Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10727924: Divadelní představení Přelet nad kukaččím hnízdem

Příloha Přelet nad kukač.hnízdem.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o zájezdovém představení

Název:          Divadlo RB, s.r.o.
Sídlem:         Brdlíkova 189/5, 150 00 Praha 5
Provozovna:     Divadlo Radka Brzobohatého
                Opletalova 5/7, 110 00 Praha 1
Zastoupeno:     Mgr. Romana Janáková
IČO:            05876974
DIČ:            CZ05876974
Číslo účtu:     xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

(dále jen DRB)

a

Název:          AKORD & POKLAD, s.r.o.
Sídlem:         Náměstí SNP 1, 700 30 Ostrava–Zábřeh
Zastoupeno:     Mgr. Darina Daňková, jednatelka
IČO:            47973145
DIČ:            CZ47973145

(dále jen pořadatel)

1 Předmět smlouvy

1.1 Touto smlouvou se smluvní strany dohodly na realizaci divadelního představení:
       „Přelet nad kukaččím hnízdem“, režie: Lukáš Burian, za podmínek dále uvedených v této
       smlouvě.

2 Práva a povinnosti smluvních stran

2.1 DRB se zavazuje odehrát představení „Přelet nad kukaččím hnízdem“

   Místo:                AKORD Ostrava-Zábřeh
   Datum:                11. 12. 2019
   Začátek představení:  19:00

2.2 DRB se zavazuje, že se účinkující dostaví na vystoupení včas a umělecký výkon bude proveden
       svědomitě.

2.3 Pořadatel se zavazuje zajistit:

    - Místo k parkování pro vozy s umělci a technikou a přístup pro stavbu scény
    - Přístup na jeviště a do zákulisí 3 hodiny před představením
    - Přítomnost dvou techniků na vynesení kulis a stavbu scény
    - Přítomnost jednoho technického pracovníka obeznámeného s osvětlovací a zvukovou

         technikou v místě konání divadelního představení 3 hodiny před představením (z důvodu
         zvukové zkoušky)
    - Spojení zvukové a světelné režie - obojí ovládá jeden technik. Oba pulty musí být na dosah
         rukou
         Světla (konvenční svícení, celkem cca 20ks světel, 23 okruhů):
    - bílý CELEK podle velikosti prostoru (cca 4x1kW FHR portaly (2+2), 8x FHR 1kW zepředu +

         3x stmívatelný okruh na podiu (stropní lampa, vana na zemi a lampička ve scéně)
    - 1x ostré světlo zepředu (ideálně profil 750W s nožy, případně spot, nebo v nejhorším 2kW

         FHR)
    - 2x sprcha z mostu (PAR64, nebo FHR 1kW)
    - červená zepředu (1kW FHR)
    - zelená zepředu (1kW FHR)
    - modrý celek ( (2x 1kW FHR nebo vany strop)

         Zvuk (pouze PA, žadné monitory)
    - připojení pro 2ks PC v kabině (zvuk + projekce se zvukem)
    - připojení 1ks mikro na podiu do páráku (mikro vozíme vlastní)

         Projekce:
    - připojení 230V TV na podiu
    - KAT mezi kabinou a podiem
    - Možnost šroubování do podlahy
    - Volné šatny pro 8 mužů a 2 ženy
    - Na jeviště: černý horizont, boční výkryty
    - Připravit vhodné podmínky pro představení po stránce společenské, technické, bezpečnostní a

         hygienické
    - Balenou pitnou vodu pro 10 účinkujících
    - V dostatečném předstihu kontaktovat osobu zplnomocněnou k jednání stran, řešení

         technických podmínek světla/zvuk a stavby scény na jevišti.
         Kontakt: Jan Cingroš DRB, tel.: +420 775 982 922

2.4 Pořadatel je pojištěn v objektu konání akce pro případ úrazu a majetkových škod účinkujících
       z jejich strany průkazně nezaviněných. V případě, že pořadatel není pojištěn, poskytuje případné
       náhrady škody sám.

2.5 Pořadatel se zavazuje zaplatit autorský honorář 13% netto z celkových hrubých tržeb včetně
       předplatného divadelní a literární agentuře DILIA v Praze.

       Kontakt: DILIA, divadelní, literární, audiovizuální agentura, o.s., se sídlem
       Krátkého 1, 190 03 Praha 3, IČO: 65401875, DIČ: CZ65401875, kontaktní osoba: Jitka
       Bendová - účetní, tel.: +420 266 199 820

3 Cena a platební ujednání

3.1 Za odehrané představení se pořadatel zavazuje zaplatit Divadlu RB částku xxxxx Kč + 21%
       DPH, tj. xxxxx Kč s DPH, slovy xxxxxxxxxxxxxxxxxxx korun českých s DPH. Částka bude
       poukázána na číslo účtu: xxxxxxxxxxxv CZK do sedmi dnů po odehrání představení na základě
       faktury zaslané DRB.

3.2 Cena za dopravu (xx Kč / 1km / 2 auta + čekací doba) bude uhrazena pořadatelem na místě
       v hotovosti (příp. bankovním převodem) řidiči dopravní společnosti ZAVALER s.r.o.,
       Jeremiášova 2722/2a, Praha 13, 155 00, IČ: 28830903, DIČ: CZ28830903 ve výši dle předané
       faktury: xxxxxx Kč + 21% DPH, tj. xxxxxx Kč s DPH.

       Kontakt na dopravní společnost: Tomáš Smola, tel.: +420 604 300 666.
4 Společná ujednání

4.1 Bude-li představení zrušeno v důsledku nepředvídané, nebo neodvratitelné události (přírodní
       katastrofa, havárie, epidemie, vážné onemocnění), mají obě strany právo od smlouvy odstoupit
       bez nároku na finanční náhradu škody, pokud se nedohodnou jinak. Malý zájem o vstupenky
       není důvodem k odstoupení od smlouvy.

4.2 V případě, že se představení neuskuteční z výše uvedených důvodů (ad 4.1) souhlasí obě strany
       s náhradním termínem, popř. náhradním titulem.

4.3 Bude-li smlouva vypovězena do sedmi dnů před sjednaným termínem ze strany:
       a) pořadatele, uhradí pořadatel DRB polovinu ze smluvní částky
       b) DRB, uhradí DRB pořadateli náklady, vzniklé se zrušením představení

       Bude-li smlouva vypovězena ve lhůtě kratší než sedm dní před sjednaným termínem
       představení ze strany:
       a) pořadatele, uhradí pořadatel DRB smluvní částku v plné výši
       b) DRB, uhradí pořadateli náklady, vzniklé se zrušením představení

4.4 Změna této smlouvy je možná pouze na základě písemné dohody obou smluvních stran.
4.5 Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží po

       jednom vyhotovení.
4.6 Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran.

V Praze dne………………………….            V Ostravě dne

…………………………………….....               ……………………………………...
Mgr. Romana Janáková, jednatelka  AKORD & POKLAD, s.r.o.
Divadlo RB, s.r.o.