Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dodatek č. 1 ke Smlouvě o provádění úklidových prací uzavřené dne 13. 11. 2015 mezi těmito smluvními stranami: Objednatel: Česká republika – Generální finanční ředitelství se sídlem: Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1 – Nové Město zastoupená: IČO: , vedoucím Oddělení hospodářské správy v Brně DIČ: 72080043 bankovní spojení: CZ72080043 číslo účtu: číslo smlouvy AVIS: 15/3008/0008/01 pro: Finanční úřad pro Jihomoravský Kraj, Územní pracoviště v Mikulově Gagarinova 1479/7, 692 01 Mikulov adresa pro zasílání písemností a faktur: Finanční úřad pro Jihomoravský Kraj Územní pracoviště v Břeclavi Sladová 1, 690 02 Břeclav (dále jen „objednatel“) a Dodavatel: PERFECT pure service, o.p.s. se sídlem: Budovatelská 872/51, 696 01 Rohatec zastoupená: , MBA, LL. M., ředitelkou IČO: 02119634 DIČ: CZ02119463 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl O, vložka č. 637 bankovní spojení číslo účtu: (dále jen „dodavatel“) (společně také jako „smluvní strany“ nebo jednotlivě „smluvní strana“) Článek I. Úvodní ustanovení 1. Smluvní strany uzavřely dne 13. 11. 2015 „Smlouvu o provádění úklidových prací“, předmětem které je závazek dodavatele provádět pro objednatele úklidové práce v objektu Finančního úřadu pro Jihomoravský kraj, Územního pracoviště v Mikulově, Gagarinova 1479/7, 692 01 Mikulov (dále jen „smlouva“). 2. Smluvní strany se v souladu s ustanovením článku X. odstavce 3 smlouvy dohodly na uzavření tohoto dodatku č. 1 ke smlouvě (dále jen „dodatek“), a to z důvodu změny rozsahu úklidových prací. Článek II. Předmět dodatku 1. V záhlaví smlouvy se stávající bankovní spojení a bankovní číslo účtu dodavatele nahrazuje v souladu se zněním tohoto dodatku takto: bankovní spojení: . 2. V článku II. smlouvy Doba provádění úklidových prací se ruší ustanovení odstavce 1. a nahrazuje se novým v tomto znění: 1. Dodavatel se zavazuje provádět úklidové práce 2x týdně v pracovní dny, a to v pondělí a ve středu v době od 09:00 hodin do 17:00 hodin. 3. V článku IV. smlouvy Cena se ruší ustanovení odstavce 1. a nahrazuje se novým v tomto znění: 1. Cena za provádění úklidových prací byla sjednána dohodou smluvních stran ve výši: cena za provádění úklidových prací za měsíc: bez DPH: 3.000,- Kč výše DPH: 630,- Kč s DPH: 3.630,- Kč 4. Příloha č. 2 smlouvy – Rozsah a četnost úklidových prací se ruší a nahrazuje se novou přílohou č. 2 – Rozsah a četnost úklidových prací. 5. Příloha č. 3 smlouvy Cenová nabídka dodavatele se ruší. Článek III. Závěrečná ustanovení 1. Ostatní ujednání smlouvy, která nejsou tímto dodatkem dotčena, zůstávají beze změny. 2. Dodatek nabývá platnosti dnem jeho podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran a účinnosti dnem 1. 2. 2020, nejdříve však dnem jeho uveřejnění v registru smluv. 3. Zhotovitel bere na vědomí, že tento dodatek včetně smlouvy a jejich příloh bude uveřejněn v registru smluv, neboť se na něj vztahuje povinnost uveřejnění prostřednictvím registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. Uveřejnění v registru smluv zajistí objednatel. 4. Dodatek je vyhotoven ve dvou stejnopisech s platností originálu, z nichž jedno vyhotovení obdrží objednatel a jedno vyhotovení obdrží dodavatel 5. Smluvní strany tímto prohlašují, že si dodatek před jeho podpisem přečetly, a že jej uzavírají podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně, a na důkaz toho připojují níže své podpisy. 6. Nedílnou součástí dodatku je příloha: Příloha č. 2 smlouvy – Rozsah a četnost úklidových prací V Brně dne 20.01.2020 V Rohatci dne 13. 01.2020 Objednatel: Dodavatel: Česká republika – Generální finanční PERFECT pure service, o.p.s. ředitelství ……….…………………………………… ………………….............................. ředitelka vedoucí Oddělení hospodářské správy v Brně