Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11534136: Smlouva o dílo_smlouva o úklidu na ÚzP ve Žďáru n. Sázavou (AVISme

Příloha zz_RS_SML_1929140003_P1_AN.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Standardy úklidových prací

Příloha č. 1 smlouvy

	Standardy úklidových prací

	
„Úklidy X. - Zajištění úklidových služeb v budovách Finančních úřadů v ČR“ 

Část 8 „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Kraj Vysočina, územní pracoviště ve Žďáru nad Sázavou“	

	Kanceláře, chodby, schodiště, sociální zařízení, kuchyňky, učebny, zasedací místnosti, sklady a příruční spisovny

	Četnost
	Činnost

	Denně
	· mokré vytírání nebo luxování každodenně frekventovaných podlah 
v kancelářích, v kuchyňkách, ve výtahu, na chodbách, na schodech, sociálním zařízení a sprchách (kategorie A),
· vyprazdňování nádob na odpadky, dle potřeby jejich čištění (výměna igelitových sáčků – dodání zajistí objednatel), odnos směsného i tříděného odpadu na určené místo (denně ve všech místnostech bez ohledu na kategorii),
· při každodenní kontrole a vyprazdňování nádob na odpadky je zároveň prováděna vizuální kontrola místností a chodeb, případné hrubé znečištění je řešeno bezodkladně, nečeká se až na pravidelný týdenní úklid (jde o výjimečné případy),
· kompletní úklid sociálního zázemí (omytí a desinfekce záchodových mís, pisoárů, umyvadel, úchytových míst – splachovadla a kliky u dveří, mytí vodovodních baterií, mytí a leštění zrcadel přípravkem na sklo),
· v zimním období (listopad – březen) luxování kobercových rohoží u vchodu do budovy.

	2 x týdně
	· mokré vytírání nebo luxování celých ploch podlah v kancelářích (kategorie B),
· omytí a vyleštění obslužných oken podatelny a pokladny z vnější strany, tj. ze strany, ze které k oknům přistupují klienti.

	1 x týdně (nejpozději poslední pracovní den v týdnu)
	· mokré vytírání nebo luxování celých ploch podlah v kancelářích (kategorie C),
· mytí a desinfekce dřezů a mytí mikrovlnných trub v kuchyňkách,
· leštění prosklených dveří a skel hlavního komunikačního prostoru
  (vchodové dveře) přípravkem na sklo,
· v letním období (duben – říjen) luxování kobercových rohoží u vchodu do budovy.
· odstranění prachu ze všech dosažitelných a volně přístupných ploch nábytku nebo jiného zařízení do výše 150 cm (skříně, police, vnitřní parapety atd., mimo funkční plochy monitorů),


	1 x za čtrnáct dní
	· omytí a vyleštění celých ploch zrcadel v kancelářích přípravkem              na sklo,
· otření a desinfekce úchytových míst zábradlí – madla,
· omytí zařizovacích předmětů sociálního zázemí (zásobníků toaletního papíru, zásobníků tekutého mýdla, popřípadě jiného hygienického zařízení).




	Kanceláře, chodby, schodiště, sociální zařízení, kuchyňky, učebny, zasedací místnosti, sklady a příruční spisovny

	Četnost
	Činnost

	1 x měsíčně (proveden vždy nejpozději poslední pracovní den v kalendář-ním měsíci)
	· úklid zasedací místnosti a serverů včetně vytření celé podlahy a utření prachu z dostupných ploch včetně přemístění židlí a jejich vrácení zpět na místo (kategorie D),
· mokré stírání prachu a nečistot z křížů a područek kolečkových židlí,
· omytí a vyleštění celkových ploch skel v prosklených dveřích a vnitřních prosklených ploch,
· kompletní vyčištění veškerých čistících zón (včetně odstranění zřetelně viditelných skvrn a nečistot – např. šmouhy od bot, na botách nanesený asfalt atd., na které nestačí běžný úklid),
· desinfekce klik dveří a povrchová údržba celé plochy dveří pomocí speciálního přípravku dle materiálu,
· mytí a desinfekce keramických obkladů u pisoárů,
· odstranění nečistot ze stolních svítidel, vypínačů světel, elektrických zásuvek, stolních větráků a telefonů.
· úklid venkovní vydlážděné plochy – chodníky, spojující jednotlivé objekty.




	Četnost
	Činnost



	4 x za rok
	· úklid spisoven, skladů tiskopisů a písemností, nouzového schodiště, skladů, garáží, dílen a kotelen, tj. mokré vytírání a utření prachu z dostupných ploch a vybavení (za účasti odpovědného zaměstnance (kategorie E),
· mytí a desinfekce keramických obkladů sociálního zázemí,
· údržba skříní, skříňových nástavců a ostatního nábytku v kancelářích pomocí speciálního přípravku dle materiálu.

	1 x za rok
	· odstranění prachu z hasicích přístrojů a hydrantů,
· odstranění prachu ze všech dosažitelných a volně přístupných ploch nábytku a jiného zařízení nad 150 cm,
· oboustranné mytí oken zahrnující mytí skel, mytí rámů, mytí vnitřních a vnějších parapetů, žaluzií (pro umytí části prosklených stěn pláště budovy nutno použít horolezeckou techniku),
· čištění všech svítidel s kryty z mléčného skla,
· odstranění prachu z otopných těles a mytí otopných těles,
· mytí zábradlí na schodištích, chodbách a terasách.
(práce prováděné ve lhůtě 1x za rok budou prováděny po dohodě s objednatelem)

	Průběžně
	· doplňování toaletního papíru, mýdel, ručníků a hygienických sáčků na WC, (nákup zajišťuje objednatel),
· odstranění pavučin a chuchvalců prachu ze stropů chodeb a kanceláří a z mřížek větráků ve stropech na sociálním zařízení,
· uzavření oken, uzamčení dveří, zhasnutí světel, uzavření vodovodních baterií.



Četnost úklidu dle kategorií:

Kategorie A
· přístupové prostory do budovy,
· vstupní prostory včetně haly,
· prostory chodeb, výtahů a schodiště,
· sociální zařízení a sprchy,
· frekventované podlahy – např. kancelář ředitele a sekretariát, podatelny, pokladny, kanceláře Oddělení vyměřovacího, Oddělení registračního a Oddělení evidence daní,
· kuchyňky.

Kategorie B
· kanceláře ostatní.

Kategorie C
· místnosti výpočetní techniky.

Kategorie D
· zasedací místnosti,
· místnosti serverů.

Kategorie E
· spisovny,
· sklady tiskopisů a písemností,
· nouzové (boční) schodiště,
· sklady, garáže, dílny a kotelny.