Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Číslo smlouvy objednatele: 2015/SITMP/0164 Dodatek č. 4 smlouvy o poskytování služeb se sídlem: SPRÁVA INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ MĚSTA PLZNĚ, příspěvková organizace IČ: Jednající: Dominikánská 4, 301 36 Plzeň 66362717 Ing. Luděk Šantora, ředitel Dále pro účely tohoto dodatku smlouvy jako objednatel a SaJ a.s. se sídlem: Novodvorská 1062/12 Phaha 411 IČ: 25643169 Jednající: Viera Jiroutová, člen představenstva Dále pro účely tohoto dodatku smlouvy jako poskytovatel objednatel a poskytovatel dále též společně jako smluvní strany, nebo účastníci smlouvy 1. PREAMBULE Smluvní strany tohoto dodatku č. 4 smlouvy konstatují, že mezi sebou uzavřely dne 31.8.2015 smlouvu o poskytování služeb (číslo smlouvy objednatele 2015/SITMP/0164), jejímž předmětem je závazek poskytovatele provádět úklid administrativních prostor objednatele. Vzhledem ktomu, že u objednatele došlo k rozšíření počtu těchto administrativních budov, dohodly se smluvní strany tímto dodatkem smlouvy na rozšíření části poskytovaných úklidových služeb níže uvedeným způsobem. 2. PŘEDMĚT DODATKU Předmětem tohoto dodatku č. 4 smlouvy je dohoda smluvních stran na rozšíření poskytovaných úklidových služeb: • V administrativní budově objednatele v Plzni, Cukrovarská 23, přístavek Centra robotiky • Vše v četnosti, rozsahu a ceně stanovené přílohou číslo 1 tohoto dodatku • V ostatních ujednáních neuvedených v tomto dodatku a příloze č. 1 tohoto dodatku se smluvní strany řídí příslušnými ustanoveními těla smlouvy. 3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 3.1. Platnost tohoto dodatku je dnem podpisu poslední ze smluvních stran, účinnost dnem zveřejnění v registru smluv, nebo dnem 24.9.2018 podle toho, který termín nastane později. 3.2. Tento dodatek je vyhotoven ve dvou vyhotoveních s platností originálu, z nichž po jednom vyhotoveních obdrží každá ze smluvních stran a odpovídá pravé a svobodné vůli obou stran. 3.3. Ostatní ustanovení smlouvy zůstávají beze změn a jsou tímto dodatkem nedotčeny. 3.4. Účastníci dodatku smlouvy prohlašují, že si dodatek smlouvy přečetli a shledali, že byl sepsán podle jejich pravé, svobodné a vážně míněné vůle, prosté omylu, a že nebyl ujednán v tísni, za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho dodatek smlouvy podepisují. V Plzni dne 11.9.2018 Ing. Luděk Šantora, MBA, ředitel V Praze dne 24.9.2018 Viera Jiroutová člen představenstva Číslo smlouvy objednatele: 2015/SITMP/0164 TITULNÍ LIST CENOVÁ NABÍDKA Správa informačních technologií města Plzně Dominikánská 4 301 00 Plzeň CUKROVARSKÁ 23 - CENTRUM ROBOTIKY V Praze dne 20. 8. 2018 Číslo smlouvy objednatele: 2015/SITMP/0164 ZÁKLADNÍ INFORMACE O SPOLEČNOSTI Jméno firmy SaJ a.s. Sídlo / místo podnikání: Novodvorská 1062/12, 142 00 Praha 4 Právní forma: IČO: akciová společnost DIČ: 256 43 169 Kontaktní osoba - Telefon: E-mail: CZ256 43 169 Helena Žáková, telefon xxx xxx HISTORIE SPOLEČNOSTI 1992 Založení veřejné obchodní společnosti Svačina a Jírout v.o.s. 1999 Členství v CAC - České asociací úklidu a čistění. 2000 Členství v České společnosti pro jakost. 2001 Svačina a Jírout Česká republika a.s. se zařadila mezi 10 největších úklidových firem v České republice. 2002 Společnost získala certifikát pro systém řízení jakosti podle standardu ISO 9001 2003 Změna obchodního názvu na SaJ a.s. 2004 Společnost je zapsána do seznamu kvalifikovaných dodavatelů (MMR ČR) Společnost získala certifikát NBÚ pro stupeň „VYHRAZENÉ". 2005 Společnost získala certifikát ISO 14001 2009 Společnost získala certifikát OHSAS 18001 2010 Společnost obhájila získané certifikáty 2011 Založení dceřiné společnosti ABY servis s.r.o. Firma získala ratingové hodnocení „EXCELENTNÍ" ČEKIA Stability Award 2013 „AAA", který v následujících dvou letech obhájila. společnost získala certifikát systému managementu bezpečnosti informačních systémů ISO 27001:2005. Číslo smlouvy objednatele: 2015/SITMP/0164 SYSTÉM ŘÍZENÍ A KONTROLY JAKOSTI Společnost má certifikovaný systém řízení jakosti ČSN EN ISO 9001. Společnost má certifikovaný systém environmentálního řízení ISO 14001. Společnost má certifikovaný systém norem NBÚ pro stupeň „VYHRAZENÉ". Společnost má certifikovaný systém managementu BOZP OHSAS 18001. Společnost má certifikovaný systém managementu bezpečnosti ISO 27001:2005. ČLENSTVÍ Česká společnost pro jakost (ČSJ). Společnost je evidována jako kvalifikovaný dodavatel. KVALIFIKACE Uchazeč je zapsán v seznamu kvalifikovaných dodavatelů podle § 127 odst. 1 zákona o veřejných zakázkách. POJIŠTĚNÍ ODPOVĚDNOSTI Společnost je pojištěna u společnosti Kooperativa pojišťovna a.s. na odpovědnost za škodu vzniklou v souvislosti s činnostmi uvedenými v obchodním rejstříku s limitem plnění 60 mil. Kč. Číslo smlouvy objednatele: 2015/SITMP/0164 CENOVÁ NABÍDKA CUKROVARSKÁ 23 Měsíční cena bez DPH .9 375,00 Kč Navrhovaná cena zahrnuje: o požadované čisticí práce • materiálně-technické vybavení pracovníků, o strojový park, chemické a čisticí prostředky, • doprava, • mzdy pracovníků včetně zákonných odvodů, pojištění aj. a dále náhrad při dovolených a nemocích, ® zásobování, « odpisy úklidové techniky a strojů včetně dopravy, ošacení apod., • pojištění firmy, • sledování příslušných norem a předpisů, školení pracovníků apod., ® zpracování a vedení veškerých administrativních, organizačních a kontrolních činností, • režie a zisk. Číslo smlouvy objednatele: 2015/SITMP/0164