Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
ŘEDITELSTVÍ SILNIC A DÁLNIC ČR OBJEDNÁVKA Číslo objednávky: 14PU-001100 Objednatel: Dodavatel: EUROVIA CS, a.s. Ředitelství silnic a dálnic ČR Národní 138/10, Nové Město Správa Olomouc, Wolkerova 24a, 110 00 Praha 1 779 00 Olomouc Závod Zlín, Louky 330, 763 02 Zlín Bankovní spojení: ČNB Číslo účtu: .................................... IČO: 45274924 IČO: 65993390 DIČ: CZ45274924 DIČ: CZ65993390 Kontaktní osoba:..................... .............. Isprofond: 500 111 0007 Tato objednávka Objednatele zavazuje po jejím potvrzení Dodavatelem obě smluvní strany ke splnění stanovených závazků a nahrazuje smlouvu. Dodavatel se zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro Objednatele Dílo specifikované níže. Objednatel se zavazuje zaplatit za Dílo provedené v souladu s touto objednávkou cenu uvedenou níže. Místo dodání: Ředitelství silnic a dálnic ČR, Správa Olomouc, Wolkerova 24a, 779 11 Olomouc Kontaktní osoba Objednatele: ............................. Fakturujte: Ředitelství silnic a dálnic ČR, Správa Olomouc, Wolkerova 24a, 779 11 Olomouc Obchodní a platební podmínky: Objednatel uhradí cenu jednorázovým bankovním převodem na účet Dodavatele uvedený na faktuře, termín splatnosti je stanoven na 30 dnů ode dne doručení faktury Objednateli. Fakturu lze předložit nejdříve po protokolárním převzetí Stavebních prací Objednatelem bez vad či nedodělků. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené platnými právními předpisy, číslo objednávky a místo dodání. Objednatel neposkytuje žádné zálohy na cenu, ani dílčí platby ceny. Potvrzením přijetí (akceptací) této objednávky se Dodavatel zavazuje plnit veškeré povinnosti v této objednávce uvedené. Objednatel výslovně vylučuje akceptaci objednávky Dodavatelem sjakýmikoliv změnami jejího obsahu, k takovému právnímu jednání Dodavatele se nepřihlíží. Dodavatel poskytuje souhlas s uveřejněním objednávky a jejího potvrzení v registru smluv zřízeným zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů (dále jako „zákon o registru smluv“), Objednatelem. Objednávka je účinná okamžikem zveřejnění v registru smluv. Objednatel je oprávněn kdykoliv po uzavření objednávky tuto objednávku vypovědět s účinky od doručení písemné výpovědi Dodavateli, a to i bez uvedení důvodu. Výpověď objednávky Stránka Xz 3 dle předcházející věty nemá vliv na již řádně poskytnuté plnění včetně práv a povinností z něj vyplývajících. Záruka za jakost, odpovědnost za vady, pojištění 1. Poskytovatel poskytuje Objednateli záruku za jakost Stavebních prací (výstupů Stavebních prací) ve smyslu ust. § 2113 Občanského zákoníku na dobu 36 měsíců ode dne převzetí (akceptace) Stavebních prací (výstupů Stavebních prací) Objednatelem. 2. Poskytovatel odpovídá za vady poskytnutých Stavebních prací dle Občanského zákoníku. Objednateli vznikají v případě poskytnutí vadných Stavebních prací nároky dle ust.§ 2106 a násl. Občanského zákoníku. 3. Poskytovatel je povinen mít po celou dobu trvání této Smlouvy uzavřenu smlouvu o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu podnikatelské činnosti, prostřednictvím které bude hradit případné škody způsobené Objednateli nebo třetí osobě při plnění této Smlouvy. Minimální výše pojistného plnění činí 1% z ceny díl Smluvní sankce 1. Za prodlení s poskytováním Stavebních prací, resp. za prodlení s předáním výstupů Stavebních prací, se Poskytovatel zavazuje uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1% z Ceny Stavebních prací, s jejichž poskytnutím je Poskytovatel v prodlení, a to za každý i započatý den prodlení, maximálně však do výše 10% z Ceny těchto Stavebních prací. Objednáváme u Vás: „1/35 Hustopeče nad Bečvou - propustek 35-668“ Předmětem zakázky je provedení opevnění propustku s odvodněním Lhůta pro dodání či termín dodání: 31.5.2020 Celková hodnota objednávky v Kč bez DPH / s DPH: Cena bez DPH: 171 153,00 Kč DPH 21%: 35 942,13 Kč Cena včetně DPH: 207 095,13 Kč Stránka 2 z 3 12 V případě akceptace objednávky Objednatele Dodavatel objednávku písemně potvrdí prostřednictvím e-mailu zaslaného do e-mailové schránky Objednatele V případě nepotvrzení akceptace objednávky Objednatele Dodavatelem ve lhůtě 3 pracovních dnů ode dne odeslání objednávky Objednatelem platí, že Dodavatel objednávku neakceptoval a objednávka je bez dalšího zneplatněna. Nedílnou součástí této objednávky jsou následující přílohy: V Olomouci dne. 2 k -01- 2020 Ve Zlíně dne: 20.01.2020 Za Objednatele: Za Poskytovatele: Stránka 3 z 3 13