Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10977340: smlouva o poskytování služeb, dodatek číslo 4

Příloha dodatek_4_pro_uverejneni_v_registru.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo smlouvy objednatele: 2015/SITMP/0164

                                  Dodatek č. 4
                        smlouvy o poskytování služeb

se sídlem:                SPRÁVA INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ MĚSTA PLZNĚ, příspěvková organizace
IČ:
Jednající:                Dominikánská 4, 301 36 Plzeň 66362717

                          Ing. Luděk Šantora, ředitel
                          Dále pro účely tohoto dodatku smlouvy jako objednatel

a

SaJ a.s.

se sídlem:                Novodvorská 1062/12 Phaha 411

IČ:                       25643169

Jednající:                Viera Jiroutová, člen představenstva

Dále pro účely tohoto dodatku smlouvy jako poskytovatel

          objednatel a poskytovatel dále též společně jako smluvní strany, nebo účastníci smlouvy

1.        PREAMBULE

          Smluvní strany tohoto dodatku č. 4 smlouvy konstatují, že mezi sebou uzavřely dne 31.8.2015

smlouvu o poskytování služeb (číslo smlouvy objednatele 2015/SITMP/0164), jejímž předmětem je

závazek poskytovatele provádět úklid administrativních prostor objednatele. Vzhledem ktomu, že u

objednatele došlo k rozšíření počtu těchto administrativních budov, dohodly se smluvní strany tímto

dodatkem smlouvy na rozšíření části poskytovaných úklidových služeb níže uvedeným způsobem.

2.        PŘEDMĚT DODATKU

          Předmětem tohoto dodatku č. 4 smlouvy je dohoda smluvních stran na rozšíření poskytovaných

úklidových služeb:

     • V administrativní budově objednatele v Plzni, Cukrovarská 23, přístavek Centra robotiky

     • Vše v četnosti, rozsahu a ceně stanovené přílohou číslo 1 tohoto dodatku

     • V ostatních ujednáních neuvedených v tomto dodatku a příloze č. 1 tohoto dodatku se smluvní

            strany řídí příslušnými ustanoveními těla smlouvy.

3.        ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

3.1. Platnost tohoto dodatku je dnem podpisu poslední ze smluvních stran, účinnost dnem zveřejnění

          v registru smluv, nebo dnem 24.9.2018 podle toho, který termín nastane později.

3.2. Tento dodatek je vyhotoven ve dvou vyhotoveních s platností originálu, z nichž po jednom

          vyhotoveních obdrží každá ze smluvních stran a odpovídá pravé a svobodné vůli obou stran.

3.3. Ostatní ustanovení smlouvy zůstávají beze změn a jsou tímto dodatkem nedotčeny.

3.4. Účastníci dodatku smlouvy prohlašují, že si dodatek smlouvy přečetli a shledali, že byl sepsán

          podle jejich pravé, svobodné a vážně míněné vůle, prosté omylu, a že nebyl ujednán v tísni, za

          nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho dodatek smlouvy podepisují.

V Plzni dne 11.9.2018
Ing. Luděk Šantora, MBA,
ředitel

V Praze dne 24.9.2018
Viera Jiroutová
člen představenstva
Číslo smlouvy objednatele: 2015/SITMP/0164

                                                      TITULNÍ LIST
                                            CENOVÁ NABÍDKA
                           Správa informačních technologií města Plzně

                                             Dominikánská 4
                                               301 00 Plzeň

           CUKROVARSKÁ 23 - CENTRUM ROBOTIKY

                                                                                              V Praze dne 20. 8. 2018
Číslo smlouvy objednatele: 2015/SITMP/0164

                                        ZÁKLADNÍ INFORMACE O SPOLEČNOSTI

Jméno firmy                                   SaJ a.s.
Sídlo / místo podnikání:    Novodvorská 1062/12, 142 00 Praha 4
Právní forma:
IČO:                                   akciová společnost
DIČ:                                        256 43 169
Kontaktní osoba - Telefon:
E-mail:                                    CZ256 43 169
                                   Helena Žáková, telefon xxx

                                                 xxx

                            HISTORIE SPOLEČNOSTI

1992  Založení veřejné obchodní společnosti Svačina a Jírout v.o.s.
1999  Členství v CAC - České asociací úklidu a čistění.
2000  Členství v České společnosti pro jakost.
2001  Svačina a Jírout Česká republika a.s. se zařadila mezi 10 největších úklidových
      firem v České republice.
2002  Společnost získala certifikát pro systém řízení jakosti podle standardu
      ISO 9001
2003  Změna obchodního názvu na SaJ a.s.
2004  Společnost je zapsána do seznamu kvalifikovaných dodavatelů (MMR ČR)
      Společnost získala certifikát NBÚ pro stupeň „VYHRAZENÉ".
2005  Společnost získala certifikát ISO 14001
2009  Společnost získala certifikát OHSAS 18001
2010  Společnost obhájila získané certifikáty
2011  Založení dceřiné společnosti ABY servis s.r.o.
      Firma získala ratingové hodnocení „EXCELENTNÍ" ČEKIA Stability Award
2013  „AAA", který v následujících dvou letech obhájila.
      společnost získala certifikát systému managementu bezpečnosti
      informačních systémů ISO 27001:2005.
Číslo smlouvy objednatele: 2015/SITMP/0164

                                          SYSTÉM ŘÍZENÍ A KONTROLY JAKOSTI

           Společnost má certifikovaný systém řízení jakosti ČSN EN ISO 9001.
           Společnost má certifikovaný systém environmentálního řízení ISO 14001. Společnost
           má certifikovaný systém norem NBÚ pro stupeň „VYHRAZENÉ". Společnost má
           certifikovaný systém managementu BOZP OHSAS 18001. Společnost má
           certifikovaný systém managementu bezpečnosti ISO 27001:2005.

                                                           ČLENSTVÍ

        Česká společnost pro jakost (ČSJ).
        Společnost je evidována jako kvalifikovaný dodavatel.

                                                         KVALIFIKACE

        Uchazeč je zapsán v seznamu kvalifikovaných dodavatelů podle § 127 odst. 1 zákona
                                                   o veřejných zakázkách.

                                                POJIŠTĚNÍ ODPOVĚDNOSTI

           Společnost je pojištěna u společnosti Kooperativa pojišťovna a.s. na odpovědnost
           za škodu vzniklou v souvislosti s činnostmi uvedenými v obchodním rejstříku s
           limitem plnění 60 mil. Kč.
Číslo smlouvy objednatele: 2015/SITMP/0164

CENOVÁ NABÍDKA CUKROVARSKÁ 23

Měsíční cena bez DPH                        .9 375,00 Kč

Navrhovaná cena zahrnuje:

      o požadované čisticí práce
      • materiálně-technické vybavení pracovníků,
      o strojový park, chemické a čisticí prostředky,
      • doprava,
      • mzdy pracovníků včetně zákonných odvodů, pojištění aj. a dále náhrad při dovolených a nemocích,
      ® zásobování,
      « odpisy úklidové techniky a strojů včetně dopravy, ošacení apod.,
      • pojištění firmy,
      • sledování příslušných norem a předpisů, školení pracovníků apod.,
      ® zpracování a vedení veškerých administrativních, organizačních a kontrolních činností,
      • režie a zisk.
Číslo smlouvy objednatele: 2015/SITMP/0164