Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11185872: Rámcová KS medicinální a technické plyny, část 1, kapalný dusík a

Příloha s2296_2015.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        2296

RÁMCOVÁ KUPNÍ SMLOUVA

uzavřená dle $ 1746 odst.2.) zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku v platném znění,

kterou níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely smluvní strany:

STAD Czech spol. s r.o.

se sídlem: K Hájům 2606/2b, 155 00 Prah.
' zastoupená: Ing.Ivo Lukas, prokurista
IČ: 48117153
: DIČ: CZ48117153
bank. spojení: UniCredit Bank
číslo účtu: 804108009/2790

zapsána v OR/ŽR: MS v Praze, OR oddíl. C, vložkal16942
jako prodávající (dále jen „prodávající“)

Fakultní nemocnice Hradec Králové

se sídlem: Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové — Nový Hradec Králové
zastoupená: proř. MUDr. Romanem Prymulou, CSc., Ph.D., ředitelem

I: 00179906

DIČ: CZ00179906

bank. spojení: Česká spořitelna a.s., Praha

číslo účtu: 2651552/0800

jako kupující (dále jen „kupující“)

1.
Předmět smlouvy :
Předmětem této smlouvy je závazek prodávajícího dodávat kupujícímu na základě dílčích kupních
smluv medicinální plyny do místa plnění blíže specifikované v Příloze č. | této smlouvy (dále jen

„zboží“), dále převést vlastnické právo k tomuto zboží na kupujícího a závazek kupujícího řádně
dodané zboží od prodávajícího převzít a zaplatit mu sjednanou kupní cenu.

Součástí předmětu smlouvy je dále:

- — dodávka a servis odpovídající telemetrie pro kapalný kyslík a kapalný dusík s primárním
vyhodnocováním u prodávajícího, se sekundárním zobrazením a vyhodnocením dat na
centrálním velíně kupujícího. Telemetrie. musí sledovat tlaky a množství kapalných plynů
v reálném čase.

- — další související služby spojené s řádnou realizací dodávky kapalných plynů

-  pronájem dvou kusů nízkotiakého euro-cylu na tekutý dusík o objemu:
- | kus manipulačního kontejneru na tekutý dusík (euro-cyl) o objemu 240litrů
- 1 kus manipulačního kontejneru na tekutý dusík (euro-cyl) o objemu 450litrů.

Tato smlouva se uzavírá v souladu se zadávací dokumentací kupujícího ze dne 29.7.2015, a to na
základě výsledku nadlimitní veřejné zakázky s názvem „Medicinální a technické plyny“ — část 1

F

- Dodávka kapalných plynů — kapalný kyslík, kapalný dusík, zadané v otevřeném řízení dile $.

1

kažtě

4.

27 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, pod evidenčním číslem:
497371 a dále v souladu s nabídkou prodávajícího ze dne 17.9.2015, která je nedílnou součástí této
smlouvy,

II
Uzavírání dílčích kupních smluv

Dílčí kupní smlouvy budou uzavírány dle potřeb kupujícího na základě dílčích objednávek, které
budou předávány prodávajícímu v pracovní dny od 6,30 hod. do 15,00 hod., a to písemnou formou
prostřednictvím elektronické pošty, faxu, elektronického objednávkového systému, ve výjimečném
případě mohou být předány telefonicky. Dílčí objednávka kupujícího musí přesně specifikovat
druh, množství a popř. balení zboží.

Prodávající neprodleně písemně potvrdí přijetí objednávky. Toto potvrzení se pro účely této
smlouvy považuje za přijetí návrhu dílčí kupní smlouvy. Návrh dílčí kupní smlouvy se dále
považuje za přijatý prodávajícím, pokud kupujícímu nebude na základě učiněné dílčí objednávky
téhož dne doručeno ze strany prodávajícího písemné odmítnutí celého objednaného plnění či jeho
vybrané části.
Kontaktní údaje prodávajícího pro přijímání dílčích objednávek:
* cecmail:
* tel

Kontaktní osoba prodávajícího ve věcech smluvních: —

Kontaktní osoba prodávajícího ve věcech technických:
Kontaktní osoba prodávajícího ve věcech reklamace:

Kontaktní údaje kupujícího:
Objednávky a případné reklamace:

*  email
* tel

Kontaktní osoba ve věcech smluvních:

Kontaktní osoba ve věcech technických:

IH.
Kupní cena a platební podmínky

Kupující se zavazuje prodávajícímu zaplatit za převzaté zboží dohodnutou kupní cenu ve výši
podle ceníku zboží, který je Přílohou č. 1 této smlouvy.

Tato kupní cena je maximální, nejvýše přípustná a obsahuje veškeré náklady prodávajícího
(dopravné, balně, pojištění apod.). Změna kupní ceny je přípustná pouze se zákonnou změnou výše
DPH, a to pouze ve výši jí určené,

Úhrada kupní ceny bude kupujícím prováděna bezhotovostním převodem na bankovní účet
prodávajícího a to na základě daňového dokladu - faktury vystaveného prodávajícím na základě
dodacího listu. Fakturace bude prováděna vždy po potvrzení dodacího listu dle jednotlivé dílčí
kupní smlouvy.

Daňový doklad - faktura musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o
dani z přidané hodnoty, v platném znění, a dalšími platnými daňovými a účetními předpisy, včetně
2

 

 

10.

 

Š 435 odst. | zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. Na faktuře musí být
mimo jiné uveden odkaz na tuto kupní smlouvu, název veřejné zakázky a evidenční číslo veřejné
zakázky; © prohlášení prodávajícího, že ke dni vystavení faktury není veden v registru
nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty; soupis příloh; razitko a podpis osoby oprávněné k
vystavení daňového dokladu.

Nebude-li faktura obsahovat veškeré předepsané náležitosti či bude-li trpět jinými vadami, je
kupující oprávněn takovou fakturu prodávajícímu ve lhůtě splatnosti vrátit, přičemž v tomto
případě se kupující nedostane do prodlení s úhradou kupní ceny. Nová ihůta splatnosti, co do počtu
dnů nikoli kratší než lhůta původní, počne běžet prokazatelným doručením opravené či nově
vystavené faktury kupujícímu. |

Splatnost faktury činí 30 dní ode dne jejího prokazatelného doručení kupujícímu. Platební
povinnost kupujícího se považuje za splněnou dnem, kdy je příslušná částka odepsána
z bankovního účtu kupujícího ve prospěch bankovního účtu prodávajícího.

Veškeré platby mezi smluvními stranami se uskutečňují prostřednictvím bankovního spojení
uvedeného v záhlaví této smlouvy. Prodávající prohlašuje, že uvedené číslo jeho bankovního účtu
splňuje požadavky dle $ 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a
jedná se o zveřejněné číslo účtu registrovaného plátce daně z přidané hodnoty.

Prodávající prohlašuje, že ke dni uzavření této smlouvy není veden v registru nespolehlivých plátců
daně z přidané hodnoty a ani mu nejsou známy žádné skutečnosti, na základě kterých by s ním
správce daně mohl zahájit řízení o prohlášení za nespoleblivého plátce daně dle $ 106a zákona č.
235/2004 Sb., o daní z přidané hodnoty, v platném znění.

Kupující, jako příjemce zdanitelného plnění, je oprávněn, v případě, že prodávající je v okamžiku
uskutečnění zdanitelného plnění veden v registru nespolehlivých plátců daně z přídané hodnoty,
uhradit částku odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího.
Uhrazení částky odpovídající výší daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího
bude považováno vtomto rozsahu za splnění závazku kupujícího uhradit sjednanou cenu
prodávajícímu.

V případě, kdy by došlo k poklesu ceny zboží na trhu nebo ke snížení výše úhrady zboží zdravotní
pojišťovnou, zavazují se smluvní strany vstoupit do jednání týkajícího se úpravy kupní ceny.

IV.
Dodací podmínky

Kupující objednává zboží u prodávajícího podie svých aktuálních potřeb.

Prodávající se zavazuje dodávat kupujícímu zboží v množství a druhovém složení dle telemetrie
daného plynu v režii prodávajícího.

Kyslík bude zavážen v pracovní dny od 6 - 16 hodin. Minimální zůstatek kyslíku v 3 ks zásobníků
kyslíku celkem je 8 tun, minimální zůstatek v každém ze. zásobníků kyslíku 1,5 tuny. Množství
kapaliny nesmí nikdy podkročit výše uvedené hodnoty.

Dusík bude zavážen v pracovní dny v době od 18 - 06 hodin (závoz dusíku je nutno hlásit 24 hodin
předem, aby kupující mohl zajistit volné příjezdové místo k zásobníku včetně záboru komunikace).
Minimální zůstatek v zásobníku dusíku 1,5 tuny. Množství kapaliny nesmí nikdy podkročit výše
uvedenou hodnotu.

V případě selhání zdroje kapalného dusíku prodávající zajistí do 24 hodin náhradní zdroj kapalného
dusíku v podobě náhradní cisterny nebo náhradní dodávky kapalného dusíku do mobilních
kontejnerů (dovozem z plnícího depa prodávajícího). Kupující má navíc v režimu právo 1x ročně

3

 

10.

vrámci zkoušky funkčnosti zdroje dusíku medicinálního simulovat selhání zdroje a vyzvat
prodávajícího k fyzické dodávce ve výše uvedeném rozsahu, přestože k selhání nedošlo.

V případě selhání (platí v režimu 7 dní vtýdnu, 24 hodin denně) primárního zdroje kyslíku
medicinálního prodávající do 8 hodin od výzvy kupujícího dodá 24ks lahví kyslíku medicinálního
50/200 nebo zajistí náhradní napájení primárního zdroje z bateriového vozu nebo z cisterny
s kapalným kyslíkem (cisterna bude vybavena vlastním vzduchovým odpařovačem) a dodávky
kyslíku medicinálního v lahvích nebo z cisterny opakuje do doby obnovení funkce primárního
zdroje. Obnovení funkce zdroje kyslíku medicinálního oznamuje odpovědná osoba kupujícího,
Kupující má navíc v režimu právo 1x ročně vrámci zkoušky funkčnosti sekundárního zdroje
kyslíku medicinálního simulovat selhání primárního zdroje a vyzvat prodávajícího k fyzické
dodávce ve výše uvedeném rozsahu, přestože k selhání nedošlo.

Zásobníky na tekutý dusík budou prodávajícím poskytnuty ve stavu odpovídajícím všem platným
normám a vyhláškám a ve stavu bezpečného a hospodárného provozu. Tento stav bude platný po
celou dobu pronájmu. V případě servisního zásahu či jiného důvodu, který bude vyžadovat
přemístění zásobníku do servisního centra prodávajícího, bude poskytnuta plnohodnotná náhrada
po celou dobu trvání servisu. Všechny náklady spojené s přepravou a servisem včetně náhradních
dílů budou plně hrazeny prodávajícím.

Prodávající bude po celou dobu platnosti této smlouvy dodávat zboží se stejnými kvalitativními

vlastnostmi.

Prodávající se dále zavazuje dodávat kupujícímu zboží, jehož minimální expirační doba ode dne
dodání činí minimálně 24 měsíců.

Prodávající se dále zavazuje po dobu trvání prvních 6 měsíců od nabytí účinnosti této smlouvy
poskytovat kupujícímu informační a metodickou podporu, a to do 1 hodiny od nahlášení kupujícím
(minimálně formou telefonního hovoru), z důvodu zajištění plynulosti provozu a prevence
nežádoucích příhod.

Místem plnění je areál Fakultní nemocnice Hradec Králové, Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové
— Nový Hradec Králové,

Vlastnické právo ke zboží a nebezpečí vzniku škody přechází z prodávajícího na kupujícího
v okamžiku převzetí zboží proti podpisu dodacího listu oprávněnou osobou kupujícího.

Každá dodávka zboží bude vybavena dodacím listem. Prodávající je povinen vystavit a předat
kupujícímu kromě doďacího listu v listinné podobě i dodací list v elektronické podobě, vyžaduje-li
to kupující.

Kupující není povinen zboží převzít, zejména pokud prodávající nedodá zboží v objednaném
množství nebo druhovém složení, pokud zboží nebude v předepsané kvalitě a jakosti nebo bude
zboží poškozené, nebo prodávající nedodá doklady nutné k převzetí a řádnému užívání zboží.
Nepřevzetím zboží dle tohoto odstavce není kupující v prodlení s převzetím zboží či úhradou kupní
ceny. Prodávající má v takovém případě povinnost dodat bez zbytečného odkladu zboží nové,
v souladu s objednávkou kupujícího. Nárok kupujícího na smluvní pokutu a náhradu škody
v případě prodlení prodávajícího s dodáním zboží není tímto ustanovením dotčen.

Kupující neposkytuje zálohové platby.

V.
Odpovědnost za vady zboží

Prodávající poskytuje záruku za jakost dodaného zboží po celou dobu Smluvní záruky, minimálně
však po dobu 24 měsíců.

 

 

Kupující má vůči prodávajícímu tato práva z odpovědnosti za řádně reklamované vady zboží:
a) právo na bezplatné odstranění reklamovaných vad zboží,
b) právo na výměnu vadné dílčí dodávky zboží,

c) právo na poskytnutí přiměřené slevy z ceny zboží odpovídající rozsahu reklamovaných vad
zboží.

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci podle čl. V bodu 2. do 30 dnů od jejího doručení,
nesjednají-li smluvní strany něco jiného.

VL
Smluvní sankce

Kupující si vyhrazuje právo při včasném nedodání požadované položky, či nepřijetí objednávky na
požadovanou položku, tuto nakoupit na volném trhu od jiného dodavatele za cenu na volném trhu
obvyklou. Prodávající je povinen uhradit kupujícímu rozdíl mezi kupní (veřejnou soutěží
vysoutěženou) cenou a cenou uhrazenou za nákup na volném trhu. Nárok kupujícího na náhradu
škody není tímto ustanovením dotčen.

V případě prodlení prodávajícího s dodáním zboží, či s dodáním náhradního zboží při reklamaci
vad zboží kupujícím, je kupující oprávněn účtovat prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 10 000,-
Kč za každý i započatý den prodlení. Při prodlení kupujícího s úhradou faktury nebude kupujícímu
ze strany prodávajícího pozastaveno dílčí plnění a prodlení nebude považováno za podstatné
porušení smlouvy kupujícím.

V případě prodlení prodávajícího s poskytnutím informační a metodické podpory v době trvání
prvních 6 měsíců od nabytí účinnosti této smlouvy, v souladu se zadávací dokumentací kupujícího
ze dne 29.7.2015, je kupující oprávněn účtovat prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 200,—- Kč za

- každou započatou hodinu prodlení od nahlášení kupujícím.

Smluvní pokuta bude vyúčtována samostatným daňovým dokladem, splatnost smluvní pokuty činí
30 dní ode dne doručení daňového dokladu povinné smluvní straně.

VI.
Závěrečná ustanovení

Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou
smluvních stran.

Tato smlouva je uzavřena na dobu určitou, a to na čtyři roky,

Prodávající na sebe přebírá nebezpečí změny okolností dle $ 1765 odst. 2) zákona č. 89/2012 Sb.,
občanského zákoníku, v platném znění.

Mimo případy subdodávek dle zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, v platném znění, se
pro účely této smlouvy vylučuje postoupení smlouvy dle $ 1895 zákona č. 89/2012 Sb. občanského
zákoníku, v platném znění, tedy prodávající není oprávněn postoupit svá práva a povinnosti z této
smlouvy nebo její části třetí osobě.

Každá ze smluvních stran je oprávněna tuto smlouvu vypovědět písemnou výpovědí 1 bez uvedení
důvodu doručenou druhé smluvní straně. Výpovědní lhůta činí 6 měsíců a počíná běžet prvním
dnem kalendářního měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď doručena druhé smluvní
straně.

Smluvní strany souhlasí se zveřejněním této smlouvy, případných dodatků uzavřených k této
smlouvě, dalších smluv na smlouvu navazujících, jakož i se zveřejněním dalších aspektů tohoto
smluvního vztahu.

5

10.

II.

12.

13.

Kupující je oprávněn od této smlouvy odstoupit v případě výskytu tří a více případů podstatného
porušení této smlouvy (tzn. v případě výskytu tří a více různých, tří a více shodných či dvou
shodných a dalšího jednoho odlišného případu podstatného porušení této smlouvy), kterými se
zejména rozumí:

a) nikoli včasná realizace dílčí dodávky zboží nebo nedodání kompletní dílčí dodávky zboží,
b) reklamace více než 5% objemu dodaného zboží z důvodu jeho nekvality v rámci jedné

dílčí dodávky zboží (pro účely tohoto ustanovení se za nekvalitní zboží považuje zboží, které
nesplňuje kritéria požadované kvality dle výše uvedené zadávací dokumentace veřejné
zakázky).

c) nevyřízení kupujícím řádně uplatněné reklamace zboží ve lhůtě a způsobem dle podmínek této
rámcové smlouvy.

Prodávající není oprávněn postoupit pohledávku plynoucí z této smlouvy třetí osobě bez písemného
souhlasu kupujícího.

V případě, že mezi smluvními stranami dojde v souvislosti s touto smlouvou ke sporu, zavazují se
smluvní strany k jeho vyřešení smírnou cestou. Pokud tím nedojde k vyřešení sporu, bude spor
řešen u věcně a místně příslušného soudu v České republice

Smlouva a všechny vztahy sní související se řídí českým právním řádem, zejména zákonem č.
89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění.

Veškeré změny a doplňky smlouvy lze provést pouze písemně postupně číslovanými dodatky,
podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

Tato smlouva se vyhotovuje ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží po dvou
vyhotoveních.

Smluvní strany prohlašují, že si smlouvu přečetly, s jejím zněním souhlasí a na důkaz toho
připojují jejich oprávnění zástupci své vlastnoruční podpisy.

Příloha č. 1- Ceník a-specifikace zboží

Za prodávajícího: Za kupujícího:

V Hradci Králové dn

 

 

VZ: Medicinální a technické plyny

Evidenční číslo VZ: 497371

Příloha č. 1 k rámcové kupní smlouvě: Specifikace zboží a kupní ceny - část 1. VZ

 

Náklady za plyny a služby

„Roční cena v Kč bez DPH

Roční cena v Kč včetně DPH

Celková nabídková čena v Kč
včetně DPH za 4 roky

 

Náklady za plyny

3 515 000,00 Kč

4 098 650,00 Kč

16 394 600,00 Kč

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

5 DPH

    

Čena (Kč) celkem za rak

Poznámka

 

 

 

 

 

2 961 250,00 Kč

 

skladovací kapacita 3x 9000litrů

 

 

 

1 137 400,00 kč

[skladovací kapacita 1x 8100litrů

 

4 098 850,00 Kč

 

 

 

 

  

    

 

 

  
  

  

  

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 
 

 

 

  

   

 

   

   

 

 

 

 

 

 

 

   

 

    

 

 

 

 

   

 

 

 

  
 

 

 

 

 

 

 

Celková nabídková cena za služby za 1 rok

 

 

 

445 950,00 Kč 537 889,50 Kč

 

 

* ktakto označeným položkám uveďte kód SÚKLu

na dodávky láčiv, který musí obsahovat: kód SÚKL, ATC skupinu, registrační číslo, názav a doplněk názvu, SPC a příbalovou informaci.

 

Pokyn: Uchazeč je povinen vypl

POUZE všechny zeleně zvýrazněné huňky!

Náklady za služby 445 950,00 Kč 537 889,50 Kč 2 151 558,00 Kč
Celková nabídková cena
zalrak 3 960 950,00 Kč 4 636 539,50 Kč 18 546 158,00 kč
Název plynu Kategorie Měrná jednotka | Předpokládaný [Fena iKč)za MR) Cena (Kč) za MJ s Cena [Kč) celkem za rok
(MJ) objem M za 1 rok BPH bez DPH
KYSLÍK KAPALNÝ MEDICINÁLNÍ * LYNY MEDI 250 900 11,85 Kč 2 575 000,00 Kč
DUSÍK KAPALNÝ MEDICINÁLNÍ 5.0 PLYNY TECH a | 100 OdO 11,37 Kč 940 000,00 Kč
Celková nabídková cena za plyny za 1 rok 3 5+5 000,00 Kč
r. i ný Cena (kč) za MJs objem bez DPH oo
ruh služby Druh komodity (Mj objem MI za1 DÉH (závoz, atest, DPH (závoz,
rok R x alest |i ahov)
Atest kapalina - kapalný kyslík množství atestů 30 1092 506Kč 28 500,00 Kč 32 175,00 Kč
test kapalina - kapalný dusík množství atestů 15 1149,50Kč 14 250,00 Kč 17 242,50 Kč
ADR kapalina jedén závoz počet závozů 45 3 388,00 Kč 126 000,00 Kč 152 460,00 Kč
Mýtné kapalina 350 000 0,58 Kč 168 000,00 Kč 203 280,00 Kč
Poplatek za revize, kontroly, atd.
třech kusů zásabníku [FMHK) ná 14 520,00 Kč
slik o objemu 11000litrů dle legislativy i 12 000,00 kč 14 520,00 Kč
Pravidelný prewentivní servis a
servisní pohotovost na (3 x zásobník 5 082,00 Kč
lík) dle legislativy 4 16 800,00 Kč 20 328,00 Kč
Poplatek za revize, kontroly, at.
jednoho kusu zásobníku (FNHK) na 4 840,00 Kč
kapalný dusík o objemu 11000litrů dle legislativy 1 4.000,00.Kč 4 840,00 Kč
Pravidelný preventivní servis a
servisní pohotovost na uvedeném 194,00 Kč
kryogenním zásobníku (1 x zásobník E
kanalný dusík) dle legislativy 4 140090 Kč 5 800,00 Kč 6 776,00 Kč
Nájemné - 1kus kontejneru (eura-
cyl) na kapalný dusík o objemu a ; 3 569,50 Kč
rů pro ÚKBD) nájemné 12. 295000 Kč 35 400,00 Kč 42 834,00 Kč
Nájemné - 1kus kontejněru (euro : size
cyl) na kapalný dusík o objemu : 3 569,50 Kč
A5olitrů (pro Tkáň. ústř.) nájemné 12 28 S00 kč 35 400,00 Kč 42 834,00 Kč

  

 

 

ředi
*adec -

HRA p ní