Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1160837: Zajištění a organizace akce Cena Ď - městské a krajské kolo a

Příloha Objednávka - cena Ď 2017.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Město Ostrov                           Podací razítko firmy:

                   Městský úřad Ostrov
                   Jáchymovská 1
                   363 01 Ostrov

Bankovní spojení: Komerční banka Karlovy Vary
Číslo výdajového účtu: 920-341/0100
IČO: 00254843
DIČ: CZ00254843

                                OBJEDNÁVKA

                                             číslo: 14 /3h /2017

Objednává (odbor, organizace): Město Ostrov, Jáchymovská 1, 363 01 Ostrov, odbor kancelář
starosty
Dodávku převezme: , tel. / mobil: Zuzana Železná, tel. 606084076, zzelezna@ostrov.cz

Fakturu zašlete přímo organizaci, která objednávku vystavila.
Dodavatel:
Richard Langer
P.O.Box 17
320 00 Plzeň
IČ 63 52 01 09
DIČ CZ 681 229 1420

Nebude-li možné dodat, sdělte nám!

Předmět          Počet   Popis zboží nebo práce                          Termín      Cena
objednávky       1                                                                   v Kč
Zajištění a              Zajištění a organizace akce Cena Ď - městské a  25.04.      60 000,00
organizace akce          krajské kolo a prezentace města Ostrov v rámci  2017
                         celostátního udílení Ceny Ď.                    18:00 hod.

                         Celková cena bez DPH                                        60 000,00

                         Celková cena včetně DPH 21%                                 72 600,00

Ostrov, dne 25.01. 2017

Strany se dohodly, že pokud se na tuto objednávku vztahuje povinnost uveřejnění dle zák. č. 340/2015 Sb., o
zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, zašle
objednávku správci registru smluv k uveřejnění Město Ostrov.

Popis objednávky:
Objednáváme u Vás zajištění akce Cena Ď (udílení cen) - městské a krajské kolo a prezentaci města Ostrov
v rámci celostátního udílení Ceny Ď. Slavnostní akt předání cen z obou kol se uskuteční dne 25.04. 2017
v 18:00 hod. v prostorách Městského úřadu Ostrov (Dvorana zámku).
Cena: 60 000,00 Kč bez DPH (72 600,00 Kč včetně DPH).

                                                             ............................................

                                               1
                                                                                příkazce operace

Upozornění pro dodavatele
Aby Vaše faktura za tuto dodávku mohla být včas zaplacena, žádáme Vás, abyste se řídili následujícími pokyny:

  1. Nepřijímejte objednávku, není-li řádně vyplněna a podepsána správcem rozpočtu.
  2. Na faktuře označte vždy číslo objednávky a účet bude proplacen jen tehdy, připojí-li k němu dodavatel

      jednu kopii této objednávky.
  3. Dodavatel zašle fakturu doporučeně, nebo doručí osobně na podatelnu Městského úřadu v Ostrově.
  4. Originál patří dodavateli, kopie se připojí k faktuře.
  5. Při nesplnění některé podmínky, uvedené v ad. 1. až 4. Platební lhůta poběží ode dne expedice účtu

      do odstranění závady.
Nedojde-li ke splnění předmětu objednávky, je dodavatel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve
výši 10% z celkové částky včetně DPH. Uhrazením smluvní pokuty není dotčen nárok objednatele na
náhradu škody.
Sdělení firmy:

                                                                                                ..................................................
                                                                                                      Razítko a podpis dodavatele

                                                                   2