Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10824416: Objednávka analýzy narovnání práv vyplývající z nájemní smlouvy č.

Příloha Objednávka č.OBJ_HOM_35_04_00485_2019-Text objednávky (veřejná kopie)(veřejná kopie)[CES].pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        HLAVNÍ MÉSTO PRAHA

              MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY

              Odbor hospodaření s majetkem                                                     MHMPXPCOLNSG

j*.           Oddělení využití a správy objektů

     OBJEDNÁVKA                                      č. CES OBJ/HOM/35/04/00485/2019

     Objednávka je uzavírána ve smyslu § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném
     znění. V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve zněni pozdějších předpisů, se akceptaci této
     objednávky zakládá dvoustranný smluvní vztah mezi Objednatelem a Dodavatelem. Dodavateli tak vzniká
     povinnost realizovat předmět plněni v požadovaném rozsahu a Objednateli vzniká povinnost zaplatit Dodavateli
     dohodnutou smluvní odměnu.

     Datum vystavení: 11.11.2019                  číslo VZ (kontrolni/systémové)'.

     Objednatel: Hlavni město Druha                                   Dodavatel:     císař, Češka, smutný, s.r.o.
                                                                      sídlo:         advokátní kancelář
                    zastoupené Ing. Janem Rakem,                                     Hvězdová 1716/2b
                                                                                     140 00 Praha 4
                    ředitelem odboru hospodaření s

                    majetkem MHMP

     sídlo:         Mariánské nám. 2/2

                    110 01 Praha 1

     IČO:           00064581        DIČ: CZ00Q64581                   IČO:           48118753  DIČ: CZ48118753

     kontaktní                                                        kontaktní
     osoba:                                                           osoba:
     tel. spojení:                                                    tel. spojeni:
                                                                      fax:
     fax:                                                             e-mail:
     e-mail:

     Název zakázky: Objednávka analýzy narovnání práv vyplývající z nájemní smlouvy č.
                              NAP/58/01/002575/2002

     Předmět plněni: Vážení, objednáváme u Vás zpracováni analýzy narovnání práv vyplývající z nájemní

                          smlouvy č. NAP/58/01/002575/2002                                     ________________

     Cena za předmět plnění bez DPH:                                                             100.000 Kč
     (cenaje maximální a nepřekročitelná a zahrnuje veškeré náklady
     Dodavatele vynalošené v souvislosti s realizacipředmětu plněni)                                         Kř
                                                                                                 30 dnů
     Cena za předmět plnění celkem s DPH:
     (DPH bude účtovánapodle platnýchprávních předpisu)

     Splatnost daňového dokladu (faktury) minimálně:
     Termín plnění: 60 dnů

     Místo plněni: hl.m. Praha

     Pro účely režimu přenesené daňové povinnosti dle § 92a zákona č. 235/2004 Sb., o dani
     s přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, vystupuje hl. m. jako osoba povinná k dani:

     Platební podmínky:

             1. Cena za předmět plněni bude účtována Objednateli na základě vystaveného daňového dokladu (faktury)

              a uhrazena bankovním převodem na účet Dodavatele specifikovaný na daňovém dokladu (faktuře).

             2. Vystavený daňový doklad (faktura) niusi obsahovat náležitosti ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani

              z přidané hodnoty a náležitosti podle § 435 občanského zákoníku.

             3. Vystavený daňový doklad (faktura) bude dále obsahoval předmět a číslo objednávky, místo a termín

              plnění včetně rozpisu položek dle předmětu plněni (materiál, doprava, práce, příp. výkaz odpracovaných

              hodin jako příloha faktury apod.).

             4. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této objednávce, je Objednatel oprávněn

              daňový doklad (fakturu) vrátit Dodavateli k opravč/doplnění. V takovém případě se přeruší plynuti lhůty

             □ k uloženi                                              ] kc zpracováni materiálu

             D na vědomi                                              □ k přepracování

             D k vyřízení                                             □ do programu

             D kc zpracováni stanoviska                               G jednáni

             □ ke zpracování návrhu odpovědi                          Termín:

1/2
r        splatnosti a nová Ihůta splatnosti začne plynout od data doručení opraveného daňového dokladu/faktury
         objednateli.

     Další podmínky:
     1. Smluvní strany této objednávky výslovné souhlasí s tím, aby tato objednávka byla uvedena v centrální

         evidenci smluv (CES) vedené hlavním méstem Prahou, která je veřejně přístupná a která obsahuje údaje
         o jejích účastnících, předmětu, číselné označení této objednávky, datum jejího podpisu a její text.
     2. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažuji za obchodní tajemství ve
         smyslu § 504 občanského zákoníku a uděluji svolení k jejich užiti a zveřejnění bez stanoveni jakýchkoliv
         dalších podmínek.
     3. Smluvní strany této objednávky výslovně sjednávají, že uveřejnění této objednávky v registru smluv dle
         zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňováni těchto smluv
         a o registru smluv (z.ákon o registru smluv) zajisti hl. m. Praha.
     4. Tato objednávka se vyhotovuje ve třech stejnopisech, z nichž dva obdrží Objednatel a jeden Dodavatel.
     5. Tato objednávka muže být měněna nebo zrušena pouze písemně, a to v případě změn objednávky
         číslovanými dodatky, které musí být podepsány oběma smluvními strunami.
     6. Dodavatel je povinen doručit akceptaci této objednávky Objednateli obratem, avšak nejpozději do
         5 kalendářních dnu ode dne vystaveni objednávky, jinak tato nabídka na uzavřeni objednávky zaniká.

     Smluvní sankce:
     1. Při prodlení Dodavatele s předáním předmětu plněni dle této objednávky zaplatí Dodavatel Objednateli

         smluvní pokutu ve výši 0,05 % z maximální ceny předmětu plněni včetně DPH stanovené v této
         objednávce, a to za každý započatý kalendářní den prodlení až do řádného splněni léto povinnosti.
     2. Dodavatel je povinen smluvní pokutu uhradit na výzvu Objednatele do 5 dnů od jejího doručeni.

                      11.11.2019

     V Praze dne:

     Za Objednatele:

     Dodavatel akceptuje tuto objednávku v plném rozsahu a bez výhrad.

      V Praze dne: '
      Za Dodavatele:

     Poznámka: kopie akceptované objednávky musí být přílohou faktury.

2/2