Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1166225: D1 modernizace - úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov - EXIT 112 Jihlava

Příloha 02PT-000902 ANONYM S+D1-3.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Ředitelství silnic a dálnic ČR  „Dl modernizace - úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov - EXIT 112 Jihlava"
Stavební práce v užším řízení

                                             DÍL 3, ČÁST 1
                                Formulář souhrnu smluvních dohod

                    SOUHRN SMLUVNÍCH DOHOD

Tento Souhrn smluvních dohod
byl sepsán dne 2.1.2013

mezi

Ředitelstvím silnic a dálnic ČR, Na Pankráci 546/56, 145 05, Praha 4

IČ: 65993390
DIČ: CZ65993390
zastoupeným____________________________
(dále jen "objednatelem") najedné straně

a

Účastníky sdružení „Sdružení CPI pro D l“
se sídlem COLAS CZ, a.s., Ke Klíčovu 9, 190 00 Praha 9

1. COLAS CZ, a.s.

      se sídlem:                Ke Klíčovu 9, 190 00 Praha 9

      IČ:                       261 77 005

      zapsaný v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka

      6556

      Jejímž jménem jednají:

                                (dle zápisu v obchodním rejstříku)

      (vedoucí účastník sdružení)

2. Porr a.s.

      (nástupnická společnost společnosti Pražské silniční a vodohospodářské stavby, a.s.,

      IČ: 45273910, se sídlem Praha 10, Strašnice, Dubečská 3238/36, PSČ 100 00)

      se sídlem:                Václavské náměstí 837/11, PSČ 110 00, Praha 1, Nové Město

      IČ:                       430 05 560

      společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze odd.

      B., vl. 1006

      Jejímž jménem jednají/kterou zastupují:

                                                                                                        ✓
                                                                                                        J
Ředitelství silnic a dálnic ČR       „Dl modernizace - úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov - EXIT 112 Jihlava"
Stavební práce v užším řízení

                                  (dle zápisu v obchodním rejstříku)
(dále jen "dodavatelem/zhotovitelem") na straně druhé.

Protože si objednatel přeje, aby stavba „Dl modernizace - úsek 14, EXIT 104 Větrný
Jeníkov - EXIT 112 Jihlava“, ISPROFIN 5611550001 byla realizována
dodavatelem/zhotovitelem a přijal dodavatelovu/zhotovitelovu nabídku na provedení a
dokončení této stavby a na odstranění všech vad na ní za cenu ve výši 649 186 975,01 Kč bez
DPH, kalkulovanou takto:

Dl               Nabídková cena stavbv                 DPH            Nabídková cena stavby
m odern izac               bez DPH                      (b)                 včetně DPH
                                ía)
e - ú s e k 14,                                129 837 395,01 Kč                (c)
EXIT 104            649 186 975.01 Kč
                                                                        779 024 370,02 Kč
Větrný

Jeníkov -

EXIT 112

Jihlava

                 Částka na případné vícepráce         DPH             Částka na případné vícepráce
                                                                                včetně DPH
                             10%                      (e)
                                                                                   (f)
                                (d)            12 983 739,50 Kč
                                                                            77 902 437,00 Kč
Dl               64 918 697,50 Kč

m odern izac

e - úsek 14,
EXIT 104

Větrný

Jeníkov -

EXIT 112

Jihlava

kterážto cena byla spočtena na základě závazných jednotkových cen dle oceněného soupisu
prací (výkazu výměr)

dohodli se objednatel a dodavatel/zhotovitel takto:

V tomto Souhrnu smluvních dohod budou mít slova a výrazy stejný význam, jaký je jim
připisován zadávacími podmínkami veřejné zakázky na stavební práce „Dl modernizace -
úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov-EXIT 112 Jihlava“, ev. č. 207922.

Potvrzujeme, že následující dokumenty tvoří součást obsahu Smlouvy o dílo:

(a)              Souhrn smluvních dohod

(b)              Dopis o přij etí nabídky

(c)              Dopis nabídky, Příloha k nabídce a Zvláštní příloha k nabídce
Ředitelství silnic a dálnic ČR  „Dl modernizace —úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov —EXIT 112 Jihlava11
Stavební práce v užším řízení

(d)     Dodatky smluvních podmínek č. 27g, 44a, 77a, 78a, 79a, 80a, 80b, 80c, 80d,

        8lv, 82a, 94a, 97a-k, 99a-g, lOOa-h, lOlb-k, 102a-b, 102d-g, 103c, 110a, 110c,

        llOd, 121.

(e)     Obchodní podmínky (díl 3, části 2 a 3 zadávací dokumentace)

(f)     Technické podmínky (díl 4 zadávací dokumentace)

((hg))  Dokumentace stavby (díl 6 zadávací dokumentace) a
        úplné Související dokumenty, které zahrnují:

        - Oceněný soupis prací - výkaz výměr (díl 5 zadávací dokumentace)

        - Závazek integrity (vyplněný formulář 1.2 dle dílu 2, části 4 zadávací

        dokumentace)
        - Závazek odkoupení vytěženého materiálu (vyplněný formulář 1.5 dle dílu 2,

        části 4 zadávací dokumentace)
        - Program prací, časový plán, schéma staveniště a rozdělení prací (vyplněný

        formulář 1.6 dle dílu 2, části 4 zadávací dokumentace s přílohami)

        - Systém výstupní kontroly RDS (vyplněný formulář 1.7 dle dílu 2, ěásti 4

        zadávací dokumentace s přílohami)

        - Údaje o seskupení osob podávajících nabídku společně (vyplněný formulář

        1.8 dle dílu 2, části 4 zadávací dokumentace)

        - Přehled patentů, užitných vzorů a průmyslových vzorů (vyplněný formulář

        1.9 dle dílu 2, části 4 zadávací dokumentace)

        - Povrch cementobetonového krytu (vyplněný formulář 1.10 dle dílu 2, části 4

        zadávací dokumentace)

Základní datum je 6.12.2012

Vzhledem k platbám, které má objednatel uhradit dodavateli/zhotoviteli, tak jak je zde
uvedeno, se dodavatel/zhotovitel tímto zavazuje objednateli, že provede a dokončí stavbu a
odstraní na ní všechny vady, v souladu s ustanoveními Smlouvy o dílo.

Objednatel se tímto zavazuje zaplatit dodavateli/zhotoviteli, vzhledem k provedení a
dokončení stavby a odstranění vad na ní, cenu díla v době a způsobem předepsaným ve
Smlouvě o dílo.

Veškeré spory, které vzniknou ze Smlouvy o dílo nebo v souvislosti s ní a které se nepodaří
odstranit smírně na základě jednání smluvních stran, budou s konečnou platností vyřešeny
před obecnými soudy České republiky. Smluvní strany se v souladu s ustanovením § 89a
zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, v platném znění, dohodly, že místně příslušným
soudem ve sporech je pro řízení vedené v prvním stupni před okresními soudy jako soudy
věcně příslušnými Obvodní soud pro Prahu 1 a pro řízení vedená v prvním stupni před
krajskými soudy jako soudy věcně příslušnými Městský soud v Praze, ledaže je k projednání a
rozhodnutí sporu dle platných právních předpisů dána výlučná příslušnost jiného soudu České
republiky. Smlouva o dílo se řídí právem České republiky.
Ředitelství silnic a dálnic ČR  „Dl modernizace - úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov - EXIT 112 Jihlava“
Stavební práce v užším řízení

Tento Souhrn smluvních dohod je vyhotoven v šesti stejnopisech, z nichž dva obdrží
objednatel a čtyři obdrží dodavatel/zhotovitel.

]Sa důkaz toho strany uzavírají tento Souhrn smluvních dohod, který vstupuje v platnost
podpisem obou stran.

V Praze dne ylO/Lij 12._____    V Praze dne ^ ® ^ ^

PODEPSÁN _                      PODEPSÁN
Jméno:                          Jméno:
Funkce:                         Funkce:
                                Společnost:
za objednatele
Ředitelství silnic a dálnic ČR  PODEPSÁN
                                Jméno:
                                Funkce:
                                í^olečnosi:

                                (4 5 )
                                5500

                                PODEPSÁN
                                Jméno:
                                Funkce:
                                Společnost:

                                PODEPSÁN
                                Jméno:
                                Funkce:
                                Společnost:

                                Účastníky sdružení
                                „Sdružení CPI pro D l“
Ředitelství silnic a dálnic ČR  „Dl modernizace - úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov - EXIT 112 Jihlava1'
Stavební práce v užším řízení
                                  DOPIS NABÍDKY

NÁZEV STAVBY: „Dl modernizace - úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov - EXIT 112
                           Jihlava“

PRO: Ředitelství silnic a dálnic ČR, Na Pankráci 546/56,145 05 Praha 4

Řádně jsme se seznámili se zněním zadávacích podmínek veřejné zakázky „Dl modernizace
- úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov - EXIT 112 Jihlava“, ev. č. 207922, zejména včetně
podmínek Smlouvy o dílo, Technických podmínek, Soupisu prací a Dokumentace stavby,
dalších souvisejících dokumentů, připojené Přílohy k nabídce a Zvláštní přílohy k nabídce a
dodatků zadávací dokumentace ě. 27g, 44a, 77a, 78a, 79a, 80a, 80b, 80c, 80d, 81v, 82a, 94a,
97a-k, 99a-g, lOOa-h, lOlb-k, 102a-b, 102d-g, 103c, 110a, 110c, llOd, 121.

Tímto nabízíme provedení a dokončení stavby „Dl modernizace - úsek 14, EXIT 104
Větrný Jeníkov - EXIT 112 Jihlava44 a odstranění veškerých vad v souladu s touto
nabídkou za následující cenu:

   Nabídková cena stavby                DPH           Nabídková cena stavby
              bez DPH                    (b)                 včetně DPH
                  ía)                                             (c)
                                129 837 395,01 Kč
       649 186 975.01 Kč                                779 024 370,02 Kč
                                        DPH
Částka na případné vícepráce             (e)       Částka na případné vícepráce
               10%                                           včetně DPH
               Cd)               12 983 739,50 Kč                  (f)

      64 918 697,50 Kč                                   77 902 437,00 Kč

Souěástí této nabídky je oceněný soupis prací (výkaz výměr) obsahující jednotkové ceny
jednotlivých položek prací bez DPH. Výslovně tímto potvrzujeme a uznáváme, že tyto
jednotkové ceny isou závazné po celou dobu plnění předmětu zakázky a pro všechny práce
prováděné v rámci zakázky a že jakékoliv jejich navyšování z důvodů jiných než výslovně
uvedených ve Smlouvě o dílo je zcela vylouěeno.

Uznáváme, že částka na případné vícepráce je samostatnou položkou nabídkové ceny a že na
její čerpání v jakémkoliv rozsahu nemáme žádný nárok a její využití závisí výlučně na
rozhodnutí zadavatele.

Tímto nabízíme provedení a dokončení stavby a odstranění veškerých vad v souladu
s touto nabídkou a zavazujeme se dodržet níže uvedené hodnoty jednotlivých dílčích
hodnotících kritérií:
„ jjtelství silnic a dálnic CR  „D l modernizace - úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov - EXIT 112 Jihlava“
Stavební práce v užším řízení
                                Váha kritéria v  Hodnota
pgjjgfhódnotící kritérium       celkovém
                                hodnocení

 jvůilúúková cena stavby bez    90 %             649 186 975,01 Kč
 DPH                            10 %                Kč bez DPH

"péíka záruční doby                                       120
                                                        měsíců

Souhlasíme s tím, že tato nabídka bude v souladu se zákonem platit po celou dobu běhu
zadávací lhůty, a že pro nás zůstane závazná a může být přijata kdykoli v průběhu této lhůty.
Potvrzujeme, že Příloha k nabídce a Zvláštní příloha k nabídce tvoří součást tohoto Dopisu
nabídky.

Potvrzujeme, že následující dokumenty tvoří součást obsahu Smlouvy o dílo:

(a)  Souhrn smluvních dohod

(b)  Dopis o přijetí nabídky

(c)  Dopis nabídky, Příloha k nabídce a Zvláštní příloha k nabídce

(d)  Dodatky smluvních podmínek č. 27g, 44a, 77a, 78a, 79a, 80a, 80b, 80c, 80d,

     8lv, 82a, 94a, 97a-k, 99a-g, lOOa-h, lOlb-k, 102a-b, 102d-g, 103c, 110a, 110c,

     11 Od, 121.

(e)  Obchodní podmínky (díl 3, části 2 a 3 zadávací dokumentace)

(f)  Technické podmínky (díl 4 zadávací dokumentace)

(g)  Dokumentace stavby (díl 6 zadávací dokumentace) a

(h)  úplné Související dokumenty, které zahrnují:

     - Oceněný soupis prací - výkaz výměr (díl 5 zadávací dokumentace)

     - Závazek integrity (vyplněný formulář 1.2 dle dílu 2, části 4 zadávací

     dokumentace)

     - Závazek odkoupení vytěženého materiálu (vyplněný formulář 1.5 dle dílu 2,

     části 4 zadávací dokumentace)

     - Program prací, časový plán, schéma staveniště a rozdělení prací (vyplněný

     formulář 1.6 dle dílu 2, části 4 zadávací dokumentace s přílohami)

     - Systém výstupní kontroly RDS (vyplněný formulář 1.7 dle dílu 2, části 4

     zadávací dokumentace s přílohami)

     - Údaje o seskupení osob podávajících nabídku společně (vyplněný formulář

     1.8 dle dílu 2, části 4 zadávací dokumentace)

     - Přehled patentů, užitných vzorů a průmyslových vzorů (vyplněný formulář

     1.9 dle dílu 2, části 4 zadávací dokumentace)

     - Povrch cemerttobetonového krytu (vyplněný formulář 1.10 dle dílu 2, části 4

     zadávací dokumentace)
Ředitelství silnic a dálnic ČR  „Dl modernizace - úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov - EXIT 112 Jihlava"
Stavební práce v užším řízení

Bude-li naše nabídka přijata, poskytneme požadovanou záruku za provedení díla, začneme
s realizací díla, co nejdříve to bude možné po Datu zahájení prací, a dokončíme stavbu v
souladu s výše uvedenými dokumenty ve lhůtě pro její dokončení.

Pokud a dokud nebude uzavřen Souhrn smluvních dohod, nebude tato nabídka ani na základě
oznámení o výběru nejvhodnější nabídky (Dopisu o přijetí nabídky) představovat řádně
uzavřenou a závaznou Smlouvu o dílo. Pojmy uvedené v tomto odstavci s velkými
počátečními písmeny mají stejný význam, jako je jim připisován zadávacími podmínkami
shora uvedené veřejné zakázky.

Uznáváme, že proces případného přijetí naší nabídky se řídí zákonem a zadávacími
podmínkami shora uvedené veřejné zakázky. Uznáváme rovněž, že zadavatel má právo
odstoupit od Smlouvy o dílo v případě, že jsme uvedli v nabídce informace nebo doklady,
které neodpovídají skutečnosti a měly nebo mohly mít vliv na výsledek zadávacího řízení.

COI AS CZ. a.s. 7 A -M- 701*1

Porr $ús,

řádně oprávněn podepsat nabídku za účastníky sdružení „Sdružení CPI pro D l“:
1. COLAS CZ, a.s., se sídlem Ke Klíčovu 9, 190 00 Praha 9, IČ: 261 77 005

     (vedoucí účastník sdružení)
2. Porr a.s., se sídlem Václavské náměstí 837/11, PSČ 110 00, Praha 1, Nové Město,

     IC: 430 05 560 (nástupnická společnost společnosti Pražské silniční a vodohospodářské stavby,
     a.s., IČ 45273910, se sídlem Praha 10, Strašnice, Dubečská 3238/36, PSČ 100 00)
    (účastník sdružení)

V Praze dne
Ředitelství silnic a dálnic ČR   „Dl modernizace - úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov - EXIT 112 Jihlava"
Stavební práce v užším řízení
                                PŘÍLOHA K NABÍDCE

Název stavby: „Dl modernizace - úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov - EXIT 112
Jihlava44

Název článku obchodních         Číslo článku  Příslušné údaje
podmínek                        obchodních
Název a adresa objednatele      podmínek      Ředitelství silnic a dálnic ČR
                                1.1.2.2, 1.3  Na Pankráci 546/56
Název a adresa dodavatele                     145 05 Praha 4
                                1.1.2.3, 1.3  Sdružení CPI pro D l
                                              Ke Klíčovu 9
Název a adresa správce stavby 1.1.2.4, 1.3    190 00 Praha 9

Lhůta pro uvedení stavby do     1.1.3.10      COLAS CZ, a.s.
provozu                                       (vedoucí účastník sdružení)
                                              Ke Klíčovu 9
Lhůta pro dokončení stavby      1.1.3.3       190 00 Praha 9

Záruční doba                    1.1.3.7       a

                                              Porr a.s. (dříve PSVS ,a.s.)
                                              (účastník sdružení)
                                              Václavské náměstí 837/11
                                              110 00 Praha 1

                                              Ředitelství silnic a dálnic ČR
                                              Závod Praha
                                              Na Pankráci 546/56
                                              145 05 Praha 4 - Nusle
                                              62 týdnů

                                              Do uvedené lhůty se nezapočítává
                                              technologická přestávka v zimním
                                              období.
                                              70 týdnů

                                              Do uvedené lhůty se nezapočítává
                                              technologická přestávka v zimním
                                              období.
                                              (a)

                                              120 měsíců

                                              pro všechny objekty řady 100, 200 a
                                              300 s výjimkou níže uvedeného
                                                objektu:

                                                - SOI4-221 - Nadjezd ev.č. D l-140

                                                a dále s výjimkou těch materiálů /
                                                zařízení / technických zařízení / prací na
                                                objektech řady 100, 200 a 300, pro něž
                                                je v Technických podmínkách uvedena
                                                záruční doba přesahující 60 měsíců dle
                                                řádku (b) této Přílohy k nabídce níže.

                                                (b)

                                                Záruční doba materiálů / zařízení /
                                                technických zařízení / prací, pro něž je
                                                v Technických podmínkách uvedena
                                                záruční doba přesahující 60 měsíců,
                                                odpovídá délce záruční doby uvedené
                                                v Technických podmínkách u
                                                příslušného materiálu / zařízení /
                                                technického zařízení / práce

                                                (c)

Výše částky na případné         1.1.4.10, 13.5  60 měsíců pro všechny ostatní stavební
vícepráce                                       objekty, materiály / zařízení / technická
Části stavby                    IA.5.6          zařízení / práce, které nepodléhají
Stavba                          1.1.6.18        rozdílně stanovené záruční době dle
                                                bezprostředně předcházejících řádků (a)
                                                a (b) této Přílohy k nabídce
                                                10 % z přijaté ceny stavby

Elektronické přenosové systémy 1.3              jednotlivé stavební objekty
                                                D l modernizace - úsek 14, EXIT 104
                                                Větrný Jeníkov - EXIT 112 Jihlava
                                                Fax

Použité právo                                   ---■-----“\Í“----------  ____ __       rr
                                1.4             právo České republiky

Rozhodující jazvk               1.4             čeština

Komunikační jazyk               1.4             čeština

Eoba pro přístup na staveniště 2.1              v den zahájení prací oznámený dle čl.

                                                8.1 obchodních podmínek

Výše záruky za provedení díla 4.2               10 % z přijaté ceny stavby

Smluvní pokuta za včasné        4.2             10.000,- K.Čza každý započatý den

nevystavení nebo neudržování v                  prodlení zhotovitele s vystavením nebo

platnosti záruky za provedení                   udržováním v platnosti zániky za
díla
                                                provedení díla splňující požadavky

                                                Smlouvy o dílo

ttbjem prací (přijaté ceny      4.4             55% z finančního objemu prací (z

stavby) jehož realizaci je                      přijaté ceny stavby)

^zhotovitel povinen zajistit
vlastními kapacitami, tj. nikoliv
prostřednictvím subdodavatelů

Smluvní pokuta za porušení         4.4       1.000.000,- Kč za každý jednotlivý
                                            případ porušení
povinnosti zhotovitele zajistit,
                                            5 % z přijaté ceny stavby
že žádný z jeho podzhotovitelů               10.000,- Kč za každý započatý den
                                            prodlení zhotovitele s vystavením nebo
ani dodavatelů na nižších                   udržováním v platnosti záruky za
                                            odstranění vad splňující požadavky
úrovních subdodavatelského                  Smlouvy o dílo
                                             10.000,- Kč za každý jednotlivý případ
řetězce v minulosti nevykonával             porušení a započatý den prodlení
                                             10.000,- Kč za každý jednotlivý případ
ani v budoucnosti nebude                    porušení a započatý den prodlení
                                            zhotovitele s uzavřením nebo
vykonávat stanovené činnosti                udržováním v platnosti pojistných
                                            smluv dle kapitoly 18. Smlouvy o dílo
Výše záruky za odstranění vad 4.25          5.000,- Kč za každý jednotlivý případ
                                            porušení a započatý den trvání takového
Smluvní pokuta za včasné           4.25     porušení
                                            10.000,- Kč za každý započatý den
nevystavení nebo neudržování v              prodlení zhotovitele s poskytnutím
                                            přístupu na staveniště v rozporu se
platnosti záruky za odstranění              Smlouvou o dílo
                                            100.000,- Kč za každý jednotlivý případ
vad                                         porušení;
                                            300.000,- Kč za každý jednotlivý případ
Smluvní pokuty za porušení         4.29 a)  porušení
dalších povinností zhotovitele     4.29 b)  50.000,- Kč za každý jednotlivý případ
                                            porušení a započatý den trvání takového
                                   4.29 c)  porušení
                                   4.29 d)
                                            50.000,- Kč za každou započatou
                                   4.29 e)  hodinu prodlení s odstraněním každého
                                   4.29 f)  jednotlivého případu znečištění
                                   4.29 g)  pozemní komunikace
                                            30 % z přijaté ceny stavby
                                   4.29 h)
                                            Smluvní pokuta činí (i) 100.000,- Kč za
Maximální celková výše             4.29     každý jednotlivý případ porušení čl.
                                            4.30 a současně (ii) 5.000,- Kč za každý
smluvních pokut                             započatý den a osobu, do jejíhož práva
                                            je zasahováno
Smluvní pokuta za porušení         4.30

povinnosti zhotovitele

postupovat tak, aby nedošlo k

 porušení právních povinností
_objednatele
Postupný závazný milník           4.35     Požadovaný rozsah provedení díla:
                                           Uvedení do provozu prvního jízdního
                                           pásu, tzn. dokončení 0., 1., 2. a 3. etapy
                                           v souladu se SOI72 Dopravně
                                           inženýrské opatření v PDPS.

                                           Termín:
                                           Postupný závazný milník bude stanoven
                                           na základě zhotovitelem předloženého
                                           programu prací a bude závazný.

Smluvní pokuta                    8.7      nedodržení lhůty pro dokončení:
                                           500.000,- Kč za každý započatý den
 Procentní odpočty, jejichž       14.2     prodlení zhotovitele s dokončením díla
 prostřednictvím bude splacena             ve lhůtě pro dokončení
 záloha                           14.15
 Měna platbv                      16.2 c)  nedodržení lhůty pro uvedení stavby do
                                           provozu:
 Výše částky, s jejímž                     1.000.000,- Kč za každý započatý den
                                           prodlení zhotovitele s dokončením části
 zaplacením musí být objednatel            prací v rozsahu nezbytném pro
 v prodlení, aby zhotovitel mohl           uvedení stavby do provozu
_za současného splnění                     15 %

                                           koruna česká, podle Dopisu nabídky
                                           nejméně 30 % přijaté ceny stavby bez
                                           DPH
příslušných podmínek odstoupit

od Smlouvy o dílo

Výše pojistného plnění             18.1  výše pojistného plnění musí ke
                                         každému okamžiku plnění Smlouvy o
Celková částka pojistného krytí 18.2     dílo dosahovat alespoň souhrnné ceny
                                         do té doby provedených prací bez DPH
                                         100 milionů Kč bez DPH

Jestliže týmž skutkovým jednáním zhotovitele doide k současnému nebo postupnému
porušení více povinností zhotovitele, jejichž splnění je zajištěno různými smluvními
pokutami, má objednatel vůči zhotoviteli nárok na zaplacení všech těchto smluvních pokut, a
to v jejich plné výši.

Veškerá korespondence týkající se plateb, včetně faktur, potvrzení o průběžných a konečných
platbách budou zasílány objednateli najím předepsaných formulářích.

                    2 8 -03- 2013

COLAS Gfc. a.s.

Porr a.s.

řádně oprávněn podepsat nabídku za úěastníky sdružení „Sdružení CPI pro D l“:
1- COLAS CZ, a.s., se sídlem Ke Klíčovu 9, 190 00 Praha 9, IČ: 261 77 005

     (vedoucí účastník sdružení)
2. Porr a.s., se sídlem Václavské náměstí 837/11, PSČ 110 00, Praha 1, Nové Město,

     IC: 430 05 560 (nástupnická společnost společnosti Pražské silniční a vodohospodářské stavby,
      a.s., IČ 45273910, se sídlem Praha 10, Strašnice, Dubečská 3238/36, PSČ 100 00)
    (účastník sdružení)
V Praze dne
Ředitelství silnic a dálnic ČR  „Dl modernizace - úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov - EXIT 112

Jihlava11
Stavební práce v užším řízení

ZVLÁŠTNÍ PŘÍLOHA K NABÍDCE

Název stavby: „Dl modernizace - úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov - EXIT 112 Jihlava11

Jsou nám známy zadávací podmínky stanovené zadávací dokumentací veřejné zakázky „Dl
modernizace - úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov - EXIT 112 Jihlava11, jakož i následky
jejich nedodržení. Za účelem jejich trvalého dodržování v průběhu realizace zakázky se
zavazujeme, že se budeme řídit následujícími pravidly:

     1) Provedeme minimálně 55 % z objemu prací (55 % z přijaté ceny stavby) vlastními
         kapacitami, přičemž za vlastní kapacity považujeme (a) osoby v pracovním nebo
         obdobném poměru k osobě uchazeče, nebo osoby uchazečem ovládané nebo osoby
         uchazeče ovládající nebo osoby ovládané společně s uchazečem stejnou osobou a dále
         (b) stroje a strojní vybavení (i) ve vlastnictví osoby uchazeče nebo osob uchazečem
         ovládaných nebo osob uchazeče ovládajících nebo osob ovládaných společně s
         uchazečem stejnou osobou nebo (ii) v takové právní dispozici shora uvedených osob,
         která umožňuje jejich využití pro stavbu, jež je předmětem této zakázky.

    2) Pokud zbývající % podíl objemu prací nebudeme provádět vlastními kapacitami,
         zavazujeme se předložit zadavateli ve vztahu ke všem subdodavatelům, kteří se budou
         podílet na realizaci zakázky, na vyžádání návrh subdodavatelské smlouvy, přičemž
         zajistíme, abychom byli oprávněni tyto smlouvy předložit zadavateli v celém rozsahu.

     3) Uznáváme a souhlasíme s tím, že s výjimkou subdodavatelů materiálů použitých na
         stavbě je zadavatel oprávněn ke schvalování všech subdodavatelských smluv, kdy
         příslušný subdodavatel nebyl uveden již v nabídce na plnění veřejné zakázky (dle
         vzoru uvedeného ve formuláři č. 1.6 dílu 2, části 4 zadávací dokumentace), jíž je tato
         Zvláštní příloha k nabídce součástí. Zavazujeme se takové smlouvy zadavateli
         předložit v přiměřené lhůtě před jejich zamýšleným uzavřením a uznáváme, že až do
         jejich schválení zadavatelem nejsme oprávněni takovou smlouvu uzavřít. Dále
         uznáváme, že nejsme oprávněni v souvislosti s případným prodlením zadavatele se
         schválením takové smlouvy vznášet jakékoliv nároky. Uznáváme, že na schválení zde
         popsaných subdodavatelských smluv ze strany zadavatele nemáme právní nárok.
         Bereme na vědomí, že schvalování materiálů zadavatelem za podmínek uvedených v
         Technických podmínkách není tímto odstavcem dotčeno.

    4) Bereme na vědomí a potvrzujeme, že námi zvolení subdodavatelé uvedení v nabídce
         na plnění veřejné zakázky, jíž je tato Zvláštní příloha k nabídce součástí, a jejich podíl
         na pracích vykonaných při realizaci stavby, se nebudou měnit bez výslovného
         písemného souhlasu zadavatele udělovaného na naši žádost pro každý konkrétní
                                                                                                                                                         m

     případ takovéto změny. Bereme na vědomí, že zadavatel je oprávněn udělení
     takového souhlasu odepřít, a to i bez uvedení důvodů.

5) Z důvodů kontroly našich závazků zajistíme, že se na realizaci stavby nebudou podílet
    jiné kapacity, než naše kapacity vlastní a kapacity našich subdodavatelů a v případě,
     že se takovýto případ vyskytne, neprodleně předložíme doklady osvětlující případně
     zjištěný pohyb cizích kapacit na staveništi. Dále předložíme zadavateli vždy do 10.
     dne každého kalendářního měsíce úplný seznam osob (dodavatelů a subdodavatelů),
    jejichž kapacity se v průběhu minulého kalendářního měsíce vyskytovaly na
     staveništi.

6) V případě, že zadavatel při provádění kontroly plnění zakázky, z námi předložených
    dokladů nebo jiným způsobem zjistí, že používáme při realizaci zakázky
    subdodavatele, který nebyl zadavatelem schválen nebo zadavateli oznámen dle výše
    uvedených ustanovení, zavazujeme se zaplatit za každé takové neoprávněné použití
    subdodavatele smluvní pokutu ve výši 1.000.000,- Kč (slovy: jeden milión korun
    českých). Souhlasíme, aby bylo zaplacení této smluvní pokuty provedeno formou
    zápočtu proti jednotlivým dílčím platbám. Ostatní ustanovení o smluvních pokutách
    nejsou tímto našim závazkem dotčena. Bereme na vědomí, že zadavatel je vedle práva
    na zaplacení smluvní pokuty pro porušení povinností dle tohoto odstavce 6 Zvláštní
    přílohy k nabídce rovněž oprávněn odstoupit od Smlouvy o dílo.

7) Po skončení realizace bude provedeno vyhodnocení použitých kapacit a v případě, že
    podíl prací provedených vlastními kapacitami nedosáhne % uvedeného v odstavci 1
    Zvláštní přílohy k nabídce, zavazujeme se uhradit zadavateli smluvní pokutu ve výši
    y % z celkové ceny díla (kterou se pro tyto účely rozumí souhrn všech prostředků,
    které nám byly vyplaceny nebo na které nám vznikl nárok v průběhu realizace stavby,
    nikoliv nabídková cena), kde „y“ je počet procentních bodů, o které by byl po
    konečném vyhodnocení stavby nižší náš podíl na realizaci díla oproti podílu, k němuž
    jsme se zavázali v odstavci 1 Zvláštní přílohy k nabídce. Bereme na vědomí, že
    zadavatel je oprávněn, nikoliv však povinen v odůvodněných případech povolit
    výjimku z předepsané procentní hranice podílu prací provedených vlastními
    kapacitami podle odstavce 1 Zvláštní přílohy k nabídce, a to k naší předchozí písemné
    žádosti. Ostatní ustanovení o smluvních pokutách nejsou tímto našim závazkem
    dotčena.

8) Bereme na vědomí, že některá další práva a povinnosti smluvních stran související se
    subdodavatelskými smlouvami, s požadavky na jejich obsah a s procesem jejich
    schvalování jsou stanoveny v čl. 4.4 Všeobecných obchodních podmínek ve znění
    Zvláštních obchodních podmínek.
Současně se zavazujeme, že v průběhu realizace budeme dodržovat veškeré smluvní a
technické podmínky dané díly 3 a 4 zadávací dokumentace.

COLAS <£Z, a.s. 2 8 -03.:.2013

Porr a.s.

řádně oprávněn podepsat nabídku za účastníky sdružení „Sdružení CPI pro D l“:
1. COLAS CZ, a.s„ se sídlem Ke Klíčovu 9, 190 00 Praha 9, IČ: 261 77 005

         (vedoucí účastník sdružení)
2. Porr a.s., se sídlem Václavské náměstí 837/11, PSČ 110 00, Praha 1, Nové Město,

         IČ: 430 05 560 (nástupnická společnost společnosti Pražské silniční a
vodohospodářské stavby, a.s., IC 45273910, se sídlem Praha 10, Strašnice, Dubečská
3238/36, PSČ 100 00)

         (účastník sdružení)
V Praze dne
                                                   DODATEK Č. 1
                              K souhrnu smluvních dohod Č.02PT-000902
Ze dne 10.4.2013 na akci „D1 modernizace-úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov- EXIT 112

                                                       Jihlava"
                                            (ISPROFIN 5611550001)

                                      na dodávku části díla:
„D1 modernizace-úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov- EXIT 112 Jihlava"

             SMLUVNÍ STRANY

Objednatel:  Ředitelství silnic a dálnic ČR
             se sídlem Na Pankráci 546/56, 145 05, Praha 4
             IČ: 65993390
             DIČ: CZ65993390
             zastoupený

(dále jen „objednatelem") na jedné straně

Zhotovitel: Účastníci sdružení „Sdružení CPI pro D1"

                         1) COLASCZ, a.s

                          se sídlem Ke Klíčovu 9, 190 00 Praha 9, Česká republika
                          IČO: 261 77 005, DIČ: CZ26177005
                          zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl
                          B, vložka 6556
                          Zastoupená:

                           (společnost zastupují vždy dva členové představenstva společně)
             (dále jen „CCZ" nebo „vedoucí účastník Sdružení")

             a

             2) Porr a.s.
             se sídlem Václavské náměstí 837/11, PSČ 110 00, Praha 1, Nové Město
             IČ: 430 05 560, DIČ: CZ43005560
             korespondenční adresa: Dubečská 3238, PSČ 100 00, Praha 10
             zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, odd. B,
             vl. 1006,
             Zastoupená:

                                           1
                                                   (k zastupování společnosti a podepisování za společnost je
                                                  třeba souhlasného projevu vůle alespoň dvou prokuristů)
                              (dále jen „Porr" nebo „druhý účastník Sdružení")

 (dále jen „dodavatelem/zhotovitelem“) na straně druhé

                                                        PREAMBULE

Vzhledem k předloženým výsledkům zkoušky pevnosti v tlaku na vývrtech průměru 150 mm
požadovaných v ZTKP stavby, jejich způsobu odběru a přípravy před vlastní zkouškou, upozornil
zhotovitel na skutečnost nereprezentativního způsobu odběru. Jako podklad uvádí, že vlastním
odběrem dochází k porušení jádra vývrtu, které následně ovlivňuje sledované parametry.
Upozorňuje zároveň, že předmětné odběry nejsou normativně požadovány a jsou pouze
definovány v ZTKP.
Z uvedených důvodu zhotovitel objednateli navrhnul odběry pro destruktivní zkoušky neprovádět.
Zhotovitel dokládá, že kvalita stavby bude zachována, což prokazuje doložením výsledků ostatními
druhy zkoušek podle TKP a prodloužením záručních lhůt.

Objednatel po prověření návrhu zhotovitele souhlasí s uzavřením tohoto Dodatku č. 1 ke Smlouvě
o dílo (dále jen „Dodatek").

                                                 I. PŘEDMĚT DODATKU

Záruční lhůta dle Souhrnu smluvních dohod ze dne 10.4.2013 pro objekt SO 14*101 - 120
měsíců

          Smluvní strany se dohodly na změně souhrnu smluvních dohod ze dne 10.4.2013
          následovně:

     • Záruční doba ve vztahu k stmelené podkladní vrstvě (RS 0/32 C8/10; 120 mm) -
          2. technologickému kroku podkladní recyklované vrstvy SC - stavebního objektu SO 14-101
          dle „Upřesnění postupu technologie provedení podkladní recyklované vrstvy SC“ vydaného
          pokynem správce stavby ze dne 25.3.2014 se prodlužuje o 24 měsíců. Záruční lhůta
          uvedené části díla tak činí 144 měsíců. Ve vztahu k ostatním částem díla zůstávají
          ujednání o délce záruční doby nedotčena.

     • V čl. 5.5.2. TKP ve znění ZTKP se vypouští:

          „Na hotových vrstvách RS 0/32 C8/10 budou dále provedeny tyto kontrolní zkoušky :
          - zkouška pevnosti v tlaku na vývrtech průměru 150 mm, ve stáří 7, 28 dní, odebraných z
          hotové vrstvy . Pevnost po 7 dnech 1x na 250m jízdního pásu, pevnost po 28 dnech 1x na
          500 m jízdního pásu. Současně bude na vývrtech provedena zkouška mrazuvzdornosti a
          odolnosti proti vodě 1x na 500 m JP. Vývrty budou odebírány střídavě ze všech jízdních
          pruhů (dle technologie recyklace)."

     • Smluvní nabídková cena stavby se snižuje na základě neprovedených kontrolních zkoušek
          o 149 090,- Kč (slovy: sto čtyřicet devět tisíc devadesát korun českých). Kalkulace tvoří
          nedílnou součást tohoto dodatku jako jeho příloha č. 1.

                                                                            2
                                            III. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tento Dodatek č.1 byl sepsán v šesti stejnopisech, které mají stejnou platnost, a z nichž dva
obdrží objednatel a čtyři obdrží dodavatel/zhotovitel.

Tento Dodatek č.1 se vztahuje na 2. technologický krok podkladní recyklované vrstvy SC -
stavebního objektu SO 14-101 RS 0/32 C8/10; 120 mm.

Tento Dodatek č.1 nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu smluvními stranami.

V Praze dne                        V Praze dne

Za objednatele                      Za zhotovitele
Ředitelství silnic a dálnic ČR     Sdružení CPI pro D1

                                3
                                    DODATEK č. 2

                     k Souhrnu smluvních dohod uzavřenému dne 10.4.2013
   na akci „Dl modernizace - úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov - EXIT 112 Jihlava“

                                číslo smlouvy objednatele: 02PT-000902
                                číslo smlouvy zhotovitele: 02PT-000902
     uzavřený na souhrn Změn během výstavby (dále též Souhrnný dodatek Smlouvy)
Smluvní strany:
Ředitelství silnic a dálnic ČR
Na Pankráci 546/56, 145 05 Praha 4
IČ: 65993390
DIČ: CZ65993390
jednající:
(dále jen „Objednatel44) na straně jedné
a společnosti
1) COLAS CZ, a.s.
se sídlem Ke Klíčovu 9, 190 00 Praha 9, Česká Republika
IČ: 26177005
DIČ: CZ26177005
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, složka 6556
jednající:

                  (Za představenstvo jednají vždy alespoň dva členové představenstva společně)
2) Porr a.s.
se sídlem Dubečská 3238/36, Strašnice, 100 00 Praha 10
IČ: 43005560
DIČ: CZ43005560
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vl. 1006
jednající:

                                                                                     i
                 (K zastupování společnosti a podepisování za společnost je třeba souhlasného
                 projevu vůle alespoň dvou prokuristů.)

které jsou členy „Sdružení CPI pro D l44(dále jen “Zhotovitel”) na straně druhé

společně dále jen „Smluvní strany“ nebo též jednotlivě jen „Smluvní strana“.

Vzhledem k tomu, že

(A) Na základě výsledků zadávacího řízení veřejné zakázky na zhotovení stavby Dl
        modernizace - úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov - EXIT 112 Jihlava (dále jen
        ,,Stavba“) uzavřel dne 10.4. 2013 Objednatel podpisem Souhrnu smluvních dohod
        smlouvu o dílo se Zhotovitelem (dále jen „Smlouva44).

(B) Při realizaci Stavby dochází ke Změnám během výstavby (dále též ZBV), které jsou
        administrovány podle Směrnice generálního ředitele RSD ČR č. 18/2013 „Změny
        staveb44(dále jen Směrnice GŘ č. 18/2013) v platném znění a po podpisu Evidenčního
        listu změny stavby Oprávněnými osobami Objednatele a Zhotovitele se stávají
        dodatkem Smlouvy.

(C) Dodatky Smlouvy ve formě Evidenčního listu změny stavby jsou za určité období
        sumarizovány formou podpisu Souhrnného dodatku Smlouvy. Souhrnné dodatky
        Smlouvy jsou zařazeny do číslované řady Dodatků k Souhrnu smluvních dohod podle
        chronologie jejich vzniku. Dodatky k Souhrnu smluvních dohod spolu s Přijatou cenou
        stavby ke sledovanému okamžiku určují celkovou cenu Stavby, plnění zákonného
        limitu Víceprací a čerpání Rezervy objednatele na jejich úhradu.

(D) V uplynulém období od (26. 8. 2013) do (24.2.2015) byly Oprávněnou osobou
        Objednatele odsouhlaseny a podepsány ZBV č. 1, ZBV č. 2, ZBV č. 3, ZBV č. 4,
        ZBV č. 5, ZBV č.6, ZBV č.7 a ZBV č.8, které jsou uvedené v Příloze č. 1 tohoto
        Souhrnného dodatku Smlouvy, která je jeho nedílnou součástí,

Uzavírají Smluvní strany dále uvedeného dne, měsíce a roku tento Souhrnný dodatek
Smlouvy.

1. P ředmět Dodatku

1.1 Předmětem tohoto Souhrnného dodatku Smlouvy:

        a) sumarizace změny ceny Stavby za sledované období, se zjištěním hodnoty
             Víceprací v jednotlivých kategoriích a zjištěním hodnoty Méněprací (Příloha č. 1
             tohoto Souhrnného dodatku Smlouvy),

        b) postavení najisto smluvní ceny stavby ke dni uzavření tohoto Souhrnného
             dodatku Smlouvy (Tab. 1 v tomto Souhrnném dodatku Smlouvy),

                                                                       2
postavení najisto míry čerpání limitu 20 % Dodatečných prací podle ustanovení
§ 23, odst. (7), písm. a) Zákona o veřejných zakázkách ke dni uzavření tohoto
Souhrnného dodatku Smlouvy (Tab. 2 v tomto Souhrnném dodatku Smlouvy),

postavení najisto míry čerpání Rezervy objednatele na úhradu Víceprací ke dni
uzavření tohoto Souhrnného dodatku Smlouvy (Tab. 2 v tomto Souhrnném
dodatku Smlouvy).

1.2 Oceněný Soupis prací s výkazem výměr Stavby je doplněn o další Zhotovitelem
        oceněné položky odpovídající Vícepracím, zahrnutým do schválených ZBV, které
        jsou předmětem tohoto Souhrnného dodatku Smlouvy.

1.3 Z oceněného Soupisu prací s výkazem výměr Stavby se vypouštějí položky
        odpovídající pracím, které nebyly Zhotovitelem při realizaci Stavby provedeny
        (,,Méněpráce“). Rozpisy položek vypuštěných položek Méněprací jsou uvedeny ve
        schválených ZBV.

1.4 Smluvní cena Stavby se uzavřením tohoto Souhrnného dodatku Smlouvy mění takto:

Tab. 1____________________________________________________________ Údaje v Kč bez DPH

                                                   Změna ceny Stavby Smluvní cena Stavby

Přijatá cena stavby                                     0,-              649 186 975,01

Změna ceny Stavby po uzavření předchozích Dodatků

k Souhrnu smluvních dohod:                              -149 090,-       649 037 885,01

z toho: Vícepráce:                                              o,-
         Méněpráce:                                     149 090,-

Změna ceny Stavby uzavřením tohoto Souhrnného           27 609 867,56    676 647 752,57
dodatku Smlouvy:

z toho: Vícepráce:                                      47 377 632,98

Méněpráce:                                              19 767 765,42

Smluvní cena Stavby ke dni uzavření tohoto

Souhrnného dodatku Smlouvy:                             27 460 777,56    676 647 752,57
     z toho: Vícepráce:                                 47 377 632,98
              Méněpráce:                                19 916 855,42

1.5 Ke dni uzavření tohoto Souhrnného dodatku Smlouvy je míra čerpání závazných
        limitů následující:

Tab. 2_______________________________________ _____________ ___________ Údaje v Kč bez DPH

Limit                           Hodnota                         Čerpání
                                 limitu
                                              Dodatky     Tento          Celkem  Celkem
                                             k Souhrnu  Souhrnný            Kč      %
                                             smluvních   dodatek
                                             dohod č.l  Smlouvy                  z Přijaté
                                                                                   ceny
                                                                                  stavby

Dodatečné práce kat. 3 - § 23, 20 % Přijaté        o,- 47 377 632,98 47 377 632,98 7,30
odst. (7), písm. a) Zákona o ceny stavby

veřejných zakázkách a čl. 13.1

Obchodních podmínek

Rezerva Objednatele na 10 % Přijaté                o,- 47 377 632,98 47 377 632,98 7,30

úhradu Víceprací                ceny stavby

                                               3
r

                 2. Prohlášení a závazky zhotovitele
                       2.1 Zhotovitel je odpovědný za správnost a úplnost ocenění Soupisu prací s výkazem
                              výměr. Zhotovitel prohlašuje, že ve všech ZBV, které jsou předmětem tohoto
                              Souhrnného dodatku Smlouvy, zohlednil a ocenil v Soupisu prací s výkazem výměr
                              veškeré práce, dodávky a služby, jejichž provedení je nezbytné pro řádné provedení
                              Stavby dle Smlouvy ve znění změn provedených tímto Souhrnným dodatkem
                              Smlouvy a předchozími Dodatky k Souhrnu smluvních dohod, a že v rámci ocenění
                              každé položky do ocenění zahrnul i cenu veškerých prací, dodávek a služeb, které
                             jsou nezbytné pro provedení práce odpovídající příslušné položce. Zhotovitel nemá
                              právo požadovat žádné dodatečné zvýšení ceny položek, zahrnutých ve
                              schválených ZBV.
                       2.2 Zhotovitel prohlašuje, že mu v důsledku Méněprací nevznikly a nevzniknou žádné
                              náklady, a že tedy v důsledku změn učiněných na základě ZBV, zahrnutých do
                              tohoto Souhrnného dodatku Smlouvy, nebude účtovat ani požadovat zaplacení
                              žádných dalších cen či nákladů nad rámec cen uvedených v Soupisech prací
                              v rámci ZBV zařazených do Přílohy č. 1 tohoto Souhrnného dodatku Smlouvy.

                                                                                             4
3. ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ

3.1 Ostatní ustanovení Smlouvy zůstávají beze změn.

3.2 Tento Souhrnný dodatek Smlouvy nabývá platnosti a účinnosti dnem jeho podpisu
       oběma Smluvními stranami.

3.3 Tento Souhrnný dodatek Smlouvy je vyhotoven ve 4 (slovy čtyřech) stejnopisech, z
      nichž dva obdrží Objednatel a po jednom vždy každý účastník Zhotovitele.

3.4 Tento Souhrnný dodatek Smlouvy má 1 (jednu) Přílohu č. 1.

V Praze dne 1 2 -Q6- 2015          V Praze dne ^ - £-ZO

Příloha č. 1: Seznam zahrnutých ZBV, s rozdělením Víceprací do kategorií.

Za Objednatele:                    Za Zhotovitele:

Ředitelství silnic a dálnic ČR     Sdružení CPI pro Dl

                                5
                                                 dodatek č. 3 k Souhrnu smluvních dohod uzavřenému dne 10 4 2013
                                                 číslo smlouvy objednatele: 02PT-000902

                                       DODATEK č. 3

                     k Souhrnu smluvních dohod uzavřenému dne 10.04.2013
                                 číslo smlouvy objednatele: 02PT-000902

 Smluvní strany:

Ředitelství silnic a dálnic ČR
Na Pankráci 546/56, 145 05 Praha 4
IČ: 65993390
DIČ: CZ65993390
jednající:

(dále jen „Objednatel") na straně jedné

a společnosti

1) COLAS CZ, a.s.

se sídlem Ke Klíčovu 9, 190 00 Praha 9, Česká Republika
IC: 261 77 005

DIČ: CZ26177005

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městskvm snnrlem v Praze, oddíl B vložka 6556

iP nnaiiP t *                                                              3             5          v*/^ v

               (Za piedstavenstvo jednají vždy alespoň dva členové představenstva společně.)

2) Porr a.s.

se sídlem Dubečská 3238/36, Strašnice, 100 00 Praha 10
IC: 430 05 560

DIČ: CZ43005560

zapsaná v      obchodním  rejstříku  vedeném  Městskvm  soudem  v  Praze,     oddíl  B,     vložka  1006
jednající:

                                              1
                                                                                    dodatek č. 3 k Souhrnu smluvních dohod uzavřenému dne 10.4.2013
                                                                                    číslo smlouvy objednatele: 02PT-000902

                  (K zastupování společnosti a podepisování za společnost je třeba souhlasného
                  projevu vůle alespoň dvou prokuristů.),

které jsou členy „Sdružení CPI pro D l“ (dále jen “Zhotovitel”) na straně druhé

společně dále jen „Smluvní strany“ nebo též jednotlivě jen „Smluvní strana".

Vzhledem k tomu, že

(A) Na základě výsledků zadávacího řízení veřejné zakázky na zhotovení stavby Dl
         modernizace - úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov - EXIT 112 Jihlava (dále jen
         „Stavba") uzavřel dne 10. 04. 2013 Objednatel podpisem Souhrnu smluvních dohod
         smlouvu o dílo se Zhotovitelem (dále jen „Smlouva41);

(B) Při realizaci Stavby dochází ke Změnám během výstavby (dále též ,,ZBV“), které jsou
         administrovány podle Směrnice generálního ředitele ŘSD ČR ě. 18/2015 „Změny
         staveb11 (dále jen „Směrnice GŘ ě. 18/2015“) v platném znění a po podpisu
        Evidenčního listu změny stavby oprávněnými osobami Objednatele a Zhotovitele se
         stávají dodatkem Smlouvy;

(C) Dodatky Smlouvy ve formě Evidenčního listu změny stavby jsou za určité období
        sumarizovány formou podpisu Souhrnného dodatku Smlouvy. Souhrnné dodatky
        Smlouvy jsou zařazeny do číslované řady Dodatků k Souhrnu smluvních dohod podle
        chronologie jejich vzniku. Dodatky k Souhrnu smluvních dohod spolu s Přijatou cenou
        stavby ke sledovanému okamžiku určují celkovou cenu Stavby, plnění zákonného
        limitu Víceprací a čerpání Rezervy Objednatele na jejich úhradu;

(D) V uplynulém období od 25.8.2015 do 27.9.2016 byly oprávněnou osobou Objednatele
        odsouhlaseny a podepsány ZBV předložené Zhotovitelem, tedy ZBV č. 9 až ZBV č.33
        a ZBY č. 40 až ZBV č.46, které jsou uvedené v Příloze č. 1 tohoto Souhrnného
        dodatku Smlouvy, která je jeho nedílnou součástí;

(E) Zhotovitel uplatnil vůči Objednateli nároky na prodloužení Lhůty pro dokončení
        stavby uvedené v čl. 1.1.3.3 Přílohy k nabídce, jež je součástí Smlouvy, a nároky na
        dodatečné platby související s uvedenými časovými nároky, a to zejména z titulu
        zastižení nepříznivých fyzických podmínek a tím pozdních předání stavenišť pro etapu
        3 v roce 2013 (Změna rozsahu výkopové a bezvýkopové technologie opravy

       kanalizace, obetonování kanalizačního potrubí, šachet a vpustí, změna zatřídění hornin

        z hlediska těžitelnosti při provádění opravy kanalizace) a pro etapu 4 v roce 2014
        (obetonování šachet a vpustí, změna zatřídění hornin z hlediska těžitelnosti při
        provádění přípojek kanalizace, upřesnění technologie provádění podkladních vrstev,
        změna rozsahu výměr frézování AHV) a dále pak prodloužení lhůty výstavby etapy 4
        v roce 2015 (upřesnění technologie provádění podkladních vrstev, změna rozsahu
        výměr frézování AHV, bodová i celoplošná sanace neúnosného podloží).

                                                                      2
                                                                     DODATEK č. 3 k Souhrnu smluvních dohod uzavřenému dne 10.4.2013

                                                                                  číslo smlouvy objednatele: 02PT-000902

Uzavírají Smluvní strany dále uvedeného dne, měsíce a roku tento souhrnný dodatek
Smlouvy (dále jako „Souhrnný dodatek Smlouvy44):

1. předmět D odatku

    1.1. Předmětem tohoto Souhrnného dodatku Smlouvy je:

        a) sumarizace změny ceny Stavby za sledované období, se zjištěním hodnoty
            Víceprací v jednotlivých kategoriích a zjištěním hodnoty Méněprací (Příloha č. 1
            tohoto Souhrnného dodatku Smlouvy),

        b) postavení najisto smluvní ceny stavby ke dni uzavření tohoto Souhrnného
             dodatku Smlouvy (Tab. 1 v tomto Souhrnném dodatku Smlouvy),

        c) prodloužení záruky a slevy z ceny díla u vybraných SO, a to v rozsahu v jakém
            je uvedeno v Předávacích protokolech,

        d) potvrzení Lhůty pro dokončení Stavby a Lhůty pro uvedení stavby do provozu,

        e) potvrzení výše nároků Zhotovitele na dodatečné platby odsouhlasených
             Objednatelem ve smyslu čl. 3.5 a 20.1 Všeobecných obchodních podmínek
             Smlouvy.

    1.2. Oceněný Soupis prací s výkazem výměr Stavby je doplněn o další Zhotovitelem
         oceněné položky odpovídající Vícepracím, zahrnutým do schválených ZBV, které
         jsou předmětem tohoto Souhrnného dodatku Smlouvy.

    1.3. Z oceněného Soupisu prací s výkazem výměr Stavby se vypouštějí položky
         odpovídající pracím, které nebyly Zhotovitelem při realizaci Stavby provedeny
          („Méněpráce44). Rozpisy položek vypuštěných položek Méněprací jsou uvedeny ve
          schválených ZBV.

    1.4. Smluvní cena Stavby se uzavřením tohoto Souhrnného dodatku Smlouvy mění takto:

Xab. 1               ______________________________________________ Údaje v Kč bez DPH

                                                  Změna ceny Stavby  Smluvní cena Stavby

Přijatá cena stavby                                                  649 186 975,01

Změna ceny Stavby po uzavření předchozích          27 460 777,56     676 647 752,57
Dodatků k Souhrnu smluvních dohod:                 47 377 632,98
                                                  -19 916 855,42
      z toho: Vícepráce:
                 Méněpráce:

Změna ceny Stavby uzavřením tohoto Souhrnného      20 875 924,58     697 523 677,15
dodatku Smlouvy:                                   47 680 655,13
                                                  -26 804 730,55
      z toho: Vícepráce:
                 Méněpráce:

Smluvní cena Stavby ke dni uzavření tohoto         48 336 702,14     697 523 677,15
Souhrnného dodatku Smlouvy:                        95 058 288,11
                                                  -46 721 585,97
      z toho: Vícepráce:
                Méněpráce:

                                               3
                                                               DODATEK č. 3 k Souhrnu smluvních dohod uzavřenému dne 10.4.2013

                                                                           číslo smlouvy objednatele: 02PT-000902

1.5. Prodloužení záruky: Smluvní strany se dohodly na prodloužení záruční doby na níže
     uvedených stavebních objektech:
     - objekt SO 14-101 Dálnice Dl v km 104,800-113,340 ve vztahu k vrstvě CBK byla
     prodloužena záruční doba o 24 měsíců, celkově tedy na 144 měsíců (prodloužená
     záruční doba se nevztahuje na protismykové vlastnosti a těsnění spár a začala běžet
     dne 7. 12. 2015 a končí dne 6. 12. 2027),
     - dále byla prodloužena záruční doba ve vztahu ke stmelené podkladní vrstvě (RS
     0/32 C8/10, 120 mm) - 2. Technologickému kroku podkladní recyklované vrstvy SC
     o 24 měsíců, celkově tedy na 144 měsíců a začala běžet dne 7. 12. 2015 a končí dne
     6. 12. 2027,
     - dále byla prodloužena záruční doba na asfaltové souvrství na předpolích mostů SO
     14-201 a SO 14-206 o 12 měsíců, celkově tedy na 132 měsíců a začala běžet dne 7.
     12. 2015 a končí dne 6. 12. 2026, a
     - dále byla prodloužena záruční doba na drenáže na úsecích dle bodu „H“ Protokolu o
     předání a převzetí dokončených staveb nebo ucelených částí dle obchodního zákoníku
     č. 513/1991 Sb. a navazujících předpisů pro stavbu“. Tato záruční doba byla
     prodloužena o 12 měsíců, celkově tedy na 132 měsíců a začala běžet dne 7. 12. 2015
     a končí dne 6. 12. 2026.
     - objekt SO 14-206 Most ev. č. D1-146..1 a D1-146..2 byla prodloužena záruční doba
     na asfaltové souvrství na pravém mostě o 12 měsíců, celkově tedy na 132 měsíců a
     začala běžet dne 7. 12. 2015 a končí dne 6. 12. 2027.

1.6. Slevy z ceny díla: Smluvní strany se dohodly, že z důvodu vad uvedených
     v „Protokolu o předání a převzetí staveb nebo ucelených částí dle obchodního
     zákoníku č. 513/1991 Sb. a navazujících předpisů pro stavbu Dl modernizace - úsek
      14, EXIT 104 Větrný Jeníkov - EXIT 112 Jihlava, byla uplatněna sleva z ceny díla na
     níže uvedených stavebních objektech:
     - objekt SO 14-101 Dálnice Dl v km 104,800-113,340 byla uplatněna sleva z ceny
      díla za nesplnění předepsaných parametrů (šířka CBK) ve výši 137 688 Kč. Vady, na
     kterých byla uplatněna sleva z ceny díla, nebude zhotovitel odstraňovat.

      - objekt SO 14-173.1 Dopravní značení - byla uplatněna sleva z ceny díla za
      nesplnění předepsaných parametrů (VDZ není v souladu s RDS) ve výši 45 000 Kč.
      Vady, na kterých byla uplatněna sleva z ceny díla, nebude zhotovitel odstraňovat.

1.7. Sledování vad: Smluvní strany po prostudování stavu předávaného Díla shodně
      deklarují výskyt „vad“ zjištěných při přejímce Díla na Stavbě, jež jsou vyjmenovány
      v tabulkách č. 1 a 2 Metodiky, jež je Přílohou č. 2 tohoto Souhrnného dodatku
      Smlouvy. Způsob vypořádání těchto „vad“ bude Zhotovitelem realizován v souladu s
      Metodikou, která tvoří Přílohu č. 2 tohoto Souhrnného dodatku.

 1.8. Lhůta pro uvedení stavby do provozu: Smluvní strany potvrzují, že z důvodů
      uvedených shora v bodě (E) v návaznosti na splnění podmínek dle čl. 20.1
      Všeobecných obchodních podmínek Lhůta pro uvedení stavby do provozu dle čl.
      1.1.3.10 Příloh k nabídce, jež je součástí Smlouvy, byla změněna takto: Lhůta pro

                                                                   4
                                                                                 DODATEK č. 3 k Souhrnu smluvních dohod uzavřenému dne 10.4.2013
                                                                                 číslo smlouvy objednatele: 02PT-000902

         uvedení stavby do provozu dle příloh k nabídce - bod 1.1.3.10 - 62 týdnů byla
         nahrazena termínem pro uvedení stavby do provozu -31.7.2015

    1.9. Lhůta pro dokončení Stavby: Smluvní strany potvrzují, ž z důvodů uvedených
         shora v bodě (E) v návaznosti na splnění podmínek dle ěl. 20.1 Všeobecných
         obchodních podmínek Lhůta pro dokončení Stavby dle čl. 1.1.3.3 Příloh k nabídce,
         jež je součástí Smlouvy, byla změněna takto: Lhůta pro dokončení stavby dle
         příloh k nabídce - bod 1.1.3.3 - 70 týdnů byla nahrazena termínem pro dokončení
         stavby - 26.9.2015.

    1.10. Nároky Zhotovitele na dodatečné platby: Smluvní strany potvrzují, ž z
         důvodů uvedených shora v bodě (E) v návaznosti na splnění podmínek dle čl. 20.1
         Všeobecných obchodních podmínek Zhotoviteli vznikly vůči Objednateli nároky na
         dodatečné platby ve výši 22 217 293,00 Kč (bez DPH) a Správce stavby o těchto
         nárocích rozhod v souladu s čl. 3.5 Všeobecných obchodních podmínek. Objednatel
         souhlasí a potvrzuje rozhodnutí správce stavby jakožto spravedlivé a učiněné podle
         Smlouvy o dílo. Zhotovitel potvrzuje, že neuplatnil vůči Objednateli žádné jiné
         finanční nároky s výjimkou nároků potvrzených v tomto Souhrnném dodatku, a že
         žádné takové nároky mu ani nevznikly.

2. Prohlášení a závazky zhotovitele

    2.1. Zhotovitel je odpovědný za správnost a úplnost ocenění Soupisu prací s výkazem
          výměr. Zhotovitel prohlašuje, že ve všech ZBV, které jsou předmětem tohoto
          Souhrnného dodatku Smlouvy, zohlednil a ocenil v Soupisu prací s výkazem výměr
          veškeré práce, dodávky a služby, jejichž provedení je nezbytné pro řádné provedení
          Stavby dle Smlouvy ve znění změn provedených tímto Souhrnným dodatkem
          Smlouvy a předchozími Dodatky k Souhrnu smluvních dohod, a ž v rámci ocenění
          každé položky do ocenění zahrnul i cenu veškerých prací, dodávek a služeb, které
          jsou nezbytné pro provedení práce odpovídající příslušné položce. Zhotovitel nemá
          právo požadovat žádné dodatečné zvýšení ceny položek, zahrnutých ve schválených
          ZBV.

     2.2. Zhotovitel prohlašuje, že m v důsledku Méněprací nevznikly a nevzniknou žádné
          náklady, a že teď v důsledku změn učiněných na základě ZBV, zahrnutých do tohoto
          Souhrnného dodatku Smlouvy, nebude účtovat ani požadovat zaplacení žádných
          dalších cen či nákladů nad rámec cen uvedených v Soupisech prací v rámci ZBV
          zařazených do Přílohy č. 1 tohoto Souhrnného dodatku Smlouvy.

3. ZÁVĚREČNÁUJEDNÁNÍ

     3.1. Ostatní ustanovení Smlouvy zůstávají beze změn.
     3.2. Tento dodatek Smlouvy nabývá platnosti a účinnosti dnem jeho podpisu oběma

           Smluvními stranami.
     3.3. Tento dodatek Smlouvy je vyhotoven ve 3 (slovy třech) stejnopisech z nichž dva

           obdrží Objednatel a jeden Zhotovitel.

                                 5
                                dodatek č. 3 k Souhrnu smluvních dohod uzavřenému dne 10.4.2013
                                číslo smlouvy objednatele: 02PT-000902

3.4. Tento dodatek Smlouvy má 2 (dvě) přílohy.

V Praze dne ~ 3 2017            y praze dne m -1

Příloha č. 1: Seznam ZBV odsouhlasených Objednatelem
Příloha č. 2: Metodika

Za Objednatele:                 Za Zhotovitele:
Ředitelství silnic a dálnic ČR  m i .a s n . Q G
                                                                                                           Příloha č. 2 dod č. 3 SSD

                       Metodika sledování Vad zjištěných při přejímacím řízení
      pro stavbu „D1 modernizace - úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov - EXIT 112 Jihlava"

                                           (číslo smlouvy: 02PT-000902)

 Pro účely této Metodiky se Vadou rozumí jevy či vlastnosti Díla popsané v Protokolu o
předání a převzetí dokončených staveb „D1 modernizace - úsek 14, EXIT 104 Větrný
Jeníkov - EXIT 112 Jihlava “, objekt SO 14-101 „Dálnice D1 km 104,800 - 113,340“ v části
H. anebo I., s uvedením, že budou sledovány. Tyto Vady budou považovány za vady Díla dle
Smlouvy či zákona v případě, že se v průběhu jejich sledování dle této Metodiky negativně
projeví, tj. dojde ke zhoršení stavu posuzovaného jevu nebo vlastnosti (dále „Zhoršení
stavu").

I. Zásady pro sledování Vad

Oznámení o provedení vizuální prohlídky bude Zhotovitelem vůči Objednateli vždy
provedeno minimálně 14 dní před uvažovaným termínem. Každá prohlídka Vad bude
probíhat za přítomnosti pověřených zástupců Objednatele a Zhotovitele a bude vždy svolána
Zhotovitelem po odsouhlaseném termínu Objednatelem, který předá informace příslušnému
SSÚD k zajištění potřebného dopravního opatření v příslušném rozsahu na náklady
objednatele. Předpoklad provádění prohlídek Vad na celém úseku je 1 krát ročně, po zimním
období v rozmezí duben - červen, není-li dále stanoveno jinak, anebo při zjištění Zhoršení
stavu během celého roku.

2. Záznam a posouzení

V rámci první vizuální prohlídky budou jednotlivé Vady překontrolovány, přesně lokalizovány,
pořízena fotodokumentace a zatříděny včetně závažnosti podle TP 62 Katalog poruch
vozovek s cementobetonovým krytem nebo TP 82 katalog poruch netuhých vozovek (dále
„TP").

Pasportizaci Vad první vizuální prohlídky pochůzkou provede Zhotovitel za účasti
Objednatele. Následně Zhotovitel navrhne jejich označení dle TP (nebo s návrhem na
případné vyřazení Vady ze sledování) a s návrhem závažnosti jednotlivých Vad, kterou zašle
Objednateli k posouzení. Objednatel se k pasportizaci vyjádří do 28 dnů od jejího doručení,
jinak platí, že s ní souhlasí. Následně bude Objednatelem každé Vadě přiděleno číslo
katalogového listu spolu s číslem označujícím stupeň její závažnosti (od 1 do 4). U Vad,
které nelze dle jejich označení v předávacím protokolu jednoznačně zařadit do konkrétní
skupiny dle TP, Objednatel rozhodne, zda příslušnou Vadu bude dál sledovat, nebo zda
bude z dalšího sledování vyřazena. K Vadám, resp. návrhu jejich závažnosti, které
Objednatel ve svém vyjádření neodsouhlasí, Objednatel navrhne ve vyjádření opravu
pasportizace; taková oprava pasportizace je pro strany závazná, není-li v rozporu se
Smlouvou.

3. Stanovení četnosti prohlídek

První vizuální prohlídka se uskuteční nejpozději do 3 měsíců (za vhodných klimatických
podmínek) ode dne uzavření Souhrnného dodatku s tím, že její termín bude Objednateli
upřesněn v předstihu dle bodu 1. výše. Další termíny prohlídek budou prováděny v závislosti
na zařazení Vad do stupňů závažnosti, a to tak, aby se prohlídka konala - minimálně 1x
ročně u Vad zařazených do stupně 3 a 4, minimálně 1 x za 3 roky u Vad zařazených do
stupně 1 a 2.

Prohlídky budou prováděny po dobu trvání příslušné záruční lhůty.
                                                                                                          Příloha č. 2 dod č. 3 SSD

 4. Způsob údržby a oprav na základě vývoje Vady

 Po každé vizuální prohlídce bude Zhotovitelem proveden záznam o prohlídce, (tzn., že bude
proveden pasport s vyhodnocením jednotlivých Vad, z hlediska jejich časového vývoje,
s jednoznačným a konkrétním popisem), který spolu s pořízenou fotodokumentací zašle
Objednateli. Následně bude provedeno Zhotovitelem posouzení záznamů a navrženy další
opatření vycházející jak z konkrétní prohlídky, tak z prohlídek provedených v dřívějším
období. Na základě záznamů z prohlídek a pořízené fotodokumentace spolu s posouzením
vývoje jednotlivých Vad za sledované období zašle Zhotovitel Objednateli návrh dalšího
postupu.

Návrhem dalšího postupu Zhotovitelem se rozumí buď:

a) - vyřazení Vady ze sledování, nebo

b) - další sledování Vady - v případě, že za sledované období není patrná žádná výraznější
změna nebo Zhoršení stavu od začátku sledování, resp. od předchozí prohlídky, nebo

c) - návrh provedení opravy resp. odstranění příčiny Vady v případě Zhoršení stavu -
v závislosti na výslovném požadavku Objednatele Zhotovitel předloží pro konkrétní
navrhované opatření (tj. provedení opravy, odstranění příčiny) RDS opravy a/nebo TePř k
odsouhlasení. U oprav, které obsahují též změnu skladby, vrstev, materiálů, detailů
konstrukce, uživatelských parametrů atd., je nezbytné nejprve vypracovat a odsouhlasit RDS
opravy. RDS zpracuje na náklady Zhotovitele projektant s autorizací pro projektování
dopravních staveb. Po schválení RDS/TePř ze strany Objednatele, provede Zhotovitel
v přiměřené lhůtě opravu, resp. odstranění příčin dle schválené RDS/TePř, na vlastní riziko a
náklady.

(výše uvedené dále „Návrh dalšího postupu")

Na základě předloženého záznamu o prohlídce a doprovodné dokumentace Objednatel
rozhodne o Návrhu dalšího postupu Zhotovitele tak, že buď jej odsouhlasí, anebo nařídí jiný
postup dle bodů a) - c) výše při splnění podmínek v bodech a) - c) uvedených anebo nařídí
jiné technické řešení v rámci Zhotovitelem navrhovaného postupu podle bodu c) výše.
Nerozhodne - li Objednatel o Návrhu dalšího postupu ve lhůtě 28 dnů od doručení Návrhu
dalšího postupu Zhotovitelem a ani v dodatečné lhůtě 15 dní od doručení písemné výzvy
Zhotovitele Objednateli k učinění rozhodnutí, platí, že Objednatel s ním souhlasí.

Takovým rozhodnutím Objednatele je Zhotovitel vázán a je povinen postupovat za podmínek
daných Smlouvou či příslušnými zákonnými ustanoveními, přičemž nárok na odstranění Vad
(provedení opravy) dle bodu c) je možno nahradit jiným smluvním či jiným zákonným
nárokem.

Bankovní záruka za odstraňování vad vystavená Zhotovitelem v souladu s uzavřenou
Smlouvou zajišťuje i plnění povinností Zhotovitele dle této Metodiky.

Přílohy:

Tabulka č. 1 - kde jsou vypsány všechny vady CB krytu a monol. žlabů zapsané v rámci přejímacího
řízeni spolu s předpokladem jejich zařazení dle TP 62. Upřesnění bude provedeno po první prohlídce.

Tabulka č. 2 kde jsou vypsány všechny vady na AB v rámci přejímacího řízení
                                                                    Příloha č. 2 dod č. 3 SSD

Tab‘ f ' 1 Tabulka jednotlivých vad CBK a Curb Kingů z přejímacího řízení s jejich předpokládáným zařazením a stanovením
závažnosti dle TP 62 - bude upřesněno po první prohlídce

 č. vady       název vady CBK a Curb Kingů dle zápisu z přejímky    skupina poruch dle         závažnost poruchy dle
/staničení                                                                  TP 62                         TP 62

    km                                                                                         určení po 1 prohlídce
                                                                                               určení po 1 prohlídce
                                          pravý dopravní pás - sm ěr Brno                      určení po 1 prohlídce
                                                                                               určení oo 1 prohlídce
283/110,710    CBK - hodné otevřená struktura                       zatřídění po 1. prohlídce
296/111,260    CBK - výrazně otevřený povrch                        zatřídění po 1. prohlídce  určení oo 1 prohlídce
300/111,520    CBK - příčná spára, špatná zálivka                   zatřídění po 1. prohlídce  určení n o 1 n ro h líd c e
301/111,490
               styk CBK a Curb King - zálivka má puchýře cca 32 m   zatřídění po 1. prohlídce
345/112,920
348/111,780                               levý d o p ravn í pás - sm ěr P raha

               otevřena struktura po otrýskání PP                   zatřídění po 1, prohlídce
               nehomogenita povrchu PP                              zatřídění po 1. prohlídce

Tab.č. 2 Vady na AB z přejímacího řízení

    č. vady    Název vady AB dle zápisu z přejímky                  skupina poruch dle         závažnost poruchy dle
/staničení km                                                             TP 82                           TP 82

193/106,155              pravý dopravní pás - sm ěr Brno            zatřídění po 1. prohlídce  určení po 1.prohlídce
194/106,155
298/111,451    napojeni SMA CBK, podélný pokles napojení, seDarace  zatřídění po 1. prohlídce  určení d o 1 n ro h líd c e
303/111,881    napojení SMA CBK, segregace na styku SMA CBK         zatřídění po 1. prohlídce  Určení DO 1 D ro h líd c e
305/111,990    vyježděné koleje na rampě                            zatřídění po 1. prohlídce  určení po 1 prohlídce
310/112,235    pokles SMA odbočný pruh                              zatřídění po 1. prohlídce  určení DO 1 n ro h líd c e
316/112,459    jevici se boule těsně u závěru předpolí m            zatřídění po 1. prohlídce  určení d o 1 n ro h líd c e
               styk CBK a AHV — utopený stvk, separace              zatřídění po 1, prohlídce  určení po 1 prohlídce
317/112,459    styk CBK a SMA - pokles voz., výrazné RP+segregace   zatřídění po 1. prohlídce  určení po 1.prohlídce
320/112,770    SMA
                                                                    zatřídění po 1. prohlídce určení po 1 prohlídce
               v místě prov. VDZ ztráta pojivá obě čáry             zatřídění po 1. prohlídce určení po 1.prohlídce
               styk CBK a SMA - pokles v místě napojení pokles,
               segregace vyjeté koleje, zatřené VDZ
                                                                   Příloha č. 2 dod č. 3 SSD

323/113,135  styk CBK a SMA - pokles na styku, vyjeté koleje RP -  zatřídění po 1. prohlídce určení po 1.prohlídce
327/113,283  deformace                                             zatřídění po 1. prohlídce určení po 1.prohlídce
             stvk CBK a SMA - pokles na styku a separace           zatřídění po 1. prohlídce určení po 1.prohlídce
  332/KÚ     pokles AB, schod, utržená zálivka, rozpad SMA
                                                                   zatřídění po 1. prohlídce určení po 1.prohlídce
352/112,630            levý d o p ravn í pás - sm ěr Praha
             kaverna v SMA PP