Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Standardy úklidových prací Příloha č. 1 smlouvy Standardy úklidových prací „Úklidy X. - Zajištění úklidových služeb v budovách Finančních úřadů v ČR“ Část 8 „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Kraj Vysočina, územní pracoviště ve Žďáru nad Sázavou“ Kanceláře, chodby, schodiště, sociální zařízení, kuchyňky, učebny, zasedací místnosti, sklady a příruční spisovny Četnost Činnost Denně · mokré vytírání nebo luxování každodenně frekventovaných podlah v kancelářích, v kuchyňkách, ve výtahu, na chodbách, na schodech, sociálním zařízení a sprchách (kategorie A), · vyprazdňování nádob na odpadky, dle potřeby jejich čištění (výměna igelitových sáčků – dodání zajistí objednatel), odnos směsného i tříděného odpadu na určené místo (denně ve všech místnostech bez ohledu na kategorii), · při každodenní kontrole a vyprazdňování nádob na odpadky je zároveň prováděna vizuální kontrola místností a chodeb, případné hrubé znečištění je řešeno bezodkladně, nečeká se až na pravidelný týdenní úklid (jde o výjimečné případy), · kompletní úklid sociálního zázemí (omytí a desinfekce záchodových mís, pisoárů, umyvadel, úchytových míst – splachovadla a kliky u dveří, mytí vodovodních baterií, mytí a leštění zrcadel přípravkem na sklo), · v zimním období (listopad – březen) luxování kobercových rohoží u vchodu do budovy. 2 x týdně · mokré vytírání nebo luxování celých ploch podlah v kancelářích (kategorie B), · omytí a vyleštění obslužných oken podatelny a pokladny z vnější strany, tj. ze strany, ze které k oknům přistupují klienti. 1 x týdně (nejpozději poslední pracovní den v týdnu) · mokré vytírání nebo luxování celých ploch podlah v kancelářích (kategorie C), · mytí a desinfekce dřezů a mytí mikrovlnných trub v kuchyňkách, · leštění prosklených dveří a skel hlavního komunikačního prostoru (vchodové dveře) přípravkem na sklo, · v letním období (duben – říjen) luxování kobercových rohoží u vchodu do budovy. · odstranění prachu ze všech dosažitelných a volně přístupných ploch nábytku nebo jiného zařízení do výše 150 cm (skříně, police, vnitřní parapety atd., mimo funkční plochy monitorů), 1 x za čtrnáct dní · omytí a vyleštění celých ploch zrcadel v kancelářích přípravkem na sklo, · otření a desinfekce úchytových míst zábradlí – madla, · omytí zařizovacích předmětů sociálního zázemí (zásobníků toaletního papíru, zásobníků tekutého mýdla, popřípadě jiného hygienického zařízení). Kanceláře, chodby, schodiště, sociální zařízení, kuchyňky, učebny, zasedací místnosti, sklady a příruční spisovny Četnost Činnost 1 x měsíčně (proveden vždy nejpozději poslední pracovní den v kalendář-ním měsíci) · úklid zasedací místnosti a serverů včetně vytření celé podlahy a utření prachu z dostupných ploch včetně přemístění židlí a jejich vrácení zpět na místo (kategorie D), · mokré stírání prachu a nečistot z křížů a područek kolečkových židlí, · omytí a vyleštění celkových ploch skel v prosklených dveřích a vnitřních prosklených ploch, · kompletní vyčištění veškerých čistících zón (včetně odstranění zřetelně viditelných skvrn a nečistot – např. šmouhy od bot, na botách nanesený asfalt atd., na které nestačí běžný úklid), · desinfekce klik dveří a povrchová údržba celé plochy dveří pomocí speciálního přípravku dle materiálu, · mytí a desinfekce keramických obkladů u pisoárů, · odstranění nečistot ze stolních svítidel, vypínačů světel, elektrických zásuvek, stolních větráků a telefonů. · úklid venkovní vydlážděné plochy – chodníky, spojující jednotlivé objekty. Četnost Činnost 4 x za rok · úklid spisoven, skladů tiskopisů a písemností, nouzového schodiště, skladů, garáží, dílen a kotelen, tj. mokré vytírání a utření prachu z dostupných ploch a vybavení (za účasti odpovědného zaměstnance (kategorie E), · mytí a desinfekce keramických obkladů sociálního zázemí, · údržba skříní, skříňových nástavců a ostatního nábytku v kancelářích pomocí speciálního přípravku dle materiálu. 1 x za rok · odstranění prachu z hasicích přístrojů a hydrantů, · odstranění prachu ze všech dosažitelných a volně přístupných ploch nábytku a jiného zařízení nad 150 cm, · oboustranné mytí oken zahrnující mytí skel, mytí rámů, mytí vnitřních a vnějších parapetů, žaluzií (pro umytí části prosklených stěn pláště budovy nutno použít horolezeckou techniku), · čištění všech svítidel s kryty z mléčného skla, · odstranění prachu z otopných těles a mytí otopných těles, · mytí zábradlí na schodištích, chodbách a terasách. (práce prováděné ve lhůtě 1x za rok budou prováděny po dohodě s objednatelem) Průběžně · doplňování toaletního papíru, mýdel, ručníků a hygienických sáčků na WC, (nákup zajišťuje objednatel), · odstranění pavučin a chuchvalců prachu ze stropů chodeb a kanceláří a z mřížek větráků ve stropech na sociálním zařízení, · uzavření oken, uzamčení dveří, zhasnutí světel, uzavření vodovodních baterií. Četnost úklidu dle kategorií: Kategorie A · přístupové prostory do budovy, · vstupní prostory včetně haly, · prostory chodeb, výtahů a schodiště, · sociální zařízení a sprchy, · frekventované podlahy – např. kancelář ředitele a sekretariát, podatelny, pokladny, kanceláře Oddělení vyměřovacího, Oddělení registračního a Oddělení evidence daní, · kuchyňky. Kategorie B · kanceláře ostatní. Kategorie C · místnosti výpočetní techniky. Kategorie D · zasedací místnosti, · místnosti serverů. Kategorie E · spisovny, · sklady tiskopisů a písemností, · nouzové (boční) schodiště, · sklady, garáže, dílny a kotelny.