Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11312816: Dohoda o vypořádání závazků

Příloha 2112-2019 RS.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        PO 2112/S/2019

                                                 Dohoda o vypořádání závazků
uzavřená dle § 1746, odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, mezi těmito smluvními stranami:

Všeobecná fakultní nemocnice v Praze

se sídlem:    U Nemocnice 499/2, 128 08 Praha 2

IČ: 000 64 165 DIČ: CZ00064165

zastoupena:   prof. MUDr. Davidem Feltlem, Ph.D., MBA, ředitelem

dále jen „objednatel“ na straně jedné

                                                 a

KOMTERM Čechy, s.r.o.

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 146821

se sídlem:    Bělehradská 55/15, 140 00 Praha 4

zastoupena:   Jiřím Uhrem, jednatelem

IČ: 28510011  DIČ: CZ699001893

dále jen „zhotovitel“ na straně druhé

                                                                                    I.
                                                                   Popis skutkového stavu

1. Smluvní strany uzavřely dne 23.10.2017 Smlouvu o provozování tepelného hospodářství, u objednatele evidována pod č.
        PO 1468/S/2017 (dále také jen „smlouva“), jejímž předmětem je závazek zhotovitele k provozování, údržbě a servisu
        tepelného hospodářství objednatele. V rámci plnění Smlouvy byly objednatelem zakoupeny a instalovány 2 teplovodní kotle
        UNIMAT, typ UT-L 40x6 s příslušenstvím v ceně 3.053.449,52 Kč (kotelna Benátská) a 1.744.457,- Kč (kotelna Wenzigova),
        k ceně kotlů byly připočteny náklady na montáž ve výši 844.441,- Kč (kotelna Benátská) a ve výši 978.741,- Kč (kotelna
        Wenzigova).

2. Objednatel je povinným subjektem pro uveřejňování v registru smluv dle Smlouvy.

3. Obě smluvní strany shodně konstatují, že do okamžiku sjednání této dohody nedošlo k uveřejnění protokolů o předání a
        převzetí, na jejichž základě objednatel nabyl kotle specifikované v odst. 1 tohoto článku dohody.

4. V zájmu úpravy vzájemných práv a povinností vyplývajících z původně sjednané Smlouvy a kupních smluv, s ohledem na
        skutečnost, že obě strany jednaly s vědomím závaznosti uzavřené Smlouvy i kupních smluv a v souladu s jejich obsahem
        plnily, co si vzájemně ujednaly, a ve snaze napravit stav vzniklý v důsledku neuveřejnění kupních smluv v registru smluv,
        sjednávají smluvní strany tuto novou dohodu ve znění, jak je dále uvedeno.

                                                                                   II.

                                                            Práva a závazky smluvních stran

1. Smluvní strany stvrzují, že vlastnické právo k výše specifikovaným kotlům a jejich příslušenství, jakož i veškerá další práva
        a povinnosti s tím související (zejména práva a povinnosti spojená s montáží kotlů) zhotovitel převedl ke dni 15.8.2018
        (kotelna Wenzigova) a ke dni 22.8.2018 (kotelna Benátská) na objednatele.

2. Dále se zhotovitel zavazuje objednateli k poskytování všech práv (zejména, nikoli však pouze, délky záruční doby, technickou
        pomoc) dle podmínek vymezených v kupních smlouvách uzavřených zhotovitelem se společností Bosch Termotechnika s.r.o.
        dne 1.8.2018.

3. Zhotovitel se zavazuje písemně informovat do 30 dnů ode dne podpisu této dohody prodejce kotlů společnost Bosch
        Termotechnika s.r.o., jakož i další subjekty zajišťující u kotlů montáž, servis apod. (zejména společnost ASTAPOR s.r.o.,
        případně i jiné, které se podílely na montáži kotlů) o tom, že vlastníkem kotlů je objednatel. Na výzvu objednatele je
        zhotovitel doložit, že tak učinil.

4. Smluvní strany si tímto ujednáním vzájemně stvrzují, že obsah vzájemných práv a povinností, který touto dohodou nově
        sjednávají, je zcela a beze zbytku vyjádřen textem původně sjednané Smlouvy uveřejněné v registru smluv dne 1.11.2017
        a protokolech o předání a převzetí, které jsou přílohou této dohody.

5. Smluvní strany prohlašují, že veškerá vzájemně poskytnutá plnění na základě původně sjednané Smlouvy a protokolech o
        předání a převzetí, které tvoří přílohu této dohody, považují za plnění dle této dohody a že v souvislosti se vzájemně
        poskytnutým plněním nebudou vzájemně vznášet vůči druhé smluvní straně nároky z titulu bezdůvodného obohacení.

6. Objednatel jako smluvní strana, která je povinným subjektem pro uveřejňování v registru smluv dle Smlouvy, se tímto
        zavazuje druhé smluvní straně k neprodlenému uveřejnění této dohody včetně příloh v registru smluv v souladu
        s ustanovením § 5 zákona o registru smluv.
                                                                                  III.

                                                                    Závěrečná ustanovení

1. Tato dohoda o vypořádání závazků nabývá platnosti dnem podpisu smluvními stranami a účinnosti dnem uveřejnění
        v registru smluv.

2. Tato dohoda o vypořádání závazků je vyhotovena ve dvou stejnopisech, každý s hodnotou originálu, přičemž každá ze
        smluvních stran obdrží jeden stejnopis.

Přílohy:  Protokol o předání a převzetí ze dne 15.8.2018;
      −   Protokol o předání a převzetí ze dne 22.8.2018;
      −   Zápis o převzetí stroje nebo zařízení (kotelna Wenzigova);
      −   Zápis o převzetí stroje nebo zařízení (kotelna Benátská)
      −

V Praze dne                                                           V Praze dne

………………………..                                                           ………………………………………………..
prof. MUDr. David Feltl, Ph.D., MBA                                   Jiří Uher
ředitel objednatele                                                   jednatel zhotovitele
                      Tisková sestava pro zpracování zakázky

Číslo žádanky: 2310/18/00177                Vystaveno:                29 .6.2018
                                            Klinika:                  Technicko-provozni úsek
Název:      Instalace kotle                 Kód NS :                  14700
                                            Název NS:                 Odbor tepelného hospodářství
Druh žádanky: Topeni

Zadavatel:  z                         ., .

Pozice · umístění:    G • Areal G
Dodací dispozice:
Kontaktní informace:
Jiný kontakt:
Termín dodání:

                                             I_____, Maximální cena: ....

Text požadavku:

Objednávám dodávku teplovod ního kotle Bosch UNIMAT UT-L včetně hořáku na kotelnu Wenzigova podle nabídky č.
194942-03-03 .

Děkuji

Všeobecná íakultni nemocnice v Praze        V01 PS2akazl