Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Na faktuře uvádějte vždy číslo objednávky: 0205120201133 OBJEDNATEL DODAVATEL Obchodní firma : VERA ,spol. sro. statutární město Ostrava Prokešovo náměstí 1803/8 72930 Ostrava-Moravská Ostrava Sídlo: Lužná2 IČ: 00845451 16000 Praha DIČ: C200845451 (plátce DPH) IČ: 62587978 DIČ: CZ62587978 PŘÍJEMCE (zasílací adresa): Magistrát města Ostravy Prokešovo náměstí 1803/8 72930 Ostrava-Moravská Ostrava Bank. spojení: Česká spořitelna, a. 3. Číslo účtu : 27-1649297309/0800 Objednáváme u Vás : dle smlouvy 1198/2006/MlS/LPO: Programově úpravy IS Radnice VERA — Genero v rozsahu rozšíření společných funkcí pro zpracování dokumentů vjednotlivých modulech IS. Nově implementované funkcionality povedou ke zlepšení ergonomie uživatelských operací, operativní změny evidence spisů, předávání dokumentů mezi zpracovateli ekonomických agend, hromadné operace a uživatelské nastavení agend. Detailní popis požadované funkcionality je součástí dokumentu Analýza specifických požadavků. BR-18 — Zařazení vlastního dokumentu do spisu BR-19 — Změna zpracovatele spisu v evidenčních agendách BR-20 — Vrácení spisu do SSL hromadně BR-21 — Výchozí způsob vyřízení Předpokládaná časová náročnost: 35 hodin analytické práce, 136 hodin programování. Termín 01/2020 Detailní popis požadované funkcionality je součástí dokumentu Analýza speciflckých požadavků (Příloha nab_OSTR_Analýza_Specifických_požadavků_BR17-BR21_(191106_KRU)_final.pdf), který je nedílnou součástí nabídky „Cenová nabídka č.12/2019/OSTR/RYJ ze dne 12. 11. 2019. Přijetím této objednávky dodavatel akceptuje uvedené podmínky. Pro akceptaci objednávky zašlete písemný souhlas na emailovou adresu vyřizujícího referenta uvedeného níže do 10 dnů ode dne doručení objednávky. V případě, že dodavatel takto neučiní, objednávka zaniká. Dodavateli vzniká závazek poskytnout plnění dle objednávky po uveřejnění objednávky v registru smluv. Uveřejnění objednávky v registru smluv objednatel dodavateli písemně (emailem) oznámí. Pokud se stane zhotovitel nespolehlivým plátcem daně dle § 106a zákona o DPH, je objednatel oprávněn uhradit zhotoviteli za zdanitelné plnění částku bez DPH a úhradu samotné DPH provést přímo na příslušný účet daného finančního úřadu dle § 109a zákona o DPH. Zaplacením částky ve výši daně na účet správce daně zhotovitele a zaplacením ceny bez DPH zhotoviteli je splněn závazek objednatele uhradit sjednanou cenu. Lhůta plnění : 31.01.2020 Cena vč. DPH : 277 272,00 Kč Vyřizuje / tel. / email : V Ostravě dne: _vedoucí odboru projektů IT služeb a outsourcingu (oprávněná osoba)