Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11448052: Programové úpravy IS Radnice VERA — Genero

Příloha Objednavka_0205_2020_133_Redigovano.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Na faktuře uvádějte vždy číslo objednávky: 0205120201133

OBJEDNATEL                                DODAVATEL
                                          Obchodní firma : VERA ,spol. sro.
statutární město Ostrava

Prokešovo náměstí 1803/8

72930 Ostrava-Moravská Ostrava            Sídlo: Lužná2

IČ:             00845451                            16000 Praha

DIČ:            C200845451 (plátce DPH)

                                          IČ: 62587978           DIČ: CZ62587978

PŘÍJEMCE (zasílací adresa):
Magistrát města Ostravy
Prokešovo náměstí 1803/8
72930 Ostrava-Moravská Ostrava
Bank. spojení: Česká spořitelna, a. 3.
Číslo účtu : 27-1649297309/0800

Objednáváme u Vás :

dle smlouvy 1198/2006/MlS/LPO:
Programově úpravy IS Radnice VERA — Genero v rozsahu rozšíření společných funkcí pro zpracování dokumentů vjednotlivých modulech IS. Nově
implementované funkcionality povedou ke zlepšení ergonomie uživatelských operací, operativní změny evidence spisů, předávání dokumentů mezi
zpracovateli ekonomických agend, hromadné operace a uživatelské nastavení agend. Detailní popis požadované funkcionality je součástí dokumentu
Analýza specifických požadavků.
BR-18 — Zařazení vlastního dokumentu do spisu
BR-19 — Změna zpracovatele spisu v evidenčních agendách
BR-20 — Vrácení spisu do SSL hromadně
BR-21 — Výchozí způsob vyřízení
Předpokládaná časová náročnost: 35 hodin analytické práce, 136 hodin programování.
Termín 01/2020
Detailní popis požadované funkcionality je součástí dokumentu Analýza speciflckých požadavků (Příloha
nab_OSTR_Analýza_Specifických_požadavků_BR17-BR21_(191106_KRU)_final.pdf), který je nedílnou součástí nabídky „Cenová nabídka
č.12/2019/OSTR/RYJ ze dne 12. 11. 2019.

Přijetím této objednávky dodavatel akceptuje uvedené podmínky.

Pro akceptaci objednávky zašlete písemný souhlas na emailovou adresu vyřizujícího referenta uvedeného níže do 10 dnů ode dne doručení
objednávky. V případě, že dodavatel takto neučiní, objednávka zaniká. Dodavateli vzniká závazek poskytnout plnění dle objednávky po uveřejnění
objednávky v registru smluv. Uveřejnění objednávky v registru smluv objednatel dodavateli písemně (emailem) oznámí.

Pokud se stane zhotovitel nespolehlivým plátcem daně dle § 106a zákona o DPH, je objednatel oprávněn uhradit zhotoviteli za zdanitelné plnění
částku bez DPH a úhradu samotné DPH provést přímo na příslušný účet daného finančního úřadu dle § 109a zákona o DPH. Zaplacením částky ve
výši daně na účet správce daně zhotovitele a zaplacením ceny bez DPH zhotoviteli je splněn závazek objednatele uhradit sjednanou cenu.

Lhůta plnění :             31.01.2020
Cena vč. DPH :             277 272,00 Kč
Vyřizuje / tel. / email :

V Ostravě dne:                            _vedoucí odboru projektů IT služeb
                                                                                a outsourcingu

                                                                             (oprávněná osoba)