Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
ČP Distribuce a.s. Městské divadlo Zlín Na Pankráci 1658/121, 140 00 Praha 4 zapsaná třída Tomáše Bati 4091 v Obchodním rejstříku u MS v Praze oddíl B, 760 01 Zlín vložka 23090 IČ: 44795084 DiČ: CZ699001273 10 Vaše číslo dodavatele u nás: O 0575 Objednávka č. 4335007239 Adresa dodání: ze dne: 18.11.2019 Česká pojištovna a.s. Kontaktní osoba: Dvořáková Petra Centrála Praha Na pankráci 123/1720 Telefon: 140 21 PRAHA 4 ČESKÁ REPUBLIKA E-mail: PetDvorakova@cpoj.cz Termín dodávky: Den 12.11.2019 Objednávám u Vás následující plnění za dále uvedených podmínek: Podmín.platby: Splatnost IHNED Měna CZK Fakturu s číslem této objednávky zašlete na adresu: ČP Distribuce a.s., P.O.BOX 309, 659 09 Brno Případné dotazy k úhradě faktur zasílejte na e-mail svetlana.stocklova@ceskapojistovna.cz Věnujte prosím pozornost následujícímu oznámení: Změny v zápisu v Obchodním rejstříku platné od 1.1.2018 (nové fakturační údaje platné od 1.1.2018) ČP Distribuce a.s., Na Pankráci 1658/121, Nusle, 140 00 Praha 4 IČO: 44795084, DIČ: CZ699001273, zapsaná v Obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 23090 Prosíme o zohlednění změny ve Vaší fakturaci. Pol. Materiál Označení Jednotka Objedn.množ Cena za jednotku Hodnota netto 00010 divadelní představení pro klienty ČP # V 134 043 Jedn.výk. 1,00 134 043,00 Objednávku prosím pošlet na e-mail david.rebenda@ceskapojistovna.cz Celková hodnota bez DPH CZK Podmínkou vystavení faktury dodavatelem je převzetí plnění dle této objednávky objednatelem. Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu a musí být označena číslem této objednávky. Pokud nebylo dohodnuto jinak, je faktura splatná do 60 dnů od jejího doručení objednateli. Fakturu, která nebude splňovat výše uvedené náležitosti nebo bude obsahovat chyby, vrátí objednatel dodavateli k jejímu přepracování, aniž by byl v prodlení s úhradou, a nová lhůta splatnosti začíná běžet od okamžiku doručení přepracované odpovídající faktury objednateli. Faktura se považuje za uhrazenou dnem, kdy byla odpovídající částka odepsána z účtu objednatele. UlsL cl.S. Městské divadlo Zlín Objednávka č. třída Tomáše Bati 4091 760 01 Zlín 4335007239 / 18.11.2019 Pol. Materiál Označení Jednotka Objedn.množ Cena za jednotku Hodnota netto záruka: Dodavatel přejímá záruku za jakost poskytnutého plnění ve smyslu § 1919 zák. Č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů po dobu 24 měsíců od jeho převzetí objednatelem, není-Ii v příloze či výše uvedeno jinak. Sankce: V případě prodlení dodavatele s řádným a včasným plněním, zaplatí dodavatel objednateli za každý den prodlení smluvní pokutu ve výši 0,05% z ceny za plnění. V případě prodlení objednatele s řádným a včasným zaplacením ceny za plnění, náleží dodavateli úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení. Objednatel je oprávněn domáhat se na dodavateli náhrady škody způsobené porušením jeho závazku řádně a včas poskytnout požadované plnění. na něž se vztahuje výše uvedená smluvní pokuta, a to i náhrady škody přesahující tuto smluvní pokutu. DPH: Ohledně daně z přidané hodnoty je dodavatel povinen se řídit platnou právní úpravou, zejména zák. Č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. Při poskytování služeb daněných v režimu přenesené daňové povinnosti (ust. § 92a zákona) je dodavatel povinen tuto skutečnost uvést zřetelně a jasně na fakturu a uvést k jednotlivým položkám na faktuře kódy Standardní klasifikace produkce vedené Českým statistickým úřadem. Na plnění přenesené daňové povinnosti je dodavatel povinen vystavit oddělenou samostatnou fakturu. V případě, že dodavatel způsobí odběrateli špatným zatříděním poskytovaných služeb škodu, pak za ni odpovídá a je povinen ji odběrateli v plném rozsahu nahradit. BOZP: Zhotovitel byl seznámen objednatelem (osobou odpovědnou za objednatele ve vztahu ke zhotoviteli) o možných rizicích objednatele (v písemné podobě u objednatele) a přijatých opatřeních vč. zdolávání požárů, poskytnutí první pomoci a případné evakuaci fyzických osob v případě mimořádných okolností. Zároveň zhotovitel seznámil objednatele s jeho riziky a bere na vědomí, že jeho činnost a práce jeho zaměstnanců musí být koordinovány a prováděny tak, aby ostatní zaměstnanci byli chráněni před možnými riziky. Každý pracovní úraz Je hlášen objednateli. Tato objednávka je návrhem na uzavření smlouvy, který je možno akceptovat podpisem s vyjádřením "Přijímám objednávku." Takto lze tento návrh na uzavření smlouvy (objednávku) akceptovat pouze do 5 pracovních dnů a v této lhůtě musí být objednateli i doručen zpět. Pozdě akceptovaným návrhem nebo pozdě doručeným akceptovaným návrhem není objednatel vázán, ledaže výslovně a písemně takový akceptovaný návrh potvrdí nebo přijme plnění. Přijetí návrhu s dodatkem nebo odchylkou se vylučuje. Změny či doplnění uzavřené smlouvy je možné provést pouze písemně. SCHVÁLENO V Praze dne 19.11.2019 přijímám objednávku. Pavel Urban V e Zlíně dne 19.11.2019 ČP Distribuce a.s. mmmmmmmmmmmmmmm~ Městské divadlo Zlín, CP D~S~L Strana 2 d.S.