Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11627164: Oprava přívěsu HH ZSP 10.1 VIN TK9ZSPCE191HH1305 po DN na D1 km

Příloha AN - oprava přívěsů.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Ř ED ITELSTV Í SILN IC A DÁLNIC ČR

               SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

                               Číslo smlouvy Objednatele: 32ZA-002161
                     Evidenční číslo (ISPROFIN/ISPROFOND): 500 115 0001
             Název související veřejné zakázky: Oprava přívěsu HH ZSP 10.1 VIN
TK9ZSPCE191HH1305 po DN na Dl km 311,501 a Oprava přívěsu HH Triangl 1.1 VIN

                        TK9HH1A01D1HH1005 po DN na Dl km 305,499

   uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku mezi následujícími smluvními stranami (dále
                                              jako „Smlouva44):

v                           v
Ředitelství silnic a dálnic CR

se sídlem                               Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4

IČO:                                    65993390

DIČ:                                    CZ65993390

právní forma:                           příspěvková organizace

bankovní spojení:

zastoupeno:

osoba oprávněná k podpisu smlouvy:

e-mail:

tel:

kontaktní osoba ve věcech technických:

e-mail:

tel:

(dále jen „Objednatel”)

a

HIT HOFMAN s.r.o.

se sídlem                               Pražská 333, 252 44 Psáry

IČO:                                    48536539

DIČ:                                    CZ48536539

zápis v obchodním rejstříku:            Městský soud Praha, oddíl C vložka 19115

právní forma:

bankovní spojení:

zastoupen:

kontaktní osoba ve věcech smluvních:

e-mail:

tel:

kontaktní osoba ve věcech technických:

e-mail:

tel:

(dále jen „Poskytovatel44)

(Objednatel a Poskytovatel dále také společně jako „Smluvní strany44)

                                        I.

                                        1
                             \

                                            Úvodní ustanovení

1. Smlouvaje uzavřena podle ustanovení § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský
    zákoník, v platném znění (dále jen „Občanský zákoník44) na základě výsledků veřejné
    zakázky malého rozsahu na služby vedené pod výše uvedeným názvem zadávané mimo
    zadávací řízení v souladu s § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
    v platném znění (dále jen „Zakázka44).

2. Pro vyloučení jakýchkoliv pochybností o vztahu Smlouvy a zadávací dokumentace nebo
    výzvy k podání nabídek Zakázky jsou stanovena tato výkladová pravidla:
    a) v případě jakékoliv nejistoty ohledně výkladu ustanovení Smlouvy budou tato
         ustanovení vykládána tak, aby v co nej širší míře zohledňovala účel Zakázky vyjádřený
         zadávací dokumentací nebo výzvou k podání nabídek;
    b) v případě chybějících ustanovení Smlouvy budou použita dostatečně konkrétní
         ustanovení zadávací dokumentace nebo výzvy k podání nabídek;
    c) v případě rozporu mezi ustanoveními Smlouvy a zadávací dokumentace nebo výzvy
         k podání nabídek budou mít přednost ustanovení Smlouvy.

                                                       II.
                                               Předmět plnění

1. Poskytovatel se zavazuje poskytnout Objednateli plnění (služby), jejichž podrobný soupis
    včetně specifikace je uveden v příloze č. 1 Smlouvy (dále jen „Služby44).

2. Poskytovatel se zavazuje poskytnout Objednateli Služby na následujícím místě: SSUD 22
    Mankovice

3. Objednatel se zavazuje řádně a včas poskytnuté Služby (jejich výstupy) převzít
    (akceptovat) a uhradit Poskytovateli za poskytnutí Služeb dle této Smlouvy cenu
    uvedenou v čl. IV této Smlouvy.

4. Pokud se na jakoukoliv část plnění poskytovanou Poskytovatelem vztahuje GDPR
    (Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o
    ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu
    těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)),
    je Poskytovatel povinen zajistit plnění svých povinností v GDPR stanovených. V případě,
    kdy bude Poskytovatel v kterémkoliv okamžiku plnění svých smluvních povinností
    zpracovatelem osobních údajů poskytnutých Objednatelem nebo získaných pro
    Objednatele, je povinen na tuto skutečnost Objednatele upozornit a bezodkladně (vždy
    však před zahájením zpracování osobních údajů) s ním uzavřít Smlouvu o zpracování
    osobních údajů, která tvoří přílohu č. 3 této Smlouvy. Smlouvu dle předcházející věty je
    dále Poskytovatel s Objednatelem povinen uzavřít vždy, když jej k tomu Objednatel
    písemně vyzve.

                                                       III.
                                                 Doba plnění

1. Poskytovatel je povinen poskytnout Služby Objednateli do 31.5.2020 dne účinnosti této
    Smlouvy.

                                                                        Stránka 2 z 7
                                                      IV.
                                                     Cena

1. Objednatel je povinen za řádně a včas poskytnuté Služby zaplatit Poskytovateli
    následující cenu (dále jako „Cena“):

Cena bez DPH:     462.431,- Kč

DPH:              97.111,-Kč

Cena včetně DPH:  559.542,- Kč

1. Cena je stanovena jako maximální a nepřekročitelná s výjimkou změny zákonné sazby
    DPH nebo s výjimkou dodatkem Smlouvy sjednané nepodstatné změny Smlouvy.

2. Položkový rozpis Ceny Služeb je uveden v příloze č. 2 této Smlouvy.

                                                       V.
                                            Platební podmínky

1. Objednatel se zavazuje uhradit fakturovanou Cenu Služeb jednorázovým bankovním
    převodem na účet Poskytovatele uvedený na faktuře, a to na základě daňového dokladu -
    faktury vystavené Poskytovatelem se lhůtou splatnosti 30 dnů ode dne doručení faktury
    Objednateli. Fakturu lze předložit Objednateli nejdříve po protokolárním převzetí Služeb
    Objednatelem bez vad, resp. po odstranění všech vad Služeb a nejpozději ve lhůtě do 15
    dnů ode dne protokolárního předání Služeb Objednateli. Faktura musí být doručena na
    následující adresu Objednatele: SSÚD 22 Mankovice, Mankovice 157, 742 35
    Manko vice.

2. Fakturovaná Cena musí odpovídat Ceně uvedené v čl. IV odst. 1 Smlouvy a oceněnému
    rozpisu Ceny Služeb uvedenému v příloze č. 2 Smlouvy.

3. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené platnými právními předpisy,
    zejména § 29 zákona č. 235/2004 Sb. a § 435 Občanského zákoníku. Faktura dále musí
    obsahovat číslo Smlouvy, název Zakázky a evidenční číslo (ISPROFIN/ISPROFOND).
    Pokud faktura nebude obsahovat všechny požadované údaje a náležitosti nebo budou-li
    tyto údaje uvedeny Poskytovatelem chybně, je Objednatel oprávněn takovou fakturu
    Poskytovateli ve lhůtě splatnosti vrátit k odstranění nedostatků, aniž by se tak dostal do
    prodlení s úhradou Ceny. Poskytovatel je povinen zaslat Objednateli novou (opravenou)
    fakturu ve lhůtě 15 (patnácti) kalendářních dnů ode dne doručení prvotní (chybné) faktury
    Objednateli. Pro vyloučení pochybností se stanoví, že Objednatel není v takovém případě
    povinen hradit fakturu ve lhůtě splatnosti uvedené na prvotní (chybné) faktuře a
    Poskytovateli nevzniká v souvislosti s prvotní fakturou žádný nárok na úroky z prodlení.

4. Objednatel neposkytuje žádné zálohy na Cenu, ani dílčí platby Ceny.

5. Smluvní strany se dohodly, že povinnost úhrady faktury vystavené Poskytovatelem je
    splněna okamžikem odepsání příslušné peněžní částky z účtu Objednatele ve prospěch
    účtu Poskytovatele uvedeného na faktuře. Poskytovatel je povinen na faktuře uvádět účet
    Poskytovatele uvedený v ustanovení Smlouvy upravujícím Smluvní strany.

                              Stránka 3 z 7
6. Platby budou probíhat v Kč (korunách českých) a rovněž veškeré cenové údaje budou
    uvedeny v této měně.

                                                       VI.
                                           Odpovědnost za vady

1. Objednatel je oprávněn uplatnit (reklamovat) u Poskytovatele vady poskytnutých Služeb
    včetně výstupů Služeb, jestliže nebyly poskytnuty v souladu se Smlouvou. Objednatel je
    povinen uplatnit vadu poskytnutých Služeb u Poskytovatele bez zbytečného odkladu poté,
    kdy Objednatel vadu zjistil (dále jen „Vytčení vady“). K Vytčení vady výstupů Služeb
    zachycených na hmotném podkladě je Objednatel oprávněn ve lhůtě 6 (šesti) měsíců ode
    dne převzetí daného výstupu Služby, tj. ode dne podpisu příslušného předávacího
    protokolu nebo jiného relevantního dokladu o převzetí výstupu Služby.

2. Poskytovatel je povinen zahájit práce na odstranění Vytčené vady bez zbytečného odkladu
    po Vytčení vady Objednatelem, nejpozději však do pěti (5) kalendářních dnů ode dne
    Vytčení vady Objednatelem (dále jen „Vytčená vada“). Objednatel je oprávněn požadovat
    namísto odstranění Vytčené vady slevu z Ceny, resp. z Ceny dané části Služeb.

3. Jestliže je Vytčená vada vzhledem k povaze Služeb a Výstupů Služeb neodstranitelná, je
    Objednatel oprávněn požadovat po Poskytovateli v rámci Vytčení vady zcela nové
    provedení Služeb nebo slevu z Ceny Služeb neboje oprávněn od Smlouvy odstoupit, a to
    dle své volby učiněné v okamžiku uplatnění vady u Poskytovatele.

4. Jestliže má Vytčená vada charakter vady právní je Objednatel oprávněn požadovat po
    Poskytovateli odstranění Vytčené vady spočívající v zajištění nerušeného užívání Služeb,
    resp. výstupů Služeb Objednatelem, a/nebo slevu z Ceny a/nebo je oprávněn od Smlouvy
    odstoupit, a to dle své volby učiněné při uplatnění vady Služeb.

5. Smluvní strany se mohou na žádost Objednatele písemně dohodnout na jiném způsobu
    řešení Vytčení vady.

6. Pro vyloučení pochybností Smluvní strany uvádí, že pokud Objednatel neuplatní v rámci
    Vytčení vad jiné řešení Vytčené vady, než je odstranění Vytčené vady, je Poskytovatel
    povinen vyřešit Vytknutou vadu jejím bezplatným odstraněním.

7. Poskytovatel je povinen postupovat při odstraňování Vytčených vad Služeb, resp. vad
    výstupů Služeb s odbornou péčí, Vytčené vady odstraňovat ve lhůtách stanovených
    ktomu Objednatelem s přihlédnutím k objektivní časové náročnosti odstranění dané
    Vytčené vady. Při odstranění vady Služeb je Poskytovatel povinen postupovat v souladu
    s požadavky a instrukcemi Objednatele a v souladu s jemu známými zájmy Objednatele.
    Poskytovatel je povinen po celou dobu odstraňování Vytčených vad informovat
    Objednatele o postupu jejich odstraňování, a to způsobem, formou, rozsahem a
    v termínech či lhůtách určených Objednatelem v rámci Vytčení vady, pokud tuto
    povinnost Poskytovatele v rámci Vytčení vady Objednatel stanoví. Pokud tuto povinnost
    Poskytovatele v rámci Vytčení vady ve smyslu předchozí věty Objednatel nestanoví, platí,
    že je Poskytovatel povinen Objednatele informovat pouze na základě jednotlivé písemné
    žádosti Objednatele, a to v termínu či lhůtě v této žádosti uvedené a nejsou-li uvedené,
    pak ve lhůtě přiměřené.

8. V případě Vytčených vad výstupů Služeb je Poskytovatel povinen tyto vady odstranit ve
    lhůtě stanovené mu k tomu Objednatelem (tj. předat Objednateli v této lhůtě řádný výstup
    Služeb). Objednatel je oprávněn odmítnout převzetí výstupů Služeb, pokud zjistí, že

                                                          Stránka 4 z 7
    Vytčené vady nebyly Poskytovatelem řádně odstraněny. V případě, že Objednatel odmítne
    převzít výstupy Služeb, u nichž nebyly odstraněny Poskytovatelem vady, má se za to, že
    Vytčená vada je vadou neodstranitelnou, a Objednatel má dále právo požadovat slevu
    z Ceny Služeb nebo zcela nové poskytnutí Služeb nebo má právo od Smlouvy odstoupit, a
    to dle své volby učiněné při odmítnutí převzetí Dokumentace nebo Výstupů z důvodu
    neodstranění jejich vad.

                                                      VII.
                                               Smluvní sankce

1. Za prodlení s poskytováním Služeb, resp. za prodlení s předáním výstupů Služeb, se
    Poskytovatel zavazuje uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,5 % z Ceny Služeb
    stanovené v čl. IV. této Smlouvy, a to za každý i započatý den prodlení.

2. V případě prodlení Objednatele s uhrazením Ceny je Poskytovatel oprávněn po
    Objednateli Požadovat úrok z prodlení ve výši stanovené platnými právními předpisy.

3. Uplatněním smluvní pokuty není dotčena povinnost Smluvní strany k náhradě škody
    druhé Smluvní straně v plné výši. Uplatněním smluvní pokuty není dotčena povinnost
    Poskytovatele k poskytnutí Služeb Objednateli.

                                                        VIII.
                                        Důstojné pracovní podmínky

Poskytovatel se zavazuje po celou dobu trvání smluvního vztahu založeného touto Smlouvou
zajistit dodržování veškerých právních předpisů, zejména pak pracovněprávních
(odměňování, pracovní doba, doba odpočinku mezi směnami, placené přesčasy), dále
předpisů týkajících se oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, tj.
zejména zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a Zákoníku
práce, a to vůči všem osobám, které se na plnění Smlouvy podílejí (a bez ohledu na to, zda
budou činnosti prováděny Poskytovatelem či jeho poddodavateli). Poskytovatel se také
zavazuje zajistit, že všechny osoby, které se na plnění Smlouvy podílejí (bez ohledu na to, zda
budou činnosti prováděny Poskytovatelem či jeho poddodavateli), jsou vedeny v příslušných
registrech, jako například v registru pojištěnců ČSSZ, a mají příslušná povolení k pobytu
v ČR. Poskytovatel je dále povinen zajistit, že všechny osoby, které se na plnění Smlouvy
podílejí (bez ohledu na to, zda budou činnosti prováděny Poskytovatelem či jeho
poddodavateli) budou proškoleny z problematiky BOZP a že jsou vybaveny osobními
ochrannými pracovními prostředky dle účinné legislativy, je-li používání osobních
ochranných pracovních prostředků s ohledem na předmět Smlouvy vyžadováno. V případě, že
Poskytovatel (či jeho poddodavatel) bude v rámci řízení zahájeného dle tohoto článku
Smlouvy orgánem veřejné moci pravomocně uznán vinným ze spáchání přestupku, správního
deliktu či jiného obdobného protiprávního jednání, je Poskytovatel povinen přijmout
nápravná opatření a o těchto, včetně jejich realizace, písemně informovat Objednatele, a to v
přiměřené lhůtě stanovené po dohodě s Objednatelem. Objednatel je oprávněn odstoupit od
této Smlouvy, pokud Poskytovatel nebo jeho poddodavatel bude orgánem veřejné moci uznán
pravomocně vinným ze spáchání přestupku či správního deliktu, popř. jiného obdobného
protiprávního jednání, v řízení dle tohoto článku Smlouvy.

                                                                        Stránka 5 z 7
                                                                                                                                                             '

                                                      IX.
                                             Ukončení Smlouvy

1. Smluvní strany mohou Smlouvu ukončit písemnou dohodou.

2. Objednatel je oprávněn písemně odstoupit od Smlouvy s účinky ex tunc v případě, že
    Poskytovatel ve stanovených lhůtách či termínech nezapočne s plněním předmětu
    Smlouvy.

3. Objednatel je oprávněn písemně odstoupit od Smlouvy v případě, že prokáže, že
    Poskytovatel v rámci své nabídky podané v Zakázce uvedl nepravdivé údaje, které
    ovlivnily výběr nej vhodnější nabídky.

4. Smluvní strany jsou oprávněny písemně odstoupit od Smlouvy v případě, že druhá
    Smluvní strana opakovaně (minimálně třikrát) poruší své povinnosti dle této Smlouvy a na
    tato porušení smluvních povinnosti byla Smluvní stranou písemně upozorněna. Smluvní
    strany výslovně sjednávají, že jsou dle tohoto odstavce Smlouvy oprávněny od Smlouvy
    platně odstoupit i tím způsobem, že písemné odstoupení od Smlouvy doručí druhé
    Smluvní straně společně s třetím písemným upozorněním na porušení smluvní povinnosti
    druhé Smluvní strany.

5. Objednatel je oprávněn písemně vypovědět Smlouvu s účinky od doručení písemné
    výpovědi Poskytovateli, a to i bez uvedení důvodu. V tomto případě je však povinen
    Poskytovateli uhradit nejen cenu již řádně poskytnutých Služeb, ale i Poskytovatelem
    prokazatelně doložené mamě vynaložené účelné náklady přímo související
    s neuskutečněnou částí předmětu plnění, které Poskytovateli vznikly za dobu účinnosti
    Smlouvy. Náklady ve smyslu předchozí věty se nerozumí ušlý zisk.

6. Smluvní strany jsou dále oprávněny Smlouvu písemně vypovědět s výpovědní dobou
    3 kalendářních měsíců, která počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po měsíci,
    kdy byla písemná výpověď doručena druhé Smluvní straně.

                                                       X.
                                                Registr smluv

1. Poskytovatel poskytuje souhlas s uveřejněním Smlouvy v registru smluv zřízeným
    zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv,
    uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů (dále jako
    „zákon o registru smluv“). Poskytovatel bere na vědomí, že uveřejnění Smlouvy v registru
    smluv zajistí Objednatel. Do registru smluv bude vložen elektronický obraz textového
    obsahu Smlouvy v otevřeném a strojově čitelném formátu a rovněž metadata Smlouvy.

2. Poskytovatel bere na vědomí a výslovně souhlasí, že Smlouva bude uveřejněna v registru
    smluv bez ohledu na skutečnost, zda spadá pod některou z výjimek z povinnosti
    uveřejnění stanovenou v § 3 odst. 2 zákona o registru smluv.

3. V rámci Smlouvy nebudou uveřejněny informace stanovené v § 3 odst. 1 zákona
    o registru smluv označené Poskytovatelem před podpisem Smlouvy.

                                                       XI.
                                           Závěrečná ustanovení

                                                                        Stránka 6 z 7
1. Tato Smlouva nabývá platnosti podpisem obou Smluvních stran a účinnosti dnem
    uveřejnění v registru smluv.

2. Smlouvaje uzavřena na dobu určitou do dne 31.5.2020.
3. Tuto Smlouvu je možné měnit pouze prostřednictvím vzestupně číslovaných dodatků

    uzavřených v listinné podobě.
4. Pokud není ve Smlouvě a jejích přílohách stanoveno jinak, řídí se právní vztah založený

    touto Smlouvou Občanským zákoníkem.

5. Tato Smlouva se vyhotovuje ve 4 (čtyřech) stejnopisech, z nichž obě Smluvní strany
    obdrží po 2 (dvou) stejnopisech.

6. Nedílnou součástí této Smlouvy jsou následující přílohy:

    Příloha č. 1 - Specifikace Služeb

    Příloha č. 2 - Rozpis Ceny Služeb

    Příloha č. 3 - Smlouva o zpracování osobních údajů (vzor)

               V  dne 2 1 -Q1- 2020

Stránka 7 z 7
                                                        Příloha č. 1
                                                   Specifikace služeb

Provedení opravy signalizačních přívěsů po DN na D l ve správě SSÚD 22 Mankovice
Oprava přívěsu Hit Hofman ZSP 10.1 VIN TK9ZSPCE191HH1305 po DN na D l km 311,501
Oprava přívěsu Hit Hofman Triangl 1.1 VIN TK9HH1A01D1HH1005 po DN na D l km 305,499
                      rozpis ceny služeb - oprava přívěsů po DN  221 445,60
                                                                 240 985,80
oprava přívěsu DN km 305,499                                     462 431,40
oprava přívěsu DN km 311,501
Cena celkem bez DPH                                                97 110,59
DPH 21%                                                          559 541,99
Cena celkem vč. DPH
                                                                                                     T

                      soupis prací - oprava přívěsu DN km 305,499

                               položka               množství  mj    cena za mj     cena celkem
NZSP-1_01 Výstražné dvojsvětlo VLSU-2 LED                               16 790,00        33 580,00
Elektronika MZŠ+MOŠ-12/24V                           2         ks         9 490,00         9 490,00
Triangl CZ - Trojhran 1                                                 14 990,00        14 990,00
Triangl CZ - Trojhran 2                              1         ks       12 990,00        12 990,00
Triangl CZ - Trojhran 3                                                 14 990,00        14 990,00
ZSP-1.1_01 Triangl - Podvozek přívěsu MZŠ (Zn        1         KS       37 350,00        37 350,00

                                                     1         ks

                                                     1         ks

                                                     1         ks

ZSP-1.1_01 Triangl - Vyklápěcí rám přívěsu MZŠ (Zn)  1         ks    14 760,00      14 760,00

Brzda park. 70.IV O s konzolou + oj 1890mm + oj      1         ks    23 990,00      23 990,00

nastavitelný díl (Zn

Náprava B 700-5/1100(100x4) brzda 1636G s klemou     1         ks     9 650,00       9 650,00

Opěrné kolo 150kg                                    1         ks        990,00         990,00
Induktivní spínač M18-8 PNP "+"                                       1 250,00       2 500,00
Lineární elektroválec 12V 6800N/300mm                2         ks    13 990,00      13 990,00
TRIANGL CZ - Horní štít 1430xl050mm                                   3 225,60       3 225,60
Náhradní díly spojovací materiál                     1         ks                   27 500,00
Oprava                                                                  550,00       1 450,00
                                                     1         ks     1 450,00

                                                     50        hod.

                                                     1         ks

cena celkem bez DPH                                                                 221 445,60
                     soupis prací - oprava přívěsu DN km 3

                              položka              množství  mj                      ílkem
ND-Halogenové světlo HSS20+M12                                                     3 220,00
ND-Výstražné halogenové světlo VHS50               5         ks         644,00     3 085,00
Podvozek přívěsu ZSP-10.1 (Komplet)                                   3 085,00  119 990,00
NZSP-10 01 - Spodní rám nástavby MZŠ (Zn)          1         ks    119 990,00    22 990,00
                                                                    22 990,00
                                                   1         ks                    1 300,00
                                                                        650,00
                                                   1         ks                    3 700,00
                                                                      1 850,00     1 250,00
Koncová sdružená svítilna (obdélník)-Levá mlhovka  2         ks       1 250,00   13 990,00
                                                                    13 990,00
Plynová vzpěra 1200N 816/338                       2         ks                  21 450,00
                                                                    21 450,00
Induktivní spínač M18-8 PNP "+"                    1         ks                    5 660,80
                                                                      5 660,80   42 350,00
Lineární elektroválec 12V 6800N/450mm              1         ks         550,00
                                                                                   2 000,00
Výstražný štít NZSP-10_01 RA2 1480x2190 děrovaný   1         ks       2 000,00

Výstražný štít NZSP-10_01 RA2 500x2190             1         ks

Oprava                                             77        hod.

Haléřové vyrovnání spoj mat                        1         ks

cena celkem bez DPH                                                             240 985,80