Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11065872: Separátor kovů (separátor munice)

Příloha 85a3d5f7-58a8-4ffb-a193-909a2160d8f0.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        I i li II II II II III III
                                                                           MOCRX01DNOZS

                                                            SpM0: 12950-20/2019-551230

                                                            Počet listů: 4'

                                                            Příloha: >171._

                             KUPNÍ SMLOUVA Č. 195512300129

Níže uvedeného dne, měsíce a roku smluvní strany:

1. Česká republika— Ministerstvo obrany, organizační složka státu

Se sídlem:                   Tychonova I, 160 01 Praha 6

Jejímž jménem jedná:         Náčelník Centra zabezpečení munice, podplukovník Ing. Zdeněk Plhal

Na adrese:                   Vojenské zařízení 5512, Obora, 517 21 Týniště nad Orlicí

IČO:                         60162694

                             CZ60162694

Bankovní spojení:            Česká národní banka, Na Příkopě 28, Praha 1

Číslo účtu:

IBAN:                        CZ96 0710 0000 0000 0040 4881

SWIFT:                       CNBACZPP

Kontaktní osoba:             Mgr. Josef Radocha

Telefonické, faxové a e-mailové spojení:

                             telefon:

                             e-mail:

Adresa pro doručování korespondence:

                             Vojenské zařízení 5512
                             Obora
                             517 21 Týniště nad Orlicí

(dále jen „kupující")

                                                a

2.* Obchodní společnost/jiná právnická nebo fyzická osoba DEOS Technology s.r.o.

Zapsaný v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl C, vložka

37949

Se sídlem/Místem podnikání: Regnerova 422, 542 32 Úpice

Zastoupeny:            Ing.

IČO:                   054 99 593

DIČ:                   CZ05499593

Bankovní spojení: Raiffeisenbank

Číslo účtu:

IBAN:                  CZ985500000000I172244225

SWIFT:                 RZBCCZPP

Kontaktní osoba: Ing.

Telefonické, faxové a popř. e-mailové spojení:

                             telefon:

                             e-mail:

Adresa pro doručování korespondence: DEOS Technology s.r.o., Dolecká 14, 551 01 Jaroměř -

                                       Pražské Předměstí

(dále jen „prodávající")

uzavřely s použitím § 2079 a nási. zákona Č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
předpisů (dále jen „OZ") tuto kupní smlouvu (dále jen „smlouva") za účelem zabezpečení separace
kovového odpadu.
                                                            L

                                                  Předmět smlouvy
1. Prodávající se zavazuje odevzdat kupujícímu za podmínek stanovených touto smlouvou 1 ks

       Separátoru kovů, značka DEOS a typ SEP500.složeným z následujících komponent:
                      a. Závěsný permanentní samočistící magnetický separátor,
                      b. Dopravník s demontovatelnou násypkou,
                      c. Magnetický válec,

       (dále jen „zboží"). Prodávající se avazuje odevzdat zboží v místě a čase pinění v souladu
       s článkem III. této smlouvy a umožnit kupujícímu nabytí vlastnického práva ke zboží. Zboží
       je podrobně specifikováno v příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy.

2. Prodávající je povinen odevzdat zboží v originálních obalech výrobce zboží, podle platných
       norem a technických podmínek výrobce. Současně s dodávkou zboží je prodávající povinen
       odevzdat kupujícímu doklady potřebné k převzetí a užívání zboží v českém jazyce, v tištěné
       podobě a elektronické podobě, tj.:
         a/ příručka pro obsluhu (popis a používání) - návod na absluhu a údržbě, seznam závad,
              které lze odstranit uživatelem včetně postupu odstranéní závad, pravidla pro instalaci a
              uvedení do provozu,
         b/ servisní dokumentaci,
         c/ záruční podmínky s veškerými ustanoveními o poskytovaných záručních podmínkách
         d/ revizní zprávu elektro,
         e/Posouzení pro soubor strojních zařízení,
         É7 Posouzení rizik dle ČSN EN ISC 12100.

3. Prodávající odevzdá kupujícímu zboží nové, nepoužívar é, nerenovované, funkční, které
         bude odpovídat platným technickým normám a předpisům výrobce a technickým
         podmínkám v ČR a zemích EU. Prodávající prohlašuje, že je zajištěna technická slučitelnost
         odpovídající navázání dle schémat návaznosti na Český metrologický institut (jak vyplývá z
         Usnesení vlády ČR ze dne 6. prosince 1999 Č. 1291).

4. Prodávající je povinen předložit při odevzdání zboží, které bude předmětem katalogizace
         dle čl. IX. odst. 6 této smlouvy, té't Stanovisko vydané Uhdem pro obrannou standardizaci,
         katalogizaci a státní ověřování jakosti (dále jen „Úř OSE SOJ") k napinění katalogizační
         doložky.

5. Kupující se zavazuje zboží převzít a zaplatit prodávkícímu dohodnutou kupní cenu
        dle článku II. odst. I smlouvy.

                            Kupní cena

1. Smluvní strany se ve smyslu zákona Č. 526/1990 Sb., o cenáiřt, ve znění pozdějších předpisů,
       dohodly na této kupní ceně zboží:

Celková kupní cena za 1 kus zboží SEP500 v Kč

Celková kupní cena bez DPH                     (:•37 596,00 Kč

DPH ...%                                       133 895,16 Kč

Celková kupní cena s DPH                       771491,16 Kč

Slovy:sedmsetsedmdesáttisícčtyřistadevadesátjedna korunčeských a šestnáct haléřů.

Cena uvedená v odst. 1 tohoto článku smlouvy je cenou nejvýše přípustnou
a jsou v ní zahrnuty veškeré náklady prodávajícího spojerě s odevzdáním zboží do místa
pinění a s piněním povinností dle této smlouvy (zejm. náklady na balné, dopravu, seznámení
s obsluhou aj).

                            2
                  Místo a čas pinění

1. Místem pinění je Vojenské zařízení 551230 čennná nad Orlicí, 517 25 Čermná nad Orlicí.

Osobou, kterou kupující pověřil převzetím zboží a souvisejících prací je pověřený zástupce

Vojenského zařízení 5512 Štěpánov u Olomouce, ul. Nádražní 13, PSČ 783 13 Štěpánov,

kontaktní osoba:

             (dále jen „příjemce"). Přejímka zboží a souvisejících prací proběhne za

přítomnosti                                                    nebo jím písemně

pověřené osoby (dále jen „další oprávněná osoba kupujícího").

2. Prodávající je povinen odevzdat kupujícímu zboží včetně zprovoznění a základního
         seznámení obsluhy v používání zboží (dále jen „seznámení s obsluhou") do 3 měsíců ode
        dne účinnosti smlouvy včetně.

3. Prodávající je povinen odevzdat kupujícímu zboží v místě pinění v pracovních dnech
        od 08:00 hod. do 15:00 hod., (v pátek od 8:00 do 11:00 hodin), a to po předchozím
        projednání. V předstihu (min. 2 pracovní dny) prodávající zajistí zajistit povolení vstupu
        svých pracovníků a vjezdu vozidla do objektu VZ 5512 Čermná nad Orlicí. Dále je povinen
        písemně (tj. též e-mailem nebo faxem) vyrozumět příjemce o připravenosti odevzdat zboží,
        a to nejméně 15 dnů předem.

                  IV.

                  Předání a převzetí zboží

1. Povinnost prodávajícího odevzdat zboží dle čl. I. smlouvy je považována za spiněnou
       provedením přejímky zboží příjemcem či jeho pověřeným zástupcem a prodávajícím čí
       jeho pověřeným zástupcem v místě pinění dle čl. III. odst 1 smlouvy.

2. Přejímkou se rozumí odevzdání zboží včetně spinění všech podmínek s odevzdáním
       spojených prodávajícím a jeho převzetí příjemcem. Zjistí-li příjemce, že zboží trpí vadami,
       odmítne jeho převzetí s vytčením vad. O takovém odmítnutí sepíší smluvní strany zápis.
       Povinnost prodávajícího dle čl. III. odst. 1. smlouvy tím není dotčena. Je-li vadná pouze část
       zboží (některý kus), je oprávněn příjemce zboží netrpící vadami přijmout, tj. je oprávněn
       přijmout i jen část zboží, čímž není dotčena povinnost prodávajícího dodat zbylou chybějící či

       jinak vadnou část zboží.

3. O provedení přejímky bude prodávajícím a příjemcem sepsán přejímací protokol s uvedením
       data přejimky. Toto datum je dnem odevzdání zboží a je rozhodné pro spinění povinnosti
       prodávajícího dle čl. III. odst. 1 smlouvy. V přejímacím protokolu (ve čtyřech výtiscích -
       originál ± 3 kopie) prodávající uvede jednoznačné označení zboží a množství odevzdávaného
       zboží, čitelné jméno a podpis, příjemce uvede též své čitelné jméno a podpis. Prodávající
       obdrží dva výtisky tohoto přejímacího protokolu, z nichž jeden (originál) přiloží jako přílohu
       k faktuře - daňovému dokladu. Dva výtisky přejímacího protokolu obdrží příjemce.

4. Prodávající je povinen předložit při přejímce zboží též Stanovisko vydané Úřadem
       pro obrannou standardizaci, katalogizaci a státní ověřování jakosti k napinění katalogizační

       doložky.

                  V.

                  Fakturační a platební podmínky

1. Právo fakturovat vzniká prodávajícímu dnem dodání zboží.

2. Prodávající je povinen po vzniku práva fakturovat vystavit a doručit kupujícímu do 5
         pracovních dnů, originál daňového dokladu (dále jen „faktura") za odevzdané zboží

                                                                      3
    na dohodnutou smluvní Cenu s rozepsáním jednotlivých položek podle § 29 zákona č.
    235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozděPích předpisů (dále jen „zákon o
    dani z přidané hodnoty").

.0  3. Kromě náležitostí uvedených v zákoně o dani z přidané ‚hodnoty musí faktura obsahovat

    též následující údaje:

    a) označení dokladu jako faktura, případně „daňový doklad",
    b) číslo smlouvy dle číslování kupujícího,
    c) den vystavení, den odeslání a den (doba) splatnosti falctEřry,

    d) příjemce a místo předání zboží,

    e) IČO a DIČ smluvních stran,
    f) označení peněžního ústavu a čísla účtu, na který má být:placeno,
    g) počet příloh a razítko s Podpisem prodávajíciho,
    h) odběratele - Česká republika , - Ministerstvo obány, organizační složka státu,

       Tychonova 1, 160 01 Praha 6,
    i) konečného příjemce - Sekce nakiádšní s majetkem Ministerstva obrany, odbor nabývání

       movitého majetku, náměstí Svobody 471/4, 160 01 Praha 6.

     4. Společně s fakturou je prodávající povinen předložit též originál přejímacího protokolu
            potvrzeného příjemcem a kopii Stanoviska vydaného ůř OSK SO.T k napinění katalogizační
            doložky.

    5. Splatnost faktury činí 30 dnů od jejího doručení na adresu: Vojenské zařízení 5512, Obora
            517 21 Týniště nad Orlicí

    6. V případě, že faktura bude obsahovat nesprávné nebo neúpiné údaje nebo náležitosti nebo k ní
            nebudou přiloženy požadované doklady, je kupující oprávněn ji do data její splatnosti vrátit
            prodávajícímu. Prodávající vrácenou fakturu opraví, eventuálně vyhotoví novou, bezvadnou.
            V takovém případě běží kupujícímu nová lhůta splatnosti dle čl. V. odst. 5 této smlouvy ode
            dne doručení opravené nebo nové faktury.

    7. Zaplacením kupní ceny se rozumí odepsání částky z účtu kupujícího a její směrování na účet
            prodávajícího.

    8. Kupující neposkytuje zálohové platby.

    9. Pokud budou u prodávajícího zdanitelného pinění shledány důvody k napinění institutu ručení
           za daň podle § 109 zákona o dani z přidané hodnoty, bude kupující při zasílání úplaty vždy
           postupovat zvláštním způsobem zajištění daně podle § 109a tohoto zákona.

                                                               VL

                                         Přechod vlastnictví a nebezpečí Škody

      . Vlastnické právo ke zboží přechází z prodávajícího na kupujícího provedením přejímky dle čl.
           IV. smlouvy.

    2. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího ve smyslu ustanovení § 2121 OZ
           provedením přejímky dle čl. IV. smlouvy.

    3. Prodávající je povinen při pinění smlouvy postupovat s odbornou péčí, dodržovat obecně
           závazné právní předpisy, technické normy, podmínky této smlouvy a pokyny kupujícího.

                                                              VII.
                                            Záruka a reklamační podmínky

    1. Prodávající poskytuje kupujícímu na zboží záruku za jakost a vlastnosti zboží, jež
            odpovídají předmětu a účelu této smlouvy po dobu 24 měsíců ode dne provedení přejímky

                                                   4
                                                                                                                                                                       t;'

          zboží. Sjednaná záruční doba neplatí pro zboží, na které je výrobcem tohoto zboží stanovena
          záruční doba delší - v tomto případě platí délka záruční doby stanovená výrobcem. Záruční
          doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže užívat zboží pro jeho vady, za které
          odpovídá prodávající.

 2. Kupující je povinen u prodávajícího písemně uplatnit zjištěné vady zboží (dále
          jen „reklamace" resp. „oznámení o reklamaci") bez zbytečného odkladu poté, co je zjistil.
          Prodávající je povinen kupujícímu doručil své písemné vyjádření k reklamaci v době
          5 pracovních dnů po jejím obdržení. Pokud během této doby nebude kupujícímu doručeno
          písemné vyjádření prodávajícího k reklamované vadě, platí, že prodávající uznává reklamaci
          v piném rozsahu.

 3. Prodávající je povinen bezplatně odstranit reklamované vady, které uznal nebo ke kterým se
          nevyjádřil podle odst. 2. tohoto článku, nejpozději do 30 dnů ode dne doručení oznámení
         o reklamaci (tuto lhůtu lze výjimečně např. v případě potřeby zajištění náhradního dílu ze
         zahraničí, prodloužit se souhlasem ... nutné určit kdo to bude, např. přejímající, jinak by to
         byla ředitelka). Bude-li to možné, proběhne odstranění reklamovaných vad zboží v místě
         jeho dislokace uvedeném v reklamaci, jinak proběhne odstranění reklamovaných vad v
         servisním zařízení prodávajícího, přičemž doprava zboží do tohoto zařízení i následná
         doprava zboží zpět do místa dislokace bude provedena na náklady prodávajícího, které je
         prodávající povinen kupujícímu uhradit do 30 dnů ode dne doručení faktury v případě, že
         náklady na dopravu do servisního zařízení a zpět do místa dislokace vznikly kupujícímu
         a jednalo se o záruční vadu.

4. Způsob vyřízení reklamace určuje kupující.

                                                        VIII.

                                      Smluvní pokuty a úrok z prodlení

1. V případě prodlení prodávajícího s dodáním zboží ve sjednané době dle článku III. odst. 2
         smlouvy je prodávající povinen zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši
         0,4% z celkové kupní ceny včetně DPH (zaokrouhleno na celé koruny nahoru) za každý
        započatý den prodlení. V případě nedodám zboží z důvodu ukončení smluvního vztahu před
        sjednaným termínem pinění dle čl. III. odst. 2 smlouvy z důvodu nikoliv na straně
         kupujícího, je prodávající povinen zaplatit kupujícímu jednorázovou smluvní pokutu ve výši
        4% z celkové kupní ceny včetně DPH (zaokrouhleno na celé koruny nahoru).

2. V případě prodlení prodávajícího s odstraněním vad zboží uplatněných v záruční době
         ve lhůtě dle článku VII. odst. 3 smlouvy je prodávající povinen zaplatit kupujícímu smluvní
        pokutu ve výši 1 000,- Kč za každý započatý den prodlení.

3. V případě porušení povinnosti prodávajícího uvedené v článku IX. odst. 1, odst. 2 nebo odst.
        3 smlouvy je prodávající povinen zaplatit kupujícímu jednorázovou smluvní pokutu ve výši
         20 000,- Kč, a to za každé jednotlivé porušení.

4. Právo fakturovat a vymáhat smluvní pokutu a úrok z prodlení vzniká kupujícímu prvním
        dnem následujícím po marném uplynutí lhůty k pinění závazku a prodávajícímu prvním
        dnem následujícím po marném uplynutí lhůty k zaplacení faktury.

5. Smluvní pokuty a úroky z prodlení jsou splatné do 30 dnů ode dne doručení písemného
        oznámení o jejich uplatnění.

6. Smluvní strany se dohodly, že zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo na náhradu
        Škody, a to i ve výši přesahující vyúčtovanou, resp. uhrazenou smluvní pokutu, a rovněž
        není dotčeno pinit řádně povinnosti vyplývající z této smlouvy.

                                                                          5
                                 IX.
                        Zvláštní ujednání

   Prodávající prohlašuje, že zboží není zatíženo právy třetích.osob.

2. Prodávající se zavazuje zachovávat mlčenlivost ohledně všech skutečností, se kterými
         se seznámí při pinění této smlouvy. Tato povinnost zavazuje i zmocněnce, zaměstnance
         nebo jiné pomocníky prodávajícího, kteří se podílejí na pin'éní této smlouvy.

3. Prodávající nesmí postoupit pohledávku nebo její část vyplývající z této smlouvy vůči
         kupujícímu třetí osobě bez předchozího písemného souhlaŠli kupujícího.

4. Obě smluvní strany jsou povinny si bez zbytečného odkladu sdělit veškeré skutečnosti, které
         se dotýkají změn některého z jejich záldadních identifikačních nebo kontaktních údajů,

         včetně právního nástupnictví.

5. Kupující zveřejní uzavřenou SITI1OUVú na Registru smluv a současně je oprávněn ji uveřejnit
         na profilu Ministerstva obrany jako zadavatele a na intemetových stránkách Ministerstva
         obrany

6  Prodávající bere na vědomí, že předmět obchodně-závazkového vztahu bude předmětem

   katalogizace podle zákona 309/2000 Sb. K tomu se prodávající zavazuje, že na všechny

   stanovené položky dodá Uř OSK SOJ v termínech specifikovaných v textové části

   katalogizační doložky bezchybný a úpiný soubor povinných údajů ke katalogizaci (dále jen

   „SPÚKj. Předání SPÚKje součástí pinění povinností prodávajícího podle této smlouvy a

   tento nemá nárok na samostatnou úhradu nákladů spojených s vypracováním

   katalogizačních dat

7. Prodávající se zavazuje zpřístupnit či zabezpečit zpřístupnění technické dokumentace zboží
         k ověření a případnému dopinění katalogizačních dat.

8. Smluvní strany se dohodly, že všechny závazné projevy vůle je třeba činit písemnou formou
         a prokazatelně doručit druhé smluvní straně. Pokud smluvní strana, které je písemnost
         adresována, její přijetí odmítne nebo jiným způsobem zmaří, má se za to, že došla zásilka
         odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání,
         byla-li však odesláno na adresu v jiném státu, pak patnáctý pracovní den po odeslání. Pokud
         je na doručení druhé smluvní straně vázán počátek běhu doby určené touto smlouvou
         a smluvní strana, které je písemnost adresována, její přijetí odmítne nebo jiným způsobem
         zmaří, počíná taková doba běžet následujícího dne po uplynutí třetího pracovního dne od
         uložení písemností na poště. Toto však neplatí, využije-li některá ze smluvních stran pro
         doručení písemnosti datovou schránku ve smyslu zákona Č. 300/2008 Sb., o elektronických
         úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů.

9. Prodávající je povinen při pinění povinností dle této smlouvy respektovat nařízení
         Evropského parlamentu a Rady (EU) Č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně
         fyzických osob v souvislosti se zpracováváním osobních údajů a o volném pohybu těchto
         údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a další
         obecně závazné předpisy vztahující se k ochraně osobních údajů.

                                                              X.

                                                      Zánik závazků

I. Zánik závazků z této smlouvy se řídí příslušnými ustanoveními OZ.

2. Smluvní strany se dohodly, že podstatným porušením smlouvy ve smyslu ustanovení § 2002
        odst. 1 OZ se rozumí i:
                                                               6
a) prodlení prodávajícího s odevzdáním zboží či jen části zboží v termínu dle či. LIL odst. 2
smlouvy delší než 10 dní;

b) prodlení prodávajícího s odstraněním reklamové vady v termínu dle čl. VII. odst. 3
smlouvy delší než 10 dnů,

c) opakované (dva a vícekrát) prodlení prodávajícího s odstraněním reklamové vady
v termínu dle čl. VII. odst. 3 smlouvy,

d) ukáže-li se prohlášení prodávajícího dle čl. I. odst. 3 smlouvy jako nepravdivé,

e) případ, kdy prodávající uvedl ve své nabídce (která vedla k uzavření této smlouvy)
informace nebo doklady, které neodpovídají skutečnosti a zároveň měly nebo mohly mít vliv
na výsledek výběrového řízení (tj. jde o nepravdivé údaje k prokázání kvalifikace, v případě,
že prodávající ve skutečnosti kvalifikaci nesplňuje, tak i údaje věcné či technické povahy,
jimiž prodávající deklaroval spinění zadávacích podmínek, které však jím skutečně
odevzdávané zboží nesplňuje), dále zahájení insolvenčrilho řízení vůči prodávajícímu na
jeho návrh a rovněž tak vstup prodávajícího do likvidace.

                                      XI.

Závěrečná ujednání

1 . Smluvní vztahy vzniklé na základě této kupní smlouvy, i ty, které nejsou přímo ve smlouvě
       upraveny, se řídí příslušnými ustanoveními OZ, zákonem Č. 134/2016 Sb., o zadávání
       veřejných zakázek, v platném znění, zákonem Č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách
      účinnosti některých smluv, uveřejňováni těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru
      smluv), ve znění pozdějších předpisů a ostatními právními předpisy vztahujícími
      se k předmětu této smlouvy.

2. Smlouva je vyhotovena v elektronické podobě o 7 stranách.

3. Smlouva může být měněna či doplňována písemnými, oboustranně dohodnutými, vzestupné'
       Číslovanými dodatky, které se stávají její nedílnou součástí. Za změnu smlouvy se nepovažuje
       změna identifikačních nebo kontaktních údajů.

4. Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v Registru smluv.

5. Nedílnou součástí této smlouvy jsou následující přílohy:

Příloha Č. 1 - Katalogizační doložka                                  počet stran 1

                                                                                     1 2 -12- 2019

     Za kupujícího 12 -12- 2019                                  Za
                                                              Ing.
podplukovník Ing. Zdeněk Plhal
           náčelník VZ 551230                                         ředitelka

                                                              DEOS Technology s.r.o.

                                                              Regner0Va 422, 542 32 opice
                                                                        it: 05499593

                                                                     DIČ CZ05499593
                                                                        Příloha Č. 1 k SpM0 12950-20/2012-551230
                                                                       Počet listů: 1

                                                KATALOGIZAČNÍ DOLOŽKA'

 K zabezpečení procesu katalogizace položek majetku (výrobků), které jsou předmětem tohoto obchodně-
 závazkového vztahu (dále jen „smlouva") a které podléhají katalogizaci podle zásad Kodifikačního systému
 NATO (dále jen „NCS") a Jednotného systému katalogizace majetku v čR (dále jen „JSK") se prodávající
 zavazuje:
  L Na vlastní náklady zpracovat nebo zabezpečit zpracování Souboru povinných údajů pro katalogizaci (dále jen

     „SPÚK") všech nekatalogizovaných položek majetku defmovaných smlouvou (platí i pro položky pro provoz
     a údržbu, jejichž katalogizace je vyžadována) seřazené podle rozpadu vždy prostřednictvím aplikace
     umístěné na www.cz-katalog.ez nebo na www.aura.ezínicrInew
 2.Povinnou součástí zpracování SPÚK každé dosud nekatalogizovaně položky majetku je:
     a) fotografie reálné zobrazující dodávanou položku majetku ve formě elektronického souboru ve formátu

         JPG, rozlišení do I 024x768 bodů2;
     b) hypertextový odkaz na webovou stránku nebo elektronický soubor, které obsahují technické údaje

         o výrobku. Elektronický soubor musí být ve fiooditu JPG, rozlišení do 1024x768 bodů, nebo ve formátu
         PDF, v rozměrech strany A4. V případě, že nelze poskytnout hypertextový odkaz nebo elektronický
        soubor, doložit na vyžádání odděleni katalogizace majetku Úřadu pro obrannou standardizaci, katalogizaci
         a státní ověřování jakosti (dále jen „OdK111") správnost údajů nezbytných k provedení popisné
         identifikace jiným způsobem.
 3. Doručit OKM SPÚK v termínu 30 dnů před fyzickým dodáním předmětu smlouvy prostřednictvím aplikace
    umístěné na www.cz-katalog.cz nebo na www.aura.ez/merInew/.
4. Na vlastní náklady zabezpečit zpracování návrhu katalogizačních dat o výrobku popisnou metodou
    identifikace položek v podobě elektronických transakci LNC (Žádost o přidělení identifikačního čísla NATO
    s popisnými charakteristikami) vybranou katalogizační agenturou3 každé smlouvou definované položky
    zásobování vyrobené v ČR nebo zemích mimo NATO či Tier 24 a podléhající katalogizaci podle zásad NCS
    a JSK.
 5. Zabezpečit doručení návrhu katalogizačních dat o výrobku (transakce LNC) nejpozději 15 dnů před fyzickým
    dodáním předmětu smlouvy.
 6. Dodat bez prodlení v průběhu realizace smlouvy informace o všech změnách, týkajících se předmětu
    smlouvy, které mají vliv na identifikaci katalogizovaných položek majetku, včetně změn u položek majetku
    nakupovaných prodávajícím od subdodavatelů.

Katalogizační doložka je napiněno dodáním úpiných a bezchybných dat, které je potvrzeno vydáním kladného
„Stanoviska úř OSK SOJ k napinění katalogizační doložky".

Přidělené identifikátory (KČM, NSN) a zpracovaná katalogizační data jsou dostupná na www.cz-katalog.ez nebo
na wv.rw aura.cz/mcrinew/ po ukončení procesu katalogizace majetku.

Kontaktní adresa:

Úřad pro obrannou standardizaci, katalogizaci a státní ověřování jakosti
ODDĚLENÍ. KATALOGIZACE MAJETKU
nám. Svobody 471/4
160 01 PRAHA 6

TEL.: 973 229 274 INTERNET: www.olcmarrny.cz WAP:

FAX: 973 229 270 E-MAIL: katalogizace@arm v.cz

  Platná pro kupní smlouvy uzavirané po L červenci 2013.
  Prodávající tímto souhlasí s použitím dodané fotografie pro účely JSK a NCS.
3 Fyzická nebo právnická osoba, _drikel govčdčerd pod/e *11 zákona Č. 309/2000 Sb.. o obraně standardizaci, katalogizaci a státním
  ověřování jakosti výrobků a slutob určených k zajištěni obrany státu a o změně živnostenského zákona. Aktuální seznamicataloginčrdch
  agentur umístěn na www.okrn.army.cz
'Aktuální seznam zerní NATO. Tier 2 a Tier 1 viz odkaz naww..v.,okmanny.s,z, odkaz na www.int/structur/AC/135/welcomeltm.
            DEOS Technology s.r.o. —personální dokumenty

                          Pověření

DEOS Technology s.r.o.,  05499593
se sídlem Regnerova 422
542 32 Úpice                           Ph.D., jednatelem společnosti
zastoupená Mgr.
dále jako „společnost"

Společnost v souladu s příslušnými zněními zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních
společnostech a družstvech (zákon o obchodních korporacích), ve znění pozdějších předpisů,
a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, zmocňuje
ředitelku společnosti Ing.

                               e všem právním jednáním spojených s obchodní činností a
provozem společnosti.

Plná moc je omezena hodnotou závazku za společnost, pokud hodnota uzavíraného závazku
přesáhne částku 1 500 000 Kč (slovy jeden milion pět set tisíc korun českých), je nutný
spolupodpis jednatele společnosti.

Jednatel zastupuje společnost samostatně bez omezení. Z uvedeného důvodu je piná moc
vystavena v souladu se zápisem v obchodním rejstříku.

Zmocnění je účinné od 1. 10. 2019 do odvolání.

V Úpici dne 24. 9. 2019

Mgr. Antonín Digitálně podepsal
                                    Mgr. Antonín

Stanislav,  Stanislav, Ph.D.

Ph.D.       Datum: 2019.09.24
            12:40:37 +0200'

Mgr.        Ph.D., jednatel, v.r.