Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
HLAVNÍ MÉSTO PRAHA MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY Odbor hospodaření s majetkem MHMPXPCOLNSG j*. Oddělení využití a správy objektů OBJEDNÁVKA č. CES OBJ/HOM/35/04/00485/2019 Objednávka je uzavírána ve smyslu § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve zněni pozdějších předpisů, se akceptaci této objednávky zakládá dvoustranný smluvní vztah mezi Objednatelem a Dodavatelem. Dodavateli tak vzniká povinnost realizovat předmět plněni v požadovaném rozsahu a Objednateli vzniká povinnost zaplatit Dodavateli dohodnutou smluvní odměnu. Datum vystavení: 11.11.2019 číslo VZ (kontrolni/systémové)'. Objednatel: Hlavni město Druha Dodavatel: císař, Češka, smutný, s.r.o. sídlo: advokátní kancelář zastoupené Ing. Janem Rakem, Hvězdová 1716/2b 140 00 Praha 4 ředitelem odboru hospodaření s majetkem MHMP sídlo: Mariánské nám. 2/2 110 01 Praha 1 IČO: 00064581 DIČ: CZ00Q64581 IČO: 48118753 DIČ: CZ48118753 kontaktní kontaktní osoba: osoba: tel. spojení: tel. spojeni: fax: fax: e-mail: e-mail: Název zakázky: Objednávka analýzy narovnání práv vyplývající z nájemní smlouvy č. NAP/58/01/002575/2002 Předmět plněni: Vážení, objednáváme u Vás zpracováni analýzy narovnání práv vyplývající z nájemní smlouvy č. NAP/58/01/002575/2002 ________________ Cena za předmět plnění bez DPH: 100.000 Kč (cenaje maximální a nepřekročitelná a zahrnuje veškeré náklady Dodavatele vynalošené v souvislosti s realizacipředmětu plněni) Kř 30 dnů Cena za předmět plnění celkem s DPH: (DPH bude účtovánapodle platnýchprávních předpisu) Splatnost daňového dokladu (faktury) minimálně: Termín plnění: 60 dnů Místo plněni: hl.m. Praha Pro účely režimu přenesené daňové povinnosti dle § 92a zákona č. 235/2004 Sb., o dani s přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, vystupuje hl. m. jako osoba povinná k dani: Platební podmínky: 1. Cena za předmět plněni bude účtována Objednateli na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) a uhrazena bankovním převodem na účet Dodavatele specifikovaný na daňovém dokladu (faktuře). 2. Vystavený daňový doklad (faktura) niusi obsahovat náležitosti ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty a náležitosti podle § 435 občanského zákoníku. 3. Vystavený daňový doklad (faktura) bude dále obsahoval předmět a číslo objednávky, místo a termín plnění včetně rozpisu položek dle předmětu plněni (materiál, doprava, práce, příp. výkaz odpracovaných hodin jako příloha faktury apod.). 4. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této objednávce, je Objednatel oprávněn daňový doklad (fakturu) vrátit Dodavateli k opravč/doplnění. V takovém případě se přeruší plynuti lhůty □ k uloženi ] kc zpracováni materiálu D na vědomi □ k přepracování D k vyřízení □ do programu D kc zpracováni stanoviska G jednáni □ ke zpracování návrhu odpovědi Termín: 1/2 r splatnosti a nová Ihůta splatnosti začne plynout od data doručení opraveného daňového dokladu/faktury objednateli. Další podmínky: 1. Smluvní strany této objednávky výslovné souhlasí s tím, aby tato objednávka byla uvedena v centrální evidenci smluv (CES) vedené hlavním méstem Prahou, která je veřejně přístupná a která obsahuje údaje o jejích účastnících, předmětu, číselné označení této objednávky, datum jejího podpisu a její text. 2. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažuji za obchodní tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku a uděluji svolení k jejich užiti a zveřejnění bez stanoveni jakýchkoliv dalších podmínek. 3. Smluvní strany této objednávky výslovně sjednávají, že uveřejnění této objednávky v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňováni těchto smluv a o registru smluv (z.ákon o registru smluv) zajisti hl. m. Praha. 4. Tato objednávka se vyhotovuje ve třech stejnopisech, z nichž dva obdrží Objednatel a jeden Dodavatel. 5. Tato objednávka muže být měněna nebo zrušena pouze písemně, a to v případě změn objednávky číslovanými dodatky, které musí být podepsány oběma smluvními strunami. 6. Dodavatel je povinen doručit akceptaci této objednávky Objednateli obratem, avšak nejpozději do 5 kalendářních dnu ode dne vystaveni objednávky, jinak tato nabídka na uzavřeni objednávky zaniká. Smluvní sankce: 1. Při prodlení Dodavatele s předáním předmětu plněni dle této objednávky zaplatí Dodavatel Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z maximální ceny předmětu plněni včetně DPH stanovené v této objednávce, a to za každý započatý kalendářní den prodlení až do řádného splněni léto povinnosti. 2. Dodavatel je povinen smluvní pokutu uhradit na výzvu Objednatele do 5 dnů od jejího doručeni. 11.11.2019 V Praze dne: Za Objednatele: Dodavatel akceptuje tuto objednávku v plném rozsahu a bez výhrad. V Praze dne: ' Za Dodavatele: Poznámka: kopie akceptované objednávky musí být přílohou faktury. 2/2