Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Příloha č. 7 k dokumentaci zadávacího řízení veřejné zakázky Zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou na území Jihočeského kraje pro přechodné období od roku 2019 - Výběrová oblast č. 1 g ŽS/cXbStí/ DODATEK KE SMLOUVĚ O ZÁVAZKU VEŘEJNÉ SLUŽBY č. 010/09/46/00/34 (dodatek č. 34), (dále jen ,,Dodatek“) *KUJCP01NFMLO* který mezi sebou uzavřely KUJCP01NFMLO SMLUVNÍ STRANY (1) Jihočeský kraj se sídlem U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice zastoupený Mgr. Ivanou Stráskou, hejtmankou IČO: 70890650 Bankovní spojení: ČSOB, a.s., České Budějovice, ě. ú. 199783072/0300 E-mail: posta@kraj-jihocesky.cz Telefon: +420 386 720 111 (dále jen „Objednatel”) a (2) GW BUS a.s. se sídlem Pekárenská 255/77, České Budějovice 4, České Budějovice, PSČ: 370 04, zastoupený Robertem Krigarem, členem představenstva IČO: 04356683 Bankovní spojení: 3/0300 E-mail: cz Telefon: +420 (dále jen „Dopravce”) (Objednatel a Dopravce dále společně označováni jen jako „Strany“, a každý jednotlivě jako „Strana") Příloha č. 7 k dokumentaci zadávacího řízení veřejné zakázky Zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou na území Jihočeského kraje pro přechodné období od roku 2019 - Výběrová oblast č. 1 1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ 1.1 Tento Dodatek je uzavřen na základě výsledku jednání s Dopravcem v rámci zadávacího řízení na veřejnou zakázku s názvem „Zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou na území Jihočeského kraje pro přechodné období od roku 2019 - Výběrová oblast č. 1” (dále jen „Veřejná zakázka”), zadávané formou jednacího řízení bez uveřejnění dle ustanovení § 63 odst. 5 ZZVZ (dále jen „Zadávací řízení“). 1.2 Smluvní strany spolu uzavřely dne 01.12.2009 Smlouvu o závazku veřejné služby k zajištění základní dopravní obslužnosti Jihočeského kraje linkovou osobní dopravou č. 010/09/46/00/00 ve znění všech dodatků (dále jen „Smlouva"). Smluvní strany ktéto Smlouvě uzavírají tento Dodatek. Část I. Všeobecná ustanovení se mění takto: Pokud není ve smlouvě uvedeno jinak, platí ve smluvních vztazích pro obě strany příslušná ustanovení nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1370/2007, o veřejných službách v přepravě cestujících po železnici a o zrušení nařízení Rady (EHS) č. 1191/69 a č. 1107/70, se zákona ě. 194/2010 Sb., o veřejných službách v přepravě cestujících a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a zákona ě. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů. Tam, kde se ve smlouvě odkazuje na § 19 až 19c zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o silniční dopravě") a zákon č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „obchodní zákoník"), jsou práva a povinnosti dříve upravená v těchto ustanoveních nahrazena výše uvedenými právními předpisy. Část IV. Doba plnění závazku odst. 1 se mění takto: Platnost smlouvy je sjednána do dne předcházejícímu dni celostátní změny jízdních řádů v prosinci 2021. Část IV. Doba plnění závazku odst. 2 se mění takto: Neobsazeno. Část V. Předběžný odborný odhad prokazatelné ztráty odst. 1 se mění takto: Neobsazeno. Část V. Předběžný odborný odhad prokazatelné ztráty odst. 2 se mění takto: Neobsazeno. Část V. Předběžný odborný odhad prokazatelné ztráty odst. 3 se mění takto: Neobsazeno. Část V. Předběžný odborný odhad prokazatelné ztráty odst. 4 se mění takto: Neobsazeno. 2/8 Příloha č. 7 k dokumentaci zadávacího řízení veřejné zakázky Zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou na území Jihočeského kraje pro přechodné období od roku 2019 - Výběrová oblast č. 1 Část V. Předběžný odborný odhad prokazatelné ztráty odst. 5 se mění takto: Neobsazeno. Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 1 se mění takto: Prokazatelnou ztrátou se rozumí násobek skutečně odjetých kilometrů dle jízdních řádů dle této smlouvy (bez započtení režijních kilometrů (přístavné, odstavné, příjezdové, servisní či jiné)) a jednotkové ceny dopravního výkonu uvedené v příloze č. 2 této smlouvy po odečtení tržeb dle této smlouvy. Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 2 se mění takto: Jednotková cena dopravního výkonu je částka vyjádřená v penězích, kterou Dopravce uvedl v nabídce v rámci zadávacího řízení na veřejnou zakázku s názvem „Zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou na území Jihočeského kraje pro přechodné období od roku 2019 - Výběrová oblast č. 1” (dále jen „Veřejná zakázka”), zadávané formou jednacího řízení bez uveřejnění dle ustanovení § 63 odst. 5 ZZVZ (dále jen „Zadávací řízení14) a která zahrnuje veškeré skutečné ekonomicky odůvodněné náklady Dopravce a přiměřený zisk (dále jen Jednotková cena dopravního výkonu“). Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 3 se mění takto: Odměna je rozdíl mezi náklady a skutečně dosaženými tržbami za příslušné období, a kompenzací zlevněného jízdného podle Výměru MF č. 02/2018, kterým se mění seznam zboží s regulovanými cenami vydaný výměrem MF č. 01/2018, v souladu s Metodickým pokynem pro kompenzace zlevněného jízdného ve veřejné osobní dopravě (MD č. j. 1/2018- 410-TAR/2), a případnými sankcemi (dále jen „odměna“). Za tržby se považují rovněž další platby, které Dopravce obdrží nebo má obdržet od státu či jiných osob, jejichž účelem je úhrada za snížení tržeb v důsledku povinnosti poskytování slev jízdného či regulovaného jízdného či obdobné platby směřující k obdobnému účelu a také tržby, které Dopravce obdrží v rámci předprodeje jízdních dokladů. Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 4 se mění takto: Odměna bude hrazena následujícím způsobem: zálohou ve výši předpokládané odměny na příslušné období, která bude dopravci uhrazena do 15. dne kalendářního měsíce, na něž je záloha určena. Záloha za období od prosincové změny jízdních řádů do konce příslušného kalendářního roku však může být objednatelem hrazena rovněž až do 15. ledna následujícího kalendářního roku. Předpokládaná odměna se vypočte jako 1/24 předpokládaného rozdílu nákladů a tržeb za dopravní rok (prosincová změna jízdních řádů 2019 až prosincová změna jízdních řádů 2020) pro období od prosincové změny jízdních řádů do konce roku 2019. Pro leden až listopad roku 2020 se předpokládaná odměna vypočte jako 1/12 předpokládaného rozdílu nákladů a tržeb za dopravní rok (prosincová změna jízdních řádů 2019 až prosincová změna jízdních řádů 2020). Pro období od 1. prosince 2020 do prosincové změny jízdních řádů 2020 se předpokládaná odměna vypočte jako 1/24 předpokládaného rozdílu nákladů a tržeb za dopravní rok 3/8 Příloha č. 7 k dokumentaci zadávacího řízení veřejné zakázky Zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou na území Jihočeského kraje pro přechodné období od roku 2019 - Výběrová oblast č. 1 (prosincová změna jízdních řádů 2019 až prosincová změna jízdních řádů 2020). V dalším roce bude postupováno obdobně (s údaji na příslušný dopravní rok). úhradou nedoplatku do 15.4. následujícího kalendářního roku. Závěrečné vyúčtování každého kalendářního roku bude předloženo nejpozději do 28. února následujícího kalendářního roku. Vyúčtování předkládá dopravce po linkách a spojích v podrobnostech stanovených objednatelem. Případný přeplatek je dopravce povinen vrátit objednateli rovněž do 15.4. následujícího kalendářního roku. Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 5 se mění takto: Výnosové riziko je po celou dobu platnosti smlouvy na straně Objednatele. Dopravce nenese riziko změny výše tržeb. Dopravce má povinnost odvést z tržeb daň z přidané hodnoty, a to v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 6 se mění takto: Objednatel uhradí Dopravci odměnu vzniklou z poskytování veřejných služeb dle smlouvy ve znění dodatků a vypočtenou dle pravidel jejího výpočtu uvedených v této smlouvy. Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 7 se mění takto: Výpočet odměny je určen následujícím vzorcem: O = (JCDVU x Kmuu) + (JCDVm x Krnum) - T kde: O je odměna v Kč bez DPH za příslušné období; JCDVU je jednotková cena dopravního výkonu v Kč bez DPH kategorie U; JCDVm je jednotková cena dopravního výkonu v Kč bez DPH kategorie M; Kmuu jsou skutečně odjeté kilometry dle jízdních řádů kategorie U; Kmum jsou skutečně odjeté kilometry dle jízdních řádů kategorie M; T jsou tržby z jízdného včetně kompenzace zlevněného jízdného podle Výměru MF č. 02/2018, kterým se mění seznam zboží s regulovanými cenami vydaný výměrem MF č. 01/2018, v souladu s Metodickým pokynem pro kompenzace zlevněného jízdného ve veřejné osobní dopravě (MD č.j. 1/2018-410-TAR/2) za příslušné období v Kč bez DPH, a další platby, které Dopravce obdrží nebo má obdržet od státu či jiných osob, jejichž účelem je úhrada za snížení tržeb v důsledku povinnosti poskytování slev jízdného či regulovaného jízdného či obdobné platby směřující k obdobnému účelu a také tržby, které Dopravce obdrží v rámci předprodeje jízdních dokladů . Vybrané nákladové položky finančního modelu uvedeného v příloze č. 2 této smlouvy (řádky 2, 3, 5, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 a 16) budou ze strany objednatele upraveny s účinností od prosincové změny jízdních řádů v roce 2020 v závislosti na změně cen nákladových vstupů 4/8 Příloha č. 7 k dokumentaci zadávacího řízení veřejné zakázky Zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou na území Jihočeského kraje pro přechodné období od roku 2019 - Výběrová oblast č. 1 daných přírůstkem průměrného ročního indexu spotřebitelských cen Českého statistického úřadu, a to podle statistiky měsíce září 2020. Změna bude vypočtena dle následujícího vzorce: Nin = N, x (1+CPI / 100) kde Nin představuje příslušnou nákladovou položku (řádek) uvedenou v příloze č. 2 této smlouvy upravenou podle tohoto ustanovení. Upravená částka v Kč na dopravní rok bude následně zaokrouhlena na 2 desetinná místa. Následně bude tato částka vydělena počtem kilometrů a zaokrouhlena na 2 desetinná místa. Ni představuje příslušnou nákladovou položku (řádek) uvedenou v příloze č. 2 této smlouvy před úpravou podle tohoto ustanovení. Pro účely výpočtu se použije částka v Kč na dopravní rok. CPI představuje přírůstek průměrného ročního indexu spotřebitelských cen Českého statistického úřadu podle statistiky měsíce září roku R-l (jedná se o procentní změnu průměrné cenové hladiny za 12 posledních měsíců proti průměrné cenové hladině za 12 předchozích měsíců) vyjádřený v procentech a zaokrouhlený najedno desetinné místo. Vybrané nákladové položky finančního modelu uvedeného v příloze č. 2 této smlouvy (řádky 6 a 7) budou ze strany objednatele upraveny s účinností od prosincové změny jízdních řádů v roce 2019 a následně rovněž s účinností od prosincové změny jízdních řádů v roce 2020 v závislosti na změně cen nákladových vstupů daných změnou minimální zaručené mzdy řidičů autobusů dle právních předpisů (5. skupina - Řízení, údržba a opravy motorových vozidel, jejichž délka přesahuje 8 metrů, a která jsou určena pro přepravu více než 16 osob). Změna bude vypočtena dle následujícího vzorce: Nin = Ni x (MZDn / MZD) kde Nim představuje příslušnou nákladovou položku (řádek) uvedenou v příloze č. 2 této smlouvy upravenou podle tohoto ustanovení. Upravená částka v Kč na dopravní rok bude následně zaokrouhlena na 2 desetinná místa. Následně bude tato částka vydělena počtem kilometrů a zaokrouhlena na 2 desetinná místa. Ni představuje příslušnou nákladovou položku (řádek) uvedenou v příloze č. 2 této smlouvy před úpravou podle tohoto ustanovení. Pro účely výpočtu se použije částka v Kč na dopravní rok. MZDn představuje nově stanovenou minimální zaručenou mzdu (která nabude účinnosti v době, na níž je nákladová položka upravována). MZD představuje stávající minimální zaručenou mzdu. Nákladová položka finančního modelu uvedeného v příloze č. 2 této smlouvy „Pohonné hmoty, oleje“ (řádek 1) bude ze strany objednatele upravena s účinností od prosincové změny jízdních řádů v roce 2019 a následně rovněž s účinností od prosincové změny jízdních řádů v roce 2020 v závislosti na změně ceny motorové nafty (bez DPH) podle údajů „Setření průměrných cen vybraných výrobků - pohonné hmoty a topné oleje“ Českého statistického úřadu. Změna bude vypočtena dle následujícího vzorce: Nin = N, x (PHMN / PHM) kde 5/8 Příloha č. 7 k dokumentaci zadávacího řízení veřejné zakázky Zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou na území Jihočeského kraje pro přechodné období od roku 2019 - Výběrová oblast č. 1 NiN představuje příslušnou nákladovou položku (řádek) uvedenou v příloze č. 2 této smlouvy upravenou podle tohoto ustanovení. Upravená částka v Kč na dopravní rok bude následně zaokrouhlena na 2 desetinná místa. Následně bude tato částka vydělena počtem kilometrů a zaokrouhlena na 2 desetinná místa. Ni představuje příslušnou nákladovou položku (řádek) uvedenou v příloze č. 2 této smlouvy před úpravou podle tohoto ustanovení. Pro účely výpočtu se použije částka v Kč na dopravní rok. PHMn pro úpravu na nákladové položky na období od prosincové změny jízdních řádů v roce 2019 představuje průměrnou hodnotu „Spotřebitelská cena (Kč/1)“ „Motorová nafta“ za období 1. týden kalendářního roku 2019 až 39. týden roku 2019 a pro úpravu na nákladové položky na období od prosincové změny jízdních řádů v roce 2020 představuje průměrnou hodnotu „Spotřebitelská cena (Kč/1)“ „Motorová nafta“ za období 1. týden kalendářního roku 2020 až 39. týden roku 2020. PHM představuje průměrnou hodnotu „Spotřebitelská cena (Kč/1)“ „Motorová nafta“ za období 1. týden kalendářního roku 2018 až 39. týden roku 2018. Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 8 se mění takto: Dopravce je povinen pravidelně zasílat Objednateli výkazy o činnosti dopravců autobusové dopravy Dop(MD) 2-04, a to vždy do 45. kalendářního dne po skončení sledovaného období, a dále čtvrtletní výkaz o autobusové dopravě Dop(MD) 3-04, a to vždy do 30. kalendářního dne po skončení sledovaného období. Dopravce bude pravidelně zasílat informace o dosažené tržbě po jednotlivých linkách a spojích za Objednatelem definované období (měsíc, čtvrtletí, rok) do 25 dnů od skončení období. Dále Objednatelem vyžaduje od Dopravce návrh vyúčtování dopravních výkonů za kalendářní měsíc jako podklad pro vyúčtování u Objednatelem. Dopravce je povinen Objednateli poskytnout informace nezbytné pro uzavření smluv o veřejných službách, přičemž Objednatel zajistí legitimní ochranu důvěrných obchodních informací. Objednatel však je oprávněn dodavatelům poskytnout příslušné informace k přípravě nabídky, přičemž zajistí legitimní ochranu důvěrných obchodních informací. Tyto informace zahrnují údaje o poptávce cestujících, jízdném, nákladech a příjmech souvisejících s veřejnou přepravou cestujících, která je předmětem této Smlouvy, a podrobnosti o specifikacích infrastruktury, jež jsou důležité pro provoz požadovaných vozidel. Dopravce je povinen bezprostředně informovat organizátora (JIKORD) nebo subjekt pověřený k těmto úkonům Objednatelem o vozidlech nově zařazovaných do provozu a o vozidlech, která se z provozu trvale vyřazují i v případě jakékoliv změny (dočasného vyřazení). Dopravce je povinen organizátorovi (JIKORD) nebo subjektu pověřenému k těmto úkonům Objednatelem předat veškeré identifikační údaje k vozidlu (úplná kopie TP) a tabulku „Struktura provozovaných vozidel“ v této podobě: PoCtít Nato- J»ÍT1A- kat)/ jntstk trůít Ro k pod&ítf ttzsoe To*Amt znadtt Tys> sežral cofeem výřaty {satane) zaucM PcarOmb voadto feSL) 6/8 Příloha č. 7 k dokumentaci zadávacího řízení veřejné zakázky Zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou na území Jihočeského kraje pro přechodné období od roku 2019 - Výběrová oblast č. 1 Tyto údaje je Dopravce povinen aktualizovat při každé změně (zařazení do provozu či vyřazení vozidla z provozu v rámci plnění smlouvy). Před uvedením vozidla do provozu a při výměně odbavovacího zařízení je Dopravce povinen organizátorovi (JIKORD) nebo subjektu pověřenému k těmto úkonům Objednatelem předat údaje o typu a technických specifikacích odbavovacího zařízení (využívaný systém datových vět, odezva systému, formát zadávaných JŘ...). Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 9 se mění takto: Neobsazeno. Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 10 se mění takto: Neobsazeno. Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 11 se mění takto: Neobsazeno. Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 12 se mění takto: Neobsazeno. Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 13 se mění takto: Neobsazeno. Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 14 se mění takto: Neobsazeno. Část VI. Úhrada a prokazování prokazatelné ztráty odst. 15 se mění takto: Neobsazeno. Část VII. Další ustanovení odst. 3 se mění takto: V případě, že právní předpisy stanoví, že doba čekání mezi spoji dle § 3 písm. c) nařízení vlády ě. 589/2006 Sb., kterým se stanoví odchylná úprava pracovní doby a doby odpočinku zaměstnanců v dopravě, se započítává do pracovní doby, je dopravce oprávněn tuto smlouvu vypovědět. Výpovědní doba činí dva měsíce od doručení výpovědi objednatel, neurčí-li dopravce výpovědní dobu delší. Výpovědní doba nezačne běžet dříve, než příslušná právní úprava nabude platnosti (nikoli účinnosti). Část VIII. Stanovení ukazatelů kvality poskytovaných služeb písm. d) se mění takto: Neobsazeno. 7/8 Příloha č. 7 k dokumentaci zadávacího řízení veřejné zakázky Zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou na území Jihočeského kraje pro přechodné období od roku 2019 - Výběrová oblast č. 1 2. Závěrečná ustanovení 2.1 Ostatní části Smlouvy ve znění dodatků zůstávají v platnosti a nezměněné. 2.2 Tento Dodatek nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu poslední ze Smluvních stran a zveřejněním Dodatku v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. 2.3 Obě Smluvní strany vysloveně prohlašují, že tento Dodatek byl uzavřen na základě jejich pravé, svobodné a vážné vůle, určitě a srozumitelně a na důkaz toho připojují své podpisy. 2.4 Tento Dodatek se sjednává ve 4 vyhotoveních, z nichž každá Strana obdrží 2 vyhotovení. DOLOŽKA podle § 23 zákona č. 129/2000 Sb., o krajích, v platném znění, Tento dodatek byl schválen Radou Jihočeského kraje na schůzi, konané dne 10. 10. 2019, usnesením č. 1122/2019/RK-80 nadpoloviční většinou hlasů všech členů rady Jihočeského kraje. PODPISOVÁ STRANA Strany tímto výslovně prohlašují, že tento Dodatek vyjadřuje jejich pravou a svobodnou vůli, na důkaz čehož připojují níže své podpisy. Objednatel 15 -10- 2019 Dopravce Místo: Místo: l Datum: Datum: 1 4 Jméno: RoberntrKvnriggaarr £%&**£* Funkce: člen při % 8/8 Příloha č. 1 Stanovený soubor linek a spojů platný od 15.12. 2019 č. linky název linky č. spojů 320001 České Budějovice-Týn.n.Vlt.-Tábor-Votice Praha 3;4;5;6;7;8;9;10;11;14; 320010 České Budějovice-Lišov-Třeboň 2;3;4;5;6;7;8;9;10;11;12;13;14;15;16;17;18;19;20;21;22;23;24;25;26;28;29;30;31; 32;33;34;37;38;39;40;41;43 ;44;45;46;47;48;49;50;51;52;53;54;55;57;58;59;60;61; 62;63;64;69;70;72 320020 České Budějovice-Český Krumlov-Větřní 1 ;2;4;5;6;7;8;9; 10;11; 12; 13; 14;15;16; 17; 18; 19;20;22;23 ;24;25;26;27;28;29;30;31; 32;33;34;35;36;37;38;39;40;41;42;43;44;45;46;47;48;49;50;51;53;67;69; 320021 České Budějovice-Český Krumlov-Lipno 1;2;3;4; 320022 n.Vlt.-Horní Planá-Nová Pec 1;2;3;4; České Budějovice-Prachatice-Volary- Kvilda 320023 České Budějovice-Týn n.Vlt.-Písek-Orlík 1;2;3;4; n.Vlt. 320024 České Budějovice-Český Krumlov-Volary- 1;2;3;4;5;6;7;8; Kvilda 320025 České Budějovice-Třeboň-Slavonice- 1;2;3;4;5;6; Vranov n.Dyjí-Znojmo 320027 České Budějovice-Lipno n.Vlt. 1 ;2;11;12; 320028 České Budějovice-Kvilda 3;4;5;6; 320030 České Budějovice-Velešín-Kaplice 2;4;5;6;7;8;9;10;11;12;13;14;15;16;17;18;19;20;21;22;23;24;25;26;27;28;29;30; 31 ;32;33;34;35;36;37;3 8;39;40;41 ;42;43;44;45;46;48;49;50;51 ;53 ;55; 320040 České Budějovice-Trhové Sviny-Nové 1;2;3;4;5;6;7;8;9;10;11;12;13;14;15;16;17;18;19;20;21;22;23;24;25;27;29;30;32;3 Hrady 3;34;35;36;37;38;39;40;41;42;44;45;46;47;48;49;51;52;53;54;55;56;57;58;60; 320050 61 ;62;63;64;65;66;67;68;69;70;71 ;72;73;74;75;77;79;80;81 ;82;83 ;85;87;88;89; 320060 České Budějovice-Lomnice n.Luž- 91:92:93: 320061 Novosedlv n.Než. 320070 České Budějovice-Hluboká n.Vlt. 2;3 ;4;6;9;10;13;14;15;18;19;20;21;24; ČB-Hluboká n.Vlt.-Zliv-Dívěice 320090 České Budějovice-Kolný-Lišov 15;16;27;30;40;51;53;55;59;60;61;62;63;64;65;67;68;71;72;73;74;75;76; 320091 77:79:80:81:83:84:86:88:90:91:92:93: 320100 České Budějovice-Lhenice 1;2;3;4;5;10;11;14;17;19;22;25;26;51;52;69;93;94 320110 České Budějovice-Dubné-Holašovice 2;3;5;6;7;8;9;10;11; 12; 13; 14;27 320120 České Budějovice-Vráběe-Křemže vdoběod 1.4. do31.10. SDoie905:906:907:908:911:913:914 320130 České Budějovice-Čakovec 1;3 ;4;5;7;8; 10;12; 13; 16; 17; 19;21 ;22;23;24;25 ;26;27;29;30;31 ;32;33;34;37;38;39; 320140 42;44;46; 320150 5;6;15;20;26; 320160 1;2;3;4;5;6;7;8;9;10;11;12;13;14;23;24;25;26; 320170 320180 2;3;4;5;6;7;8;9;10;11;12;14;15; 16; 19;20;22;23;31; 320181 320190 České Budějovice-Komařice 1 ;2;3;4;5;6;7;8;9;10;11 ;12;14;15;16;17;18;19;20;23;26; 320200 1;2;3;4;5;6;7;8;9;10;11;12;13;14;15; 16;17; 18; 19;20;21 ;22;23 ;24;25;26;27;28;29;3 320210 Č.Budějovice-Rímov-Besednice-Soběnov 0:31:32:33:34:35:36:37:38:39:40:41:42:43:44:46: 1;2;3;4;5;8;10;15;17;18; České Budějovice-Libníě-Jelmo 2;3;4;5;6;7;8;9;10;12;14;15;16;17;18;19;20;21;22;23;24;25;26;27;28;29;30;33;34; 35:37:40: Č.Budějovice-Borovany-Hluboká u Bor. 1;2;3 ;4;5 ;6;7; 10; 13;14; 16; 19;21 ;25;28;33; C.Budějovice-Zaliny-Ledenice-Trocnov- Borovanv 1;2;4;5;6;7;10;11;12;13;14;21;31;32;33;34;35;36;37;38;39;40;41;42;43;44;45;46; České Budějovice-Hosín / Dobřejovice - 47:48:49:50:51:52:61:62:63:64:65:66:67:68:69:70:71:72:77 Hluboká n.Vlt. 1;2;3 ;4;10;14;16; České Budějovice-Dubné-Lipanovice Č.Budějovice-Němčice-Záboří-Lipanovice 2;3;4;7;8;10;12;14;15;16;17;18;19;20;23;25;27; Dolní Bukovsko-Ševětín 1;2;3;4;5;6;7;9;10;11;12;13;14;15;17;18;19;20;25; Loěenice-Římov-Velešín 1 ;2;4;5;10;11; České Budějovice-Zliv-Mydlovary-Dívěice 4;5;6;7;8;9;10;11;12;14;16;19; 1 z2 Příloha č. 1 č.linky název linky č. spojů 320220 České Budějovice-Dolní Bukovsko-Týn 1;2;3;4;5;7;8;9;10;11;12;13;14;15;16;17;18;19;20;21;22;23;24;25;27;28;29;31;33; 320230 n.Vlt. 34:35:36:37:38:39:40:41:42:43:45:46:47:48:50:52:53:54: 320240 Sedlec,Lékařova Lhota-Strýěice 1;2;3;4;5;6;8;9; 320410 České Budějovice-Třeboň 320420 5;6; 320430 Trh. Sviny-Loěenice-Besednice-Velešin 1;2;3;5;6;9;12;13;15;18;20;21;24; Trhové Sviny-Benešov n.Čemou- 1;2;3;4;5;6;7;8;9;10;11;12;20;21;22;28;29;32;33;34;36;37;38;39;41;42;43 ;45;48; 320450 LeoDoldov-Kaolice 49; 320460 1;2;3;4;5;6;7;8;10;12;13;14;16;17;18;19;21;22;24;25;28;29;33;35;37;38;39; Trhové Sviny-Olešnice-Jílovice-Třeboň 41;42;43; 320470 Trh.Sviny-Homí Stropnice-Staré Hutě 1;2;3;6;7;8;9;11;12;13;14;16;17;18;19;20;21;22;23;25;26;27;28;29;31;52; 320480 320481 Nové Hrady-Nová Ves-České Velenice 4;7;20;21;22;23;30;31;32;33; 320510 320520 Hranice-Nové Hrady-Benešov n.Čemou 1;2;3;4;5;6;7;8;9;10;11;12;13;14;15;16;17;18;19;20;21;22;23;24;25;26;27;28;29; 320710 30;31;32;33;34;35;36;37;38;39;40;41;42;43;44;45;46;47;48;49;50;51;52;53;54; 55;56;57;58;59;60;61;62;63;64;65;66;67;68;69;70;72;74;76;78;93; 320720 České Budčjovice-Ledenice-Borovany- 3;5 ;6;10; 11;12;13;14;15; 16; 18;20;22;24;25;26;27;28;29;30;31 ;32;33 ;35;36;37;38; 320730 Trhové Svinv 39:40:41:43:49:53: 320740 Trhové Sviny-Slavěe,Dobrkovská Lhotka 2;4;6;10;11; 17; 18;23;24;29;30;31 ;32;33 ;39;41 ;42;43 ;47;53; 320750 320760 Č.Budčjovice-Trh. Sviny-N.Hrady-St.Hutě 1;3 ;4;5;6;7;8;9;10;11;12;13;14;15; 16; 17; 18; 19;20;21 ;22;31 ;32;33 ;87; 320770 320800 Č.Budějovice-Borovany-Nové Hrady 1;2;3;4;5;6;7;8;9;10;11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 19;20;23 ;25 ;26;27;28;29;31 ;32;33; 320810 320840 Týn n.Vlt.-Dolní Bukovsko-Řípec 1;3;4;6;7;8;11;13;14;15;16;17; 320850 380600 České Budějovice-Týn n.Vlt.-Bechyně 1;2;3;4;5;6;7;8;9;10;11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18;19;20;21 ;22;23 ;24;25 ;26;27;28;29;3 390221 Týn n.Vlt.-Dříteň-České Budějovice 0;31 ;32;33 ;34;35;36;37;38;39;40;41 ;42;43;44;45;46;47;48;49;50;51 ;52;53 ;54; 390821 55 ;56;57;58;59;60;61 ;62;63 1;2;4;5;6;7;8;9;10;11;13;14;15; 16; 18; 19;20;22;23;24;25 ;26;28 Týn n.Vlt.-Ševětín-České Budějovice 2;3 ;4;5;6;9;12;13;14;15;17;19;20;21;22;23;24;25;26;27;28;29;30; Týn n.Vlt.-Bemartice 1;2;3;4;5;6;7;8;9;10;11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19;20;23;24;26;27;28;31 ;34; Týn n.Vlt.-Sudoměřice u Bech.-Bechyně 3;4;9;13;14;15;16;17;18;19; Týn n.Vlt.-Purkarec-České Budějovice 1;2;3;4;5;6;7;8;9;11;12;13;18; Týn n.Vlt.-Poněšice-České Budějovice 1;2;5;6;10;12;14;21;23;25; Temelín - Týn n.Vlt.-Milevsko 1;2;3; Týn n.Vlt.-Dříteň-Zliv 1;2;3;4;5;6;7;8;9;11;16; Týn n.Vlt.-Temelín-Dříteň / Číěenice- 1 ;4;5;7;8;9; 10;13;14;20;21 ;22;23;24;25;26;28;29;31 ;32;33 ;34;35;36;37;38;39;40; Vodňanv 41:42:43:44: Vodňany-Netolice-Lhenice 30;31;32;33; Radětice-Bechyně-Dražíě 1 ;7;8;20;21 ;22;28; Tábor-Soběslav-České Budějovice 41;42;43;44;45;46;48; Tučně označené spoje jsou zajišťovány malokapacitními autobusy. 2z2 Příloha č.2 Závazný nástroj kategorie M X* Hodnoty 2020 - kategorie M Pohonné hmoty, oleje 1 Přímý materiál, energie 2 Opravy a údržba vozidel 3 Odpisy dlouhodobého majetku 4 Pionájem a leasing vozidel 5 Mzdové náklady 6 H Sociální a zdravotní pojištění 7 ■jjl Cestovné 8 Kjjfl Úhrada za použiti infrastruktury 9 Silniční daň 10 Elektronické mýto 11 ^^HPoiištěni (zákonné, havarijní) 12 ^■Ostatní přímé náklady 13 14 Ostatní služby 15 Provozní režie 16 Správní režie 17 Zisk 18 Provozní náklady celkem / Předpokládaný dopravní výkon (km) za rok Nabídková cena (v Kč bez DPH) Dopravce vyplní ve soupci "Kč" řádky 1 -17 v Kč Sloupec "Kč/km" je vypočten automaticky prostřednictvím předdefinovaného vzorce (hodnota/306303 (výsledek je zaokrouhlen na dvě desetinná místa)) Nabídková cena je vypočtena jako násobek součtu řádků 1 -17 a buňky "Předpokládaný dopravní výkon (km) za rok". Příloha č.2 Závazný nástroj kategorie U Formulář pro zpracování nabídkové ceny 6^ Hodnoty 2020 - Kategorie U Pohonné hmoty, oleje 1 Přímý materiál, energie 2 Opravy a údržba vozidel 3 Odpisy dlouhodobého majetku 4 Pronájem a leasing vozidel 5 Mzdové náklady 6 Sociální a zdravotní pojištěni BšM Cestovné 7 Epfl Úhrada za použiti infrastruktury 8 Silniční dan Elektronické mýto 9 Pojištění (zákonné, havarijní) Ostatní přímé náklady 10 Ostatní služby 11 Provozní režie 12 Správní režie 13 Zisk 14 Provozní náklady celkem 15 Předpokládaný dopravní výkon (km) za rok 16 Nabídková cena (v Kč bez DPFI) 17 18 / Dopravce vyplní ve soupci "Kč" řádky 1 -17 v Kč Sloupec "Kč/km" je vypočten automaticky prostřednictvím předdefinovaného vzorce (hodnota/4532408 (výsledek je zaokrouhlen na dvě desetinná místa)) Nabídková cena je vypočtena jako násobek součtu řádků 1 -17 a buňky "Předpokládaný dopravní výkon (km) za rok". Příloha č. 4 Sazebník pokut uzavřený v souladu s : § 18 zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů § 6 vyhlášky č. 388/2000 Sb. O jízdních řádech veřejné linkové osobní dopravy, v platném znění pochybení smluvní pokuta označení vozidel příslušné linky v ZVS 1 000 Kč bez označení 500 Kč neúplné označení (př. je uveden pouze název cílové zastávky spoje, není uvedeno označení linky, které je stanoveno v rozhodnutí o udělení licence nebo je uvedeno označení linky stanovené v rozhodnutí o udělení linence a není uveden název cílové zastávky) označníky 500 Kč nevyvěšený název zastávky 500 Kč neuveřejněný platný jízdní řád 100 Kč graficky nezvýrazněná příslušná zastávka 100 Kč nečitelný, potrhaný jízdní řád 100 Kč neodstraněný starý (neplatný) jízdní řád řidič 500 Kč neoznačení řidiče zajišťujícího linku v ZVS obchodním jménem 500 Kč dopravce nebo služebním stejnokrojem dopravce dřívější odjezd ze zastávky oproti platnému jízdnímu řádu dispečink 1 000 Kč neposkytnutí dat do centrálního dispečinku na území IDS (za každý zjištěný případ) TECHNICKÉ A PROVOZNÍ STANDARDY VEŘEJNÉ LINKOVÉ DOPRAVY V ZÁVAZKU VEŘEJNÉ SLUŽBY V JIHOČESKÉM KRAJI Obsah 1. STANDARDY VYBAVENÍ VOZIDEL...............................................................2 1.1. Definice........................................................................................................... 2 1.2. Kategorizace vozidel........................................................................................ 2 1.3. Minimální kritéria technického stavu vozidel používaných k plnění Smlouvy o závazku veřejné služby............................................................................ 3 1.3.1. Technický stav vozidel.................................................................................... 3 1.3.2. Stáří vozidel.................................................................................................... 3 1.3.3. Pohon (palivo)................................................................................................. 3 1.4. Odbavovací zařízení........................................................................................ 4 2. KRITÉRIA PRO PROVOZOVANÁ VOZIDLA V PRŮBĚHU PLNĚNÍ SMLOUVY................................................................................................... 4 2.1. Kritéria pro vozidla v průběhu plnění smlouvy..................................................4 2.1.1. Klimatická pohoda vozidel............................................................................... 4 2.1.2. Požadavky na prostor pro cestující.................................................................5 2.1.2.1. Interiér vozidla................................................................................................. 5 2.1.2.2. Vyhrazená místa............................................................................................. 3 2.2. Nástup do vozidla............................................................................................ 3 2.3. Čistota a vzhled vozidel.................................................................................. 3 3. SLUŽBY SOUVISEJÍCÍ S PROVOZOVÁNÍM DOPRAVY.............................. 5 3.1. Řidič.................................................................................................................5 3.2. Přeprava jízdních kol a lyží............................................................................. 3 4. STANDARDY DOPRAVNÍCH VÝKONŮ.........................................................5 4.1. Přesnost a přistavování vozidel na zastávky.................................................... 5 4.2. Návaznost spojů.............................................................................................. 3 4.3. Záznam o době řízení vozidla, bezpečnostních přestávkách a době odpočinku.................................................................................................... 3 4.4. Povinnosti dopravce........................................................................................ 3 5. ŘÍZENÍ PROVOZU A PŘEPRAVNÍ KONTROLA............................................6 5.1. Přepravní kontrola........................................................................................... 3 5.2. Informace o dopravních výkonech..................................................................7 6. MIMOŘÁDNOSTI V DOPRAVĚ, GARANCE NÁVAZNOSTÍ......................... 8 6.1. Mimořádnosti v dopravě způsobené dopravcem.............................................8 6.2. Mimořádnosti v dopravě způsobené vyšší mocí (nezávislé na dopravci)...... 8 i 6.3. Postup v případě mimořádností v dopravě 8 Seznam zkratek EU........... Evropská unie IDS...........integrovaný dopravní systém IDS JK......integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje JK...........Jihočeský kraj SPP......... smluvní přepravní podmínky VLD...........veřejná linková doprava VLD JK..... veřejná linková doprava v závazku veřejné služby Jihočeského kraje ZVS..........závazek veřejné služby 1. STANDARDY VYBAVENÍ VOZIDEL 1.1. Definice Vozidla zabezpečující dopravu na linkách v závazku veřejné služby Jihočeského kraje (dále jen ZVS JK) musí být homologována dle příslušných platných předpisů EU a ČR. Všechna provozovaná vozidla musí být homologována výhradně pro kategorie M2, M3. Současně musí splňovat požadavky aktuálního znění Nařízení vlády č. 63/2011 Sb. ze dne 9. února 2011 o stanovení minimálních hodnot a ukazatelů standardů kvality a bezpečnosti a o způsobu jejich prokazování v souvislosti s poskytováním veřejných služeb v přepravě cestujících ve znění pozdějších předpisů (dále jen Nařízení vlády č. 63/2011 Sb.). Zadavatel požaduje, aby při zahájení plnění ZVS JK byl dodržen počet nízkopodlažních vozidel dle ustanovení Nařízení vlády č. 63/2011 o stanoveném minimálním počtu vozidel jako bezbariérových (vždy na 6 vozidel jedno bezbariérové - nízkopodlažní, nejméně v provedení Low Entry). 1.2. Kategorizace vozidel Vozidla kategorie U („Klasický autobus"): Vozidla provozovaná na spojích v této kategorii M2 nebo M3 jsou zařazena do třídy II nebo III dle Vyhlášky č. 341/2014 Sb., tzv. klasický autobus. Klasický autobus má kapacitu min. 34 (34 pevných sedadel) míst k sezení. Počet míst pro osoby se sníženou schopností pohybu a orientace: min. 2. Počet dveří: min. 2. První dveře - nástupní musí mít šíři min. 600 mm, druhé dveře - nástupní a výstupní musí mít šíři min. 600 mm. Hmotnost bržděného přívěsu a počet zádržných systémů přívěsu min. 20 kol se řídí specifikací dle druhu vozidla. 2 Vozidla kategorie M („Malokapacitní autobus"): Vozidla provozovaná na spojích v kategorii M2 nebo M3 jsou zařazena do třídy II nebo A dle Vyhlášky č. 341/2014 Sb., tzv. malokapacitní autobus. Malokapacitní autobus má kapacitu min. 17 (17 pevných sedadel) míst k sezení. Počet míst pro osoby se sníženou schopností pohybu a orientace: min. 2. Počet dveří: min. 1. První dveře - nástupní musí mít šíři min. 600 mm, případné druhé dveře - nástupní a výstupní musí mít šíři min. 600 mm. Tabulka rozdělení typů vozidel dle minimální obsaditelnosti Typ vozidla označení kapacita minimálně sedící (pouze pevná Vozidla kategorie U (klasický autobus) U sedadla) Vozidla kategorie M (malokapacitní M 34 bus) 17 Pojem Nízkopodlažní vozidlo. Všechna vozidla uváděná jako nízkopodlažní budou alespoň částečně nízkopodlažní. Částečně nízkopodlažní vozidlo je vozidlo vhodné pro veřejnou linkovou osobní dopravu (tzv. LOW ENTRY), u něhož alespoň jedny dveře slouží pro nástup a výstup osob se sníženou schopností pohybu a orientace a k jejich přepravě, a to ve smyslu Vyhlášky č. 341/2014 Sb. (ustanovení předpisu EHK OSN č. 107 Jednotná ustanovení pro schvalování vozidel kategorie M2 nebo M3 z hlediska jejich celkové konstrukce, čl. 2.1.4). 1.3. Minimální kritéria technického stavu vozidel používaných k plnění Smlouvy o závazku veřejné služby 1.3.1. Technický stav vozidel Vozidla používaná k provozu plnění ZVS musí splňovat zejména legislativní nařízení o možnosti provozu na pozemních komunikacích, legislativní nařízení k ochraně životního prostředí a legislativní opatření k dodržování bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích a bezpečnosti cestujících. Vozidla musí procházet systémem technických kontrol a garančních podmínek definovaných výrobcem. 1.3.2. Stáří vozidel Maximální průměrné stáří vozidel musí činit nejvýše 9 let a maximální stáří jednotlivého vozidla 16 let. Pro určení stáří vozidla je rozhodné datum jeho první registrace. 1.3.3. Pohon (palivo) Zadavatel připouští plnění ZVS JK vozidly s motorem na klasický i alternativní pohon. 3 1.4. Odbavovací zařízení Odbavovací systém musí být plně slučitelný se stávajícím systémem odbavení a vedení základních údajů pro potřeby VLD JK. Dopravci zapojení do IDS JK jsou povinni akceptovat zapojení do Centrálního dispečinku JK na základě „Přístupové smlouvy do centrálního dispečinku IDS Jihočeského kraje". Ostatní dopravci mají možnost se případně zapojit do Centrálního dispečinku JK. Specifikace odbavovacího zařízení: Minimální kritéria - - termotiskárna s ořezávačem, - šířka tiskárny min. 60 mm, - modem pro bezdrátový přenos dat - 3G a vyšší (platí pro dopravce zapojené do centrálního dispečinku IDS Jihočeského kraje), - možnost vyčtení dat kontaktním médiem (např. USB flash disk), - systém satelitního sledování GPS (platí pro dopravce zapojené do centrálního dispečinku IDS Jihočeského kraje), - provozní teplota: -20°C až +60°C, - klávesnice k plnohodnotnému ovládání (SW nebo mechanická). Funkce zařízení na výdej jízdenek: - komunikace s dispečerskou aplikací - krajskou a vlastní (platí pro dopravce zapojené do centrálního dispečinku IDS Jihočeského kraje), - sledování polohy vozidla (v návaznosti na předchozí ustanovení), - výdej papírové jízdenky. Pro případ poruchy odbavovacích strojků musí být každý řidič vybaven psanými papírovými doplatkovými jízdenkami S22 nebo jiným příjmovým dokladem. 2. KRITÉRIA PRO PROVOZOVANÁ VOZIDLA V PRŮBĚHU PLNĚNÍ SMLOUVY 2.1. Kritéria pro vozidla v průběhu plnění smlouvy 2.1.1. Klimatická pohoda vozidel Řidiči všech vozidel jsou povinni temperovat vozidlo, pokud vnější teplota vzduchu poklesne pod + 15 °C. Pokud řidič není schopen zjistit vnější teplotu vzduchu, zahájí temperování vozidla dle svého uvážení nebo na žádost cestujících. Při zahájení denního provozu v zimním období od 1. 10. do 31. 3. následujícího roku požaduje organizátor (společnost JIKORD s.r.o.) vyhřátí vozidla na hodnotu nejméně + 15 °C, a to ve středu vozidla ve výšce 1 m od podlahy vozidla. 4 2.1.2. Požadavky na prostor pro cestující 2.1.2.1. Interiér vozidla Vozidla musí mít čalouněné sedačky. Při zastavení vozidla v zastávce a nástupu nebo výstupu cestujících musí být užito osvětlení vozidla v prostoru pro cestující. 2.1.2.2. Vyhrazená místa V dopravním prostředku upraveném pro přepravu osob s omezenou schopností pohybu musí být tyto prostory vybaveny i úchyty pro invalidní vozík. Ve všech vozidlech musí být vyznačena min. 2 místa pro osoby se sníženou schopností pohybu a orientace. Dopravce musí umožnit přepravu dětských kočárků. 2.2. Nástup do vozidla Cestující bude využívat k nástupu do vozidla výhradně první přední dveře z důvodu odbavení. Jedinou výjimkou je nástup cestujících s kočárkem nebo vozíkem pro invalidy a doprovod, vždy po ohlášení řidiči. Další dveře autobusu jsou určeny pouze pro výstup. Plošinu ovládá řidič. 2.3. Čistota a vzhled vozidel Vozidla musí být udržována v čistotě - interiér i exteriér. 3. SLUŽBY SOUVISEJÍCÍ S PROVOZOVÁNÍM DOPRAVY 3.1. Řidič Dopravce je povinen zajistit označení řidiče autobusu obchodním označením dopravce nebo služebním stejnokrojem dopravce v souladu s ustanovením §18 zákona o silniční dopravě č. 111/94 Sb. Řidič musí ovládat český nebo slovenský jazyk. 3.2. Přeprava jízdních kol a lyží Zadavatel souhlasí s přepravou jízdních kol na zvláštním zařízení vozidla nebo většího počtu lyží mimo interiér vozidla včetně ostatního sportovního vybavení. Rovněž musí být maximálně dodrženy všechny náležitosti jízdního řádu a přeprava musí být v souladu s právními předpisy. 4. STANDARDY DOPRAVNÍCH VÝKONŮ 4.1. Přesnost a přistavování vozidel na zastávky Dopravce je povinen zajistit, aby všechny spoje odjely z výchozí zastávky včas. Předčasný odjezd spojů ze všech zastávek uvedených ve schváleném jízdním řádu není dovolen. V případě existujících nebo očekávaných dlouhodobějších problémů s dodržováním jízdního řádu je dopravce povinen poskytnout organizátorovi 5 (společnost JIKORD s.r.o.) nebo subjektu pověřenému k těmto úkonům organizátorem potřebnou součinnost při řešení problému. 4.2. Návaznost spojů Každý řidič musí být vybaven aktuálním rozpisem denních spojů (turnusem), který vykonává v daný den. Dopravce je povinen zajistit, aby řidiči dodržovali všechny pokyny v jízdním řádu a byli informováni o navazujících spojích v přestupních bodech. V případě přistoupení k Centrálnímu dispečinku JK se v případě čekání, zpoždění, resp. mimořádností se řídí pokyny Centrálního dispečinku JK, pokud nejsou tyto pokyny v rozporu s pracovně právní legislativou či provozními potřebami dopravce. 4.3. Záznam o době řízení vozidla, bezpečnostních přestávkách a době odpočinku Každé vozidlo musí být vybaveno záznamem o době řízení vozidla, bezpečnostních přestávkách a době odpočinku v souladu s platnou legislativou a předpisy. 4.4. Povinnosti dopravce Dopravce je povinen zabezpečit výlep platných nebo aktualizovaných jízdních řádů (nových, výlukových, objížďkových). Tato činnost je periodická a vždy vázaná na požadavek objednatele při jakékoli změně nebo aktualizaci jízdního řádu. Dopravce je povinen trvale udržovat na stanovené výlepové desce čitelné aktuální jízdní řády, a to nejlépe v nepromokavém provedení. Dopravce odpovídá za stav jízdních řádů (nepoškozenost, čitelnost a aktuálnost) vylepených jízdních řádů. Dopravce je povinen provádět pravidelnou kontrolu výše uvedených požadavků a vlastními silami tyto požadavky zabezpečit. Označníky nejsou majetkem dopravce, ale dopravce provádí kontrolu technického stavu označníků. V případech zjištění poškození označníků nebo závažného nepořádku (rozházené odpadky nebo jiné znečištění) oznámí tuto skutečnost společnosti JIKORD s.r.o. 5. ŘÍZENÍ PROVOZU A PŘEPRAVNÍ KONTROLA 5.1. Přepravní kontrola Společnost Jikord s.r.o. provádí kontrolu přepravní kázně cestujících týkající se dodržování Tarifu VLD JK nebo Tarifu IDS JK a Smluvních přepravních podmínek VLD JK nebo Smluvních přepravních podmínek IDS JK a zajišťuje kontrolu pracovníků dopravců při prodeji jízdních dokladů. Uvedené právo nevylučuje kontrolu přepravní kázně cestujících ze strany Dopravce nebo jím pověřeného subjektu pro potřeby Dopravce. Dopravce akceptuje zástupcům organizátora (společnost JIKORD s.r.o.) jeho služební průkazy zaměstnanců, které opravňují k bezplatné přepravě a výkonu případné kontroly. 6 5.2. Informace o dopravních výkonech Dopravce zabezpečí předání informací zadavateli v následující struktuře. BackOffice umožňuje vytvářet libovolné sestavy z výstupních dat minimálně z následujících volitelných parametrů: 1) časové období, 2) číslo odbavovacího zařízení, 3) číslo řidiče, 4) číslo odpočtu, 5) číslo jízdenky, 6) druh platby (hotovostní, bezhotovostní, dobíjení elektronické peněženky, rozlišení dle jednotlivých druhů měn), 7) druh (číslo) tarifu, 8) linka, 9) spoj, 11) tarifní zóny projeté na linkospoji, 12) tarifní kilometry odpovídající zakoupenému dokladu případně počet zón dle druhu tarifu, 13) tarifní číslo nástupní zastávky, 14) tarifní číslo výstupní zastávky, 15) cena vč. DPH, 16) měna, 17) DPH jízdenky, 18) datum prodeje dokladu, 19) čas prodeje dokladu, 20) NetworklD IDS, ve které byla jízdenka vydaná, 21) nástupní zastávka (CIS číslo), 22) výstupní zastávka (CIS číslo), 23) storno jízdenky, 24) počet osob, 25) druh tarifu, 26) platnost jízdenky, Výstupy jsou poskytovány ve standardních datových formátech (XLS, CSV, TXT, XML,...). Dále je dopravce povinen zasílat organizátorovi (společnost JIKORD s.r.o.) nebo subjektu pověřenému k těmto úkonům organizátorem pravidelné sestavy popisující tržby v závislosti na dopravním výkonu (linka, spoj). Organizátor požaduje, aby sestavy byly ve strojově čitelném formátu. Dopravce je povinen dále dodávat úplné informace o provedeném dopravním výkonu odjeté nebo neodjeté spoje navýšení nebo ponížení km případně informace o možných úpravách časových poloh spojů. Dopravce je dále povinen zaslat veškeré informace o počtu cestujících přepravených na lince a spoji za jednotlivé dny dle platných jízdních řádů tyto informace organizátor požaduje ve strojově čitelném formátu. Dopravce je povinen zaslat organizátorovi schválený jízdní řád nebo schválený výlukový jízdní řád v datovém formátu JDF (isy) neprodleně po schválení ODSH — Jihočeského kraje. 7 t 6. MIMOŘÁDNOSTI V DOPRAVĚ, GARANCE NÁVAZNOSTÍ 6.1.Mimořádnosti v dopravě způsobené dopravcem Za mimořádnosti v dopravě způsobené dopravcem se považují takové události, které byly způsobeny vinou na straně dopravce. Jedná se zejména o poruchu vozidla, nezpůsobilost řidiče k další jízdě, dopravní nehody zaviněné řidičem vozidla dopravce, nefunkční odbavovací a prodejní zařízení apod. 6.2. Mimořádnosti v dopravě způsobené vyšší mocí (nezávislé na dopravci) Za mimořádnosti v dopravě způsobené vyšší mocí (nezávislé na dopravci) se považují takové události, které nebyly způsobeny z viny na straně dopravce např. objížďky, povětrnostní vlivy, nehodové události apod. 6.3. Postup v případě mimořádnosti v dopravě V případě výpadku v zajištění provozu spoje je dopravce povinen konat takové kroky, aby dopad na cestující byl co nejmenší. V případě poruchy vozidla, kdy jeho technický stav umožňuje dojezd do cílové zastávky spoje, řidič pokračuje dále v jízdě a dopravce je povinen zajistit výměnu vozidla na nejbližším vhodném místě. Pokud technický stav vozidla neumožňuje jeho další jízdu, je v případě, že do příjezdu dalšího spoje se stejnou trasou a stejnou nebo vzdálenější cílovou zastávkou zbývá více než 20 minut, je dopravce povinen zajistit přepravu záložním vozidlem o stejné nebo vyšší kapacitě z místa předčasného ukončení jízdy spoje a zabezpečit pravidelný odjezd náhradního spoje z výchozí zastávky. Příloha č. 1: vzor služebního průkazu 8 Služební průkaz je zalaminován v průhledné fólii. Přední strana SLUŽEBNÍ PRŮKAZ Jikord Okružní 517/10 370 01 České Budějovice FOTO Jihočeský koordinátor dopravy Jméno, příjmení pracovní pozice www.jikord.cz Zadní strana JIKORD s.r.o. Mgr. Jan Aleě, DIS. jednatel společnosti Okružní 517/10 , 370 01 .České Budějovi