Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Obchodní jméno Pojistná smlouva č. 0516215018 sídlo 1Č dodatek č. 011 zástupce bankovní spojení uzavřená mezi smluvními stranami: číslo účtu : Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., Obchodní jméno sídlo zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem IČ v Praze, oddíl B, vložka 2742 zástupce : Praha 2. Římská 45, 120 00, Česká republika bankovní spojení :46973451 číslo účtu : Luboš Zeman, ředitel pobočky, na základě plné moci : ČSOB, a.s. Praha : 2252383/0300 (dále jen "pojistitel") a : Město Zďár nad Sázavou : Žižkova 227/1, Žďár nad Sázavou, 59101, Česká republika :00295841 : Ing. Martin MRKOS, ACCA, starosta (dále jen "pojistník") správce smlouvy: 45013 Stránka 1 Pojistná smlouva č. 0516215018 Dodatkem 011 pojistné smlouvy č. 0516215018 se s účinností dnem 26.11. 2019 mění a doplňují tato ustanovení kmenové smlouvy takto : Článek II. ROZSAH POJIŠTĚNÍ Připojišťuje se dodatkem 011 1. Živelní pojištění 1.20. Sjednává se pojištění diitální úřední desky Předmětem pojištění je digitální úřední deska u hlavního vstupu do budovy' Měli, Žižkova 227/1 Pojistná částka činí 234.740,- Kč Pojištění se sjednává na novou cenu, spoluúčast 1.000,-Kč připojišťuje se dodatkem 011 : roční pojistné 939,- Kč 2. Pojištění nro případ odcizení 2.19. Sjednává se pojištění diitální úřední desky Předmětem pojištění je digitální úřední deska u hlavního vstupu do budovy MěÚ, Žižkova 227/1 Pojistná částka činí 234.740,- Kč Pojištění se sjednává na novou cenu, spoluúčast 1.000,-Kč připojišťuje se dodatkem 011 : roční pojistné 2.347,- Kč 3.20. Sjednává se pojištění diitální úřední desky Předmětem pojištění je digitální úřední deska u hlavního vstupu do budovy MěÚ, Žižkova 227/1 Pojistná částka činí 234.740,- Kč Pojištění se sjednává na novou cenu, spoluúčast 1.000,-Kč připojišťuje se dodatkem 011 : roční pojistné 7.042,- Kč Celkové roční pojistné dodatek 011 za připojištění 10.328,- Kě Rozdílové pojistné ke konci pojistné smlouvy k 31.12. 2019 - 1.019,- Kč. Pojistná smlouva č. 0516215018 Stránka 2 Článek ICL POJISTNÉ - nová rekapitulace 1. Výše ročního pojistného: a) Živelní pojištění............................................................................................. 626.488,- Kč b) Pojištění pro případ odcizení ..................................................................... 47.097,- Kč c) Pojištění pro případ vandalismu..................................................................... d) Pojištění skel.................................................................................................. 53.374,- Kč e) Pojištění elektronických zařízení.................................................................... 8.000,- Kč f) Pojištění strojů............................................................................................... g) Pojištění odpovědnosti.................................................................................. 86.500,- Kč 55.000,-Kč 109.564,- Kč Celkové roční pojistné................................................................................... 986.023,- Kč Upravené roční pojistné................................................................................... 986.020,- Kč Pojistné bude zaplaceno ve 4 čtvrtletních splátkách takto: 1. splátka ve výši.............. 246.505,- Kč do 10.1. pojistného roku 2. splátka ve výši.............. 246.505,- Kč do 10.4. pojistného roku 3. splátka ve výši.............. 246.505,- Kč do 10.7. pojistného roku 4. splátka ve výši.............. 246.505,- Kč do 10.10. pojistného roku Ostatní ustanovení kmenové smlouvy č. 0516215018 zůstávají v platnosti beze změn. Za pojistitele: Ve Žďáru nad Sázavou dne 25.11.2019. Hasičská vzájemná pojíšíto*nu, e Luboš Zeman ředitel pobočky ~ Římská 45, PRAHA 2, 120 na základě plné moci y IČ: 46 97 34 51 - pobočka HVP, a.s kw n - r>iza se mdleni Komenského 1,2tfár r.ad Sázavou 3 59 tel. j66 621 139 e-mail: z|[§rns@ihvp Za pojistníka: fóř.STO iiV V.PD-Ál'’ Ve Žďár u nad Sázavou dne 25.11. 2019 r2iřkttt r* - / 1 ^ ŽĎÁR i* >•whi í OV/ s/0 I ó i Ing. Martin Mrkos, ACCA starosta města Pojistná smlouva č. 0516215018 Stránka 3 xapitulace pojištění - dodatek a. 011 splatností od 26.11.2019 Předmět pojištění Původní Připojištěno . . Vypočtené Běžné pojistné (Kč) Odpojištěno pojistné pojistné (Kč) (Kč) (Kč) (Kč) 986 023 'OV, HAV 975 695 10 328 0 986 023 986 023 Běžné pojistné celkem !j “■""'""V. -"•5\ *•,! t -• f-i :■ . Vvv:'-* 0 Sleva za roční splátkovost 0 0 (ý 0 Sleva ostatní ' 0 %, tj. Přirážka 986 023 Upravené běžné pojistné 0 %, tj. . ... 246 506 Splátka pojistného 4 ročně Datum splatnosti Datum změny Počet dní do splátky 1.1.2020 26.11.2019 36 Výpočet rozdílové splátky Připojišťované Koeficient Koeficient Připojišťovan pojistné za proráty smlouvy é pojistné 2 (Kč) dodatek (Kč) 1 3 4= 1x2x3 10 328 0,0986 1,0000 1018,65 Odpojišfované Koeficient Koeficient Odpojišťovan pojistné za proráty smlouvy 2 é pojistné dodatek (Kč) 1 3 0,0986 (Kč) 4 0 1,0000 =1x2x3 0,00 Výsledná rozdílová splátka (Kč)| 1 019 nedoplatek etrost R ENOM IA Vždy ve Vašem zájmu. NETWORK Záznam zjednání (padle § 79 zákona č. 170/3018 Sh. o di.stribmi pojištěni a /ajišténi) Klient Město Žďár nad Sázavou Telefon: IČO/Dat.nar: 00295841 Název / Jméno a příjmení: Žižkova 227/1, 59101 Žďár nad Sázavou E-mail: Sídlo / Adresa bydliště: Ing.Martln Mrkos, ACCA Jednající / Zastoupen(á): roji-štm ac í /.prost řcdkovíttel (dále jen "zpro.strcdlíovater) Samosta ťl li lift samostatného zprostředkovatele Název: Petrast, a.s. Název: IČ: 26906538 IC: Sidlo/misto podnikání: nám. Republiky 383/44. Žďár n/S Sídlo/místo podnikání: Telefon: 566629199 Telefon: E-mail:__________________ petrast@petrast.cz E-mail: [Osoba jednající s klientem Jméno a příjmení: ing. Vit Pecha Požadavky, cíle a potřeby klienta Cílem tohoto jednání je zjistit potřebu pojistné ochrany klienta v oblasti: □ Rozbiti skel Pojištěni majetku □ Poškozeni nebo zničení vlastního přepravovaného majetku □ Věcné škody způsobené živelní události □ Jiné: __________________________________________ □ Odcizení a vandalismus □ Technická rizika (poškození nebo zničeni stroje nebo elektroniky) □ Přerušení provozu z důvodu zamezeni přístupu do místa pojištění □ Přerušeni provozu z důvodu pracovní neschopnosti lPotištěni přerušeni provozu D Jiné: _______________________________________________ □ Přerušeni provozu z důvodu živelní události □ Přerušeni provozu z důvodu poruchy stroje nebo el. zařízení □ Pojištění přerušení provozu z důvodu úředního zásahu |Pojištěni odpovědnosti za újmu □ Odpovědnost z provozu mobilního stroje □ Tzv. obecná provozní odpovědnost □ Újma způsobená na přirozených právech člověka □ Čistá finanční újma □ Škody na životním prostředí □ Újma způsobená vadou výrobku nebo vadou práce po předání □ Úhrada nákladů vynaložených demontáži a montáži vadného výrobku D Pojištěni odpovědnosti za újmu na věcech převzatýcha užívaných □ Jiné: __________________________________________________ □ Újma způsobená propojené osobě □ Pojištěni D&O |Specializovaná pojištěni odpovědnosti □ Pojištění specializované profesní odpovědnosti □ Odpovědnost silničního dopravce □ Jiné: ________________________________ □ Odpovědnost zasílatele □ Odpovědnost drážního dopravce [Pojištěni motorových vozidel □ Pojištěni skel □ Odpovědnost z provozu silničního vozidla (tzv. "povinné ručení") D Jiné: ____ □ Havarijní pojištěni [Ostatní typy pojištěni □ Pojištění záruky pro případ úpadku c. kanceláře nebo agentury práce □ Pojištění pohledávek □ Specializované zemědělské pojištění □ Pojištění finanční způsobilosti dopravce □ Pojištěni stavebně montážních rizik □ Pojištění kybernetických rizik □ Jiné: __________________________________________________ Q Pojištěni právní ochrany Klient požaduje: □ sjednání pojištěni (Zl podstatnou změnu pojištění. □ Klient nesdělil další informace týkající se jeho požadavků, potřeb a cilů. V souvislosti s tím zprostředkovatel klienta upozorňuje, že byl případnými chybějícími informacemi ovlivněn při doporučení pojistného produktu a nastavení vhodných parametrů pojištěni (např. výše pojistných částek apod.). Další informace a podklady předložené klientem zprostředkovateli [Pro diskutovaná poj □ Vyplněný příslušný dotazník, případně specifikace parametrů pojištění D Seznam věci, které mají být předmětem pojištěni □ Pojistné smlouvy, které zákazník uzavřel v minulosti G Fotodokumentace předmětu/-ů pojištěni □ Kopie dokumentu, ze kterého plyne požadavek na pojištění (např. smlouva o dílo; nájemní smlouva, smlouva o přepravě apod.) □ Škodní průběh pojištěni G Jiné: __________________________________ 1/2 etrost RENOMIA Vždy ve Vašem zájmu. NETWORK Doporučení zprostředkovatele a důvody, na kterých zprostředkovatel zakládá doporučení Požadovaná změna realizována v dodatku č.011 k pojistné smlouvě. Zprostředkovatel tímto doporučením neposkytuje radu ve smyslu § 78 zákona č. 170/2018 Sb. o distribuci pojištěni a zajištěni. Vysvětlení dopadli sjednáni nebo podstatné změny pojištění Sjednáním pojištěni nebo jeho podstatnou změnou vznikají pojistnikovi, pojištěnému, případné oprávněné osobě, povinnosti vyplývající z právních předpisů, pojistných podmínek nebo pojistné smlouvy. Podrobnější informace jsou k nalezeni v příslušné pojistné smlouvě a pojistných podmínkách pojistitele Např dopady změny sjednaných limitů pojistného plněn!, změny sjednané spoluúčasti atd. Pojistná částka je stanovena z pořizovací ceny předmětu jako nová hodnota. Je také horní hranicí pojistného plnění. I*řipa<______ ______________________ :.;vkv Uit _______ • i>nin____________________ __________■.utnou změnou nejsou Rozhodnuti klienta kc sjednáni pojištěni nebo podstatné změně pojištění Klient E souhlasí / □ nesouhlasí se sjednáním pojištění nebo podstatnou změnou pojištění podle doporučeni pojišťovacího zprostředkovatele. Případné doplňující vyjádření klienta ke sjednáni pojištění nebo jeho podstatné změně Doplňující informace o zprostředkovateli__________________________________________________________________ ____| Samostatný zprostředkovatel je při sjednáni tohoto pojištění nebo při jeho podstatné změně odměňován: □provizí od pojistitele, která je stanovena procentem z pojistného příslušné pojistné smlouvy a je již zahrnuta ve výši pojistného. □poplatkem od klienta, který se řídí smlouvou o zprostředkování pojištěni mezi klientem a zprostředkovatelem Zprostředkovatel zprostředkovává pro klienta pojištěni jako pojišťovací makléř na základě smlouvy s nim uzavřené Zprostředkovatel je zapsán v registru vedeném Českou národní bankou (dále jen „ČNB"). Zápis zprostředkovatele v registru ČNB může klient nejlépe ověřit u ČNB na internetových stránkách www.cnb.cz nebo telefonicky na čísle +420 224 411 111. Zprostředkovatel nemá přímý ani nepřímý podíl na hlasovacích právech nebo základním kapitálu pojišťovny příslušné pojistné smlouvy převyšující 10 %. Pojišťovna, se kterou je příslušná pojistná smlouva sjednána, nemá přímý ani nepřímý podíl na hlasovacích právech a základním kapitálu zprostředkovatele převyšující 10 %. Klient může se zprostředkovatelem komunikovat, osobně, telefonicky písemné nebo prostřednictvím elektronické pošty (email). Stížnosti od klientů, pojištěných nebo jiných oprávněných osob na činnost zprostředkovatele (nebo jeho zaměstnanců) je možné adresovat statutárnímu orgánu zprostředkovatele, a to písemné na adresu jeho sídla. Podáni stížnosti je možné rovněž orgánu dohledu nad činností pojišťovacích zprostředkovatelů, kterým je Česká národní banka, případné se obrátit na příslušný soud nebo se obrátit na mimosoudní orgán řešeni sporů, kterým je v oblasti neživotního pojištění Česká obchodní inspekce - www.coi.cz. Podrobný postup podání a vyřízeni reklamace či stížnosti adresované zprostředkovateli upravuje reklamační řád umístěný na internetových stránkách zprostředkovatele. Prohlášení klienta Klient prohlašuje, že: 1) bude pro komunikaci se zprostředkovatelem používat český jazyk a že v tomto jazyce bude klient dostávat od zprostředkovatele dokumenty a jiné informace; 2) porozuměl všem informacím v tomto záznamu z jednáni a v dokumentech, které jsou jeho nedílnou součástí, a že mu tak veškeré informace byly zprostředkovatelem poskytnuty srozumitelné a přesně. Klient potvrzuje, že byl informován o tom. že předmětem jednáni byla pouze pojištěni označená v dokumentu jako potřeby zákazníka, obsahu jednotlivých pojištění rozumí a byl informován o možnosti jednat o jiných pojištěních v rámci oddělených jednáni se zprostředkovatelem; 3) obdržel od zprostředkovatele Informace o zpracování osobních údajů; 4) že veškeré jím uvedené a výše zaznamenané požadavky, cíle a potřeby jsou pravdivé a přesné a byly zprostředkovatelem zaznamenány v tomto dokumentu úplně a srozumitelně a že tento dokument je pravdivým a přesným záznamem z jednáni o sjednávaném pojištěni nebo o podstatné změně pojištěni a jc schopen posoudil, zda navrhované pojištěni odpovídá jeho potřebám, požadavkům a cílům; 5) si je vědom případných nesrovnalosti mezi jeho zaznamenanými požadavky a sjednávaným pojištěním nebo podstatnou změnou pojištěni, které mu byly zprostředkovatelem jasné a srozumitelně vysvětleny a souhlasí se sjednáním pojištění (nebo jeho podstatnou změnou) za předložených podmínek; 6) mu bylo sjednávané pojištěni nebo jeho podstatná změna smlouvy vysvětleny, byly mu zodpovězeny všechny položené dotazy a že výše placeného pojistného odpovídá jeho možnostem a schopnosti dlouhodobé dostát dobrovolné přijatému závazku; 7) si je vědom možnosti si zvolit, zdali mu budou informace stanovené právními předpisy zprostředkovatelem poskytovány prostřednictvím listinných záznamů a zpráv nebo elektronicky prostřednictvím jiného trvalého nosiče dat. Klient podpisem tohoto dokumentu potvrzuje, že mu byly nabídnuty obé možnosti poskytováni informací a že souhlasí s poskytováním informaci prostřednictvím elektronických komunikačních prostředků (jiný trvalý nosič dat) a že zvolený způsob je vhodný s ohledem na sjednávané pojištění. Některé informace budou v souladu s právními předpisy klientovi poskytovány prostřednictvím internetových stránek zprostředkovatele www.renomia.cz, s čímž klient podpisem tohoto dokumentu souhlasí. Klient v této souvislosti prohlašuje, že má pravidelný přistup na internet, tuto službu pravidelně využívá a má možnost se s informacemi uvedenými na internetových stránkách zprostředkovatele a poskytnutými prostřednictvím elektronických komunikačních prostředků seznámit a že má zřízenou emailovou adresu. V případě, že klient nemá pravidelný přístup ke službě internet, je povinen tuto skutečnost neprodlené sdělit zprostředkovateli. V případě, že klient bude požadovat poskytováni informaci v listinné podobě, sdělí svůj požadavek zprostředkovateli a ten informace v této podobě klientovi poskytne; 8) obdržel s dostatečným předstihem před uzavřením pojistné smlouvy nebo dodatku pojistné smlouvy jedno vyhotovení tohoto záznamu z jednáni a veškeré dokumenty související se sjednávaným pojištěním nebo s podstatnou změnou pojištěni - Informace o pojistiteli, Informace o pojistném produktu - a že na základě těchto informaci byl schopen učinit Informované rozhodnuti. V případě, že pojištění nebo podstatná změna pojištěni nebude sjednána podpisem pojistné smlouvy, klient potvrzuje převzetí tohoto záznamu zjednáni a da|iicynfQrm|cujhradoi^rvnyDlátk^^istného. Ve Zcfáru nad Sázavoi Podpis klienta: Podpis za zprostředkovatele: Tento záznamyjednáni je vyfrotdveň Vfe 2 átejHopisech, z nichž 1 obdrží klient a 1 zprostředkovatel 2/2 r ® ŽĎÁR i ’ f) >' * AV P3v^ i