Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11281192: Smlouva o poskytnutí provozní a investiční dotace pro rok 2020

Příloha KUJCP01NFQC5.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        *KUJCP01NFQC5*

                                     . o/c&^/y/co//cZo  KUJCP01NFQC5

                Smlouva o poskytnutí provozní a investiční dotac:ee

uzavřená ve smyslu §159 a násl. zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů

                                              i.
                                     Smluvní strany

1. Poskytovatelem dotace ve formě vyrovnávací platby za plnění závazku veřejné služby podle této
   smlouvy je:

Jihočeský kraj

U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice,

IČ:70890650

DIČ: CZ70890650

Zastoupený: Mgr. Ivanou Stráskou, hejtmankou

bankovní spojení: ČSOB a.s.

č. účtu:             170320242/0300

dále jako „JČ kraj“

2. Příjemcem dotace ve formě vyrovnávací platby za plnění závazku veřejné služby je:

Jihočeské letiště České Budějovice a.s.

IČ: 26093545

DIČ: CZ26093545

jednající členem představenstva Ing. Robertem Kalou

U Zimního stadionu 1952/2, 370 01 České Budějovice 7

zapsána v obchodním rejstříku vedeným Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl B,

vložka 1450

bankovní spojení: ČSOB a.s.

č. účtu:             196577257/0300

dále jako „Jihočeské letiště“

                                                                  II.
                                                     Předmět a účel smlouvy

2.1. Předmětem a účelem této smlouvy je naplnění společných zájmů smluvních stran deklarovaných
      v Memorandu o spolupráci při rozvoji a provozu letiště České Budějovice ze dne 15. 12. 2006
      v oblasti financování poskytnutím finanční dotace.

2.2. Smluvní úpravou svých práv a povinností strany sledují stanovení pravidel pro poskytnutí dotace
      JČ kraje na provoz a investice Jihočeského letiště v roce 2020 v souladu s platnými předpisy,
      zejména s předpisy na ochranu hospodářské soutěže proti nepovolené veřejné podpoře. V době
      podpisu této smlouvy jsou takovými předpisy zejména Sdělení komise ES o službách veřejného
      zájmu v Evropě (OJ 2001/C 17/04), Rozhodnutí Komise o použití čl. 106, odst. 2 Smlouvy o
      fungování Evropské unie na státní podporu ve formě vyrovnávací platby za závazek veřejné služby
      udělené určitým podnikům pověřeným poskytování služeb obecného hospodářského zájmu
      (Úřední věstník 2012/21/EU) a Pokyny ke státní podpoře letišť a leteckých společností (Úřední
      věstník 2014/C 99/03).

2.3. Účelem této smlouvy je dále umožnit Jihočeskému letišti plnit závazek veřejné služby poskytnutím
      provozní a investiční dotace. Obsah závazku veřejné služby je založen výše uvedeným
      Memorandem, rozhodnutím Úřadu pro civilní letectví č. j. 13835/05-720/A ze dne 14. 12. 2005
      o provozování letiště České Budějovice, rozhodnutím Úřadu pro civilní letectví č. j. 13835/05-720/B
      ze dne 14. 12. 2005, o stanovení druhu letiště české Budějovice jako veřejné vnitrostátní letiště,
      rozhodnutím Úřadu pro civilní letectví č. j. 18651/06-720/B ze dne 6. 12. 2006, o stanovení druhu
      letiště České Budějovice jako neveřejné mezinárodní letiště s vnitřní hranicí, rozhodnutím Úřadu

                                                                  1
      pro civilní letectví č. j. 1147/08-720/B ze dne 19. 3. 2008, o stanovení druhu letiště České
      Budějovice jako neveřejné mezinárodní letiště s vnější hranicí, smlouvou o nájmu, správě
      a provozování letiště České Budějovice uzavřenou mezi JČ krajem a Jihočeským letištěm.

2.4. Rozsah závazku veřejné služby, délka jeho trvání a ukazatele pro výpočet, kontrolu a hodnocení
      poskytnutých vyrovnávacích plateb jsou stanoveny rozhodnutím zastupitelstva JČ kraje ze dne
      15.12. 2016, č. 56/2016/ZK- 2 a jsou obsahem přílohy č. 1 a 2 této smlouvy.

                                                                  III.
               Výše dotace, platební podmínky a doba, v níž má být účelu dotace dosaženo

 3.1. JČ kraj se zavazuje poskytnout Jihočeskému letišti provozní a investiční dotaci formou
      vyrovnávacích plateb závazku veřejné služby pro rok 2020 v celkovém rozsahu 52 645 000,-Kč,
      s tím, že provozní dotace bude činit 38 870 000,- Kč a investiční dotace bude činit 13 775 000,-
      Kč.

 3.2. Provozní dotací se rozumí peněžní prostředky určené pro financování provozních potřeb
      Jihočeského letiště, investiční dotací se rozumí peněžní prostředky určené pro financování
      investičních potřeb Jihočeského letiště. Vymezení investic se řídí platnými daňovými předpisy,
      zejména zákonem č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů.

 3.3. JČ kraj se zavazuje zasílat měsíční zálohu na provozní dotaci na účet Jihočeského letiště uvedený
      v bodě 1. 2. této smlouvy podle rozpisu, který je obsahem přílohy č. 3 této smlouvy s variabilním
      symbolem složeným z čísla příslušného měsíce. Zasláním se rozumí odepsání částky
      z bankovního účtu JČ kraje.

 3.4. JČ kraj se zavazuje zasílat na účet Jihočeského letiště uvedený v bodě 1. 2. této smlouvy jako
      zálohu na investiční dotaci částku ve výši stanovené požadavkem Jihočeského letiště. Požadavek
      Jihočeského letiště musí být doručen písemně JČ kraji, který se zavazuje zaslat požadovanou
      zálohu na investiční dotaci do 10 dnů po obdržení požadavku. Součet takto poskytnutých záloh
      v průběhu příslušného kalendářního roku nesmí přesáhnout celkovou částku dotace uvedenou
      v odst. 3.1. Identifikace zaslané zálohy je dána variabilním symbolem složeným z čísla příslušného
      měsíce. Zasláním se rozumí odepsání částky z bankovního účtu JČ kraje.

 3.5. JČ kraj upřesňuje v příloze č. 4 této smlouvy maximální výši jednotlivých ukazatelů úhrady
      vyrovnávacích plateb poskytnutých Jihočeskému letišti za realizaci závazku veřejné služby v roce
      2020 v rozsahu stanoveném rozhodnutím zastupitelstva JČ kraje ze dne 15. 12. 2016,
      č. 56/2016/ZK - 2.

                                                                   IV.
                         Podmínky poskytnutí dotace, vyúčtování a vypořádání dotace

4.1. Jihočeské letiště se zavazuje použít provozní a investiční dotaci pro financování svých provozních
      a investičních potřeb při plnění závazku veřejné služby s tím, že určené prostředky nelze vzájemně
      zaměňovat.

4.2. Jihočeské letiště povede svou účetní evidenci tak, aby bylo možné zjistit řádné a účelné použití
      provozní a investiční dotace.

4.3. Jihočeské letiště povede svou účetní evidenci tak, aby bylo možné identifikovat a oddělit všechny
      operace související s plněním závazku veřejné služby od další činnosti Jihočeského letiště.

4.4. Jihočeské letiště se zavazuje vyhotovit ke dni 31. 12. 2020 písemně analýzu své činnosti
      zaměřenou na plnění závazku veřejné služby za období roku 2020 a předat tuto analýzu JČ kraji
      nejpozději do 15. 2. 2021. Jihočeské letiště učiní analýzu součástí přílohy roční účetní závěrky
      Jihočeského letiště za rok 2020 schvalované dozorčí radou a valnou hromadou společnosti.

                                                                  2
4.5. Jihočeské letiště je povinno vyhotovit písemně přehled o použití poskytnuté provozní a investiční
      dotace v roce 2020 a vyčíslit v něm částky, které nebyly na provoz či investice z poskytnutých
      záloh v období do 31. 12. 2020 využity. Tento přehled je Jihočeské letiště povinno do 15. 2. 2021
      předat JČ kraji. Nevyužité části poskytnutých záloh na provozní a investiční dotaci poukáže
      Jihočeské letiště na bankovní účet JC kraje číslo 170320242/0300 do 15 dnů po schválení
      přehledu představenstvem Jihočeského letiště. Jihočeské letiště učiní přehled součástí přílohy
      roční účetní závěrky Jihočeského letiště za rok 2020 schvalované dozorčí radou a valnou
      hromadou společnosti.

4.6. Jihočeské letiště je povinno vyhotovit písemně přehled o poskytnutých vyrovnávacích platbách za
      rok 2020 poskytnutých na realizaci závazku veřejné služby v členění upřesněném JČ krajem dle
      článku 3. 4. této smlouvy. Tento přehled je Jihočeské letiště povinno do 15. 2. 2021 předat JČ kraji.
      Maximální výše vyrovnávacích plateb za tyto závazky nesmí překročit maximální výši upřesněnou
      JČ krajem dle odst. 3.4. Současné je však umožněno Jihočeskému letišti provádět přesuny mezi
     jednotlivými ukazateli úhrady vyrovnávacích plateb a to bez předchozího souhlasu JČ kraje
      až do výše +- 20% na jeden ukazatel.

4.7. JČ kraj má právo na kontrolu použití provozní a investiční dotace, jakož i právo na kontrolu plnění
      závazku správy a provozování Jihočeského letiště. K umožnění výkonu těchto práv Jihočeské
      letiště JC kraji předloží účetní závěrku za rok 2020 v rozsahu dle zákona
      č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění, a to do 15 - ti dnů po jejím schválení valnou
      hromadou, nejdéle však do 15. 7. 2021, jakož i další účetní doklady, o které JČ kraj Jihočeské
      letiště požádá. Jihočeské letiště je povinno JČ kraji poskytnout veškerou nutnou součinnost
      k realizaci jeho práva kontroly. Jihočeské letiště dále JČ kraji předloží výroční zprávu za rok 2020
      do 15 - ti dnů po jejím schválení valnou hromadou, nejdéle však do 15. 7. 2021.

                                                                     V.
                                    Porušení rozpočtové kázně a výpověď smlouvy

  5.1. V případě porušení povinností stanovených pro čerpání dotace, zjištěných na základě provedené
       kontroly, bude Jihočeské letiště vyzváno k provedení opatření k nápravě zjištěného pochybení
       tehdy, jestliže porušilo méně závažnou podmínku, u které je stanovena možnost sníženého
       odvodu dle odst. 5.2. V rozsahu, v jakém bude provedeno opatření k nápravě, platí, že nedošlo
       k porušení rozpočtové kázně.

  5.2. Nižší odvod za pochybení při čerpání dotace a nesplnění podmínek této smlouvy může být
       stanoven v těchto případech:

       a) Za nedodržení termínů jednotlivých administrativních úkonů, jejichž povaha umožňuje nápravu
            v náhradní lhůtě až do výše 5% dotace,

       b) za nedodržení termínu odevzdání dokladů dle čl. IV této smlouvy až do výše 5%
            z dotace; toto neplatí, pokud Jihočeské letiště prokáže, že k nedodržení termínu došlo
            z reálných a objektivních důvodů,

       c) za porušení zákona o veřejných zakázkách (budou-li zakázky z provozní a investiční dotace
            zadávány):

            1. neprovedení výběrového řízení 100% výdajů této zakázky
            2. diskriminace při výběrovém řízení 10 - 25% výdajů této zakázky
            3. dělení předmětu zakázky 10 - 25% výdajů této zakázky
            4. nezveřejnění veřejné zakázky zákonem stanoveným způsobem 5% výdajů této zakázky

                (např. nezveřejnění smlouvy na veřejnou zakázku malého rozsahu, jejíž cena přesáhne
                500 000 Kč bez DPH atd.)
            5. méně závažná porušení při zadávání veřejných zakázek až do výše 5% výdajů této
                zakázky (např. nedodržení zákonem stanovených lhůt atd.)

        Jednotlivá porušení zákona o veřejných zakázkách se nesčítají, ale krácení výdajů se posuzuje
        podle nejzávažnějšího pochybení ve stejné zakázce.

                                                                  3
  5.3. V případě, že Jihočeské letiště má vlastní pravidla pro zadávání veřejných zakázek, postupuje
       podle nich. Na základě výzvy je pak Jihočeské letiště povinno tato pravidla Jč kraji předložit ke
       kontrole.

5.4. V případě, že Jihočeské letiště bude vyzváno k vrácení dotace nebo její poměrné části a svou
        povinnost kjejímu vrácení nesplní vjemu stanovené náhradní lhůtě, bude považována jeho
        nečinnost za porušení rozpočtové kázně ve formě zadržení dotace.

5.5. Porušení jiných povinností než těch, které jsou upraveny v odst. 2, bude považováno za porušení
        rozpočtové kázně stím, že bude požadován odvod ve výši neoprávněného použití dotace
        a zároveň i úhrada penále za porušení rozpočtové kázně ve výši 1 promile denně ve vztahu k
        uloženému odvodu.

5.6. JČ kraj je oprávněn tuto smlouvu vypovědět z důvodů na straně Jihočeského letiště, a to
       v případě porušení čl. 4, odst. 4.1 až 4.4.

5.7. Výpovědní lhůta je 10 dní a začíná běžet dnem doručení písemné výpovědi příjemci.

5.8. V písemné výpovědi JČ kraj uvede zjištěné skutečnosti, které jej prokazatelně vedly k výpovědi
       smlouvy, a vyzve Jihočeské letiště k vrácení celé dotace nebo její poměrné části. Příjemce
      je povinen vrátit tyto prostředky do 15 dnů od ukončení smlouvy na účet JČ kraje uvedený ve
       výpovědi. Pokud tyto prostředky ještě nebyly převedeny na účet Jihočeského letiště, přestože byla
       uzavřena smlouva, má JČ kraj právo je neposkytnout.

                                                                    VI.
                         Povinnosti Jihočeského letiště v případě přeměny společnosti

 6.1. V případě, že má dojít k přeměně Jihočeského letiště podle příslušného zákona, a to má být
       zanikající právnickou osobou, má povinnost tuto skutečnost oznámit s dostatečným předstihem
       JČ kraji, se sdělením, že bude nutné zajistit přechod práv a povinností z tohoto smluvního vztahu
       na právního nástupce.

 6.2. K výše uvedenému postupu musí Jihočeské letiště prokázat příslušnými dokumenty, že práva a
       povinnosti z tohoto smluvního vztahu, včetně případné udržitelnosti, přejdou na právního nástupce
       (včetně případné udržitelnosti) a právní nástupce se zavazuje tyto povinnosti plnit (např. projekt
       fúze). JČ kraj je oprávněn si vyžádat dodatečné podklady, pokud z dodaných podkladů nebude
       tato skutečnost vyplývat.

 6.3. V rámci postupu při přeměně společnosti bude nutné v daném případě vyhotovit a uzavřít dodatek
       ke smlouvě, který bude obsahovat popis a důvod jeho uzavření s ohledem na přeměnu
       Jihočeského letiště.

 6.4. V případě, že nebude možné akceptovat přechod práv a povinností, bude JČ kraj oprávněn
       posoudit dosavadní naplnění účelu smlouvy a rozhodne o případném vrácení poskytnuté veřejné
       finanční podpory nebo její části. V takovém případě má Jihočeské letiště povinnost vrátit doposud
       vyplacenou veřejnou finanční podporu nebo její část způsobem a ve lhůtě stanovené výzvou JČ
       kraje.

 6.5. V případě, že příslušný soud rozhodl o úpadku Jihočeského letiště, či má být tato společnost
      zrušena s likvidací, je JČ kraj oprávněn posoudit dosavadní naplnění účelu smlouvy a rozhodne o
       případném vrácení poskytnuté dotace nebo její části. V takovém případě má Jihočeské letiště
       povinnost vrátit doposud vyplacenou dotaci nebo její část způsobem a ve lhůtě stanovené výzvou
       Jč kraje. Zároveň je povinno bezodkladně oznámit insolvenčnímu správci či likvidátorovi, že
       společnost přijala dotaci z rozpočtu JČ kraje a váže ji povinnost vyplacenou veřejnou finanční
       podporu vrátit zpět do jeho rozpočtu.

                                                                  4
                                                                  VII.
                                                         Ostatní ujednání

7.1. Jihočeské letiště souhlasí se zveřejněním této smlouvy a prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje
     údaje, které tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona č. 89/2012 Sb.,
     občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

7.2. Při kontrole dodržování podmínek čerpání dotace z rozpočtu kraje a uplatnění sankcí při
     neoprávněném použití nebo zadržení dotace se postupuje podle zákona č. 320/2001 Sb.,
     o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve
     znění pozdějších předpisů, zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákona č.
     255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád) a zákona č.129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve
     znění pozdějších předpisů.

7.3. Příjemce dotace je povinen v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné
     správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, a v
     souladu s dalšími právními předpisy České republiky umožnit poskytovateli nebo jím pověřeným
     osobám provést kontrolu použití finančních prostředků.

                                                      Vlil.

                                                      Závěrečná ujednání

8.1. Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech majících povahu originálu, z nichž každá smluvní
     strana obdrží po jednom vyhotovení.

8.2. Změny a doplňky této smlouvy lze provádět pouze formou písemných číslovaných dodatků,
     podepsaných oběma smluvními stranami. Upřesnění či změny údajů (zejména adresa, číslo
     bankovní účtu, kontaktní osoba) stačí písemně sdělit JČ kraji, pokud tento netrvá na uzavření
     dodatku ke smlouvě.

8.3. Na důkaz výslovného souhlasu s obsahem a všemi ustanoveními této smlouvy a své pravé,
     svobodné a vážné vůle, je tato smlouva po jejím přečtení smluvními stranami vlastnoručně
     podepsána.

8.4. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních
     stran.

8.5. Tuto smlouvu schválilo Zastupitelstvo Jihočeského kraje svým usnesením č. 403/2019/ZK-25 ze
     dne 12. 12.2019.

Příloha č. 1  Rozsah závazku veřejné služby na letišti České Budějovice
Příloha č. 2  Ukazatele pro výpočet, kontrolu a hodnocení vyrovnávacích plateb
Příloha č. 3  Rozpis záloh provozní dotace
Příloha č. 4  Vybrané ukazatele organizace rok 2020

V Českých Budějovicích, dne.2....3...-..1?~  V     , doft                                                         
                                                                                           České Budě'
              ./
                                                   Jihočeské letiště České Budějovic
Mgr. Ivana Stráská
hejtmanka                                                      U Zimního stadionu 1952/'
Jihočeský kraj
                                                               370 01 České Budšjovr
                                                           IČ 260 93 545 DIČ CZ2609C,.

                                                   ..............                     -4-

                                             Ing. Robert Kala
                                             člen představenstva společnosti
                                             Jihočeské letiště České Budějovice a.s.

                                                5
                                                                                                                    Příloha č. 1

                                                                                                                                                                    v

           Rozsah závazku veřejné služby na letišti České Budějovice

                                                (podrobné členění prací)
V rámci závazku veřejné služby na letišti České Budějovice budou zabezpečovány především
následující práce a činnosti:

1. výstavba infrastruktury a vlastních letištních zařízení nebo přímé podpory
práce v oblasti výstavby

              vyjednávání s vlastníky dotčených pozemků
              výkon funkce zástupce Jihočeského kraje v příslušných správních řízeních týkajících se
              veřejné části letiště
              výkon funkce zástupce Jihočeského kraje v příslušných jednáních s projektanty u projektů
              týkajících se veřejné části letiště
práce v oblasti správních činností
              spolupráce při přípravě podkladů pro vydání správních rozhodnutí

2. provozování infrastruktury, které zahrnuje údržbu a správu letištní infrastruktury
zajištění sjízdnosti vozovek a letištních ploch v zimním období

              posyp vozovek a letištních ploch
              posyp vozovek inertním materiálem
              posyp vozovek a letištních ploch chemickým materiálem
              posyp letištních ploch chemickým materiálem se zkrápěním
              odstraňování sněhu z vozovek a letištních ploch
              odstraňování sněhu předsazenou radlicí
              odstraňování sněhu frézami
              odstraňování ledu z vozovek a letištních ploch
              odstraňování ledu mechanickými prostředky
              odstraňování ledu chemickými prostředky
              odstraňování ledu pomocí tepelného zdroje
              dispečerská služba a pohotovost
              pohotovost pracovníků na pracovišti
              úklid po zimě

                                                                6
      zabezpečení silničního a letištního provozu v letních měsících
                    čištění vozovek a letištních ploch metením s pomocí speciální techniky
                    údržby letištních ploch
                    chemické ošetření spár
                    mechanické ošetření spár
                    kosení travních porostů strojně
                    kosení travních porostů traktorem - mulčovač
                    údržba a opravy dopravního a letištního značení jak vodorovného, tak svislého

     údržba letištního zařízení a infrastruktury
     údržba a opravy

                    provádění oprav a revizí elektrických zařízení
    údržba a opravy budov ve veřejné části letiště

                    údržba a opravy
                    provádění oprav a revizí elektrických, mechanických a ostatních zařízení
údržba ochranných pásem letiště
                    manuální ošetření lesních porostů
                    strojní ošetření lesních porostů

     3. poskytování letištních služeb přidružených k leteckému provozu, jako je poskytování
     odbavovacích služeb a používání připojených infrastruktur
     poskytování letištních služeb souvisejících s leteckým provozem

                 poskytování naváděcích služeb
                   poskytování informací k přistání, vzletu a pohybu po letištních plochách
                  poskytování meteorologických informací
                   poskytování informací k přípravě letového plánu atd.

      poskytování handlingových služeb a to zejména
                  prodej pohonných hmot
                  manipulace se zavazadly
                  zabezpečení parkování letadel
                  zabezpečení pohybu letadel po pohybových plochách
                  odmrazování letadel
                  poskytování služeb cabin servisu
                  poskytování služeb APU a GPU

                                                                     7
           úklid letadel
           odbaveni nákladu
poskytování služeb pro pasažéry
          doprava pasažérů a posádek po letištních plochách
          zabezpečení odbavovacích služeb
poskytování služeb souvisejících s připojenou infrastrukturou a případné další
služby nutné k zabezpečení chodu letiště

                                                              8
                                                                                                                 Příloha č. 2
UKAZATELE PRO VÝPOČET, KONTROLU A HODNOCENÍ VYROVNÁVACÍCH PLATEB
Řádek Ukazatel

                                                             9
                                  Příloha č. 3

Rozpis záloh provozní dotace

měsíc Den     platby

leden     6.    3 239 167,00
                3 239 167,00
únor      3.    3 239 167,00
                3 239 167,00
březen    2.    3 239 167,00
                3 239 167,00
duben     1.    3 239167,00
                3 239167,00
květen    4.    3 239167,00
                3 239 167,00
červen    1.    3 239 167,00
                3 239 163,00
červenec 1.    38 870 000,00

srpen     3.

září      1.

říjen     1.

listopad  2.

prosinec  1.

ročně

                              10
                                                                                             Příloha č. 4

          VYBRANÉ UKAZATELE ORGANIZACE ROK 2020

                 Název organizace: Jihočeské letiště České Budějovice o.s.

Paragrafy rozpočtové skladby:_________________________________________________ ____________

Řádek Ukazatel                           rok 2020

1 NÁKLADY                                                                                    98 915 549,00
2 Spotřeba materiálu                                                                          5 569 000,00
3 Prodej zboží                                                                                4 000 000,00
4 Spotřeba energie                                                                            4 765 000,00

5 Opravy a udržování                                                                          6 850 000,00
6 Ostatní služby                                                                             27 035 501,00

7 Mzdové náklady                                                                             35 017 200,00

8 v tom : platy zaměstnanců                                                                  34 717 200,00

9         OON                                                                                300 000,00

10 Sociál.a zdravot, pojištění                                                               11 803 848,00

11 Zákonné sociální náklady                                                                  1 050 000,00

12 Daně a poplatky                                                                           240 000,00

13 Jiné ostatní náklady                                                                      2 550 000,00

14 Odpisy dlouhodobého majetku                                                               0,00

15 Daň z příjmů

16 Ostatní náklady                                                                           35 000,00

17 VÝNOSY                                                                                    98 910 000,00

18 Tržby za vlastní výrobky a zboží                                                          16 550 000,00
19 Tržby z prodeje služeb

20 Úroky                                                                                     20 000,00

21 Jiné ostatní výnosy                                                                       0,00

22 Tržby z dlouhodobého majetku                                                              4 600 000,00
23 Tržby z prodeje zboží

24 Ostatní výnosy

25 Příspěvek na provoz                                                                       77 740 000,00

26 Hospodářský výsledek po zdanění                                                           5 549,00

27 Doplňkové údaje:                                                                          0,00

28 Příspěvek na investice                                                                    27 550 000,00

29 Použití investičního fondu                                                                0,00

30 Použití rezervního fondu                                                                  0,00

31 Použitífondu odměn                                                                        0,00

32 Průměr, evid. počet zaměstnanců                                                           74

                                     11