Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11648268: SOD-na dodávku a implementaci prací spojených s přechodem na Inuvio –

Příloha TS - Objednávka služby.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA 9200 200001

                                Společnost zapsána v obchodním rejstříku Krajského obchodního soudu v Ostravě, oddíl B, vložka 1076.
                                Společnost je držitelem certifikátů ISO 9001, ISO 14001, ISO 50 001 a OHSAS 18001.

Odběratel :                                            Dodavatel:
                                                      Ing. Karel Hranáč
TS a.s.
17. listopadu 910                                     Lelkova 1001/16
738 01 Frýdek-Místek                                  748 01 Hlučín
                                                      IČ : 42683629
IČ : 60793716           DIČ : CZ60793716                                                             DIČ : CZ5809270456

Cena                 :

Dodací podmínky : do 31.3.2020

Platební podmínky : Platebním příkazem

Způsob dopravy :

Datum vystavení : 23.1.2020

Lhůta splatnosti počne běžet prvním dnem následujícím po dni doručení daňového dokladu objednateli.

Při fakturaci, na dodacích listech a korespondenci uvádějte vždy číslo objednávky.

Kopie této objednávky musí být přiložena k faktuře, jinak nebude uhrazena.

Objednáváme u Vás:                                        Cena bez DPH Sazba DPH                         Celkem s DPH
                                                                                                              166 980,00
Objednáváme u Vás dle cenové kalkulace a harmonogramu podle138 000,00                                21
                                                                                                              166 980,00
smlouvy H-2019_TSFM/01:

1. Implementaci, programové úpravy a školení nového modulu pro

výpočty výsledkových sestav (24.320 Kč, T:29.2.2020)

2. Revizi manažerského rozhraní (9.440 Kč, T: 29.2.2020)

3. Programové úpravy pro zpřesnění evidence a vnitrofakturaci

půjčovny, jejich implementaci a školení (57.120 Kč, T:31.3.2020)

6. Ladění programů pro výpočty režií do 0 podle výsledků testů a

požadavků objednatele ((32.080 Kč, T: 31.1.2020)

7. Ladění programů pro výpočty kalkulovaných režií podle výsledků

testů a požadavků objednatele (15.040 Kč, T: 17.2.2020)

                                                                  138 000,00

                                            Objednáno celkem CZK                                         166 980,00

Vystavil: Pavla Kaletová                  Schválil:                           Razítko:
Telefon:                                  Podpis:

Email: info@tsfm.cz       www: www.tsfm.cz           Telefon: 558 443 211     Fax:
                                                                                          Strana: 1 / 1