Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNÁVKA číslo: 20/2V/0007 Datum vystavení: 30.12.2019 Termín dodání: OBJEDNATEL DODAVATEL SAKO Brno, a.s. ASTV, s.r.o. Jedovnická 2, 628 00 Brno Jedovnická 4247/2 Divize svoz Brno, Černovická 15 62800 Brno Email: svoz@sako.cz IČ: 27674622 IČ: 60713470 DIČ: CZ27674622 DIČ: CZ 60713470 č. účtu: XXX SWIFT kód banky: XXX IBAN: XXX Vyřizuje: obchodní oddělení Objednáváme u Vás převzetí na provozovnu Brno Líšeňská 35, CZB00927 odpadu katalogové číslo 16 01 03 - pneumatiky z mobilního zařízení SAKO IČZ:CZB00182. Odběratel a objednatel obapolně dohodli cenu: za vytříděné pneumatiky bez disku, osobní anebo nákladní do prům.max.1,2 m …. XXX Kč/t bez DPH ostatní pneumatiky mix ................................................................................. XXX Kč/t bez DPH K uvedené ceně bude připočtena DPH dle zákona č.235/2004 Sb. Objednávka je platná v období od 01.01.2020 do 31.12.2020. Hmotnost odpadu bude zjišťována na úředně ověřeném vážícím zařízení v Brně na Líšeňské 35, při každém jednotlivém převzetí vystaví vážní lístek. Odběratel vystaví do 5 dnů po ukončení příslušného kalendářního měsíce daňový doklad, který bude obsahovat náležitosti dle zákona č. 235/2004 Sb. v platném znění se splatností 14 dní ode dne doručení objednateli. Nedílnou součástí daňového dokladu bude soupis jednotlivých návozů za příslušný kalendářní měsíc. Smluvní strany se dohodly, v případě, že se odběratel stane nespolehlivým plátcem (dle §106a zákona č. 235/2004 Sb. o DPH) nebo bude vyžadovat provedení platby na jiný účet než je zveřejněný účet odběratele (dle §98 zákona o DPH), provede objednatel platbu za plnění ve výši základu daně z přidané hodnoty na účet uvedený na daňovém dokladu a platbu daně z přidané hodnoty na účet finančního úřadu (dle §109a zákona o DPH). V případě, že daňový doklad nebude obsahovat některou se zákonem stanovených náležitostí, má právo objednatel vrátit daňový doklad odběrateli k doplnění či opravě. Nová lhůta splatnosti počíná ode dne opětného doručení daňového dokladu objednateli. Ing. Karel Peroutka ředitel divize Svoz Informace o zpracování osobních údajů společností SAKO Brno, a.s. ve smyslu článku 13 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováváním osobních údajů (GDPR) jsou dostupné online na https://www.sako.cz/stranka/cz/981/informace-o-zpracovani-osobnich-udaju/. Svým podpisem druhá strana společnosti SAKO Brno, a.s. potvrzuje, že se s těmito informacemi náležitě seznámila před poskytnutím osobních údajů. Dodavatel bere na vědomí, že SAKO Brno, a.s. je povinným subjektem dle zákona č. 106/1999 Sb. a dále, že je osobou dle ust. §2, odst. 1, písmeno n) zákona č. 340/2015 Sb. Smluvní strany se dohodly, že společnost SAKO Brno, a.s. je oprávněna bez dalšího zveřejnit obsah celé této objednávky, a to jak prostřednictvím registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., tak jiným způsobem. Akceptace objednávky dodavatelem: Datum, podpis, razítko Žádanku vystavil: obchodní oddělení Objednávku vytiskl: 03.01.2020 13:27:03 XXX