Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11345836: Smlouva o dodávkách pokrmů

Příloha Stravovaci_smlouva_Externí odběratelé_KNB doplněná.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dodávkách pokrmů
uzavřená dle ustanovení § 1746 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“)
(dále jen „smlouva“)

Smluvní strany:
1. Nemocnice Na Bulovce
se sídlem: 		Budínova 67/2, 180 81 Praha 8 – Libeň
zastoupená: 	Mgr. Janem Kvačkem, ředitelem
     IČO: 		000 64 211
DIČ: 		CZ 00064211
bankovní spojení: 	Česká národní banka
číslo účtu: 		16231081/0710
IDS:		n9hiezm
(dále jen „dodavatel“ na straně jedné)
	
a

2. KARDIOLOGIE NA BULOVCE, s.r.o.
se sídlem:             Na Truhlářce 3,8/62, 180 00 Praha 8
zastoupená:          MUDr. Miroslavem Erbrtem, MUDr. Michaelou Lindovskou, jednateli
                              zapsaná v OR vedeném u Městského soudu v Praze, sp.zn. C21631	 
IČO: 		49679236
bankovní spojení: 	ČSOB, a.s., Na Poříčí 1046/24, 115 20 Nové Město
číslo účtu: 		181783744/0300
IDS:		ufg5cmr
     (dále jen „zákazník“ na straně druhé)
(dodavatel a zákazník dále společně jako „smluvní strany“ nebo jednotlivě jako „smluvní strana“)


I. Předmět smlouvy

1.1 Dodavatel se zavazuje za podmínek stanovených touto smlouvou a jejími přílohami dodávat zákazníkovi jednotlivé druhy pokrmů pro zajištění stravování pacientů (snídaně, obědy, svačiny a večeře) a pracovníků zákazníka (obědy a večeře) (dále jen „pokrmy“) a zákazník se zavazuje řádně a včas platit dodavateli za řádně dodané pokrmy jejich cenu stanovenou dle čl. 2 této smlouvy. 
1.2 Typová specifikace a základní struktura pokrmů je obsažena v Příloze č. 1 smlouvy.
1.3 Cenové podmínky této smlouvy jsou dohodnuty za předpokladu, že průměrný počet obědů v pracovních dnech bude min. v počtu 20 obědů. Smluvní strany se dohodly, že pokud skutečný průměrný počet obědů bude nižší, budou dohodnuty nové cenové podmínky s cílem zachování ekonomické rovnováhy smluvního vztahu pro obě smluvní strany.
1.4 Dodavatel se zavazuje usilovat o to, aby příprava a dodávky pokrmů byly realizovány odborně, řádně, přičemž se zavazuje dodržovat veškeré platné a účinné právní předpisy z oblasti hygieny, veřejného stravování, přípravy pokrmů a prodeje potravin.
1.5 Dodavatel se zavazuje dodržovat základní strukturu nabídky pokrmů tak, jak je uvedena v příloze č. 1, přičemž konkrétní druh nabízených pokrmů v rámci základní struktury nabídky pokrmů je vždy v dispozici dodavatele.
1.6 Smluvní strany se výslovně dohodly, že dodavatel bude výhradním dodavatelem pokrmů pro zákazníka po dobu trvání této smlouvy.

II. Způsob plnění smlouvy
2.1 Zákazník bude z pravidelně aktualizované nabídky pokrmů dodavatele objednávat pokrmy objednávkou v elektronické podobě zaslanou na e-mailovou adresu dodavatele uvedenou v odst. 2.11 smlouvy.

2.2 Objednávka zákazníka musí obsahovat alespoň následující údaje:
a) identifikace zákazníka dle záhlaví smlouvy vč. údaje o zápisu do obchodního rejstříku, 
b) identifikace dodavatele dle záhlaví smlouvy, 
c) počet a druh objednávaných pokrmů pro pacienty zákazníka (snídaně, oběd, svačina, večeře) a pro pracovníky zákazníka (obědy, večere)
d) termíny dodání pokrmů.

2.3 K uzavření dílčí smlouvy na dodávku pokrmů dojde vždy potvrzením objednávky dodavatelem na e-mailovou adresu zákazníka, uvedenou v odst. 2.11 smlouvy.

2.4 Zákazník bere na vědomí, že dodavatel není povinen vyhovět jeho objednávce na dodávku pokrmů pro následující pracovní den, pokud ji dodavatel neobdrží minimálně jeden pracovní den předem, a to nejpozději do 8:00 hodin.

2.5 Zákazník může pokrmy objednané dle dílčích smluv zrušit nebo změnit pouze do 8:00 hod. pracovního dne předcházejícího dnu, pro který byla objednávka pokrmu dodavatelem potvrzena, a to e-mailovým sdělením dodavateli; včasné dojití storna pokrmů se dodavatel zavazuje potvrdit e-mailem zákazníkovi bez zbytečného odkladu. K pozdějším změnám dílčích smluv není dodavatel povinen přihlížet a zákazník je povinen uhradit plnou cenu pokrmů dle dílčí smlouvy.

2.6 Dodavatel se zavazuje dodat pokrmy zákazníkovi v termínu dle dílčí smlouvy a dle časového harmonogram dodávky pokrmů, který je stanoven v příloze č. 2 smlouvy a může být změněn pouze na základě dohody smluvních stran, není-li v této smlouvě stanoveno jinak. 

2.7 Dodavatel bude dodávat pokrmy zákazníkovi dle dílčích smluv na adresu: Nemocnice Na Bulovce, pavilon 11, před vchod pracoviště zákazníka (dále jen „místo dodání“).

2.8 Dodavatel se zavazuje pokrmy vyložit v místě dodání a zákazník se zavazuje dodané pokrmy převzít, vykonat kontrolu dodaných pokrmů a písemně potvrdit jejich převzetí dodavateli. Dodavatel dodává pokrmy zákazníkovi v transportním vozíku, v obalech (tablety) v majetku dodavatele a zákazník je povinen transportní vozík a obaly vrátit dodavateli v místě dodání vždy nejpozději do….hod. od jejich převzetí.

2.9 Za manipulaci s pokrmy odpovídá od okamžiku jejich převzetí zákazník, rovněž tak za vrácení transportního vozíku a obalů v plném počtu a nepoškozené do místa dodání. Případnou škodu na transportním vozíku a na obalech, vzniklou poškozením jejich částí nebo jejich nevrácením, se zákazník zavazuje uhradit dodavateli v penězích dle jeho vyúčtování fakturou.

2.10 Pokrmy a potraviny nad rámec potvrzené objednávky mohou pacienti a zaměstnanci zákazníka nakupovat ve výdejnách stravy dodavatele v jeho sídle, a to vždy oproti platbě v hotovosti nebo bezhotovostně platební kartou.

2.11 Pověřené osoby smluvních stran pro realizaci smlouvy:

a) Za dodavatele:

Jméno: Vladimír Jareš, 			  funkce: vedoucí stravovacího provozu
Telefon: 776 729 389, 		  e-mail: vladimir.jares@bulovka.cz

b) Za zákazníka: 

Jméno:   Mgr. Jitka Cveček Panská                 funkce: vrchní sestra
Telefon:  266 08 3045                                      e-mail:  jvpanska@gmail.com
Změnu pověřené osoby oznamuje smluvní strana bez zbytečného odkladu na adresu druhé smluvní strany uvedenou v záhlaví této smlouvy.


III. Cena, vyúčtování

3.1 Cena za jednotlivé druhy pokrmů byla stanovena na základě dohody mezi smluvními stranami a je specifikována v příloze č. 3 této smlouvy. K uvedeným cenám za jednotlivé druhy pokrmů bude připočteno DPH v zákonné sazbě. V ceně jednotlivých druhů pokrmů dle přílohy č. 3 této smlouvy jsou zahrnuty veškeré výdaje dodavatele za potraviny (bez DPH), mzdové náklady, veškeré provozní náklady, náklady na dodání pokrmů do místa dodání a jejich vyložení v místě dodání. Pro vyloučení případných pochybností smluvní strany uvádí, že veškeré případné platby slev a slevy nebo platby od dodavatelů a výrobců zboží odebíraného dodavatelem, náleží výlučně dodavateli.

3.2 Ceny dle předchozího odstavce 3.1 smlouvy může dodavatel jednostranně upravit písemným oznámením zákazníkovi, jestliže:
a) dojde po uzavření této smlouvy ke změně sazby DPH pro zboží a/nebo služby, které jsou předmětem této smlouvy;
b) se ceny v České republice dle údajů ČSÚ zvýší (míra inflace vyjádřená přírůstkem průměrného ročního indexu spotřebitelských cen). Cena za jednotlivý druh pokrmů se zvýši maximálně o procento odpovídající kladnému procentu meziroční inflace vyhlášené ČSÚ za předchozí kalendářní rok; 
Úprava cen provedená dle tohoto odstavce nabude účinnosti vždy k prvnímu dni kalendářního měsíce bezprostředně následujícího po měsíci, v němž dodavatel zákazníka o změně dle tohoto odst. a o jejím důvodu informoval.

3.3 Dodavatel vyúčtuje zákazníkovi dodávky pokrmů souhrnně za kalendářní měsíc, vždy do 10-ti dnů ode dne uplynutí kalendářního měsíce, na základě počtu pokrmů dodaných zákazníkovi dle dílčích smluv v kalendářním měsíci. Faktura musí splňovat všechny náležitosti daňového dokladu stanovené právními předpisy, a to zejména:
a) označení faktury, včetně uvedení jejího čísla, 
b) datum uskutečněného plnění, datum vystavení a datum splatnosti;
c) obchodní jméno, sídlo, IČO a DIČ dodavatele; 
d) obchodní jméno, sídlo, IČO a DIČ zákazníka; 
e) položky faktury doložené kopiemi dílčích smluv a příp. potvrzených storen;
f) číslo, resp. označení této smlouvy a
g) fakturovaná částka (v Kč).

3.4 Faktura dodavatele dle této smlouvy je splatná ve lhůtě 14 dnů ode dne jejího vystavení. V případě prodlení s úhradou faktury je zákazník povinen zaplatit dodavateli úrok z prodlení v zákonné výši z dlužné částky za každý i započatý den prodlení. 



IV. Práva a povinnosti smluvních stran

4.1 Dodavatel prohlašuje, že uzavřel zákonné pojištění odpovědnosti za škody na zdraví či majetku třetích osob způsobené provozní činností a zavazuje se je po celou dobu trvání této smlouvy udržovat v platnosti.

4.2 Zákazník má právo provádět namátkovou kontrolu dodávek, a to kontrolu kvality a množství dodaných pokrmů s tím, že podklady pro vyúčtování bude kontrolovat pověřený pracovník zákazníka. V případě zjištění nesrovnalostí je povinen pověřený pracovník zákazníka o takové skutečnosti neprodleně informovat dodavatele, resp. jeho pověřeného pracovníka. Oba pak provedou zápis specifikující zjištěnou závadu a zaznamenají, je-li to možné, termín předpokládaného odstranění závady. Na závěr oba takto provedený zápis opatří svými podpisy. Každá z obou smluvních stran obdrží po jedné kopii tohoto zápisu.
4.3 Zákazník se zavazuje poskytnout dodavateli veškerou součinnost nezbytnou k řádnému plnění této smlouvy a jednotlivých dílčích smluv ze strany dodavatele.

4.4 Zákazník bere na vědomí, že dodavatel neodpovídá za případné změny v kvalitě pokrmů, k nimž dojde po předání pokrmů objednateli. Reklamace ohledně pokrmů, za něž odpovídá dodavatel, budou projednány se zákazníkem za přítomnosti zástupce dodavatele. Dodavatel podle provozních možností neprodleně napraví příčiny objektivně zjištěných nedostatků, za něž dle této smlouvy odpovídá.

4.5 Dojde-li ke stávkám nebo výlukám, budou přijata na základě dohody obou smluvních stran opatření k minimalizaci vzniklých nákladů a škod. V případě těchto mimořádných událostí neodpovídá dodavatel za případná prodlení s plněním svých povinností dle této smlouvy.

4.6 Zákazník je povinen písemně informovat v dostatečném předstihu dodavatele o provozních, organizačních a dalších opatřeních, která mohou ovlivnit plnění povinností dodavatele podle této smlouvy.



V. Doba trvání smlouvy

5.1 Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. 

5.2 Každá smluvní strana je oprávněna tuto smlouvy vypovědět i bez uvedení důvodu s výpovědní lhůtou v délce tří měsíců, která počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce bezprostředně následujícího po měsíci, ve kterém byla výpověď doručena druhé smluvní straně, a končí uplynutím tří kalendářních měsíců.

5.3 Kromě výpovědi dle odst. 5.2 smlouvy může dodavatel smlouvu vypovědět, pokud:
a) dodavatel ztratil předepsanou způsobilost k plnění předmětu této smlouvy dodavatelem, nebo
b) zákazník neuhradil fakturu řádně vystavenou dodavatelem dle této smlouvy ani do 30 dnů od její splatnosti, nebo
c) zákazník opakovaně porušuje své povinnosti podle této smlouvy, přestože jej dodavatel písemně vyzval k nápravě s poskytnutím přiměřené lhůty ke splnění povinnosti, nebo 
d) byl podán návrh na zahájení insolvenčního řízení nebo učiněny úkony k zahájení likvidačního řízení na majetek zákazníka, neprokáže-li zákazník dodavateli bez zbytečného odkladu i bez výzvy, že je takový návrh nebo úkon svévolný a neodůvodněný.

5.4 V případě výpovědi dle předchozího odst. 5.3 této smlouvy činí výpovědní lhůta jeden měsíc a počíná běžet od prvního dne kalendářního měsíce bezprostředně následujícího po měsíci, ve kterém byla výpověď doručena druhé smluvní straně. 


VI. Závěrečná ustanovení

6.1 Zákazník není oprávněn bez výslovného písemného souhlasu dodavatele započíst žádnou svou pohledávku proti pohledávce zákazníka z této smlouvy, ani postoupit jakoukoli pohledávku, která mu vznikne podle této smlouvy nebo v souvislosti s ní, na třetí osobu.
6.2 Dodavatel je oprávněn započíst svou pohledávku proti pohledávce zákazníka z této smlouvy z důvodu: 
a) 	prodlení zákazníka s plněním jeho povinností, nebo
b) 	škody způsobené dodavateli, nebo
c) 	opakovaného neplnění povinností ze strany zákazníka, nebo
d) 	existence jakýchkoliv oprávněných finančních či jiných nároků dodavatele vůči zákazníkovi. 

6.3 Jakákoliv změna v této smlouvě musí být provedena písemně formou dodatku, podepsaného oběma smluvními stranami, nestanoví-li tato smlouva jinak.
6.4 V případě vzniku sporů vyplývajících z této smlouvy se smluvní strany zavazují k jejich řešení smírnou cestou formou jednání svých zástupců. V případě, že jednáním smluvních stran nebude dosaženo dohody smírnou cestou, budou tyto spory řešeny prostřednictvím věcně a místně příslušného obecného soudu dodavatele.
6.5 Právní vztahy touto smlouvou blíže neupravené se řídí občanským zákoníkem.
6.6 Pokud některá lhůta, ujednání, podmínka nebo ustanovení této smlouvy budou prohlášeny soudem za neplatné, neúčinné či nevymahatelné, zůstane zbytek ustanovení této smlouvy v plné platnosti a účinnosti a nebude v žádném ohledu ovlivněn, narušen nebo zneplatněn; a strany se zavazují, že takové neplatné či nevymahatelné ustanovení smlouvy nahradí jiným smluvním ujednáním odpovídajícím původnímu úmyslu smluvních stran, které bude platné, účinné a vymahatelné.
6.7 Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech o stejné právní síle originálu, z nichž každá ze smluvních stran po jejím uzavření obdrží jedno vyhotovení.
6.8 Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu v pořadí druhou podepisující se smluvní stranou a účinnosti nabývá dnem uveřejnění v registru smluv. Smluvní strany se dohodly, že uveřejnění této smlouvy zajistí v registru smluv dodavatel.
6.9 Zástupci smluvních stran prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetli, že ji po vzájemném projednání uzavírají podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy. 
6.10 Nedílnou součástí této smlouvy jsou následující přílohy:
· Příloha č. 1 - Základní struktura nabídky pokrmů
· Příloha č. 2 - Časový harmonogram dodávky pokrmů
· Příloha č. 3 - Ceny za odběr jednotlivých druhů pokrmů

V Praze dne ……………………….. 	V Praze dne ………………………..
Za Nemocnici Na Bulovce                                      Za KARDIOLOGII NA BULOVCE, s.r.o.

………………………………………		       ..…..…………………………………………………
Mgr. Jan Kvaček                                                  MUDr. Miroslav Erbrt, MUDr. Michaela Lindovská
ředitel                                                                   jednatelé

Příloha č. 1 – základní struktura nabídky pokrmů


1.1 Pacientská celodenní strava

Snídaně:
· studené snídaně = pečivo, máslo, marmeláda, ranní nápoj

Oběd:
· teplý oběd = maso, příloha, omáčky, šťávy, zelenina, atp., případně kompot či salát, pitný režim

Svačiny:
· ovoce, pečivo

Večeře:
· všední den teplé = maso, příloha, šťáva, omáčka, kaše, pitný režim
· svátky a víkendy studené, pečivo, máslo, marmeláda, uzeniny, sýry, pitný režim

Vše v požadovaných úpravách dietních režimů. 






























Příloha č. 2 - Časový harmonogram dodávky pokrmů


Rozvozní plán


Snídaně	závoz v časovém rozmezí 6:15 až 6:30 hodin.

Oběd		závoz v časovém rozmezí 10:15 až 11:30 hodin.

Večeře	závoz v časovém rozmezí 15:15 až 16:30 hodin.






































Příloha č. 3 - Ceny za odběr jednotlivých druhů pokrmů

Cenová kalkulace


Pacientská celodenní strava (zahrnující snídaní, oběd, svačinu a večeři):







Poznámka: cena je kalkulována na cca 6 měsíců, po tomto období a po zaúčtování reálných nákladů, bude provedena rekalkulace ceny a předložen nový návrh.




6

Standardní dieta52,43 Kč                 85,99 Kč                  71,31 Kč              209,74 Kč                                 
Nadstandardní dieta55,21 Kč                 90,54 Kč                  75,09 Kč              220,84 Kč                                 
Pacientské jídlo
Cena SNÍDANĚ 
v Kč bez DPH
Cena OBĚDU
v Kč bez DPH
Cena VEČEŘE 
v Kč bez DPH
Cena CELODENNÍ STRAVY 
v Kč bez DPH