.Luž-           91:92:93:
320061    Novosedlv n.Než.
320070    České Budějovice-Hluboká n.Vlt.           2;3 ;4;6;9;10;13;14;15;18;19;20;21;24;
          ČB-Hluboká n.Vlt.-Zliv-Dívěice
320090    České Budějovice-Kolný-Lišov              15;16;27;30;40;51;53;55;59;60;61;62;63;64;65;67;68;71;72;73;74;75;76;
320091                                              77:79:80:81:83:84:86:88:90:91:92:93:
320100    České Budějovice-Lhenice                  1;2;3;4;5;10;11;14;17;19;22;25;26;51;52;69;93;94
320110    České Budějovice-Dubné-Holašovice         2;3;5;6;7;8;9;10;11; 12; 13; 14;27
320120    České Budějovice-Vráběe-Křemže            vdoběod 1.4. do31.10. SDoie905:906:907:908:911:913:914
320130    České Budějovice-Čakovec                  1;3 ;4;5;7;8; 10;12; 13; 16; 17; 19;21 ;22;23;24;25 ;26;27;29;30;31 ;32;33;34;37;38;39;
320140                                              42;44;46;
320150                                              5;6;15;20;26;
320160                                              1;2;3;4;5;6;7;8;9;10;11;12;13;14;23;24;25;26;
320170
320180                                              2;3;4;5;6;7;8;9;10;11;12;14;15; 16; 19;20;22;23;31;
320181
320190    České Budějovice-Komařice                 1 ;2;3;4;5;6;7;8;9;10;11 ;12;14;15;16;17;18;19;20;23;26;
320200                                              1;2;3;4;5;6;7;8;9;10;11;12;13;14;15; 16;17; 18; 19;20;21 ;22;23 ;24;25;26;27;28;29;3
320210    Č.Budějovice-Rímov-Besednice-Soběnov      0:31:32:33:34:35:36:37:38:39:40:41:42:43:44:46:
                                                    1;2;3;4;5;8;10;15;17;18;
          České Budějovice-Libníě-Jelmo             2;3;4;5;6;7;8;9;10;12;14;15;16;17;18;19;20;21;22;23;24;25;26;27;28;29;30;33;34;
                                                    35:37:40:
          Č.Budějovice-Borovany-Hluboká u Bor.
                                                    1;2;3 ;4;5 ;6;7; 10; 13;14; 16; 19;21 ;25;28;33;
          C.Budějovice-Zaliny-Ledenice-Trocnov-
          Borovanv                                  1;2;4;5;6;7;10;11;12;13;14;21;31;32;33;34;35;36;37;38;39;40;41;42;43;44;45;46;
          České Budějovice-Hosín / Dobřejovice -    47:48:49:50:51:52:61:62:63:64:65:66:67:68:69:70:71:72:77
          Hluboká n.Vlt.                            1;2;3 ;4;10;14;16;
          České Budějovice-Dubné-Lipanovice

          Č.Budějovice-Němčice-Záboří-Lipanovice 2;3;4;7;8;10;12;14;15;16;17;18;19;20;23;25;27;

          Dolní Bukovsko-Ševětín                    1;2;3;4;5;6;7;9;10;11;12;13;14;15;17;18;19;20;25;

          Loěenice-Římov-Velešín                    1 ;2;4;5;10;11;

          České Budějovice-Zliv-Mydlovary-Dívěice 4;5;6;7;8;9;10;11;12;14;16;19;

                                                                                                                                               1 z2
                                                                                                                                   Příloha č. 1

č.linky                 název linky                                                   č. spojů

320220   České Budějovice-Dolní Bukovsko-Týn    1;2;3;4;5;7;8;9;10;11;12;13;14;15;16;17;18;19;20;21;22;23;24;25;27;28;29;31;33;
320230   n.Vlt.                                 34:35:36:37:38:39:40:41:42:43:45:46:47:48:50:52:53:54:
320240   Sedlec,Lékařova Lhota-Strýěice         1;2;3;4;5;6;8;9;
320410   České Budějovice-Třeboň
320420                                          5;6;

320430   Trh. Sviny-Loěenice-Besednice-Velešin  1;2;3;5;6;9;12;13;15;18;20;21;24;
         Trhové Sviny-Benešov n.Čemou-          1;2;3;4;5;6;7;8;9;10;11;12;20;21;22;28;29;32;33;34;36;37;38;39;41;42;43 ;45;48;
320450   LeoDoldov-Kaolice                      49;
320460                                          1;2;3;4;5;6;7;8;10;12;13;14;16;17;18;19;21;22;24;25;28;29;33;35;37;38;39;
         Trhové Sviny-Olešnice-Jílovice-Třeboň  41;42;43;
320470
         Trh.Sviny-Homí Stropnice-Staré Hutě    1;2;3;6;7;8;9;11;12;13;14;16;17;18;19;20;21;22;23;25;26;27;28;29;31;52;
320480
320481   Nové Hrady-Nová Ves-České Velenice 4;7;20;21;22;23;30;31;32;33;
320510
320520   Hranice-Nové Hrady-Benešov n.Čemou     1;2;3;4;5;6;7;8;9;10;11;12;13;14;15;16;17;18;19;20;21;22;23;24;25;26;27;28;29;
320710                                          30;31;32;33;34;35;36;37;38;39;40;41;42;43;44;45;46;47;48;49;50;51;52;53;54;
                                                55;56;57;58;59;60;61;62;63;64;65;66;67;68;69;70;72;74;76;78;93;
320720
         České Budčjovice-Ledenice-Borovany-    3;5 ;6;10; 11;12;13;14;15; 16; 18;20;22;24;25;26;27;28;29;30;31 ;32;33 ;35;36;37;38;
320730   Trhové Svinv                           39:40:41:43:49:53:
320740   Trhové Sviny-Slavěe,Dobrkovská Lhotka  2;4;6;10;11; 17; 18;23;24;29;30;31 ;32;33 ;39;41 ;42;43 ;47;53;
320750
320760   Č.Budčjovice-Trh. Sviny-N.Hrady-St.Hutě 1;3 ;4;5;6;7;8;9;10;11;12;13;14;15; 16; 17; 18; 19;20;21 ;22;31 ;32;33 ;87;
320770
320800   Č.Budějovice-Borovany-Nové Hrady       1;2;3;4;5;6;7;8;9;10;11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 19;20;23 ;25 ;26;27;28;29;31 ;32;33;
320810
320840   Týn n.Vlt.-Dolní Bukovsko-Řípec        1;3;4;6;7;8;11;13;14;15;16;17;
320850
380600   České Budějovice-Týn n.Vlt.-Bechyně    1;2;3;4;5;6;7;8;9;10;11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18;19;20;21 ;22;23 ;24;25 ;26;27;28;29;3
390221   Týn n.Vlt.-Dříteň-České Budějovice     0;31 ;32;33 ;34;35;36;37;38;39;40;41 ;42;43;44;45;46;47;48;49;50;51 ;52;53 ;54;
390821                                          55 ;56;57;58;59;60;61 ;62;63
                                                1;2;4;5;6;7;8;9;10;11;13;14;15; 16; 18; 19;20;22;23;24;25 ;26;28

         Týn n.Vlt.-Ševětín-České Budějovice    2;3 ;4;5;6;9;12;13;14;15;17;19;20;21;22;23;24;25;26;27;28;29;30;

         Týn n.Vlt.-Bemartice                   1;2;3;4;5;6;7;8;9;10;11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19;20;23;24;26;27;28;31 ;34;

         Týn n.Vlt.-Sudoměřice u Bech.-Bechyně  3;4;9;13;14;15;16;17;18;19;
         Týn n.Vlt.-Purkarec-České Budějovice   1;2;3;4;5;6;7;8;9;11;12;13;18;

         Týn n.Vlt.-Poněšice-České Budějovice   1;2;5;6;10;12;14;21;23;25;

         Temelín - Týn n.Vlt.-Milevsko          1;2;3;

         Týn n.Vlt.-Dříteň-Zliv                 1;2;3;4;5;6;7;8;9;11;16;
         Týn n.Vlt.-Temelín-Dříteň / Číěenice-  1 ;4;5;7;8;9; 10;13;14;20;21 ;22;23;24;25;26;28;29;31 ;32;33 ;34;35;36;37;38;39;40;
         Vodňanv                                41:42:43:44:
         Vodňany-Netolice-Lhenice               30;31;32;33;
         Radětice-Bechyně-Dražíě                1 ;7;8;20;21 ;22;28;
         Tábor-Soběslav-České Budějovice        41;42;43;44;45;46;48;

Tučně označené spoje jsou zajišťovány malokapacitními autobusy.

                                                                                                                                           2z2
                                                   Příloha č.2

Závazný nástroj kategorie M

                                           X*                Hodnoty
                                                   2020 - kategorie M

            Pohonné hmoty, oleje               1
            Přímý materiál, energie            2
            Opravy a údržba vozidel            3
            Odpisy dlouhodobého majetku        4
            Pionájem a leasing vozidel         5
            Mzdové náklady                     6
H Sociální a zdravotní pojištění               7
■jjl Cestovné                                  8
Kjjfl Úhrada za použiti infrastruktury         9
            Silniční daň                      10
            Elektronické mýto                 11
^^HPoiištěni (zákonné, havarijní)             12
^■Ostatní přímé náklady                        13
                                               14
            Ostatní služby                     15
            Provozní režie                     16
            Správní režie                      17
            Zisk                               18
 Provozní náklady celkem                   /
 Předpokládaný dopravní výkon (km) za rok
 Nabídková cena (v Kč bez DPH)

Dopravce vyplní ve soupci "Kč" řádky 1 -17 v Kč

Sloupec "Kč/km" je vypočten automaticky prostřednictvím předdefinovaného vzorce
(hodnota/306303 (výsledek je zaokrouhlen na dvě desetinná místa))

Nabídková cena je vypočtena jako násobek součtu řádků 1 -17 a buňky "Předpokládaný dopravní výkon (km) za rok".
                                                   Příloha č.2

Závazný nástroj kategorie U

Formulář pro zpracování nabídkové ceny     6^               Hodnoty
                                                   2020 - Kategorie U

          Pohonné hmoty, oleje                 1
          Přímý materiál, energie             2
          Opravy a údržba vozidel             3
          Odpisy dlouhodobého majetku         4
           Pronájem a leasing vozidel         5
           Mzdové náklady                     6
           Sociální a zdravotní pojištěni
BšM Cestovné                                    7
Epfl Úhrada za použiti infrastruktury
                                              8
           Silniční dan
           Elektronické mýto                   9
           Pojištění (zákonné, havarijní)
           Ostatní přímé náklady              10
           Ostatní služby                     11
           Provozní režie                     12
           Správní režie                      13
          Zisk                                14
Provozní náklady celkem                       15
Předpokládaný dopravní výkon (km) za rok      16
Nabídková cena (v Kč bez DPFI)                17
                                              18

                                           /

Dopravce vyplní ve soupci "Kč" řádky 1 -17 v Kč

Sloupec "Kč/km" je vypočten automaticky prostřednictvím předdefinovaného vzorce (hodnota/4532408 (výsledek je
zaokrouhlen na dvě desetinná místa))

Nabídková cena je vypočtena jako násobek součtu řádků 1 -17 a buňky "Předpokládaný dopravní výkon (km) za rok".
                                                                                                Příloha č. 4

Sazebník pokut

uzavřený v souladu s :
§ 18 zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů
§ 6 vyhlášky č. 388/2000 Sb. O jízdních řádech veřejné linkové osobní dopravy, v platném znění

pochybení                                                          smluvní pokuta

                  označení vozidel příslušné linky v ZVS           1 000 Kč
bez označení                                                         500 Kč
neúplné označení
(př. je uveden pouze název cílové zastávky spoje, není uvedeno
označení linky, které je stanoveno v rozhodnutí o udělení licence
nebo je uvedeno označení linky stanovené v rozhodnutí o udělení
linence a není uveden název cílové zastávky)

                                      označníky                    500 Kč
nevyvěšený název zastávky                                          500 Kč
neuveřejněný platný jízdní řád                                     100 Kč
graficky nezvýrazněná příslušná zastávka                           100 Kč
nečitelný, potrhaný jízdní řád                                     100 Kč
neodstraněný starý (neplatný) jízdní řád

                                           řidič                   500 Kč
neoznačení řidiče zajišťujícího linku v ZVS obchodním jménem       500 Kč
dopravce nebo služebním stejnokrojem dopravce
dřívější odjezd ze zastávky oproti platnému jízdnímu řádu

                                      dispečink                    1 000 Kč
neposkytnutí dat do centrálního dispečinku na území IDS
(za každý zjištěný případ)
    TECHNICKÉ A PROVOZNÍ STANDARDY VEŘEJNÉ LINKOVÉ DOPRAVY
               V ZÁVAZKU VEŘEJNÉ SLUŽBY V JIHOČESKÉM KRAJI

Obsah

1.     STANDARDY VYBAVENÍ VOZIDEL...............................................................2

1.1. Definice........................................................................................................... 2

1.2. Kategorizace vozidel........................................................................................ 2

1.3. Minimální kritéria technického stavu vozidel používaných k plnění Smlouvy
              o závazku veřejné služby............................................................................ 3

1.3.1. Technický stav vozidel.................................................................................... 3

1.3.2. Stáří vozidel.................................................................................................... 3

1.3.3. Pohon (palivo)................................................................................................. 3

1.4. Odbavovací zařízení........................................................................................ 4

2.     KRITÉRIA PRO PROVOZOVANÁ VOZIDLA V PRŮBĚHU PLNĚNÍ

       SMLOUVY................................................................................................... 4

2.1. Kritéria pro vozidla v průběhu plnění smlouvy..................................................4

2.1.1. Klimatická pohoda vozidel............................................................................... 4

2.1.2. Požadavky na prostor pro cestující.................................................................5

2.1.2.1. Interiér vozidla................................................................................................. 5

2.1.2.2. Vyhrazená místa............................................................................................. 3

2.2. Nástup do vozidla............................................................................................ 3

2.3. Čistota a vzhled vozidel.................................................................................. 3

3.     SLUŽBY SOUVISEJÍCÍ S PROVOZOVÁNÍM DOPRAVY.............................. 5

3.1. Řidič.................................................................................................................5

3.2. Přeprava jízdních kol a lyží............................................................................. 3

4.     STANDARDY DOPRAVNÍCH VÝKONŮ.........................................................5

4.1. Přesnost a přistavování vozidel na zastávky.................................................... 5

4.2. Návaznost spojů.............................................................................................. 3

4.3. Záznam o době řízení vozidla, bezpečnostních přestávkách a době
              odpočinku.................................................................................................... 3

4.4. Povinnosti dopravce........................................................................................ 3

5.     ŘÍZENÍ PROVOZU A PŘEPRAVNÍ KONTROLA............................................6

5.1. Přepravní kontrola........................................................................................... 3

5.2. Informace o dopravních výkonech..................................................................7

6.     MIMOŘÁDNOSTI V DOPRAVĚ, GARANCE NÁVAZNOSTÍ......................... 8

6.1. Mimořádnosti v dopravě způsobené dopravcem.............................................8

6.2. Mimořádnosti v dopravě způsobené vyšší mocí (nezávislé na dopravci)...... 8

       i
6.3. Postup v případě mimořádností v dopravě                                    8

Seznam zkratek

EU........... Evropská unie
IDS...........integrovaný dopravní systém
IDS JK......integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje
JK...........Jihočeský kraj
SPP......... smluvní přepravní podmínky
VLD...........veřejná linková doprava
VLD JK..... veřejná linková doprava v závazku veřejné služby Jihočeského kraje
ZVS..........závazek veřejné služby

1. STANDARDY VYBAVENÍ VOZIDEL
              1.1. Definice

Vozidla zabezpečující dopravu na linkách v závazku veřejné služby
Jihočeského kraje (dále jen ZVS JK) musí být homologována dle příslušných
platných předpisů EU a ČR.
Všechna provozovaná vozidla musí být homologována výhradně pro kategorie
M2, M3. Současně musí splňovat požadavky aktuálního znění Nařízení vlády
č. 63/2011 Sb. ze dne 9. února 2011 o stanovení minimálních hodnot a ukazatelů
standardů kvality a bezpečnosti a o způsobu jejich prokazování v souvislosti
s poskytováním veřejných služeb v přepravě cestujících ve znění pozdějších
předpisů (dále jen Nařízení vlády č. 63/2011 Sb.).
Zadavatel požaduje, aby při zahájení plnění ZVS JK byl dodržen počet
nízkopodlažních vozidel dle ustanovení Nařízení vlády č. 63/2011 o stanoveném
minimálním počtu vozidel jako bezbariérových (vždy na 6 vozidel jedno bezbariérové
- nízkopodlažní, nejméně v provedení Low Entry).

              1.2. Kategorizace vozidel

Vozidla kategorie U („Klasický autobus"): Vozidla provozovaná na spojích v této
kategorii M2 nebo M3 jsou zařazena do třídy II nebo III dle Vyhlášky č. 341/2014 Sb.,
tzv. klasický autobus.
Klasický autobus má kapacitu min. 34 (34 pevných sedadel) míst k sezení.
Počet míst pro osoby se sníženou schopností pohybu a orientace: min. 2.
Počet dveří: min. 2.
První dveře - nástupní musí mít šíři min. 600 mm, druhé dveře - nástupní a výstupní
musí mít šíři min. 600 mm.
Hmotnost bržděného přívěsu a počet zádržných systémů přívěsu min. 20 kol se řídí
specifikací dle druhu vozidla.

                                                                        2
Vozidla kategorie M („Malokapacitní autobus"): Vozidla provozovaná na spojích
v kategorii M2 nebo M3 jsou zařazena do třídy II nebo A dle
Vyhlášky č. 341/2014 Sb., tzv. malokapacitní autobus.
Malokapacitní autobus má kapacitu min. 17 (17 pevných sedadel) míst k sezení.
Počet míst pro osoby se sníženou schopností pohybu a orientace: min. 2.

Počet dveří: min. 1.
První dveře - nástupní musí mít šíři min. 600 mm, případné druhé dveře - nástupní
a výstupní musí mít šíři min. 600 mm.

Tabulka rozdělení typů vozidel dle minimální obsaditelnosti

Typ vozidla                                                  označení  kapacita minimálně
                                                                       sedící (pouze pevná
Vozidla kategorie U (klasický autobus)                          U      sedadla)

Vozidla kategorie M (malokapacitní                              M                   34

bus)                                                                                17

Pojem Nízkopodlažní vozidlo. Všechna vozidla uváděná jako nízkopodlažní budou
alespoň částečně nízkopodlažní. Částečně nízkopodlažní vozidlo je vozidlo vhodné
pro veřejnou linkovou osobní dopravu (tzv. LOW ENTRY), u něhož alespoň jedny
dveře slouží pro nástup a výstup osob se sníženou schopností pohybu a orientace
a k jejich přepravě, a to ve smyslu Vyhlášky č. 341/2014 Sb. (ustanovení předpisu
EHK OSN č. 107 Jednotná ustanovení pro schvalování vozidel kategorie M2 nebo
M3 z hlediska jejich celkové konstrukce, čl. 2.1.4).

              1.3. Minimální kritéria technického stavu vozidel používaných
                   k plnění Smlouvy o závazku veřejné služby

         1.3.1. Technický stav vozidel
Vozidla používaná k provozu plnění ZVS musí splňovat zejména legislativní nařízení
o možnosti provozu na pozemních komunikacích, legislativní nařízení k ochraně
životního prostředí a legislativní opatření k dodržování bezpečnosti provozu na
pozemních komunikacích a bezpečnosti cestujících. Vozidla musí procházet
systémem technických kontrol a garančních podmínek definovaných výrobcem.

         1.3.2. Stáří vozidel
Maximální průměrné stáří vozidel musí činit nejvýše 9 let a maximální stáří
jednotlivého vozidla 16 let. Pro určení stáří vozidla je rozhodné datum jeho první
registrace.

         1.3.3. Pohon (palivo)
Zadavatel připouští plnění ZVS JK vozidly s motorem na klasický i alternativní pohon.

                                                             3
              1.4. Odbavovací zařízení

Odbavovací systém musí být plně slučitelný se stávajícím systémem odbavení
a vedení základních údajů pro potřeby VLD JK. Dopravci zapojení do IDS JK jsou
povinni akceptovat zapojení do Centrálního dispečinku JK na základě „Přístupové
smlouvy do centrálního dispečinku IDS Jihočeského kraje". Ostatní dopravci mají
možnost se případně zapojit do Centrálního dispečinku JK.

Specifikace odbavovacího zařízení:

Minimální kritéria
- - termotiskárna s ořezávačem,
- šířka tiskárny min. 60 mm,

- modem pro bezdrátový přenos dat - 3G a vyšší (platí pro dopravce zapojené do
centrálního dispečinku IDS Jihočeského kraje),
- možnost vyčtení dat kontaktním médiem (např. USB flash disk),
- systém satelitního sledování GPS (platí pro dopravce zapojené do centrálního
dispečinku IDS Jihočeského kraje),
- provozní teplota: -20°C až +60°C,
- klávesnice k plnohodnotnému ovládání (SW nebo mechanická).

Funkce zařízení na výdej jízdenek:
- komunikace s dispečerskou aplikací - krajskou a vlastní (platí pro dopravce
zapojené do centrálního dispečinku IDS Jihočeského kraje),
- sledování polohy vozidla (v návaznosti na předchozí ustanovení),
- výdej papírové jízdenky.

Pro případ poruchy odbavovacích strojků musí být každý řidič vybaven psanými
papírovými doplatkovými jízdenkami S22 nebo jiným příjmovým dokladem.

2. KRITÉRIA PRO PROVOZOVANÁ VOZIDLA V PRŮBĚHU PLNĚNÍ SMLOUVY

              2.1. Kritéria pro vozidla v průběhu plnění smlouvy

         2.1.1. Klimatická pohoda vozidel
Řidiči všech vozidel jsou povinni temperovat vozidlo, pokud vnější teplota vzduchu
poklesne pod + 15 °C. Pokud řidič není schopen zjistit vnější teplotu vzduchu, zahájí
temperování vozidla dle svého uvážení nebo na žádost cestujících.
Při zahájení denního provozu v zimním období od 1. 10. do 31. 3. následujícího roku
požaduje organizátor (společnost JIKORD s.r.o.) vyhřátí vozidla na hodnotu nejméně
+ 15 °C, a to ve středu vozidla ve výšce 1 m od podlahy vozidla.

                                                                        4
         2.1.2. Požadavky na prostor pro cestující

        2.1.2.1. Interiér vozidla
Vozidla musí mít čalouněné sedačky. Při zastavení vozidla v zastávce a nástupu
nebo výstupu cestujících musí být užito osvětlení vozidla v prostoru pro cestující.

         2.1.2.2. Vyhrazená místa
V dopravním prostředku upraveném pro přepravu osob s omezenou schopností
pohybu musí být tyto prostory vybaveny i úchyty pro invalidní vozík. Ve všech
vozidlech musí být vyznačena min. 2 místa pro osoby se sníženou schopností
pohybu a orientace. Dopravce musí umožnit přepravu dětských kočárků.

              2.2. Nástup do vozidla

Cestující bude využívat k nástupu do vozidla výhradně první přední dveře z důvodu
odbavení. Jedinou výjimkou je nástup cestujících s kočárkem nebo vozíkem pro
invalidy a doprovod, vždy po ohlášení řidiči. Další dveře autobusu jsou určeny pouze
pro výstup. Plošinu ovládá řidič.

              2.3. Čistota a vzhled vozidel
Vozidla musí být udržována v čistotě - interiér i exteriér.

3. SLUŽBY SOUVISEJÍCÍ S PROVOZOVÁNÍM DOPRAVY

              3.1. Řidič
Dopravce je povinen zajistit označení řidiče autobusu obchodním označením
dopravce nebo služebním stejnokrojem dopravce v souladu s ustanovením
§18 zákona o silniční dopravě č. 111/94 Sb. Řidič musí ovládat český nebo
slovenský jazyk.

               3.2. Přeprava jízdních kol a lyží
Zadavatel souhlasí s přepravou jízdních kol na zvláštním zařízení vozidla nebo
většího počtu lyží mimo interiér vozidla včetně ostatního sportovního vybavení.
 Rovněž musí být maximálně dodrženy všechny náležitosti jízdního řádu a přeprava
 musí být v souladu s právními předpisy.

4. STANDARDY DOPRAVNÍCH VÝKONŮ

               4.1. Přesnost a přistavování vozidel na zastávky

 Dopravce je povinen zajistit, aby všechny spoje odjely z výchozí zastávky včas.
 Předčasný odjezd spojů ze všech zastávek uvedených ve schváleném jízdním řádu
 není dovolen. V případě existujících nebo očekávaných dlouhodobějších problémů
 s dodržováním jízdního řádu je dopravce povinen poskytnout organizátorovi

                                                                         5
(společnost JIKORD s.r.o.) nebo subjektu pověřenému k těmto úkonům
organizátorem potřebnou součinnost při řešení problému.

              4.2. Návaznost spojů

Každý řidič musí být vybaven aktuálním rozpisem denních spojů (turnusem), který
vykonává v daný den. Dopravce je povinen zajistit, aby řidiči dodržovali všechny
pokyny v jízdním řádu a byli informováni o navazujících spojích v přestupních
bodech.
V případě přistoupení k Centrálnímu dispečinku JK se v případě čekání, zpoždění,
resp. mimořádností se řídí pokyny Centrálního dispečinku JK, pokud nejsou tyto
pokyny v rozporu s pracovně právní legislativou či provozními potřebami dopravce.

              4.3. Záznam o době řízení vozidla, bezpečnostních přestávkách
                    a době odpočinku

Každé vozidlo musí být vybaveno záznamem o době řízení vozidla, bezpečnostních
přestávkách a době odpočinku v souladu s platnou legislativou a předpisy.

              4.4. Povinnosti dopravce
Dopravce je povinen zabezpečit výlep platných nebo aktualizovaných jízdních řádů
(nových, výlukových, objížďkových). Tato činnost je periodická a vždy vázaná
na požadavek objednatele při jakékoli změně nebo aktualizaci jízdního řádu.
Dopravce je povinen trvale udržovat na stanovené výlepové desce čitelné aktuální
jízdní řády, a to nejlépe v nepromokavém provedení. Dopravce odpovídá za stav
jízdních řádů (nepoškozenost, čitelnost a aktuálnost) vylepených jízdních řádů.
Dopravce je povinen provádět pravidelnou kontrolu výše uvedených požadavků
a vlastními silami tyto požadavky zabezpečit. Označníky nejsou majetkem dopravce,
ale dopravce provádí kontrolu technického stavu označníků. V případech zjištění
poškození označníků nebo závažného nepořádku (rozházené odpadky nebo jiné
znečištění) oznámí tuto skutečnost společnosti JIKORD s.r.o.

5. ŘÍZENÍ PROVOZU A PŘEPRAVNÍ KONTROLA

               5.1. Přepravní kontrola

Společnost Jikord s.r.o. provádí kontrolu přepravní kázně cestujících týkající se
dodržování Tarifu VLD JK nebo Tarifu IDS JK a Smluvních přepravních podmínek
VLD JK nebo Smluvních přepravních podmínek IDS JK a zajišťuje kontrolu
 pracovníků dopravců při prodeji jízdních dokladů. Uvedené právo nevylučuje kontrolu
 přepravní kázně cestujících ze strany Dopravce nebo jím pověřeného subjektu pro
 potřeby Dopravce. Dopravce akceptuje zástupcům organizátora (společnost
 JIKORD s.r.o.) jeho služební průkazy zaměstnanců, které opravňují k bezplatné
 přepravě a výkonu případné kontroly.

                                                                             6
              5.2. Informace o dopravních výkonech

Dopravce zabezpečí předání informací zadavateli v následující struktuře. BackOffice
umožňuje vytvářet libovolné sestavy z výstupních dat minimálně z následujících

volitelných parametrů:
1) časové období,
2) číslo odbavovacího zařízení,
3) číslo řidiče,
4) číslo odpočtu,
5) číslo jízdenky,
6) druh platby (hotovostní, bezhotovostní, dobíjení elektronické peněženky, rozlišení

dle jednotlivých druhů měn),
7) druh (číslo) tarifu,
8) linka,
9) spoj,
11) tarifní zóny projeté na linkospoji,
12) tarifní kilometry odpovídající zakoupenému dokladu případně počet zón dle

druhu tarifu,
13) tarifní číslo nástupní zastávky,
14) tarifní číslo výstupní zastávky,
15) cena vč. DPH,
16) měna,
17) DPH jízdenky,
18) datum prodeje dokladu,
19) čas prodeje dokladu,
20) NetworklD IDS, ve které byla jízdenka vydaná,
21) nástupní zastávka (CIS číslo),
22) výstupní zastávka (CIS číslo),
23) storno jízdenky,
24) počet osob,
25) druh tarifu,
26) platnost jízdenky,
Výstupy jsou poskytovány ve standardních datových formátech (XLS, CSV, TXT,

XML,...).

 Dále je dopravce povinen zasílat organizátorovi (společnost JIKORD s.r.o.) nebo
 subjektu pověřenému k těmto úkonům organizátorem pravidelné sestavy popisující
 tržby v závislosti na dopravním výkonu (linka, spoj). Organizátor požaduje, aby
 sestavy byly ve strojově čitelném formátu. Dopravce je povinen dále dodávat úplné
 informace o provedeném dopravním výkonu odjeté nebo neodjeté spoje navýšení
 nebo ponížení km případně informace o možných úpravách časových poloh spojů.
 Dopravce je dále povinen zaslat veškeré informace o počtu cestujících přepravených
 na lince a spoji za jednotlivé dny dle platných jízdních řádů tyto informace organizátor
 požaduje ve strojově čitelném formátu.
 Dopravce je povinen zaslat organizátorovi schválený jízdní řád nebo schválený
 výlukový jízdní řád v datovém formátu JDF (isy) neprodleně po schválení ODSH —

 Jihočeského kraje.

                                                                         7
t

   6. MIMOŘÁDNOSTI V DOPRAVĚ, GARANCE NÁVAZNOSTÍ
                 6.1.Mimořádnosti v dopravě způsobené dopravcem

   Za mimořádnosti v dopravě způsobené dopravcem se považují takové události, které
   byly způsobeny vinou na straně dopravce. Jedná se zejména o poruchu vozidla,
   nezpůsobilost řidiče k další jízdě, dopravní nehody zaviněné řidičem vozidla
   dopravce, nefunkční odbavovací a prodejní zařízení apod.

                 6.2. Mimořádnosti v dopravě způsobené vyšší mocí (nezávislé na
                       dopravci)

   Za mimořádnosti v dopravě způsobené vyšší mocí (nezávislé na dopravci) se
   považují takové události, které nebyly způsobeny z viny na straně dopravce
   např. objížďky, povětrnostní vlivy, nehodové události apod.

                  6.3. Postup v případě mimořádnosti v dopravě
   V případě výpadku v zajištění provozu spoje je dopravce povinen konat takové kroky,
   aby dopad na cestující byl co nejmenší. V případě poruchy vozidla, kdy jeho
   technický stav umožňuje dojezd do cílové zastávky spoje, řidič pokračuje dále v jízdě
   a dopravce je povinen zajistit výměnu vozidla na nejbližším vhodném místě. Pokud
   technický stav vozidla neumožňuje jeho další jízdu, je v případě, že do příjezdu
   dalšího spoje se stejnou trasou a stejnou nebo vzdálenější cílovou zastávkou zbývá
   více než 20 minut, je dopravce povinen zajistit přepravu záložním vozidlem o stejné
    nebo vyšší kapacitě z místa předčasného ukončení jízdy spoje a zabezpečit
   pravidelný odjezd náhradního spoje z výchozí zastávky.
    Příloha č. 1: vzor služebního průkazu

                                                                             8
Služební průkaz je zalaminován v průhledné fólii.

Přední strana

SLUŽEBNÍ PRŮKAZ

Jikord           Okružní 517/10
                 370 01 České Budějovice

                                              FOTO

Jihočeský koordinátor dopravy

Jméno, příjmení
pracovní pozice

                                              www.jikord.cz

Zadní strana

                  JIKORD s.r.o.
                   Mgr. Jan Aleě, DIS.

                        jednatel společnosti
                          Okružní 517/10 ,

                  370 01 .České Budějovi