Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
S S t. i mnpp0?uj0FS ř Jlfí Smlouva o poskytování služby č- . Objednatele: č. smi. dodavatele: s^ -123- /54/11/018022/2019 Identifikační číslo v programu Tender aréna: OCP/MZ/0096/19 uzavřená podle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský* zákoník, ve znčni pozdějších předpisů a podle § 2 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb., o zadáváni veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „smlouva"), kterou niže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely smluvní strany: 1. Hlavní město Praha, se sídlem Mariánské nám. 2,110 01 Praha 1 zastoupené: RNDr. Štěpánem Kyjovským, ředitelem odboru ochrany prostředí MHMP IČO: 00064581 DIČ: CZ00064581 Bankovní spojení: PPF banka a.s., Evropská 2690/17,160 41 Praha 6 číslo účtu: 27-5157998/6000 (dále jen „Objednatel" nebo také „Město") 2. Pražské služby, a.s. zastoupená: Pavlem Peškem, vedoucím odboru obchodu IČO: 60194120 DIČ: CZ60194120 Bankovní spojení: Komerční banka a.s., Na Příkopě 969/33, 114 07 Praha 1 Číslo účtu: 7607-091/0100 (dále jen „Pověřená osoba") PREAMBULE A) Město má zájem na co nejeřektivnějším třídění využitelných složek komunálního odpadu a ekologickém využití všech jeho složek, včetně složky, kterou je biologicky rozložitelný komunální odpad zejména živočišného a rostlinného původu z domácností (dále také jen jako „kuchyňské bioodpadij"); B) Město předpokládá, že na jeho území lze z komunálního odpadu separovat cca 30 tisíc tun kuchyňských bioodpadů určených k následnému ekologickému využití; C) Vzhledem k tomu, že Pověřená osoba zvažuje výstavbu či akvizici bioplynové stanice určené k energetickému využití, mimo jiné i kuchyňských bioodpadů, je nezbytné ověřit možnosti sběru kuchyňských bioodpadů v podmínkách hl. m. Prahy, prozatím na území vymezené územím MČ Praha 5, Praha 6 a Praha 7, kde služby spojené se svozem směsného odpadu a jeho využitelných složek zajišťuje Pověřená osoba; Stránka 1 z 11 D) Systematický svoz a energetické využití kuchyňských bioodpadů v dosavadní době nebyly v podmínkách hl. m. Prahy vyzkoušeny a je nezbytné tyto praktické poznatky s ohledem na budoucí možné záměry ověřit a získat; E) Pilotní projekt svozu kuchyňských bioodpadů v omezeném rozsahu daném touto smlouvou má za cíl pomoci Městu stanovit podmínky, za jakých má v budoucnu dojít k organizovanému svozu kuchyňských bioodpadů na celém jeho území. I. Veřejná zakázka Tato smlouva je uzavřena na veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem „Pilotní projekt ke sběru, svozu a využití biologicky rozložitelného komunálního odpadu živočišného původu z domácností na území hl. m. Prahy", a to v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon") a nabídkou dodavatele ze dne 7. 8. 2019. II. Účel smlouvy 1. Účelem smlouvy je ověření zájmu občanů o tento sběr na základě opatření ve schváleném evropském balíčku oběhového hospodářství. III. Doba a místo plnění 1. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou. K zahájení projektu dojde, až se smluvní strany dohodnou na konkrétním termínu. Předpokládaná doba zahájení je 1. 12. 2019, přičemž před závozem kontejnerů na kuchyňský odpad proběhne analýza SKO a následně poté rozvoz nádob vlastníkům nemovitostí v místě plnění, kteří o přistavení nádoby požádají (dále také jen jako „žadatelé"). Samotný svoz odpadů bude zahájen maximálně týden po závozu kontejnerů, tak aby nešlo k zapáchání. Služba bude poskytována po dobu 12 měsíců od účinnosti smlouvy, avšak nejdéle do vyčerpání celkové smluvní ceny bez DPH dle čl. VII smlouvy. Závěrečná zpráva o pilotním projektu bude vypracována nejpozději do 2 měsíců po ukončení svozu. 2. Místem plnění budou společně vybrané části na území hl. m. Prahy. IV. Předmět smlouvy 1. Předmětem Smlouvy je zajištění pilotního projektu sběru, svozu a využití kuchyňských bioodpadů na území hl. m. Prahy (dále jen „Projekt"). Do předem vytipovaných bytových objektů v místě plnění budou Pověřenou osobou žadatelům dodány a po dobu trvání doby Stránka 2 z 11 Projektu vlastníkům nemovitostí bezplatně poskytnuty nádoby o objemu 120 I pro sběr kuchyňských bioodpadú. Současně se tento Projekt jeví jako vhodný prostředek, ve spolupráci s Pověřenou osobou, k ověření nových možností sběru využitelných složek odpadů a nastavení možných nových inovativních postupů ve sběru bioodpadú, které dosud nebyly na území Města realizovány ani vyzkoušeny. 2. Nakládáním s biologicky rozložitelným odpadem z kuchyní a stravoven (katalogové číslo: 20 01 08 dle Vyhlášky č. 93/2016 Sb. MŽP, kterou se stanoví Katalog odpadů (dále jen „vyhláška MŽP"), se rozumí zejména zajištění následujících činností: 2.1. na území vymezeném pro sběr kuchyňského bioodpadú v domovním vybavení Pověřená osoba zajistí rozvoz a umístění sběrných nádob o objemu 120 1 žadatelům, minimálně v počtu 50 ks a maximálně v počtu 100 ks, rozvoz základní bude probíhat max. 3 vozy a dále je kalkulováno s dílčími rozvozy v maximálním počtu 5 ti opakování, 2.2. zanášku, vynášku kontejnerů a odemykání a zamykání budov po celou dobu Projektu, 2.3. zajištění pravidelného svozu vysbíraného kuchyňského bioodpadú příslušnou svozovou technikou s minimální frekvencí lx týdně, 2.4. odvoz vysbíraného kuchyňského odpadu a následné předání odběratelům na zajištění dalšího využití, 2.5. v průběhu doby trvání Projektu Pověřená osoba zajistí minimálně 5 rozborů směsného komunálního odpadu z kontejnerů nemovitostí zapojených do tohoto projektu, 2.6. v průběhu doby trvání Projektu Pověřená osoba zajistí monitoring vysbíraného kuchyňského bioodpadú v rámci Projektu a bude pořízena fotodokumentace během vykládky na koncovém zařízení. Pověřená osoba ve spolupráci s koncovým zařízením bude pořizovat stručné záznamy o typu a množství nežádoucích příměsí a bude ihned informovat Město o takové zjištěné situaci. 2.7. Pověřená osoba v průběhu Projektu zajistí mytí všech nádob lx měsíčně po dohodě s Městem. Počet mytí všech nádob tak bude 12 za celou dobu plnění smlouvy. 2.8. Pověřená osoba bude s Městem spolupracovat na návrhu grafické a obsahové podoby informačních podkladů, taktéž na tisku letáků pro občany do schránek a tisku a polepení kontejnerů před závozem na místa. Distribuci letáků bude zajišťovat pověřená osoba ve spolupráci s Městem. 3. Předmětem plnění jsou i činnosti, které jsou dle obchodních zvyklostí či zavedené odborné praxe přirozenou či obvyklou součástí činnosti dle článku IV. odst. 1 až 3 smlouvy a jsou Stránka 3 z 11 nezbytné pro řádné plnění zakázky v odpovídající kvalitě, rozsahu a termínech. Cena dle čl. VII. odst. 1 Smlouvy zahrnuje i tyto činnosti. V. Povinnosti a závazky Pověřené osoby 1. Pověřená osoba je povinna: a) Poskytnout žadatelům o zapojení do Projektu na dobu plnění Smlouvy speciální sběrné nádoby na sběr kuchyňského bioodpadu o objemu 120 1 s horním výsypem hnědé barvy, bez perforace a opatřené gumou a západkou na víku, b) na vymezeném území zajistit rozvoz nádob žadatelům do domovního vybavení. Rozvoz nádob bude probíhat dle technických možností Pověřené osoby', avšak vlastníků nemovitostí budou veškeré nádoby rozdistribuovány v průběhu nejvýše jednoho týdne, c) zajistit označení všech sběrných nádob informační samolepkou (s uvedením co do sběrných nádob patří nebo nepatří a to v českém a případně anglickém jazyce), d) spolupracovat na informační kampani v rozsahu přílohy č. 1 této smlouvy, e) zajistit pravidelný svoz kuchyňských odpadů umístěných ve sběrných nádobách umístěných v domovním vybavení v požadované frekvenci nejméně lx týdně, f) po provedeném svozu zajistit dopravu vysbíraných kuchyňských odpadů do bioplynového stanice pro jeho energetické a/nebo materiálové využití, g) v případě velkého množství nečistot řeší odběr vysbíraného kuchyňského odpadu Pověřená osoba s koncovým zařízením samostatně a ihned o rozsahu a typu nečistot uvědomí Město, h) zajistit rozbor směsného komunálního odpadu z vymezeného území před zahájením Projektu a pak dále ještě min. 4x v průběhu doby trvání Projektu, i) používat k předmětu plnění Smlouvy vozidla splňující emisní limity pevných částic v úrovni EURO IV a vyšší; j) zajistit, že používaná technika bude způsobilá k provozu na pozemních komunikacích dle příslušných právních předpisů ČR po celou dobu trvání Smlouvy. Svozová a jiná technika Pověřené osoby musí splňovat bezpečnostní, hygienické a hlukové předpisy. Svozová technika určená pro svoz kuchyňských odpadů bude v zimním období pro pohyb na místních komunikacích, na kterých se nezajišťuje Stránka 4 z 11 sjízdnost a schůdnost odstraňováním sněhu a náledí, vybavena tak, aby byla na těchto komunikacích použitelná, k) minimalizovat prašnost, hlučnost, znečištění komunikací a minimalizovat dopravní zatížení území a omezení třetích osob, l) vést průběžnou evidenci množství vysbíraného kuchyňského odpadu v rozsahu povinnosti původce odpadu (§ 16 odst. 1 písm. g) a § 39 zákona o odpadech) a průběžně tuto evidenci předkládat Městu lx za měsíc (v souladu s § 21 odst. 2 vyhlášky č. 383/2001 Sb., o podrobnostech nakládání s odpady, ve znění pozdějších předpisů) nejpozději do 5. pracovního dne následujícího měsíce, m) archivovat vážní lístky po dobu 5 let a v případe žádosti Města doložit originály vážních lístků do 3 pracovních dnů od podání žádosti, n) po celou dobu platnosti Smlouvy mít uzavřeno pojištění odpovědnosti za Škody způsobené třetí osobě nebo Městu, a to včetně pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozní Činností. Po celou dobu trváni této Smlouvy, udržovat pojištění odpovědnosti za škody z jedné pojistné události ve výši nejméně 10 mil. Kč s tím, že maximální spoluúčast Pověřené osoby může činit nejvýše 1 mil. Kč. Na žádost Města je Pověřená osoba povinna splnění této povinnosti prokázat předložením příslušné pojistné smlouvy nebo případně potvrzením pojišťovny, které bude potvrzovat existenci a trvání pojištění v uvedeném rozsahu, 2. Vlastnictví vysbíraných kuchyňských bioodpadů přechází na Pověřenou osobu okamžikem jejich výsypu ze sběrné nádoby do sběrného vozidla (tedy Město k tomuto okamžiku převádí vlastnictví využitelných složek odpadu na Pověřenou osobu). 3. Pověřená osoba dále odpovídá: a) za kvalitu, odolnost, životnost, nezávadnost a neškodí ivost všech prvků systému zajištění Projektu; provoz systému nakládání s odpady vznikajících v rámci Projektu je Pověřená osoba povinna po celou dobu trvání Smlouvy zajišťovat v souladu se zavedenou odbornou praxí a obecně závaznými předpisy; b) za funkčnost, technické, bezpečnostní a hygienické parametry sběrných nádob a včasnou výměnu nebo opravu poškozených nebo jinak nevyhovujících sběrných nádob a rovněž také náhradu odcizených sběrných nádob (nestanoví-li tato Smlouva výslovně jinak); plnění této povinnosti nezakládá jakýkoli nárok na zvýšení ceny. Stránka 5 z 11 VI. Práva a povinnosti Města Město je povinno: 1. v rámci pravidelné fakturace uhradit náklady na sběr a svoz sbíraných kuchyňských odpadu v souladu s cenovou kalkulací, která je přílohou č. 1 této smlouvy; 2. zajistit součinnost s Úřadem dotčené městské části; 3. společně s Pověřenou osobou vytvořit informační kampaň o Projektu; 4. ve spolupráci s Pověřenou osobou nejpozději do 2 měsíců po ukončení pilotního projektu vyhotovit závěrečnou zprávu průběhu Projektu s vyhodnocením jeho případných přínosů pro Město v případě zavedení sběru kuchyňského původu v rámci komplexního systému nakládání s komunálním odpadem. Závěrečná zpráva může být využita i jako podklad po vybudování nové bioplynové stanice spol. Pražské služby, a.s. Součástí závěrečné zprávy bude i porovnání kvality vysbíraných kuchyňských odpadů a úbytek množství kuchyňského odpadu ve směsném komunálním odpadu. Závěrečná zpráva by měla v tomto ohledu rovněž potvrdit, či vyvrátit domněnky OCP MHMP ohledně ochoty občanů třídit i tento typ odpadu. VII. Cena a platební podmínky 1. Město se zavazuje, že Pověřené osobě uhradí za řádně poskytnuté služby sjednané a vymezené touto Smlouvou cenu uvedenou ve Smlouvě (dále jen „Cena"). Cena bude stanovena v souladu s Přílohou č. 1 a v souladu s touto Smlouvou. Celková maximální cena za kompletní zajištění pilotního projektu stanovená v souladu s nabídkou Pověřené osoby činí nejvýše 1 759 648 Kč bez DPH. 2. Cena za jednotlivé úrovně plnění Smlouvy bude stanovena následovně: Měsíční výše ceny za svoz sběrných nádob vychází ze součinu skutečného počtu nádob a 1/12 roční jednotkové ceny za jejich svoz o příslušném objemu a frekvenci svozu dle přílohy č. 1. Součástí první fakturace bude i samostatná položka za rozvoz nádob při zahájení Projektu, její výše bude záviset na skutečném počtu rozvezených nádob, bude fakturována poměrnou částí dle reálného počtu rozvezených nádob a výpočet bude vycházet z ceny v příloze Č. 1. V případě, že bude v daném měsíci provedena analýza (rozbor) SKO bude součástí příslušné měsíční fakturace i tato cena dle samostatné položky přílohy č. 1 této smlouvy. Stránka 6 z 11 Smluvní strany se dohodly, že měsíční fakturace městu nebude obsahovat po zahájení Projektu samostatnou položku za likvidaci odpadu v bioplynové stanici, jak je uvedeno v příloze č. 1 této smlouvy. Pověřená osoba se zavazuje, že položku likvidace odpadu je schopna v rámci pilotního projektu zajistit na vlastní náklady. V případě, že bude v daném měsíci prováděna informační kampaň a marketing Projektu, bude součástí fakturace případně i položka za marketing v souladu s přílohou č. 1, a to případně poměrnou částí dle reálně uskutečněného plnění, bude- li marketing rozdělen do více měsíců. 3. Pověřená osoba vystaví na základě ustanovení bodu 2.1 až 2.4 měsíční daňový doklad za příslušný měsíc a předá jej včetně kopie vážních lístků a případně výsledků z rozboru SKO a bioodpadu (byl-li v daném měsíci prováděn) osobně Městu nejpozději do 5. dne měsíce následujícího. Daňový doklad musí obsahovat náležitosti v souladu s ustanovením § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o DPH"). Daňový doklad musí dále obsahovat: číslo smlouvy, údaj o zápisu v obchodním rejstříku nebo v živnostenském rejstříku nebo v registru občanských sdružení u MV ČR, případně jiném veřejném rejstříku, a to včetně spisové značky, číslo účtu, na který bude poskytnuta úplata; toto číslo bude v souladu se zveřejněným číslem účtu správcem daně pro účely DPH dle § 98 písm. d) zákona o DPH. 4. Pověřená osoba je po celou dobu Projektu vázána nabídkovými cenami v souladu s přílohou č. 1 této smlouvy. Jednotkové ceny jsou po dobu plnění smlouvy stanoveny jako maximální a nepřekroČitelné. 5. Výše DPH bude v průběhu plnění předmětu Smlouvy stanovena v souladu splatnou právní úpravou. 6. Město uhradí daňový doklad Pověřené osoby do 21 dnů po jeho obdržení převodem na účet Pověřené osoby uvedené v záhlaví Smlouvy. Dnem úhrady se rozumí den odepsání fakturované částky z účtu Města ve prospěch účtu Pověřené osoby uvedené v záhlaví Smlouvy. Stránka 7 z 11 7. Dílčí faktury i konečná faktura budou vyhotoveny ve třech vyhotoveních a doručeny Objednateli na adresu: Hlavni město Praha Odbor ochrany prostředí MHMP Mariánské nám. 2 110 01 Praha 1 IDDS: 48ia97h VIII. Zvláštní ujednáni 1. Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva byla uvedena v Centrální evidenci smluv (CES) vedené hl. m. Prahou. Tato evidence je veřejně přístupná a obsahuje údaje o smluvních stranách, předmětu smlouvy, číselné označení této smlouvy, datum jejího podpisu a její text. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku a udělují svoleni k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoli dalších podmínek. 2. Smluvní strany výslovně sjednávají, že uveřejnění této smlouvy v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňováni těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisu, zajistí Město. Smluvní strany zároveň berou na vědomí, že tato smlouva podléhá podmínkám a omezením dle zákona o registru smluv a nedojde-li z nějakého důvodu k uveřejnění smlouvy v souladu s tímto zákonem do 3 měsíců ode dne uzavřeni, bude smlouva zrušena od počátku. V takovém případě se smluvní strany zavazují poskytnout si vzájemně veškerou součinnost k nápravě tohoto stavu a uzavření nové smlouvy o stejném obsahu. 3. Žádná ze smluvních stran nepostoupí práva a závazky z této smlouvy třetí osobě bez výslovného písemného souhlasu druhé strany. 4 Dodavatel bude dbát, aby nedocházelo ke škodám na majetku Objednatele ani třetích osob. 5. Ve věcech souvisejících s plněním této smlouvy jsou za Objednatele oprávněni jednat: a) ve věcech smluvních: RNDr. Štěpán Kyjovský, b) ve věcech technických: Ing. Petra Strouhalová, 6. Ve věcech souvisejících s plněním této smlouvy je za dodavatele oprávněn jednat: a) ve věcech smluvních b) ve věcech technických: Stránka 8 z 11 IX. Doručování 1. Veškeré písemnosti kromě faktur se doručují na adresu Objednatele nebo Pověřené osoby uvedenou v této smlouvě nebo do datové schránky, má-li ji smluvní strana zřízenu. Pokud v průběhu plnění této smlouvy dojde ke změně adresy některé ze smluvních stran, je tato smluvní strana povinna neprodleně písemně informovat druhou smluvní stranu o této změně. 2. Písemnosti dle odst. 1. budou doručeny Objednateli na adresu: Hlavní město Praha, Odbor ochrany prostředí MHMP Jungmannova 35 110 00 Praha 1 IDDS: 48ia97h Písemnosti dle odst. 1. budou doručeny Pověřené osobě na adresu: Pražské služby, a.s. k rukám: Ing René Lubiny Pod Šancemi 444/1 Praha 9 180 77 IDDS: eb5ry32 3. Písemnosti zasílané na adresu budou zaslány na dodejku, tj. tak, aby v případě nezastižení adresáta, písemnost byla uložena na poště, která adresáta o této skutečnosti vyrozumí. Nevyzvedne-li si adresát zásilku do 10 kalendářních dnů od uložení, považuje se poslední den této lhúty za den doručení, i když se adresát o doručení nedozvěděl. 4. Písemnost dodaná do datové schránky je doručena okamžikem, kdy se do datové schránky přihlásí oprávněná osoba. Nepřihlásí-li se do datové schránky oprávněná osoba ve lhútě 10 dnu ode dne dodání, považuje se písemnost za doručenou posledním dnem této lhúty X. Ukončení smluvního vztahu založeného Smlouvou 1. Smlouva je platná do konce doby plnění dle čl. III odst. 1 této smlouvy. Platnost smlouvy může být před koncem sjednané doby ukončena: 1.1. dohodou smluvních stran; 1.2. výpovědí ze strany Pověřené osoby z důvodu prodlení Objednatelé s úhradou řádně vystaveného daňového dokladu po dobu delší 30 kalendářních dnů; 1.3. výpovědí ze strany Města i bez udání důvodu. Stránka 9 z 11 2. Výpovědní doba dle odst 1.2 a 1.3 tohoto článku činí 1 měsíc, a počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně. XII. Závěrečná ustanoveni 1. Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu smluvními stranami a účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Uveřejnění v registru smluv zajisti Objednatel. 2. Změny a doplňky Smlouvy mohou být provedeny pouze formou písemného dodatku podepsaného oběma smluvními stranami, který se stává po nabytí účinnosti nedílnou součástí této smlouvy. 3. Právní vztahy Smlouvou výslovně neupravené se řídí obecně závaznými předpisy, zejména příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákona o odpadech. 4. Smluvní strany výslovně prohlašují, že si smlouvu přečetly a že touto smlouvou projevily svoji vážnou vůli. Smlouva se nepříči dobrým mravům a neodporuje zákonu. 5. Město zpracovává osobní údaje subjektů údajů v souladu s obecně závaznými právními předpisy, zejména Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (tzv. „GDPR"). Bližší informace o zpracovávání osobních údajů jsou uvedeny na webu http://www.praha.eu/jn p/cz/o meste/magistrat/g dpr/index.hlml. 6. Smlouva je vyhotovena v šesti stejnopisech, z nichž Město obdrží čtyři a Pověřená osoba obdrží dvě vyhotovení. Přílohy smlouvy: í § Ml- 2019 1. Položkový rozpočet Praze dne: za Město: za Pověřenou osobu: RNDr. re< Stránka 10 z 11 na základě plné moci PRAŽSKÉ SLUŽBY ofcciový >p0Ieieo 11 řOOWíCfMJ 444/1 • II077PLUU9 -132- •s '0» *u •o •V ■u »u >u 00 8. sN so * N *>>. 3 = £ 2 n ■a ■g ts X ě £ oo 'O O O u O o~> CoO O r- c t-N in a CM 19 ■a 8.3s O s -a — On co ■* CO CO o T I' co £ ‘O x CO CO .5 1»2í CO O co o. CM *O- c; •M 1 P 3 X O c- ■-O £• -c *v ‘V >u *u 'U >u »u »«J X § -fB ;■ c * — ■u ■3 5 = X X X X X X*2 ~0o o9 a o o o co »>o0 £ --o* »x=~ OŘ § cIro, g cRo •t* o* ■a o I x3 Xo -£ o? ž? s? S5 =č o? cč tU ICl r- Ol OJ Ol •>x c >u CM CM CM OJ CM CO £- X nj X C- Ě O 'Ji 2l o O c •C5 I CJ -o aN g M3 oO- O o* O — cgo § lO >o >x *o* o 3 ir, £ CM Ol 2 r- g 3 > 4O- ic CM Oml > O «1 ! s s 8 > 5 -aa a s r- c X •O— o o K o «U Ě O" i o CO m Ol 04 Ift ’P— r- a *-» lO O “ C3 r- > c 1 O 3 £ Zt > 2N 3 •i>cr> EC 3 XO •Co>B o u xco uo X 5 *QJ N S— s X O CO *3 3 ^. Bu > N T3 > Ž- 'UP C> 8 >8 i ;/i 1 o o >N o 2c >x2 c B >ai X— >o £ x -a •g B xO- nj ř' -m -3 rs D. u 42 § X »c£ ÍC o. in £ o ,0) a c *> * ca > E > n o X n sS N X ■§ 42 th O3 -O 'CB *0 O V ca xc 3 c ■g 1 >ro S *oo. C—M T3 2 »C 73 8.4« eJi se * 2 C -co 73 c •c/ O C3 N 73 Ho a x > XO •N 2 (M N c o O X OO CO rM O i/i £ Oa O 73 > N X £ &- X -3 -«1 cfO S2 OC cN &X B r;5^ ■w -123'