Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11365844: převzetí odpadu z mobilního zařízení

Příloha 20_2V_0007_160 000 Kč_30122019_převzetí odpadu z mobilního zařízení_ASTV, s.r.o..pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA číslo: 20/2V/0007

                                                          Datum vystavení: 30.12.2019
                                                            Termín dodání:

OBJEDNATEL                                   DODAVATEL

SAKO Brno, a.s.                              ASTV, s.r.o.

Jedovnická 2, 628 00 Brno                    Jedovnická 4247/2
Divize svoz Brno, Černovická 15              62800 Brno
Email: svoz@sako.cz                          IČ: 27674622
IČ: 60713470                                 DIČ: CZ27674622
DIČ: CZ 60713470
č. účtu: XXX
SWIFT kód banky: XXX
IBAN: XXX
Vyřizuje: obchodní oddělení

Objednáváme u Vás převzetí na provozovnu Brno Líšeňská 35, CZB00927
odpadu katalogové číslo 16 01 03 - pneumatiky z mobilního zařízení SAKO IČZ:CZB00182.

Odběratel a objednatel obapolně dohodli cenu:

za vytříděné pneumatiky bez disku, osobní anebo nákladní do prům.max.1,2 m …. XXX Kč/t bez DPH
ostatní pneumatiky mix ................................................................................. XXX Kč/t bez DPH
K uvedené ceně bude připočtena DPH dle zákona č.235/2004 Sb.

Objednávka je platná v období od 01.01.2020 do 31.12.2020.

Hmotnost odpadu bude zjišťována na úředně ověřeném vážícím zařízení v Brně na Líšeňské 35, při
každém jednotlivém převzetí vystaví vážní lístek.
Odběratel vystaví do 5 dnů po ukončení příslušného kalendářního měsíce daňový doklad, který bude
obsahovat náležitosti dle zákona č. 235/2004 Sb. v platném znění se splatností 14 dní ode dne doručení
objednateli. Nedílnou součástí daňového dokladu bude soupis jednotlivých návozů za příslušný
kalendářní měsíc.
Smluvní strany se dohodly, v případě, že se odběratel stane nespolehlivým plátcem (dle §106a zákona
č. 235/2004 Sb. o DPH) nebo bude vyžadovat provedení platby na jiný účet než je zveřejněný účet
odběratele (dle §98 zákona o DPH), provede objednatel platbu za plnění ve výši základu daně z přidané
hodnoty na účet uvedený na daňovém dokladu a platbu daně z přidané hodnoty na účet finančního úřadu
(dle §109a zákona o DPH). V případě, že daňový doklad nebude obsahovat některou se zákonem
stanovených náležitostí, má právo objednatel vrátit daňový doklad odběrateli k doplnění či opravě. Nová
lhůta splatnosti počíná ode dne opětného doručení daňového dokladu objednateli.

                                                            Ing. Karel Peroutka
                                                            ředitel divize Svoz

Informace o zpracování osobních údajů společností SAKO Brno, a.s. ve smyslu článku 13 nařízení Evropského parlamentu a Rady
(EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováváním osobních údajů (GDPR) jsou dostupné
online na https://www.sako.cz/stranka/cz/981/informace-o-zpracovani-osobnich-udaju/. Svým podpisem druhá strana společnosti
SAKO Brno, a.s. potvrzuje, že se s těmito informacemi náležitě seznámila před poskytnutím osobních údajů.

Dodavatel bere na vědomí, že SAKO Brno, a.s. je povinným subjektem dle zákona č. 106/1999 Sb. a dále, že je osobou dle
ust. §2, odst. 1, písmeno n) zákona č. 340/2015 Sb. Smluvní strany se dohodly, že společnost SAKO Brno, a.s. je oprávněna
bez dalšího zveřejnit obsah celé této objednávky, a to jak prostřednictvím registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., tak
jiným způsobem.

        Akceptace objednávky dodavatelem:                   Datum, podpis, razítko

Žádanku vystavil: obchodní oddělení

Objednávku vytiskl: 03.01.2020 13:27:03 XXX