Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11381832: Plzeň ADM Sušická 23 – oprava WC

Příloha 65419118_SMLOUVA DISTRIBUCE.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO NA ZHOTOVENÍ STAVBY

     Název zakázky: „Plzeň ADM Sušická 23 – oprava WC“

     Smluvní strany:

     Správa železniční dopravní cesty, státní organizace

     se sídlem: Dlážděná 1003/7, 110 00 Praha 1 - Nové Město

     IČO: 70994234 DIČ: CZ70994234

     zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze,

     spisová značka A 48384
     Zastoupená: Ing. Radkem Makovcem, ředitelem Oblastního ředitelství Plzeň

     na základě pověření č. 2720 ze dne 27. 5. 2019

     Bankovní spojení:  XXX
     číslo účtu:        XXX

     Korespondenční adresa:
     Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
     Oblastní ředitelství Plzeň
     Sušická 1168/23, PLZEŇ 326 00
     E-mail: ePodatelnaORPLZ@szdc.cz

     (dále jen „Objednatel“)

     číslo smlouvy: E654-S-4334/2019
     číslo veřejné zakázky: 65419118
     číslo jednací: 32431/2019-SŽDC-OŘ PLZ-ÚPI

     a

     EPLcond a.s.
     se sídlem: Purkyňova 2873/19a, 301 00 Plzeň
     IČO: 263 46 575, DIČ: CZ26346575
     zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni,
     spisová značka B 1787
     bank. spojení: XXX
     zastoupena: Alešem Chadimu, předsedou představenstva

     Korespondenční adresa:
     EPLcond a.s.
     Purkyňova 2873/19a, 301 00 Plzeň
     e.mail: office@eplcond.cz

     (dále jen „Zhotovitel“)

     číslo smlouvy: OSP 190018/1 - 19 500 152 0

     dnešního dne uzavřely tuto smlouvu (dále jen „Smlouva“) v souladu s ust. § 2586 a násl. zákona
     č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“).

     Smluvní strany, vědomy si svých závazků v této Smlouvě obsažených a s úmyslem být
     touto Smlouvou vázány, dohodly se na následujícím znění Smlouvy:

1/8
    1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

     1.1 Objednatel prohlašuje, že je státní organizací, která vznikla k 1. 1. 2003 na základě
                  zákona č. 77/2002 Sb., o akciové společnosti České dráhy, státní organizaci Správa
                  železniční dopravní cesty, ve znění pozdějších předpisů, splňuje veškeré podmínky
                  a požadavky v této Smlouvě stanovené a je oprávněn tuto Smlouvu uzavřít a řádně plnit
                  povinnosti v ní obsažené.

     1.2 Zhotovitel prohlašuje, že splňuje veškeré podmínky a požadavky v této Smlouvě
                  stanovené a je oprávněn tuto Smlouvu uzavřít a řádně plnit povinnosti v ní obsažené.

     1.3 Zhotovitel dále prohlašuje, že ke dni uzavření této Smlouvy není vůči němu vedeno řízení
                  dle zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), ve
                  znění pozdějších předpisů, a zavazuje se Objednatele bezodkladně informovat o všech
                  skutečnostech o hrozícím úpadku, popř. o prohlášení úpadku jeho společnosti, stejně
                  jako o změnách v jeho kvalifikaci, kterou prokázal v rámci své nabídky na plnění Veřejné
                  zakázky v dále uvedeném smyslu.

     1.4 Zhotovitel dále prohlašuje, že se ke dni uzavření této Smlouvy řádně seznámil se všemi
                  Interními předpisy Objednatele, které se týkají předmětného Díla, které jsou vymezeny
                  v Technických kvalitativních podmínkách staveb státních drah.

     1.5 Pojmy s velkým počátečním písmenem, které nejsou definovány v této Smlouvě, mají
                  význam uvedený v obchodních podmínkách, které tvoří Přílohu této Smlouvy –
                  Obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“).

    2. ÚČEL SMLOUVY

     2.1 Objednatel oznámil uveřejněním na profilu zadavatele: https://zakazky.szdc.cz/dne
                  04. 11. 2019 pod evidenčním číslem 65419118 svůj úmysl zadat ve výběrovém řízení
                  veřejnou zakázku s názvem „Plzeň ADM Sušická 23 – oprava WC“ (dále jen „Veřejná
                  zakázka“). Na základě tohoto řízení byla pro plnění Veřejné zakázky vybrána jako
                  nejvhodnější nabídka Zhotovitele.

     2.2 Účelem této Smlouvy je realizace předmětu plnění Veřejné zakázky dle zadávací
                  dokumentace Veřejné zakázky (dále jen „Zadávací dokumentace“) a stanovení
                  způsobu a podmínek její realizace pro Objednatele.

     2.3 Zhotovitel touto Smlouvou garantuje Objednateli splnění předmětu Veřejné zakázky a
                  všech z toho vyplývajících podmínek a povinností podle Zadávací dokumentace
                  a Nabídky Zhotovitele. Tato garance je nadřazena ostatním podmínkám a garancím
                  uvedeným v této Smlouvě. Pro vyloučení jakýchkoliv pochybností to znamená, že:

                  a) v případě jakékoliv nejistoty ohledně výkladu ustanovení této Smlouvy budou tato
                       ustanovení vykládána tak, aby v co nejširší míře zohledňovala účel Veřejné zakázky
                       vyjádřený Zadávací dokumentací,

                  b) v případě chybějících ustanovení této Smlouvy budou použita dostatečně konkrétní
                       ustanovení Zadávací dokumentace nebo Nabídky Zhotovitele,

                  c) Zhotovitel je vázán svou Nabídkou předloženou Objednateli v rámci zadávacího řízení
                       na zadání Veřejné zakázky, která se pro úpravu vzájemných vztahů vyplývajících z
                       této Smlouvy použije subsidiárně.

    3. PŘEDMĚT, CENA A HARMONOGRAM POSTUPU PRACÍ SMLOUVY

     3.1 Zhotovitel se zavazuje v souladu s touto Smlouvou zhotovit stavbu a vypracovat
                  veškerou příslušnou dokumentaci související s prováděnou stavbou (dále jen „Dílo“).

     3.2 Objednatel se zavazuje Zhotoviteli poskytnout veškerou nezbytnou součinnost k
                  provedení Díla. Zhotovitel byl seznámen s vnitřními předpisy Objednatele vztahujícími

2/8
           se na provádění Díla prostřednictvím webových stránek Objednatele
           https://www.szdc.cz/o-nas/vnitrni-predpisy-szdc/dokumenty-a-predpisy a zavazuje se
           realizovat Dílo v souladu s těmito vnitřními předpisy Objednatele.

     3.3   Objednatel se zavazuje řádně provedené Dílo převzít a za řádně provedené a předané
           Dílo zaplatit Zhotoviteli za podmínek stanovených touto Smlouvou Cenu Díla, přičemž
     3.4   maximální Cena Díla zaokrouhlená na dvě desetinná místa je:
     3.5
           Cena Díla bez DPH: 3 380 160,- Kč
     3.6
     3.7   slovy:  tři milióny tři sta osmdesát tisíc sto šedesát korun českých

     3.8   Rozpis Ceny Díla dle stavebních objektů (SO) a provozních souborů (PS) je uveden v
     3.9   Příloze této Smlouvy – Rozpis ceny díla.
     3.10
           Smluvní strany se dohodly, že Zhotovitel na sebe přebírá nebezpečí změny okolností ve
           smyslu ust. § 1765 odst. 2 a § 2620 odst. 2 občanského zákoníku. Tzn., že Zhotoviteli
           nevznikne vůči Objednateli při změně okolností právo domáhat se obnovení jednání o
           Smlouvě ani zvýšení Ceny za Dílo ani zrušení Smlouvy.

           Objednatel prohlašuje, že je ve vztahu k přijatým plněním v rozsahu předmětu Díla,
           týkajících se výstavby, oprav a rekonstrukce železniční infrastruktury zatříděný dle
           klasifikace produkce CZ-CPA : 41. 12. 20 pod kódy č. 41-43 na území České republiky,
           u nichž je mezi plátci v tuzemsku uplatňován režim přenesení daňové povinnosti dle ust.
           § 92a, zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů
           (dále jen „zákona o DPH“), osobou povinnou k dani dle ust. § 5 odst. 1 zákona o DPH,
           neboť přijatá plnění použije pro svou ekonomickou činnost, a je tedy osobou povinnou
           přiznat a zaplatit DPH dle ust. § 92a odst. 1 zákona o DPH.

           Smluvní strany se dohodly, že stane-li se Zhotovitel nespolehlivým plátcem, ve smyslu
           ust. § 106a, zákona o DPH, nebo daňový doklad Zhotovitele bude obsahovat číslo
           bankovního účtu, na který má být plněno, aniž by bylo uvedeno ve veřejném registru
           spolehlivých účtů, vedeném správcem daně, je Objednatel oprávněn z finančního plnění
           uhradit DPH přímo místně a věcně příslušnému správci daně Zhotovitele.

           Zhotovitel se v souladu se svou nabídkou zavazuje dokončit a předat Objednateli Dílo
           nebo jeho jednotlivé části v termínech uvedených v harmonogramu obsaženém v Příloze
           této Smlouvy – Harmonogram postupu prací (dále jen „Harmonogram postupu
           prací“), který je rozdělen dle jednotlivých stavebních objektů, provozních souborů či
           jiných částí plnění, přičemž zásadními termíny Harmonogramu postupu prací jsou
           následující:

           Zahájení stavebních prací: dnem předání Staveniště dle odst. 4.1.1 Přílohy
           Smlouvy – Všeobecné technické podmínky realizace stavby.

           Dokončení Díla 20. 12. 2019 (dokladem prokazujícím, že Zhotovitel dokončil
           celé Dílo, je Předávací protokol dle odst. 10.4 Obchodních podmínek).

           Práva a povinnosti smluvních stran se řídí touto Smlouvou včetně jejích příloh. V případě
           jakéhokoliv rozporu mezi textem této Smlouvy a textem jejích příloh se použije zvláštní
           úprava obsažená v textu této Smlouvy.

           Ust. § 2605 odst. 1 a ust. § 2628 občanského zákoníku se nepoužije. Dílo je provedeno
           tehdy, je-li dokončeno řádně a včas a Objednatelem převzato sjednaným způsobem.

           Místo plnění je dáno místem, v němž má být Dílo dle Přílohy této smlouvy – Zvláštní
           technické podmínky umístěno. Smluvní strany se dohodly, že pro provádění Díla není
           s ohledem na jeho charakter a náročnost vyhotovena Projektová dokumentace.
           V případě, že přílohy této smlouvy odkazují na Projektovou dokumentaci, rozumí se tím
           odkaz na dokumenty, které obsahují technickou specifikaci Díla, a projektovou
           dokumentaci nahrazují (dále jen „Technická specifikace stavby“). Tyto dokumenty jsou
           označeny v Zadávací dokumentaci jako Díl 3 Zadávací dokumentace a jsou přílohou této
           Smlouvy. V případě, že ustanovení přílohy této smlouvy odkazuje na Projektovou
           dokumentaci či konkrétní úpravu, která by měla být obsažena v Projektové dokumentaci,

3/8
     3.11  avšak není obsažená v Technické specifikaci stavby, nebo odkazuje na Projektovou
           dokumentaci takovým způsobem, který není aplikovatelný na Technickou specifikaci
           stavby s ohledem na její obsah, se toto ustanovení nepoužije.

           Daňové doklady, vč. všech příloh, budou zasílány pouze elektronicky na e-mailovou
           adresu pro doručování písemností, uvedenou v korespondenčních údajích objednatele.
           V případě technických problémů s vyhotovením elektronické podoby daňového dokladu
           či jeho příloh (např. nečitelnost scanu) bude objednatel akceptovat daňový doklad
           doručený v listinné podobě.

     4.    ZÁRUKY, DALŠÍ USTANOVENÍ A ODLIŠNÁ USTANOVENÍ OD
           OBCHODNÍCH PODMÍNEK
     4.1
     4.2   Objednatel nepožaduje předložení bankovní záruky za provedení Díla dle čl. 14
     4.3   Obchodních podmínek ani bankovní záruky za odstranění vad dle čl. 15 Obchodních
     4.4   podmínek, ustanovení čl. 14, čl. 15, čl. 20.19 a čl. 21.1.3 Obchodních podmínek se tedy
     4.5   nepoužije.
     4.6
     4.7   Při realizaci Díla nejsou plánovány výluky. Pokud z důvodů na straně Zhotovitele bude
     4.8   nutné výluku realizovat, dohodly se Smluvní strany, že na takovouto výluku se uplatní
           ustanovení odst. 3.15 a v odst. 3.17 Obchodních podmínek.
     4.9
           Objednatel si v souladu s § 105, odst. 2 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných
     4.10  zakázek (dále jen „ZZVZ“) nevyhradil požadavek, že určité významné činnosti při plnění
     4.11  veřejné zakázky musí být plněny přímo Zhotovitelem jeho vlastními prostředky.

           Smluvní strany se dohodly, že ustanovení odst. 2.8, 4.3, 7.3 a 20.24 Obchodních
           podmínek se nepoužijí.

           Splatnost faktury - daňového dokladu je třicet (30) dnů od doručení řádného daňového
           dokladu Objednateli. Ustanovení odst. 13.5 Obchodních podmínek se nepoužije.

           V bodě 2.14 Obchodních podmínek se lhůta upravuje na pět (5) dní.

           V bodě 3.6.2 Obchodních podmínek se lhůta upravuje na sedm (7)dní.

           Bod 5.2 Obchodních podmínek se mění takto:

           Jména a kontaktní údaje oprávněných osob jsou uvedena v příloze Smlouvy – Oprávněné
           osoby. Každá ze smluvních stran je oprávněna jednostranně změnit své oprávněné
           osoby, je však povinna na takovou změnu druhou smluvní stranu písemně upozornit, a
           to nejpozději do tří (3) pracovních dnů před účinností změny. Účinnost změny
           oprávněných osob vůči druhé smluvní straně nastává uplynutím třetího (3.) pracovního
           dne po doručení oznámení o této změně. Změna oprávněných osob není považována za
           změnu Smlouvy. Nezbytnou podmínkou pro změnu oprávněné osoby, prostřednictvím
           které Zhotovitel v zadávacím řízení prokazoval kvalifikaci, je, že Zhotovitel jako součást
           svého upozornění o změně oprávněné osoby předloží pro tuto novou oprávněnou osobu
           kopie dokladů, jimiž v zadávacím řízení prokazoval kvalifikaci oprávněné osoby, a to ve
           stejném rozsahu. V případě, že si Objednatel vyžádá předložení originálů nebo
           úředně ověřených kopií dokladů dle předchozí věty, je Zhotovitel povinen tyto
           doklady nejpozději do dvou (2) pracovních dnů od žádosti Objednatele.

           V bodě 6.8 Obchodních podmínek se upravuje termín doložení dokladů způsobilosti
           zhotovitele na termín „při předání staveniště“. Pro odstranění pochybeností Objednatel
           uvádí, že veškeré doklady dle tohoto bodu Obchodních podmínek se předkládají v kopiích
           s tím, že Objednatel si kdykoliv může vyžádat předložení originálů či ověřených kopií
           dokladů.

           V bodě 6.12 Obchodních podmínek se mění poslední věta následovně: Kontrola bude
           prováděna dle části páté Směrnice SŽDC č. 120 - Dodržování zákazu kouření, požívání
           alkoholických nápojů a užívání jiných návykových látek“

           V bodě 7.3 Obchodních podmínek se za text „… stavebního objektu (SO)“ doplňuje text
           „ nebo části Díla“.

4/8
     4.12  Bod 7.5.2 Obchodních podmínek se mění takto:

     4.13  Poddodavatelé uvedení v příloze Smlouvy – Seznam poddodavatelů, jejich podíl v % na
     4.14  provádění Díla nebo předmět jejich poddodávky je možné v průběhu provádění Díla
     4.15  měnit nebo doplňovat pouze dodatkem ke Smlouvě; nezbytnou podmínkou pro změnu
     4.16  Poddodavatele, prostřednictvím kterého Zhotovitel v zadávacím řízení prokazoval
     4.17  kvalifikaci, je, že Zhotovitel jako součást žádosti o schválení předloží pro takto nově
     4.18  schvalovaného Poddodavatele kopie dokladů, jimiž prokáže, že tento nový Poddodavatel
     4.19  splňuje kvalifikaci nejméně v rozsahu, v jakém byla prokázána v zadávacím řízení
     4.20  prostřednictvím původního Poddodavatele; nezbytnou podmínkou pro změnu
     4.21  Poddodavatele, jehož podíl na provádění Díla je alespoň 10 % ze Smluvní ceny, je, že
     4.22  Zhotovitel jako součást žádosti o schválení předloží pro takto nově schvalovaného
           Poddodavatele kopie dokladů, jimiž prokáže, že tento nový Poddodavatel splňuje
     4.23  základní a profesní způsobilost minimálně v rozsahu, v jakém byla prokázána v
     4.24  zadávacím řízení prostřednictvím původního Poddodavatele. V případě, že si Objednatel
           vyžádá předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů předložených dle
           tohoto bodu, je Zhotovitel povinen tyto doklady nejpozději do dvou (2) pracovních dnů
           od žádosti Objednatele.

           V bodě 7.5.3 Obchodních podmínek se lhůta upravuje na pět (5) dní.

           V bodě 11.3 Obchodních podmínek se lhůta upravuje na tři (3) dny.

           V bodě 11.4 Obchodních podmínek se lhůta upravuje na dva (2) dny.

           V bodě 11.5 Obchodních podmínek se lhůta upravuje na tři (3) dny.

           V bodě 11.6 Obchodních podmínek se lhůta upravuje na dva (2) dny.

           Bod 13.3 Obchodních podmínek se mění takto: Zhotovitel vyhotoví každý daňový doklad
           v jednom (1) tištěném originálu a dále pak jednou v elektronické podobě zaslané na e-
           mailovou adresu. Po dokončení Díla Zhotovitel vyhotoví a předá Objednateli konečný
           daňový doklad.

           Bod 13.9 Obchodních podmínek se mění takto: Datem uskutečnění dílčích zdanitelných
           plnění na daňových dokladech vystavených Zhotovitelem bude vždy poslední den
           kalendářního měsíce.

           V bodě 17.10 Obchodních podmínek se za text „… v Nabídce zhotovitele“ doplňuje text
           „případně Sborníku prací pro údržbu a opravy železniční infrastruktury v platném znění,“.

           Bod 19.4 Obchodních podmínek se mění takto: Zhotovitel poskytuje záruku za jakost v
           záručních dobách stanovených v Technických kvalitativních podmínkách staveb státních
           drah.

           Smluvní strany se dohodly, že v případě že smluvní pokuty uvedené v článku 20
           Obchodních podmínek stanoví smluvní pokutu formou procentního vyjádření vůči ceně
           celého či části Díla, uplatní při výpočtu výše smluvní pokuty, bez ohledu a to, zda jde o
           pokutu za každý případ porušení povinnosti nebo za každý den započatý den prodlení,
           tato pravidla:

           a) u pokut stanovených jako 0,1 % ceny nemůže výsledná částka pokuty za každý
                případ porušení povinnosti nebo za každý den započatý den prodlení méně než
                10.000,- Kč

           b) u pokut stanovených jako 0,5 % ceny nemůže výsledná částka pokuty za každý
                případ porušení povinnosti nebo za každý den započatý den prodlení méně než
                20.000,- Kč

           c) u pokut stanovených jako 0,05 % ceny nemůže výsledná částka pokuty za každý
                případ porušení povinnosti nebo za každý den započatý den prodlení méně než
                5.000,- Kč

           V bodě 21.1.1 a 21.1.2 Obchodních podmínek se lhůty upravují na čtrnáct (14) dní.

           V bodě 22.1.1 a 22.1.2 Obchodních podmínek se lhůty upravují na třicet (30) dní.

5/8
    5. ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

     5.1 Zhotovitel bude pro Objednatele zpracovávat osobní údaje třetích stran, které jsou v
                  souladu s platnou právní úpravou nezbytné pro uzavření smluv uvedených v Příloze této
                  Smlouvy – Všeobecné technické podmínky realizace stavby. Pokud Zhotovitel bude
                  zpracovávat na základě výslovného pokynu Objednatele osobní údaje, které nejsou
                  uvedeny v předchozí větě, budou tyto další osobní údaje zpracovávány za stejných
                  podmínek.

     5.2 Zhotovitel se zavazuje přijmout vhodná technická a organizační opatření podle nařízení
                  Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně

              fyzických osob v souvislosti se zapracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto

                  údajů a o zrušení směrnice 95/46 ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále
                  jen GDPR), které se na něj jako na zpracovatele vztahují a plnění těchto povinností na
                  vyžádání doložit Objednateli.

    6. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

     6.1 Práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z této Smlouvy se řídí občanským

              zákoníkem a ostatními příslušnými právními předpisy českého právního řádu.

     6.2 Tato Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu poslední Smluvní stranou a účinnosti
                  dnem uveřejněn v registru smluv. Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího podpisu
                  poslední Smluvní stranou v případě, že se na ni jako na celek nevztahuje povinnost
                  uveřejnění dle § 3 ZRS.

     6.3 Tuto Smlouvu je možné měnit pouze písemnou dohodou smluvních stran ve formě
                  číslovaných dodatků této Smlouvy, podepsaných za každou smluvní stranu osobou nebo
                  osobami oprávněnými jednat za smluvní stranu. Forma dodatku se nevyžaduje v případě
                  změn provedených změnovými listy jakožto záznamy o změně závazku ze smlouvy,
                  avšak s výjimkou změn zatříděných podle § 222 odst. 7 ZZVZ, a pro veřejné zakázky
                  na dodatečné dodávky podle § 64 písm.b) ZZVZ zadávané postupem v jednacím řízení
                  bez uveřejnění podle § 63 a násl. ZZVZ.

     6.4 Smluvní strany podpisem této smlouvy vylučují, že se při právním styku mezi smluvními
                  stranami přihlíží k obchodním zvyklostem, které tak nemají přednost před ustanoveními
                  zákona dle ust. § 558 odst. 2 občanského zákoníku.

     6.5 Smluvní strany se dohodly, že možnost zhojení nedostatku písemné formy právního
                  jednání se vylučuje, a že neplatnost právního jednání, pro nějž si smluvní strany sjednaly
                  písemnou formu, lze namítnout kdykoliv. Tzn., že mezi smluvními stranami neplatí ust.
                  § 582 odst. 1 první věta a odst. 2 občanského zákoníku.

     6.6 Žádné úkony či jednání ze strany Objednatele nelze považovat za příslib uzavření
                  Smlouvy nebo dodatku k ní. V souladu s ust. § 1740 odst. 3 občanského zákoníku
                  Objednatel nepřipouští přijetí návrhu na uzavření Smlouvy s dodatkem nebo odchylkou,
                  čímž druhá smluvní strana podpisem Smlouvy souhlasí.

     6.7 Veškerá práva a povinnosti vyplývající z této Smlouvy přecházejí, pokud to povaha
                  těchto práv a povinností nevylučuje, na právní nástupce smluvních stran. Žádná ze stran
                  není oprávněna převést jakákoliv práva či povinnosti nebo jejich část na třetí osobu bez
                  předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany.

     6.8 Ukončením účinnosti této Smlouvy nejsou dotčena ustanovení Smlouvy ve znění jejích
                  příloh týkající se licencí, záruk, nároků z odpovědnosti za vady, nároky z odpovědnosti
                  za škodu a nároky ze smluvních pokut, pokud vznikly před ukončením účinnosti Smlouvy,
                  ustanovení o ochraně informací, ani další ustanovení a nároky, z jejichž povahy vyplývá,
                  že mají trvat i po zániku účinnosti této Smlouvy.

     6.9 Pokud by se kterékoliv ustanovení této Smlouvy ukázalo být neplatným nebo
                  nevynutitelným, nebo se jím stalo po uzavření této Smlouvy, pak tato skutečnost
                  nepůsobí neplatnost ani nevynutitelnost ostatních ustanovení této Smlouvy, nevyplývá-

6/8
           li z donucujících ustanovení právních předpisů jinak. Smluvní strany se zavazují bez
           zbytečného odkladu po výzvě kterékoliv strany takové neplatné či nevynutitelné
           ustanovení nahradit platným a vynutitelným ustanovením, které je svým obsahem
           nejbližší účelu neplatného či nevynutitelného ustanovení.

     6.10  Tato Smlouva je vyhotovena ve 2 vyhotoveních, z nichž Objednatel obdrží 1 vyhotovení
     6.11  a Zhotovitel obdrží 1 vyhotovení.

     6.12  Obě Smluvní strany souhlasí v souvislosti s aplikací zákona č. 340/2015 Sb. (zákon o
     6.13  registru smluv, dále jen ZRS) s uveřejněním této Smlouvy v registru smluv v rozsahu
           vyžadovaném ZRS a současně souhlasí se zveřejněním údajů o identifikaci Smluvních
     6.14  stran, předmětu Smlouvy, jeho ceně či hodnotě a datu uzavření této Smlouvy. Zaslání
     6.15  této Smlouvy správci registru smluv k uveřejnění v registru smluv zajišťuje Objednatel.
           Nebude-li tato Smlouva k uveřejnění a/nebo uveřejněna prostřednictvím registru smluv,
           není žádná ze Smluvních stran oprávněna požadovat po druhé Smluvní straně náhradu
           škody ani jiné újmy, která by jí v této souvislosti vznikla nebo vzniknout mohla.
           Zhotovitel podpisem této Smlouvy výslovně stvrzuje, že souhlasí s případným
           zveřejněním těla Smlouvy (tzn. bez jejích příloh s výjimkou Obchodních podmínek) na
           internetových stránkách Objednatele.

           Smluvní strany výslovně prohlašují, že údaje a další skutečnosti uvedené v této smlouvě,
           vyjma částí označených ve smyslu následujícího odstavce této smlouvy, nepovažují za
           obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský
           zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „obchodní tajemství“), a že se nejedná
           ani o informace, které nemohou být v registru smluv uveřejněny na základě ustanovení
           § 3 odst. 1 ZRS.

           Jestliže smluvní strana označí za své obchodní tajemství část obsahu smlouvy, která v
           důsledku toho bude pro účely uveřejnění smlouvy v registru smluv znečitelněna, nese
           tato smluvní strana odpovědnost, pokud by smlouva v důsledku takového označení byla
           uveřejněna způsobem odporujícím ZRS, a to bez ohledu na to, která ze stran smlouvu v
           registru smluv uveřejnila. S částmi smlouvy, které druhá smluvní strana neoznačí za své
           obchodní tajemství před uzavřením této smlouvy, nebude Objednatel jako s obchodním
           tajemstvím nakládat a ani odpovídat za případnou škodu či jinou újmu takovým
           postupem vzniklou. Označením obchodního tajemství ve smyslu předchozí věty se
           rozumí doručení písemného oznámení Zhotovitele Objednateli obsahujícího přesnou
           identifikaci dotčených částí smlouvy včetně odůvodnění, proč jsou za obchodní tajemství
           považovány. Zhotovitel je povinen výslovně uvést, že informace, které označil jako své
           obchodní tajemství, naplňují současně všechny definiční znaky obchodního tajemství,
           tak jak je vymezeno v ustanovení § 504 občanského zákoníku, a zavazuje se neprodleně
           písemně sdělit Objednateli skutečnost, že takto označené informace přestaly naplňovat
           znaky obchodního tajemství.

           Osoby uzavírající tuto Smlouvu za Smluvní strany souhlasí s uveřejněním svých osobních
           údajů, které jsou uvedeny v této Smlouvě, spolu se Smlouvou v registru smluv. Tento
           souhlas je udělen na dobu neurčitou.

           Součást Smlouvy tvoří tyto přílohy:

           Příloha č. 1:  Obchodní podmínky

           Příloha č. 2:  Technické podmínky:

                          a) Technické kvalitativní podmínky staveb státních drah
                                (TKP Staveb)

           Příloha č. 3:  b) Všeobecné technické podmínky realizace stavby
           Příloha č. 4:  c) Zvláštní technické podmínky
                          Rozpis Ceny Díla
                          Harmonogram postupu prací

7/8
     Příloha č. 5:                         Oprávněné osoby
     Příloha č. 6:                         Seznam požadovaných pojištění
     Příloha č. 7:                         Seznam poddodavatelů

     Smluvní strany prohlašují, že si tuto Smlouvu přečetly, že s jejím obsahem souhlasí a
     na důkaz toho k ní připojují svoje podpisy.

     V Plzni dne 19. 11. 2019

     ………………………………………                       ………………………………………
     Ing. Radek Makovec                    Aleš Chadima
     ředitel Oblastního ředitelství Plzeň  předseda představenstva
     Správa železniční dopravní cesty,     EPLcond a.s.
     Státní organizace
                                           Zhotovitel
     Objednatel

8/8
Ověřovací doložka změny datového formátu dokumentu podle § 69a zákona č. 499/2004 Sb.
Doložka číslo: 494851
Původní datový formát: application/pdf
UUID původní komponenty: 0f0b9100-15fa-4b0b-8b6b-d55634dcf889
Jméno a příjmení osoby, která změnu formátu dokumentu provedla:
Systém ERMS (zpracovatel dokumentu Tereza ŠNEBERGROVÁ)
Subjekt, který změnu formátu provedl: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Datum vyhotovení ověřovací doložky: 20.11.2019 08:45:01