Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o zájezdovém představení Název: Divadlo RB, s.r.o. Sídlem: Brdlíkova 189/5, 150 00 Praha 5 Provozovna: Divadlo Radka Brzobohatého Opletalova 5/7, 110 00 Praha 1 Zastoupeno: Mgr. Romana Janáková IČO: 05876974 DIČ: CZ05876974 Číslo účtu: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (dále jen DRB) a Název: AKORD & POKLAD, s.r.o. Sídlem: Náměstí SNP 1, 700 30 Ostrava–Zábřeh Zastoupeno: Mgr. Darina Daňková, jednatelka IČO: 47973145 DIČ: CZ47973145 (dále jen pořadatel) 1 Předmět smlouvy 1.1 Touto smlouvou se smluvní strany dohodly na realizaci divadelního představení: „Přelet nad kukaččím hnízdem“, režie: Lukáš Burian, za podmínek dále uvedených v této smlouvě. 2 Práva a povinnosti smluvních stran 2.1 DRB se zavazuje odehrát představení „Přelet nad kukaččím hnízdem“ Místo: AKORD Ostrava-Zábřeh Datum: 11. 12. 2019 Začátek představení: 19:00 2.2 DRB se zavazuje, že se účinkující dostaví na vystoupení včas a umělecký výkon bude proveden svědomitě. 2.3 Pořadatel se zavazuje zajistit: - Místo k parkování pro vozy s umělci a technikou a přístup pro stavbu scény - Přístup na jeviště a do zákulisí 3 hodiny před představením - Přítomnost dvou techniků na vynesení kulis a stavbu scény - Přítomnost jednoho technického pracovníka obeznámeného s osvětlovací a zvukovou technikou v místě konání divadelního představení 3 hodiny před představením (z důvodu zvukové zkoušky) - Spojení zvukové a světelné režie - obojí ovládá jeden technik. Oba pulty musí být na dosah rukou Světla (konvenční svícení, celkem cca 20ks světel, 23 okruhů): - bílý CELEK podle velikosti prostoru (cca 4x1kW FHR portaly (2+2), 8x FHR 1kW zepředu + 3x stmívatelný okruh na podiu (stropní lampa, vana na zemi a lampička ve scéně) - 1x ostré světlo zepředu (ideálně profil 750W s nožy, případně spot, nebo v nejhorším 2kW FHR) - 2x sprcha z mostu (PAR64, nebo FHR 1kW) - červená zepředu (1kW FHR) - zelená zepředu (1kW FHR) - modrý celek ( (2x 1kW FHR nebo vany strop) Zvuk (pouze PA, žadné monitory) - připojení pro 2ks PC v kabině (zvuk + projekce se zvukem) - připojení 1ks mikro na podiu do páráku (mikro vozíme vlastní) Projekce: - připojení 230V TV na podiu - KAT mezi kabinou a podiem - Možnost šroubování do podlahy - Volné šatny pro 8 mužů a 2 ženy - Na jeviště: černý horizont, boční výkryty - Připravit vhodné podmínky pro představení po stránce společenské, technické, bezpečnostní a hygienické - Balenou pitnou vodu pro 10 účinkujících - V dostatečném předstihu kontaktovat osobu zplnomocněnou k jednání stran, řešení technických podmínek světla/zvuk a stavby scény na jevišti. Kontakt: Jan Cingroš DRB, tel.: +420 775 982 922 2.4 Pořadatel je pojištěn v objektu konání akce pro případ úrazu a majetkových škod účinkujících z jejich strany průkazně nezaviněných. V případě, že pořadatel není pojištěn, poskytuje případné náhrady škody sám. 2.5 Pořadatel se zavazuje zaplatit autorský honorář 13% netto z celkových hrubých tržeb včetně předplatného divadelní a literární agentuře DILIA v Praze. Kontakt: DILIA, divadelní, literární, audiovizuální agentura, o.s., se sídlem Krátkého 1, 190 03 Praha 3, IČO: 65401875, DIČ: CZ65401875, kontaktní osoba: Jitka Bendová - účetní, tel.: +420 266 199 820 3 Cena a platební ujednání 3.1 Za odehrané představení se pořadatel zavazuje zaplatit Divadlu RB částku xxxxx Kč + 21% DPH, tj. xxxxx Kč s DPH, slovy xxxxxxxxxxxxxxxxxxx korun českých s DPH. Částka bude poukázána na číslo účtu: xxxxxxxxxxxv CZK do sedmi dnů po odehrání představení na základě faktury zaslané DRB. 3.2 Cena za dopravu (xx Kč / 1km / 2 auta + čekací doba) bude uhrazena pořadatelem na místě v hotovosti (příp. bankovním převodem) řidiči dopravní společnosti ZAVALER s.r.o., Jeremiášova 2722/2a, Praha 13, 155 00, IČ: 28830903, DIČ: CZ28830903 ve výši dle předané faktury: xxxxxx Kč + 21% DPH, tj. xxxxxx Kč s DPH. Kontakt na dopravní společnost: Tomáš Smola, tel.: +420 604 300 666. 4 Společná ujednání 4.1 Bude-li představení zrušeno v důsledku nepředvídané, nebo neodvratitelné události (přírodní katastrofa, havárie, epidemie, vážné onemocnění), mají obě strany právo od smlouvy odstoupit bez nároku na finanční náhradu škody, pokud se nedohodnou jinak. Malý zájem o vstupenky není důvodem k odstoupení od smlouvy. 4.2 V případě, že se představení neuskuteční z výše uvedených důvodů (ad 4.1) souhlasí obě strany s náhradním termínem, popř. náhradním titulem. 4.3 Bude-li smlouva vypovězena do sedmi dnů před sjednaným termínem ze strany: a) pořadatele, uhradí pořadatel DRB polovinu ze smluvní částky b) DRB, uhradí DRB pořadateli náklady, vzniklé se zrušením představení Bude-li smlouva vypovězena ve lhůtě kratší než sedm dní před sjednaným termínem představení ze strany: a) pořadatele, uhradí pořadatel DRB smluvní částku v plné výši b) DRB, uhradí pořadateli náklady, vzniklé se zrušením představení 4.4 Změna této smlouvy je možná pouze na základě písemné dohody obou smluvních stran. 4.5 Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží po jednom vyhotovení. 4.6 Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran. V Praze dne…………………………. V Ostravě dne ……………………………………..... ……………………………………... Mgr. Romana Janáková, jednatelka AKORD & POKLAD, s.r.o. Divadlo RB, s.r.o.