Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNÁVKA Číslo objednávky: 75/20/060059 Objednává: !! NUTNÉ UVÁDĚT NA FAKTUŘE !! Dodavatel: Nemocnice Na Bulovce Fomei a.s. Oddělení zdravotnické techniky U Libeňského pivovaru 2015/10 Budínova 67/2 180 00 P r a h a 8 180 81 Praha 8 IČ: 46504869 IČ: 00064211 Tel.: 495269444 Bankovní spojení: Česká národní banka Fax: 495 269 444 Číslo účtu: 16231081/0710 Email: Datum objednávky: 30.01.2020 Telefon: Vyřizuje: Fax: Email: Dodejte na: 991983 KO-RTG rtg - 1. interna Kontaktní osoba: 58277 Telefon: Zakázka č.: Objednáváme u Vás k následujícímu přístroji: RTG Mecall Eidos 439, , Inv.č.: S3-0003057/00, SN: 015/522, Metr.č.: Název Obj. č. Množství Servis: jednorázový - Neplánováný servis 1,00 Objednáváme u Vás na základě Vaší cenové nabídky: objednáváme opravu skiaskopické stěny RTG Mecall Eidos 439 dle cenového návrhu číslo ZAK20A00059 Cena bez DPH: 172 300,00 Kč DPH 21%: 36 183,00 Kč Cena včetně DPH: 208 483,00 Kč ......................................... ......................................... Podpis objednatele Razítko Žádáme o písemné potvrzení objednávky na e-mail vyřizující osoby také ve strojově čitelném formátu dle zák. č. 340/2015 Sb. Dodavatel bere na vědomí, že objednatel uveřejní tyto dokumenty v Registru smluv. Fakturu zašlete na vyřizující osobu. Potvrzením objednávky dodavatel vyslovuje souhlas s těmito obchodními podmínkami: 1. Dodavatel fakturuje cenu dodávky do 15 dnů od jejího dodání objednateli. Faktura musí kromě zákonných náležitostí obsahovat číslo této objednávky a povinnou přílohou faktury je zakázkový / montážní list podepsaný zástupcem objednatele, který musí obsahovat typ a výrobní číslo opravovaného přístroje, druh opravy, jednotlivé úkony, náhradní díly, dobu práce, cenu jednotlivých položek opravy, datum opravy a převzetí opravy, razítko a podpis pracovníka objednatele, kterému budou předány i vyřazené náhradní díly, nebude-li dohodnuto jinak. Lhůta splatnosti faktury činí 30 dnů. Záruka na dodávku činí 24 měsíců. 2. Dodavatel s přepravními a manipulačními obaly postupujte ve smyslu zákona č. 477/2001 Sb. 3. Dodavatel odpovídá za to, že jeho pracovníci budou při plnění objednávky jednat pouze v rámci objednávky a instrukcí objednatele, že budou používat pouze předměty svěřené jim dodavatelem k plnění objednávky, s jejichž obsluhou je dodavatel prokazatelně seznámí. 4. Dodavatel odpovídá za to, že jeho pracovníci při plnění dodávky u objednatele budou dodržovat požadavky na bezpečnost práce a požární ochranu a že se seznámí s riziky dotčeného místa plnění, uvedené na http://bulovka.cz/wp- content/uploads/2019/11/externi-dodavatel-vseobecne-podminky-na-useku-bozp-a-po-rizika.pdf http://bulovka.cz/wp- content/uploads/2019/11/rizika-NNB.pdf 5. V případě prodlení objednatele se zaplacením faktury má dodavatel právo požadovat úrok z prodlení z dlužné částky v zákonné výši, pokud doba prodlení přesáhne 30 kalendářních dnů. Zaplacené úroky z prodlení plně kryjí i případnou náhradu škody dodavatele. 6. Jednostranný zápočet pohledávky nebo postoupení pohledávky z této objednávky na třetí osobu je možné jen s předchozím písemným souhlasem objednatele. 7. Objednatel je oprávněn odstoupit od objednávky v době před dojitím jejího potvrzení a v případě, že dodavatel poruší objednávku nebo ji realizuje v rozporu s §65, §66 zák. č. 268/2014 Sb. 8. Pokud při opravě předpokládaná cena náhradních dílů přesáhne 10.000,- Kč bez DPH, objednatel si vyhrazuje právo se k cenové nabídce na dodání náhradního dílu vyjádřit formou odsouhlasení či odmítnutí opravy dodáním náhradního dílu.