Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNATEL: DODAVATEL: Statutární město Bmo, městská část Bmo-sever V-TRADE, s.r.o. Odbor bydlení, oddělení správy budov IČ:25564188 IČ: 44992785, DIČ: CZ44992785 DIČ: CZ25564188 Bratislavská 70, 601 47 Brno Francouzská 346/30 bankovní spojení: KB, a.s., účet č. 7227850247/0100 602 00 Bmo Vyřizuje: Alena Wittgruberová Telefon: 773 772 058 E-mail: wittgruberova.alena@sever.brno.cz Datum vystavení: 02.01.2017 OBJEDNÁVKA č. 73/17 Objekt: BRATISLAVSKÁ 265/71 Objednáváme u vás: na základě poptávkového řízení provádění úklidu kanceláří oddělení správy budov odboru bydlení ve výše uvedeném domě, který je ve vlastnictví statutárního města Brna, svěřeného do správy městské části Bmo-sever. Práce budou probíhat v souladu s cenovou nabídkou, která je přílohou této objednávky a činí 91.120,- Kč/ rok. Zhotovitel bude fakturovat dílčí měsíční plnění. Tato objednávka je vystavena na dobu určitou do níže uvedeného data nebo do vyčerpání níže uvedeného limitu. Kontaktní osoba: STATUTÁRNÍ MĚSTO BRNO Kontakt: MĚSTSKÁ ČÁST BRNO-SEVEh Cena: 364 480,00 Kč bez DPH Oddělenfsprávy budov odboru b Úřadu městské části Termín realizace do: 31.12.2017 Bratislavská 70. 601 47 BRNO Ing. Pavla Kudláčková pověřena řízením odboru bydlení Fakturační podmínky: - Na faktuře uvádějte číselný kód CZ - CPA u provedených prací s tím, že pokud jste plátcem DPH, na dodávky stavebních a montážních prací odpovídající číselnému kódu klasifikace produkce CZ - CPA 41 - 43 vystavte fakturu v režimu přenesené daňové povinnosti. - V případě zjištěni objednatele, jako příjemce zdanitelného plnění, že dodavatel je v okamžiku jeho uskutečnění nespolehlivým plátcem DPH, bude postupováno následovně. Objednatel uhradí hodnotu plněni odpovídající dani z přidané hodnoty přímo na účet správce daně v režimu podle § 109a zákona o dani z přidané hodnoty a dodavateli uhradí sjednanou částku bez DPH. Zaplacení takové daně na účet správce daně dodavatele a zaplaceni ceny snížené o DPH dodavateli bude považováno za splněni závazku objednatele uhradit cenu dodávky či služby. - Součástí faktury musí být kopie objednávky, soupis prací, oboustranně potvrzený předávací protokol nebo dodací list a bude dodavatelem vystavena nejpozději do 15 dnů od předáni díla. - Fakturu doručte osobně nebo poštou na podatelnu ÚMČ Bmo-sever, Bratislavská 70. 601 47 Brno nebo elektronicky na adresu podatclna@sever.bmo.cz. - Pokud není ošetřeno smluvně, splatnost faktury bude činil minimálně 21 dnů ode dne doručení objednateli. Objednávku převzal a akceptuje: Dne: Z7.U. (í ! >u >u v xxX X I I o o ooO o o ooO O I ar cd" co' cm' o' I ne ek *=f LU l o co CD o fM o> Ce 00 LO CM rH CO g c Q rH rH O) '03 >u >u >U iíC x: X X x o o O Ooo v (0 o +ť c o Ooo O OJ ■=t '5ř *3-' 'f ro CO CO co co rH rH rH rH rH ■O a 1 03 'Ť CM co 0 -í£ — 1 c° o o CD ■O £. 0) ^ —> •d ií X oo “3 +-> -x X ocu X X) Q. o o 3 §2 '03 N T3 -X X X x <_> jb: u u s“ '3 v '>• >0 %fr c- Ul OJ u to u '03 © 03 M c CL c: >o 0 00 X"O a. 0 (O O jí >0 ?s •a X tr_o < 'oo u 03 (/: < ■>• X u o E c CL O Q. >L0 0 'E 03 CO ^ >0 >0 x C 11 CO c X 03 X0 O M O O '03 CL -X o CL n CM 3 '3 T3 >• T3 C o 'cT a E +-■ * v >to > T? O 0 '03 >to >u -I I 5 T3 03 xO > C Z E ~E '> < -X x: 0 0 '= > -X a. '>■ XI 'ro *a O CL ■c >• J= o > to E E 3 >• 3 '03 >• to > tO M > L. I & G -M N 0 to a3. ‘f; o X fM ~ •c4~> £ 0 >0 >0 >0 0 CD >u c x v- >a) >u >0 O C c c to c 0 CM E o T3 >0 >o d •O "O i— ro 4-J X X XXX 0 rH rH rH rH CM u CM Cl) c ■O >0 iC— CD >