Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
ŘEDITELSTVÍ SILNIC A DÁLNIC ČR OBJEDNÁVKA č.: 10PU-000876 Č. ZHOTOVITELE: OBJEDNATEL ZHOTOVITEL Ředitelství silnic a dálnic ČR IBR Consulting s.r.o. Na Pankráci 56 Vaňurova 505/17 145 05 Praha 4 460 01 Liberec Zastoupený: ..................... ............... Zastoupený: ............ ................................. Ve věcech smluvních: Ve věcech smluvních: ....... ................ ................. ..................................... ................... Ve věcech technických: ................. ................. ...... Bankovní spojení:....... ........ Bankovní spojení: ................ ................ Číslo účtu: ................................. Číslo účtu: .................................. IČ: 659 93 390 IČ: 25023446 DIČ: CZ659 93 390 DIČ: CZ25023446 ISPROFIN č.: 5001210002 Registrován u: Krajského soudu v Ústí nad Labem Spis. značka: oddíl C, vložka 12637 Dle naší dohody a v souladu s ustanovením § 12, odst. 6 Zákona o veřejných zakázkách č. 137/2006 Sb. ve znění pozdějších předpisů objednáváme u Vás zhotovení níže uvedeného díla za následujících podmínek: I. PŘEDMĚT DÍLA Technická pomoc a poradenská činnost objednateli v rámci analýzy změn během výstavby. ISPROFIN : 5001210002 l.l. Zadávací dokumentace Zadávací dokumentaci tvoří: - Objednávka nahrazující smlouvu o dílo - Formulář „ Kvalifikační formulář" - Obchodní podmínky pro poskytování konzultačních služeb pro stavby pozemních komunikací - schváleno MD- Ol, č.j. 321/08-910-IPK/l, ze dne 9.4.2008, s účinností od 1.5.2008 - Směrnice pro dokumentaci staveb pozemních komunikací - schváleno MD-OI, č.j. 101/07-910-IPK/l ze dne 29.1.2007 - Směrnice 18/2013 ze dne 21.10.2013 pro administraci a zadávání Změn staveb při plnění veřejných zakázek na výstavbu pozemních komunikací týkajících se dálnic a silnic I. třídy. I.ll. Specifikace a rozsah předmětu plnění Předmětem plnění je technická pomoc a poradenská činnost objednateli v rámci analýzy změn během výstavby (ZBV) v návaznosti na zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách a „Směrnici generálního ředitele č.18/2013" - „ZMĚNY STAVEB". Činnost zahrnuje analýzu ZBV staveb: „1/37 Kuks-Trutnov, neprovedené úseky silnice, OŽK", „1/14 Rudník-Čistá, oprava opěrných zdí a oprava vozovky", „1/31 mosty 31-003.1 a 31-003.2 Hradec Králové" drobných staveb INV do 20 mil Kč drobných staveb NEINV Oprav silnic l.tř (v předpokládaném rozsahu do 20 ZBV), a to včetně konzultací a školení souvisejících s administrací ZBV v návaznosti na směrnici 18/2013. Součástí je příprava technických podkladů umožňující vypsání a administraci JŘBU (jednací řízení bez uveřejnění), detailní odůvodnění položek a charakteristiky jejich věcné náplně. Rozčlenění dodatečných prací v podrobnosti položek rozpočtů bude zpracováno v takovém datovém formátu, který objednateli umožní následné využití výstupů v SW ASPE9 (který objednatel používá pro sledování realizace staveb). Zhotovitel zajistí tyto činnosti: * analýza a kategorizace dodatečných prací v rámci schvalovaných ZBV * zpracování detailního odůvodnění položek * definování charakteristiky věcné náplně položek ve vztahu k zákonu č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách * rozdělení dodatečných prací do jednotlivých kategorií v SW ASPE (dle kritérií nepředvídatelnosti, nezbytnosti či neoddělitelnosti) * zpracování technických podkladů pro vypsání JŘBU * konzultační a poradenskou činnost * školení na pracovišti ŘSD Hradec Králové Objednavatel poskytne pro zpracování analýz jednotlivých ZBV podklady: Smluvní podklady: 1. Kompletní smlouva o dílo včetně všech příloh typicky obsahující (při aplikaci Red nebo Yellow book FIDIC Dopis o přijetí nabídky, Obchodní podmínky ve formě vycházející z Red book FIDIC případně Yellow book FIDIC, Technické podmínky pro danou stavbu, Dokumentace stavby v elektronické podobě, Úplný oceněný výkaz výměr resp. soupis prací) 2. Kompletní podaná nabídka vítězného uchazeče ve výběrovém řízení na dodavatele dané stavby 3. Veškeré oceněné a vykázané změny tvořící dodatky smlouvy o dílo a soupis aktuálního projednávaného stavu prací na díle včetně technických popisů jednotlivých projednávaných změn s popisem s důvodovou zprávou změny a výkazem prací a dokumentací příslušné změny 4. Veškeré fakturace a soupis fakturací na dané stavbě včetně odebírkových listů 5. Kompletní oceněný VV obsahující veškeré změny realizované na stavbě po dobu jejího provádění ve formátu software MS Excel a /nebo databázového formátu softwaru ASPE umožňující třídění po objektech a po položkách jednotné klasifikace položek. Technické podklady: 1. Kompletní dokumentace pro výběr zhotovitele užitá k výběru dodavatele a následnému uzavření smlouvy o dílo s úspěšným uchazečem ve výběrovém řízení 2. Kompletní schválená realizační dokumentace stavby odsouhlasená správcem stavby k dodávce díla v elektronické formě umožňující její měření 3. Kompletní schválená dokumentace skutečného provedení odsouhlasené správcem stavby existuje-li v dané fázi projektu 3. Geologické zprávy použité pro zpracování projektové dokumentace pro výběr zhotovitele dále geologické zprávy použité pro zpracování dokumentace realizační a případné doplňující geologické zprávy na jejichž základě došlo k úpravě realizační dokumentace na stav dokumentovaný v dokumentaci skutečného provedení. 4. Kopie veškerých stavebních deníků stavby Součástí prací nejsou znalecké posudky zejména na cenovou úroveň prací realizovaných z titulu odpovědnostního závazku ŘSD, jejichž nutnost vyplyne v průběhu zpracování analýz jednotlivých staveb. Specifikace prací je uvedena v příloze č.l této objednávky - Soupis prací l.lll. Požadavky na prokázání technické způsobilosti Kvalifikační formulář Všeobecné informace o uchazeči II. DOBA PLNĚNÍ * průběžně zpracované výstupy za jednotlivé ZBV v termínech dle požadavků objednatele Průběžné termíny * čistopis do 31.12.2014 Termín dokončení: III. CENA Cena díla je stanovena dohodou smluvních stran, dle zákona č.526/1990 Sb, maximální. Cena bez DPH: 240 500,- Kč DPH 21%: 50 505,- Kč Celkem: 291005.- Kč Specifikace ceny je rozepsána v příloze č. 1 této objednávky-Soupis prací. IV. PLATEBNÍ PODMÍNKY a) Veškeré provedené práce budou fakturovány převodem na účet s termínem splatnosti 30 dnů od prokázaného doručení faktury. b) Podkladem pro úhradu prací bude faktura, vystavená zhotovitelem dle dohody, doložená soupisem skutečně provedených prací a předaných dokladů potvrzeným zástupcem zhotovitele a odpovědným pracovníkem objednatele. Bez tohoto soupisu není objednatel povinen tuto fakturu proplatit. Zhotovitel má povinnost vést písemně průkaznou evidenci poskytnutých služeb a jejich rozsahu (počet analyzovaných ZBV, počet hodin školení a poradenských služeb) c) Případné sankce z prodlení dodání budou odečteny z konečné faktury. d) Dílčí fakturace bude provedena ke konci každého čtvrtletí roku 2014. Dílčí faktury budou vystaveny vždy ve dvou vyhotoveních. e) Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti předepsané § 28 zákona č. 235/04 Sb. tak, aby bylo naprosto zřejmé, že slouží rovněž pro daňové účely. f) Faktury budou objednatelem hrazeny převodními příkazy. g) Objednatel nemá vůči zhotoviteli žádné další závazky v souvislosti s prováděním díla, pokud je zhotovitel neuplatní v konečné faktuře. h) Na fakturách bude vždy jako objednatel uváděn: ŘSD ČR Praha, Na Pankráci 56, 145 05 Praha i) Na faktuře bude dále uvedeno číslo objednávky (SOD) objednavatele a číslo ISPROFIN (ISPROFOND) + celý název zakázky dle objednávky (SOD) j) Cena se může změnit dle skutečně provedených prací. V. SMLUVNÍ SANKCE A POKUTY za neúplné, nekvalitní či pozdní poskytnutí díla - V případě nedodržení doby plnění dohodnuté v objednávce (nahrazuje SOD) je zhotovitel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z ceny plnění za každý den prodlení. - Při zjištění nekvalitní části dodávky při jejím převzetí je zhotovitel povinen odstranit vadu zdarma do termínu stanoveného objednatelem v samostatné výzvě; při nedodržení termínu zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1 % za každý den prodlení. - Při prodlení úhrady peněžitého plnění zaplatí objednatel zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý den prodlení. VI. ŘEŠENÍ SPORŮ Obě smluvní strany se zavazují řešit veškeré spory, vyplývající ze závazků této objednávky, především dohodou. VII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ Tato objednávka zavazuje zhotovitele i objednatele ke splnění závazků a po potvrzení oběma smluvními stranami nahrazuje smlouvu o dílo. Ustanovení této objednávky je možné měnit pouze písemnou formou odsouhlasenou oběma smluvními stranami. Pokud není v objednávce a jejích přílohách stanoveno jinak, řídí se vztahy založené na základě jejího oboustranného podpisu Obchodním zákoníkem. V Hradci Králové dne: /. iT.2014 V Liberci dne: (l?. • .2014 Za o b j e d n a t e l e Za z h o t o v i t e l e ....... ........... ............ ........ ............. . .................. .... ...................... . ............. ...................