Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11277544: Smlouva o dílo a příkazní smlouva na provedení projektových prací,

Příloha 19SML4272_PS_Oblastni_muzeum_v_Decine_Varnsdorf_stavebni_upravy_muzea.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Krajský úřad            19/SML4272/PS/INV

Číslo objednatele:
Číslo zhotovitele:

                                SMLOUVA O DÍLO A PŘÍKAZNÍ SMLOUVA
     uzavřená dle ustanovení § 2586 a násl. a § 2430 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský

                zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“)

Smluvní strany

Objednatel (Příkazce)

Ústecký kraj

Sídlo:              Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem

Zastoupený:         Oldřichem Bubeníčkem, hejtmanem Ústeckého kraje

IČ:                 70892156

DIČ:                CZ70892156

Bank. spojení: Česká spořitelna a.s.

                    číslo účtu: 5512232/0800

Zástupce pro věcná a technická jednání:
                       Ing. Pavla Svítilová, vedoucí odboru investičního Krajského úřadu
                       Ústeckého kraje
                       Pavla Schneiderová, samostatný referent odboru investičního Krajského
                       úřadu Ústeckého kraje

E-mail/telefon: schneiderova.p@kr-ustecky.cz / 475 657 334
(dále jen „objednatel“ i „příkazce“)

a

Zhotovitel (Příkazník)

Název/Jméno ProProjekt s.r.o.

Sídlo:              Starokřečanská 34, Rumburk, 40801

Koresp. Adresa: Komenského 1173, Rumburk, 40801

IČ:                 25487892

DIČ:                CZ25487892

Bankovní spojení: KB a.s., pobočka Rumburk

číslo účtu:         č. účtu: 4020290277/0100

Kontaktní osoba ve věcech smluvních Ing. Jiří Cobl

Telefon:            604624450

E-mail:             cobl@proprojekt.cz

Kontaktní osoba ve věcech technických Ing. Jiří Cobl

Telefon:            604624450

E-mail:             cobl@proprojekt.cz

Dodavatel je zapsán v obchodním rejstříku u KS Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 20514
Výpis z obchodního rejstříku příkazníka tvoří přílohu č. 1 k této smlouvě.
(dále jen „zhotovitel“ i příkazník)

                                        1 z 12
                             uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto

                                SMLOUVU O DÍLO A PŘÍKAZNÍ SMLOUVU:

                                                              I.
                                       Předmět smlouvy (díla a příkazu)

1. Předmětem této smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran při provedení díla a
      plnění příkazu v rámci provedení projektových prací, inženýrské činnosti (IČ) – zajištění
      souhlasu stavebního úřadu s realizací akce (územní souhlas, stavební povolení ev.
      ohlášení apod., bude-li to situace vyžadovat) a výkon autorského dozoru (AD) na akci:
      „Oblastní muzeum v Děčíně – Varnsdorf – stavební úpravy muzea“.

2. Předmětem plnění díla je zpracování projektové dokumentace (dále také i „PD“) dle
     vyhlášek č. 62/2013 Sb. a č. 405/2017 Sb., kterou se mění vyhláška č. 499/06 Sb.,
     (dokumentace pro provádění stavby) na akci: „Oblastní muzeum v Děčíně – Varnsdorf
     – stavební úpravy muzea“, dle nabídky zhotovitele ze dne 6.11.2019 ve smyslu výzvy
     KUUK/129252/2019/INV/VZ-INV/124/PD, IČ + AD.
      Předmětem plnění je zpracování dokumentace pro územní rozhodnutí (DÚR), pro
      stavební povolení (DSP), dokumentace pro zadání a provedení stavby (DPS),
      inženýrská činnost pro získání povolení stavby stavebním úřadem, autorský dozor po
      celou dobu výstavby a součinnost při jednání hodnotící komise.

DPS bude řešit kompletní rekonstrukci stávající budovy pro účely činnosti muzea v ulici
Poštovní č.p. 415 Varnsdorf. Řešený objekt č.p. 415 a parcela 1583 jsou zapsány v seznamu
nemovitých kulturních památek pod rejstříkovým číslem 15289/5-4036, podléhají tedy
zákonu o památkové péči a veškeré stavební úpravy či stavební záměry podléhají
projednání a závaznému stanovisku orgánů památkové péče.
V rámci přípravy zakázky bude zpracováno:

     - zaměření stávajícího stavu objektu a okolí
     - stavebně technických průzkumů (statika, dřevěné

          konstrukce, vlhkost, biotické poškození, inženýrské sítě, atp.)
     - aktualizace a doplnění stavebně historického a restaurátorského průzkumu včetně

          inventarizace místností, architektonických a řemeslných prvků a restaurátorských
          sond
     - zpracování dispozičního řešení (přístavba toalet, víceúčelový
          sál na nádvoří, edukační prostory v přízemí, výtah, expozice a depozitáře v
          podkroví, požárně bezpečnostní řešení, řešení hygienické parametrů, koncepce
          nových inženýrských sítí atd.
V rámci zpracování projektové dokumentace se musí vyřešit hlavní stavebně technické
poruchy stávajícího objektu:
     - poškozená a nevyhovující střešní krytina
     - havarijní stav některých částí konstrukcí dřevěných stropů a krovů
     - částečné poškození dřevěných konstrukcí a prvků dřevokaznými škůdci a houbami
     - zavlhčení zdiva v přízemí a v suterénech a nevhodné skladby podlah
     - technicky dožilé rozvody všech inženýrských sítí
     - dílčí poškození vnitřních povrchových úprav všech prostorů a prvků
     - poškozená vnější obálka objektu včetně oken a omítek
     - poškozené a chybějící oplocení, zanedbané venkovní prostory a zeleň
      - součástí revitalizace areálu muzea bude i úprava přilehlé zahrady a okolí muzea
          včetně obnovy vstupních schodišť a chodníků, oplocení, zeleně a prvků drobné
          architektury,

          DPS bude zpracována v úrovni realizační projektové dokumentace.

                                                      2 z 12
      PD bude vyskladněna takto:

       - příprava zakázky 3x listinná podoba + 1x CD ve formátu pdf.

       - DÚR ověřená stavebním úřadem 1x v listinné podobě, DSP koncept k odsouhlasení,
          DSP ověřená stavebním úřadem 1x v listinné podobě, 1 x na CD.

       - DPS bude předána v 8 paré v listinné podobě, 1x na CD ve formátu pdf, soupis
          stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr (dále také jen „soupis prací“)
          na CD 1x ve formátu pdf, 1x v excelu (ten bude zamčený pro úpravy, volné budou
          pouze buňky pro vyplnění identifikačních údajů dodavatele a pro vyplnění
          jednotkových cen a nebude obsahovat soubory a komplety) 2x tištěná podoba,
          rozpočet 1x ve formátu pdf na CD a 1x v tištěné podobě.

       - Podrobný soupis prací bude zpracován v souladu s platným zněním zákona č.
          134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále také jen „ZZVZ“) a vyhláškou č.
          169/2016 Sb., o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce
          a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr jako podklad pro
          výběr zhotovitele stavebních prací a položkového rozpočtu. Soupis prací a položkový
          rozpočet nebudou obsahovat soubory, komplety a rezervu. Rozpočet bude
          zpracovaný v aktuální cenové hladině. DPS ani soupis prací nebude obsahovat
          odkaz na určité dodavatele nebo výrobky nebo patenty na vynálezy, užitné vzory,
          průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu. Odkaz na určité
          dodavatele nebo výrobky nebo patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory,
          ochranné známky nebo označení původu může být uveden jen výjimečně, pokud
          stanovení technických podmínek dle § 89 odst. 1 ZZVZ nemůže být dostatečně
          přesné nebo srozumitelné.

          V PD u každého takovéhoto odkazu musí být uvedeno, že zadavatel v takovýchto
          případech vždy výslovně umožní pro plnění veřejné zakázky použití i jiných,
          rovnocenných řešení.

       - Součástí PD bude plán BOZP, samostatný projekt zásady organizace výstavby (ZOV)
          a návrh věcného a časového harmonogramu postupu prací a zapracování podmínek
          ze stavebního řízení do PD. Dále bude PD obsahovat případnou nutnost použití
          speciální techniky a technologie pro realizaci stavebních prací nebo dle povahy
          možnost rozšíření záručních dob na stavebně konstrukční prvky, střechy, okna apod.

       - Součástí PD bude nový PENB nebo aktualizovaný PENB.

       - DPS bude obsahovat m. j. nezbytné průzkumy a posudky.

       - IČ bude zahrnovat projednání stavby se všemi dotčenými stranami, projednání
          realizace stavby se stavebním úřadem a zajištění vydání souhlasu stavebního úřadu
          příp. pravomocného stavebního povolení.

       - PD bude v rozpracovanosti jednotlivých stupňů prokazatelně písemnou formou
          projednána a odsouhlasena se zadavatelem, Ústeckým krajem, a uživatelem, p. o.:
          Oblastní muzeum v Děčíně, příspěvková organizace, Čsl. mládeže 1/31, 40502
          Děčín.

          Zhotovitel PD se před zahájením prací podrobně seznámí s místem budoucí
          výstavby.

3. Předmětem plnění příkazu je závazek příkazníka obstarat pro příkazce jeho jménem a na
      jeho účet inženýrskou činnost k získání povolení stavby stavebním úřadem, výkon
      autorského dozoru po dobu realizace akce a závazek příkazce poskytnout za obstarání
      těchto záležitostí příkazníkovi odměnu ujednanou touto smlouvou. Za účelem obstarání
      uvedených činností a v souladu s touto smlouvou se zhotovitel zavazuje vykonávat pro
      příkazce zejména jednání a činnosti specifikované v tabulce v článku III. odst. 1.
      Příkazník je povinen vykonávat i činnosti výslovně neuvedené v tabulce v článku III.
      odst. 1, jsou-li nutné k provedení předmětu plnění příkazu dle platných právních předpisů
      nebo dle okolností.

                                                      3 z 12
4. Součástí předmětu plnění bude i součinnost v rámci zpracování odpovědí na případné
      žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace, které se mohou vyskytnout během
      zadávacího nebo výběrového řízení na výběr zhotovitele stavby, týkající se projektové
      dokumentace a soupisu prací, a stejně tak i součinnost při jednání komise při výběru
      zhotovitele stavby.

      Zhotovitel je povinen poskytnout objednateli písemně podklady pro odpověď na žádosti o
      vysvětlení zadávací dokumentace, které se vyskytnou během zadávacího nebo
      výběrového řízení na výběr zhotovitele stavby, týkající se projektové dokumentace a
      soupisu prací, ve lhůtě do 2 pracovních dnů od doručení žádosti o vysvětlení od
      objednatele.

      Písemné podklady pro odpovědi na žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace budou
      srozumitelné včetně případných oprav v projektové dokumentaci (technické zprávy,
      výkresová část, soupis prací a jiné).

      Písemné podklady pro odpovědi na žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace budou
      poskytovány v rámci záruky za dílo a součinnost při jednání komise bude hrazena
      hodinovou sazbou.

5. Zhotovitel se zavazuje k provedení díla pro objednatele na svůj náklad a nebezpečí a
      objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit cenu díla.

6. Smluvní strany se dohodly na tom, že objednatel je oprávněn jednostranně snížit (omezit)
      rozsah díla z důvodu nedostatku finančních prostředků nebo nevypořádání
      majetkoprávních vztahů k dotčeným pozemkům (jedná se o částečné odstoupení od
      smlouvy). Cena díla bude v takovém případě snížena způsobem podle ust. § 2614
      občanského zákoníku.

7. Bude-li objednatel požadovat v průběhu provádění díla další dodávky nebo práce,
      zavazuje se je zhotovitel v rozsahu požadavku objednatele provést, dojde-li mezi
      smluvními stranami k dohodě o ceně.

8. Dílo je určeno pro účely: Oblastní muzeum v Děčíně, příspěvková organizace, Čsl.
      mládeže 1/31, 40502 Děčín

                                                             II.
                                  Doba a místo dodání díla a doba trvání příkazu

1. Zhotovitel (příkazník) se zavazuje provést dílo v celém rozsahu a obstarat plnění příkazu
      v termínech dle článku III., odst. 1. této smlouvy.

2. Objednatel (příkazce) si vyhrazuje jednostranným právním jednáním:

       a) prodloužit dobu provádění díla a plnění příkazu, pokud to bude nutné z důvodu
          potřeby posílení rozpočtu Ústeckého kraje, a to o dobu nezbytně nutnou pro splnění
          této podmínky prodloužení,

       b) dočasně pozastavit provádění díla a plnění příkazu z důvodu nedostatku finančních
          prostředků.

      Uvedená jednání objednatele (příkazce) v písemné formě musí být doručeny zhotoviteli
      (příkazníkovi). Provádění díla a plnění příkazu bude zhotovitelem (příkazníkem)
      pozastaveno ke dni stanovenému objednatelem (příkazníkem). Zhotovitel (příkazník)
      bude v průběhu roku informován o stavu finančních prostředků určených rozpočtem
      Ústeckého kraje na financování díla a plnění příkazu. Po odpadnutí důvodů pro
      pozastavení provádění díla a plnění příkazu bude v provádění díla a plnění příkazu
      pokračováno nejpozději do 7 dnů od písemné výzvy objednatele (příkazce)
      k pokračování provádění prací. Datum opětovného zahájení prací bude písemně
      oznámeno zhotovitelem (příkazníkem) objednateli (příkazci) a od tohoto data bude
      pokračovat doba plnění. O dobu odpovídající pozastavení provádění díla a plnění
      příkazu dle odst. 2. písm. b) tohoto článku se prodlužuje doba plnění díla a příkazu dle
      odst. 1. tohoto článku.

                                                      4 z 12
3. Objednatel (příkazce) si dále vyhrazuje změnu závazku ze smlouvy spočívající ve změně
      doby plnění díla a příkazu dle odst. 1 tohoto článku na základě nutnosti pozastavení
      provádění díla a plnění příkazu z důvodů nezákonných průtahů ve stavebním,
      vodoprávním či jiném správním řízení, podaných odvolání v daných řízeních, doplnění
      vstupních údajů nebo podkladů pro vypracování PD a IČ, nevhodných klimatických
      podmínek pro přípravu zakázky (zaměření stáv. stavu, stavebnětechnický průzkum) či
      nastalé potřeby zasmluvnění věcných břemen či přeložek objednatelem, které nastaly
      objektivně a nebyly tak předpokládány a zahrnuty do doby plnění díla a plnění příkazu. O
      přerušení prací bude zhotoven písemný zápis podepsaný oběma smluvními stranami,
      kde bude uveden vždy důvod a délka doby pozastavení provádění díla a plnění příkazu.
      Doba pozastavení provádění díla a plnění příkazu se nebude započítávat do dílčího a
      celkového termínu plnění dle článku III. odst. 1 smlouvy.
      Objednatel (příkazce) prohlašuje, že výše uvedené vyhrazené změny nemění celkovou
      povahu veřejné zakázky, předmět plnění i všechny ostatní podstatné náležitosti smlouvy
      zůstávají nezměněny.

4. V případě omezení rozsahu díla dle článku I. odst. 5. této smlouvy bude smluvními
      stranami dohodnuta nová doba plnění, která bude odpovídat omezenému rozsahu díla
      oproti dílu původnímu.

5. Místem dodání díla je sídlo Krajského úřadu Ústeckého kraje, Velká Hradební 3118/48,
      400 02 Ústí nad Labem.

                                                             III.
                   Cena díla, odměna za obstarání příkazu a platební podmínky
1. Cena díla a odměna za obstarání příkazu se ujednává ve výši:
      - 3.249.000,-Kč (slovy: Třimilionydvěstěčtyřicedevěttisíc korun českých) bez DPH,
      - 665.490,-Kč (slovy: Šestsetšedesátpěttisícřtyřistadevadesát korun českých) DPH
           21%
      - 3.914.490,-Kč (slovy: Třimilionydevětsetčtrnácttisícčtyřistadevadesát korun českých)
           včetně 21 % DPH.
      Cena díla a odměna za obstarání příkazu se rovná ceně plnění veřejné zakázky
      KUUK/129252/2019/INV/VZ-INV/124/PD,IČ+AD uvedené v nabídce zhotovitele
      (příkazníka) ze dne 6.11.2019.

                                                      5 z 12
Činnost                        Cena bez              DPH 21 %          % z celkové  Cena              Realizace
                               DPH                                     nabídkové    celkem            v týdnech
a) Příprava zakázky                                      132 006,00    ceny, bez                      od nabytí
(zaměření stáv. stavu,                  628 600,00       132 006,00    správních         760 606,00   účinnosti
stavebnětechnický průzkum,              628 600,00       165 007,50    poplatků,         760 606,00   smlouvy
mykologický průzkum návrh               785 750,00       231 010,50    součinnosti       950 757,50
dispozičního řešení, statika,        1 100 050,00        660 030,00    a AD           1 331 060,50    30 týdnů od
apod.)                               3 143 000,00                                     3 803 030,00    nabytí
b) Dokumentace pro územní                                    5 250,00          20                     účinnosti
rozhodnutí + IČ pro územní               25 000,00             210,00                     30 250,00   smlouvy
rozhodnutí a vydání územního               1 000,00                            20
rozhodnutí v právní moci                                Nepodléhají                         1 210,00  43 týdnů od
(DUR)                                    80 000,00                DPH          25         80 000,00   nabytí
                                       3249000,00                                     3 91 4490,00    účinnosti
c) DSP ke stavebnímu řízení                               665490,00            35                     smlouvy
včetně SP s nabytím právní                                                                            48 týdnů od
moci                                                                                                  nabytí
                                                                                                      účinnosti
d) Dokumentace pro                                                                                    smlouvy
provádění stavby vč. rozpočtu                                                                         50 týdnů od
a soupisu prací                                                                                       nabytí
                                                                                                      účinnosti
Celkem cena a doba plnění                                                                             smlouvy
bez AD, součinnosti a                                                                                 50 týdnů od
správních poplatků                                                                                    nabytí
                                                                                                      účinnosti
e) Autorský dozor HZS doplní                                                                          smlouvy
účastník 500,-
Kč bez DPH/hod a AD max.                                                                              průběžně
po dobu realizace celkem
f) Součinnost při jednání
komise při posuzování
nabídek na stavební práce
jako její poradce (doplní
účastník 500,-Kč bez
DPH/hod) max. celkem

g) IČ – správní poplatky

Celkem cena včetně
správních poplatků, AD a
součinnosti při jednání
komise

2. Správní poplatky uhradí objednatel v prokázané výši až do částky uvedené ve smlouvě.
      Pokud bude nutno uhradit správní poplatky ve větším objemu, než je uvedeno ve
      smlouvě, bude smlouva upravena dodatkem a nebude řešeno jako změna nabídkové
      ceny (dodatečné služby).

      Cena díla a odměna za obstarání příkazu je ujednána dohodou smluvních stran. Cena
      díla a odměna za obstarání příkazu bez DPH je stanovena jako nejvýše přípustná a
      nepřekročitelná a obsahuje veškeré náklady spojené s realizací díla a plnění příkazu.
      Sazba DPH se řídí příslušným právním předpisem. Zhotovitel není v žádném případě
      oprávněn žádat změnu ceny díla (např., že provádění díla si vyžádalo jiné úsilí nebo jiné
      náklady, než bylo předpokládáno). Zhotovitel přebírá ve smyslu ust. § 2620 odst. 2
      občanského zákoníku nebezpečí změny okolností.

                                                      6 z 12
3. V případě omezení rozsahu díla dle článku I. odst. 6 nebo 7 této smlouvy bude cena díla
      snížena způsobem dle ust. § 2614 občanského zákoníku.

4. Pokud se nedostaví příkazcem požadovaný výsledek při obstarání záležitostí příkazce
      příkazníkem dle článku. I. odst. 3 nebo 4, obdrží příkazník odměnu pouze ve výši účelně
      vynaložených nákladů při provádění příkazu, maximálně však ve výši ceny díla dle
      článku III. odst. 1. To neplatí, pokud byl nezdar způsoben porušením povinností
      příkazníka, či splnění příkazu zmařila náhoda, ke které dal podnět příkazník.

5. Veškeré náklady, které příkazník nutně a účelně vynaloží při plnění svého závazku dle
      této smlouvy, jsou již v plné výši zahrnuty v odměně stanovené touto smlouvou a
      příkazník tak není oprávněn vůči příkazci uplatňovat jakékoliv další nároky z titulu
      vynaložení nákladů při výkonu činnosti dle této smlouvy. Příkazník není oprávněn
      požadovat v souvislosti s plněním závazku této smlouvy jakoukoliv zálohu.

6. Cena díla a odměna za obstarání příkazu bude zaplacena objednatelem (příkazcem) na
      základě vystaveného daňového dokladu – faktury (dále i jako „faktura“) zhotovitelem i
      příkazníkem, s možností dílčí fakturace dle členění v článku III. odst. 1. smlouvy.

7. Podkladem pro vystavení faktury u plnění díla je Protokol o předání a převzetí díla nebo
      jeho části (dále i jako „Protokol“) stvrzený oběma smluvními stranami.

8. Daňový doklad - faktura vystavená zhotovitelem (příkazníkem) musí obsahovat kromě
      čísla smlouvy a lhůty splatnosti, která činí 30 dnů ode dne doručení objednateli
      (příkazci), také náležitosti daňového dokladu stanovené příslušnými právními předpisy,
      zejména zák. č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a
      údaje dle § 435 občanského zákoníku.

      Faktura bude objednateli (příkazci) doručena v listinné podobě nebo v elektronické
      podobě do datové schránky. V případě, že faktura nebude mít uvedené náležitosti,
      objednatel (příkazce) není povinen fakturovanou částku uhradit a nedostává se do
      prodlení. Bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě splatnosti, objednatel i příkazce
      fakturu vrátí zpět zhotoviteli (příkazníkovi) k doplnění. Lhůta splatnosti počíná běžet od
      doručení daňového dokladu obsahujícího veškeré náležitosti.

9. Pro platby dle článku VI. této smlouvy činí splatnost 15 dnů ode dne vystavení dokladu.

10. Úhrada ceny díla a odměny za obstarání příkazu je provedena bezhotovostní formou
      převodem na bankovní účet zhotovitele (příkazníka). Obě smluvní strany se dohodly na
      tom, že peněžitý závazek je splněn dnem, kdy je částka odepsána z účtu objednatele
      (příkazce).

11. Pro platby dle článku VI. této smlouvy platí přiměřeně platební podmínky jako pro
      vystavení a placení faktury.

12. Zhotovitel (příkazník) prohlašuje, že daň uvedenou v jím vystaveném daňovém dokladu –
      faktuře řádně zaplatí a že se nedostal do postavení, kdy nemůže tuto daň zaplatit. Pokud
      by se stalo, že by nebyl schopen daň zaplatit, oznámí to nejpozději den před splatností
      faktury objednateli (příkazci) a navrhne správci daně její úhradu objednatelem
      (příkazcem). Pokud správce daně zveřejnil způsobem umožňujícím dálkový přístup čísla
      účtu, které zhotovitel (příkazník) určil v přihlášce k registraci plátce DPH ke zveřejnění,
      považuje se povinnost zhotovitele (příkazníka) zaplatit DPH za splněnou připsáním DPH
      na takto zveřejněný účet. Pro případ, že se zhotovitel (příkazník), jako poskytovatel
      zdanitelného plnění, stane v okamžiku zdanitelného plnění dle § 21 ZDPH,
      nespolehlivým plátcem ve smyslu § 106a ZDPH, se smluvní strany dohodly, že
      objednatel zaplatí odměnu takto:

       a) odměnu bez DPH zaplatí na účet zhotovitele (příkazníka) uvedený v záhlaví této
          smlouvy nebo na daňovém dokladu,

       b) DPH na účet správce daně jako zvláštní způsob zajištění daně podle právní úpravy
          platné ke dni uskutečnění zdanitelného plnění, které je placeno. Zhotovitel (příkazník)
          prohlašuje, že jeho místně příslušným správcem daně z přidané hodnoty je Finanční
          úřad pro Děčín územní pracoviště Rumburk a že případnou změnu místně

                                                      7 z 12
          příslušného správce daně z přidané hodnoty zhotovitel do tří dnů oznámí objednateli
          (příkazci).

                                                             IV.
                                       Splnění závazku (provedení díla)

                                            Přechod nebezpečí škody

1. Ke splnění závazku zhotovitele dojde úplným dokončením a předáním díla objednateli
      v místě dodání díla a potvrzením (podepsáním) Protokolu oběma smluvními stranami.

2. Při přebírání díla je objednatel povinen dílo prohlédnout nebo zařídit jeho prohlídku za
      účelem zjištění zjevných vad. Vady a nedodělky zjištěné při předání a převzetí budou
      jako výhrady uvedeny v Protokolu.

3. Nebezpečí škody na díle přechází ze zhotovitele na objednatele okamžikem splnění
      závazku zhotovitele způsobem uvedeným v odst. 1. tohoto článku.

                                                             V.
                                 Odpovědnost zhotovitele za vady a jakost

1. Dílo má vady, neodpovídá-li smlouvě.
2. Zhotovitel odpovídá za vady, jež má dílo v době jeho předání.
3. Objednatel je oprávněn zadržet cenu díla nebo její část ve výši odpovídající odhadem

      přiměřeně právu objednatele na slevu z ceny díla z důvodu vadného plnění. Nedostává
      se tak do prodlení se splněním svého závazku zaplatit cenu díla ohledně zadržované
      ceny z díla nebo její části.
4. Zhotovitel přejímá závazek (záruku za jakost), že dílo bude po dobu záruční doby
      způsobilé pro použití ke smluvenému účelu.
5. Záruční doba začíná běžet dnem předání bezvadného díla dle této smlouvy, trvá i po
      celou dobu provádění stavby, realizované na základě PD, která je předmětem této
      smlouvy, a končí po ukončení záruční doby zhotovitele stavby, obvykle 60 měsíců ode
      dne předání a převzetí stavby bez vad a nedodělků. Smluvní strany se dohodly na tom,
      že po tutéž dobu odpovídá zhotovitel za vady díla.
6. Vady díla existující v době jeho předání a vady, na něž se vztahuje záruka za jakost, je
      objednatel povinen uplatnit bez zbytečného odkladu u zhotovitele písemnou formou (dále
      jako „reklamace“). V reklamaci je objednatel povinen vady popsat, popřípadě uvést, jak
      se projevují.
      Zhotovitel se zavazuje, že v případě vady díla poskytne objednateli následující práva
      z odpovědnosti zhotovitele za vady, a to:
       a) právo na bezplatné odstranění reklamovaných vad provedením nového díla, pokud

          dílo vykazuje podstatné vady bránící užívání,
       b) právo na bezplatné odstranění reklamovaných vad opravou předmětu díla
       c) právo na přiměřenou slevu z ceny díla nebo
      Objednatel sdělí zhotoviteli, jaké právo si zvolil, při uplatnění vad, nebo bez zbytečného
      odkladu po uplatnění vad. Provedenou volbu nemůže objednatel změnit bez souhlasu
      zhotovitele; to neplatí, žádal-li objednatel opravu vady, která se ukáže jako
      neopravitelná.
      V případě, že se strany nedohodnou na termínu odstranění vad provedením nového díla
      nebo opravou předmětu díla platí, že zhotovitel je povinen vady odstranit nejpozději do
      15 dnů nebo dle uzavřené dohody.
7. Smluvní strany se dohodly na tom, že objednatel je oprávněn si zvolit, zda vadu odstraní
      zhotovitel nebo objednatel sám nebo prostřednictvím třetích osob s tím, že zhotovitel je
      povinen uhradit náklady na odstranění vady po předložení vyúčtování.

                                                      8 z 12
8. Neodstraní-li zhotovitel vadu včas nebo vadu odmítne odstranit, může objednatel
      požadovat slevu z ceny díla, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu
      nemůže objednatel změnit bez souhlasu zhotovitele.

9. Uplatněním práv dle odst. 7. tohoto článku nezaniká právo na náhradu škody či jiné
      sankce.

10. Jakékoliv finanční nároky dle odst. 7. tohoto článku je objednatel oprávněn uhradit ze
      zadržené ceny (odměny) nebo její části dle odst. 3 tohoto článku.

                                                             VI.
                                        Porušení smluvních povinností

1. Smluvní strany se dohodly na následujících sankcích za porušení smluvních povinností:
       a) zhotovitel (příkazník) se zavazuje zaplatit objednateli (příkazci) za každý den
          překročení sjednané doby plnění smluvní pokutu ve výši 0,2 % z celkové ceny
          (odměny) bez DPH té části díla, se kterou je zhotovitel v prodlení,
       b) zhotovitel se zavazuje zaplatit objednateli za každý den překročení sjednané doby
          odstranění vady smluvní pokutu ve výši 3 000,00 Kč/den,
       c) zhotovitel se zavazuje zaplatit objednateli za každou zjištěnou vadu z titulu
          odpovědnosti za vady nebo za jakost smluvní pokutu ve výši 3 000,00 Kč,
       d) příkazník se zavazuje zaplatit příkazci za každý zjištěný případ porušení každé
          jednotlivé povinnosti dle této smlouvy (včetně těch, které jsou dány platnými právními
          předpisy) smluvní pokutu ve výši 3 000,00 Kč,
       e) smluvní strany se zavazují zaplatit druhé straně za každý den překročení sjednaného
          termínu splatnosti kteréhokoliv peněžitého závazku úrok z prodlení ve výši 0,05% z
          neuhrazené částky do jejího zaplacení,
       f) pokud bude v zadávacím řízení veřejné zakázky na stavební práce, kde součástí
          zadávací dokumentace je DPS se soupisem prací zpracovaná dle této smlouvy,
          uplatněna žádost o vysvětlení zadávací dokumentace z důvodu nesouladu DPS a
          soupisu prací, nebo dojde-li k takovému rozporu během realizace stavebních prací
          nebo nesplněním článku I odst. 2, písm. c) této smlouvy, je objednatel oprávněn
          uplatnit vůči zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 3 000,00 Kč vč. DPH za každý
          takovýto případ,
       g) zhotovitel se zavazuje zaplatit objednateli za každý den překročení lhůty pro
          poskytnutí písemných podkladů pro odpovědi na žádosti o vysvětlení zadávací
          dokumentace, které se vyskytnou během zadávacího nebo výběrového řízení na
          výběr zhotovitele stavby, týkající se nesouladu DPS a soupisu prací dle článku I.
          odst. 4 nebo 5 této smlouvy, smluvní pokutu ve výši 3 000,00 Kč,
       h) pokud orgán dohledu, poskytovatel dotace, auditní orgán nebo soud rozhodne, že
          odkaz na obchodní firmy nebo na značky výrobků v DPS a soupisu prací vede k
          neodůvodněnému omezení hospodářské soutěže, zhotovitel poskytne zadavateli
          součinnost pro obhajobu tohoto postupu při zpracování DPS a soupisu prací a uhradí
          všechny náklady objednatele s touto obhajobou spojené. Pokud přesto orgán
          dohledu, poskytovatel dotace, auditní orgán nebo soud rozhodne o uložení sankcí za
          porušení zákona o veřejných zakázkách, případně pokud na základě takového
          pochybení zhotovitele vznikne objednateli škoda, zhotovitel uhradí objednateli
          veškeré náklady spojené s projednáváním tohoto pochybení před orgánem dohledu,
          poskytovatelem dotace, auditním orgánem či před soudy, a uhradí objednateli v
          plném rozsahu sankce, které musel za takové pochybení zaplatit, včetně
          prokazatelně vzniklé škody,
       i) zhotovitel (jako autorský dozor) se zavazuje zaplatit objednateli za neúčast na
          kontrolních dnech v průběhu realizace stavby a součinnost při řešení problémů,

                                                      9 z 12
           vzniklých na stavbě v případě, že byl písemně vyzván objednatelem, smluvní pokutu
           ve výši 3 000,00 Kč za každou neúčast či neřešení vzniklého problému.
2. Objednatel (příkazce) má právo na náhradu škody vzniklou z porušení povinnosti, ke
      kterému se vztahuje smluvní pokuta. Náhrada škody zahrnuje skutečnou škodu a ušlý
      zisk.

                                                             VII.
                                     Práva a povinnosti smluvních stran

1. Příkazník je při obstarávání záležitostí příkazce oprávněn právně jednat za příkazce po
      předchozím projednání a souhlasu příkazce.

2. Příkazce vystavuje příkazníkovi plnou moc za účelem právního jednání v souvislosti s
      plněním příkazníkova závazku.

3. Příkazník je při provádění činností dle této smlouvy zejména povinen:

    a) plnit příkaz poctivě a pečlivě podle svých schopností s náležitou odbornou péčí a
         použít přitom každý prostředek, který vyžaduje povaha obstarávané záležitosti, jakož i
         takový, který se shoduje s vůlí příkazce,

    b) vykonávat činnost dle této smlouvy v úzké spolupráci a v souladu s pokyny zástupce
         příkazce pro věcná jednání, a zájmy příkazce, které zná či musí znát, a to v souladu s
         účelem, kterého má být činnostmi prováděnými dle této smlouvy dosaženo a který je
         příkazníkovi znám,

    c) oznamovat příkazci všechny okolnosti, které zjistil při provádění činností dle této
         smlouvy a jež mohou mít vliv na změnu pokynů příkazce v rámci provádění činností
         dle této smlouvy,

    d) vykonávat činnost dle této smlouvy osobně; příkazník není oprávněn bez předchozího
         písemného souhlasu příkazce nechat se při výkonu činností dle této smlouvy
         zastupovat třetí osobou, přičemž za třetí osobu nejsou považováni pověření
         zaměstnanci příkazníka.

4. Zjistí-li příkazník, že pokyny objednatele týkající se provádění činnosti dle této smlouvy
    jsou nevhodné či neúčelné, nebo že odporují obecně závazným právním předpisům, je
    povinen na toto příkazce bez zbytečného odkladu písemně upozornit a toto upozornění
    náležitě odůvodnit. V případě, že tak zhotovitel neučiní, odpovídá příkazci za škodu
    způsobenou v důsledku porušení této povinnosti. Bude-li příkazce na jím udělených
    pokynech trvat, je příkazník povinen pokračovat ve výkonu činnosti dle této smlouvy
    v souladu s těmito pokyny příkazce a současně písemně požadovat, aby příkazce
    setrvání na těchto pokynech příkazníkovi písemně potvrdil.

5. Od příkazcových pokynů je příkazník oprávněn se odchýlit pouze, pokud je to nezbytné
    v zájmu příkazce a příkazník nemůže včas obdržet jeho souhlas. O případech, kdy se
    příkazník odchýlí od pokynů objednatele, je příkazník povinen příkazce písemně
    informovat do 3 pracovních dnů ode dne, kdy k takovému odchýlení došlo.

6. Příkazník je povinen pravidelně, a to nejméně 1x za 14 dní informovat osobně (na KUUK
    nebo p.o.) příkazce o postupu při plnění závazku dle této smlouvy. Za příkazce přijímá
    informace zástupce pro věcná jednání.

7. Příkazník je povinen zachovávat mlčenlivost o všech informacích a skutečnostech, o
    nichž se dověděl v souvislosti s plněním závazku. Příkazník použije vše, co získá v
    souvislosti s plněním této smlouvy, výhradně za účelem plnění závazku.

8. Zhotovitel (příkazník) odpovídá objednateli (příkazci) za veškerou škodu, kterou mu
    způsobí v souvislosti s plněním závazku dle této smlouvy, a to bez ohledu na výši škody.
    Zhotovitel (příkazník) odpovídá za škodu způsobenou objednateli (příkazci) i tehdy, byla-li
    škoda způsobena v souvislosti s plněním závazku jeho zaměstnancem či
    poddodavatelem. Zhotovitel (příkazník) se zavazuje uzavřít pojištění odpovědnosti za

                                                     10 z 12
    škodu a být pojištěn po celou dobu trvání této smlouvy na pojistnou částku minimálně
    5 000 000,00 Kč. Zhotovitel (příkazník) předloží objednateli (příkazci) pojistku nejpozději
    před podpisem této smlouvy. Náklady na pojištění nese zhotovitel (příkazník) a jsou
    zahrnuty v odměně.

9. Funkci zodpovědného projektanta bude vykonávat Ing. Jiří Cobl. V případě změny
    zodpovědného projektanta je zhotovitel povinen před touto změnou písemně požádat o
    schválení této změny objednatele. Objednatel tuto žádost bez zbytečného odkladu vyřídí.
    Změna údaje o zodpovědném projektantovi nebude prováděna dodatkem k této smlouvě.

10. Příkazce je povinen poskytovat příkazníkovi nezbytnou součinnost a předávat včas
    příkazníkovi věci a informace, jež jsou nutné k plnění příkazníkova závazku dle této
    smlouvy, pokud z jejich povahy nevyplývá, že je má obstarat příkazník. Příkazník
    potvrzuje, že mu před podpisem smlouvy byly předány veškeré dokumenty, na které se
    tato smlouva odkazuje.

11. Za objednatele (příkazce) uděluje souhlasy, rozhoduje, přijímá informace a poskytuje
    součinnost zástupce pro věcná jednání Pavla Schneiderová.

                                                            VIII.
                                        Ostatní a závěrečná ustanovení

1. Objednatel (příkazce) tímto potvrzuje, že o uzavření této smlouvy bylo rozhodnuto Radou
      Ústeckého kraje usnesením č. 227/82R/2019 ze dne 20.11.2019.

2. Pokud v této smlouvě není stanoveno jinak, řídí se právní vztahy z ní vyplývající
      příslušnými ustanovení občanského zákoníku.

3. Zánik závazku se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. Příkaz lze
      vypovědět na základě písemné výpovědi došlé druhé smluvní straně a zaniká uplynutím
      14 denní výpovědní doby, která počíná běžet od prvního dne následujícího od doručení
      výpovědi druhé smluvní straně.

4. Do 10 dnů od zániku právního vztahu, založeného touto smlouvou, je zhotovitel
      (příkazník) povinen předat objednateli (příkazci) veškeré záležitosti (např. doklady a
      další), které od něho obdržel, jakož i vše, co pro něj získal při obstarání záležitostí dle
      této smlouvy.

5. Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat pouze po dohodě smluvních stran formou písemných
      a číslovaných dodatků.

6. Tato smlouva je vyhotovena v 5 paré s platností originálu, přičemž objednatel obdrží 3
     vyhotovení a zhotovitel 2 vyhotovení.

7. Tato smlouva bude v úplném znění uveřejněna prostřednictvím registru smluv postupem
      dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv,
      uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění
      pozdějších předpisů. Zhotovitel prohlašuje, že souhlasí s uveřejněním svých osobních
      údajů obsažených v této smlouvě, které by jinak podléhaly znečitelnění, v registru smluv,
      popř. disponuje souhlasem třetích osob uvedených na své straně s uveřejněním jejich
      osobních údajů v registru smluv, které by jinak podléhaly znečitelnění. Smluvní strany se
      dohodly na tom, že uveřejnění v registru smluv provede objednatel (příkazce), který
      zároveň zajistí, aby informace o uveřejnění této smlouvy byla zaslána zhotoviteli
      (příkazci) do datové schránky ID zzmvc4t na e-mail: cobl@proprojekt.cz. Smlouva
      nabývá platnosti dnem jejího uzavření a účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv.

                                                     11 z 12
                                                            IX.
                                            Podpisy smluvních stran

1. Zhotovitel i objednatel (příkazník i příkazce) shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před
    jejím podpisem přečetli, že byla uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a
    svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně, bez zneužití tísně, nezkušenosti, rozumové
    slabosti, rozrušení nebo lehkomyslnosti druhé strany, na důkaz čehož připojují své
    podpisy.

2. Ing. Jiří Cobl je oprávněn podepsat tuto smlouvu za zhotovitele v souladu s přílohou č. 1
    této smlouvy.

V Ústí nad Labem dne 30. 12. 2019                  V Rumburku dne 18. 12. 2019

………………………………                                       …………………………….
   Objednatel (příkazce)                             Zhotovitel (příkazník)

         Ústecký kraj                                ProProjekt s.r.o.
      Oldřich Bubeníček                                Ing. Jiří Cobl
                                                        - jednatel
            Hejtman

Příloha č.1 Výpis z obchodního rejstříku

                                          12 z 12
                                         Výpis

                                          z obchodního rejstříku, vedeného
                                         Krajským soudem v Ústí nad Labem

                                                  oddíl C, vložka 20514

Datum vzniku a zápisu: 19. dubna 2004

Spisová značka:       C 20514 vedená u Krajského soudu v Ústí nad Labem

Obchodní firma:       ProProjekt s.r.o.

Sídlo:                Rumburk, Starokřečanská 34, PSČ 40801

Identifikační číslo:  254 87 892

Právní forma:         Společnost s ručením omezeným

Předmět podnikání:

                      projektová činnost ve výstavbě

                      poskytování služeb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci

                      výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

                      pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor

                      provádění staveb, jejich změn a odstraňování

Statutární orgán:

Jednatel:

                      Ing. JIŘÍ COBL, dat. nar. 31. října 1975

                      Starokřečanská 34/5, Rumburk 3-Dolní Křečany, 408 01 Rumburk

                      Den vzniku funkce: 19. dubna 2004

Způsob jednání:       Jednatel zastupuje společnost samostatně.

Společníci:

Společník:            Ing. JIŘÍ COBL, dat. nar. 31. října 1975
                      Starokřečanská 34/5, Rumburk 3-Dolní Křečany, 408 01 Rumburk

       Podíl:            Vklad: 200 000,- Kč
                         Splaceno: 100%
Základní kapitál:        Obchodní podíl: 100 %
Ostatní skutečnosti:     Druh podílu: základní
                         Kmenový list: ne
                      200 000,- Kč

                      Počet členů statutárního orgánu: 1
                      Obchodní korporace se podřídila zákonu jako celku postupem podle § 777 odst.
                      5 zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech.

Údaje platné ke dni: 3. září 2018 03:38                                                    1/1