Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11691796: Objednávka jednorázového neplánovaného servisu zdravotnické techniky

Příloha Obj_75_20_060059.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA                                                   Číslo objednávky: 75/20/060059

Objednává:                                                                  !! NUTNÉ UVÁDĚT NA FAKTUŘE !!

                                                   Dodavatel:

Nemocnice Na Bulovce                                           Fomei a.s.
Oddělení zdravotnické techniky                                 U Libeňského pivovaru 2015/10
Budínova 67/2                                                  180 00 P r a h a 8
180 81 Praha 8
                                                               IČ: 46504869
IČ: 00064211
                                                               Tel.: 495269444
Bankovní spojení: Česká národní banka                          Fax: 495 269 444
Číslo účtu: 16231081/0710                                      Email:

Datum objednávky:  30.01.2020                                      Telefon:
Vyřizuje:                                                          Fax:
                                                                   Email:
Dodejte na:        991983 KO-RTG rtg - 1. interna
Kontaktní osoba:   58277                                           Telefon:
Zakázka č.:

Objednáváme u Vás k následujícímu přístroji:
            RTG Mecall Eidos 439, , Inv.č.: S3-0003057/00, SN: 015/522, Metr.č.:

Název                                                          Obj. č.                                    Množství
Servis: jednorázový - Neplánováný servis                                                                        1,00

Objednáváme u Vás na základě Vaší cenové nabídky:

objednáváme opravu skiaskopické stěny RTG Mecall Eidos 439 dle cenového návrhu číslo ZAK20A00059

                                                               Cena bez DPH:                              172 300,00 Kč

                                                               DPH 21%:                                   36 183,00 Kč

                                                               Cena včetně DPH: 208 483,00 Kč

.........................................                      .........................................
      Podpis objednatele                                                    Razítko

Žádáme o písemné potvrzení objednávky na e-mail vyřizující osoby také ve strojově čitelném formátu dle zák. č. 340/2015
Sb. Dodavatel bere na vědomí, že objednatel uveřejní tyto dokumenty v Registru smluv. Fakturu zašlete na vyřizující
osobu. Potvrzením objednávky dodavatel vyslovuje souhlas s těmito obchodními podmínkami:

       1. Dodavatel fakturuje cenu dodávky do 15 dnů od jejího dodání objednateli. Faktura musí kromě zákonných náležitostí obsahovat
              číslo této objednávky a povinnou přílohou faktury je zakázkový / montážní list podepsaný zástupcem objednatele, který musí
              obsahovat typ a výrobní číslo opravovaného přístroje, druh opravy, jednotlivé úkony, náhradní díly, dobu práce, cenu
              jednotlivých položek opravy, datum opravy a převzetí opravy, razítko a podpis pracovníka objednatele, kterému budou předány i
              vyřazené náhradní díly, nebude-li dohodnuto jinak. Lhůta splatnosti faktury činí 30 dnů. Záruka na dodávku činí 24 měsíců.

       2. Dodavatel s přepravními a manipulačními obaly postupujte ve smyslu zákona č. 477/2001 Sb.
       3. Dodavatel odpovídá za to, že jeho pracovníci budou při plnění objednávky jednat pouze v rámci objednávky a instrukcí

              objednatele, že budou používat pouze předměty svěřené jim dodavatelem k plnění objednávky, s jejichž obsluhou je dodavatel
              prokazatelně seznámí.
       4. Dodavatel odpovídá za to, že jeho pracovníci při plnění dodávky u objednatele budou dodržovat požadavky na bezpečnost práce
              a požární ochranu a že se seznámí s riziky dotčeného místa plnění, uvedené na http://bulovka.cz/wp-
              content/uploads/2019/11/externi-dodavatel-vseobecne-podminky-na-useku-bozp-a-po-rizika.pdf http://bulovka.cz/wp-
              content/uploads/2019/11/rizika-NNB.pdf
5. V případě prodlení objednatele se zaplacením faktury má dodavatel právo požadovat úrok z prodlení z dlužné částky v zákonné
       výši, pokud doba prodlení přesáhne 30 kalendářních dnů. Zaplacené úroky z prodlení plně kryjí i případnou náhradu škody
       dodavatele.

6. Jednostranný zápočet pohledávky nebo postoupení pohledávky z této objednávky na třetí osobu je možné jen s předchozím
       písemným souhlasem objednatele.

7. Objednatel je oprávněn odstoupit od objednávky v době před dojitím jejího potvrzení a v případě, že dodavatel poruší
       objednávku nebo ji realizuje v rozporu s §65, §66 zák. č. 268/2014 Sb.

8. Pokud při opravě předpokládaná cena náhradních dílů přesáhne 10.000,- Kč bez DPH, objednatel si vyhrazuje právo se k cenové
       nabídce na dodání náhradního dílu vyjádřit formou odsouhlasení či odmítnutí opravy dodáním náhradního dílu.