Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Na faktuře uvádějte vždy číslo objednávky: O/0212/2020/OBH OBJEDNATEL DODAVATEL Obchodní firma : statutární město Ostrava ELIN servis s.r.o. Prokešovo náměstí 1803/8 72930 Ostrava-Moravská Ostrava Sídlo : Hornická 3212/64 70200 Ostrava IČ: 00845451 DIČ: CZ00845451 (plátce DPH) IČ : 25396633 DIČ: CZ25396633 PŘÍJEMCE (zasílací adresa): městský obvod Ostrava-Jih Horní 791/3 70030 Ostrava-Hrabůvka Bank. spojení: Komerční banka a.s. Číslo účtu : 19-9923050277/0100 Objednáváme u Vás : Oprava obsazeného bytu č. 2, Volgogradská 143/2436, Ostrava – Zábřeh dle zadávacího řízení č. 3/2020 v Dynamickém nákupním systému VZ 138.18, za nabídkovou cenu Kč 104 910,00 bez DPH. Fakturu nám zašlete včetně příloh (dodací list). Datum splatnosti faktury je stanoveno nejdříve na třicátý den od data doručení včetně (razítko podatelny). Datem splatnosti faktury se rozumí den odepsání příslušné částky z bankovního účtu. Pro akceptaci objednávky zašlete zprávu prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK do 3 dnů ode dne doručení objednávky. V případě, že dodavatel takto neučiní, objednávka zaniká. Dodavateli vzniká závazek poskytnout plnění dle objednávky po uveřejnění objednávky v registru smluv. Uveřejnění objednávky v registru smluv objednatel dodavateli písemně (emailem) oznámí. Objednatel prohlašuje, že přijaté plnění bude používáno k ekonomické činnosti. Pro výše uvedené plnění bude aplikován režim přenesené daňové povinnosti dle § 92a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a v souladu s tím vystaví zhotovitel daňový doklad se všemi náležitostmi. Lhůta plnění : Dle výzvy k podání nabídek, vč. zadávacích podmínek Cena bez DPH : 104 910,00 Kč V Ostravě dne: Ing. Blanka Jaloviecová, vedoucí odboru bytového a ostatního hospodářství (oprávněná osoba)